Tékozló Homár

A Samsung 50 ezerért javítaná a Galaxyt, az internet ingyen (frissítve)

2012.07.31. 08:23 | jackyll | 200 komment

Tamás Galaxyjában egy év alatt pusztult el a GPS-vevő, amit hivatalos szervizben nem garanciálisan 50 ezer forintért javítottak volna. Szerencsére azonban bátran rákeresett a jelenségre az interneten, ahol kisvártatva megtalálta a 0 forintos megoldást:

Megosztanék egy saját tapasztalatot a Samsung márkaszervizzel kapcsolatosan. Vettem egy Samsung Galaxy S mobiltelefont a Vodafon-tól 2010. augusztusában 117 ezer forintért előfizetéssel. Akkoriban olyan 120-140 ezer forint körül mozgott a telefon függetlenül, de mégiscsak jobban megbízom a nagy multikban (Vodafone, Samsung garancia), mint a kis gsm boltokban. A telefon kiválóan működött 2011. szeptemberéig. Akkor a GPS vevő egységgel valami történt, mert nem látta a műholdakat, vagy ha látta is őket, nem volt hajlandó rájuk csatlakozni. Mivel nem igazán volt időm szervizbe menni vele, főleg arra nem volt lehetőség, hogy ott hagyjam a telefont, mert minden napos használathoz fontos volt a munkámhoz, nem foglalkoztam vele. Telt múlt az idő, amikor munkámból kifolyólag egyre inkább szükségem volt egyre a telefon GPS rendszerére is. Ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálom pár napra nélkülözni a telefont, és csak elviszem egy márkaszervizbe.

Megkerestem Budapesten a legnagyobb Samsung hivatalos márkaszervizt (Oktogon Szerviz Kft.  1073 Budapest Aradi utca 2-4). Felhívtam őket, egy fiatal ember tájékoztatott telefonon, hogy valószínűleg szoftveres probléma van, vagy antenna probléma a készülékemmel, kb. 2-3 munkanap alatt megoldják, és kb. 2500 - 3000 Ft ba kerül, vigyem be a készüléket. Rávettem magam. Bevittem a készüléket 2012. júniusában a Vodafontól kapott papírokkal együtt (garancia, számla). Felvették a készülék, és az én adataim, elkérték a papírokat, majd közölték, hogy smsben értesítenek amint kész van a készülék.

Eltelt kb. 5 óra és jött is az üzenet, hogy elkészült a készülék, lehet érte menni. Boldog voltam, és elégedett, hogy ez igen, nem semmi, hogy milyen gyorsan megoldották, csak akkor koppantam nagyot, mikor beértem a boltba. Egy másik pultoshoz kerültem, aki közölte velem, hogy a készülék nem garanciális, és ők nem javítják meg garanciában. Oké, semmi gond, mondtam, nézzék meg mi baja, és hívjanak fel, hogy mennyibe kerül a javíttatása, és majd eldöntöm, hogy megéri e nekem. 2-3 munkanapot mondtak rá, hogy akkor tudnak ajánlatot tenni.

Eltelt a harmadik munkanap, de nem hívtak. Ekkor betelefonáltam, hogy mi a helyzet a készülékemmel, azt mondták, hogy még nem tudnak semmit sem, telefonáljak 2 nap múlva. Meg is tettem. Ekkor is az a válasz jött, hogy telefonáljak 2 nap múlva, meg is tettem, még akkor sem tudnak róla semmit.

Újabb két munkanap múlva próbálkoztam megint, amikor közölték velem, hogy alaplap hibás a készülék, és 50.000 Ft a javítása. Természetesen nem kértem a javítást, viszont kérem róla egy szakvéleményt. Nem kaptam. Kértem, hogy egy papírra írják rá mi baja van, és bélyegezzék le nekem, nem tették. Azt mondták, hogy fizessek 2500 Ft + áfát, és akkor megírják mi baja a készüléknek. Dühös lettem, eljöttem.

Ekkor elkezdtem az interneten olvasgatni, hogy mi lehet a baja a készüléknek, sok mindent kipróbáltam, visszaállítottam a gyári állapotot, tettem rá új szoftvert, állítgattam a gps adatait. Sajnos egyik ötlet / tipp sem segített. Végül ráleltem egy külföldi oldalra, ahol leírják, hogy sok esetben érintkezési probléma van a telefon egy pontján, és csak meg kell nyomni a GPS vevőnél a matricát, és egy papírt kell tenni a hátlap mögé, hogy úgy is maradjon, megtettem.

Csoda történt. Azóta tökéletes a GPS. kb. 20 másodperc alatt talál jelet, és nem is veszíti el. Eltelt azóta  3 hét, kipróbáltam kb. 50 alkalommal a navigációt, és tökéletes. Most boldog és szomorú és vagyok. Boldog, hogy sikerült megoldani a gps problémámat, szomorú, hogy így lehúzzák / átverik / lerázzák a hozzá nem értő embereket a Samsung szervizek.

Azóta vettem egy Samsung külső dvd írót is, és elromlott... na az is egy érdekes történet...még folyamatban van....


UPDATE 08/01:

Pár dologgal kiegészíteném az írásomat, hogy megválaszoljam amit az emberek írtak.

  1. 2011. előtt csak 1 év garanciát adott a Samsung a telefonra.
  2. Regisztráltam a készüléket a samsung oldalán, és kaptam is + 2 hónap garanciát, de hiába, mert az is lejárt már.
  3. Természetesen én sem azt vártam, hogy egy papírcetlivel oldják meg, viszont ha érintkezési gond van a telefonnal, akkor ha eltávolítják a gyári matricát, és felragasztanak egy újat a helyére, akkor valószínű, hogy további 1-2 évet megint működhetet volna.
  4. Mint írtam elromlott a külső dvd író is, és arra 2 év garanciát vállal a samsung, 3hónap alatt tönkre ment, felhívtam a samsung ingyenes számát, és ott arról tájékoztattak, hogy vigyem el a Bp.1133 Véső utca 7 szám alatt található  FixDirect Kft - hez. Akik azt mondták, hogy annak ellenére sem veszik át a terméket, hogy van hozzá számlám, külön samsung garancia levelem, mert nem rajtuk keresztül lett vásárolva! (samsung nem javít külső dvd írót, hanem csak cserél) Ezért írtam, hogy /elhajtják/ az embert. Visszamentem a boltba ahol vettem, és ott átvették a terméket, valószínűleg kapok egy másikat, most a várakozás időszaka van.
  5. Ár / érték arányban jók a Samsung termékek, a termékekkel nincs gond, a szervizek hozzáállásával van. Több, mint 50 samsung terméket vásároltam már az elmúlt 3 évben, és 3 romlott el belőlük.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helianthus 2012.07.31. 11:25:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @atpijkamo: azt még nem tisztáztátok, hogy milyen tánc nem. Tehát semmilyen sem? Vagy lassúzni, keringőzi lehet vele, lambadázni és zumbázni meg már nem? Ilyen fontos részletek fölött nem szabad felelőtlenül átsiklani!!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 11:28:33

@helianthus: az mindegy, mer én csak a hatrongyosi tipegőt tudom elugrálni :D

EvilHedgehog 2012.07.31. 11:29:04

@joska141: Ezt a Nokia Vezess tudja a legutóbbi frissítése óta. A GPS-hez magához soha nem is kellett mobilnet, van olyan üzemmód amikor a mobilhálózat rásegít a pozicionálásra.. ezzel felgyorsítva a műholdkeresést.

Fontosch lehet még a jövődre nézve! A GPS az csak vevő... közkeletű tévedés, hogy a telefonod beszélget a műholddal, pedig nem... az csak jelet fog...

fidesz = házmesterek pártja 2012.07.31. 11:29:27

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: sajnos amennyi eszed van, joggal feltételeztem, hogy tudatlanságból írsz ökörséget.
(nem ez lett volna az első eseted :D)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:29:44

@helianthus: Csürdöngölős.

Rohaggyon meg a blogmoci, lehetőleg máma még!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:33:20

@EvilHedgehog: Én azt tapasztaltam hogy ha SIM kártya van az okostelómban, akkor pontosabb és gyorsabb a GPS, mint SIM nélkül. Nem kell, hogy a mobilnet menjen, csak jelentkezzen be a SIM.

Egyébként Androidra van egy csomó offline térképes GPS alkalmazás, mondjuk a navdroyd, elég egy húszezres okosteló.

Zirowe 2012.07.31. 11:34:55

Az ilyen szarokra nem 2ev gari szokott lenni?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:35:13

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Te ütődött. Kitalátornak több műveltsége van, mint nekem és neked együttvéve.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:37:08

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Videót kérünk, csak úgy bemondásra nem hisszük el.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.31. 11:37:18

@atpijkamo: megnéztem. 5 pézbe kerül. neked van? hány ország van benne, nem akarom megvenni, ha nem műxik rendesen.

Void Bunkoid 2012.07.31. 11:38:01

@PITTA: "De egy szerviznél szerintem alap a forrasztópáka."

Azt hiszed? 2012 van, tekintve, hogy a legutóbbi olyan szakik, akik tényleg értettek valaminek a tényleges megjavításához, már a kilencvenes években is inkább az ötven fele közeledtek, már rég nyugdíjban vannak, az utánpótlás aki utánuk jön, meg szerintem kb olyan szinten van barátságban a forrasztópákával, mint mondjuk a kazettás magnóval, vagy a lemezjátszóval (a legtöbb mai huszonéves számára - viccen kívül, egyszer tettem fel körkérdést - a lemezjátszó ma már sokkal inkább a "hangszer" (lévén a djk ilyen célból használják, mint a "zenelejátszó eszköz" kategóriába tartozik).

Persze tisztelet a kivételnek.

FDToth 2012.07.31. 11:39:21

Azt azért hozzá kell tenni, h ez az Oktogon szerviz egy elég nagy xar. Még az LG is tudja róluk h mennyire nem megfelelő szolgáltatást nyújtanak. mikor volt szervizben náluk az azóta hál'istennek eladott xar 2x-em, kerestek az LG-től a szerviz szolgáltatásával kapcsolatban.
Az ügyfélszolgálatos mesélte h rendkívül sok panasz érkezik az Oktogon szervizről... pl. nem mondják meg h mit is javítottak, illetve az ott dolgozók is tanulhatnának egy kis viselkedéskultúrát:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:44:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A Mapdroyd ugyanannak a cégnek a terméke, ingyenes, és ugyanazokat a térképeket használja. (Csak térképes GPS, nem navigál.) Próbáld ki. Szlovéniáról pl. nagyon rossz a térkép.

PITTA 2012.07.31. 11:46:11

@Void Bunkoid: Azt mondjuk hozzá kell tenni, hogy a modern nyákokon már gyakorlatilag csak SMD alkatrészek vannak, amit házilag már nagyon nehéz javítani, bár nem lehetetlen... Attól függetlenül szerintem sokkal környezetbarátabb javítani esetleg még ha drágább is, de az élőmunkával a foglalkoztatottság is magasabb lehetne. Valamint itt ez a jó kis kezdeményezés:
zold8.hu/index.php/z8-blog/195-ne-a-kukaba-onkentes-javitokorok-hollandiaban

fourgee 2012.07.31. 11:47:12

@atpijkamo: A Galaxy S3-ban már nem csak ilyen AGPS van, hanem állítólag (a dobozán GPS/GLONASS felirat van) az "orosz dzsípíeszt" is látja. Az biztos hogy a Galaxy S-hez képest pillanatok alatt műholdat talál, sokkal jobban leárnyékolt helyekről is. Viszont itt is van ez a 4-5 méteres pontosság, amitől a falra mászok. Mitől félnek, mi történne ha engedélyeznének mondjuk fél méteres pontosságot? Többen megtámadnák az EGyesült Államokat, vagy mi a tököm?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 11:48:46

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Amelyikben hölgyek folyamatosa, urak szaggatottan táncolnak, táblagéppel a kezükben, nem egymással.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 11:51:42

@fourgee: "A Galaxy S3-ban már nem csak ilyen AGPS van,"

Leszarom. Jó nekem a két éves, húszezres (akkor) okosteló.

"itt is van ez a 4-5 méteres pontosság, amitől a falra mászok."

El vagy kényeztetve. A GPS-t csak nemrég nyitotta meg klintonelnök. Addig olyan többszázmétereket ugrált.

Bad Horse 2012.07.31. 11:53:15

Samsung mobiltelefonokra 2011.április 1-től 24 hónap korlátozott Samsung jótállás vonatkozik:

- A Samsung Electronics Magyar Zrt. az általa szállított Termékekre a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően a Végfelhasználó (k) nak történő értékesítéstől számított 12 (tizenkettő) hónap teljes körű kötelező jótállást és plusz 12 hónap „limited manufacturer warranty”-t biztosít. A limited „manufacturer warranty” csak a készülék test 12. hónap utáni meghibásodásnak kijavítására vonatkozik, de nem nyújt semmiféle addicionális jótállást a készülékkel együtt értékesített tartozékok tekintetében.

Ha előtte csak egy év volt a jótállás, ami tavaly augusztusban járt le, akkor persze, hogy csak pénzért javítják már meg.

Egyébként meg nem kell minden Samsung termékkel szervizbe rohangálni. Már egy jó ideje van nekik egy Szervízfutár és egy Házhozmegyünk (ez utóbbi egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető) szolgáltatásuk (my.samsung.hu/szervizfutar). Plusz ha regisztráljuk a termékünket a my.samsung.hu oldalon + két hónap garanciát kapunk.

Az Omnia 7-esmben kb. két hete volt egy kijelzőcsere amit 3 napon belül javítottak is (ebben az időben benne van a oda és vissza szállítás is) és erre az időre kaptam egy cserekészüléket is.

Úgyhogy garanciális szempontból szerintem elég jó a Samsung jelenleg.

mrzigi 2012.07.31. 11:54:36

@fourgee:
Vicces, itt szintén hasonló eset.
Teló nagy érintőképernyős, az érintő része behalt (képernyő működik, csak a digitizer gyengélkedik).
Írok Speedshopnak, akitől vettem. Kiábrándít egy 40.000 forintos javítási ajánlattal (új ára valami 90.000 volt telónak, szóval majdhogynem a fele)
ebay felmegy, 6.000 Ft-ért megrendel, kiküldik, belerak fél óra alatt, és láááám, működik.
Szóval fél óráért >30.000-es munkadíjat akart lenyúlni a speedshop szervize.
Komolyan ennyire hülyére veszik az embert ??
Van olyan f.sz aki ezt kifizeti nekik ??

Perillustris 2012.07.31. 12:01:49

"vagy ha látta is őket, nem volt hajlandó rájuk csatlakozni"

Van egyáltalán olyan (okos)telefon ennyi pénzért, ami rácsatlakozik a műholdakra? :o

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 12:02:26

@Bad Horse: "van nekik egy Szervízfutár"

:)) Az meg milyen lehet? Betépett békaemberes? Vagy dzsetszkík kokainnal megpakolva?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 12:07:00

@atpijkamo: Multigeci?
@savrola: Az én ötkilós kalapácsomnak (= Samu) kezd repedezni a nyele, mert kint felejtettem a napon. De attól még két óvatos mozdulattal kiütöttem vele a bringámból a máshogy kioperálhatatlan műanyagházad "ipari" hajtómű-tengelyt. Ugyanazzal okostelefon kontakthibák javítását csendgaranciával vállalom!

Niro 2012.07.31. 12:07:52

Nekem a Sony Ericsson PLAY-em amint bekapcsolom a GPS-t, már abban a másodpercben ontja az adatot. 3 mp. múlva pedig legalább 9 műholdat talál, 6-ot stabilan tart rögtön, 12ig szokott felmenni még 5 mp. múlva, nem mintha olyan sok kellene:)

Bad Horse 2012.07.31. 12:07:56

@atpijkamo: Külsős futár cégekkel dolgoznak (GLS, trans-o-flex). Sajnos az egész procedúra egyetlen negatív része ez, ha a futárnak épp szar napja van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.31. 12:08:24

@mrzigi: "Van olyan f.sz aki ezt kifizeti nekik ??"
De még mennyi!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 12:42:17

@Bad Horse: Csak az nem volt világos, hogy jön ide a víz.

fourgee 2012.07.31. 12:51:20

@atpijkamo: "El vagy kényeztetve. A GPS-t csak nemrég nyitotta meg klintonelnök. Addig olyan többszázmétereket ugrált."

Még valamikor 1999-2000-2001 környékén egyik ismerősöm autójába beülve nagyot néztem, mert kib.szott egy PDA-t a szélvédőhöz, a CF foglalatba meg nem memóriakártyát tett, hanem külső GPS-t, így már akkoriban pár méteres pontossággal lehetett navigálni, itthon. Ammeg nem most volt, hanem több mint 10 éve.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 12:54:01

@fourgee: Leszarom. Tudom, hogy melyik utcában vagyok, a többi nem érdekes. Ha egy utcával el is téved, van annyi agyam, hogy hibajavítok.

Bad Horse 2012.07.31. 12:58:55

@atpijkamo: Hát igen az néha nehezen főleg ha a hüJe fóRum hozzászóló (pl. én) arra is lusta, hogy gépeljen és inkább Crtl+C Crtl+V-zik, más szakértőinek mondod oldalakról.

2012.07.31. 13:07:11

én csak egyet nem értek: létezik, hogy csak 1 év garanciát kapott a telefonjára?

Ha viszont még nem járt le a garanciája, hogy a fenébe fogadta el, hogy ez nem garanciális probléma?
Tekintve, hogy ezt a szerviznek bíróság előtt is védhetően igazolni kell tudnia, hogy a felhasználó rosszhiszeműen elrontotta, és ezért veszett a garancia.
Egyébként meg kötelessége javítani... ha alaplapcserével, akkor azzal.

Ha meg tényleg 1 év garit kapott egy 120k-s telóra... és még utána vesz másik samu terméket?? lol

Bougheau Tschichka 2012.07.31. 13:14:17

"közölte velem, hogy a készülék nem garanciális, és ők nem javítják meg garanciában. Oké, semmi gond, mondtam, nézzék meg mi baja, és hívjanak fel, hogy mennyibe kerül a javíttatása"

Érdekes. Egy percig sem csodálkozott, hogy nem garanciális, és megszívta...

Samsung szerviz az nem Budaörsön van a Tesco mögött?

Koky_ 2012.07.31. 13:16:13

"lerázzák a hozzá nem értő embereket a Samsung szervizek."

Légyszíves ne általánosíts, rendben? Egy Samsung szervizzel volt problémád. Nehogy véletlenül rágalmazásért felelősségre vonjanak...

Mylady 2012.07.31. 13:19:04

No, látom, itt mindenki ért hozzá. Akkor mondanám az én problémámat, hátha akad valaki, aki tud megoldást.
A telefon Samsung Monte és rendszeresen, de teljesen random olyat produkál, hogy ha hívnak, akkor kicseng, de a hívást nem lehet fogadni. Megnyomom a gombot és egyszerűen semmi hang nincs. A telefon azt mutatja, hogy fogadtam a hívást, a másik fél meg (állítólag) hallgatja tovább hogy kicseng a telefon.

A másik probléma: időnként egyszerűen nem tudok telefonálni, illetve nem vagyok elérhető. A telefonon ránézésre semmi extra nincs, olyan, mintha működne. De ha valaki felhív, azt jelzi neki, hogy ki vagyok kapcsolva. Ha én akarok telefonálni, akkor olyan, mintha nem lenne térerő. Pedig van.

Eddig három tanácsot kaptam:
1. Cseréltessem le a sim kártyát, mert nem a telefon a ludas. Lecseréltettem. Nincs változás.
2. Figyeljek oda az eltárolt sms-ekre, mert ha betelik a tár, akkor produkál ilyet. Azóta nem tárolok 2-3 sms-nél többet (többnyire egyenlegértesítől, szóval méretileg nem nagyok), nincs változás.
3. Ha nem vagyok elérhető/nem tudok telefonálni, vegyem ki az akksit és indítsam újra a telefont. Ez segít, csak ha éppen nem akarok telefonálni, akkor nem tudom, hogy nem vagyok elérhető.

iorek 2012.07.31. 13:20:23

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Hol a gond? Pl. ott, hogy hitegetik, aztán újra és újra tolják a határidőt. Az ügyfél joggal veszti el a bizalmát meg a türelmét ilyen viselkedésre. Hányszor két napot kéne várni türelemmel, hogy végre kinyögjék mennyi pénzre vágynak indokolatlanul? Jó poszt, de nekem most sem világos miért veszett a gari.

iorek 2012.07.31. 13:22:21

@Mylady: Ugyanilyet csinált régen az iPaq-om. Lecserltem a sim kártyát, akkor is. Visszatértem butatelefonra. Azóta tudok telefonálni és elérhető vagyok.

fourgee 2012.07.31. 13:24:42

@atpijkamo: Ha pl. Londonban vagy és nem vagy hozzászokva a jobbkormányos autó vezetéséhez, a forgalomra is kell figyelned, közben meg a GPS téved, és kurva sokat kell kerülnöd hogy visszajuss oda ahova menned kellett volna, ráadásul ezt a belvárosi fizetős részen teszi, ahol amiatt kavarodsz be mert a GPS-re hallgatsz és szarul navigál, na ott azért nem olyan kellemes dolog :)

Zuzzant 2012.07.31. 13:24:49

@joska141: "Nokia Lumia 800-t vettem, mert erre mondta mindenki, hogy a beépített GPS adatforgalmazás nélkül működik mind belföldön, mind külföldön."

Na és ilyenek adják az észt itt is!

Értitek? Azért vett Nokia Lumia nevezetű hót vacak készüléket mert MINDENKI azt mondta, csak az tud adatforgalom nélkül navigálni! :DDDDDDDDDDDDD

Egyébként a 2 év garancia valójában csak 1, plusz egy év "szoftveres" garancia, ami a nesze semmi fogd meg jól kategória

EU-ban mindenütt 2 év korlátozás nélküli garancia van, kivéve a gyarmatokat, mint Magyarország! Ide elég az 1 év, illetve 6 hónap is.

Mylady 2012.07.31. 13:25:47

@iorek: Én is ezt fontolgatom. Igazából a wifi miatt vettem, nemnagyon használom, csak ahol van free wifi (előfizetésem nincs is). Csak olyankor (reptér, szálloda, főleg külföldön) pont hogy kell.
Szóval komoly dilemma.

iorek 2012.07.31. 13:26:17

@atpijkamo: Jaja! Emlékszem, én is akkor szerettem meg végleg Clintont, nem amikor Mónikát szopatta, pedig az is férfi munka volt.

fourgee 2012.07.31. 13:32:37

@atpijkamo: Meg 1ébként is, ha ismerek egy várost, ott nem használok GPS-t, viszont ha valamit nem ismerek, ott elvárom hogy tökéletesen működjön. Pl. egyik rokonomnak vannak érdekes történetei, amikor a szűk hegyi úton, szakadékkal a szélén, ahol személyautóval sem egészséges közlekedni, a GPS lazán elnavigálta a kamiont oda. Amikor látszott hogy gondok lehetnek, akkor persze már sem visszafordulni, sem visszatolatni nem lehetett, így maradt az előre...

Bad Horse 2012.07.31. 13:37:30

@Kentauró7: "Egyébként a 2 év garancia valójában csak 1, plusz egy év "szoftveres" garancia, ami a nesze semmi fogd meg jól kategória"

Hát nem. Egy év teljes garancia mindre amit a készülékhez kaptál. és plusz egy év korlátozott garancia ami csak magára a készülékre vonatkozik csak (akkumulátor headset és egyéb hozzáadott tartozékra nem. Persze ez gyártója válogatja, de a legtöbb megadja a 2 évet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 13:41:51

@fourgee: A jobbkormányos autót és baloldali közlekedést percek alatt megszokom. Aztán a vezetést nem a GPS határozza meg, hanem én, a GPS csak segítség. Aztán meg mitfárert szoktam alkalmazni ha nagyon el vagyok veszve, az a legtutibb.

Harminc éve shol se volt a GPS, mégis térkép alapján vígan elautózgattam idegen városokban, idegen országokban, idegen földrészeken. Mondjuk Párizs körgyűrűi kemény diónak bizonyultak, de megoldottam azt is.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 13:43:47

@fourgee: "a GPS lazán elnavigálta a kamiont oda."

Hehe. Meg amikor GPS alapján a kompnál belehajt az alany a folyóba. Leírást adnak hozzá, de észt nem.

fourgee 2012.07.31. 13:52:05

@atpijkamo: Tehát, ha soha nem jártál egy X helyen, de a GPS szerint kamionnal mehetsz arra nyugodtan, akkor olyan okos vagy, hogy az előtted lévő 5 kilométernyi utat látod úgy is hogy nem látszik? :) Nem egy embertől hallottam olyan kamionos történetet, amikor épp hogy átfértek valahol, mert a GPS szerint arra még mehettek nyugodtan. Ez qrvára nem egy kategória a folyóba behajtó emberekkel.

zotya75 2012.07.31. 14:00:17

Nem kell venni semmit, ami Samsung, aztán nincs is vele baj. Ezt a nézetet évek óta vallom, s egy dvd-író "váltotta ki". Lehet a cikk írója is megvilágosul hamarosan! :-)

Netuddki. 2012.07.31. 14:05:30

"Azóta vettem egy Samsung külső dvd írót is, és elromlott..."

Vadász, vadász...

Kreutzere 2012.07.31. 14:13:54

@zotya75: ja hát világ egyik legnagyobb technikai cége de valószínű ne vegyél tőlük semmit.

Furcsa hogy másik 100 millió termék tulajdonosának meg semmi gondja nem?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 14:15:01

@fourgee: "ha soha nem jártál egy X helyen,"

Akkor előveszem a térképet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 14:16:08

@zotya75: "Nem kell venni semmit, ami Samsung, aztán nincs is vele baj."

Helyes meglátás. Még helyesebb: Nem kell venni semmit, aztán nincs is vele baj.

fourgee 2012.07.31. 15:08:18

@atpijkamo: "- Helló DJ! - Mi van? - Kifogtunk egy okostojást!"

:)

zotya75 2012.07.31. 15:35:21

@atpijkamo: MINDENBEN van jobb és megbízhatóbb a Samsungnál!

Különben meg ízlések és pofonok! :-)

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 15:39:12

@Mylady: az sem kizárt, hogy szoftveres baja van. Nem vagyok szakértője a témának, így nem tudom, hogy más telefonokkal hogyan működik, de az Androidos Samsungoknál pl. külön kis szoftver (Radio ROM, vagy modem) felelős a mobil kommunikációért. Még az elején sűrűn előfordult, hogy fogadtam a hívást, de engem nem hallott a másik fél. Amióta rátöltöttem az utolsó magyarországi modemet, azóta ilyen gond nincs, és még a liftben is van egy pálcikás térerőm, míg régebben ott simán leszakadtam a hálózatról...

zotya75 2012.07.31. 15:43:30

@Kreutzere: Örülj addig, amíg a szerencsés 100 millió közé tartozhatsz! :-)

zotya75 2012.07.31. 15:48:19

Bocsánat, tévedtem! Van egy Samsung HDD-m!!! :-) El is van jó helyre téve a garancialevele!!! :-)

Tigriske 2012.07.31. 16:13:26

Manapság a szervizek már kutyaszart sem érnek...

Ma már nem a 20 évvel ezelőtti állapotokat éljük amikor még próbáltak valahogy minőséget kreálni mindegy, hogy keletről vagy a nyugatról volt szó.

Manapság már nincs ilyen baszdmeg, hogy te megszervizeltetsz valamit, elromlott? Vegyél újat!

Max. ha él a garancia akkor cseregaranciába megoldják, komolyan elhiszi valaki, hogy egy ilyen szervizben valaki szétszedi valaki a készüléket és aprólékosan mindent letesztel, hogy kiszűrje, hol lehet a hiba?

Ezek már nem is úgy vannak felépítve ezek a szarok, egyben vannak, ha valami elbaszódik tényleg többe kerül kibogarászni mi a gond, mint maga a készülék.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:14:51

@zotya75: "MINDENBEN van jobb és megbízhatóbb a Samsungnál!"

Nem ismerem, úgyhogy készséggel elhiszem.

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2012.07.31. 16:26:31

@Tigriske: Így van.

Mindenki figyelmébe ajánlott az alábbi kis filmecske...
www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c

Kuruttya 2012.07.31. 16:32:49

"lehúzzák / átverik / lerázzák a hozzá nem értő embereket a Samsung szervizek"

Nem ez a probléma. A Samsung szervízesei azok, akkor nem értenek hozzá. Betanítottak nekik pár diagnosztikát, és mint a droidok, elvégzik. Biztos lehetsz benne, hogy nem azért mentek Samsung szervízbe dolgozni, mert a villamosmérnöki diplomájukkal nem találtak jobb állást.

2012.07.31. 16:38:01

Hát, megmondom őszintén még sosem sikerült együtéreznem egyetlen okostelefontulajjal. Aki 140-ért képes venni egy játékot, (és megideologizálja mennyire hasznos és nélkülözhetetlen) az ne sírjon.

Egyébként meg egy korrekt szervíz nem gányol hanem szakszerűen javít, a 21 századi készülékek szakszerű javítása meg általában komplett készülék, vagy fődarabcserét szokott jelenteni, nem szigszallagozást, meg nyomkodást, még akkor se, ha történetesen ez is megfelelő megoldás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:44:13

@Jankove: "egy korrekt szervíz nem gányol"

Oximoron. Víz alatt csak gányolni lehet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:46:20

@Kuruttya: "nem azért mentek Samsung szervízbe dolgozni, mert a villamosmérnöki diplomájukkal nem találtak jobb állást."

Nem tudod miről beszélsz. Szer vízbe búvárdiploma kell, nem villamosmérnöki.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:49:13

@Kuruttya: Oké, oké. De te cserébe beszélj magyarul!

Kuruttya 2012.07.31. 16:50:22

@atpijkamo: te nekem nem mondod meg milyen nyelven beszéljek :P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 16:57:18

@Kuruttya:

You choose
あなたが選ぶ
вы выбираете
Sie wählen

fourgee 2012.07.31. 17:13:33

@Jankove: "Aki 140-ért képes venni egy játékot, (és megideologizálja mennyire hasznos és nélkülözhetetlen) az ne sírjon."

Teljesen egyetértek veled. Sőt, sok ember azt is megideologizálja hogy miért van létjogosultsága a 15"-os, meg a 17"-os laptopoknak. Számomra abszolút használhatatlan dolgok, mert a 15" az már nem abszolút nem mobil, hordozhatatlan, tehát NEKEM nincs rá szükségem, de a sok hülye próbálja magyarázni hogy miért van rá szükség. Igaz havonta több milliót eladnak belőlük, de én is mint te, jobban tudjuk hogy van-e rá szükség vagy sem. :)

Kifogtunk egy okostojást.

:)

fourgee 2012.07.31. 17:15:13

(a szóismétléseket ne olvassátok a szövegemben :) )

2012.07.31. 17:15:33

Ezeket a kütyüket a 2 év garancia után le kell cserélni, ennyit birnak, ezt úgy hivják: tervezett avulás.Ha tovább birja, minden nap ajándék, ha nem garanciában csserélik benne a panelt.

odamondó 2012.07.31. 17:17:52

@zotya75: nem tudom te valami fizetett anti samsung vagy?

Van 5 samsung termékem és egyikkel sem volt soha semmi baj.

daved 2012.07.31. 17:22:42

Én csak azt nem értem, hogy mit várt a PosztToló? Talán azt ,hogy a samsung márkaszerviz barkács megoldással áll elő, és ők is odatesznek egy apró papírdarabot a megfelelő helyre? Vagy esetleg nekiáll forrasztgatni az elmelegedett alkatrészt? Nem. A szerviz megállapította a hibát: alaplap. Az alaplap cseréje 50e huf. Ügyfél nem kérte, mert sokallta az összeget ok. Ügyfél neten keresett sufni megoldást, működik a telefonja. Akkor most miért a samsung szerviz a szemét?

InTheGajd 2012.07.31. 18:04:09

Sokan írtak ezt-azt (persze a sok faszoszopó elsőzőt meg szellemi fogyatékosokat leszámítva), de én dolgoztam a samu márkaszervízben. S bizony megerősíthetem azt, hogy az ilyen és ehhez hasonló hibák nem véletlenül fordulnak elő. Jelen esetben az történt volna, hogy kicserélik az alaplapot a "hibásat" visszaküldik a gyárba, ahol a 8 órás műszak "kalapál" rajta és visszakerül hibátlanul egy másik készülékbe. Nincs itt csoda, meg véletlen.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 18:07:32

@Tickitucku: "én dolgoztam a samu márkaszervízben"

Nem dolgozhattál, mert akkor le tudnád írni, hoggy szerviz.

InTheGajd 2012.07.31. 18:11:18

@atpijkamo: Egy újabb banra érett 1 bites júzer.

végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll · http://engesztelhetetlen.blog.hu/ 2012.07.31. 18:43:09

Ki az a hülye aki ezt a Kóreai szar Samsungot veszi amikor vehet iPhonét is??? Megérdemled a sorsodat looser!!!

igazságos 2012.07.31. 19:21:43

@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: így van.

Bezzeg az Apple blogon divat szidni az IPhonet, és dicsérni a Samsung Galaxy-t. Akkor mégse olyan jó ezek szerint?

Telefont 100 ezer felett NEM VESZÜNK, csak és kizárólag luxusból, az meg a félmilliósnál kezdődik.

ubu1 2012.07.31. 19:25:24

Nekem nagyon sok Samsung termékem van, és a legtöbbel nincs semmi gond. Amivel volt is, elég korrekt segítséget kaptam.
Ami most engem nagyon bosszant, az a konzumer idióta irány, amit látok. Régen a profi innovatív irányt képviselte a cég. Remélem, időben felismerik és visszatérnek.
Vodát meg nagy ívben kerülni kell.

Bandi-Szeged 2012.07.31. 19:37:56

Gondolom itt senkinek nem sikerült még többrétegű nyákon alkatrészt visszaforrasztani, főleg ha az adott alkatrésznek 1 cm -en van legalább 15-20 lába. Ezért nem próbálkozik a Samsung szerviz sem ezzel, hanem cserélik az alaplapot. Számítógép alaplapot sem lehet javítani házilag (kondicserén kívül), nemhogy egy sokkal kisebb telefonalaplapot.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 19:41:21

@Bandi-Szeged: "Gondolom itt senkinek nem sikerült még többrétegű nyákon alkatrészt visszaforrasztani,"

Rosszul gondolod. Azt hiszem videokártya csipet forrasztottam vissza notebook alaplapon.

Bandi-Szeged 2012.07.31. 20:02:31

Tisztelt atpijkamo.
"senkinek" helyett "nem sok embernek"
Ha a szervizesnek nem sikerül tökéletesen a visszaforrasztás, akkor valószínűleg levonják a fizetéséből a kártalanítás összegét, és ezért inkább alaplapcserét javasol. Esetleg alá kell íratni a telefon gazdájával egy papírt, hogy az ő felelősségére megpróbálja javítani, vagy alaplapcsere. Te melyiket választanád?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 20:10:05

@Bandi-Szeged: >>"senkinek" helyett "nem sok embernek"<<

:)) Helyesbítés elfogadva. Egyébként bárki utánam csinálhatja, csak betettem 180 fokra 10 percre a sütőbe. Szériahiba, hogy a videokártya forrasztása elenged a sok felmelegedés-lehűlés miatt. Nem ébredt fel a gép, garancia rég lejárt, úgyhogy nem volt mit veszteni, de bejött.

Ha szervizes lennék, és necces a javítás, akkor én is a seggemet védeném.

Xezs 2012.07.31. 22:08:46

Az volt már, hogy a posztoló a szakszerű javítást hasonlítja össze a házi kókányolással? Alma és körte esete bazeg.

Szerintem is drága az 50 ezres javítás, de azt már megszoktuk, hogy ezeket a kis vackokat könnyebb újra beszerezni, mint javíttatni. Megjegyzem ennyi pénzért vadi új HTC-t kapsz 4.0-s Androiddal.

Állítom, hogy ha a szolgáltató megcsinálja neki mondjuk 3000 Ft-ért házi kókány módra, ahogy ő magának otthon, akkor meg azért visítana itt a homáron, hogy ez nem szakszerű javítás és hogy őt átbaszták.

Nektek semmi se jó baze.

Xezs 2012.07.31. 22:56:47

@Rival: Az ilyen autószerelős analfabétákban az a dühítő, hogy tanfolyamon elmondják, hogy mikre kell odafigyelni.

Ha az adott típusnál nem is tudja, hogy mit hol nézzen, legalább kérdezzen meg mondjuk téged, és tanulja meg. Hagynád egyszer besülni, te lennél a hibás a szemükben, tuti.

Xezs 2012.07.31. 23:16:12

@atpijkamo: Hagyd, soha nem tanulják meg. Ez van.

Xezs 2012.07.31. 23:19:54

@atpijkamo: Na de nem is a standard pákával csináltad gondolom. Annak akkora a hegye, hogy 5 lábat forrasztasz össze vele, aztán a cint meg szedd ki onnan, ahogy tudod.

Kell 1-2 speciális szerszám ezekhez, persze beszerezhető mind.

2012.08.01. 01:07:22

Boldog vagyok és szomorú. Boldog azért, mert az ügyfél végül megmentette a telefonját. Szomorú meg azért, mert fingja sincs róla, hogy meddig garis a készülék, sem arról, hogy ha regisztrálta volna Samsungnál, akkor kapott volna ingyen garancia kiterjesztést. Az ingyenes garanciafutárról ne is beszéljünk.

Gedam 2012.08.01. 06:07:31

Legyen ez a reklám helye: az én Motorola Defy készülékem kétszer szorult szervizre. Először magától romlott el, se kép, se hang, másodszor viszont én voltam a ludas, fizikai erőbehatás érte a készüléket. Mindkétszer főpanelt cseréltek 3-4 nap alatt, egy fillért sem kértek érte, pedig a második esetben bevallottan én voltam a hunyó. Mindkét esetben rootolt volt a telefon, CM7 futott rajta, nem szóltak érte. Teljesen megdöbbentem a pozitív hozzáálláson. Következmény: a következő telefonom is, az asszony, valamint anyám új telefonja is Motorola lett. Így is lehet. A telefonokat egyébként rózsaszínéktől vettem.

Magam_a_Mondomét! 2012.08.01. 12:15:40

Kettős mérce:
"csak meg kell nyomni a GPS vevőnél a matricát, és egy papírt kell tenni a hátlap mögé, hogy úgy is maradjon," - de ha az lett volna a postban, hogy a Samsung nem akarta kicserélni, megjavítani a telefont csak megnyomkodta hátul a GPS-vevőnél és egy papírdarabot gyömöszölt a hátlap mögé, akkor UGYE AZ SEM TETSZENE ?

RiCheta 2012.08.01. 17:32:48

Lehúzás? Miért, mégis mit gondoltál? Ingyen dolgoznak a telefonodon? A hibafeltárásnak,szakvéleménynek igenis ára van. Én vissza se adtam volna a készüléket, amíg a bevizsgálási díjat ki nem fizeted. A szerviz meg nem fog pappirgalacsinokkal tákolni, hanem kicseréli a hibás alkatrészt újra. Az a hiba szakszerű javítása. az ügyfél meg vagy kéri, vagy nem. Ennyi.

RiCheta 2012.08.01. 17:38:36

@atpijkamo: Nagyon gyönyörűen meg lehet forrasztani ezeket a paneleket, csak megfelelő tudás és szerszámozottság kell hozzá. Én egész paneleket forrasztok sütőben. Panelre fel kell vinni az ónt, folyasztószert rá, smd alkatrészeket rátenni, hasukra egy csepp (nem pillanat) hőálló ragasztó, hogy el ne mozduljon, aztán az egészet be a sütőbe... Sokkal szebb, jobb a forasztás így mint egyenként forrasztgatni a 0,2 mm lábtávoslágú ic ket. a BGA-t meg csak így lehet, avyg hőlégfúvóval.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.01. 18:11:48

@RiCheta: Biztos nagyon szép így. Én nem merném vállalni. Maradok a kész (rossz) alaplap sütésnél.

Mylady 2012.08.01. 20:02:01

@Kzsolt: Ez tuti? Vagy csak tipp?
Egyébként én tudok olyat, vagy szervizbe kell vinnem? (már nincs garancia)

EvilHedgehog 2012.08.02. 08:52:16

2010 októberében vásárolt galaxy S-sen két év gari van... valamit jól nyomok... :D

zozo6296 2012.08.04. 03:22:08

Kedves posztoló!
A Samsung fényképezős, kamerás, tévés szervizében(Keleti Károly utca) volt, hogy 2 nap alatt megcsinálták a fényképezőm. Remélem majd legközelebb úgy állnak hozzád, ahogyan kell! :D
Üdv

t0m973 2012.10.14. 15:04:17

Nekem szerencsére nincs ilyen gondom a Nokia 3220-al.
süti beállítások módosítása