Tékozló Homár

Van-e jobb az ELMŰ-nél?

2012.11.26. 14:29 | jackyll | 76 komment

Tette fel a kérdést Lajos, amire a Homár se tudja a választ. Elképzelhető, hogy van, bár valószínűbb, hogy a jó szerencse és a számítástechnika ezoterikus fantomjai között játsszák le ezeket a meccseket:

2011 őszén az ELMŰ sehogy sem akar nekem számlázni. Megreklamáltam, de nem válaszoltak 30 napon belül, inkább fizettek 5000 Ft-ot a késő válaszadásért. Most az a szituáció állt elő, hogy egy borítékban megkaptam a novemberi, decemberi és a 2013 januári számlámat is egyben. Sőt azt is tudják, hogy mennyit fogok fogyasztani. Ez annál is inkább érdekes, mert havonta le szoktam jelenteni a mérőóra állását. Nem hinném, hogy ezt is véletlen tévedés, inkább valami trükköt látok mögötte. Most már úgy érzem itt az ideje szolgáltatót váltani, kérdés, hogy van-e jobb és korrektebb szolgáltató?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.11.26. 14:33:07

vszínű feleslegesen jelented le havonta az állást, mert éves elszámoláson vagy.

Bálintka. 2012.11.26. 14:44:24

Nincs! De egy generátorral megoldódhat a problémád. Feltéve ha a szomszédokat nem zavarja a működése.

PITTA 2012.11.26. 14:54:33

A T csoportnak is van már áram szolgáltatása a kezdeti 8% helyett már csak 5% kedvezmény van az Elmüs árból, de csak az is csak a tényleges áramfogyasztás kb. felére érvényes így kb 2,5% az árelőny, de legalább átszerződés után FÉL évig nem küldtek számlát :-)

gelsystem 2012.11.26. 14:58:47

8-dik utas a benzínkutas......

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.11.26. 15:05:54

Áramot vagy az Aldiból, vagy sehonnan.

Szenthomárság 2012.11.26. 15:20:54

Valaki esetleg nem tudja mi teszi fel azk.com toolbarját a böngészőbe?
Rohaggyon meg, alig lehet kiirtani.
a gugli helyett is az a szar jön be

Leone_510 2012.11.26. 15:25:40

na amikor nincs otthon a szomszédod, megfúrod a falat a villanyórájánál , rácsatlakozol a vezetékére, kész

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.26. 16:03:47

"itt az ideje szolgáltatót váltani"

Ennél misem egyszerűbb. A következő településeken szolgáltat a DÉMÁSZ:

ÁGASEGYHÁZA
AKASZTÓ
APOSTAG
BÁCSALMÁS
BÁCSBOKOD
BÁCSBORSOD
BÁCSSZENTGYÖRGY
BÁCSSZŐLŐS
BALLÓSZÖG
BALOTASZÁLLÁS
BÁTMONOSTOR
BÁTYA
BÓCSA
BOROTA
...

buday008 2012.11.26. 16:50:07

Nem akarlak elkeseríteni,de ilyen jogszabályi háttér mellett, ilyen " versenytársak" melett az Elmű pont olya mint a többi...

Szenthomárság 2012.11.26. 17:02:02

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Holnap felakasztom a szétvert androidos telefonom, de úgy, hogy a gépem lássa, hogy mi lesz vele ha velem szórakozik :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.26. 17:51:00

@Szenthomárság: :D ha rájössz, hogy lehet azt a szart kiirtani belőle, megköszönném ha megosztanád velem, él az emailcímem is.

Aureliano Buendía 2012.11.26. 18:20:31

1: nincs olyan szó, hogy megreklamálni. A p(r)osztoló tanuljon meg írni )és fogalmazni)
2: tessék hírlevelet olvasni, abban benne van, hogy miért ment 3 számla. Az a színes papír a számla mellett.
3: ha előre kap számlát, akkor valszeg rosszkor diktál, ezért a rendszert nem izgatja. Utánajárni.
4: elég sok kereskedő van már, gógli bácsi sokat segít. Ellenben nálunk tuti nincs diktálósdi, csakis rész-számlák. Tessék utánajárni.
5: termeld magadnak az áramot, az a legtutibb.
6: korrekt szolgáltatót ne e szegény, kizsigerelt szittya-hazában keress vérem.
7: ja, ez te magad légy:D

Link Elek 2012.11.26. 18:24:44

koltozz normalis orszagba

vénszivar 2012.11.26. 18:32:17

@Link Elek: lehagytad, hogy kocsog !?!

Aureliano Buendía 2012.11.26. 18:37:48

Tessék posztoló, de ezt te magad is megtalálhattad volna:)

www.electrica.ro/

Xezs 2012.11.26. 18:53:06

2011? Időzavar baze.

Aureliano Buendía 2012.11.26. 18:56:15

@Xezs: Későn érő típus.
Vagy megint jól jönne az az 5e ft

CID 2012.11.26. 19:09:58

@PITTA:
Spec. az áramra még mindig 8%, a gáz esetében csökkent 8-ról 5-re.

Aureliano Buendía 2012.11.26. 19:18:29

@CID: Attól függően, milyen egyéb szolgáltatásokat vesz mellé igénybe a nagy magentától. És persze csak az áramra/gázra, de a rendszerhasználati díjra nem.

Mylady 2012.11.26. 19:25:28

Most ezzel m i a baj? Nyilván költségcsökkentés áll az ügy mögött. Egy boríték, egy postaköltség a három helyett. A csekkek befizetési határideje nem jött előrébb, ugyanúgy havonta kell fizetni. Bár én úgy gondolom, ezt csak az átalánydíjasoknál érdemes megcsinálni. Lehet, hogy a posztert is átállították csak nem tud róla, mert elfelejtettek szólni? (lásd szerződésmódosítás stikában, ráutaló magatartással)

CID 2012.11.26. 19:25:46

@uraaam:
Nagyjából képben vagyok a feltételekkel, viszont ha nem tévedek nagyot, az áram kedvezmény nem változott mostanság ;-)

Xezs 2012.11.26. 19:26:37

@Mylady: Kezdjük ott hogy 2012-ben csekkezni nagyon nem menő, kifejezetten begyepesedettségre vall. Innentől kezdve meg hiszti az egész.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.11.26. 19:32:57

@Szenthomárság: Tudja még azt a win live messenger(hez rakható plus) is telepíteni.

Ja, de butus vagyok, hisz olyat Te biztos nem használsz!

Aureliano Buendía 2012.11.26. 19:33:44

@CID: Erről csak a nagy magenta Té tudna nyilatkozni, de én úgy vagyok vele, hogy cipőt a cipőboltból. Majd ha telefont/tévéműsort/internetet szeretnék venni, gondolok rájuk (meg a kedves anyukájukra persze:))

Szenthomárság 2012.11.26. 19:34:13

@atpijkamo: Eddie izzardot nagyon szeretem.
Kösz.
@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: milyen emailcím az, hogy ”él”?? A levelezőm nem fogadja el, :-)

CID 2012.11.26. 19:34:24

@Xezs:
Azért vitatkoznék. A kocsi felelőségbiztosításának kis csekkje, szépen elfér a forgalmiban :-)

Mylady 2012.11.26. 19:36:36

@Xezs: Attól, hogy kiküldik a csekket (és a számlát), nem muszáj postán befizetni. Én pl simán átutalom. De attól még kapom a csekket (és a számlát).

Xezs 2012.11.26. 19:46:19

@CID: Az egy idejétmúlt megoldás, már rég ki kellett volna találni helyette valami teljesen mást.

@Mylady: Ez az egész papírosdi egy múlt századi csökevény. Akinek egy kis esze van, elektronikus számlára áll át. Egyrészt véded vele a környezetet, amit mondjuk én pont leszarok, de másrészt nem kapsz egy rakás szemetet a postaládádba, és ez az, ami miatt nagyon megéri mellőzni ezeket.

Nem mellesleg elektronikusan biztos hogy mindig meglesz, biztos hogy mindig sorban lesz és nem kell keresgélni a lakás különböző pontjain a számlákat.

