Tékozló Homár

Vegyesbolttá alakult a Posta

2012.07.27. 12:28 | jackyll | 265 komment

ujpestiposta.jpg

Vajon kubai típusú unorthodox kommunizmusra készül a 100% Magyar Posta, amikor vegyesbolttá alakul? Vagy felfedeztek egy népcsoportot, akik kizárólag a Postára járnak, oda viszont naponta? Zsolt szerint a kiskereskedelem az alapszolgáltatás rovására megy, ami ugye alapból hátrányos helyzetből indul.

Találjátok ki hol készült a kép? Nem szatócsbolt, nem szupermarket, nem kis közért, nem éjjel nappal, nem hypermarket...... nem, nem. Ez az újpesti Posta!

Hőmérséklet +10 C a kintihez képest, kinyitott ügyfélablakok száma kb 30%, sorban állási idő több mint 15-20 perc. Az újságos részlegnél, még sosem sikerült a keresett újságot megvenni. Van viszont Ob tampon (nem használom), üdítő, kávé, csokoládé játék stb, hát valószínűleg nem ezért megy az ember a postára.

Az ablaknál, mikor sikerül végre oda jutnom, mert sorra kerülök, minden alkalommal kínálgatják a sorsjegyeket, illetve agitálnak, hogy kössek biztosítást. Tegnap 20 perc ügyintézés után az ügyintéző megkért, hogy még fáradjak a 11-es ablakhoz ahol a posta az öngondoskodásról készít felmérést, és evvel segíteném az Ő munkájukat. Arra még nem gondoltak, hogy Ők meg az én munkámat segítenék, ha nem kellene 20 percet sorban állnom?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.27. 12:35:26

ja, és harmadik voltam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 12:39:59

mosógépet, gumikalapácsot és aggregátort, valamint fagyasztott földiepret hiányolok még a kínálatból. majd írok nekik.

parkolok.com 2012.07.27. 12:40:20

A posta az alap feladatát képtelen ellátni.. akkor minek erőlködik ilyenekkel...

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.27. 12:42:21

Az ötlet nem rossz, hamán az ember úgyis ott bassza a szellőt fél órán keresztül a hőségben,hát fogyasszon is. Mongyuk én még beállítanék a sarokba egy szilvásgépet, meg egy sörös hűtőt.
A poszter panaszát meg nem értem, egy ember van a pÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓstán,oszt mégis 20 percet kell sorbanállni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.27. 12:42:48

Az egységsugarú magyar szereti, ha együtt van a szar a májjal, ezért jár hipermarkecekbe. Az Új Többség (korábban. kisebbség)viszont megélhetése legális részét (segíjke, családi pótlék, gyerektartás)postai úton kapja, és olyankor kicsit sem takarékos, simán megveszi a taknyos, kétéves purgyénak a 300 Ft-os energiaitalt meg az 500 forintos csipszet, kárpótolva az előző napi kukából turizott penészes kenyérért...

helianthus 2012.07.27. 12:44:55

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): :D
Tőlem is kérdezték legutóbb, megyek-e külföldre nyaralni. Néztem nagyot, hogy ezt mégis most hogy, de mondta a hölgyike, hogy utasbiztosítást ajánlana. Ránevettem és mondtam, hogy belföldre sem.

Már meging egy nick 2012.07.27. 12:52:27

Szerintem ez jogos felvetés.

A posta már csinál az égvilágon mindent, főleg biztosítani akarnak, meg megtakarításokat elhelyeztetni, de az tényleg nem fair, hogy 30 -an állnak a leveleikkel meg csekkjeikkel, aztán az ablaknál meg kötelező biztosítást kalkulálnak, meg szerencsecsekket töltögetnek, meg mit tudom én mit csinálnak, csak a sor nem megy.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.27. 12:53:36

He! Kedves posztoló! Nem tudod véletlenül,hogy ojjan papucsot mint a hölgynek van, lehet-é venni a postán?
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
de a cigányok nem mennek be a postára, hanem a posta mögött várják a postást,oszt ahogy a szerencsétlen posásjózsi kiteker a postáról mán körülállják az orkok, hogyaszongya: "jájj főnök! aggyabánide a segíjjkét"illetve az uzsorás cigók is ott tobzódnak a mercikkel meg bömösökel, mert ahogy Jóuzsika átvette a lóvét,mán veszik is el tőle. mongyuk lopni még bejárhatnak.
@helianthus: lehet hogy nagy összeget virítottál neki,oszt aszitte, hogy elviszed majd valami világkörüli útra, ő meg cserébe minden nap a legkülönbözőbb módon kényeztet majd

Manyecska 2012.07.27. 12:54:48

Tampont is árulnak??? :P

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.27. 12:56:20

@Manyecska:
bizonyosan! csak nem szabad a wc-ben kipróbálni,mert kibasz a takarítónő

forgatas2 2012.07.27. 12:57:34

@helianthus:
A tegnapira visszatérve, azért nem ügynökségtől szerzik be a gyereket, mert az x00 000 Ft-ba kerülne, a pár másodperces snittet a budget nem bírja el ilyen áron.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 12:57:48

"Az ablaknál, mikor sikerül végre oda jutnom, mert sorra kerülök, minden alkalommal kínálgatják a sorsjegyeket, illetve agitálnak, hogy kössek biztosítást."

Jó reggelt kívánok, úgy 2-3 éve nyomják ezt.
Különben engem is idegesít.

Manyecska 2012.07.27. 12:58:43

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): az sirály poszt volt. A takinénit a Parlamentbe kéne tenni lenne ott olyan rend!!! :D Egyébként meg a tököm kíváncsi más piercingjére valóban!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 12:59:01

@Már meging egy nick: Pécs-Uránvárosi posta. Hétfő reggeli roham (általában is reggeli roham, 20-30 ember sorban áll), és nyitva 3 ablak.

forgatas2 2012.07.27. 13:00:03

Még mindig lehet jelentkezni 6-8 éves gyermekkel a forgatásra, ha van szabad 1,5 órád. forgatas2@freemail.hu
A 15 000 Ft-ot póstán is el lehet költeni.

2012.07.27. 13:03:52

jaja, olyan mint 20 évvel ezelőtt a sarki trafik. szánalmas kapálózás az egész. nyissák meg a piacot! fazekat meg műanyag szarokat, táskát, lóbalzsamot meg majd megvesszük a százforintosban ötvenér.

manigerzson 2012.07.27. 13:05:51

Írországban elég sok helyen így van a posta (eldugva a bolt hátsó sarkában), és a kutyát nem érdekli. jobb így egy posta, mint ha egyáltalán nem lenne. bár sorsjeggyel meg ilyen marhaságokkal nem zaklatják az embert.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.27. 13:06:45

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
milyen kis kedves és nőijes vótál!
@Manyecska: mongyuk pinapírszingre én kíváncsi vagyok

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 13:09:41

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ugye? hát tudom én, mija a jómodor! nem mondom neki azonnal, hogy húzzálinnenaredvesgecibe, hanem szépen, tapintatosan vezettyük el az édesanyci ravatalához :D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.27. 13:13:45

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
te egy úrihölgy vagy baszdmeg, én mindég is tuttam! :D
@Manyecska: max a farpinámra tudnák csinátatni, de aszt meg nem látom. vagy a falu összes nőjének lőjek pírszinget a csunyájába? mer én minden nap más nővel vagyok :)

Mityu_azigazi 2012.07.27. 13:16:17

"sikerül végre oda jutnom, mert sorra kerülök"
Te nem vagy egy elveszett ember, úgy látom. :)

Manyecska 2012.07.27. 13:16:49

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ugye a teheneket is fülpiercinggel jelölik meg!! Na.
Oszt én jobbra el. Izé, vasalni fogok:(

helianthus 2012.07.27. 13:17:30

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ezen a feltevésem meglepődtem és elgondolkodtam egy nő mivel tudna engem kényeztetni. Először nem sok jutott eszembe, de aztán oda jutottam, hogy leginkább azzal ha kitakarít, kimos helyettem, ablakot pucol stb. ezért úgy döntöttem, én nyaralok a postáshölgy meg otthon marad. :D

Sokorai_Atala 2012.07.27. 13:21:38

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): ez a Postás Józsi az-e, aki énekel is? Mert akkor már láttam Muzsika TV-ben.
Amúgy a fővárosi posta, ahova járok, már árul női táskát, babát és piros matcipán szíveket is, hogy csak néhányat említsek a változó kínálatból.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 13:24:19

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

ugye? még az istállót is csipkekesztyűbe takarítom, csak akkor vetem le, mikor a disznókat ganajazom, mer azok nem szeretik nézni.

@helianthus: ugyanmár kérem, most mit fóbijázol itt? előbb tessék kipróbálni, aztán beszámolni, nem itten fanyalogni :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 13:25:31

@helianthus: "itakarít, kimos helyettem, ablakot pucol"

Le kéne már szokni erről a középkori sztereotípiáról, hogy a feleség mos-főz-takarít, a férj meg elerül a fotelben egy üveg sörrel. Amelyik nő ebbe belemegy, az meg is érdemli.

A másik a családon belüli erőszak. Aki az első pofon után nem csomagol, az a többit is kiérdemli. Egyszerűen nem értem.

Kifordított kacagány 2012.07.27. 13:27:23

a magyarázat roppant egyszerű. mivel hamarosan a posta már képtelen lesz megélni az eddig végzett tevékenységéből(én már azt is csodálom, hogy eddig sikerült neki), most piackutatást végez, hogy mi lenne az a profil ami bejön az embereknek anélkül, hogy bárminemű udvariasságot kellene tanúsítani, vagy elfogadható minőségű szolgáltatási színvonalat kellene nyújtani.

@Manyecska: ahhoz méretet kell venni, nem lehet csak úgy ukmukfuk meglepni vele valakit.

@helianthus: az is kényeztetés lenne. te nyugodtan nyaralsz, neki meg van egy kis mellékes. mindenki jól jár.
azért elképzelem, amint indulásig irányítja az életedet. "a másik ablakhoz álljon, ezen most szellőztetek", "porszívózás miatt zárva, jöjjön vissza később...." stb

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2012.07.27. 13:33:53

Engem nem zavar. Ittam már a postán sorállás közben ott vásárolt hűtött kólát. Jól esett.

Kifordított kacagány 2012.07.27. 13:34:11

@atpijkamo: igazából másra nemigen használható. mondjuk a fotelban el tud terülni, de a sörivás már problémás, mert hamar vihogós lesz, az meg idegesítő. érdemi tevékenységet képtelen végezni, mert vagy nem ért hozzá és elb.a, vagy nem bírja és hisztizni kezd. miután már feleség, a szexuális hajlandósága is erősen zuhanóágra kerül(kb abban a pillanatban ahogy kimondja a boldogtalan igent)és nagy erőket fektet ezen téren a kreativitás teljes kiirtásába.

van olyan típus, amelyiknek a pofon az üzemanyag. anélkül csak elül a fotelban és várja az inputot. ezzel nem lehet mit kezdeni, el kell fogadni.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.27. 13:34:13

@Manyecska:
jómunkát!
@helianthus:
hát ha neked ez kell, akkor most tetudod!mongyuk hamán kitakarint,akkor mán csak-csak elhívhatnád a Balatonhoz
@Sokorai_Atala:
jóhogynemmán egy kínait nyitnak a póóstán
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
akkor úgy vagy ezzel mint én az óvszerrel. mindég rajtam van egy, kivéve amikor hugyozok,meg amikor baszok! fő a bisztonság ugyanis!

Sokorai_Atala 2012.07.27. 13:35:53

Szegény postáskisasszonyok panaszkodnak is a sok hülyeség miatt, amit árulniuk kell, főleg a biztosítás, ami nem két perc, ráadásul nem lehet külön elvonulni és kifaggatni a kuncsaftot, hanem a sorban még esetleg ott álló 2-3 ember füle hallatára kell az adatokat bediktálni. (pl menniyt ér a ház? 30 millió. És az ingóság? 22 millió - na most ez egy falusi postán életszerű, és így az összes szomszád értesül a dolgokról:))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 13:36:43

@atpijkamo: van amelyik élvezi a házicseléd szerepét, nem kell őket sajnálni.

ellenbe a pofozkódós esetbe nem értek veled egyet. ez a szitu sajnos sokkal bonyolultabb. a verés ritkán jár önmagában, ott biza kemény és kitartó lelki terror is van, ami elől kevesen tudnak menekülni. bonyi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 13:39:35

@Kifordított kacagány: "van olyan típus, amelyiknek a pofon az üzemanyag. anélkül csak elül a fotelban és várja az inputot. ezzel nem lehet mit kezdeni, el kell fogadni."

ezt viccből írtad?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 13:41:09

@Kifordított kacagány: Állítólag a posta nyereséges... Kérdés, hogy nem-e az eltűnt cuccok eladogatásából :)

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Dehogy bonyolult. Aki elhiszi, hogy bárhol megtalálja egy alkoholista, agresszív barom, az alapból hülye, ha nem menekül el.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 13:43:41

@Sokorai_Atala: Faluban amúgy is tudják már :D
De megértem, hogy idegesíti őket. Az ügyfeleket is.
Az a hülye, amelyik kitalálta, meg megkapta a jutalmat a hatalmas marketingötletért.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.27. 13:43:41

@forgatas2: Sajnos nem tudok 6-8 éves gyereket csinálni, csak mínusz 9 hónapost.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 13:43:43

@ColT: nem csak arról van szó, hogy megtalája-e vagy sem, de ez tényleg túl összetett téma a homár kapacitásaihoz.

eegyébként: ha hülye a nő, akkor már szabad verni? vagy akkor már meg is érdemli?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 13:46:06

@agresszív kismalac: Akkor csak meg kell változtatni a forgatás témáját ;)

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem, akkor sem szabad verni, ha hülye, de csak arról volt szó, hogy ha verik, és hagyja, akkor az.

Megtalálja, vagy nem... Azért manapság már gondolom mindenki hallott a bántalmazott nőket védő programokról. Jó esetben a yard is.

Denton85 2012.07.27. 13:47:13

az ablakokban ülők nem tehetnek erről. nekik ki van tűzve egyénenként, hogy kinek mennyit kell teljesítenie, bnőm postán dolgozik, és naponta kínozzák őket az értékesítéssel. A postavezetőt meg felülről csesztetik, ugyanis a postáknak is van kitűzött tervük, hogy mennyit KELL teljesíteni.

nem teljesítés esetén a dolgozókat lecserélik, a posta nem teljesítése esetén magát a postát bezárják.

most lesz valami nagy átalakulás, hatalmas leépítések és szívatások várhatóak. lehet rá számítani, hogy több postát is bezárnak.

szóval undorító.
amelyik dolgozó nem teljesít azt el fogják lehetetleníteni, állítólag 21 éve ott dolgozók is minimálbért fognak keresni, ha pedig elküldik, akkor megoldják, hogy ne kapjon végkielégítést.

az ügyfelek igazából annyit tehetnének, hogy nem kezelik le az ablakban ülőket és próbálják őket megérteni. Segíteni is lehet nekik, pl a szerencsekkel, arra is tervük van. befizetek egy 5-7ezer Ft-os csekket, azt arra a szerencsekk kb 100 Ft max, talán nyerek, talán nem, de legalább segítettem az egyik csekkesnek, hogy ne rúgják ki.

Kifordított kacagány 2012.07.27. 13:47:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: dehogy, tényleg van ilyen típus. mondjuk ezek meg is találják azt aki megadja nekik amire vágynak, úgyhogy a világ egyensúlya helyreáll.
az elfogadás lényege, hogy nem kell mindent megérteni.

@ColT: igen, erre már én is gondoltam. szerintem a következő lépés, hogy zaciként működnek

mondjuk nem túl értelmes alapból egyik sem. még akkor sem, ha amúgy elég okos.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.27. 13:48:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az ügyes pszichopata csak lelkiterroroz, az nem büntethető.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.27. 13:50:56

@malacz69 rezignált: Oszt azért nem kellett sorbaállni? Akkor, akitől vetted, miért nem inkább azzal foglalkozott, amiért a postára mentél?

Sokorai_Atala 2012.07.27. 13:51:56

@ColT: na ja, de a titkos cuccról nem mindenki tud:) Meg az ültetvény a hátsó susnyákosban, az smafu?:))

Manyecska 2012.07.27. 13:52:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ja, én is hallottam erről a terrorról /alap gondolom a kiszolgáltatott szoc.helyzet/ de sosem értettem miért nem kér segítséget egyáltalán? Amúgy télleg vannak olyan típusok akik ebben nőttek fel /alkoholista apa/ és aztán ilyen emberhez mennek férjhez. Egyszerűen bevonzza..:( Szar ügy!! De mindig van kiút csak keresni kell/ene/...

Leontinus 2012.07.27. 13:52:45

A postai alkalmazottaknak ez kötelezően ki van adva. Szerencsétlenek nagyon is jól tudják, mit okoznak ezzel, de aki ott akar maradni, annak el kell játszania ezt a kínálgatást.
Sőt a posta belső próbavásárlásokat is végez. És egy nagyvárosban szinte nem lehet az ellenőröket kiszűrni. Tehát az alkalmazottnak kötelező mindenkinek ajánlani az "aktuális terméket".
Az, hogy sor van, nem érdekes. Akkor is ki kell állni néhány dolgozónak és kínálni a "termékeket". Ha a dolgozó időarányosan nem hozza a rá szabott számokat, akkor adott helyzetben megnézheti magát.
Ha egyszer a piac megnyílik, bajba kerülhet a posta. Ha a konkurencia csak a postai feladatra koncentrál, esélyük sem lesz.
Viszont az is nagyon valószínű, hogy a postának kell a bevétel, mert anélkül megint csak bajban lenne.
Mi a megoldás?
Nem tudom.
Ezért csak tréfásan elutasítom a "postai ajánlatokat" és nem bírálom a két tűz között lévő dolgozót.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 13:53:34

@ColT: nézd, a családon belüli erőszak még mindig nem büntetendő cselekmény magyarországon. ha naponta veri valaki a feleségét(vagy a férjét), maximum annyi történik vele, hogy otthagyja a házastársa, de soha semmilyen következménye nincs neki.

szerintem ez nagyon szomorú. asszem volt egy eset jósok éve, amikor az asszony megunta az évek óta tartó terrort és a végén agyonvágta a férjét egy baltával. lecsukták érte. pedig ha előtte inkább a férjét csukták volna le egy kicsit, nem kellett volna meghalnia.

@Kifordított kacagány: hülye vagy, vagy csak megjátszod, nem tudom, de végülis mindegy.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.27. 13:54:08

@malacz69 rezignált: Csak úgy spontán?? Ezzel az erővel a szardinellát is felbonthatnád szerda délután 13:18-kor a postán...

ferand1979 2012.07.27. 13:54:22

1. ott csak egy ügyfél van...

2. sok vidéki településen kis helyi boltok viszik a "postát"... Tudjátok a már rég volt, hogy kenyeret a kenyérboltból, cipőt a cipőboltből, stb...

Kifordított kacagány 2012.07.27. 13:54:50

@Denton85: borzalom, milyen rossz lehet nekik. kb annyira mint az elmúlt 20 évben mindazoknak akik ezen már átestek a "rendszerváltás" óta. nem voltak sokan, csak szinte mindenki. persze megértem őket, a meglepetés erejével hathatott, hogy hirtelen megszűnik a monopolhelyzetük. szinte nem is volt idő felkészülni rá, hisz a 20 év oly gyorsan elszalad.

amúgy meg nem érdekel a problémája egyetlen ablakban ülőnek sem, pont úgy, mint ahogy korábban az ablakban ülőt sem érdekelte az én problémám amikor megvárakoztatott, vagy mindent megtett azért, hogy ne kelljen megmozdulnia az én problémám megoldásáért amiért amúgy fizettem nekik.

Sokorai_Atala 2012.07.27. 13:55:17

@Leontinus: őket én sem, sőt közösen szidjuk azt, aki kitalálta:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 13:56:34

@Kifordított kacagány: Rablóbandaként pl., mint a NAV, meg a T...

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ez így van, és tényleg baj, hogy ilyen a törvény (amúgy az új BTK-ban módosul asszem).

@ferand1979: Igen, azzal gond nincs, de már a nagyobb postákon is vegyesbolt van :)
Ami szintén nem baj, de ne tolja a pofámba a biztosítását!

@Sokorai_Atala: ;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 13:57:58

@ColT: nem, nem módosul. asszem végül minden marad úgy, ahogy van.

Nanga (törölt) 2012.07.27. 13:58:14

A legszebb az egészben, hogy nem a biztonsági őr felel azért, hogy mit lopnak el, hanem az a szerencsétlen dolgozó, akinél elméletileg fizetni kellene... Nálunk olyan jó 20-25 méterre tőle is vannak polcok, nyilván piszok jól lehet őrködni... velük fizettetik ki a hiányt az utolsó fillérig, aki nem írta alá a papírt, mehetett,amerre lát.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.27. 14:00:01

@Kellemes Zérókomponista: Emberkéék állandóan keresik egymás társaságát, és újból meg újból kiakadnak, hogy az emberek milyen szarok. Aztán újrakezdik előről. Nekem vajh miért nincsenek ilyen problémáim?

Tony Almeida 2012.07.27. 14:02:16

> Ez az újpesti Posta!

> kinyitott ügyfélablakok száma kb 30%

Mit gondolsz, a többi postás hátul vakarja a seggét, vagy mi? Lófaszt, a dolgozók száma=kinyitott ablakok száma.

> Van viszont Ob tampon (nem használom), üdítő,
> kávé, csokoládé játék stb, hát valószínűleg nem
> ezért megy az ember a postára.

Wow, és? Miért fáj, hogy lehet venni plusz ezazt? Ha meg nincs, akkor meg az a baj.

> minden alkalommal kínálgatják a sorsjegyeket, illetve agitálnak, hogy kössek biztosítást.

Mert agitálniuk KELL, különben kivágják őket, mint a macskát.

> Tegnap 20 perc ügyintézés után az ügyintéző
> megkért, hogy még fáradjak a 11-es ablakhoz
> ahol a posta az öngondoskodásról készít felmérést

Mert meg KELL kérnie, mivel ... lásd előző pont.

A posztolónak közléskényszere van? Örülök,hogy eddig ez volt a legnagyobb probléma az életében.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.27. 14:02:42

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Majd akkor lesz, amikor hiányozni fog a társaság :)

A társaság jó dolog, csak a megfelelő embereket kell keresni.

Kifordított kacagány 2012.07.27. 14:07:14

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ez hülyeség. a fizikai bántalmazásnak is megvan a maga izgalma. kár lenne kihagyni.

@Manyecska: nem feltétlenül kell hozzá kiszolgáltatott szoc. helyzet. a dolog egyetlen titka az, hogy az édesgetési fázisban ki kell alakítani azokat az érzelmi kapcsokat amik hiányát nem tudja elviselni az alany. az emberek többsége nem szereti a változást és ha erre alapozva lelki függőséget váltasz ki a másikban, akkor azt csinálsz vele amit csak akarsz. a lényeg, hogy mindenhez apránként szoktasd.
amúgy ez minden párkapcsolatban előfordul, csak a másik feletti hatalmat nem mindig bántalmazásban élik meg a felek.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nincs igazad, semmilyen törvény nem tiltja, hogy valaki elhagyja az élettársát, a gyilkosságot viszont igen. más kérdés, hogy a bántalmazást mint kiváltó dolgot a bíróságnak figyelembe kell vennie, mint ahogy gondolom figyelembe is vette.

minden ember hülye, meg bolond is. miért pont én ne lennék az? azért azt elárulom, hogy vannak nálam, nem kevesen, akik sokkal bolondabbak és hülyébbek.

@ferand1979: ezzel nincs baj, akkor van baj, ha a posta lesz vegyesbolt, miközben az eredeti elképzelésnek nem akar megfelelni, pedig az még ha jól tudom kötelessége. ha majd a tevékenységeit bárki végezheti, majd akkor csinálhat amit akar.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.27. 14:07:20

@ColT: Aha. Aztán honnan tudod, ki a megfelelő? A végén mindig kiderül, hogy tökegyformák.

CID 2012.07.27. 14:07:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
"@forgatas2: eriggy mán a faszba, kérlek."

Hú baszod, ez kellőképpen tahó megszólalás volt......................

Kifordított kacagány 2012.07.27. 14:10:36

@ColT: a társaság fárasztó, mert alapvetően nincs megfelelő ember, csak néha azt hisszük egyikről-másikról.

@Tony Almeida: ez mind szép és jó, a kell is világos, kisbetűvel is, viszont mint a szolgáltatást igénybe vevő asszem élhetek kritikával, mint ahogy a posztoló is tette.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 14:11:01

@Manyecska: "kiszolgáltatott szoc.helyzet"

Na nee! Elmegy dolgozni a két finom kezével. A gyerek meg egy időre megy állami gondozásba, ha nincs jobb megoldás. Nem mondom, hogy ezt kérném karácsonyra, de belenavigálta magát egy helyzetbe, tessék onnan kinavigálni. Családi segítség ilyenkor különösen jól jön, pl. nagymama segíthet nevelni az unokát.

Azt meg nem írom alá, hogy a párja pár év alatt gyökeresen megváltozott. Ehhez ment hozzá, ettől akart gyereket.

Kifordított kacagány 2012.07.27. 14:11:47

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: mert azok

@CID: ugye? szerintem is. egy cseppet sem érződött túlzónak.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.27. 14:13:01

Inkább azzal foglalkozzék a tisztelt Magyar Királyi PÓsta, hogy ne minősítse önkényesen készpénzfelvételnek, ha kártyával fizetek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 14:14:07

@Tony Almeida: Plusz, ha nem kéne a szart árulni, egy postással kevesebb lenne, és ugyanúgy 20 percet várt, csak nincs mire haragudnia.

Démonmac1 2012.07.27. 14:14:44

Jó ötlet, tetszik:)

Kifordított kacagány 2012.07.27. 14:15:09

@atpijkamo: miért kellene állami gondozásba mennie? munka mellett nem lehet gyereket nevelni?
ja értem, még a végén azt látja, hogy anyunak dolgozni kell.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 14:16:16

@agresszív kismalac: Ha kártyával fizetsz, akkor a kártyás társaság levon belőle 3%-ot. A sárgacsekkes fizetésbe ez már nem fér be. Úgyhogy jogos a kpfelvét díja. Utaljál bankkal.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 14:18:12

@Kifordított kacagány: Azért mondtam, hogy csak akkor, ha nincs jobb megoldás.

Normális esetben rokonok, barátok segítenek, tartalék elővesz, munkábaáll irodavezetőként. Ha semmi se jön össze, akkor megoldás zaciba tenni agyereket.

Kifordított kacagány 2012.07.27. 14:20:34

@agresszív kismalac: nem önkényesen teszi, mert ha csekket fizetsz be(gondolom te még nem zsömléért jársz oda) akkor azt nem a postának fizeted. a csekkes fizetés meg kp befizetés, amit előbb felveszel a számládról.
legyen olyan számlád aminél ez nem probléma, vagy utalj, ami megint csak gubába kerül.

@atpijkamo: attól még kevesebb lesz ha úgy döntenek. a döntéshozókat általában nem érdekli, hogy mire van ideje a dolgozónak meg mire nincs.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.27. 14:20:50

@Manyecska: kingnek van egy nagyon jó könyve a lelki terrorról: A két Rose

szuper jó könyv, férfiak is olvashatják..

Kifordított kacagány 2012.07.27. 14:25:15

@atpijkamo: egyedülállóként könnyebb gyerekkel mint anélkül, mert van bevételed ha nem csinálsz semmit, akkor is. persze az üdvösséghez kevés, de arra elég, hogy ne halj éhen amíg nincs más.

@batgirl: a férfiak nem olvasnak, csak elfekszenek a fotelban sörrel a kézben. néha lapozás helyett pofozás van.

Harlequin 2012.07.27. 14:26:13

Az irányítószámot ne felejtsd el!

England win The Ashes! 2012.07.27. 14:27:50

Mifelénk pont fordítva van: a kisbolt végében van három ablak, az a posta.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 14:28:19

@Kifordított kacagány: Jó. A lényeg, hogy mindig van megoldás, ne takarózzon azzal, hogy az égiek így rendelték.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.27. 14:29:12

@Kifordított kacagány: ja! Volt már olyan sejtésem, hogy nem ismerek igazi férfit!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2012.07.27. 14:31:34

@Denton85:

Ezt úgy hívják postaliberéizáció, és 2013. január 1-én indul.

Rá is fér az ÜGYFELEKRE hogy verseny legyen, a Magyar Postát leszarom, majd az ott dolgozók egy része átmegy a konkurenciához.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.07.27. 14:32:54

A posta folyamatosan innovál, hozzájuk képest a NASA egy délutáni napközis szakkör.

Nálunk azt találták ki (nem tudom, h más településen/postán is ez van-e), hogy az értesített küldeményekért hiába megy el az ember a kézbesítés napján, akkor sem adják oda csak másnap, ha amúgy ott a level. Hogy miért? Csak.

A másik ami bitangul tetszik, hogy most ugye 2012 júliusa van. Nézzük meg, h működik-e a díkalkulátor az oldalukon?

"Díjkalkuláció
Tisztelt Ügyfeleink! A kalkulátor díjainak frissítése folyamatban van, kérjük, hogy 2012-es díjakról itt tájékozódjon. "

Lap alja:

posta.hu/csomag/csomag_kulfoldre/nemzetkozi_postacsomag

Jó mi?

Egy hónapja jártam Londonban. Hétvégén teszek-veszek, csengetnek. Tudjátok ki volt? A postás!!! Kézbesített! Hétvégén!

Kérdezem a vendéglátómat, ez mi? Rendkívüli küldemény? Ááá, nem. Itt jönnek hétvégén is.

Hello mi?

Magyar Postát felszántani és beszántani. Szart sem ér a tudományuk...

Kifordított kacagány 2012.07.27. 14:33:30

@batgirl: arról csak te tehetsz.

@zero: csak azt ne, hát már soha nem szabadulunk meg a fajtájuktól?

Tony Almeida 2012.07.27. 14:34:17

@Kifordított kacagány: Persze, hogy élhetnek panasszal, de nem igazán értem, mi pontosan a kritika? HOgy kólát is lehet venni? Biztosítást is lehet kötni? Egy köszönömnemkérek elég. Ja, hogy 20 percet kell várni? Ennyi erővel az köcsög hivatalt, gyógyertárat, hipermarketet stb. fel lehetne nyomni ide.

lobster thermidor 2012.07.27. 14:34:22

Csak most veszitek észre...?
Van ahol már évek óta ilyen kupleráj van. Postai bélyeget nem, de esetleg szúnyogirtót, vagy mosogatószivacsot többfélét is lehet kapni.

England win The Ashes! 2012.07.27. 14:37:04

@Dr Jozef Vengloš: Illetve, hogy pontosabb legyek: kábé így néz ki errefelé is, a különbség annyi, hogy a posta és a kisbolt két egymástól független szekció.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.27. 14:39:15

@ColT: nem vagy tisztában ezzel a részével a világnak. Befogadóhelyek finoman szólva is törtrészét képesek fogadni az ilyen sorsúaknak. De kár is ezt itt boncolgatni. Sok ilyen eset van sajnos. Félelemből nem tesznek feljelentést, testi fenyítés, tanulatlanok, nem tudnának megállni a saját lábukon. Fő okok ezek. De én az ottmaradt szocreál padelló meg a modern terméksorok közti kontrasztról beszélgatnák inkább!

873ujr3rk 2012.07.27. 14:41:43

készülnek a piacnyitásra. vagy mi. csődre na.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.27. 14:42:08

@Tony Almeida:
a poszttoló baja az, hogy ahelyett, hogy normális szógáltatást kínálnának, aheyett ijjen faszságokkal foglalkoznak, hogy kisbótot csinálnak a póóóóóóóóóóstából. ez kb ojjan,mint hogy a vizzeren kínálgattyák a parfümöt,meg plössmacit. nem azé megyek póóstára, hogy vegyek egy kólát/kenyeret/mosóport/WD-40et,hanem azér hogy a kibebaszott levelet felaggyam. és ez a biztosítás dolog is baromság, mer ha biztosítást akarok,majd megkeresek egy ügynököt.

rhubarbjelly 2012.07.27. 14:44:37

@atpijkamo: plusz ha konyhai edény és muffinsütő árusítása helyett az energiát és az erőforrást arra fordítanák, hogy normális szolgáltatást nyújtsanak normális árakon, akkor talán kevesebb elégedetlenekdő lenne, akinek szúrja a postai kisbolt a szemét.

England win The Ashes! 2012.07.27. 14:48:25

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: "Nekem vajh miért nincsenek ilyen problémáim?"

Mert senki nem áll szóba veled?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.07.27. 14:51:32

Én már évek óta be sem tettem a lábamat a postára! Nem kell odamenni! ;)

Asztalos Gábor 2012.07.27. 14:58:31

Ha meg nem árulnának minden szart, akkor a posta nyeresége is kisebb lenne és azon menne a rinya hogy már megint egy vesztességes állami cég.

Az nem zavar hogy a hiperben is sorban kell állni 10 percet és a pénztár ugyanúgy tele van pakolva minden szarral?

Nevem Earl 2012.07.27. 15:00:14

A másik újpesti is ilyen lett, az 5-ös az Árpád úton.

Ugyandehogy (törölt) 2012.07.27. 15:00:24

@malacz69 rezignált: ezt én is próbáltam egyszer, tíz percig keresték a hűtő kulcsát.

Lady.Bird 2012.07.27. 15:01:31

legaranyosabb, mikor a munkahely melletti kisposta (ami ráadásul már csak 9-kor nyit és 4-kor bezár) egyetlen asztalánál (ami ugye arra szolgálna, hogy az ember leüljön és megírja az ajánlószelvényt, csomagfeladót, képeslapot, neadjisten levelet) két postáskisasszony ül egymással szemben, előttük kirakva ezer vacak, hogy vegyünk belőle - persze nem lehet az asztalhoz odaülni...

eszem megáll...

és hiába mondom, hogy az előttem állónak mondottakat hallottam, nekem ne mondja el még egyszer, milyen nagyszerű dolog a csekk-szerencsejáték :-))

SvenH. (törölt) 2012.07.27. 15:03:19

@Denton85: "az ügyfelek igazából annyit tehetnének, hogy nem kezelik le az ablakban ülőket és próbálják őket megérteni"

szerintem kosd ki az internetet es a kornyekeden rendszeresen vagd at az internetkabelt
ha sok kis csoka igy tesz a vegen a POSTA visszanyeri eredeti dicsoseget ugyanis nem egy email -t kuldesz hanem levelet a haverkaknak

SvenH. (törölt) 2012.07.27. 15:05:30

@Leontinus: "Az, hogy sor van, nem érdekes. Akkor is ki kell állni néhány dolgozónak és kínálni a "termékeket"."

aham...
tudod amikor azon filozik az ember hogy atutalassal menjen es a kozuzemiek levonjak a manit, es a masik oldalon ott all a POSTA akinek nem erdekes a SOR, akkor talan talan elfilozik az ember hogy az ideje mit is er meg

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.27. 15:06:26

@CID: ez azért van, mert én egy igazi tahó paraszt vagyok. remélem így már érthető.

