Tékozló Homár

4 órás késés Ryanairrel

2012.07.30. 09:53 | jackyll | 98 komment

Árpádék gépe Madrid felé fantomizálódott, csak 2 órával később találtak helyette egy pótgépet, amikor kiderült, hogy az már nem indul el aznap. Igenám, de addigra a személyzet is fantomizálódott, akiket további 2 óra alatt tudtak csak levadászni. Viszont adtak egy szendvicset kárpótlásul:

Eddig csak olvasója voltam a Homárnak, de bizonyos időközönként látok felbukkanni egy-egy Ryanaires történetet és most lesz ez így is. Az előző hétvégét (július 27-29 között) Madridban töltöttük kedves barátnőmmel. Egyrészről a munka ügyben kellett kimenni, amit hamar le is rendeztünk, és ha már ott voltuk felfedeztük Madrid város szépségeit. Budapestről – Madridba Wizzairrel mentünk, velük nem is volt semmi gond, pontosak voltak és nagyon kedvesek (eddig párszor utaztam velük). A visszautunk vasárnap 29-én lett volna Ryanair légitársasággal (így jött ki olcsóbban a jegy). Madridból 20:15-kor indult volna a gép, de nem indult, be sem jött Budapestről. Utasok nem lettek tájékoztatva, hogy vajon most mi fog történni. Telt, múlt az idő lassan 21:00 óra is volt, továbbra sem volt semmi infó és a reptér kijelzője, továbbra is 20:15-t mutatott.

Közben érdeklődtem telefonon az otthoniaknál, mi a helyzet tudnak –e esetleg valamit. Ők elmondták el sem indult a gép, mert vihar van (ami valóban igaz is volt). Pár perccel később jött egy reptéres kisasszony bemondta a mikrofonba a gép már úton van, két órás késéssel indulhatunk. A Budapest – Madrid repülési idő három óra amúgy. Gondoltam félrehallottam, mert két különböző infóm volt. Felhívtam még egyszer az otthoniakat, ők megerősítették márpedig a gép nem indult el. Jó, nem volt mit tenni vártunk. Érdekes módon az összes gép Budapestről, amikor vihar volt, időben vagy kis késéssel útnak indult, de a Ryanair madridi járata nem. Teltek múltak a percek, a reptéri kijelzőt, ahogy közelített az indulási idő, mindig tíz perccel kitolták, de újabb infót nem adtak. Egyre többen türelmetlenkedtek, volt aki anyázott a reptéri dolgozónak (ő tehetett a legkevesebbet erről), volt aki kiabált vele, volt aki a pultot csapkodta. Néhány embernél elszabadultak az indulatok.

Ekkor jött két reptéri dolgozó pluszba, és megnyugtatás képen elkezdtek kajajegyet osztogatni, ami egy darab ingyen szendvicsre jogosított fel a reptéri büfében (ez szóljon a Ryanair oldalán ez a gesztus). Eltelt az a bizonyos két óra, de a gép még mindig sehol, Budapestről el sem indult még mindig, pár perccel később kiderült a gép a mai nap már nem indul útnak, tán holnap. Ekkor már egy kicsit elszabadultak az indulatok és a reptér személyzete, beszélt valakikkel és azt ígérték egy pótgépet állítanak be, hogy hazavigyék az utasokat Budapestre. A pótgép nagyon gyorsan meglett, de jött egy újabb két órás várakozás, ugyanis nem volt hozzá pilóta meg személyzet. Folyt a lázas keresés, végül találtak valakit és 0:30-as indulással sikerült útnak indulni. Az út eseménymentes volt és az már csak hab a tortán, hogy Pesten hajnal háromkor mikor leszálltunk már hétfőn (július 30-án), szemerkélt az eső és természetesen a repülő – terminál távolságot gyalog kellett megtenni. :-)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 09:58:23

" ugyanis nem volt hozzá pilóta meg személyzet. Folyt a lázas keresés, végül találtak valakit "

Lehet, hogy a takarítók hozták haza a vasat? :D

Amúgy azért ez elég gáz egy légitársaságtól...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 10:00:17

"a repülő – terminál távolságot gyalog kellett megtenni."

Ez azért van, mert a folyosó használatáért csillagászati összeget számít fel a BA. Bár nekik is úgy lenne az olcsóbb.

