Naiv ügyfél belefutott az egyik legklasszikusabb számítástechnikai malőrbe, amikor a neki berendelt egyelten termék hibás, ezért aztán cserélni se tudják:
Úgy döntöttem beszerzek egy tintasugaras nyomtatót. Választásom a HP Photosmart 5510-re esett, nem utolsó sorban azért, mert dolgoztam már HP nyomtatókkal és a nyomtatási minőségükkel és megbízhatóságukkal teljesen elégedett voltam. Rákerestem hát a neten, hol lehetne megvenni és a PCX webáruházat választottam, mert boltjuk hazafelé pont útba esik és korábban is vásároltam már tolük. Megrendeltem tehát a terméket 2012.07.15-én és két nap múlva már meg is kaptam az sms-t, hogy mehetek érte. Mivel aznap már nem értem rá, másnap (2012.07.18-án) délután bementem a boltba és átvettem a nyomtatót. Ez a szerdai nap volt tehát a vásárlás napja. Mire hazaértem már nem volt kedvem az installálással foglalkozni, így azt csütörtökre halasztottam. Csütörtökön aztán munka után hazatérve nekiláttam a nyomtató üzembehelyezésének. Felinstalláltam a telepítő cd-n lévo drivereket és egyéb programokat, majd behelyeztem a patronokat a nyomtatóba. Kiválasztottam a nyomtató érintőképernyőjén a patronok beállítását, mire némi zúgás-zakatolás, nyomtatófej mozgatás után kaptam egy hibaüzenetet ami nagyjából így hangzott: "Nyomtatófej hiányzik. Emelje fel a reteszt, tegye vissza a nyomtatófejet és zárja vissza a reteszt."
Ez azért két okból is furcsa volt - egyfelől volt a nyomtatóban fej, hiszen abba raktam a patronokat, másfelől semmilyen retesz nincs a nyomtatófejen ennél a típusnál. Felhívtam tehát a HP telefonos ügyfélszolgálatát... azaz csak hívtam volna, hiszen az csak 08:30-18:00-ig üzemel, munkanapokon. Előtte, utána és hétvégén coki.
Tehát másnap, pénteken reggel felhívtam a HP ügyfélszolgálatát, előadtam panaszomat és ők kapcsoltak egy technikust aki öt perces telefonos hibakeresés (ő adta az instrukciókat én végrehajtottam) után megállapította, hogy a nyomtató hibás és cserére szorul. Közölte továbbá, hogy ez a HP intézésében kiszállítással kb. két hetet (!) vesz igénybe, így jobban járok, ha az eladónál cseréltetem a terméket. Időt akarván megtakarítani, magam is ezt a megoldást tartottam célszerűnek.
Rácsörögtem hát a PCX ügyfélszolgálatára, előadtam a problémát (a HP megállapítását is) és ok tájékoztattak, hogy jelen termék nincs náluk raktáron, de meg fogják rendelni, vigyem csak vissza a hibás nyomtatót. Így hát pénteken (2012.07.20.) visszavittem a nyomtatót és vártam az értesítést, bízva abban, hogy két nap alatt megoldódik a probléma.
Vártam. És vártam. Egy hét múlva, 2012.07.27-én pénteken meguntam a várakozást, felhívtam hát a PCX-et, hogy megtudakoljam hol tart a dolog. A válasz kiábrándító volt - az eszközt visszaküldték a HP-hez, ahol még tesztelik..
Összefoglalva: vettem egy nyomtatót, amelyik már a dobozból kivéve sem működött; a gyártó ügyfélszolgálatát csak másnap tudtam elérni, ahol bár elismerték a hibát, semmilyen azonnali megoldást nem ajánlottak; a vásárlástól számított három napon belül visszavittem az eladóhoz a hibás terméket, amit nem cseréltek ki - lassan két hete áll a pénzem az eladónál és nyomtató az sehol.
Mindenki azt a következtetést vonja le a fentiekből amit akar, én a következőkre jutottam:
- a HP-tól ezután csak a patronokat fogom megvenni amíg a nyomtató kitart (már ha egyszer visszakapom), más új HP terméket soha többé nem veszek és nem is ajánlom senkinek. Ha valaki vásárlási tanácsot kér, erről a gyártóról lebeszélem. Egy termék egyszeruen ne legyen hibás a dobozból kivéve - vagy ha gyenge a minoségbiztosítása, akkor legalább legyen a gyártónak készlete az azonnali cserére!
- nem vásárolok többet a PCX-nél, hátha belefutok egy újabb hibás termékbe. Nem akarok várni. Csak olyan helyen vásárolok, ahol az adott termékbol megfelelő készlet van, így tudnak a vásárlást követő 3 napon belül cserélni.
Zárásként még annyit, hogy nemrég belefutottam egy promócióba a Móricz Zsigmond körtéren, aminek keretében fiatal lányok HP logós lufikat osztogattak, azt a pálcára tűzött fajtát. Mikor az egyik léggömböt átadták egy férfinak, az elkezdett vele integetni, mire a lufi leesett a pálcáról. Némi hajsza után a férfinak sikerült utolérnie, majd amikor megfogta, az a HP logós lufi szétdurrant a kezében. Nos, a HP minőségébe és ügyfélközpontúságába vetett bizalmam is valahogy ilyen gyorsan semmisült meg...
Tudom, ócska sablonos szövegnek tűnik, de hosszú évekig dolgoztam gyártó cégnél minőségügyi területen, ahol többek között a vevői reklamációk elbírálása és a vevők kártalanítása is a munkám részét képezte. Mi azt az elvet követtük, hogy a hibát a leghamarabb ki kell vizsgálni és a vevőt azonnal kártalanítani kell, sűrű bocsánatkérések közepette. Mert az elégedett vevő ritkán szokott arról beszélni, hogy a termék jól működik (hiszen ez az elvárása), de az elégedetlen biztosan elmondja mindenkinek, hogy pórul járt. Most én is ezt tettem.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.08.03. 13:07:23
Márpedig tényleg nem rosszak a HP termékek:
Csak a magyar forgalmazók azok. Megnyugtatásul közlöm, hogy kb. majdnem mindennel ez a helyzet. Esetleg külföldön érdemes megpróbálni.
Maga a termékcsoport mondjuk egy kalap majomkaki: mindenki tudja, hogy egy belépő szintű nyomtató (na jó, ez a típus nem az) pont annyiba (skandallum: kevesebbe!) kerül mint egy garnitúra (eredeti) patron hozzá...
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
parkolok.com 2012.08.03. 13:07:51
Ugye nem azt akarod mondani, hogy a PCX köteles tartani + 1 db-ot azért mert hátha valakinek elromlik..
Látszik semmi közöd az üzleti élethez / gondolkodáshoz.
PITTA 2012.08.03. 13:09:53
A jó árú webshopoknak nincs raktárkészlete erre mérget vehetsz!
Egyébként pedig Epson-t kell venni. 250 forint bele egy utángyárott patron, színenként lehet benne cserélgetni. Ennyi :-) Én DX4400-at nyúzok már évek óta.
ezmegmi 2012.08.03. 13:12:27
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.08.03. 13:12:29
PITTA 2012.08.03. 13:13:05
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.08.03. 13:13:31
Istenem Samantha még lehet meg van valahol.... :P
PITTA 2012.08.03. 13:16:22
:-)
PITTA 2012.08.03. 13:19:46
Benne van a zipben :-D
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.08.03. 13:21:52
Na ja.. Itt azt írja EGA szabvány miatt alakult ki, meg mertem volna esküdni, hogy CGA monitoron lestük, de akkor az korábban volt.
Mint a régi geek viccben:
Srác beviszi a monitorás a szervíííízbe. Eladó megkérdezi:
- CGA monitor?
- Nem, b+ saját!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.03. 13:23:18
Idejétmúlt elgondolás. A HP már rájött, hogy ha már fizetett az ügyfél, akkor szarni kell rá :D
qtyqruty 2012.08.03. 13:23:56
Ha 3 napon belül elromlik (vagy gyárilag is rossz volt) az eszköz és nincs mire cserélni, akkor vételár vissza a vevőnek, eszköz vissza a kereskedőnek. Ezután ha a vevő továbbra is szeretné azt a típusú készüléket, akkor kereskedő megrendeli neki és amikor megérkezett akkor a vevő ismét kifizeti.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.03. 13:24:45
Még a gagyi veszteséges tömörítések előtt :)
@parkolok.com: Mondjuk a vevő nem a HP-tól vette a cuccot, hanem a PCX-től.