Mondjuk nekem nem fáj ha valaki csekkes csak akkor ne sírjon itt a homáron hogy hármat kapott egyszerre. Én biztos hogy legalább 100-at küldenék neki egyszerre, ha ennyire nem bír haladni a korral.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.27. 09:48:42

@Szenthomárság: Valamilyen vírus szerintem. Használj Linuxot, akkor biztosan nem lesz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.27. 09:50:22

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Használjatok Linuxot (pl. az Ubuntu, Kubuntu, stb. ...buntu egészen felhasználóbarát.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.27. 09:56:22

@Jani haverja: linux volt rajta, de mókaügyi dolgok miatt vissza kellett tenni a winydózt :(

Szenthomárság 2012.11.27. 10:00:16

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: na akkor itt a megoldás az ask.com-ra:
tedd le azt a kurva számítógépet és olvass helyette könyveket! :D

Iszom Tibor 2012.11.27. 10:06:00

A cigók bezzeg büntetlenül lopják az áramot...

Szenthomárság 2012.11.27. 10:08:32

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: arra gondoltam, hogy nem irkálnék e-mailt meg ilyesmik, hanem elmegyek személyesen és megjavítom a gépedet! Csak írd meg, hogy milyen böngésződ van, mert nem mindegy, hogy milyen szerszámot viszek! :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.27. 10:11:09

@Szenthomárság: :D van franciakulcsom, meg flexem, tehát hozzál vaslapátot meg csőgörényt, mer az nincs. :D

kjhgfd 2012.11.27. 10:12:30

@Iszom Tibor: ja, aztán ha valaki szólni mer, akkor meg jönnek a buzi jogvédők

Agyalap 2012.11.27. 10:14:56

És az előző számla mellett milyen papír volt? Ment olvasatlanul a szemétbe?
Azért akarod leváltani, mert 3 számla jött egyszerre? Túlfutott a taskmanager? Nekem megy, hogy a megkapott 3 számlát beteszem a kifizetendők közé, és minden hónap elején egyet elutalok. Nem fog stimmelni az óraállás? Ne viccelj már, ha ilyen szorgalmasan olvasod nem érhet meglepetés. Akkurátus ember lévén biztos láttad, hogy minden évben kapsz egy elszámoló számlát is.
Meg hamár blogba szoktál írni, talán az ELMU oldalára regisztrálva a havi részleteidet is meg tudod változtatni. Drukkolok...

Agyalap 2012.11.27. 10:17:14

De a kérdésre a válasz, valószínűleg mindegyik szolgáltató egyformán jó. Vagy egyformán szar, de ez már filozófiai probléma :)

Szenthomárság 2012.11.27. 10:17:53

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: a fejlett nyugat már megint előttünk jár pár lépéssel!
Flex meg franciakulcs? nálunk még csak latexruci meg korbács van! :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.27. 10:51:43

@Szenthomárság: :P elképzeltelek az öltönyödre húzott piros latexruciban és franciakulccsal meg korbáccsal a kezedben, hónod alatt egy laptoppal, amin folyton villog az ask.com!

Szenthomárság 2012.11.27. 10:55:41

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: majdnem bejött, csak öltönyt nem hordok, mert az buzis :D

vénszivar 2012.11.27. 12:27:22

@Iszom Tibor: Ne általánosíts ! Engem már büntettek meg....
te, te koxolsz ?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.27. 21:11:16

@Szenthomárság: buzis? az nem baj, engem is mindig leszbikusnak néznek, de minimum biszexnek. pedigténylegnemistudom:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.27. 21:25:18

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: "pedigténylegnemistudom"

Öööö... hányévesisvagy? Ideje lenne eldönteni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.27. 21:59:40

@_Moderátor_: ezek a végleges dolgok uncsik. szeretem az opciókat :D

Vörös Szonja, a tetovált lány 2012.11.27. 22:56:01

@Szenthomárság: Te tetted fel, baszod, valami tökmás programmal együtt, ahol csak toltad lelkesen a "tovább" gombot akármilyen nyelven, és nem nézted, mely ablakban mijafranc van dífólt bepipálva. Mindig nézzed, miket kérdeznek ezek az ótvar telepítők, mert aztán így jársz :D Nem tudom, megoldás-e pl. az ingyenes CCleanerrel leszedni (Eszközök pontban érdemes körülnézni, mi szar van még a gépeden), hátha ez a fos is benne lesz a listában. Nekem egyszer kúszott fel ez a szar, mert naivan nem figyeltem, de aztán minden szar lett, tehát ez nem kell :) a CCleanert vagy hasonlót amúgy is érdemes időnként futtatni. :)

