Váratlan fordulattal ért véget Dániel kötelező biztosításos kalandja. A sztori megjelenését követően a Mabisz kiderítette, hogy naiv ügyfél teljesen hiába levelezik előző és jelenlegi biztosítójával immár fél éve. A fantomszerződést, ami miatt nem köthetett volna új szerződést, az MKB Biztosító jelentette le az autójára még 2010-ben, bár soha nem állt velük kapcsolatban. Mindössze egy hónap további levelezéssel aztán sikerült töröltetni a sosemvolt dokumentumot.
Tisztelt Homár! A 2012.07.04-én megjelent "Megszűnt a kötelezője az előző biztosítója miatt" poszt további fejleményeit ill. -szerencsére pozitív- lezárását szeretném közvetíteni, hátha valakit érdekel. A poszt megjelenését követően némileg felgyorsultak az események.
A Mabisznak sikerült belenézni a Központi Kárnyilvántartó Rendszerbe, ahol látták, hogy a problémát az okozza, hogy 2010. januárjában az MKB Biztosító lejelentett az autómra egy -nem valós- szerződést (miközben az Uniqánál volt élő szerződésem), amit azóta sem töröltek, vagyis a rendszer szerint "élő". Udvariasan megkért a Mabisz, hogy vegyem fel a kapcsolatot az MKB Biztosítóval, mert csak ők tudják törölni, ezt -a nyilvánvalóan nem létező- szerződést. Felvettem.
E-mailekkel bombáztam őket. Az MKB a törlésre kb. 5x-i kérés és 1 hónap eltelte után volt képes. Miután örömmel tájékoztattak, hogy megtörtént (bocsánatkérésre nem emlékszem), kérésemre az Uniqa ismét feltöltötte az ő KGFB paramétereit, most már sikerrel. Ezt -ismét én- tudattam a Köbével, ahonnan aug.8-án jelezték, hogy minden OK, újra van kötelezőm.
A levél zárása ez volt: "Türelmét és segítő együttműködését köszönjük!" Hát igen, a segítő együttműködés, az megvolt bennem, mivel enélkül most sem lenne biztosításom. A 3 biztosító ill. a Mabisz, lényegében képtelen volt a minimális kommunikációra, amivel ezt az egész történetet már télen (na jó, tavasszal) lezárhatták volna.
Az utolsó 100 komment: