Immár 4. napja nem tudnak hozzáférni az ügyfelek a pénzükhöz interneten keresztül az AXA Banknál. Ez már a végső kivonulás kezdete, vagy csak technikai málőr?
Azért írok, hogy nehogy más is elkövesse azt a hibát amit én, hogy az AXA Banknál nyit bankszámlát. A számlát egyébként azért nyitottam, mert teljesen ingyenes minden számlavezetési szolgáltatás, sőt a számlán a rajta lévő pénz után korrekt látraszóló kamatot fizet. Minden teljesen flottul működÖTT egészen hétfő (tegnap) reggelig, amikor is próbáltam belépni, hogy pénzt utaljak. Ez nem sikerült, ugyanis mert bár be enged lépni, a számla adatokat és a netbank menüket már nem tölti be, egyedül a kilépés gomb töltődik be. Először nem zavart, mert ilyen bárhol előfordulhat, de miután tegnap délután sem, sőt ma egész nap is ugyanez fogad most már kezdek azon aggódni, hogy az AXA Bank jobban őrzi a pénzemet, mint kellene, ugyanis hozzáférni nem lehet.
És ez még nem minden: Bementem a személyes ügyfélszolgálatukra azt mondták, hogy ma már biztosan nem fog működni, de lehet még holnap sem, de semmi konkrétat nem tudnak, mert az üzemeltetés ki van szervezve alvállalkozónak. A telefonos callcenterben is azt mondták, hogy nem tudják mikor lesz jó, még tippelni sem tudnak, várjak türelemmel, vagy utaljak telefonos megbízással horror tranzakciós díjjal megbízásonként.
Szerintem ilyet nem engedhet meg magának egy igazi bank sem, miért nincs egy tartalék rendszer ilyen esetre, ami ha lassabban is, de működne? Belegondoltam, ha közel két nap alatt sem sikerült kijavítaniuk a hibát, ha így kezelik az ilyesmit, akkor az ügyfelek pénzét is ilyen "profin" kezelik? Más banknál is vannak hibák, de ilyet, hogy közel két napja nem tudok hozzáférni a pénzemhez?!
Üdvözlettel:
Ádám
Az alábbi levelet juttattam el az AXA Bankhoz és megköszönném ha önök is közzétennék okulásul a többi olvasónak, hogy melyik bankot kerüljék el a jövőben messzire. Köszönöm.
Tisztelt AXA Bank!
Úgy őszintén a felelős vezetők nem szégyellik magukat cégüknél? Ugyanis nekem ebben a helyzetben a pofámról lesülne a bőr, hogy az ügyfelek vasárnap óta, negyedik napja nem férnek hozzá az internetes bankhoz és ezáltal a pénzükhöz, nem tudnak rendelkezni felette. Mert kártyával kivenni lehet pénzt, de jó drágán, és ha telefonon utalok az sincs ingyen, főleg hogy 15-20 percet vártam tegnap is hogy valakit kapcsoljon a rendszer, addig az én pénzemen hallgattam a zenét. Az sem lenne rossz, ha szíveskednének egy tájékoztatót közzétenni weboldalukon, hogy mi történt, mitől omlott össze az egész rendszer és miért tart ezt napokig kijavítani? Továbbá erre az esetre miért nincs tartalékrendszer? Én nem emlékszem rá, pedig nem most kezdtem a bankolást, hogy valaha is volt Magyarországon olyan bank, aminek ennyi időre megzuhant a rendszere, a leghosszabb leállás amit átéltem nem volt több fél napnál. Ehhez képest önöknél már négy napja áll a rendszer!
Ja igen, és még az érdekelne, hogy ez a jövőben bármikor megismétlődhet, vagy most lesz valami fejlesztés esetleg ami garantálja, hogy ilyen hoszú leállás/kiesés a jövőben nem fordulhat majd elő? Az mindenesetre biztos, hogy ezzel a lépéssel nálam olyan bizalomvesztést értek el, hogy az összes pénzemet, elviszem önöktől egy korrekt bankhoz.
Üdvözlettel:
Ádám
Az utolsó 100 komment: