Tékozló Homár

Naiv ügyfél üvöltözött a vízért a Sparban

2012.07.30. 13:23 | jackyll | 367 komment

Mint az múltkor kiderült, a sarki boltban érdemes próbálkozni, ha legközelebb tűzesetből evakuálódnak pénz nélkül és egy pohár vizet szeretnének. Naiv ügyfél levelére egy vélhetően bennszülött szemtanú reagált, aki szerint a Sparban csak saját zsebre adhatnak ki italt (2db kis ásványvíz beszerzési ára talán 100 forint lehet?). Kiderült, hogy naiv ügyfél már eleve feldúltan érkezett az üzletbe és "nem megfelelő stílusban" kérte inni. Aztán amikor visszament, ordibálni kezdett. A személyzeti vécét amúgy a Homár vetette fel, mint empatikus alternatívát a nehéz anyagi helyzetre való tekintettel, azt biztos nem egyesével fizetik az alkalmazottak lehúzásonként.

A "Túlélőknek sincs hitelre víz a Sparban" című írásra szeretnék reagálni. A megjelent cikk meglehetősen egyoldalú szemszögből mutatja be a történteket és mint tudjuk minden éremnek két oldala van. Anélkül hogy elfogult lennék szeretném a másik fél szempontjából is bemutatni a történteket. Itt szeretném jelezni hogy magam olyasvalaki vagyok aki közelről ismeri az esetet.

Aki dolgozott már a Sparhoz hasonló intézményben (és itt említhetném bármelyik nagy vagy közepes méretű hasonló profilú üzletet példaként) tisztában van vele hogy rendkívül szigorú előírások vonatkoznak az ott dolgozókra. Ezek között első helyen szerepel, hogy áru ellenérték nélkül nem hagyhatja el az üzletet és az üzletvezetőnek (pontosabban jelen esetben az üzletvezető-helyettesnek) sincs jogosultsága az említett szabály megszegésére mert könnyen az állásába kerülhet. Tehát nem a magasnak ítélt kockázatról van szó amit 2 üveg ásványvíz esetleges ingyenes kiadása jelent hanem egyszerűen az üzletben dolgozókra vonatkozó szabályok betartásáról. Amennyiben bárki mégis úgy döntene hogy mások megsegítésére szeretne ilyesmit megtenni, saját zsebből kell finanszíroznia. Azonban ennek gyakorlati megvalósítása sem egyszerű, hiszen az üzletre vonatkozó biztonsági előírásoknak megfelelően műszakkezdés elején minden dolgozónak kivétel nélkül le kell adnia a pénztárcáját amelyet csak műszak végén kaphat vissza. Azaz nincs lehetősége arra hogy adott esetben jóindulatból bármit megfinanszírozzon.

És akkor a konkrét esethez: előre szeretném leszögezni hogy az említett üzletvezető-helyettes nagylelkűségével és együttérző képességével sincs semmilyen probléma és az empátiás készsége sem szorul javítására semmilyen pszichológiai képzés keretében. A történet főszereplője valóban az említett tűz után tért be az üzletbe és valamilyen ásványvizet vagy üdítőt kért. Bizonyára a megrázkódtatás okozta lelkiállapot miatt már ez a kérés sem a megfelelő stílusban hangzott el, és az üzletvezető-helyettes igyekezett elmagyarázni hogy sajnos nem áll módjában ilyen kérést teljesíteni (a fentiekben részletezett okok miatt). A személyzeti wc esetleges használata mint kérés fel sem merült. A kiélezett vita után (mikor az üzletvezető-helyettes mindent megtett hogy megpróbálja elmagyarázni a helyzetet) a fiatalember sértetten távozott az üzletből. Nyilván minden jóérzésű ember számára rendkívül rossz érzés egy ilyen kérést megtagadni, de a jelenlegi gazdasági helyzetben senki sem fogja az állását kockáztatni.

Majd később a fiatalember visszatért és minősíthetetlen stílusban üvöltözve próbálta igazát bizonyítani. Az ekkor elhangzott kifejezések között az őnagysága volt az egyetlen nyomdafestéket tűrő. Már más vásárlók is bekapcsolódtak a vitába miután nem tűrhették tovább az elhangzó kifejezéseket, de ekkor ők is hasonló stílusban lettek rendre utasítva. A történet valóban a panaszkönyvbe való beírással (és a Homáron megjelent írással) ért véget és ezzel valóban rendkívül kellemetlen helyzetbe hoztak egy olyan embert aki nem az empátiás készségének hiánya miatt keveredett egy ilyen helyzetbe.

Minden konkluzió levonása nélkül ennyiben hagynám a történetet. És zárójelben megjegyezném hogy a tűzeset megtörténte után az utcán vizet osztottak a rászoruló sérültek / károsultak részére. Köszönöm hogy meghallgattak.

Üdvözlettel:

XY

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CBF 2012.07.30. 13:28:03

Ez már a hétvégi? :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 13:32:13

Egy üveg ásványvizet mindenképpen kaphatott volna, ha szépen kéri. Gondolom, nem okozhatott volna megoldhatatlan logisztikai problémát. Mondjuk a műszak végén saját befizeti, ha addig nem kapja meg az ellenértéket.

Ha viszont pofátlan az ürge, kidobom, mint a macskát szarni.

HMF 2012.07.30. 13:33:52

Csak nem az üzletvezető mossa kezeit? :)

Hű öcsém nem is tudtam, hogy ekkora szigor van egy Sparban :)An.lis vizsgálat, vizeletminta?

Mi ez kutató intézet, hogy ekkora a szigor?

Szerintem kár magyarázkodni, nem hinném, hogy nem lehetett volna megoldani, de hát a középfokú végzettséggel rendelkező üzletvezető nagy király :)csak éppen nevét nem vállalja.

tejcsokoládé (törölt) 2012.07.30. 13:33:57

minden tiszteletem XY-é, aki objektíven mutatta be a helyzetet. gyakran van olyan érzésem a homán-on lévő cikkekkel kapcsolatban, hgoy bizony jó lenne tudni a másik oldal álláspontját is.
korrekt írás.

nick-probieren 2012.07.30. 13:36:26

Korrekt védekezés. Ebből is kitűnik, hogy a SPAR (vagy más multi) munkahely valójában a személyes szabad cselekvés jogának feladásával jár, azaz börtön.

HMF 2012.07.30. 13:37:22

Persze, hogy beírt mert a főnökség letolta, és félti a szuper állását :)

Ha p.cs lett volna a vizet kérő srác, akkor nem hinném, hogy a vásárlók kisegítették volna, erről ennyit.

Inkább szánalmas, hogy nem vállalja a nevét az üzletvezető :(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 13:39:03

akkor sem hiszem el, hogy egy üveg ásványvíz odaajándékozása, majd egy ugyanolyan vonalkód beütése és az áru kifizetése a nap végén olyan bonyolulut feladat lenne, azt meg pláne nem hiszem, hogy állásába kerülne bárkinek.

epic fail ez az írás, gratula hozzá.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 13:43:34

@atpijkamo:@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mi a faszomnak kellett volna neki asvanyviz? 3 napja szomjazott?
mennyen a picsaba es tovabbra is fenntartom kernemszepen, hogy egy ilyen jellegu boltban eloirasnak kellene lenni a klotyonak es az ivokutnak is, mint ahogy ez fejlettebb orszagokban szokas
mindenesetre ha az uzkletvezetonek van esze kivihetett volna neki a budibol egy pohar vizet kernemszepen es jonapot kernemszepen
de az tuti nem lett volna jo neki mert eppen dramazott kernemszepen

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 13:45:22

" A személyzeti vécét amúgy a Homár vetette fel, mint empatikus alternatívát a nehéz anyagi helyzetre való tekintettel, azt biztos nem egyesével fizetik az alkalmazottak lehúzásonként."

Én nem vagyok biztos benne. Legalábbis a közeljövőben alighanem ez is várható, köszönik az ötletet a multinácik...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 13:45:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nem lehet a nap vegen beutni
nem viheted ki a boltbol meg ki nincs fizetve, mert az lopas, majd bemegyek naponta vizert, hogy usd be muszak vegen, lofaszt
nagyon sajnalom a tuzesetet kernemszepen, de azert az eletveszlytol nagyon messze volt a posztolo kernemszepen

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 13:46:53

"Köszönöm hogy meghallgattak."
Teleposzt volt?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 13:51:18

@hagyma: jujj, ez már megint messzire vezetne.... ha valami lopásnak minősül jogilag, akkor kész, megáll az élet??

ha a gyereked éppen szomjas lenne, mert szomáliában elvesztél vele valahol a nagy semmi közepén, pénzed nincs, ellenbe lophatnál neki vizet valahonnan, akkor lopnál? biztosan nem, mert az lopás.
ésatöbbi, ésatöbbi.

charlottecorday 2012.07.30. 13:52:09

Nem tudom a posztoló milyen stílusban kért volna vizet, amikor éppen várja, hogy mikor ég ki a lakása és mikor fullad meg. Nem üzletvezetőként kell elmarasztalni a SPAR-os munkatársat, hanem mint embert, teljesen egyértelmű. Hogy ezt a jelen poszt minek írodott, teljes rejtély.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 13:55:05

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: szomjas lenne
kernemszepen egyreszt nem megyek szomaliaba
masreszt ha szomjas adok neki vizet
ha eletveszelyben lenne akar olnek is a vizert, ha nem adnanak, de itt csak dramazott valaki mert 1 percig egy fustos lepcsohazban kellett lemmennie
raadasul mint kiderult az utcan osztottak vizet kernemszepen
1 more kvesson?

Tudjakmibasszaacsoromet? 2012.07.30. 13:56:22

"2db kis ásványvíz beszerzési ára talán 100 forint lehet?"

A más financiális helyzetének ábrázolása a vizesüvegek egységárának tengelyére kicsit zsidó húzás, de hát az index-től mit is várhat az ember. Gondolom Evian vizet hajigál ez a kosárba, ha a nyeglesége mellé ilyen lekezelő stílust enged meg magának a párszázforintos tétel lefitymálása mellé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 13:57:32

@charlottecorday: nem egett ki a lakasa, amugy kernemszepen, mint tobben megjegyeztek kernemszepen,ha nekem menekulni kell ha semmi mast de a byukszamat felkapom kernemszepen, amiben a hitelkartyam van kernemszepen, de itt szo sem volt nagy menekulesrol
fust volt a lepcsohazban es nem a lakasaert aggodott, hanem asvanyvizert kernemszepen

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.07.30. 13:57:41

Keresünk 6-8 év körüli aranyos gyerekeket. Ha nem hisztis, lehet fiatalabb.
Fizetés: 15 000 Ft (zsebbe)
Feladat: egy nő kezét fogva menni kamera előtt.
Időtartam: 1,5 óra
Jelentkezés: melohirdetes@gmail.com
A regisztrációs díjat erre a számlaszámra és névre kérnénk:
11773047-00241348
Pap Zoltán
OTP Bank

A regisztrációs díj befizetése után castingot tartunk a sarki Sparban.
A győztes jutalma a filmforgatás+vip belépő a kékszalagra+ egy hét allinklúzív ellátással Edénél,a második helyezett díja egy flakon Wd-40+ egy Batzspapucs, valamint egy kedvezményes végtörlesztés. A bronzérem tulajdonosa pedig kap egy zsugor S-Budget ásványvizet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 13:58:48

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: abszolutli kernemszepen, javaslom kovesd a tuzeseteket egy lajtoskocsival mennyel mindig oda es osszal vizet kernemszepen
jol johet meg az utolso iteletnel kernemszepen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:01:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: raadasul tudok tromfolni, Louisvilleben a The 800 epuletben kigyulladt a szemetes
es a 24-ik-rol kellett lemennunk, kibaszott fustben, mert ugye a liftet ilyenkor lezarjak es minden volt eszemben, csak az nem , hogy bemennyek a Krogerbe vizet kerni
/najo en magamhoz vettem egy doboz sort meg a penztarcamat menekules elott/

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 14:03:31

@hagyma: javaslom tanulmányozásra a jön még kutyára dér, valamint az isten nem ver bottal szakkifejezéseket.

biztosan maradi vagyok, de nekem naggyából lesülne a pofámról a bőr szégyenemben, ha valaki egy kibaszott üveg vizet kérne tőlem, mert szüksége van rá ( nem érdekel, hogy miért van rá szüksége) és én, holott megtehetném, inkább elküldeném a picsába.

mifelénk az ilyet érzéketlen gennynek hívják, de hát tudom, vannak más nézetek is a világon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:05:36

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mint emlitettem kernemszepen, ha en vagyopk az uzletvezeto/helyettes/ bemegyek a klotyoba es feltoltok neki egy ures uveget vizzel, vagy egy poharat
de akkorr kernemszepen arrol lett volna poszt, hogy O nem iszik kloros dunavizet

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 14:07:07

Igen, így szabályok, és hasonlók, de azért a Spar és a hasonló helyek bőven pont eleget húznak le mindenkiről, hogy bekaphassák a hátam.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:09:51

@ColT: termelj meg magadnak mindent es nem kell a spar
a kereskedelem mar csak ilyen kernemszepen, haszonert dolgozik, de az igaz kernemszepen, hogy en hiszek a kommunizmusban
milyen szep lenne mindenki dolgozna es mindenki szuksegletei szerint ingyen "vasarolna" a sparban kernemszepen
meg el johet az ido
addig kernemszepen nincs ingyen asvanyviz kernemszepen

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 14:10:49

@ColT: igen. a rohadt paradicsom árusítását tiltó szabályt vajon mikor fogják ilyen vehemensen védeni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:11:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
nekem meg reggelizni kene
csak nem tudom mit
lehet leszaladok az Inglesbe, hogy tuz volt nalam, adjanak mar vagy ket bacon-csiz-eggs szendvicset meg 2 doboz sort kernemszepen

theface 2012.07.30. 14:11:49

Egy valamire nem figyeltek oda, minden Sparban van egy biztonsági őr, aki külsős cégnél dolgozik. Neki nem csak a vásárlókat kell figyelnie hanem az eladókat is.
Mivel több fizut kap ha tolvajt fog ezért zokszó nélkül felnyomta volna az üzletvezető helyettest, valamint "szegény" füstös fiatalembert is vissza tartotta volna a rendőrség érkezéséig.