PITTA 2012.08.03. 13:25:31
Sokorai_Atala 2012.08.03. 13:26:31
parkolok.com 2012.08.03. 13:26:37
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.08.03. 13:28:38
Haha, 01101!! Óriási, mekkora poén
parkolok.com 2012.08.03. 13:29:01
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.03. 13:29:04
PITTA 2012.08.03. 13:29:53
parkolok.com 2012.08.03. 13:35:01
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.03. 13:35:07
Erre reagálva : "A PCX-nek mégis mi köze van ahhoz hogy a HP nem cseréli azonnal?"
Nnekik kell intézni az egészet.
És értelmesen. Kéne...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.03. 13:36:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.03. 13:38:25
hogy miert?
lasd fent
normalias aruhazban veve kernemszepen, masnap visszaviszed es cserelik is, vagy aggyak vissza a penzt kernemszepen, de gondolom a posztolo akart sporolni 300 forintot kernemszepen, most meg les mint hal a szatyorban kernemszepen
parkolok.com 2012.08.03. 13:39:34
user bevitte a terméket h küldjék visza a HP-nak mert hibás és cserét szeretne. (itt baszta el de nagyon, mert egyből kellet volna a pénzt kérni vissza)
PCX visszaküldte, és most a HP-ra várnak.
PCX szerintem ennél többet nem tehet.. ezért kár őket szapulni.
qtyqruty 2012.08.03. 13:42:46
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.03. 13:45:32
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.03. 13:46:52
FAIL
A HP nyomtatói elég jók. A tintasugaras készülékek relatíve olcsók, a patronok túlárazottak, azokat érdemes utángyártottból pótolni.
"Csak olyan helyen vásárolok, ahol az adott termékbol megfelelő készlet van"
Úgy is lehet, csak egy kicsit drágább. Valamit valamiért.
parkolok.com 2012.08.03. 13:47:00
Megértem a PCX-et hogy nem szopatja magát feleselgessen.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.03. 13:47:04
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.03. 13:49:03
itt meg a leggagyibb aruhazban is 15 de inkabb 30 nap a csere
indoklas nelkul
van ahol 2 honap
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.03. 13:50:21
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 13:53:54
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Akkor is 1st!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.03. 13:55:08
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.03. 13:56:43
Layosh 2012.08.03. 14:00:47
qtyqruty 2012.08.03. 14:01:12
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor
7.§.
PITTA 2012.08.03. 14:02:51
qtyqruty 2012.08.03. 14:04:51
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 14:07:06
OBI-ban rég jártál ugye?
Mert van
fuakjs11 (törölt) 2012.08.03. 14:20:27
Sajnos sok közöd nincs a fogyasztói jogokhoz, jogszabályokhoz és a számítástechnikai termékek kereskedelméhez.
parkolok.com 2012.08.03. 14:28:03
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.03. 14:32:03
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.08.03. 14:35:09
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.03. 14:40:24
OK legyél a második és hagyma a harmadik
IgaSSágos vagyok-e így? Nehogymá összevesszünk ezen
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.03. 14:53:35
Bálintka. 2012.08.03. 15:00:54
Nem a PCX tehet arról ha a vásárló nem ismeri a jogait.
8 napon belül ha rájössz, hogy nem tetszik a nyomtató színe, ha kiderül, hogy a hűtő nem fér be a két polc közé, vagy csak egyszerű műszaki probléma állt fenn, aminek a bevizsgálására nem akarsz hónapokat várni, akkor egyszerűen visszaviszed a kereskedőhöz és az köteles visszaadni az árát. És még a csomagoló anyagot sem kell megtartanod (hisz nem kötelezhet a törvény arra, hogy milyen precízen bontsd fel a terméket). Aztán ha visszavitted, akkor átmész egy másik boltba, hátha ott nem hibás a nyomtató.
qtyqruty 2012.08.03. 15:06:18
A 8 napos "nemtetszikvisszaviszem" pénz-visszafizetési kötelezettség 1997-ig volt érvényben. Minőségi kifogás hiányában nem köteles a kereskedő cserélni, jóindulatára van bízva.
www.nfh.hu/hasznos/szavatossag/hirek_101221_2.html
pcmci 2012.08.03. 15:35:37
www.youtube.com/watch?v=CjnTnaTwPww
FDToth 2012.08.03. 15:36:30
Hopp: 17/1999:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
qtyqruty 2012.08.03. 15:40:25
Bemenek a bótba, oszt megveszem, akkor nem távollévők között jött létre az üzlet.