A fapados légitársaság lényege, hogy igyekznek a gépek kihasználtságát a lehető legmagasabban tartani, így egy késés vagy járatkimaradás tovagyűrűzik. Nem érdemes ezen bosszankodni, ha már egyzer bevállaltad.

A tájékoztatás elmaradása megbocsáthatatlan. De a MÁV is ugyanígy (nem) csinálja, ezért nem kell Madridba utazni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:01:08

két óra? piha. én eccer 11 órát vártam csecsemőstül a reptéren. nyertem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 10:02:30

@ColT: A XXI. századi gépeket igazán el lehetne már vezetni 8 általánossal. 3 gomb kell csak: fel, le, vissza.

Egyébként nem értem, miért nem a földről irányítják. Egy pilóta 3 gépet is elvezethetne, így 6-szorosra emelkedhetne a hatékonyság.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:04:08

@atpijkamo: hogyne, aztán a végén mnég robotok végzik a szoptatós pilótanők munkáját is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 10:05:14

@atpijkamo: Erről kérdezd meg a repülőgépgyártókat :) Különben szerintem az emberek nagy része fel sem merne ülni egy ilyenre.
Érted, meg ha MS szoftver vezérelné, az gáz lenne :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 10:07:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Baszki, én meg egyszer a lábamat is eltörtem. Szóval én nyertem. :))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 10:08:33

@ColT: Kedves utasaink, kérjük, szálljanak ki a szárnyakra, míg a gépet újraindítjuk.

é3hesvagyok 2012.07.30. 10:09:27

@atpijkamo:
látszik, hogy te se vezettél még repülőt.. még jó 10-20 évig nem lesznek olyan robotpilóta szoftverek, amik képesek lesznek egy erős oldalszeles leszállást/felszállást elvégezni, hibák nélkül.

mellesleg ha erre a területre is beveszik a sok gyökér robotot, akkor jöhetnek a tüntetések, hogy: "Elveszik a munkááát"

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.30. 10:10:15

"...Madridban töltöttük kedves barátnőmmel"
miér? van olyan barátnőd is emellik nem kedves?

é3hesvagyok 2012.07.30. 10:11:52

a poszttoló meg ne hisztizzen, amikor a wizzair 5 órát késett, még egy szendvicset se kaptunk..
márpedig a ferihegyi vihar vis major, ami miatt a ryanair egy cent kártérítést sem köteles fizetni, azt is mondhatták volna, hogy rohadj ott a reptéren, és vegyél jegyet a következő járatra.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:12:00

@atpijkamo: és ki gipszelte be a lábad a reptéren? vagyhogy?

várjál, volt rosszabb is. becsekkolás után, indulás előtt félórával az említett csecsemő összefoschta a nadrágomat, persze másik nadrág nem volt nálam, így kénytelen voltam venni egy szoknyát a rohadt drága designercenterfashionvip bótba, 65 ajróér. az 10 éve volt, szóval sose volt olyan drága szoknyám...

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.30. 10:14:09

@atpijkamo:
csakmán a Mávval kapcsolatban mindenki tuggya,hogy késni fog/kimarad/büdös/stb

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:15:06

@Sün‼ ツ: persze. de a diszkrécióval már keveset törődtem a váróban töltött éjszaka után.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.07.30. 10:18:40

Az a qrva nagy helyzet, hogy még a legalaposabb karbantartás mellett is előfordul, hogy elromlik valami. Nem légitársaság függő. A Ryanair mellesleg a világ legpontosabb légitársasága. A poszt-toló beleszaladt egy hibába, és köpköd máris. Talán vissza kellene nézni pl. a flightradar twitterjét. Nem sok Ryanair vészhelyzet volt. Ellenben a hagyományos légitársaságokál igen. A ryanair gépeinek az átlagéletkora kerek 4 év, és 294 gépről beszélünk. A kommunikációra nincs mentség. Poszt-tolónak ajánlom a wizzt. tegnap csak két járatát törölte. FCO és WMI. És nem beszélek a törlésre kerülő FRL, OTP desztinációkról.

elwood 2012.07.30. 10:19:37

"nem volt hozzá pilóta meg személyzet. Folyt a lázas keresés, végül találtak valakit"

ez jó.
- Kérjük a budapesti utasok közül, ha valaki használt már flight simulator-t jelentkezzen a check-in pultnál, ugyanitt extra szendvicsért lehet gépet suvickolni.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.30. 10:21:09

@Ulbert István [Typhoon]:
mongyuk a vízerrhez hasonlítani bármit is nem nehéz. annál szarabb légitársaság nincs a fődön.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 10:22:00

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Csak úgy lazán, hónaljból előkaptad, oszt uccu neki?
Akarsz róla mesélni?
Fotó?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:26:42

@Sün‼ ツ: hát kb. pont úgy. fotó nincs. de örülök, hogy vége :D

cicmen (törölt) 2012.07.30. 10:27:46

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: indulás előtt félórával az említett csecsemő összefoschta a nadrágomat,

Mibe öltöztetted te azt a gyereket? Abba az úgynevezett porbafingóba?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.30. 10:30:07

@cicmen:
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
mongyuk ez számomra is kérdéses, hogy hogy a picsába tutta lefosni a nadrágodat?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:31:23

@cicmen: a porbafingó az olyan kis senkiházi mitugrászt jelent, nem? vagy mást is? nem tudom.

olyan normális csecsemőruhába volt. pelus, rugdalózó, mittomén. a vicces az volt, hogy először észre se vettem. csak az tűnt fel, hogy bár dugig van a váró és mindenki ülőhelyért harcol, mellettem volt vagy hat üres hely.... pfff.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 10:34:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Nalátod!
Jó gyerek vót az már akor is.
Én is mindig így csinálokhelyet,ha tömegben vagyok!!!4!!444!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:35:05

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): úgy, hogy nem hermetikusan volt becsomagolva :D a karomban tartottam, aztán ennyi. persze a gyereket is le kellett fürdetni a mosdóba. az is szép volt. pucér nyakigszaros gyereket mosni a mosdókagylóban, indulás előtt pár perccel :D

cicmen (törölt) 2012.07.30. 10:35:25

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: a porbafingó az olyan kis senkiházi mitugrászt jelent, nem? vagy mást is?

Olyan hátul gombolós ingecske volt, amiből kilátszott a segge a gyermeknek.

cicmen (törölt) 2012.07.30. 10:37:27

@é3hesvagyok: látszik, hogy te se vezettél még repülőt..

Nem hát! Tök elmaradott!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:37:29

@cicmen: mifelénk azt réklinek hívták, amíg lehetett olyat kapni. a porbafingót még sose hallottam ilyen jelentésben. monnyuk logikusan hangzik :)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.30. 10:41:20

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
értem mán! de örüjj, hogy nem gyütt be a takarítónő,mer biztos szívbajt kap, ahogy a szart mosod a csapba

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:41:57

@é3hesvagyok: én még űrrepülőt se vezettem, meg tankot se, meg még vonatot se. meg is láccik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:43:59

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): az biztos, mer gumikesztyű bizony nem volt nálam!

na így menjetek reptéren a mosdóba kezet mosni meg fogat mosni meg ilyenek. ki tuggya, hány nyakigszaros csecsemőt lögyböltek már benne előtte :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:45:28

ja, jut eszembe. a posztolónak most tényleg az a baja, hogy késett a repülő?? ennyi?

cicmen (törölt) 2012.07.30. 10:46:26

@atpijkamo: Egyébként nem értem, miért nem a földről irányítják. Egy pilóta 3 gépet is elvezethetne, így 6-szorosra emelkedhetne a hatékonyság.

Akkor egy pilóta többször is le tudna zuhanni? :)

helianthus 2012.07.30. 10:47:38

@cicmen: pont valami ilyesmit gondoltam hozzáfűzni, megelőztél. :D Ja és én sem vezettem még gépet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 10:48:04

@cicmen: Igen. Legalább a tapasztalat nem vész el a halálával.

cicmen (törölt) 2012.07.30. 10:48:05

@atpijkamo:
-Tessék mondani! A repülők gyakran lezuhannak?
-Nem! Rendszerint csak egyszer! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:53:15

A U.S. Air Force pilótái által feljegyzett problémák és azok megoldásai:
- A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem cserére érett.
- A főfutó bal belső gumiköpenye majdnem kicserélve.

- Teszt repülés OK, kivéve, hogy a landoló automatika igen durva.
- Landoló automatika nincs a gépen.

- A 2. motor üzemanyag fogyasztása magas.
- A 2. motor üzemanyag fogyasztása normális - 1. 3. és 4. motor üzemanyag-fogyasztása alacsony.

- Valami meglazult a műszerfalon.
- Valami meghúzva a műszerfalon.

- A jobb főfutón olajszivárgásra utaló egyértelmű bizonyíték.
- Bizonyíték eltüntetve.

- A DME hangereje hihetetlenül nagy.
- A hangerő beállítva hihetőbb szintre.

- Robotpilóta magasságtartás üzemmódban 50m/perces süllyedést produkál.
- Hibát a földön nem sikerült előidézni.

- IFF nem működik.
- IFF soha nem működik OFF (kikapcsolt) állapotban.

- Gázkar rögzítő használatakor a gázkar beragad.
- Ezért van.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 10:59:10

F16-os vadászgép kísér egy C-130-as szállítógépet, a pilóta unatkozik és átszól a szállítógépnek
- Ezt figyeld! - azzal csinál néhány bukófordulót, spirált, fejreállást és még egy sor műrepülő mutatványt, majd visszaáll a 130-as mellé.
- Na, és te mit tudsz mutatni?
A C-130-as pilótája válaszol
- Ok, figyelj, most én jövök...
Az F16-os lemarad kissé, hogy jobban lássa az attrakciót,de vagy 10 percen át nem történik semmi, a nagy gép nyílegyenesen repül elore.
Egyszer csak megszólal a rádiója
- Na, ezt csináld utánam!
- Jó, jó, de mit csináltál?
- Bekapcsoltam a robotpilótát, hátramentem, föltettem egy kávét, hugyoztam, megkávéztam, aztán megdugtam a navigátor csajt...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 11:01:06

na még egy.

A repülőgép késve indul. A stewardess mentegetőzik a hangosbeszélőn:
- Tisztelt utasaink! Szíves elnézésüket kérjük a hosszú késésért, de a pilótának valami nem tetszett a motor hangjában. A problémát megoldottuk, a cserepilóta kellemes utazást kíván mindenkinek!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 11:10:39

@cicmen:
Sose utazzatok repülővel!!!
A megoldás a bioatomtengeralattjáró!

helianthus 2012.07.30. 11:16:12

eljött a kámingáut ideje!

mindenki vallja be, hogy vezetett-e már gépet vagy sem!!!

őszinte válaszokat várok!!!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 11:20:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "és ki gipszelte be a lábad a reptéren? vagyhogy?"

Azt nem mondtam, hogy a repülőtéren. Az utcán törtem el a lábam, ami rosszabb, mint egy 11 órás várakozás akárhol.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 11:21:58

@é3hesvagyok: "látszik, hogy te se vezettél még repülőt"

Naponta ötször vezetek repülőt. Na, erre mit lépsz kiscsicska?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 11:24:22

@atpijkamo: vagy úgy.

és hogy történt? csak úgy sétafika, oszt reccs?

persze néha meglepő dolgok történnek az utcán is :D:D :

derstandard.at/1342947867358/Ominoese-Begegnung-auf-Russlands-Strassen-amuesiert-YouTube-User

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 11:28:48

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: :)) Ez a ló teszett. Olyan nyugisan vágtat...

Térdreestem, pont egy kavicsra, rögtön lett 4 térdkalácsom.

é3hesvagyok 2012.07.30. 11:41:15

@cicmen: a malévnál voltam másodpilóta. szerencsére még 2009-ben eljöttem onnan.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 11:53:37

@cicmen: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: :)) Az ilyen trollok olyan mulattatóak.

Ha visszavenne az arcából, és nem kamuzik, akkor pedig érdekes dolgokat mesélhetne.

@é3hesvagyok: "a malévnál voltam másodpilóta."

Szóval azért ment csődbe a malév, mert seggfej pilóták dolgoztak ott. Vagy éppen kivetette az ilyeneket magából?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.30. 11:57:26

Minden szó felesleges, a világnak úgy is vége.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 11:57:54

@atpijkamo: másodpilóta? felőlem aztán lehet harmad-, vagy akár negyedpilóta is, az se hat meg :D:D

cicmen (törölt) 2012.07.30. 13:07:14

@é3hesvagyok: a malévnál voltam másodpilóta.

Csak másod? :(

pruntyike 2012.07.30. 13:08:48

@ColT: Mondjuk vas elég kevés van a repülőgépben...
Ugyanez velem, Ryanair, Luton-Schwechat indulás 20:20-ra megadva, ténylegesen éjfél után. Még egy szendvics se, semmi, viszont a várónál lévő kis könyvesboltot oda-vissza meg újra oda átböngésztem, hogy teljen valahogy az idő. Csak az vigasztalt, hogy csupa "nyugati" (angol, osztrák, olasz) csávó is ott toporgott vagy négy órán keresztül, az egy két lézengő "középkelet európai" ritterrel egyetemben. Még ülőhely sem volt elég a váróban, néhány arabus familiástól szétköltözött a székekre, családoként tizesével elfoglalva. Talán várták, hogy próféta hazaröppenti őket. Senki sem tudta, mire várnak ott. Éjjel nincsenek indulások és érkezések Lutonban, csak ha valami nagyon késik.

cicmen (törölt) 2012.07.30. 13:09:23

@atpijkamo:

Látszik hogy nem vezettél még szarszippantót!

cicmen (törölt) 2012.07.30. 13:10:57

@helianthus: mindenki vallja be, hogy vezetett-e már gépet vagy sem!!!

Én lopakodót!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 13:15:30

@cicmen: @helianthus: Én tanfolyamot vezettem. Meg szemesztert. Meg áramot. Igaz, az utóbbit csak nagyon rövid ideig.

Nem vezettem viszont választási listát. Halállistát sem. Főcsőt sem. Tankhajót, tengeralattjárót, űrsiklót, fúrópajzsot, tankot sem.

cicmen (törölt) 2012.07.30. 13:26:52

@atpijkamo: Meg áramot. Igaz, az utóbbit csak nagyon rövid ideig.

A fázisvezeték ugyanúgy néz ki mint a nulla, csak más a fogása! :)

cicmen (törölt) 2012.07.30. 13:29:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: úgy, hogy nem hermetikusan volt becsomagolva :D a karomban tartottam, aztán ennyi. persze a gyereket is le kellett fürdetni a mosdóba. az is szép volt. pucér nyakigszaros gyereket mosni a mosdókagylóban,

Akkor kárba ment a kokain?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 13:31:41

@cicmen: amatőrnek nézel te engem?? az a kutyában volt eldugva! :D:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 13:36:58

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

"hat meg.."
Folytassd, ne hagyd félbe.
hat meg mennyi az annyi?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 13:38:28

@é3hesvagyok: @cicmen: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @helianthus:

Én sem vezettem repülőgépet, de vezettem:
- triciklit
- áramot
- kutyát
- kecskét
- disznót
- lovat
- tehenet
- kerékpárt
- Verhovinát
- díszmenetet
- sugárcsövet
- támadást
- traktort
- kombájnt
- kísérletet
- ellést
- aratást
- oktatást
- műszakot
- vizet
- szennyvizet
- földgázt
- népszerűségi listát
- éneket
- imát
- ülést
- nemzetiségi önkormányzatot
És?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 13:41:27

@atpijkamo: Tényleg! tanfolyamot én is. Korábban meg politikai vitakört...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 13:41:38

@horex: jelen esetben pontosan 2 tized és 82 század, de nem akartam untatni a nagyközönséget.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 13:52:06

@atpijkamo: Sem úttörő-őrsöt, sem kisz-alapszervezetet nem vezettem, viszont ifjúgárdista szakaszparancsnok-helyettes is voltam gimiben, nemcsak önkéntes tűzoltó. A pártbizottság Edelényben meg pont az akkori görögkatolikus templom mellett volt, ha én mentem vezetőire és az elhúzódott, kerülő nélkül mehettem esti misére...

helianthus 2012.07.30. 13:56:38

@cicmen: és hányan látták?

@atpijkamo: tanfolyamot én is vezettem egyszer rövid ideig. Nahát egy közös pont!

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: 'Verhovinát'
???

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 14:13:43

@helianthus: Ún. segédmotoros kerékpár, szovjet gyártmányú volt. Elvileg pedállal is lehetett hajtani, de mégsem. Két fokozatú, kuplungkarral egybeépített kormány-sebváltóval készült, a hátsó fék "kontrázással" működött, pedig dobfék volt. Szívató és dekompresszor is könnyítette az indítását.

helianthus 2012.07.30. 14:17:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: no, akkor ma is tanultam valamit, köszi. :) kontrafék egy motoron? nem volt nagy a bukásveszély?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 14:23:24

@atpijkamo: Vizet (Pali bácsi szakmai irányításával) be az ásott kúttól a hidroforig (onnan tovább Pali bácsi), szennyvizet a ház falától az emésztő gödörig.
Aztán évek múlva "háziúrként" kisebb javítási-átalakítási munkálatokat végeztem, főleg saját házunkban, és néha barátoknál-ismerősöknél. Földgáz-vezetésnél csak segédmunkáskodtam, mindaddig, amíg egyszer karácsony vigíliáján telefonos távvezérléssel javítottam meg a régi gázkazánunkat. Amikor aztán ki is lyukadt, az új gázkazán bekötéséhez már nem is hívtam szerelőt. Ennek vagy nyolc éve.
A vegyestüzelésű rendszerre való áttérést pedig a kémény építésén kívül egyedül terveztem és készítettem el, azon a tapasztalataim alapján még az idén módosítani szeretnék, a puffertartály már megvan.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 14:25:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: A bukásveszély azért volt nagy, mert a pedálba beleakadhatott az első kerék. Nem kontrafékes volt, hanem valami kütyüt a hátra felé hajtott lánc átbillentett, és az vezérelte a mechanikus dobféket.

mrzigi 2012.07.30. 15:28:17

Egyszer MÁV-os vonattal 1,1 órás utam 9 óráig tartott ... én nyertem ? :D

A fülkékben 35 fok volt, a folyosón 10, odakint -10.
Kajajegyet sem osztogattak (kaját pláne), de még csak vizet se.
Egy másik esetben úgy 30 km-el a cél előtt félreállt a vonat, hogy eddig nem tovább.
Ugyanez a levegőben a repülővel persze sokkal "viccesebb" lett volna.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 15:29:35

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem vezetted, hanme bevezetted.

Hát ügyesnek és találékonynak kell lenni. Gratula!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 18:00:21

@atpijkamo: Addig-addig vezettem, amíg be (a szennyvizet ki) nem vezettem...

proprorporporpo 2012.07.30. 18:36:52

most mit vártok a ryanair pár ezer forintos jegyeiért, annyira nem értem amikor hőbörögnek az emberek hogy ez milyen szar az milyen szar, hát könyörgöm a ez a legcsövesebb légitársaság, én is velük utazom ha tehetem mert nem vagyok gazdag ember, de nem kezdek el sírni ha van egy kis késés vagy ha kell sétálnom 100 métert:D

alekiborg 2012.07.30. 18:45:15

nagy lofasz ez a post

iden kb. 10x (oda-vissza, tehat legyen 20) utaztam a ryanairrel, egyszer sem kestek

viszont vartam mar 11 orat wizzair gepre ferihegyen

raadasul vihar volt, FUUU de jogos a felhaborodas

esef 2012.07.30. 20:38:12

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
9+7 óra anno a nagy szovjetunióban semerreretyón...
szerinted megérte volna reklamálni? bár azzal a 10 év kényszermunkával biztosan nyernék :)

váj mí 2012.07.30. 23:48:57

Namost, emberünknek a fapados légitársaságok közül is sikerült kiválasztania a lócásat, és nem érti miért lett megszopatva? Hát mert ez már nem is fapad, hanem műanyag kempingszék. Na, azért.
Pár hónapja, különben Budapestről repültem Stuttgartba. És bár engem sem vet fel a pénz, eszembe nem jutott a viszonylag olcsóbb ryan-t választani. Igaz, nem is Lufthansával mentem, hanem Germanwings-szel. Az árkülönbség cirka 30 euró volt. És nem geciztek a kézipoggyászméreten, lásd "csomagketrec", nem kellett kigyalogolni a géphez, és biztosra vehettem, hogy elindul, és meg is érkezik időben. Két napra rá, a barátnőm is Stuttgartba repült, ryan-nel. 2 és fél órát késett a gép, többet, mint az egész út jelentett időben. Lerohadt a gép. De legalább ez nem repülés közben derült ki, és már ennek is örülni kell ...

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.07.31. 00:49:20

Ragaszkodom a Malévhoz, a csápos ki-beszállításhoz. Nem repülök amíg ezen nem elérhetőek újra. Vagy megyek LH/BA/AF/etc. közül valamivel. Fapaddal menjenek az ellenségeim, érezzék úgy magukat mint a vadász.

váj mí 2012.07.31. 03:01:49

@Ulbert István [Typhoon]: Tudod, az a helyzet, hogy cseszhetem a gépek átlagéletkorát meg a twittert én, mint átlagos utazó, ha meg vagyok szívatva. Statisztikailag biztos jól mutat, de leszarom, mert a szolgáltatás szar. És a szolgáltatás alatt még csak nem is a mosolygós stewardeseket értem, hanem azt, hogy az a nyomorult gép ne késsen órákat vagy egyáltalán felszálljon. Hát ezt nem tudja hozni stabilan a ryan, ahhoz képest meg kibaszott drága. Ha lottózni akarok, szelvényt veszek. Bocs, ha ott melózol, de akkor is szar.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.07.31. 09:15:37

@váj mí: Nem ott melózok. Arra próbáltam rávilágítani, hogy napi szinten Xszáz posztot lehetne írni légitársaságokról, aki késik. Mert elromlott a gép, mert időjárás, és még sok minden más lehetséges probléma. Miért nem írsz posztot arról, mikor állsz a 18-as villamos megállójában és kimarad a villamos, mert elromlott, mert időjárás, és még sok minden lehetséges probléma.

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2012.07.31. 13:38:19

fillérbaszó. de ha meg lezuhantál volna és megdöglesz akkor az lenne a probléma...

váj mí 2012.07.31. 14:48:10

@Ulbert István [Typhoon]: Minden bizonnyal igazad van, viszont a ryan-nál mintha túl gyakoriak lennének ezek a meghibásodások. És túl nagy ívben tesz az utasai fejére. A repülés meg hogy is mondjam, szóval számomra fontos, hogy az a gép biztonságosan fel- és leszálljon, és a köztes időben lehetőleg a levegőben is maradjon. Számomra a ryan nem igazán bizalomgerjesztő ebből a szempontból.
Ha pedig majd a villamosjegy is annyiba kerül, mint repjegy, lesz majd poszt nyugi a 18-as kimaradásáról is.

A Tyne folyó déli partja 2012.07.31. 20:21:21

@ColT: tavaly, mikor a londoni Heathrow-n át kellett szállnom, ugyanezt mondták indokként, mikor késett a gép. (mikor valaki érdeklődött, mert a British Airways pont ugyanúgy tojt értesíteni az utasokat, csak vártunk, vártunk, vártunk.) hogy azért késünk, mert nincs pilóta...

wrstjnethn 2012.08.03. 09:22:53

Könyörgöm a disznónak mióta van joga csapkodni a pultot ha késik a sertésszállító teherautó? Mert kb. erről van szó. Ha kiszolgálást szeretnél akkor ne okosba akard megoldani hanem fizess tisztességes árat tisztességes szolgáltatásért

Én inkább nem megyek sehova de nem hagyom hogy állatként kezeljenek, baszogassanak a csomag miatt és télen-nyáron sétáltassanak a betonon.

Sokan sajnos csak a fapadot ismerik és el sem tudják képzelni milyen mikor kedvesek az emberrel, kis csomag túlsúly (1-2 kg!) említésre sem méltó, egy helyett (kis mosolygassal) felvihetsz két táskát a fedélzetre

wrstjnethn 2012.08.03. 09:29:11

Könyörgöm a disznónak mióta van joga csapkodni a pultot ha késik a sertésszállító teherautó? Mert kb. erről van szó. Ha kiszolgálást szeretnél akkor ne okosba akard megoldani hanem fizess tisztességes árat tisztességes szolgáltatásért

Én inkább nem megyek sehova de nem hagyom hogy állatként kezeljenek, baszogassanak a csomag miatt és télen-nyáron sétáltassanak a betonon.

Sokan sajnos csak a fapadot ismerik és el sem tudják képzelni milyen, mikor kedvesek az emberrel, kis csomag túlsúly (1-2 kg!) említésre sem méltó, egy helyett (kis mosolygással) felvihetsz két táskát a fedélzetre, és ha mégsem fér el nem kell feladni mert a stewardess berakja a sajátjuknak fenntartott tárolóba! Nekem megér több pénzt hogy emberszámba vesznek. Ja és én akkor nem csaptam ekkora hisztit mikor ferihegy lezárása miatt (összekeverték a schengeni és nem schengeni utasokat) egy hong-kongi csatlakozást késtem le, mert tudtam, gondoskodni fognak rólam. És így is lett! Szóval fapad nálam nem játszik!
süti beállítások módosítása