Egyetértek a Sparos alkalmazottal, hiszen saját állását félti. Lehet bármilyen empatikus valaki ha kirúgják. Aztán majd dögöljön éhen a híd alatt a hatalmas empátiájával?

MosoMasa 2012.07.30. 14:12:12

Óóóóóó, mindenható üzletszabályzat! Amit soha semmiféle körülmények között nem lehet eltérni, - két palack ásványvíztől összedőlne a nagy spár-birodalom! az ember meg pusztuljon, főleg ha már amúgy is kár érte.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 14:12:39

@hagyma: Érteni, hogy haszonért dolgozik, ezért írtam az elejét. Ettől függetlenül morálisan az összes ilyen szarkupac cég a férgek alatt van.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ennyi. Meg az ár"elírást".

helianthus 2012.07.30. 14:13:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @hagyma: nem akarok belefolyni, de a múltjkor az volt, hogy a tévében látott drámai lövöldözést a lelkünkre kell venni (Hagyma szerint) le kell szarni (Zsiráf szerint.). Most az van, hogy a szomjazónak vizet kell adni (Zsiráf szerint) és nem adunk vizet neki (Hagyma szerint, de adunk persze, csapvizet, hogy ne sarkítsak nagyon).
Részemről a Zsiráf vonalhoz tartozok, a tévében nyomott drámai eseményeket inkább figyelmen kívül hagyom, hiszen mi közöm hozzá, viszont a fenti esetben adtam volna vizet a fiatalembernek és egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy emiatt kirúgták volna, főleg, ha a műszal végén beütik a gépbe. Lett volna neki pozitív visszhangja, még jutalmat is kaphatott volna érte inkább nem?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 14:13:43

@hagyma: na akkor csináltass gyorsan egy pólót az

I BELIEVE IN COMMUNISM!

felirattal, aztán tegyél benne pár kört a melóhelyen meg az utcán, meg a kocsmában, meg még egy-két mall-ban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 14:16:01

@helianthus: valamit te nagyon félreértettél a kommentjeimben. olvasd el mégegyszer, sztem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:16:10

@helianthus: faszom lett volna
uvoltozott asvanyvizert
oszt nem kapott
kerhetett volna 2 kilo hosszukarajt is, mert tuz volt, aztan majd muszak vegen beutik
fenntartom 2 muanyagpohar vizet rogton adtam volna neki a budibol
semmi mast
de itt kommunikacios es scocialis problemak is lehettek

HMF 2012.07.30. 14:16:56

Ez empátia kérdése lett volna szerintem, felesleges szabályokkal jönni!Persze és az sem furcsa, hogy napok kellenek a reagálásra.Vajon mi az oka?

Persze megvolt a letolás, és ki kell forgatni a dolgokat.

Én biztos adtam volna, és nem mérlegeltem volna, hogy igen vagy sem!
2 üveg ásványvíz biztos hiányzott volna, a többezres lopások mellett!!!!

És tipikus magyar mentalitás, a csávókám a gonosz.Nem tudom de úgy érzem kereskedelmi érzékkel nagy baja van az országnak.

Pozitív reklámként is elsülhetett volna például, ha nem néznének mkit droidnak, és rabszolgának.

Azt is meg kellene tudni tanulni, hogy a vevőnek mindig igaza van, és akkor is ha nem!!!!!Persze ez most más eset...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:17:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: semmi atrocitas nem erne, nem az 50-es evekben vagyunk

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.07.30. 14:18:45

végre vki... az a poszt annyira demagóg szar volt...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:19:07

@HMF: a vevonek nincs mindig igaza, ez egy barom magyar hozzaallas
raadasul itt nem vevo volt, hanem potyazo
a vevovel szemben meg van a megfelelo protokoll, de hogy mindig igaza van az akkora baromsag kernemszepen mint egy kis faszenes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:21:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: csinalok is ilyen polot akkor
en Viktor partjan vagyok, a kapitalizmusba alcazott demokracia nem a legjobb ut
ki kell talalni jobbat
jo, nem feltetlen Aurorarol valo lovoldozest kepzelek el kernemszepen,de....
bar, tokom, nekem mar erre a 20 evre nem tok mindegy?

HMF 2012.07.30. 14:22:37

@theface: Nem hinném, hogy egy sima pénztáros vagy pultos írta volna a posztot!!!!Mert az röhögne a markában most jelenleg!!!

Hanem maga az üzletvezető, akit most le.asztak :)

Persze és az biztonsági őrnek nincs szíve ugye?

Komolyan mondom ebben az országban alapszéria a félelembetartás, meg az önzőség?Nem hinném, hogy így kellene lennie.

Amúgy meg szánalmas, hogy mik mennek ezeken a munkahelyeken, de úgy vagyok vele aki ott dolgozik megérdemli a nyomorát, ennyi!

Zöldegér 2012.07.30. 14:23:22

Tegyük fel, hogy nem a Spar üzletvezetője írta a posztot. ebben az esetben megkérdezném tőle, hogy mi lett volna, ha ahelyett, hogy most okoskodik, odaad a polgárnak 200 azaz kettőszáz magyar forintot, hogy vehessen vizet? Lássuk be, akinek éppen ég a lakása, nem a nyugalom szobra. Valszeg ez az egész vízmizéria pótcselekvés volt részéről.Ennyi empátia mindenkibe szorulhatott volna, úgy a Spar dolgozóiba, mint az éppen ott vásárló népbe. De senkinek nem jutott eszébe előkotorni némi aprót, inkább jót ordítoztak. Grartulálok.

HMF 2012.07.30. 14:24:03

@hagyma: Hát ki mondta, hogy a kettőnek köze van egymáshoz?Látom már ugrasz rá :)

Egyszerű közgazdaságtani dolog, de lehet, hogy neked nem,mert csak rögtön a cupákra tudsz ugrani!

labi 2012.07.30. 14:27:24

Marhaság.
Aki "rengeteg füstöt nyel" az nem kurvanyázva üvöltve veszekszik, hanem roppant szarul van és a mentősök adnak neki inni. Ak nem hiszi tessen kipróbálni. ("tábortűznél már egyszer felém szált a füst" tapasztalattal rendelkező okoskodók kíméljenek.)

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "pénzed nincs, ellenbe lophatnál neki vizet valahonnan, akkor lopnál?"

Mi is a te vazatékneved? Orsós? Lakatos?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:28:06

@HMF: en nem ugrok semmire
es nekem mindig igazam van akar vevo vagyok akar elado

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 14:29:51

@Zöldegér: "odaad a polgárnak 200 azaz kettőszáz magyar forintot"

Megteheti műszak végével.

A posztot olvastad? Nincs nála pénz.

labi 2012.07.30. 14:31:43

jahm, meg a legszebb, hogy amikor talál egy irgalmas szamaritánust, akkor nem az életmentően szükséges vizet veszi le ami a túléléséhez szükséges, hanem két üdítőt. Ez is elmond valamit...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:32:42

@atpijkamo: ertelemzz...
eger ugy gondolta majd az eladok adnak neki 200 forintot, hogy ihasson eleteben eloszor dasani asvanyvizet

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 14:33:56

@labi: "Mi is a te vazatékneved?"

A te vezetékneved meg faszfej.

Te nyugodtan néznéd ahogy a gyermeked a szomjúságtól haldoknik. Legalább a génjeid nem öröklődnek tovább.

makk_ász 2012.07.30. 14:34:15

valamelyik vásárló miért nem szánta meg a csókát ? mindenki összejátszik az üzletvezetővel? Ede keze nem-e volt-e ebbe' benne ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 14:37:04

@helianthus: Sparnak nincs annyi esze, hogy ebből pozitív reklámot csináljon :D A 100Ft (200, 400...) sokkal többet számít :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:37:15

@makk_ász: lofaszt, egy vevo vett neki coca colat
ez volt a happy end

labi 2012.07.30. 14:37:45

@atpijkamo:
Sajnálom, az én hozzáállásom nem olyan cigányos mint a tied, nem úgy neveltek, hogy ha nekem nincs, akkor nyugodtan lopjam másét.
De valóban, ezzel a hozzáállásoddal te lehetsz a sikeresebb, elismerem. Neveld szépen ebben a szellemben a (sok) gyerekedet, hogy ők is túlélhessenek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:38:49

@ColT: igen, ahogy elolvastad volna, hogy egy fustkarosultnak adott a spar 2 uveg asvanyvizet, rohantal volna oda bevasarolni
meg mindenki
tomegek rohamoztak volna meg a sparokat e reklam hatasara

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 14:41:37

@labi: hehe. egyik se, de simán lopnék a kölyköknek vizet vagy kaját, ha muszáj lenne. most jobb?

Manyecska 2012.07.30. 14:43:06

Nem értem a problémát, már az ajtóban le kellett volna lőni oszt ennyi! Komolyan már.

Zöldegér 2012.07.30. 14:43:41

@atpijkamo: Azzal kezdtem, feltéve, hogy posztoló NEM a Spar vezetője.

makk_ász 2012.07.30. 14:45:36

@hagyma: hm, legalább márkát vett volna. az lenne az igazi heppy end.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 14:45:39

@labi: "nem úgy neveltek"

Krízishelyzetre nem szokás nevelni. Akkor a józan paraszti észt, és az életösztönt kell elővenni.

Mondok egy egyszerű példát, hátha az megvilágítja a dolgot. Sok-sok évtizeddel ezelőtt Moszkvában vártam a repülőgépre. Mindenki tolakodott, én neveltetésemnek megfelelően szépen álltam sorba. A gépre helre szóló beszállókártyám volt, mégsem fértem föl. A következő napi járatnál már én is tolakodtam. Meg kellet tennem, mert nem volt több pénzem kajára.

Manyecska 2012.07.30. 14:46:11

@labi: oszt tisztelettel kérdem, honnan tudod hogy neki a rengeteg az milyen mennyiség??? Ne dobálózzunk már a jelzőkkel, szavakkal, a fotelből!!!!
Én már csak tudom, mert tábortűznél egyszer felém szállt a füst oszt szar volt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:47:12

@makk_ász: tulajdonkeppen nem tudom mit kapott kernemszepen, de valaki vett neki 2 literes duhitot, azt irta
gondolom az tartotta eletben
azutan posztolt

Manyecska 2012.07.30. 14:47:19

Óhhh édes f..om, mennem kell forgatásra megint:D Miért is nem a Lájos ment vízért??? :P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 14:47:41

@atpijkamo: az erkölcs bajnokai csak titokban lopnak, ezt már krisztus óta tudjuk :):)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 14:48:08

@Zöldegér: "műszakkezdés elején minden dolgozónak kivétel nélkül le kell adnia a pénztárcáját amelyet csak műszak végén kaphat vissza."

Egyik dolgozónál sincs pénz, nem csak a vezetőnél nincs.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:48:41

@Manyecska: amugy ez nem vicc egyszer en is komoly fustmennyiseget szippantottam be nyarsalaskor kernemszepen
de ellattak

labi 2012.07.30. 14:49:32

@Manyecska: "Én már csak tudom, mert tábortűznél egyszer felém szállt a füst oszt szar volt."

:)
Sajna akinek ilyenkor tényleg szüksége van ingyenvízre, az nem kiabál.
Amelyik bemegy és "aggyávizet kurvanyád, füstkárosult vagyok" annak nem kell, és menjen a faxba. Főleg ha a végén amikor valaki fizeti neki, akkor már üdítőket vesz le a polcról. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 14:51:46

@Zöldegér: gondolom nem leadni kell, hanem beteszi a szekrenyebe
bemegy az oltozobe, kiveszi, odaadja
mar ha van ilyen barom, aki egy fustkarosultnak fizet 2 asvanyvizet
ott a budi, ott van csapviz
na ha onnan nem adnak neki vizet, akkor jogos a felhaborodas kernemszepen

labi 2012.07.30. 14:52:02

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

Nem egyedi, tele van az ország azokkal akik így indokolnak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 14:54:53

@labi: öhöm. meg műveletlen egybitesekkel, akik folyton keverik a szezont a faszommal.

labi 2012.07.30. 14:59:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Meghatároztad magadnak a szintet, amikor szerinted már indokolt a lopás. A hozzád hmmm... "hasonlóan gondolkodók" is ezt teszik, csak mindenki máshol határozza meg ezt a szintet. :)

De mindegy, legyen neked, ha bejön egy "kiabálós füstmérgezett" (haha), akkor ingyenvizet - sőt ingyenkólát - neki. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 15:01:33

@labi: "tele van az ország azokkal akik így indokolnak."

Pedig kapnak elég sok segélyt. Szerintem nem a vízlopás a legnagyobb probléma az országban, hanem az elhúzódó polgárháború. Egyébként Szomáliában a saria van érvényben.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 15:02:25

@labi: Már ennyire leadtuk? Mi lesz az ingyen sörrel - hogy az örök életet ne is emlegessük - ?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 15:05:28

@atpijkamo: "Szerintem nem a vízlopás a legnagyobb probléma az országban, hanem az elhúzódó polgárháború"
Nem.
A - kinek kényszerű, kinek kényszeres - naplopás.
(Ezt a polgárháborús faszkodást meg hagyd már meg a drágabolgárúnyikoknak! Amíg a jelenlegi közigazgatási és igazságszolgáltatási apparátus valamilyen módon ki nem pusztul, addig nemhogy polgárháború, de még polgári elszámoltatás sem lesz!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.30. 15:06:48

Azon gondolkozom, hogy mi az a hangnem, ahogyan vizet kért. Hogy lehet arrogáns? Berontott az üzletben, és azt üvöltözte ,hogy bazmeg adjatok gyorsan vizet mert én füstkárosult vagyok, és az jár nekem???

Eléggé életszerűtlen, nem?

amon33 2012.07.30. 15:07:18

Nekem ez a leadjuk mindenünket tetszik.
Ahány boltba voltam eddig mindig volt alkalmazott aki vásárolt fizetett a pénztárcájából és bizti bácsi lepöcsételte őket és a pénztáros közben smsezett. Nem mellesleg. Ja és nem volt műszak váltás.

KecskeDotyi 2012.07.30. 15:07:46

Na ne vicceljünk már h elveszik a pénztárcát...Az itteni sparban mikor az alkalmazottak ebédelni akarnak, akkor bemennek az öltözőbe, kihozzák a pénztárcájukat, vásárolnak, kifizetik majd mennek enni. Erről ennyit.

parkolok.com 2012.07.30. 15:07:47

Namármost.. Ha rosszul van irány a mentők, akik a helyszínen voltak.

Ha csak szomjas volt, akkor kérezkedjen be a budiba és szlapáljon ott a csapból..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 15:08:05

@helianthus: Én meg nem nézem meg az új Batmmant (majd esetleg ha harmadszor ismétlik valami utánjátszó ker/szennycsatornán) és ha (le)ég a házam, nem kérek vizet a Sparból, de még a CBA-ból sem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 15:08:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Kivételesen eltévedtél. Mi köze a hazug drágabolgárúrnak Szomáliához?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 15:10:40

@batgirl: "mi az a hangnem, ahogyan vizet kért" Pentaton, és az meg irritálta jordánszékely füleket?

@parkolok.com: Megnézném, ahogy téged betépve kidobnak a lakásodból!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 15:11:21

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "új Batmmant"

Vedd fel videóra, mert sokat kell benne tekerni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 15:12:17

@hagyma: Miért, amúgy a TV-s reklámjaiknak szerinted van hatása? :D

LOL, szerintem már a világon mindenki tudja, hogy a reklámoknak köze nincs a valósághoz.
Ennek ellenére, okos kereskedő tudja, hogy a rossz hír gyorsabban terjed, mint a jó.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 15:14:32

@atpijkamo: Nekik minden polgárháborúban benne van a kezük, nemdebár? Pláne, ha vízvagyonról vagy más stratégiai nyersanyagvagyonról szól. (Amúgy azt hittem, a hazai froclizási kísérleteket aposztrofáltad polgárháborúként, amit nem néztem ki belőled, csak esetleg akkor, ha három napja nem alszol fogfájás miatt, és tele vagy fájdalomcsillapítókkal, altatókkal és pl. rummal.)

KecskeDotyi 2012.07.30. 15:15:42

@labi: Nem ő vette le a polcról te nagyonhülye, hanem a házaspár azt hozta neki. Amúgy meg a cukor csökkenti a sokkot, szóval jobb is h cukros löttyöt adtak neki.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 15:22:55

@hagyma:
1 more kvesson? "

1 more answer
Ha éppen Denverben lettem vóna "'Spáros"
a gyilkolászás idején, tőlem biza hiába kért volna vizet bármelyik sérült

Ott forgyuljon fel, minekmentoda

Tölgyasztal 2012.07.30. 15:24:00

Akkor nézzük emberileg a dolgot:
Üzletvezető félti az állását és próbál a Spar nagyon rossz üzletszabályzatának megfelelni->érthető

A vizet kérő személy, amennyiben ebben a posztban leírt módon viselkedett->tapló

SPAR-> ahogyan az előző poszt alapján is és most is kiderült -> egy emberileg nulla társaság...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 15:24:35

@horex: Mi van b+! ? Te is more vagyol, drága tesvírkím?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 15:27:50

@parkolok.com:

+aztán tele volt az ucca tűzoltókkal, volt ott elég víz

Hacsak nem poroltókkal oltottak
de ha széndioxiddal is , már csak meg kellett volna keverni a vizet vele és szénsavas

+jegyzem, egy tűzesetnél a parkolóőr valamelyik szolgálati autót megbirságolta, anno
Magyarország , én igy szeretlek!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:29:06

@ColT: hogyne lenne hatasa, de altalaban nem igazan a hetkoznapi bevasarlos boltoknak,/ mindenki altalaban a kozeli megszokott helyre megy/ de meg annak is lehet
vizosztasnak nem
pl mikor a kocsit vettem eloszor egy agyonreklamozott helyre mentem, az mas kerdesm, hogy vegul mashol vettem meg es masik kocsit...
ez van
@horex: azt nem mondtatok, hogy mikor futott ki , le is lottek..

Mylady 2012.07.30. 15:31:34

Itt a csilingelős autó. Kér valaki jégkrémet?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 15:31:40

@hagyma: Viszont egy ilyen után nem az fog elterjedni, hogy axxxxxx Sparban, hanem hogy általában a Spar-ban bunkók.

Bár igazából ja, tök mindegy. Bunkók az Aldiban, a Tescoban, a Lidlben is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:31:52

@ColT: gondolom Te sem megy tobbet sparba, mert a fustkarosult nem kapott vizet
es buntetsz:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 15:32:55

@KecskeDotyi:

Jó-multkorában egy kezdő orvos is cukros vizet itatott a magas vércukorszintű beteggel és schokkot kapott

A beöntés sikeresebb ilyenkor

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:33:57

@ColT: nana
az Aldi az etalon, ne keverjuk ide
/nevetni fogsz a Publix mellett itt is az egyik legjobb bolt az Aldi, es szolok, van public klotyo! ott IS/
meg ivokut
es nincs biztonsagi or a lathataron
nem kotelezo kosarat vagy kocsit vinni
stb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 15:36:52

UPC én így szeretlek... Felhív a marhája, hogy tudna 5000-ért adni 25/5Mbit netet...
Csókolom, 20/10 megvan 2700-ért... Amíg nem tudnak értelmes feltöltési sebességet adni, majd hülye leszek :D

@hagyma: Francot nem megyek, pontosan tudom, mire számítsak... Az a szerencséjük ezeknek, hogy ugyanolyan lehúzósak... így semmi értelme másikba menni.
Az a bosszantó, hogy ők is tudják, úgy szórakoznak a vevővel, ahogy akarnak. Most nem csak a tűzkárosult emberke miatt, hanem általában... Átcímkézik, megemelt árat akcióznak, "hibás árat írnak ki"... És tudják, hogy a paraszt úgyis oda fog menni, mert túl szegény ahhoz, hogy kisboltban vásároljon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:39:33

@ColT: naugye
akkor mi a turonak adott volna 2 uveg vizet?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 15:42:07

@labi: na, megpróbálom utoljára.

ha jól értelek, akkor a te olvasatodban soha, semmikor nem fordulhat elő olyan helyzet, amikor te bármit is ellopnál.

ha a gyereked döglődne szomjan, vagy az édesanyád éhen, nem, akkor se. te azt mondanád neki, ne haragudj kisfiam, ne haragudj anyci, tudom, hogy borzasztó érzés, de a papa nem fog neked vizet/kaját lopni, mert azt nem szabad.

Manyecska 2012.07.30. 15:42:11

Az úr, aki berontott, a Bruce Willis volt /Még drágább a bérleted/ nem igaz hogy nem ismerték fel!!!! Skandallum!
:D:D

Különben van egy film Drágán add a rétedet címmel:O Jó tudni.

Manyecska 2012.07.30. 15:43:19

Kért vizet??? Kért. Kapott?? Nem.
Hát akkor?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 15:45:23

@hagyma:
És pláne kettőt!
Mosni is onnan vinné a vizet
Elmúlt az ingyenleves időszaka!

Manyecska 2012.07.30. 15:45:37

@hagyma: de nem a Sparból, fogaggyunk!!
:P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:46:16

@Manyecska: az ijedtsegre palinkat kellett volna kerni kernemszepen meg sort
vizet?
senki nem vette komolyan
a regi idokben70-80 fordulojan, voltak ismeroseim,/en soha!!/ akik 3-4-en bementek egy kozertbe
egyszerre felkaptak 1-1 uveg alkoholtartalmu italt es kirohantak:)
mukodott

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:48:07

@horex: csdajanak akart villogni, hogy szerzett dasanit
@Manyecska: hat nem, amikor en meg nyarsaltam nem volt spar

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 15:48:31

@horex: "egy kezdő orvos is cukros vizet itatott a magas vércukorszintű beteggel"

Nem az volt a baj. Látszott a betegen, hogy mindjárt eldől, vagy kevés a cukra, vagy sok. A mérőműszer mutatta, hogy magas: "HI" (high=magas). Ebből az orvos arra következtetett, hogy hibás a műszer (HIba). A másik műszer is ugyanezt mondta. A mentős is modta, hogy ez magas lesz. A beteg is még rosszabbul lett. Ezt mindet összeadva fény kellett volna gyúlnia az orvos mogyorónyi agyában, hogy talán magas a beteg cukra. De nem. A betegnek halnia kellett.

Manyecska 2012.07.30. 15:48:59

@hagyma: nézd, ha családi kiszerelésű kotont kért volna mondjuk elgondolkozom én is!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 15:51:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Hagyd Imre! Nem érti vagy nem akarja érteni. Vagy hülye vagy hazudik. Nekem mindegy, hogy melyik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 15:52:53

@hagyma: Mert van agya, azért :)
Attól még, hogy tudom, hogy tahók, nem fogok helyeselni egy undorító lépést.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:53:40

@Manyecska: hat nezd egy fustkarosultnak is lehet utolso kivansaga...
kinek viz, kinek koton

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 15:55:11

@ColT: semmi lepes nem volt
nem adtak ingyen a boltbol ki semmit
meg egyszer jeleznem a csavonak semmi baja nem volt es az utcan is osztottak vizet
dramazott
nem kapott
es tulelte!!!
boldog ugyfel rovat

Xezs 2012.07.30. 15:56:17

Hogyhogy le kell adni a pénztárcát? Ez elég hülyén hangzik, nekem pl. benne van az összes iratom. Dehogy adnám le.

Xezs 2012.07.30. 15:57:51

@nick-probieren: Még jó hogy nem azt csinálod amit akarsz egy ilyen helyen. Mitől lenne börtön? Ha nem akarsz dolgozni, hát kisétálsz. A börtönből mikor teheted ezt meg (feltéve hogy nem te vagy őszentsége stólbuci)?

KecskeDotyi 2012.07.30. 15:58:41

@horex: Biztos le vagyok maradva, de te mi az istennyiláról beszélsz? :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 15:58:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A tökéletes harmóniára törekszel. ... Sajnálom. ... Elérhetetlen.

Xezs 2012.07.30. 15:59:00

@HMF: A vásárlók pont, hogy nem a vízért üvöltöző faszkalapot segítették, olvasd el újra a sztorit, elég nyilvánvaló.

Tigriske 2012.07.30. 15:59:06

Számomra inkább az az érthetetlen, hogy a tűzoltók, mentők, rendőrök, egyiknél sem volt pár palack víz? Mondjuk ugyebár gyanítható hogy ilyen esetekben csak csak kérni fog valaki aki éppen 10 köbméter füstöt nyelt be.

Ettől függetlenül a SPAR üzletszabályzatával kár takarózni, mert most ez nem egy túl jó pont a SPAR-nak, de ha kiadtak volna két ásványvizet, akkor verhetnék a mellüket, hogy mekkora emberbarát faszkalapok, úgy meg már mindjárt máshogy jön ki a dolog, 100 forintért szétreklámozták volna magukat, az úgy már egész baráti összeg.

Az viszont kérdése,s hogy a vendég valóban milyen hangnemben kért, én simán el tudom képzelni, hogy inkább elvárta volna a segítséget ahelyett, hogy kéri és ez hangnemben is tükröződött.

Lehet egy jó kis tahó vs prosztó proli harcról maradt le az ember...

helianthus 2012.07.30. 16:00:04

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nincs időm, mit értettem félre? Nem te írtad a mozis lövöldözés kapcsán Hagymának, hogy ne vegye túlzottan a szívére csak azért mert Amerikában történt?

euAgWzgmmtq7K 2012.07.30. 16:01:26

@HMF: Az empátia kérdése az, hogy nem üvöltözöl, ha nem kapsz vizet, hanem elfogadod és elmész onnan

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 16:01:49

@atpijkamo: csudát. mindenütt tökéletes harmónia van :D csak innen lentről ritkán láccódik tisztán, asszem.

Xezs 2012.07.30. 16:02:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Én mindenkit elküldök a picsába, engem hagyjanak békén. Genny vagyok-e?

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 16:03:19

@atpijkamo:
Igy volt igen
Nem részleteztem, mert mi félszavakbol is megértyük 1mást

Xezs 2012.07.30. 16:05:15

@hagyma: Aha, és ki az, aki hivatott eldönteni, hogy nekem mennyi a szükségletem? Ha én napi fél kiló húst akarok megenni de valaki szerint a normális szükséglet 20 deka akkor én vagyok a szar szemét?

A kommunizmus jóságát és igazságosságát maximum a gyerekek hiszik el (akik még hisznek a tündérmesében) meg azok akik éltek benne, mert agyonnyomorították a gondolkodásukat a sok faszsággal, amit sujkoltak beléjük.

A kommunizmusban mindenki ellenség, aki egy kicsit is tehetségesebb és egy kicsit is többet szeretne, mint az átlag. Ez meg rém gusztustalan felfogás.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 16:05:40

@KecskeDotyi:
Kövessd a kommenteket visszafelé és +érted

de segitek
Vércukormérés nélkül inkább beöntés mint cukros víz
Ezt használta az I.V.H-ban Svejk tábori orvosa is, csodákat ért el vele

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 16:06:45

@helianthus: nem, hanem azt próbáltam kifejteni, hogy minden ember halála/meggyilkolása sajnálatos, legyen az amerikában, magyarországon, vagy dél-szudánban. hagyma szerint ez hülyeség, mert ő le se szarja, mi történik a hottentottákkal, nyugodtan megdögölhetik mind sorra, csak az a fontos és említésre méltó ami az ember közvetlen közelében történik. szerintem meg nem. szóval így.

Kifordított kacagány 2012.07.30. 16:07:10

az olyan emberi, hogy mikor más problémáját kell megoldani, akkor mindig ragaszkodunk a szabályokhoz, mikor a sajátunkat(ne adj isten elcsesztünk valamit) akkor pedig mindig megtaláljuk a kibúvókat.

ettől függetlenül a vízért kuncsorgó egy nyomi pöcs, aki egy kis hírességre vágyott

Xezs 2012.07.30. 16:12:50

@KecskeDotyi: Honnan tudod, hogy sokkos volt? Volt ott egy orvos, aki megállapította? Annyira szeret mindenki ezzel a sokkos állapottal dobálózni, közben fingjuk sincs arról, hogy mit jelent, csak nyomják. Mondjuk ez is fejlett országból jött be hozzánk, örülök is neki. Ott az átlagemberre ha rámordul egy kutya a kerítés másik oldaláról, már nyomja a tévében, hogy sokkot kapott.

Szóval hagyjuk ezt, amíg nem orvos mondja, addig pihi.

Xezs 2012.07.30. 16:14:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem tudom hol élsz, én világéletemben nagyvárosban éltem, na ott megtanulod, hogy senkinek soha semmit se. Vagy lepusztult alkoholista, bérkoldus, vagy életerős, dolgozni képes cigány koldul.

Kösszépen, egyiknek se adok. Vállalom, ha emiatt genny vagyok.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 16:15:11

@Xezs:
Vájjá má'!
Nálunk is vannak akik egy fekete terepjárótol rettegnek, amit éjjel a sötétben látott valakinek az unokatestvére

Rettegés már majdnem sok/k/

KecskeDotyi 2012.07.30. 16:15:54

@horex: Főzök, úgyh nem nagyon van alkalmam mindent elolvasni.

Lényeg az, a sokkhatás alatt lévő embernek LEZUHAN a cukra és a vérnyomása, és nem megnő :) Plusz elég hülyén nézne ki h valaki rohan ki pl egy égő házból és a bejáratnál már nyomják is a s3ggébe a csövet :)

Az emberek meg elég sok dolgot csinálnak vércukormérés nélkül. Aki cukros az úgyis szól, a többieknél meg elég sok kéne ahhoz, h ketoacidózis lépjen fel.

Kifordított kacagány 2012.07.30. 16:16:49

@Xezs: ez így ebben a formában nem fedi teljesen a valóságot. tudod a kommunizmus egy ház, amiben ha disznókat tartasz, akkor bármilyen szépen épült, csak disznóól lesz. na most a demokrácia is egy ház....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 16:18:18

@Xezs: ejj, hát a drogosjózsinak én se adok pénzt, csak ha igen jókedvemben talál öt évben egyszer. azért nemcsak lepusztult alkeszokból meg drogosokból áll a világ. nyilván lehet elefántbőrt növeszteni tüskékkel, hogy soha ne érjen meglepetés, de szerintem az egészségtelen.

Kifordított kacagány 2012.07.30. 16:18:28

@Xezs: nem volt sokkos. aki sokkos volt, oda ment ahova a tűzoltók irányították és megkapta a vizét. emberünk "okos" volt.

Xezs 2012.07.30. 16:18:30

@Tigriske: De, osztottak vizet odakint, pont le is van írva. Ezért hülye igazából a posztoló. Neki nem jó ám a kinti víz (fúj, nincs rajta hogy Evian vagy Coca-Cola, fúj!), neki bentről kell.

Idióta faszkalap. Kár, hogy egy nagy nyaklevest nem kapott ott valamelyik vásárlótól, mert kijárt volna.

Xezs 2012.07.30. 16:21:30

@Kifordított kacagány: Pontosan. Csak manapság nálunk is dúl a sokkmánia (mint Amerikában) és minden faszságra rámondják, hogy sokkos. Mintha itt mindenki orvos lenne bazeg.

@Tigriske: Még valami: azért nem szabad adni, mert amint híre megy, egy rakás ingyenélő senkiházi lepi majd el a boltot mindenféle kamu sztorival.

Én egyetlen egyszer estem abba a hibába, hogy adtam 50 Ft-ot valami szakadék csövesnek (átmeneti elmazavar részemről) erre egyből jött a nője (később láttam hogy együtt dülöngélnek) hogy adjak neki is. Na ott küldtem el a jó kurva anyjába.

Az ingyenélés sok embernél életforma, ezért nem szabad lófaszt se adni nekik. Megszokják, és úgy is maradnak.

Xezs 2012.07.30. 16:27:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Túl sokat nem tudsz tenni a hottentottákért, mert ők olyanok, amilyenek. Ölik egymást aztán kész.

Ami a környezetedben történik az azért fontosabb, mert nagyobb valószínűséggel van rád is kihatással, hiszen ha már laksz valahol akkor olyan helyet választasz ahol viszonylagos biztonságban vagy.

Olyan meg soha nem lesz, hogy az egész világ egy nagy biztonságos játszótér, mert az a csodamese kategória.

Kifordított kacagány 2012.07.30. 16:28:11

@Xezs: na de micsoda életérzés bemenni a boltba és érzékeltetni hősiességünket, hogy épp most menekültünk meg egy égő házból. a hírnév csillogása már sokakat elcsábított.

én el szoktam küldeni a kéregetőket dolgozni. nálam működik, gondolom náluk is működne. múltkor meg mondtam egy nőnek, hogy ha még egyszer meglátom a bót előtt koldulni a gyerekkel(akinek állítólag nem tud enni adni) akkor ráhívom a gyámügyet. igazából én is genny alak vagyok.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 16:28:51

@KecskeDotyi:

Jó hogy nem nyomták rá a defibrilátort

Nem egy eset volt amikor már nem lehetett megkérdezni a cukorbeteget hogy mi is a baja
Fickó memt mint a részeg, szerencsére valahogy megállt
Rendőrök oda, ajtó kinyit és kiesett a fickó ájultan az autóbol
Ilyenkor mit kérdezgetsz?

Max tiszta viz mindig, amig nem vagy biztos kinek mi a baja
Lehet hogy alacsony cukorszint, de azt el nem döntöd vizsgálat nélkül

Olvassál Svejket :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 16:29:44

@Manyecska: Lehet jobb lett volna, ha ő az... Asszem szétverte volna az üzletet :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 16:31:21

@KecskeDotyi:

Jó hogy nem nyomták rá a defibrillátort

Nem egy eset volt amikor már nem lehetett megkérdezni a cukorbeteget hogy mi is a baja
Fickó memt mint a részeg, szerencsére valahogy megállt
Rendőrök oda, ajtó kinyit és kiesett a fickó ájultan az autóbol
Ilyenkor mit kérdezgetsz?

Max tiszta viz mindig, amig nem vagy biztos kinek mi a baja
Lehet hogy alacsony cukorszint, de azt el nem döntöd vizsgálat nélkül

Olvassál Svejket :)

KecskeDotyi 2012.07.30. 16:32:07

@horex: Azt hiszem nem olyan esetről van szó, amikor egy ember gyakorlatilag elájul. Arról volt szó, h itt mindenki kijött a saját lábán a házból. Ne menjünk már át szélsőségekbe....

Kifordított kacagány 2012.07.30. 16:37:46

@horex: ha én cukorbeteg vagyok és felmegy a vércukrom, mert ideges leszek attól, hogy ég a ház amiben élek, akkor megnyitom a csapot és engedek magamnak vizet. ezek a fránya cukorbetegek amúgy nagyon következetes fajták. bármi van, rögtön tudják, hogy a cukrukkal kell valamit kezdeni és addig menekülni sem hajlandóak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 16:38:19

@Xezs:

Az olaszliszkai csodarabbit felkeresi Kohn. Elmondja, hogy vitája van Grünnel, s a rabbit kéri, hogy tegyen igazságot köztük. Elmeséli az esetet. A rabbi szó nélkül végighallgatja, s azt mondja:
- Neked van igazad!
Kohn boldogan távozik. Ám félóra múlva megjelenik Grün is. Elmondja, hogy vitája támadt Kohnnal, kéri, hogy a rabbi mondja meg, melyiküknek van igaza. Előadja az esetet. A rabbi türelmesen meghallgatja, s a végén azt mondja:
- Neked van igazad!
Grün is elégedetten távozik. Ám a bóher, aki mindezeknek fültanúja volt, nem állja meg szó nélkül:
- Rabelében, te Kohnnak is igazat adtál, Grünnek is igazat adtál, pedig két vitatkozó közül csak az egyiknek lehet igaza! A rabbi végigsimogatja hosszú szakállát, s azt mondja:
- Tudod mit? Neked is igazad van!

Xezs 2012.07.30. 16:38:26

@Kifordított kacagány: Mondd, szerinted 20 deka vagy fél kiló húst kellene ennem naponta? És ha nem ehetek fél kilót, akkor miért nem?

Xezs 2012.07.30. 16:41:39

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nagyvárosban csak és kizárólag olyanok kéregetnek, akiket már felsoroltam.

@Kifordított kacagány: A gyerekkel koldulás a legnagyobb gáz a világon. Egyrészt az ilyeneknek mindig adnak (hibásan) tehát ELMÉLETILEG az a gyerek nem lehetne éhes, másrészt nincs az a családsegítő, amelyikkel együttműködve ne lehetne megoldani a helyzetet. Csak itt a hangsúly az együttműködésen van. Az ilyenek képtelenek rá.

KecskeDotyi 2012.07.30. 16:53:37

@Xezs: Nagyvárosnak csak (buda)pest számít? Itt vannak normális csövik is, szoktam nekik adni hol pénzt, hol kaját.

Xezs 2012.07.30. 16:55:25

@KecskeDotyi: Nagyvárosnak nem csak Budapest számít.

Még egyszer mondom: mindig is nagyvárosban éltem, csak olyanok koldulnak, akiknek nem pénz, hanem seggberúgás meg kiközösítés járna.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 16:57:39

@Xezs:
Kemény vagy mint a vidia!

De keveset tapasztaltál még

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 17:00:31

@helianthus: Én még ki is röhögtem volna miközben a földön vergődve szomjanhal.

igazságos 2012.07.30. 17:00:42

Amennyiben bárki mégis úgy döntene hogy mások megsegítésére szeretne ilyesmit megtenni, saját zsebből kell finanszíroznia.

Eddig olvastam, TOVÁBB NEM KELL A RIZSA, MEG A SÜKET DUMA. Persze, hogy a hülye barom állat, idegbeteg ordítozó ember a hibás, mert még EMBERSÉGBŐL, NETÁN SZIMPLÁN, CSAK ÚGY, VALAKI ADOTT VOLNA ENNEK A SZERENCSÉTLEN LÚZER TŰZESETES PALINAK, EGY ROHADT POHÁRBAN FONNYADT VIZET.

Láthatóan, a poszternak az emberségről, a kedvességről fogalma sincs. De én biztos vettem volna 150 forintért az automatából vizet. Így is mindenkinek meglesz a véleménye, hogy a SPAR-ban ilyen emberek dolgoznak, kegyetlen, lelketlen, szabálykövető, ROBOTOK.

Vajon a SPAR-ban mikor lesz automata????

@Xezs: akik koldulnak, azoknak nem VÍZ kell, hanem PÉNZ, MANI, ZSETON, LÓVÉ, ZSÉ. Vágod?

Pedig én találkoztam egy-két rendes koldussal is, de egyébként soha nem szoktam senkinek se pénzt adni, mégis, nagy ritkán el szokott fogni a jótékonykodás, ha megérzem, hogy rendes az illető. Volt olyan is, aki segített nekem az automatánál, elmagyarázta, mit kell megnyomni, tőle nem sajnáltam a megmaradt aprót.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 17:04:34

A cigánygyerek koldulás más tészta

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NBccvzsrP64

A 0,4 körül látható öreg nő , egy ideig az Operánál koldult, hétrét görnyedve
Aztán amikor távozott, a szomszéd utcában már egyenesebben járt

igazságos 2012.07.30. 17:05:31

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: eléggé kezdő amatőr vagy, ha nem minimum röhögve, rúgsz bele a földön fekvő áldozatba. :)

Írja a poszter: Tehát nem a magasnak ítélt kockázatról van szó amit 2 üveg ásványvíz esetleges ingyenes kiadása jelent hanem egyszerűen az üzletben dolgozókra vonatkozó szabályok betartásáról.
Amennyiben bárki mégis úgy döntene hogy mások megsegítésére szeretne ilyesmit megtenni, saját zsebből kell finanszíroznia.

És akkor a konkrét esethez: előre szeretném leszögezni hogy az említett üzletvezető-helyettes nagylelkűségével és együttérző képességével sincs semmilyen probléma és az empátiás készsége sem szorul javítására semmilyen pszichológiai képzés keretében.

Vagyis, ellentmond saját magának. Kapják be, rohadék köcsög szemetek, oda se megyek többet vásárolni, mármint a SPAR-ba.

KecskeDotyi 2012.07.30. 17:06:17

@Xezs: Még eccer mondom: nem csak alkesz szeszkazánok koldulnak.

Láccik, h még egy kolduló emberrel se ültél le beszélgetni. Hidd el, nagyon megéri. HA másért nem, akkor átértékeled h mid van, mid nincs és mi miatt panaszkodsz.

igazságos 2012.07.30. 17:07:22

@horex: a legjobban azt utálom, mikor a metrón és a Combinón ezek elolvadnak, ilyenkor mindig összeszedik a napi 3000 forintot, rengetegen adnak. Gondoljatok bele, egy kétkezi munkás nem keres a gyárban, napi 3000-et, mert tőle adót is levonnak...

Egyébként igazad van, ilyennek, aki gyerekkel, kutyával koldul, elvből nem adok semmit.

Kifordított kacagány 2012.07.30. 17:13:53

@Xezs: annyit eszel amennyi jólesik, bár szerintem jobban jársz, ha nem eszel túl sokat.
ha a gazdasági modell kapcsán érdeklődsz, akkor meg azt tudom mondani, hogy a kommunizmusnak nincs köze ahhoz, mennyi húst eszel. a szükséglet szerinti termelés nem azt jelenti, hogy nem lehet nagyobb szükségleted mint másnak, még akkor sem, ha ezt sok ostoba úgy értelmezi. ahhoz viszont van köze, hogy ne egyél fél kilót, ha másnak 20deka sem jut. a háború után ennek jelentős szerepe volt és nem csak nálunk, más társadalmakban is. más kérdés, hogy később a disznók azt akarták, hogy ne is akarj többet.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 17:15:26

@igazságos:
Kutyásnak adok, a melós meg majd ennyit keres minima béren

Nekem szokásom támogatni a környékemen az "ismerős" csövest és mindegy nekem hogy elissza vagy bármit is csinál vele

Viszont nem egy esetem volt amikor tényleg hórukk melós kellett volna és mondtam a koldulónak, jőjjön van meló, fizetek
Sejthető hogy nem jött egy sem

igazságos 2012.07.30. 17:16:41

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: valóban, CBA-nál nincs lejjebb, oda meg elvből nem járok, Kovács Lázár miatt.

@Kifordított kacagány: akármelyik gazdasági modellt is mondjátok, egy dolog sosem változik: mindig azoknak van mit tejbe aprítani, akik közel vannak a láboshoz.

igazságos 2012.07.30. 17:21:04

@horex: eddig három olyan hajléktalannal találkoztam, akiknek adtam pénzt, és beszélgettem is velük.

Az a típus vagyok, aki csak nagyon ritkán ad, de akkor tényleg olyannak, akiről úgy gondolom, meg is érdemli valamennyire. Megérzem, ki a rendes ember, ezt már sokan mondták nekem, a külsőből nem ítélek. Eddig egy kéregető húzott le, aki azt kamuzta, öt gyereke van, ötszáz forinttal, közbe nagy puhos emberke volt, jönni akart utánam, na ezektől kell rettegni. Nem akart elengedni, félreállni, zaklatott majdhogynem. Pedig alapból félreállok, úgy csinálok, mintha nem hallanám, mit mondanak.

De a legdurvább, a kéregetők közül, az, aki hátulról lefotózott gyerekeknek kér pénzt étkeztetésre, egyszer lenyúlt egy ilyen tőlem 400 forintot. Most nem tudom, mennyi az árfolyam, de nyilván több. Na, ezeknél köcsögebb állat nincs, ezeket kerülni kell, mint a pestist, a Nyugati aluljáróban szoktak sorfalat állni, ahol át kell menni a Westendbe.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 17:28:35

@igazságos: Hát Nekem csak ez a két lánc van elérhető közelségben, és mivel a CBA drága és szar, csak a Spar marad. De különben is, máshol nem kapni azt a jóféle 200 ft-os szardinellát. Nemrég vettem viszont észre, hogy suttyomban lecsökkentették a Sárkány sör alkoholtartalmát 4,5%-ról 4%-re. Na ez a botrány.

horex · http://horex.uw.hu/ 2012.07.30. 17:29:30

@igazságos:
Én nem ismerem se a tömegközlekedést se az aluljárókat mert csak autózok
de
cigánynak sose adok, tettek érte hogy irányukba rasszista legyek

Volt eg ycsöves a környékemen, eg yideig megbiztam mindenféle apró lóti-futival
boltba, póstára stb.
Mindig adtam, vagy nem kértem a visszajárót
Évek mulva egyszer lehuzott 10ezerre, nem adott fel egy a csekket a 8 közül
Csak azért nem nyomtam orrba, mert egy nyüzüge volt
Ő eltünt azóta

Most üldögél a bolt elött egy normális fickó, táblával hogy munkát is keres ha van
És ez tényleg eljött melózgatni párszor
Mondja is hogy megbuzzák néha kisebb melókkal

igazságos 2012.07.30. 17:29:53

Az ekkor elhangzott kifejezések között az őnagysága volt az egyetlen nyomdafestéket tűrő.

MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! MÉG! Lécci!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 17:33:46

szerintem aki koldul, vagy drogos, vagy alkesz, vagy cigány, azt mindet agyon is kéne lőni. roncsák a városképet meg a levegőt is. hát na. legközelebb még majd zabálni is akarnak, vagy inni, vagy szavazni járni, mintha emberek lennének ők is.

igazságos 2012.07.30. 17:34:59

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: egy érdemük az van, ők aztán tudják, hogy lehet élni a SEMMIBŐL. :)

ex-dr. vuk 2012.07.30. 17:40:22

Nem vilagos, hogy a csapviz miert nem volt jo a delikvensnek?...

- Sajnos asvanyvizet nem adhatok, de hozok egy pohar csap vizet. Megfelel?
- Nem! Asvanyvizet akarok!
- lol

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 17:43:33

Az volt már, hogy "Gyulladjon fel az összes Spar/Interspar/Kaiser?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.30. 17:43:34

Az volt már, hogy "Gyulladjon fel az összes Spar/Interspar/Kaiser?

igazságos 2012.07.30. 17:55:16

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: bezzeg a svéd fűszoknyás lányok az Aldiban széles mosollyal adták volna a kókuszdióhéjban a vizet emberünknek.

Látszik, ahol nincsen emberség, meg szimpátia, meg együttérzés... Bezzeg a családnak, a gyerekes anyának volt 150 forintja vízre...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 17:56:11

@Xezs: nem is szabad, hogy az altalad ismert kommunizmus legyen, de a mostani rendszer sem megfelelo, a megtermelt javak aranytalanul vannak elosztva

igazságos 2012.07.30. 17:56:44

@ex-dr. vuk: most az logikus, hogy miért vizet akart, mikor elvileg füstmérgezéssel oxigént kellett volna kapnia a mentőktől? A mentőknél hogyhogy nem volt víz? :D Egyáltalán, automata nem volt a boltban?

Nem világos a sztori, csapvizet meg kérhetett volna a szomszéd házból is. Miért ment a SPAR-ba, tényleg olyan közel volt?

igazságos 2012.07.30. 17:58:16

@hagyma: de ez mindig is így lesz, egyenlőség, mint olyan, sosem létezett, sosem fog létezni. Egyenlő elosztás, mindig lesznek olyanok, akiknek több lesz a többségnél, legfeljebb titkolják.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 18:04:02

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: se lelkemre nem vettem, se nem mondtam, hogy leszarom a sziriaiakat
/ez pont olyan, mint a vizes peldad, ami ugye kiforgathato/
IGEN, kozelebbrol erint ha valami magyarorszagon vagy az USA-ban tortenik, mintha felsougandaban
meglepo mi?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.30. 18:14:16

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Sárkány sör??? B+, te tényleg valami más galaxisból jöttél!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 18:18:35

@hagyma: A vízosztás esetleg később volt, ill. nem tudott róla.
De mondjuk ha a boltban azt mondják neki, hogy öreg, kint osztanak, lehet kimegy, és ott iszik.

Manyecska 2012.07.30. 18:22:19

Szerintem az lehetett hogy mire elért az üzletvezetőig valaki "empatikus" hangnemben rendre utasította oszt ott meg már egymást osztották..kivel beszélt legelőször a poszter jó lenne tudni..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 18:51:01

@igazságos: nem is kell hgoy egyenloseg legyen, de az sem normalis hogy teszem azt egy golfozo leres 3 billio dollart egy evben, egy ketkezi gyari szalagmunkas meg 24 ezer dollart
/es akkor meg nem beszeltem a mindenfele bankarokrol stb./
ez igy nem normalis
ne gyere azzal, hogy tanulni kell meg golfozni, mert egyreszt nem mindenki kepes ra, masreszt ha mindenki kepes lenne, akkor mindenki golfozna es bankar lenne/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 18:54:56

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nem keresem, emlekszem mit mondtam es altalaban nem valtoztatom 2 hetente a velemenyemet, a hir megdobbentett ami a moziban tortent, ennek hangot adtam, te meg leszartad, mert masok is halnak meg , erre levezettem, hogy altalaban ilyen sorrendben erdeklik az embereket a tortenesek
Fold-kontinens-orszag-varos-utca -csalad / ha teruletileg kozelitjuk meg/
iogen ha Silvyat megolik a szomszedomban jobban erint, mint hogy bombaznak sziriaban
@ColT: bazmeg Colt, ne mondd mar nekem, hogy szomjan halt, mert nem kapott asvanyvizet
nem adtak, megyek, kerek mashol, nem volt veszhelyzet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 18:58:51

az mas kerdes, hogy nem ertem miert nem adtak neki egy pohar vizet...
dehat ezrt tart itt az orszag:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:03:11

@hagyma: "az mas kerdes, hogy nem ertem miert nem adtak neki egy pohar vizet...
dehat ezrt tart itt az orszag:) "

B@zmeg, erről beszélek!

Nem mondtam, hogy szomjan halt, csak hogy faszság, főleg olyan helyektől, akik állandó jelleggel basznak át, és szarnak a fejedre...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 19:04:48

@ColT: azt hiszem mindketten hibasak voltak, de nem voltam ott
ha az egyiknek csak az uveges viz volt eleg akkor azert, ha az elado nem ajanlotta fel hogy hozok 2 pohar vizet, akkor azert
nem voltunk ott
kicsit van olyan filingje, mikor a koldusnak penz helyett szendvicset akarsz adni es elhajta veresbe

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 19:05:57

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ma nem nyerunk aranyat?
se semmit?
ez sokkal fontoshabb lenne

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 19:07:27

@hagyma: nemtom, nem nézem az olimpiját. majd a végén megnézem az egyenleget.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:09:26

@hagyma: Ez viszont igaz.
Ellenbenvalszeg nem volt épp nyugodt a csávó... meg hát, ez van, ha tahók találkoznak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 19:18:57

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
en azt mondtam 0 vagy het, mivel mar 1 van kitartok a 7 mellett
ami kisebbfajta csoda lenne
@ColT: a stroynak nagyobb a fustje mint a langja:)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:19:00

@agresszív kismalac: A Sárkány sör abszolút iható. Sőt azt kell mondjam, hogy jobb, mint amiket Löwenbräu és Hofbräu néven forgalmaznak nálunk.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:20:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Pedig most rögtön eszembe jutott a Surviving the game című jó kis film.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:21:20

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Mindent meg lehet ini... egyszer...
Ezért Sárkány sört is csak egyszer ittam :D
Én úgy tudom, a sör az ilyen 4,5% körül kezdődik. Alatta sörös víz van.

A HB szerintem kifejezetten jó :) Persze a tuti az a Soproni, Dreher, Arany...

Illetve ha találsz, kóstolj meg egy 9%-os Karpackie-t :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.30. 19:22:00

@hagyma: Mindenki annyit keres, amennyiért el lehet adni a tudását.
Vagy szerinted hogyan kellene korlátozni Tiger Woods bevételét? Ami x millió dollár fölött van, azt vegyük el tőle, és fordítsuk a sivatag felvirágoztatására?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:22:05

Sikerült már másnak is tökönrúgnia saját magát, vagy csak Nekem jött össze ez a mutatvány?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 19:22:54

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: biztos jó, de én nem tudok ilyen filmeket nézni. hinnéd, hogy még soha nem láttam egy darab horrorfilmet sem? se pszico-horrort, se semmmi ilyet?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 19:23:57

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:

:D nekem még soha nem sikerült...

talán lerepült a műlábad, vagy hogy történt az eset?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:24:57

@ColT: Hát majd ha keresek sok pénzt, akkor majd veszek rendes sört. De az ilyen gagyisörök közül tényleg ez az egyetlen, ami nagyjából sörszerű, és a vakok közt a félszemű király, mint tudjuk. A belga söröket szeretem, de egyelőre csak karácsonyra és szilveszterre szoktam megengedni Magamnak ezt a luxust.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.30. 19:25:38

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: @ColT: A HB (és különösképpen a Lövenbrau) csak addig (tűnik) jó(nak), míg meg nem kóstolod az eredetit. Kozel dettó.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:26:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ez igazából nem is annyira horror, inkább akció. Arról szól hogy van egy ilyen gazdag társaság, akik hajléktalanokat csalnak magukkal az erdőbe, ahol aztán vadásznak rájuk. De rábasznak mert Ice-T nem hagyja magát :D

Manyecska 2012.07.30. 19:27:40

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ÓJALLY!! :D @hagyma: ugyan kérem, szerintem jött a füst neki füléből, szájából mint a Süsünek!:(

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:28:12

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ágyban való fetrengés közben. Igazából Én se tudom pontosan hogy, de fájt.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:29:36

@agresszív kismalac: Nem kell. Anélkül is meg lehet állapítani, hogy nincs benne szénsav, és olyan az íze, mint egy pöcegödörnek.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.30. 19:30:45

@Manyecska: Az megvan, hogy mi volt a királyfi utolsó mondata?
"Süsü, te tök részeg vagy! Lehelj csak rám!"

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 19:31:31

@agresszív kismalac: igen, el tudnek kepzelni egy fizetesi sapkat, ami folott nem kaphat senki es a folotte levo reszt szocialis problemak megoldasara forditanak
teszem azt a coca cola 500 millioval akarja szponzoralni Tigert, akkor abbol 20-30 szazalekot at kell utalnia pl lelegeztetogepekre, munkanelkulieknek, stb stb stb

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:31:40

@agresszív kismalac: Amúgy természetesen csak művészfilmeket és natgeót nézek, ez csak véletlenül csúszott be!!4

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:32:37

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Ja, hogy gagyi mezőnyben... Háááát. Talán.

" Nem kell. Anélkül is meg lehet állapítani, hogy nincs benne szénsav, és olyan az íze, mint egy pöcegödörnek. "
Akkor te nem tudom, mit ittál. Lehet pöcelét...

@agresszív kismalac: Hm, ezt simán elhiszem.

igazságos 2012.07.30. 19:32:54

@hagyma: de hát adtak ennek az embernek vizet, egy anyuka, te süsü.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 19:33:17

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ágyban fetrengés???? nemtán kilátásban van valami csaj végre, oszt gyakorolsz??? :D monnyuk pont előtte tekenrúgni magadat nem egy hasznos cselekedet :)

a filmre meg: megnéztem, miről szól, de nekem az embervadászat már horror. eccerűen nem tudok ilyesmit nézni. egy darab horrorvígjátékot láttam eddig, a híres hullajót, vagy 20 éve, na az elég volt egy életre :)

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:34:47

@ColT: Nemnem. A nálunk gyártott HB és Löwenbräu ihatatlan. Ha esetleg importhoz volt szerencséd, az más.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:36:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem, aludtam, néha olyat is kell az organika kedvéért. Aztán még fetrengtem egy ideig mielőtt kimásztam volna. A Hullajó viszont mókás.

igazságos 2012.07.30. 19:37:08

@hagyma: nem igazság, de tegyél azért, hogy neked jobb legyen, és akkor nem fog zavarni, más mennyit keres. Mást nem is tudsz csinálni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 19:38:32

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ja, az a rész, amikor valahogy elvágódik a zombi nyaka, a bekanalazott kaja meg kifolyik a torkán brojáááf. de tényleg halálra röhögtük magunkat rajta.

igazságos 2012.07.30. 19:40:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nekem mindig az eredeti, japán Átok a horrorfilm. Meg emlékszem még a tükör előtti Kampókézre is. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 19:42:15

@igazságos: nekem semmi bajom, kosz jol vagyok
de sokan nincsenek
en pont ott vagyok, hogy idegesit, hogy sok adot vonnak el tolem, nem szorulok ra senkire, de nem is tudok segiteni senkin
kozeposztalynak hivjak

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 19:44:27

@igazságos: Hát pedig ezekben a japán szellemekben túl sok ijesztő nincs. Talán a Kör volt még jó.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:45:39

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Annak a japán eredetije sem azért félelmetes, mert efektek, vagy hasonló. A hangulata sokkal jobban megfog, mint az amcsi remake.

igazságos 2012.07.30. 19:45:43

@hagyma: engem nem, nem szokott érdekelni, nem is szeretnék ennyire kőgazdag lenni. Szeretek megdolgozni azért, amim van, de nem tagadom, ha keveset keresnék, én is hőbörögnék. Meg szeretnék egy saját lakást, de erre nincs igazán reményem, szülők támogatása nélkül. Egy használt kocsit már összeharácsoltam magamnak.

igazságos 2012.07.30. 19:46:41

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: nekem ezek jönnek be, a hangulatuk miatt, valahogy ezeken tudok borzongani, meg néha még utána is félek. A horrorfilmnek meg ez lenne a lényege, hogy miután megnézted, utána se tudj aludni, nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 19:48:13

@igazságos: mi egyelore berlunk lakast, bar szobakerult, hogy veszunk hazat, bar az csaka gyerekemnek lesz jo, mert nekem tok mindegy
kocsink az van 3
az egyik brand new

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:48:46

@igazságos: Ha elkapod a Kör esetén a fonalat, akkor egy ideig nem alszol olyan szobában, ahol TV van :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:52:47

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem azért jó, hanem akkor ütött a film, ha utána félsz.
Ha nem félsz, az azt jelenti, hogy gagyi volt a film.

igazságos 2012.07.30. 19:54:34

@ColT: a körnek is van eredeti japán verziója, nem? Asszem. Annak is az első két része jó, a harmadik már hagy kívánnivalókat maguk után.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: horrorfilmet ezér nézek. Pláne 11, éjfél körül a legideálisabb.

Ezeket bírom a horrofilmekben, a régebbieket, amikben még nincsenek agyonhasznált számítógépes trükkök, amikről el tudod valamennyire hinni, hogy most tényleg parázhatsz otthon te is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 19:55:03

@igazságos: nalam a 65-os az alvocsatorna odateszem ha elindulunk aludni
/meg 1 oras sleep timerra.
a 65 -os a horror csatorna
istenien lehet elaludni ra

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 19:55:26

@igazságos: Arról is beszéltem :) Az amcsi sem rossz, de a japán durvább - pedig kevésbé látványos.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:00:22

@igazságos: Ha már japán, akkor ajánlani tudom a Guinea Pig-sorozatot. :D

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:02:39

@ColT: Az amcsik általában el szokták cseszni az európai filmeket is, ha újraforgatják. Pl. a Sakál, ami nyomába se ér a francia eredetinek, hiába a hatalmas büdzsé meg brúszvilisz meg minden. Vagy a Godzilla is milyen tré lett :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 20:02:51

@igazságos: @ColT: héló, elszalatt a lovad valahova.

eszt én akkor sé értöm. hát rajtam akarják tesztelni, hogy mennyire jó a filmjük?? ha félni akarok, akkor hajnal kettőkor végigüvöltök a cigánysoron, hogy purdék vigyázzba, na az az igazi félős cucc, nem valami filmocska.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 20:09:06

@agresszív kismalac: már soxor gondoltam rá, hogy te tuti a wikipédijának is dolgozol :D

sylon 2012.07.30. 20:09:50

Panelproli koldul, hőbörög és még neki áll feljebb!

Szánalom!

(Már az indító posztban is kifejtettem a véleményem, mert annyira felháborított a posztoló primitívsége)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 20:12:31

@sylon: elfelejtetted kitenni az ON táblát :D amúgy télleg primkó volt, de nemcsak ő .

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.30. 20:12:50

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Hát, ja. A Nikita is kb. annyival jobb eredetiben, amennyivel Anne Parillaud jobb nő Bridget Fondánál.
Mondjuk, ez téged nem érint.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:16:08

@agresszív kismalac: Szörnyű lehet, hogy mindenről ugyanaz jut mindig az eszetekbe!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 20:16:08

@agresszív kismalac: nem, az ado az mas, bar azon is lehetne vitatkozni, hogy 1 kulcsos vagy 3 vagy legyen extra/luxus/ ado is
nem en nem errol beszelek
az ado visszamegy a koltsegvetesbe, koltik amire koltik
nem
mondok peldat

coca cola kolt mindenfele golf-es football jatekosokra x milliard dollart
OK, koltsed
de ugyanannyit fizess ki az alkalmazottaidnak is, akik robotolnak a gep mellett
a coca cola mondjuk nem a legjobb pelda, mert Ok meglehetosen jol fizetik az alkalmazottaikat
vagy
OK
legyen egy bank
maximum jovedelem megszabva...
nincs tobb kesz

ah rengeteg terulet van az eletben, ahol az emberek nagyon nagyon tulfizetettek a teljesitmenyukhoz es a tudasukhoz kepest is
hogy ezt hogy lehetne megvaltoztatni azt nem tudom, nem vagyok egy marx-engels, de hogy nem jol van az lathato

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:17:19

Még fél óra és nyílhat a szardinella.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 20:18:59

@agresszív kismalac: ejjmán, mindég ez a pézhajhászat. és mivan az önfeláldozással, meg a közjóval, meg az ilyen fasságokkal, he? :D

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ez nem igaz. nem mindenről. például ha a trágyahordásra gondolok, akkor se. vagy ha a kádsúrolásra, akkor se. na ugye.

CID 2012.07.30. 20:19:18

@Xezs:
Akkor te barát lennél.

Én, leszarom a SPaR-t, de ez a füstkárosult, egyértelműen egy öntelt köcsög. A nyakam rá, hogy a kis öntudatzacsi, követelt, s nem kért. Ettől a pillanattól kezdve, tőlem is megdögölhetett volna (bár, gondolom, közel sem ez volt a szitu)

igazságos 2012.07.30. 20:22:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az azért más, mert ott tényleg rajtaveszthetsz, nincsen kecmec, a filmeknél meg csak nézed, borzongsz, elgondolkodsz rajta, hogy ilyen tényleg van-e, de tudod, hogy nem valószínű, hogy kimászik a nőci a tévéből. :)

Érthető a különbség?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:22:15

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Biztos nem az jut eszedbe, hogy a kádban is lehetne koitálni, erotikus fürdőhabbal meg minden? Vagy trágyadombon? Hm?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 20:32:39

@igazságos: hát, nem nagyon, de ha valaki szeresse, hát jóvan. én csak a vígátékokat szeressem igazándibul.

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: a trágyadombomb az tuti nem kelt ingereket, a fürdőkéd se nagyon, de határeset. az erotikus fürdőhab meg milyen mán? melle van? vagy nyögdécsel?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:35:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ezt nektek kell tudni. Én csak onnan veszem, hogy amikor éjjel vannak ezek a Ruf mich an 0190 reklámok, sokszor ilyen fürdőhabbal ellepve szoktak tekergőzni az ukrán lányok. Gondolom ez nem lehet véletlen!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 20:36:47

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: öhöm. osztán azon nem gondolkoztál még, hogy a jóisten miér' rakta rád azt a kinövést ottan? nem gondolod tán, hogy tévedett?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:37:01

@CID: Te szemét! Légy örökre átkozott.

CID 2012.07.30. 20:37:58

Azért az a kádsúrolás, az a behajulás, az a ritmikus mozgás, az a ringó csípő.., hmmm

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 20:41:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az organikus buroknak vannak egyéb felsleges bosszantó tulajdonságai is, amelyek a Lényemet azonban nem befolyásolják.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 20:44:05

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: na ugye hogy nem felesleges. látod, még le sem sikerül írni a tévedéseket :P

@CID: badarság.

CID 2012.07.30. 20:45:19

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:

Ez az átkozodás, olyan cigó szokás. Egyébként, jó étvágyat !

aard · www.goldberry.hu 2012.07.30. 20:59:25

majd elolvasom mind a sok hozzászólást.
most a csajok viszont jók, drukk nekik :)
tudom, téma off, lehet osztani...

aard · www.goldberry.hu 2012.07.30. 21:02:13

hmm, a csajok jobbak mint a pasik
(én kérek elnézést a pitchába már)

England win The Ashes! 2012.07.30. 21:16:46

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Azért a magyar ember sokat és keményen dolgozott azért, hogy ne bízzon meg senkiben és benne se bízzon senki.

Ami a posztban van, azt elképzelhetőnek tartom. Egy nyáron három hónapot melóztam diákmunkásként a Penny Marketben. Dettó ugyanez volt a szabály, már ami a pénztárca leadását illeti (ott a széfbe zárták).

aard · www.goldberry.hu 2012.07.30. 21:17:13

@hagyma: itt is, és jó meccs, bár a csajok nagyon jók, de nagyon fiatalok...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 21:20:47

@Dr Jozef Vengloš: értem én. de akkor sincs ez így jól.

most az jutott eszembe, hogy mikor erdélybe vótam eccer kirándulni, ott nyáron a nagy melegben kitesznek egy kanna vizet a kapu alá a hűvösbe, hogy aki megszomjazik, az ihasson. csak úgy.

England win The Ashes! 2012.07.30. 21:28:17

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egy szóval sem mondtam, hogy jól van.
Ezzel az erdélyi szokással az a baj, hogy Magyarországon nem működne. Öt perc alatt ellopnák a kannát.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 21:30:29

@Dr Jozef Vengloš:
Nem egészen!
Bekopognának pohárért, oszt jól kirabolnának!

Mylady 2012.07.30. 21:31:19

Nekem van egy olyan, egyre erősebb elképzelésem, hogy az mtv olyan közvetítéscsomagot vett, amiben pár perc késleltetéssel kapunk adatot.
Hihetetlen, hogy mindent, de szó szerint mindent pár perccel később adnak. Tegnap is: semmi indok nem volt a pólómeccs késleltetésére, mégis: a tévében még javában játszottunk, amikor a neten már fönt volt a pontos végeredmény. Most is van pár perc késés az m2-n az eurosporthoz képest.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 21:35:22

@Dr Jozef Vengloš: ez igaz. faterom ki akart dobni valami régi cuccokat, matrac, meg ágy, kisasztal, ilyesmi, még teljesen használhatóak. mondom, tegyük ki a kapu elé, hátha kéne valakinek. egy óra múlva semmi se maradt ott. pedig ki se írtuk, hogy ingyér elvihető.

England win The Ashes! 2012.07.30. 21:36:53

@igazságos: Az semmi! A főnökömnek én fizetek, hogy dolgozhassak a gyárában. :)

Mylady 2012.07.30. 21:40:29

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egyik kollégám mesélte, hogy lakásfelújításnál kitették a kibontott fürdőkádat a ház elé, mire felértek a kilencedikre és kinéztek az ablakon, már sehol sem volt. Hasonlóan jártak a rongyszőnyeggel: kihajolt az ablakon hogy kirázza, kicsúszott a kezéből, mire leért, sehol nem volt a szőnyeg.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 21:43:00

@Mylady: pfff. aszitték igazi repülőszőnyeg, oszt gyorsan lecsaptak rá.

Mylady 2012.07.30. 21:44:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az mondjuk igaz, hogy mivel rendeltek konténert a sittnek, tudták az érintettek, hogy ott várható pár szuper lom. Szóval lesbenálltak, de akkor is gáz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 21:46:23

@Mylady: de micsinálnak egy koszvadt szőnyeggel? vagy nem koszvadttal is akár? ez ekkora biznic? sose értettem én ezt a kacat-lom-szemét üzletágat.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.30. 21:51:11

@Mylady:
Hogy megnyugtassalak, elmondom, hogy ez minden "élő" közvetítéssel így van.
Ja és minden adón.
Mert ugye ha becsüszik valami malőr, idő kell a korrigáláshoz/vágáshoz.
Na ezé' van ez.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.30. 21:57:36

na belőlem kifogyott a nafta mára, aluggyatok jól, álmodjatok szépeket mindannyian, ne sok horrort bambuljatok, mer megárt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.30. 22:04:07

a birok ugy dontottek a vegen, ne legyen esely a dontetlenre, egy semmiert kiallitas
ez van
de nem baj nyerunk mi meg meccset

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 22:09:38

@CID: Írhattam volna csúnyábbat is.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 22:30:51

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: "Hát majd ha keresek sok pénzt, akkor majd veszek rendes sört."

Szavadon foglak. És addig is megbocsátom, hogy gagyisörrel rongálod a szervezetedet, rendes ember olyat nem iszik. Az alkoholtartalmat meg szard le, ha az kell, rumot igyál.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 22:32:00

A többieknek viszont nem bocsátom meg a mai termést. Végigolvastam, de alig-alig mosolyodtam el. Ennél tudtok ti sokkal jobbat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.30. 22:34:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem tesztelni.
Hahó, mindenkinek más jön be.
Van, akinek pont az nem félelmetes, ami neked az.
Ha olyan vagy, vagy olyan a hangulatod, akkor a Solaristól is befosol.

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Na ez igaz. De a kör nem lett rossz. Nem jobb, mint a japó, de határozottan frankó.

@atpijkamo: :P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 22:35:00

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "sose értettem én ezt a kacat-lom-szemét üzletágat."

Szard le a megértést, csak támogasd! Nem megy a szemétlerakóba, hanem újrahasznosítják. Fizetést kéne adni a lomizóknak.

England win The Ashes! 2012.07.30. 22:36:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ne már!

"... ittam egy csésze hideg mérget, napi 29 órát dolgoztam a gyárban, én fizettem érte a főnöknek, aztán hazamentem, és otthon apu minden este hidegvérrel legyilkolt..."

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 22:41:50

@atpijkamo: Minél kisebb az alkoholtartalom, annál ízetlenebb a sör. Elsőre feltűnt a Sárkánynál, hogy sokkal vizesebb mint lennie kéne, és akkor láttam, hogy levitték 4,5%-ről 4%-ra. Engem nem tudtak átverni!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 22:50:44

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Szerintem nem. Ittam már nemisolyanrossz alkoholmentes sört.

De teszteld az elméletedet! A kísérlet kedvéért adj hozzá cc alkoholt vagy vodkát! Nem lesz jobb. A gagyisör az lópisi.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 22:57:25

@atpijkamo: Tapasztalat, hogy az ilyen 3%-os sörök a legócskábbak. Attól még lehet szar az 5%-os is, de ilyen gyengus izéből jót még nem ittam. Az alkholmentes más tészta, de az ilyen félmegoldások nem vezetnek jóra.
És gyakorlatilag már minden sör gagyisör lett, ami nem import. Ugyanaz a szar van mindegyik üvegben, csak a címkék mások.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 23:34:27

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Szerintem meg az árából látszik. 200 Ft alatt még nem láttam ihatót.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 23:37:06

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Sörnek látszó tárgy. Messziről. Hunyorítva.

Feltaláltam egy új csomagolást. Piros-fehér, cirkalmas betűkkel, kicsit hasonlít a kólára, de sör van benne. Mindenhol fogyasztható.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 23:40:56

@atpijkamo: Nem úgy van az. A Heineken például jó drága, mégis szar. Csak az embik szeretnek bedőlni a jó marketingjünknek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.30. 23:47:04

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: "A Heineken például jó drága, mégis szar."

Ezzel nem mondtál ellent a második mondatomnak.

Anomalocaris (törölt) 2012.07.30. 23:55:09

@atpijkamo: Akkor úgy mondom: 200 alatt is van iható sör, és 200 fölött is vna gagyi. Na!

Xezs 2012.07.31. 00:08:22

@igazságos: 1. Kapott volna vizet odakint a szervektől balhémentesen.

2. Nehogy azt hidd, hogy csak az ultracsórók tarhálnak. Van akinek nincs szüksége tarhálásra, mégis megteszi, mert poén.

Tartom magam ahhoz, hogy apjafaszát mindenkinek, tessék elhúzni dolgozni, akkor majd lesz. Addig csak tarkónvágás jár.

Xezs 2012.07.31. 00:12:05

@KecskeDotyi: Nem fogok leülni velük beszélni, mert nem túlzottan érdekel az alkoholgőzös bűz ami a szájukból árad, és az sem érdekel, hogy hol baszták el a saját életüket.

Egyébként kb. ugyanaz a 10 sztori szokott pepitában váltakozni, túl sok újat nem hallasz tőlük.

Xezs 2012.07.31. 00:13:41

@Kifordított kacagány: Már miért ne ennék fél kilót, ha megdolgozok érte? Hol érdekel az, hogy más henyél, meg baszik tanulni, és emiatt neki nem jut még 20 dekára se?

Pont ez idegesít a kommunizmusban, hogy egy platformra akar mindenkit emelni. A sokat tanult mérnököt a láblógató ingyenélővel. Fasza, kösz, kihagyom.

Xezs 2012.07.31. 00:17:51

@hagyma: Pont ez a lényeg, hogy olyat csinál amire nem mindenki képes és a társadalomnak igénye van rá. Ha a társadalom leszarná a golfozót, akkor nem kapna annyit.

Őszitén szólva, a szalagmunkát az emberek 99%-a el tudja végezni, arra nem kellenek tehetségek.

De ezt te is tudod, nem tudom miért sírsz. Így működik, jól van ez így. Te is megtaláltad miben vagy jó, van mit a tejbe aprítanod. Általában aki egy kicsit is átgondolja hogy miben jó, annak már nem rossz a sora.

Xezs 2012.07.31. 00:24:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: - Ali kihajol az ablakon, és elkezdi kirázni a szőnyeget.

Felszól a szomszéd:

- Mi van Ali, nem indul?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.31. 00:28:34

@Xezs:
Javaslom még a kokit és a sallert felvenni alistára.

Manyecska 2012.07.31. 06:44:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ez érdekes, én is mindig vizet osztok itt az irodában /pedig kevés van soxor../ igaz, nagymamám echte székely lány volt:)..az is igaz hogy ő nevelt fel félig..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.31. 06:51:19

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Mi az első megnézés után ezeket kikockáztuk, hogy milyen feje van a halottak,nak ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.31. 06:53:49

@KecskeDotyi: Hagyjad Imre. Szerinte mindenkinek van munka aki keres :D

@atpijkamo: Veszek 99Ft-os Deep sört, és eladom neked 210-ért... :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.31. 07:33:25

@Manyecska:
Nosztalgiázunk, nosztalgiázunk?