FDToth 2012.08.03. 15:48:48
én inkább úgy mondanám, hogy a jogszabály rossz, vagyis rossz megfoalmazású:
4. § (2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte...
Nem írja az átvétel helyét...
Nem tudom fejből a 17/199-es összes paragrafusát, bekezdését, de nem emlékszem h említve lenne a "személyes átvételt"
Mondjuk előre fizetek, akkor a fizetés apja szerződés megkötése, de mondjuk csak 4 nap múlva megyek érte...
sztewe · http://sztewe.deviantart.com/ 2012.08.03. 16:00:10
PCX jó hely rengeteg mindent rendeltem már tőlük, semmi probléma nem volt még, a számítógépem MINDEN elemét tőlük rendeltem 2 éve, és kopp kopp, no problemo
qtyqruty 2012.08.03. 16:04:32
Martinicske 2012.08.03. 16:06:07
Egyébként én úgy tudom, hogy az elállási jog és a garanciális ügyintézés az nem ugyanaz.
Ha rossz a termék akkor garanciáztatni kell. Pl. azért is, mert a nyomtatók mellé adnak patronokat is általában és ha betette a vevő a nyomtatóba akkor azoknak a felhasználását jogilag megkezdte (ebben az esetben erre elállási jog nincs már), a nyomtatót elállási joggal visszaadhatja, de a kereskedő joggal mondja azt, hogy a patronokat (mivel jogilag a felhasználását megkezdte) az ügyfél tartsa csak meg és fizesse ki (szinte egy nyomtató ára egy garnitúra patron általában).
Az én véleményem szerint a legjobb megoldás ez, vissza a nyomtatót a HP -hez, aztán rendezzék garanciában. Szerintem mindegy a kereskedő (neki ez kötelessége, ha a vevő ide viszi vissza), vagy az ügyfél (neki meg célszerűbb lenne egyből a HP -hez) juttatja vissza a gyártóhoz.
Egyébként én általában jókat hallok a HP -ről, hogy ha gond adódik simán újra cserélik a nyomtatót.
FDToth 2012.08.03. 16:11:08
Ezek a százféleképpen értelmezhető jogszabályok, rendeletek ilyen esetben a kereskedőnek kedveznek, hiszen ha a fogyasztó nem elégedett, nem ért egyet, akkor nincs más út, mint a bíróság, ott pedig a bírói értelmezés dönt... az meg kiszámíthatatlan...
FDToth 2012.08.03. 16:15:14
Én sem csalódtam még bennük. Rengetek HP cuccom van, igaz, hogy a fele elromlik, de a HP nem szarakodik sokat a cserén vagy a vételár visszafizetésén (nekem 2 db. laptopomnak a vásárláskori árát fizették vissza). Mivel elégedett vagyok ezzel a szolgáltatásukkal, továbbra is HP termékeket vásárolok.
Tigriske 2012.08.03. 16:29:51
qtyqruty 2012.08.03. 16:34:34
Cseréltem én már úgy készüléket, hogy az ügyfél is egy drágább eszközt kapott, én is plusz nyereséggel jöttem ki a cseréből és még a gyártónak is lett egy hűséges vásárlója, aki már 15 éve nem hajlandó mást venni.
FDToth 2012.08.03. 16:43:52
Amit másodszorra írsz, az szerintem egy nagyon vevőbarát dolog és tényleg mindkét fél jól jár (meg gyártó is), kár, hogy ezt kevesen alkalmazzák. De ez sokszor nem a kereskedelmi egység hibája, hanem az alkalmazottaké.
