A Fogyasztóvédő Alapítvány kiértékelte telefonadós kérdőívét. Akik követték a sztorikat a Homáron, sejthetik, hogy náluk is a Vodafone-ra panaszkodtak legtöbben, Természetesen hivatalos választ azóta sem kaptunk, hogy miért nem a valódi telefonálás után számolják az adót:
A három szolgáltató közül a a teljes ügyfélszám, azaz a hívásfogadásra alkalmas kártyák alapján számolva a legkisebb piaci részesedéssel bíró* Vodafone Zrt.-re érkezett kérdéseinkre a legtöbb válasz, több mint a másik kettő szolgáltatóra együtt. Tapasztalataink is azt mutatják, a hazánkban legkésőbb induló szolgáltató nem tanúsított túlzott önfegyelmet nyári sarcolási hevében. Míg a Vodafone Zrt., a tarifaemelések összegében élen járt, a válaszokból jól látható, ügyfelei erről való értesítésében nem jeleskedett. Viszont látható, ha sikerült ügyfelei tudomására hozni áremelési döntését, a másik kettő szolgáltatóhoz képest jóval később tette ezt meg.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.