Marárfüttyöst!
Hol tartunk?

Kifordított kacagány 2012.07.31. 08:01:55

@Xezs: egyél, ha a másiknak is jut, aki ugyanúgy megdolgozik érte.
egy kommunizmusban a 20dekáért mindenkinek meg kell dolgoznia, mert kötelessége a munka. aki pedig többet dolgozik annak jut fél kiló is. viszont nem jut 3 kiló, mert egy nap csak 24 órából áll.
a demokráciában viszont megdolgozol egy kilóért, amiből neked jut fél kiló, 20dekát adnak a semmittevőnek, 30-at meg az épp aktuális uralkodó osztálynak aki ugyan nem dolgozik meg érte, de a sok 30 dekából lesz neki 30 kiló, amiből zsírdisznóvá hízik, rád ül és agyonnyom.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 08:25:20

@Dr Jozef Vengloš: ah, mindég elfelejtem :D

@atpijkamo: támogatom, hogyne. válogatok minden vackot, több a kuka, mint a bicikli a házban.

@Manyecska: ugyehogyugye :D

helianthus 2012.07.31. 08:50:26

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: aham, értem. akkor tényleg, megint, félreinfóztam magam. Mentségemre szóljon, hogy gyorsan olvasok és nem mindent időhiányban, aztán előfordul, hogy nem esik le valami. De ezért van a kis szánk, (azaz kezecskéink), hogy megbeszéljük. :D és máris kész a harmónia!!!!

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.07.31. 09:10:21

@hagyma: Nem. ez egy barom zsidó hozzáállás, akik -mint tudjuk- éktelenü rossz üzletemberek.

Egyébként, ha ordibált a "szegény menekült fiatal pár", akkor a terrornak engedelmeskedve hívta meg őket valaki valami italra végül?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.31. 09:14:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Málnaszörpöst neked is!

Lehet ám regisztrálni a sünblogon!!!4!!
Nem bug, hanem feature.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 09:17:35

@Sün‼ ツ: na most minnyár megsértődöm :D én regisztráltam a blogodra először.... hüpp.hüpp.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.31. 09:58:53

@Xezs: Pestieknek csak BP van. Más nincs.

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2012.07.31. 13:36:51

az ilyen faszszopónak kéne bent égni a tűzben!!! na majd legközelebb :)

Koky_ 2012.07.31. 13:38:12

@HMF: Fuss neki még egyszer... Az üzletvezetőt védték, mert a csávó pofázott neki.

Démonmac1 2012.07.31. 15:52:34

@Fée verte: Milyen széljobber hozzállás ez az állandó zsidózás?
nincs rá más alternatíva?

Xezs 2012.07.31. 22:05:11

@Kifordított kacagány: A semmittevőknek a kommunizmusban is adtak, ott is volt segélyezés.

Azt a részt, amit te meg uralkodó osztálynak adott résznek nevezel, az normális esetben adónak hívják és az állam fenntartására kell. Olyan nincs, hogy ez az összeg nulla legyen.

Ebből persze lopnak, de nehogy azt hidd már, hogy a kommunizmusban nem loptak, jaj hagyjuk már.

Pont ott alakult ki ez a szar komám-sógorom mentalitás ami talán kezd kikopni de még élénken él egyesekben.

Állítom hogy a kommunizmusban sokkal többet loptak, mint '89 óta.

Pláne, hogy kikiáltottak egyeseket kulákoknak, és mindent elloptak tőlük. Meg még meg is verték őket. Csak mert volt pofájuk örökölni vagy használni az agyukat.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.31. 22:14:12

@Xezs: A kommunizmusban nagyságrenddel kevesebbet loptak. Egyszerűen azért, mert ennyit szégyelltek volna.

Xezs 2012.07.31. 22:32:56

@agresszív kismalac: Ezt nyilván nem tudjuk összemérni, ezért csak érzésre mondjuk, hogy hol mennyit loptak.

Nekem az egész kommunizmusnak a felépítése taszító, ahogy kötelező imádni a vezért, ahogy kötelező úgy érezni, hogy milyen jól élsz, ahol kötelező besúgni a szomszédot, és ahol kötelező mindenkit utálni, akinek egy kicsit is többje van.

És ez utóbbira nehogy azt mondd, hogy nem volt ilyen, mert a lenti videóból süt a gyűlölet azok iránt, akiknek egy kicsit is jobban sikerült az élete, mint az átlagos tahónak:

www.youtube.com/watch?v=qQMKN7Q01f0

Na kösz, én ezt a világot nem akarom.

Nem mellesleg Észak-Koreában és Kubában is halál csórók az emberek, ráadásul iszonyatosan be van határolva, hogy mijük lehet és mijük nem. Hogy jön ahhoz bárki is, hogy megmondja, nekem nem lehet pl. számítógépem? Mi a tök köze van hozzá?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.31. 22:39:04

@Xezs: Az alapállásod hibás. Nem volt kommunizmus. Szocializmus volt. Ami azért nem ugyanaz, de én nem kívánom vissza a szocializmust se.
Azért félelmetes, hogy az első bekezdésed mennyire illik mostani rendszerre, nem?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.31. 22:43:33

@Xezs: Azért lássuk be, hogy itt sose voltak kubai/észak-koreai viszonyok. Rákosinál majdnem, de a Kádár-rendszer azért más volt.
Meg gondolj bele abba is, hogy a rengeteg közös (állami) tulajdont majd' mind egy szálig elherdálták a t. rendszervátók. ...ha már lopás.

Xezs 2012.07.31. 22:44:06

@agresszív kismalac: Nálunk szocializmus volt, és pont elég is volt. Képzeld milyen lett volna az igazi kommunizmus.

Az első bekezdést meg nehogy már a mostani rendszerhez hasonlítsd, mert idegbajt kapok.

A kommunizmusban/szocializmusban mi járt annak, aki azt mondta, hogy "ez a Rákosi egy faszkalap"? Minimum megverték mint a szart. Ha most ide leírom, hogy Orbán egy faszkalap, mit kapok? Semmit. Véleményszabadság van. Kimehetek a legközelebbi térre, ott is megbeszélhetem ezt a haverjaimmal, és nem kell suttogni. Ki szól rám? Senki.

Ugyanígy igaz az összes többire.

Azt meg ne mondd nekem, hogy manapság kötelező utálni azt, akinek egy kicsit is többje van, mert pont, hogy most kezdi egy kicsit levetkőzni az átlagtahó magyar azt a beidegződését, hogy akinek több van azt egyből utálni kell. Szerencsére egyre több olyan ember van, aki felfogja, hogy ha valakinek többje van, az talán meg is dolgozott érte - kivételek persze mindig is lesznek, ne keverjük ide a lopást, csalást.

Összehasonlíthatatlanul más világ van most, akárki akármit mond.

A legtöbb ember azt se tudja, hogy mikor milyen mobilt vegyen, régen meg egy szakadék trabira is 10 évet kellett várni.

10 évet, érted? 10 év alatt már úgy megszokom a tömegközlekedést, hogy a faszom akar kocsit. Idiótaság volt az az egész rendszer, szakadna ketté amelyik kitalálta.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.31. 22:51:55

@Xezs: Hogy harminc éve mire kellett várni, az teljesen irreleváns. A világ kicsit fejlődött közben.
Azért megsúgnám, hogy nemcsak Kubában, meg Észak-Koreában van szocializmus, hanem Kínában is.
Szerintem ez a mostani rendszer (értsd: Orbáné) semmivel nem jobb, mint Kádáré volt. Azért ugyanis, hogy elmondhatod (még) a véleményedet Orbánról, az égvilágon semmit nem adnak a piacon.
De mindezeket nem azért mondtam, hogy meggyőzelek.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.31. 23:01:05

@Xezs: ...de még csak nem is azért, hogy meggyőzZelek. Csupán árnyalni akartam a képet.
Én semmivel sem érzem jobban magam most, mint huszonöt éve.
...vagy öt éve.

Xezs 2012.07.31. 23:25:11

@agresszív kismalac: Nem. Az, hogy ma nem kell várni a mobiltelóra meg a kocsira, az nem a fejlődés miatt van, hanem a gazdasági-szociális rendszer változása miatt. Ha ma lenne szocializmus, ugyanúgy éveket várnál egy autóra, hiába írunk 2012-t. Egyszerűen az a rendszer ilyen. Hülye és kész, logikátlan szarság.

Kínában elárulom, hogy azóta jobb a világ, amióta megnyitották piacaikat a nyugat felé, ezáltal egy félig komcsi, félig kapitalista rendszert előállítva. Nem jó példa, nagyon nem jó.

Azt pedig nem mondtam, hogy a véleménynyilvánításért kenyér jár, de a lottó ötösöm jönne így be, mert tudtam, hogy előhozakodsz ezzel.

Csupán azt mondtam, hogy abban a rendszerben még a szarnak is sunnyogva kellett osonnia a seggedből, mert mindenki fülelt, jelentett, besúgott, manapság meg már azért ha akarok egy ízeset kurva anyád Orbánozni, akkor bármikor megtehetem és nem vernek meg érte. Persze nehogy most valaki a 2006-os csőcselékkel jöjjön, mert agyfaszt kapok, az már rég nem a szólásszabadságról szólt, csak az értelmetlen huliganizmusról.

Én sem akarlak meggyőzni, sőt, előtted a lehetőség Kubába vagy Észak-Koreába költözni. Én maradok itthon, vagy ha megyek, nyugati országba megyek.

Kifordított kacagány 2012.08.01. 07:27:54

@Xezs: nálunk nem volt kommunizmus, mint ahogy most demokrácia sincs.
az előző rendszerben nem volt olyan, hogy munkaképes emberek segélyből eltartása. ma van. ugyanakkor, amikor a dolgozó réteg számára megszűnik a szociális háló.
az állam fenntartása meg az uralkodóosztály kiszolgálása két külön téma. uralkodóosztály mindig volt.
mindig lopnak, csak nem mindegy, hogy mennyit és milyen pofátlanul, meg az sem, hogy milyen ideológiával indokolva.
a komám-sógorom mentalitás nem akkor alakult ki, már jóval előtte is volt és még a jövőben is megmarad, ne aggódj. ilyenek vagyunk és többek közt ezért vagyunk képtelenek bármilyen rendszert rendesen üzemeltetni.
tetszik vagy nem, a kommunizmus mint ideológia messze fejlettebb mint a demokrácia és sokkal inkább szolgálja az egyén érdekeit a társadalmon belül, mint a demokrácia, csak éppen megvalósíthatatlan azzal az anyaggal amik mi vagyunk.
és tetszik vagy nem, ma a demokráciának nevezett valamiben sokkal többet kell dolgoznod a fél kiló húsodért, mint abban a valamiben kellett amit kommunizmusnak hívsz.

Kifordított kacagány 2012.08.01. 07:45:10

@Xezs: az a baj az érveléseddel, hogy amit annak a rendszernek a hibájául felrósz, az nagyrészt most is megvan és kivétel nélkül a tehetségtelen emberek, nem pedig a rendszer hibája.

abban igazad van, hogy szabadon járhat a pofád, senki le se szarja mit mondasz, mert amúgy sem ér semmit. akkoriban meg ha olyant mondtál, legalább tartottak tőled annyira, hogy elvigyenek.
sajnos a besúgók nem tűntek el. legfeljebb annyi a különbség, hogy nem elvisznek, hanem szarrá büntetnek áldásos tevékenységük nyomán.

lutria 2012.08.01. 18:40:34

A sparban a legolcsóbb 1.5 literes ásványvíz 46 Ft,ha egy raklappal toltak volna ki a tűzkárosultaknak lehet hogy még az is olcsóbb reklám lett volna mint amennyi áramot fogyaszt a logó kivilágítása az üzlet tetején...

Szarazkoro 2012.08.15. 11:58:05

@labi: ingyenkolat nekem is! De csak ha mar porzik :DDDD

Hola (törölt) 2012.09.04. 13:34:53

@tejcsokoládé: Szerintem minden esetben jó lenne a másik felet is "meghallgatni".

Nightrood 2012.09.17. 16:55:42

@lutria: Ez most komolyan gondolod ingyen-vizet a tűzkárosultjainak egy olyan üzletből ahol a tulajdonos még csak nem is az országban van? Szerinted a boltok ilyenekre fel vannak készülve, hogy figyelj haver nézd azt az épületet szemben? Na látod? Az holnap leég hozassunk 2 raklap vizet és majd amikor jönnek az égő házból a szegények Kitikkadva majd kezükbe nyomunk egy 1,5 literes palackot :D ,
süti beállítások módosítása