SvenH. (törölt) 2012.07.27. 15:10:41

@agresszív kismalac: "Inkább azzal foglalkozzék a tisztelt Magyar Királyi PÓsta, hogy ne minősítse önkényesen készpénzfelvételnek, ha kártyával fizetek."

en mindig odafigyelek hogy keszpenzfelvetelnel a sajat automataban legyen, es szinte fizikai fajdalom er, ha masik automatanal kell kivenni, elmult 5 evben kb 2 alkalom volt, ebbol 1 a posta :)))

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.07.27. 15:13:34

Bazi egyszerű:
A Pósta válaszolt egy napjainkban igen jelentős kihívásra:
Ugye a csalpótlék, a segélyke utalványon jön, amit a gaz uzsorások rögtön el is vesznek.

De ha a szegínyember egy kenyér/párizsival jön ki akkor azt talán nem veszi el tőle...

Gizi a laborból 2012.07.27. 15:15:14

Az nem lenne rossz, ha a Posta a postai szolgáltatáshoz kapcsolódó cikkeket árulna, pl. buborékos borítékot, (törékeny holmik becsomagolására), többféle méretben, vagy éppen karton dobozokat, amelyekben csomagot küldhetünk, szépen rányomtatva a feladó és a címzés helyét, esetleg mindehhez ragasztókat.

De pl. a mi postánk olyan pici, mármint az ügyfeleknek fenntartott rész, hogy 30 ember nem fér el ott. Pedig gyakran áűllunk ott sorban annyian!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 15:18:54

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Konzisztensen jókat szoktál mondani. Ez is nagyon ül. :))

Leontinus 2012.07.27. 15:22:13

@SvenH.:
Teljesen igazad van.
De ez a piacnyitáskor majd elég gyorsan megváltozik.

webnazi 2012.07.27. 15:25:11

Az a baj, hogy hiába a vegyesbolt feeling, a postán akkor sem fogadják el a bankkártyát törvényes fizetőeszköznek. Tehát csak készpénz van és a pénzfelvétel.
Holott termináljuk az van, mert a csekkeket azzal is be lehet fizetni, ám az mittudomén magas szorzóval és kezelési költségekkel dúsítva mindenképpen pénzfelvételként fog elszámolódni. AZAZ? Normális ember a postán levegőt sem vesz ...
Egy istenhátamögötti falu kis vidéki kétszemélyes vegyesboltja már ebben is jóval a posta előtt jár!

webnazi 2012.07.27. 15:29:20

@SvenH.:

Öt év alatt kétszer pénzt vettél fel automatából? Nem sok az egy kicsit?

Én, amióta megvan a bankkártyám (lassan 15 éve), még nem vettem fel 3x készpénzt! De külföldön se! Ott is minden időben kártyás a fizetés, a sok hülye buzerátor meg számolgatja a számára ismeretlen apró érméket vagy papirdarabokat a pénztárnál ...

webnazi 2012.07.27. 15:35:11

@Asztalos Gábor:

A "hyperben" a pénztárnál csak cigi van, (mert amíg benn volt a többi áru között, a cigók gyakorlatilag tucatszámra lopták), meg néhány apró csoki a gyerekeknek, és persze mindenféle szines, szagos, ízesített koton ... szintén a gyerekeknek.
Nálunk a boltban az összes figurás-koton a pénztárnál volt, (gyerekszem magasságban) a gyerekek meg folyton azzal nyaggatták az anyjukat, hogy nekik olyan kis gombaalakú kell, vagy éppen ragyásfekete és sárkányfejű, stb.)

De CIKI!

lutria 2012.07.27. 15:35:13

A mi "kispostánkon"is ez a helyzet,az ügyféltér kb.30 m2,beraktak 3 db,a képen látható polcot-természetesen keresztbe hogy 2 oldalról hozzá lehessen férni-az eddigi szék és asztalsort kihajították.
+A pénzár ablakok mellé 3X1-1 vitrint tele mindenféle "hasznos" kütyüvel,aminek a sarkába ottlétem alatt minden második ügyfél belerúgott,annyira túl van méretezve a helyhez képest.
Pénzbefizetéses napokon eddig is kint állt a sor vége a bejáratnál,ezek után bent is préselve leszünk.

tixar 2012.07.27. 15:54:25

"Az a baj, hogy hiába a vegyesbolt feeling, a postán akkor sem fogadják el a bankkártyát törvényes fizetőeszköznek. Tehát csak készpénz van és a pénzfelvétel."

Ehhez képest a dijnet.hu/befizetes.hu/tavszamla.hu képes minden egyes számlafizetést vásárlásként elszámolni, még hitelkártyával is.

És még valószínűleg így is jobban megéri a cégeknek, mint a sárga csekk kezelési költsége. Nagyon nem hiányzik a Posta. Nem is járok oda, csak évente egyszer-kétszer, de még ennyiszer is rühellek odamenni.

nyünyüge 2012.07.27. 15:56:56

Pár napja jártam Tapolca főpostáján.
Pontosan így néz ki az is.
Azt hittem, eltévedtem, amikor évekkel ezelőtt ott jártam, még posta kinézete volt. Volt ott minden, 2 literes üdítők, játékok, könyvek, akármik.
Pedig ott a főutcán bazári cikkeket meg üdítőt ezer helyen lehet vásárolni, és a nyitvatartása sem hosszabb, mint azoknak.

Annak még látnám értelmét, amit talán Angliában láttam régebben, kisebb településen: kis trafik-féle, ahol többek között fel lehet adni levelet is.

_Molly 2012.07.27. 16:00:44

@Leontinus: "Viszont az is nagyon valószínű, hogy a postának kell a bevétel, mert anélkül megint csak bajban lenne."

Állami tulajdonú cégek nem a bevételből szoktak megélni.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.07.27. 16:04:29

Tarnabodi posta is ilyen, csak ott a pult mögött van hatalmas választék édességekből. Bár boltból csak egy van a faluban, érdemes rivalizálni.

Manyecska 2012.07.27. 16:06:26

@batgirl: ő amúgy is szereti ezt a témát, a Christine-ben meg szó szerint terror volt úgy emlékszem:)..

Fül~orr~régész 2012.07.27. 16:07:03

Most mi ezzel a problema? Itt Angliaban sem allnak magukban a postak, de meg a gyogyszertarak sem. Mindben lehet minden szart kapni...

KecskeDotyi 2012.07.27. 16:09:08

a posta amúgy is bekaphajta a él világ véreres f@szát a tötyörészésével. Tesóm kislányának múlt héten volt a szülinapja. KEDDEN feladtam neki anyukám nevében egy tök pofás kis képeslapot, az ajándékot majd megkapja akkor, ha jönnek. Erre megérkezett ehét szerdán....

Bakker, GYALOG hamarabb feljutott volna pestre...

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.07.27. 16:12:30

Az egy dolog, hogy a csodaszép, vadonatúj 16. kerületi postahivatalban van csoki, tea, tampon, tusfürdő, sporttáska, cigi, gyerekjáték, stb.

Az egy másik dolog, hogy minden egyes ügyfélnek el szeretnének adni sorsjegyet és/vagy utazási biztosítást, ami ügyfelenként kb. 30 másodperc, tehát a tizedik ügyfél e miatt 5 perccel többet várakozik.

De miért van az, hogy ha kártyával fizetek, az NEM ingyenes vásárlásnak számít, hanem fizetős KÉZPÉNZFELVÉTELNEK?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 16:14:35

@KecskeDotyi: "GYALOG hamarabb feljutott volna pestre..."

Úgy könnyű. De a postai küldeményeknek meg kell járniuk az elosztóközpontot is.

Elsőbbségivel adtad volna fel, pont másnapra ért volna oda.

Sákif za morro? 2012.07.27. 16:16:58

Én azon voltam kiakadva, hogy a MÁVnál a kallerek közvéleménykutatnak, az utasok szokásairól, igényeiről. Picsába, ha ezzel 2012-ben nincsenek tisztában, akkor tényleg itt az ideje felrobbantani és beszántani az egészet a Postával együtt.

England win The Ashes! 2012.07.27. 16:18:34

@atpijkamo: "De a postai küldeményeknek meg kell járniuk az elosztóközpontot is."

Jó kifogás! Max. két nap alatt akkor is célba kellett volna érnie. (Két napba akkor telik, ha a feladó délután adta postára, miután az aznapi zsákokat már elvitték.)

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.07.27. 16:20:21

@erik ssonfan:

Mint Ausztráliában, ott is így van.

Hogy miért? Mert ott eredendően a Posta magát a kézbesítést, (szállítás, stb), végzi. Úgy alakult ki a múltban, hogy eredendően a „szatócsboltokba” kellett bevinni a levelet/csomagot és a Posta csak onnan gyűjtötte be. Így szokták meg.

Nekem sincs bajom azzal, hogy a levélfeladás mellett vehetek üdítőt is, csak aki mögöttem szív a miatt mert, nem 20mp alatt intézem a dolgomat, hanem 2 percig, mert veszek ezt-azt, ő nem annyira örül.

„Cipőt a cipőboltból”, a Posta meg csak intézze, ami az ö dolga. Gyorsan, pontosan. Mást ne.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 16:21:05

@Dr Jozef Vengloš: Amíg nem volt elosztóközpont, a budapest-budapesti levelek odaértek másnapra. Azóta 3-5 munkanap.

England win The Ashes! 2012.07.27. 16:27:06

@atpijkamo: Te jó ég!!!

Volt, hogy innen külföldre (kivételesen nem Magyarországra) küldtem képeslapot. Kérdem a fószert, hogy mennyi nap lesz? Aszongya négy. Annyi volt. A narancsvidéken meg 3-5 nap??? Belföldön? Kérem szépen...

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.27. 16:27:28

Nállunk meg pluss állatok várnak eladásra vitrinben.

Agyonmatricázva minden üvegfelület. Négy éves sárguló papírok baromi vicces, főnökös prolihumorral.
Télen 35 fok.
Nyáron is.
A sok dagadt tyúk vidáman fecserészik egymás közt, minta ott sem lennél.

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.07.27. 16:29:09

@atpijkamo:

Csütörtök zárás előtt, kb. 19:40 körül adtam fel Budapesten csomagot, buborékos borítékban, ajánlott de nem sürgősségi levélként, értékbiztosítással. Szombat reggel Győrben volt. Nem hittem el, amikor hívtak.

KecskeDotyi 2012.07.27. 16:31:19

@atpijkamo: De a faxomat, mi a redvás isten tart több, mint 1 hétig? A kurva anyjukat már!

Leszarom az elosztót, dolgozni kéne és nem segget vakarni. Flottul elkúrták egy 3 éves gyerek szülinapját. És miért is kéne nekem azért pluszt fizetnem, h eljusson A-ból B-be? A simával is ezt ígéri, nem? Miért tud egy elsőbbségi hamarabb elmenni A-ból B-be, ha ugyanott és ugyanakkor adom fel? Ha azzal tudnak sietni, akor a többivel is meg kéne tanulni. Fasszopó banda!

Na, még jól fel is idegeltem magam...

KecskeDotyi 2012.07.27. 16:34:51

@Dr Jozef Vengloš: 12 előtt adtam fel :)

A héten, pontosan hétfőn feladtak nekem egy csomagot. Se elsőbbségi, se egyéb, csak sima ajánlott. Másnap itt volt - igaz csak szerdán vettem át.

@atpijkamo: Nálatok. Nálunk van :P

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.07.27. 16:34:57

@atpijkamo:

Hogyne lenne. Nálunk is van. Simán kihozzák a levelet, csomagot.

Csak pénzt nem hoznak ki.

Hétfőtől péntekig délelőtt és délután jön a postás nálunk, tehát kétszer. Szombaton meg délelőttis jön, ha van valami fontos. Régen tényleg nem volt, de mostanában simán.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 16:35:21

@KecskeDotyi: Nem értesz te a marketinghez. Kell az elsoztóközpont, hogy egy levél se érhessen oda másnapra, ezért +25 forintért elsőbbséginek adják fel.

"Miért tud egy elsőbbségi hamarabb elmenni A-ból B-be, ha ugyanott és ugyanakkor adom fel?"