Anno vettem egy mixert vmelyik Saturnba. Pár hét múlva visszavittem, mert a"geje" álladóan leesett. Persze küldték szervizbe. Mikor mentem érte láttam h semit nem csináltak vele és kértem, hogy had vásároljam le (tudom h ilyen nincs, de vettem volna jobbat, drágábban). Ezt a "pultos" nem engedte, mert, hogy a szerviz döntheti el. Ekkora bevetettem azt a "trükköt", hogy hívjon ide nekem egy magasabb beosztású emberkét (menedzser?), vele megbeszélem. Jött is egy kedves Úriember, elmondtam mit szeretnék, ő meg mondta, menjek válasszam ki, a különbözetet meg fizessem or ajándék kártya. A "pultos" csak nézett...
uni1002 2012.08.03. 17:11:04
Az eladót nem tájékoztatják a készülékcsere lehetőségekről, megtiltják hogy ilyet intézzen, és amikor kellően dühös rá a vásárló, és az áruházvezetőt követeli, az megjelenik, és megengedi a cserét, jóságot gyakorol.
Ez a boltvezetés szemétsége, a saját dolgozóival, és a vevőkkel szemben.
Persze sokan lemondanak így a reklamációról, tiszta haszon az áruháznak...
uni1002 2012.08.03. 17:16:42
Manci néni, a szomszéd 2012.08.03. 17:50:05
Teszkó drágám. Akár madaras is lehet.
Xezs 2012.08.03. 18:24:24
Amúgy meg nyomtasson akinek két anyja van, én utálom a papírt.
Még soha nem volt nyomtatóm, nem is lesz :)
Xezs 2012.08.03. 18:28:06
Ez a "kérnémszépen" meg tudom hogy csak poén, de annak szar. Tessék beszüntetni.
vega2 2012.08.03. 18:59:10
Ki is hozta a futár a nyomtatót és én akkor kitörő örömmel konstatáltam, hogy egy Samsung M-1660 series van benne elhelyezve a HPXXX helyett.
Természetesen erről azóta is mélyen hallgatok. Persze az eredeti patron hónapok alatt kifogyott, de a neten vettem hozzá 7-8-ért utánatöltöttet.
A mai napig az van benne és olyan 90%-a még benne van a festéknek. Pedig használom.
2003 táján vettem egy HP 723 Photosmart fényképezőt a sulinet program keretében. Az akkor olyan 60 000 Ft volt, de gondoltam ha egyszer leírhatom az adómból, akkor miért ne? (Lehetek egyszer hülye én is nem csak más. Meg Kóka Úr amúgy is egy szegény ember miért ne támogassam?) Kb. egy fél év múlva elromlott.
Ügyfélszolgálat: Vigyem a legközelebbi márkaszervizbe, mert csak ott tudnak vele érdemben foglalkozni.
Gép bevisz. (80 Km.)
Szervizes: A HP nem foglalkozik javítással,inkább adna egy vadiújat helyette. Na mondom OK. 2 évig ment, utána meghalt. (RIP)
A dolog pikantériája, hogy van egy FujiFinepix 2400-asom is ami kb 10 éves és kifogástalanul működik sőt a képe is sokkal szebb, mint a HP-é.
(Megapixelekről, memóriakártyákról nem nyitok vitát kedves efftásak, akkoriban olyan volt a divat. :-)
Bocs a hosszért!
ferand1979 2012.08.03. 20:40:31
Megdobbent 2012.08.03. 21:37:22
VICcus 2012.08.03. 22:12:54
- ha a fogyasztási cikk 3 napon belül meghibásodik, a forgalmazó köteles azt kicserélni
- távollévők közötti szerződés esetén (pl. neten vásárláskor) a vásárló 8 munkanapon belül meggondolhatja magát, indoklás nélkül, de a visszajuttatást a vásárlónak kell állnia.
Jelen esetben a termék 3 napon belül meghibásodott, így PCX-nek ki kellet t volna cserélnie. Ez ugyanakkor nem azt jelenti, hogy kell egy ugyanolyan típust raktáron tartaniuk, csak annyit, hogy nem javíthatják, nem téríthetik vissza részlegesen az árát,..
England win The Ashes! 2012.08.04. 01:27:37
England win The Ashes! 2012.08.04. 01:42:58
anno, mikor a nyomtatómat (fent említett Epson) vettem, elmentem a MediaMarktba szemrevételezni. Eleve nem ott akartam megvenni, de amit akkor láttam, az eltántorított bárminemű termékük vásárlásától. Miközben ott állok és nézegetem a cuccot, jön egy polcrendező köcsi, lekapja az egyik dobozt (nyomtató benne persze) a polcról, leteszi a földre, elrugdosta olyan öt-hat méternyire, ott felvette és felbaszta a polcra.
Szóval ne lepődj meg, ha a Médiában vagy a Saturnban hibás terméket fogsz ki.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.04. 02:39:26
nagyon szomoru lennek. ha barmiben is a magyrazatodra lenne szuksegem
\ebben az ugyben maradjunk annyiban, hogy IGEN en NEM, sohasem vasarolok webaruhazban
ha erdekel elmagyarazom miert:)
imittto 2012.08.04. 06:21:13
Xezs 2012.08.04. 08:58:44
Nem kell elmagyaráznod, úgyis tudom nagyjából miket írnál. A webáruházak élnek és virágoznak szerte a világon, annyira nagyon nem lehet szar a koncepció.
notime (törölt) 2012.08.04. 09:13:47
Az nekem sem értelmezhető ,hogy miért nem az árát kérte vissza rögtön...
HP fan...muhaha! 2012.08.04. 11:40:09
Tehát: nem ugráltam hazafelé a nyomtatón, sőt a csomagolásán sem látszott semmilyen sérülés, egyszerűen rossz volt.
Ha a PCX egy vasárnapi megrendelést keddre tud teljesíteni úgy, hogy nincs a termék készleten, akkor egy garanciális csere miért okoz gondot? Új terméket nagykerből elhoz, hibás terméket visszáruz. Nálunk így működött.
A HP pedig... szóval van a történetnek folytatása, majd olvassátok el, ha kikerül.
Xezs 2012.08.04. 12:49:51
Marvin McNasty 2012.08.05. 02:08:26
2012.08.05. 02:53:59
Így teszed a lehető legtöbb pénz a zsebükbe. Legközelebb 10 rugó alatt vegyél nyomtatót és ha nincs kedved töltögetni, akkor dobd ki az egészet a francba ha kiürül.
Garizásnak meg ez a menete, nem látom a problémát.
Jöhet a következő!
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2012.08.05. 08:17:33
Csak vicceltem.
Én kérek elnézést, mint a saját, mint a magam nevében.
esef 2012.08.05. 08:35:01
szintén a PCX-nél vettünk a céges nyomtatóba két nyomtatófejet: a magenta-cián működött, a fekete-sárgára hibaüzenetet írt. telefon, HP-ék küldenek újat. kb. 3 nap múlva itt volt, természetesen magenta-cián... újabb telefon, újabb 3 nap, megjött a fekete sárga is. semmit nem kérdeztek, csak küldték az újat. tehát ez nekik is csak filléres cucc, amit ha pénzért kell megvenni akkor kicsit túl van árazva...
napalm 2012.08.07. 14:43:39
melyik webshop rendelkezik raktárkészlettel szerinted?
de azé próbákózhacc.
McZozo 2012.08.07. 14:49:59
Mondjuk erre anyit mondanek lehet a webshop szar de az igazi se jobb sko esetben. Legutobb laptopomat legnagyobb kereskedelmi lancban vasaroltam. fel ev mulva alaplap meghibasodott aminek egy pukkanassal adott hangot a laptop es aztn se kep se hang. felhivtam oket rendben masnap jonnek erte elvittek majd ket hetre ra visszakuldtek ugy ahogy volt hogy ez a hiba nem tartozik a garancialis hibak soraba. igy kosonik viszlat. es hivhattam akar anyamat is lepattintottka minden vonalon. Majd ra ket hetre pofatlanul meg kuldtek egy levelet hogy remelik meg vagyok elegedve a szolgaltatasukkal es most veszek egy bizonyos osszegert kiterjesztett garanciat, hogy meg tovabbi ket evig biztositva legyek ganacialisan.
Szoval enyit a nagy nem online boltokrol is
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.07. 16:58:52
CHS, Asbis, Ingram...
www.grando.hu/
Csak itt nem tudod, mi van éppen készleten.
edigital.hu/
...
napalm 2012.08.07. 18:57:11
a chs az nagyker, a többit nem tudom.