Hát igen. Ennek a magyarázatán a tudósok még dolgoznak.

SzaszaG1 (törölt) 2012.07.27. 16:35:22

Akkor Angliában is Kubai állapotok uralkodnak, mivel minden kisebb posta vegyesbolt is egyben.

Leontinus 2012.07.27. 16:37:19

@_Molly:
Lehet. De az államtól jövő források eléggé korlátosak. Innen tovább a postának valahogy fel kell magát találnia.
Az másik kérdés, hogy az eredeti célját ezáltal mennyire nem teljesíti.

England win The Ashes! 2012.07.27. 16:41:15

@SzaszaG1: Nem egészen. A vegyesbolt nem a postához tartozik. Inkább úgy mondanám, hogy a posta bérli a bolt pár négyzetméterét. Itt legalábbis így van. (A nyitvatartásuk nem is esik egybe, mert a bolt jóval korábban nyit és jóval később zár.)

Xezs 2012.07.27. 16:44:51

az a sok áru a postán ellopott cuccokból lett odarakva :)

Pa Lee 2012.07.27. 16:50:41

Évek óta bővítik ezt a vegyesbolt fílinget, csak a postásoknak van meg vele a baja. Most meg még negyedik mobilszolgáltató is lesz, vagymi..

KecskeDotyi 2012.07.27. 16:58:48

@Pa Lee: Már rég nyomja a mobilt, a voda adja neki a vonalat.
Olyan, mint a teszkós mobil, ott meg a telenor adja.

ork1234 2012.07.27. 16:59:14

utalni kell, nem a postán fizetni oszt jónapot

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.27. 17:01:32

Jóska!
Levelet hozott a pósta!

Most már a mélyen nem tisztelt Magyar Posta ezzel foglalkozik a legkevésbé, de nem újkeletű a dolog.

Akkor lenne igazán szép, ha a küldemény csomagokból kilopott tárgyakat árulnák ott:)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.27. 17:02:34

@Xezs: Ajj most olvasom, hogy az elúbb pont Te is ezt írtad :)

Nagyon egyre jár az agyunk :)

kpityu2 2012.07.27. 17:04:10

Inkább azzal foglalkoznának, hogy a csomagok sértetlenül, időben célba érkezzenek.
Próbálkoznak minden faszsággal, a csomagküldők pedig letarolják az egyre bővülő internetes kereskedelmet, miközben minden lyukban van postafiók.

P.Boby 2012.07.27. 17:05:04

Egyáltalán ki jár még postára?
Email, internetbank. Üdv. a 21. században!

Reggie 2012.07.27. 17:19:06

@Boby, a puli: Majd ha lehet paypalon fizetni, addig marad a csekk.

zsoltix 2012.07.27. 17:22:42

Nálunk is van ilyen trafik-jellegű árusítás a postákon már évek óta. Engem sose zavart.

vendriner aladár 2012.07.27. 17:25:23

Minek siet mindenki? Rohadtul ráérünk, nem?

kvadrillio 2012.07.27. 17:26:21

hmmm......télleg dühítő ez a posta-bazár.........
sztem csináljanak újra egy POSTA-BANKOT, AHOL EZEKET A "TERMÉKEKET" FORGALMAZZÁK,......AZ ABLAKOKNÁL MEG FOGLALKOZZANAK CSAK SZIGORÚAN A RÖVID IDŐN BELÜLI ÜGYINTÉZÉSSEL....

mert kurva fárasztó ez az ÜGYNÖKÖSKÖDÉS !!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.27. 17:28:43

de legalabb lehet kapni mindenfele csomagoloanyagokat, dobozokat, ragasztoszalagokat is?
mert nalunk a postan csak ez van
biztonsagi or van-e?
es tenyleg komolyan kerdezem, van -e klotyo?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.27. 17:30:51

@kvadrillio: arrol nem beszelve -kulonosen fejletteb orszagokban a postassag egy szakma, hivatas
a postas az postas, nem vegyesboltos, es nem ugynok
postas
a posta arra van hogypostai kuldemenyeket kuldjel el es vegyel fel
kesz, vege, ennyi
/najo lehet belyeget venni, meg van cashback/

Reggie 2012.07.27. 17:32:10

@hagyma: Van ahol a posta ugy nez ki mint egy nagy klotyo. Ha beleuritesz meg tisztul is talan.

kvadrillio 2012.07.27. 17:33:56

@Boby, a puli: KI JÁR ? HMMM......tömegek !

...EZÉRT IS ZAVARÓ A SZATÓCSBOLTTÁ VÁLÁSUK..SÜK...SEK...:)

mikethebiker 2012.07.27. 17:35:10

pécsi nagyposta is ua ez csak ott min 20-30 perc ált egy csekk befizetés de közben lassan el lehet végezni a heti bevásárlást - hiányolom is a tescós kocsit ---lehetne....

kvadrillio 2012.07.27. 17:35:56

NEKEM MINDIG FELMEGY A VÉRNYOMÁSOM ETTŐL A "KERESKEDÉSTŐL", MERT BÜDÖS VAN, TÖMEG VAN ÉS EZZEL A TEV.GEL MEGNYÚJTJÁK A VÁRAKOZÁSI IDŐT.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.07.27. 17:41:07

Néhány éve felújították nálunk a központi postát (szigetelés, burkolat, akadálymentesítés, enteriör) A fogadóablakok előtti hodály, ahol a nagy piros bakelitpultok voltak, amin az emberek a feladni kívánt csekkeket töltögették, benzinkúti shoppá változott. A pultok még mindig ott vannak, a gondolák között.

Múltkor nagy volt a sor, észrevétlen keveredtem be az árukészlet közé. Míg várakoztam, azon gondolkodtam, ki van ott rakva csoki, tusfürdő, ital, te meg ott vársz a sorodra közöttük, mennyi időbe telne leemelni egyet és a táskádba süllyeszteni? Figyelni nem figyel senki. Direkt néztem pedig, hogy az eladóhölgy rám szól-e, hogy az egy papíron elkerített terület, így álljak máshova, de jobb dolga is volt.

Igaz, a fantasztikus lakberendezőnek köszönhetően nem is tudsz mást csinálni, mint az áruval tömött gondolák között kivárni, míg rád kerül a sor, és feladhatod a csekket. Fogalmam sincs, hogy oldják meg, hogy ne lopkodjanak az emberek. Végigkamerázták az álmennyezetet?

Lady.Bird 2012.07.27. 17:44:18

Én sem értem ezt a kártyával fizetést. Minden boltnak pénzbe kerül, ha kártyával fizetek, nem én, hanem ők fizetik ki a jutalékot a kártyatársaságnak.

NO DE...

Ez azért éri meg nekik, mert nincs készpénzmozgás, nem kell fizetni a készpénz őrzését, szállítását. Ez meg a Postának is pénzbe kerül, nem? Simán lehetne ingyenes náluk is a kártyával "fizetés"...

hegyaljai 2012.07.27. 17:45:28

Az érkezési sorszám alapján történő ügykezelés minimum követelmény lenne minden postán. Akkor nem lépne fel a Murphy effektus, hogy "Mindig a másik sor halad gyorsabban." Ha az ember látja, hogy kb hányan vannak előtte, és kb. mikor kerül sorra, akkor ír egy SMS-t, telefonál, vesz valamit. De addig? Marad a jogos anyázás, és várom, hogy jelenjenek meg a posta ügynökök, akik fogják tudni, hogy mit akar az ügyfél.

Reggie 2012.07.27. 17:48:37

@Lady.Bird: Ez csak akkor lenne igaz, ha egyaltalan nem lenne kp. forgalom. Esegleg a nagyobb boltoknak jo, ahol nem mindegy, hogy naponta vagy ketnaponta hivja a penzszallitot, de egy atlagos kis boltnak nincsenek extra kiadasai a penzzel.

Lady.Bird 2012.07.27. 17:49:04

@hagyma: klotyó? amióta elmentél, csak még kevesebb lett...
de komolyan, Budapesten elég kevés normális nyilvános wc van - jó, a plázákban van, meg a mcdonaldsban is, de míg a plázába beérsz az utcáról ha sürgős dolgod van, hát...

Lady.Bird 2012.07.27. 17:50:08

@Reggie: átlagos kis boltban nem is lehet kártyával fizetni :-))

lingar4 2012.07.27. 17:52:59

Nálunk meg tavasszal vetőmagokat árultak zacskóban.

Nem kelt el, még mindig ott van.
Nem akartok retket vetni?

Reggie 2012.07.27. 17:53:30

@Lady.Bird: De, mert kenyszerulnek lepest tartani. En is jopar ilyenbe jarok vasarolni, ha csak 1-2 dolog hianyzik.

England win The Ashes! 2012.07.27. 17:55:37

@Reggie: Az egész város egy nagy vécécsésze.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.27. 17:57:19

@hegyaljai: fejletteb orszagokban egy sor van
es x ablak
/az en postamon 3/
amelyik ablak felszabadul oda megy a kovetkezo a sorbol.../
@Lady.Bird: rossz hirek, Marynek a legvaratlanabb pillantokban pisilnije kell, mit ahogy ez az ilyen koru tobb gyereket suzlt noknel eleg gyakori..
de majd megoldjuk:)

zsoltix 2012.07.27. 18:01:29

@Lady.Bird: Ha belegondolunk, egy kicsit abszurd ez a készpénz nélküli készpénzfelvét.

kvadrillio 2012.07.27. 18:06:51

12 ABLAK KÖZÜL 6 ÜZEMEL.MINEK ALAKÍTOTTAK KI AKKOR 12-ÖT ?
DE A CSAJ MINGGYÁ KÉRDEZNÉ...NEM AKARJA VISSZA....NEM !....MONDOM NEM !!

...nem akarom visszanyerni, senem akarok életbiztosítást, erre a rövid kis időre itt a Földön, senem akarok semmi mást sem, CSAK BEFIZETNI !

...ÉS FŐLEG NEM BESZÉLGETNI JÖTTEM !:)

kvadrillio 2012.07.27. 18:08:34

... merazidőőő...derága énnékem !...engedje mááá meg, hogy arra fordÍccsam, amire ÉN AKAROM ! :)))

papaci 2012.07.27. 18:26:46

Mi Londonban élünk. Itt minden posta (Post Office) "gebines", azaz nem Posta/állami alkalmazottak üzemeltetik, hanem magáncégek (a leveleket, csomagokat egy állami cég, a Royal Mail kézbesíti, veszi át itt). Árulnak mindenfélét, a nagyobbak komplett mini szupermarketek, és rengeteg okmányirodai feladatot is ellátnak: kicserélheted a jogsidat, kérhetsz brit útlevelet (ha jogosult vagy, persze), megveheted az útadót, a gyerekek ingyenes/kedvezményes utazásához a fényképes Oyster kártyát igényelheted, ha előre fizetős a gáz/villanyórád, feltöltheted azt, kifizetheted az önkormányzati lakásod bérleti díját (ja, itt ilyen is létezik a rászorulóknak) stb. Szóval alapvetően nem hülyeség ez, de naná hogy fordítva ül a lovon a magyar posta, amikor állami cégként ezekkel kezd foglalkozni

Battlestar Galactica 2012.07.27. 18:32:22

Az a hülye, aki ezt a zsibvásárt kitalálta, arra persze nem gondolt, hogy a postán eddig a polcok helyén letett padokat most majd a nagyeszű postások összetologatják, hogy egyikre se lehessen leülni. Így jó néhány csóri öregnek végig kell ácsorogni azt a megnövekedett várakozási időt, amit a polcokból kialakított szlalompálya okozott. Mert ugye eljutni a bejárattól a 12-es ablakhoz, még nekem is komoly teljesítmény lett, mert hol egy polc, hol egy ember áll az utamba. Nagy ötlet volt, de persze nincs hátra arc, nem ismerünk be semmit a rossz intézkedésekből....
...várjunk csak! Deja Vu! Ez mostanában sokszor így van...

cleveregg 2012.07.27. 18:40:35

Én dolgoztam Postán. Szánalmas, hogy mire kényszerítik szerencsétlen dolgozókat. Már mindegyik kénytelen volt gyakorlatilag az összes családtagjának a nevére kötni valami silány biztosításfélét, hogy teljesítse az előírt kvótát, és ne büntessék meg. Akkor is bünti van, ha nem ajánlja a sorsjegyet és a biztosítást, ezt kamu ügyfelek ellenőrzik.

Azért az is igaz, hogy mindenki lázad, ha negyed órát várni kell, de a bankban vagy az orvosnál 40-50 percet is ül kussban, anélkül, hogy észrevennék. Ott miért türelmesebb mindenki??? Csak a Postán jön elő az öntudat, mert ott lehet arcoskodni?

tiborc2008 2012.07.27. 18:41:03

Posta dolgozóinak muszáj ajánlgatni fos sorsjegyeiket meg egyéb szolgáltatásaikat, különben kirúgják őket.
Tampon van wazze, meg félórás sorbanállás.
Nem helyeztek valami fityeszidiótát vezető beosztásba postáéknál?

Aki elpasszolta a Krisztina körúti patinás épületet szaréhúgyé, röhög a markába, bérelnek helyette az Árpád híd melletti ocsmányságban aranyáron.

Inkább a postások által ellopott küldeményekkel foglalkoznának.

2012.07.27. 18:41:48

Sógornőm dolgozott a Postán, neki is kellett csokit árulni, ha nem kínálgatta, akkor lebaszás járt érte. A nap végén ha nem sikerült a kívánt mennyiséget eladni, akkor megvette maga, hogy békén hagyják. Szánalmas a Posta jelenleg, a levelek kézbesítésén és a sárga csekkeken kívül minden fontosabb. Ha venné a fáradságot egy komoly tőkeerővel rendelkező cég, két év alatt bedönthetné.

Stakmann 2012.07.27. 18:43:52

Legutóbb a Postán:
-Sorsjegyet esetleg a csekkbefizetés mellé?
-Köszönöm,nem vagyok szerencsés típus.
-Ez esetben ajánlhatom kedvezményes baleset biztosításunkat?
-Köszönöm de a cégem kötött már a nevemre.
-Viszont szüksége lehet utasbiztosításra,ha külföldre megy nyaralni.
-Nagyon kedves,de miután befizettem önnek ezeket a csekkeket nem marad pénzem nyaralásra...

Mint egy gyorsétteremben...

aard · www.goldberry.hu 2012.07.27. 18:45:13

hmm, szvsz a postán csak azt szeretném intézni ami oda tartozik, és azt is qrwa gyorsan, azaz cipőt a cipőboltból ..., de lehet én vagyok a hülye

aard · www.goldberry.hu 2012.07.27. 18:45:13

hmm, szvsz a postán csak azt szeretném intézni ami oda tartozik, és azt is qrwa gyorsan, azaz cipőt a cipőboltból ..., de lehet én vagyok a hülye

cleveregg 2012.07.27. 18:46:21

@kvadrillio: A kialakítás óta gondolom fejlődött a hírközlés (e-mail, sms, csomagküldő szolgálat stb.), tehát megváltozott a cég szerepe. Régen több posta kellett, több ablakkal. A Tesco-ban sincs mindig üzemben az összes kassza, ahogy az összes busz sem megy egyszerre, hiába van tömeg némelyiken.

2012.07.27. 18:47:01

@cleveregg: "Csak a Postán jön elő az öntudat, mert ott lehet arcoskodni?"

Én polgármesteri hivatalban dolgozom, segélyekkel foglalkozom és ott is hőbörög mindenki, meg 6 általánossal mindent jobban tudnak. Én is elgondolkoztam azon, hogy hőbörögnek a sorbanállás miatt, miközben ezért nálunk a végén pénzt kapnak, míg ugyanezt a sorbanállást egyáltalán nem érzik terhesnek a teszkóban, ahol ők fizetnek.

aard · www.goldberry.hu 2012.07.27. 18:47:23

@Stakmann: válaszként a végén mondanod kellett volna, hogy sok jéggel kérem :)

aard · www.goldberry.hu 2012.07.27. 18:51:10

ja, csak egy kérdés: a moszkva téri nagy posta épületet vkinek eladták és már 2 éve áll üresen, tudja vki mi lesz a sorsa? vagy hagyják leamortizálódni és olcsón átjátszani vkinek? vagy megint csak álmodom, mert ilyen ebben az országban még sohasenem történt?....
ehh

péntek este van. hulla vagyok, bocs mindenkitől

cleveregg 2012.07.27. 18:52:38

@tiborc2008: A Postapalotát Gyurcsány idején "adták el" Bajnaiék cégének. Semmi olyanról nincs szó a cikkben, ami újdonság, de miért ne lehetne egy kicsit fideszezni, ha már az arcodba világít a monitor, igaz?

zsoltix 2012.07.27. 18:54:50

@zsoltix: Ja, múltkor kártyával fizettem, aztán jött az sms, hogy felvettem 6573 Ft készpénzt. Nem tudom, mit szólt volna a hölgy, ha mondom neki, hogy ha már úgyis kp-ről van szó, legalább azt a 3 forintot mutassa már meg a végéről, legyen szíves. :)

aard · www.goldberry.hu 2012.07.27. 18:56:32

ja bocs, ezt már írta tiborc is, sorry
@cleveregg: okés, na de mi lesz vele? mármint a palotával? mert naponta járok ott és egyre rosszabb állapotban van...

cleveregg 2012.07.27. 19:01:52

@aard: Ideiglenes műemléki védelem alatt áll, bármit is jelentsen ez. Amúgy pereskedés várható, de gyanús a nagy csend.

cleveregg 2012.07.27. 19:04:32

@zsoltix: Nem szabad kártyával fizetni, mert jó drága készpénzfelvétnek számítja a bank. Inkább ilyenekkel kellene foglalkoznia a vezetésnek, nem az ablaknál ülők szipolyozásával.

nyünyüge 2012.07.27. 19:04:38

@nemorino:

Már megbocsáss, de a polgármesteri hivatal nem kegyet gyakorol, amikor ügyeket intéz vagy akár segélyt oszt.
Ahogyan az okmányiroda meg a nav sem.

És ha nincs kedvem a tesco-ban sorbaállni, akkor kereshetek egy másik boltot. Ahol rövidebb a sor és kedvesebb az eladó, szebb az áru, ...
De a polgármesteri hivatal és egyéb hivatalok helyett nem választhatok másikat, nekik ki vagyok szolgáltatva. Ami bizony frusztrálttá tesz.

aard · www.goldberry.hu 2012.07.27. 19:04:42

@cleveregg: ok, ezt tudtam, mármint a műemlékvédelmet, de igazad van, gyanús mindenképp, mint ahogy itt hűvösvölgyben a volt OPNI-val is ez van, lakják a biztonsági őrök és kész ...

lehet itt lopni csak ügyesnek kell lenni hozzá

van pénz ebben az országban csak nem nálunk, ez a baj ...

Battlestar Galactica 2012.07.27. 19:07:02

@cleveregg: Az tök mindegy mikor és ki vette meg. A mostani trend az, hogy akkor hagy békén a hatalom, ha amit összeloptál azt ingyen neki adod. Kérdezd meg csak Leisztinger urat, hogy járt a szállodáival. Bár mondjuk egyik gazdag faszt sem sajnálom, aki így szerezte a pénzét, de azért legyünk objektívek, hogy mi történik manapság.

De ha már nekiálltunk Fideszezni, akkor megkérdezném, hogy a polcokra kiírták egyáltalán a közbeszerzést? Vagy kapásból megkapta a Közgép?

2012.07.27. 19:18:00

@nyünyüge: És ez természetesen feljogosít arra, hogy üvöltözz az ügyintézővel, aki ettől szintén frusztrált lesz, mert egy kretén polgármester miatt szó szerint mindent köteles eltűrni.

Tudod, akik embernek tekintik az ügyintézőt, azok általában gyorsabban elintéznek mindent, mint akik ordítoznak, mert ráérnek arra, hogy meghallgassák, hogyan tudják elintézni az ügyet. Én örülnék, ha felszerelnének egy kamerát, hogy mindenki lássa, mi folyik egy ilyen ügyfélfogadáson, lemondok a jogaimról, nincs szégyellnivalóm.

cleveregg 2012.07.27. 19:23:15

@Battlestar Galactica: Semmi sem tök mindegy, és nem álltunk neki fideszezni. Biztosan jól járt valaki a polcokkal, de ez mindig így volt, és mindig így lesz. Talán valaki, aki most van magas polcon, vagy olyan, akit így kellett felpolcolni. Tuti nem olyan, akinek egy polcikája sem kívánta az egészet.

zsoltix 2012.07.27. 19:30:44

@cleveregg: Igen, erre figyelmeztetett is, mikor a kártyás fizetést választottam. De nem volt nálam annyi zsé. Ha tudtam volna, előtte megállok az automatánál.

Morticicus 2012.07.27. 19:36:22

Valóban készpénzfelvételnek számít a kártyás csekkbefizetés, de sokan nem tudják, hogy ilyenkor lehet többet is kérni, tehát a 6573 Ft-os csekkre lehet kérni 10000-et is, és ilyenkor a visszajárót kifizetik (tehát ilyenkor nem készpénz nélküli a készpénzfelvét). Egyébként postás bankkártyával 50 Ft a díja az ilyen csekkbefizetésnek.

2012.07.27. 19:37:57

a csőd szélén vannak, külföldre csomagokat már csak ritka esetben visznek el, lehúzzák az 5+ ezer forintot és 2 hét múlva visszadobják ismeretlen címzettel
egy vicc ez az ország, a k*rva anyját mindenkinek aki orbanra szavazott!

nyünyüge 2012.07.27. 19:44:24

@nemorino:
nem jogosít fel üvöltözésre természetesen, főleg ha az ügyintéző is emberként szól hozzám.

Ha egy telefonos ügyfélszolgálaton felemelem a hangom, akkor is elnézést kérek a végén, hogy természetesen nem neki szólt az ingerültségem, hanem az adott lehetetlen helyzetnek.

Csak az összehasonlítás miatt kaptam fel a vizet, hogy ha az ember "pénzért áll sorba" , miért nem türelmesebb.

(egyébiránt pártjaink és kormányaink évtizedek óta jeleskednek abban, hogy a hivatalban az íróasztal mögött "körmét reszelgető vagy telefonáló fölösleges hivatalnok" és az "ingyenélő vagy ügyeskedő és pofátlan állampolgár" sztereotípiáját és ellentétét bekódolják a fejekbe. )

titokmacsek 2012.07.27. 19:56:35

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): a szerencsétlen postás ennél sokkal durvább dolgokkal is találkozik némely helyeken. A pasim egy évig kényszerből kézbesítősködött, látott olyan kocsi-csomagtartót, amiből kínáltak neki eladásra nemannyira önvédelemre szolgáló dolgokat, hogy inkább megvakult, de hirtelen..

Megdobbent 2012.07.27. 20:01:16

Azert a padlokovezet az kurvajo retro. Fingom nincs hogy csinaltak regen, de mindenhol ilyen volt :) Az lajk, a vegyesbolt meg a nerfaszan porogjon.

Környezettudatos 2012.07.27. 20:21:55

@_Molly: A postahivatalok nem állami tulajdonban vannak. Jóreggelt!

Manyecska 2012.07.27. 20:30:21

@Megdobbent: ja retro. " A munka jelképei megváltoztak: az eddigi sarló és kalapácsot felváltja a fagyi és galamb..: aki nem nyal, repül..":)

Segih 2012.07.27. 20:44:28

Itt nem azt kell szidni hogy milyen szar az ország, mert az ország olyan amilyen az emberek teszik. Bár ez azért kicsit idealistán hangzott.
De ha az emberek ennyire nem empatikusak, ahogyan az itteni kommentelők fele, és ahelyett hogy csak szitkozódnának minden miatt és kicsit is belenéznének abba amit szidnak, vagy utána járnának, na akkor lehet hogy máshol járnánk, de ehhez már erő kéne.

Azt már elmondták előttem hogy miért kp felvételnek számít a vásárlás/csekk befizetés, de aki nem olvasna vissza annak elmondom ismét hogy azért mert pl csekkbefizetésnél nem a postának fizetsz, hanem ő csak közvetít, még ha egy sparban fizetsz kártyával, akkor azt a sparnak fizeted... Olyan egyszerű.
Persze ha az ablakban ülő kezelő ezt nem mondja el, akkor nyilván ez nem szép, de a másik oldalról az sem szép hogy a kártyás fizetés téynét általában nem közlik előre, illetve azt sem hogy kérsz-e számlát vagy sem, márpedig az megint módosítja a kezelés menetét, és idegesítő lehet ha a kezelőnek a végén kell ezzel vacakolnia.
Épp ezéért sokszor nem csak a posta hibás a hosszú sorért, hanem a drága ügyfelek is, csak ezt vhogy nem szokták mondani....

Az eltűnt levelek esete pedig megint marha egyszerű. Nincs olyan posta/futárszolgálat ami 100%-os kézbesítési rátával dolgozik, de mivel a posta kezeli a legtöbb küldeményt itthon , így még ha ővé is a legjobb arány akkor is nála tűnik el a legtöbb küldemény ami persze szomorú, de nekem nehogy azt mondja valaki hogy ő maga sosem hibázott a munkájában.... Nem veszem be. Csak itt az a különbség, hogy egy küldemény több ember kezén megy át, és nagyobb a kockázat a hibára, arról meg nem is beszélve hogy sokan közel minimálbéren vannak kb, és annyi pénzért ezt a rengeteg dolgot eltűrni, néha ügyfélrészről, és legtöbbször magától a postától, /és itt jegyezném meg amit többen is, a szerencsekk, sorsjegy, biztosítás elvárásokat, amit maguk a kezelők is rühelnek, de csinálniuk kell hogy ne legyenek munkanélküliek/ nehéz elviselni, és nem csoda a frusztráltak, de hogy ezt az ember megértse már egy kicsit empatikusnak kell lenni, ami ugye nehéz.

"Kedves" @KecskeDotyi
Azért kell többet fizetni ha elsőbbségiként adod fel, mert az egy különszolgáltatás, és 97%-ban garantálja neked hogy másnapra ott lesz a küldemény, mert valóban elsőbbségiként kezeleik minden munkafolyamatban, és ezt a busás 25 forintot kell ráfizetni ami rohadt sok ám! A normál levél meg azért normál mert az 3-4 nap alatt ér oda, mert később dolgozzák fel. Ez egy ilyen dolog, ami hasznos is lehet, meg nem is.
De ha belegondolsz ésszerű. Kb olyan mintha egy wellness szállodában háborodnál fel hogyha te nem csak masszázst akarsz x forintért, hanem szaunát is, pedig az már x+n forintba kerül. Jó lehet hogy nem a legjobb példa de kb. Egyébként ezzel tisztában lennél, ha kicsit utánajárnál, mert az összes postán meglehet nézni, meg lehet kérdezni.

Az meg a másik dolog hogy jópár ügyfél
azzal sincs tisztában hogy hogy kell jól megcímezni a levelet, amiért nem a posta felel, vagy nincs tisztában azzal hogy kell igénybe venni egyes szolgáltatásokat. Persze nem is az a dolga hogy postás szakember legyen, de néha olyan alapvető dolgokról nem tud, ami már bántó.

De még mielőtt valaki kitalálná hogy én csak a postás segítem, nem nem igaz. Csak igyekszem Objektív képet mutatni.
Mert a postának is van a kontóján.
Én is rühellem hogy lassan már csak levelet nem lehet normálisan feladni, de igen, ennek meg a pénz az oka, de akkor az egész dolog oka a kapitalizmus, ami extra profitra hajt.
Sőt van még hibája, számos.

De azt azért ne felejtsük el, hogy még mindig a Magyar Posta az egyik legnagyobb foglalkoztató az országban, és még ha nem is fizet oly sokat, azért sokezer ember dolgozik náluk, és nem hiszem hogy az a 80 ft-os szerencsekk fogja dugába dönteni a családi kasszát, de lehet hogy megment egy munkahelyet...

ja és hogy a postás kártyával kedvezményesen lehet feladni a csekket /és csak a csekket, ezt hozzá kell tenni/, azt hiszem ezt minden egyes postán dolgozó megérdemli a sok cseszegetésért feljebbről, és még mindig sokkal kevésbé kedvezményes, mint a vasutasok családtagjainak ingyen utazása!!!

Még mielőtt kitalálnátok. Nem-nem vagyok postás, de volt lehetőségem betekintést nyerni a dolgokba.

Próbáljunk kicsit pozitívabban hozzáállni egymáshoz!

Kösz aki végigolvasta. Here is a poteto for you

Megdobbent 2012.07.27. 20:47:45

@Segih: de attol a ko meg retro, @Manyecska: -nak mwg igaza van :)

Hallottam en is postasoktol, hogy micsoda kreditrendszerben nyomjak, meg minden mas szart is el kell adniuk, ha teljes fizut akarnak, meg ilyenek. Na welcome to hungary.

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2012.07.27. 20:51:34

Ha még idejében profilt vált elekrülheti, hogy úgy járjon mint a Kodak:
eladtuk az utolsó filmtekercset oszt roló le!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 20:59:36

@golyós: :)) Igen. Ilyen szépen megfogalmazva még nem hallottam.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 21:01:10

@Megdobbent: Ha meg láblógatásért kapnák a havi fixet és ötven éves korukban elmehetnének nyugdíjaba mint a minisztériumi dolgozók, akkor meg az lenne a baj. Semmi se jó, csak morogni lehetssen.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 21:02:24

@Környezettudatos: "A postahivatalok nem állami tulajdonban vannak."

Persze. Hanem az enyémben. Tudnál erről kiállítani nekem egy igazolást?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 21:08:07

@Lady.Bird: "Ez azért éri meg nekik, mert nincs készpénzmozgás, nem kell fizetni a készpénz őrzését, szállítását."

Nem tudják elkerülni a kézpénzkezelést, mert sokan azzal fizetnek. (Ez a sárgacsekkes fizetés lényege. Aki nem akar készpénzzel foglalkozni, az bankszámláról utal.) A kézpénzkezelés plusz költsége meg messze nem annyi, mint a kártyatársaság 3%-os díja. Ha egyvalamit logikusan csinálnak, legalább azért ne ekézzük őket.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.27. 21:09:34

@SpaceboyDesign: Ha ilyen gyakran jár, tényleg kihozhatná az íméleket is pendrájvon.

nyünyüge 2012.07.27. 21:13:28

@Környezettudatos:
Az önkormányzattól bérlik a helyiségeket, persze. De attól még ők döntik el, hogy ezentúl lángost is sütnek-e, vagy maradnak a postaszolgálatnál !

flazz 2012.07.27. 21:38:22

@Vérfürdő Bill: de hat akkor, hogy lehetne kiszamlazni a haveroknak egy kis lovet?????

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.07.27. 21:44:21

@forgatas2: Menj a büdös kurva anyádba a pedofil forgatásoddal te szerencsétlen barom.

Xezs 2012.07.27. 21:48:56

@Segih: Potato? Amúgy egyetértünk, sok a hülye és nem fognak fel alapvető dolgokat. Hagyd el, nem is fogják. Soha.

Jofiu 2012.07.27. 21:49:30

1: Kubában nem jártál. Soha! Gőzöd sincs miről beszélsz. Nulla gőz! Akkor meg miért, ó miért? Hogy idiótát csinálj magadból? Akkor sikerült.
2: 'Nyugaton' sem. Legalábbis nem sok helyen. Hadd idézzem magam 'Gőzöd sincs miről beszélsz. Nulla gőz! Akkor meg miért, ó miért?'. Értem ezt a szerinted vegyesbolt gyakorlatra.

A hőmérséklettel, a képen szereplő vizuális szennyezéssel és a kurva élősködő marketingesekkel kapcsolatban igazad is lenne, nagyon is, de a szerencsétlen nyitás után ki az aki komolyan vesz?!....picit is? ....

Nyavalygásban kiélés este?
Igen.

Jofiu 2012.07.27. 21:55:02

@Xezs: de büszke!
(nagyjából, gondolom, izé)
Gondolok egy pride vonuláson.
Komolyan.
Sokan vagyunk és elnyomnak.

Mylady 2012.07.27. 22:02:37

@Segih: Ez mind szép és jó, csakhogy: néhány évvel ezelőttig úgy működött a posta, hogy x forintért másnapra eljuttatták a levelet a címzetthez. Ha expressz kérted, akkor gyorsabban.
Most ott tartunk, hogy x forintért 3-4 nap a kézbesítés, y forintért (y=x+25) kézbesítik másnapra (97%-ban - aztán vagy beleesel, vagy nem).
És tényleg nem értem (és ezzel nem vagyok egyedül) hogy mit csinál a levél 3-4 napig? Hiszen postakocsi/vonat stb megy este. ha elsőbbségi, akkor felteszik rá a levelet, ha nem, akkor parkoltatják még pár napig? Minden nap félreteszik a sima levelet két napra? Ezzel időt nem lehet nyerni. A feldolgozási ideje holnapután is pont annyi, mint ma.
Vagy a sima leveleket lovaskocsi viszi? Vagy rolleres postás? Mert csak így lehet, hogy ennyivel lassabban ér oda a címzetthez.

Hozzáteszem, marketingben sem túl erős a posta. Nagyobb fogás lett volna (és kisebb hőbörgés), ha azt mondják, hogy y forint a sima levél és másnap odaér. De ha neked ráér és megfelel, ha 3-4 nap múlva kézbesítjük, akkor kapsz 25 forint kedvezményt. Nyilván kevesebb ember vette volna igénybe, így több bevétele lenne a postának.
Ja, hogy az 25 forint áremelést jelentene, így meg el lehet játszani, hogy olcsóbb?
Pont mint a joghurt. Nem emeltünk árat, csak éppen a mennyisége esett a harmadára...

Jofiu 2012.07.27. 22:05:48

@Jofiu: nem vagyok büszke erre. tényleg. én vagyok a nagyon nagyorn modern, nagyon olimpiai játékok megnyitója előtt utolsó bebüfögő
..nem jó
....tényleg nem.

Stomi 2012.07.27. 22:27:51

Lehet gyorsabb, pontosabb, te mint ügyfél fizesd meg. Az hogy fizetni sem tetszik, meg az sem jó ha a Posta más termékekkel próbálja a bevételét növeli, akkor mi kell?

devileyes 2012.07.27. 22:32:50

Kedves laikus!
Lépj be a világunkba...
Attól hogy maga a Magyar Posta Zrt állami tulajdonú,még nem minden posta állami.
Magánszemélyek,egyéni vállalkozók üzemeltetik a kisebb hivatalokat.(szoros összefüggésben és együttműködésben a Zrt-vel)Aug.1-én piacnyitás (Mo-on nem csak a Magyar Posta Zrt fog küldeményfelvétellel és egyéb ilyen nyalánkságokkal foglalkozni,szóval ne lepődjetek meg,ha a nagyi által feladott levelet nem Mariska a postás fogja vinni,hanem egy csinos,német feliratos autóból kipattan egy srác,aki betömi a mami levelét a ládátokba)lesz,ami igazán mélyen fogja érinteni magát a Postát és a vállalkozókat egyaránt.Ezért próbál mindenki javítani a helyzetén.Egy kis cukor,egy kis csoki,egy kis szappan meg még ki tudja,hogy mi.Tulajtól függ.A vállalkozó jutalékos rendszerben van...ugye amennyit teljesít,az után kapja meg a maga részét a Zrt-től.So-so,nem jár rosszul,még akkor sem,ha alkalmazottai vannak,és nem ő ül bent egész nap a kedves,vagy olykor nem annyira kedves ügyfelekkel szemben.Mivel vállalkozó,az alkalmazottait úgy fizeti ki,ahogy ő akarja.Nála nincs se jutalék,se "kajajegy" se semmi.Nála "örülj,hogy van munkád,ha nem tetszik a rendszer,állj fel,van helyetted öt másik" van.
Aki az államinál van,kap a forgalmazásai után jutalékot fizetés kiegészítés gyanánt...Forgalmazásai alatt értsd sorsjegy eladás,biztosítás kötés,ect.Sőt!Náluk "értékesítés" terén bizonyos szinteket el kell érni ahhoz,hogy egyáltalán menni kelljen másnap dolgozni.Ezért van a tukmálás,amit már az iskolákban tanítanak.Gondoljatok már bele...csak úgy egész egyszerűen.annak a szerencsétlennek sem esik jól a folyamatos "áá,nem nem kell.hagyjon ilyennel békén. nem érdekel"(és akkor ezek még csak a finomabb változatok voltak).Senki sem szereti,ha már-már erőszakosan rá akarnak valamit sózni.
És még akkor ott vannak a kedves ügyfelek.a dráága ügyfelek.akik azt hiszik,hogy ha az ablak vagy pult másik felén vagy,akkor te magad vagy a posta.az fel sem merül bennük,hogy téged madzagon rángatnak,mégis bájos mosollyal az arcodon magyarázod el neki 623-adjára is,hogy "Csókolom,hát értse már meg,hogy az a tízezres már nem kell hozzá!".és ő mégis elkéri a panaszkönyvet,és panaszt tesz,hogy hogy beszéltél vele.nem megköszöni,hanem panaszt tesz.nem azzal foglalkozik,hogy "jééé,vannak még becsületes emberek".nem.a hangnem nem tetszik neki,ezért bejelentést tesz.a panasz beérkezik,két héten belül kint vannak az ellenőrök,akik kiforgatnak még a bugyidból is.kiforgatja a fiókjaid,a szavaidat is...sőt!ha valami olyat talál,ami "levéltartalom" lehet,akkor szemrebbenés nélkül meggyanúsíthat,hogy te azt levélből vetted ki.tehát,te aki az ablak mögött ülsz megkárosítod az ügyfeleket és a Postát,lopsz,csalsz,hazudsz.emellett elviseled a mindennapos lelki terrort hol a felsőbb vezetéstől,hol az ügyfelektől.olyan nincs,hogy minden jó legyen!
És akkor jöhet a kérdés,hogy miért csinálja ezt akárki?! Kell hozzá némi elhivatottság,és szeretned kell azt,amit csinálsz.Meg...örülsz,hogy van,aki b*szogat,mert az azt jelenti,hogy van munkád!

devileyes 2012.07.27. 22:41:21

@Mylady:
beviszed a sima,mezei,szabványos!(105 forcsis )leveled a postára.
ha szerencséd van,akkor nem ment még el akkor a kocsi,ládába kerül és elmegy az aznapi járattal.
a kisebb postákról bekerül a gyűjtőpostákra ládástól.
a gyűjtőkből a gócpontokba viszik.
onnan olk (Országos Logisztikai Központ)
vagy ember vagy gép válogatja szét irányítószám szerint.
aztán megint láda,gócpont,gyűjtőposta és megkapja a te postád.
a te postádnak 3 munkanapja van a "sima" levél kézbesítésére.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.27. 23:15:43

@devileyes: Ezzel szemben az elsőbbségi levelet maga Árgyélus királyfi viszi ki aranyszőrű paripán? Vagy hogy?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.27. 23:19:35

Elmondom, mi lesz az új szolgáltatók első szlogenje: Nálunk minden levél elsőbbségi!
Ők ui. már rájöttek, hogy felesleges párhuzamos rendszereket működtetni csupán azért, hogy lehúzhassuk a júzert.
A Magyar Posta meg elmehet oda, ahová való.
A büdös p...ába.

devileyes 2012.07.27. 23:36:44

@agresszív kismalac:
97 % Statisztikai ( és ez a kulcsszó) garancia van rá,h másnapra odaér. Mkk mint megkülönböztetett kezelésü.azokat külön csoportosítják,külön is kezelik,bár egy ládában utaznak az ajánlott levelekkel.a kutya elásva a kézbesítö postánál van.elsöbbségi levelet aznap kell kézbesíteni,amikor megérkezik.

Ha csak párhuzamos rendszerekröl lenne szó,akkor egy álom lenne postán dolgozni.de itt logikátlan rendszerekröl beszélünk.
Valaki kitalálja,felveszi érte a lóvét,te meg paraszt a minimálbéredért kivitelezd úgy,h mindenkinek jó legyen,de közben tartsd be a szabályokat.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.27. 23:57:12

@devileyes: Majd a szabadpiac beárazza az illogikus dolgokat.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.27. 23:58:53

@devileyes: Mondom ezt úgy hogy három évet lehúztam azért a Postánál.
Igaz, ez nem tegnap volt.

Manci néni, a szomszéd 2012.07.28. 00:19:51

A postán miért nem lehet önkiszolgáló ablakokat csinálni, mint a teszkóban?

Bemegyek, lepecsételem a csekkemet, tépek egy vonalkódot az ajánlott levelemre, összeadom és beteszem a pénzt a kasszába.

Mondjuk 50%-ban ez már megvalósult, mert a leveleimért meg a csomagjaimért be kell mennem a postára, mert azt a postás viszont baszik fölhozni.

tiborc2008 2012.07.28. 00:25:17

@cleveregg:
Ez van sajnos, most épp a hitvány fos fityesszel van tele a hócipőm, hitvány fos maszopp már eltünt a vérbe kurcsányostól.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.28. 01:38:00

A bótba vót nyóc ződ póc.

Ez jutott eszembe, amikor most ilyen későn még egyszer megnéztem a posztban a fényképet. Úgy látom ideje aludni mennem...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.28. 11:35:43

@hagyma: Nem, csak egy gusztustalan, nagyjából testszínű papucsban.

CID 2012.07.28. 12:50:27

Apád fasza a vegyesbót dzsekil ! Látrz te it kenyeret, tejet meg kóbászt ?

titokmacsek 2012.07.28. 12:57:37

@CID: meg vegyigyümit??:O:DDD

Környezettudatos 2012.07.28. 13:08:10

@atpijkamo: @nyünyüge: A kis postahivatalok vállalkozásként működnek. Lassan 10 éve...nem kellett volna részegen élni egy évtizedig.

titokmacsek 2012.07.28. 13:52:12

@Manci néni, a szomszéd: azért mert utána meg a pecsételési lehetőségtől megvadulva Szigorúan ellenőrzött vonatokat játszanának az ügyfelek :DD

Manyecska 2012.07.28. 15:08:09

@CID: az a pult alatt van!!:D Nők a pult mögött.Ja.

peppe83 2012.07.28. 16:04:48

Posta ügyben a két végletet ismerem, mindkét helyen ajánlgatnak mindenfélét, nem kérem.
1. Mammut posta, kb. 15 ablakkal, ami csúcsidőben maximálisan működik, sorszámhívó, légkondi, külön a szatócsbolt, aki ott akar harisnyákat válogatni, megteheti.
2. Kőbánya X.ker. Újhegyi sétány posta,ha a képen látható kövezete lenne, azt felújítás utáni állapotnak nevezném...Undorító körülmények, igazi balkán, érdemes lenne róla fotókat készíteni...
Két ablak van nyitva, 1 helyen lehet CSAK levelet feladni, 1 helyen CSAK csekket, a sárga csekkekre bélyegző gép kb. Ukrajnában leselejtezett darab lehet,eléggé olvashatatlanul nyomtatja a feladás dátumát, viszont itt is van légkondi!

Megdobbent 2012.07.28. 21:31:46

A posta szep, a posta jo, a postaval meg vagyunk elegedve.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.29. 01:08:19

a postanak teljes mertekben allaminak kellett volna maradnia
mint ahogyan itt is az
micsoda baromsag mar kiszervezni vallalkozasba...
aki akar maszek postat, csinalja
/lsd fedex ups stb/
de a posta az tobbek kozott strategiai ceg is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.29. 11:13:46

@Jani haverja: mondjuk ahhopz a rovidgatyahoz tok mindegy milyen pacskert vesz fel

websterhp · http://websterhp.eu 2012.07.29. 13:07:41

Aki Kecskeméti, az ismeri a nagy postát, milyen lett. Hatalmas tér volt, most meg beütött a Tesco feeling. Ugyan olyan sorok, csak kisebbek, de a csokitól, a Fantáig, minden van. Szánalmas!

helianthus 2012.07.30. 08:44:45

@ColT: hát ezzel régen vádoltak meg, jól esett, köszönöm! Megint hamvas liliomnak érzem magam, tiprás előtt. :)

@Kifordított kacagány: miért, ez tök jó nem? 'Kérem bélyegezze le magának a levelet, épp mosogatok, habos a kezem.' :D

CernaGeza 2012.07.30. 15:07:31

a csomag-átvevős rész a legfaszább ezen a postán.

Csomagos cetli a postaládában:
A 20méteres sor végigállása után 2 lehetséges eset van: A csomag még nincs a postán (!!), kérem jöjjön vissza később. Vagy: hölgy a nagy vasszekrényekben tanácstalanul keresgél, majd megkérdi, hogy kb. mekkora lehet a csomag, amit kapok. :) Nem csoda, hogy lassan megy.

úgy kellett ide a műzliszelet, mint egy falat kenyér.

_Molly 2012.08.06. 00:14:16

@Környezettudatos: "A postahivatalok nem állami tulajdonban vannak."

Csak most jutott el hozzám a hír, hogy kommentáltad a kommentemet. Nem kellett volna...

A Magyar Posta Zrt. a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. tulajdona, tehát állami tulajdonban van.

Magyarul: a magyar állam 100%-os tulajdonrészt birtokol a cégből.

Plumper 2012.09.28. 08:33:47

A "legjobb", hogy munkaidőben, azazhogy az én MUNKAIDŐMBEN (hétköznap kb. 8-16 óra között) próbálják meg kézbesíteni a csomagokat. Hová? Amikor nem vagyok otthon?! Többszöri sikertelen kézbesítés címén aztán bekerül postára, ahová megint munkaidőben, vagy annak végén mehetek, éppen odaárek, esetleg hétvégén (Nyugati posta, ott mindig tömegnyomor van).
Nagyon megéri a postának feleslegesen dolgoztatni a csomagkézbesítőket. Véletlenül nem este és egész hétvégén kellene a csomagokat a hétközben, napközben dolgozó embereknek átadni?

cyberius 2012.09.28. 15:01:14

Nektek a várakozási idő a legnagyobb gond?
On-line eladásból élek.
Angliából küldök haza termékeket.
Ha nem regisztráltam adom fel,akkor 10 küldeményből csak 6 érkezik meg.
Miért?
MERT ROHADTUL FOSZTOGATJÁK AZ ELOSZTÓBAN A KÜLDEMÉNYEKET !
Valahol a ferihegyi postaforgalmi elosztóban lehet a gond.Azt is megfigyeltem,hogy leginkább a budapesti címre küldött küldemények tűnnek el.
Hogy rohadnának meg!

Csáknorissné 2013.04.02. 16:03:22

@zsoltix: "Ja, múltkor kártyával fizettem, aztán jött az sms, hogy felvettem 6573 Ft készpénzt."

Ráadásul még drágábban, mintha a saját banknál vehetné fel az ember gyereke.

Valahogyan az maradt meg az emberekben, hogy a POSTA szent és sérthetetlen, pedig nem igaz, csak pár új cég belépése kellene és azonnal tudnák, hogy hol lakik a Magyarok Úristene!!!

Csáknorissné 2013.04.02. 16:04:42

@Csáknorissné: tudom régi poszt, de nekem most nagyon tele lett a csatos virágmintás hócipellőm, hogy nem kaptam meg egy angliai küldeményt.
süti beállítások módosítása