Szenthomárság 2012.11.28. 07:53:27

@*Vörös Szonja*: gondoltam baszod, hogy nem Szalacsi jött ide installálni a gépemre.
De már rájöttem, a hide-ip tette fel, de úgy, hogy rá sem kérdezett. Mert a többi legalább megkérdezi, hogy akarom-e crawler toolbart, a yahoo toolbart, de ez a görény ask.com még annyit se kérdez, csak feltelepül.
Úgyhogy ne osszad itt az észt, hogy csak nyomtam ész nélkül a továbbot, mert nem így volt.
leszedtem már amúgy, mert a net teli van hozzám hasonlóakkal, akik ki akarják ontani az ask.com-os nyomorultak belét. :)

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: ez ígéretesen hangzik! :D

Szenthomárság 2012.11.28. 07:55:06

@*Vörös Szonja*: @Szenthomárság:
de egyébként köszönöm a tippet
a cc cleanert néha ráeresztem

zdanee 2012.11.28. 12:25:28

Nekem a nyáron csak minden második számlámat küldték ki, azokat is betippelt összegekkel. Amikor reklamáltak, azt bírták mondani, hogy biztos a postásom lopja el. Igen, pontosan minden második villanyszámlámat és semmi mást. Mondtam akkor adjanak levélszámokat (azonosítókód a borítékon) és szépen megkérdezem a Postától. Hátaztő nem adhat mert adatvédelem. Mondom akkor adja meg melyik postán lett feladva melyik nap. Hátaszondja az rajta kell legyen a borítékon. Mondom ja, de éppen azért telefonálok, mert nem kaptam meg, tehát nem tudom elolvasni. Ennyiben maradtunk, írtam a Postának egy levelet, hogy legyenek szívesek állást foglalni, hogy ők nem lopkodják a villanyszámlámat. Állást is foglaltak a jóképességűek, hogy lehet, hogy ellopták, lehet, hogy nem és még ők kértek elnézést. Most meg kaptam egy negyvenezres kiigazítást. Sok balfasz.

zdanee 2012.11.28. 12:27:09

*reklamáltam

Én kerestem meg őket, hogy nem kapok számlát, nem ők, hogy én nem fizetem.

Xezs 2012.11.28. 20:36:36

@Szenthomárság: Minek neked hájdájpí, tán rosszban sántikálsz? Gyerekporesz, ilyesmi?

Vladimir Harkonnen 2012.11.28. 23:06:12

@Mylady: "A csekkek befizetési határideje nem jött előrébb, ugyanúgy havonta kell fizetni."

Tényleg? Nekem valamikor márciusban még 15-e volt a határidő, de mivel az ELMÜ-nél holdhónapban számolnak októberben már két számlát kellett volna befizetnem (okt.1. az októberi, okt.29. a novemberi számla) így a decemberi már november 27.-ére csúszott!
Természetesen a késedelmi pótlékot sem felejtik el kiszámlázni!
Ez szerint egy évben 13 számlát fizetek, de csak 12x kapok fizetést! Pont leszarják a magyar fizetési szokásokat (egy hónapban egyszer 10.- körül)

Xezs 2012.11.29. 00:39:55

@Vladimir Harkonnen: Mi köze a számlafizetés idejének ahhoz hogy mikor kapsz fizetést? Ha hamarabb kapsz fizetést mint számlát, gyorsan eldorbézolod a kosztpénzt, vagy mi?

Szenthomárság 2012.11.29. 07:47:36

@Xezs: szeretem a poreszt és a gyerekeket is, de külön-külön
amúgy a p̶a̶p̶o̶k̶ ̶é̶s̶ ̶m̶i̶n̶i̶n̶s̶t̶r̶á̶n̶s̶f̶i̶ú̶k̶ izé Gyilkos Sorok 2. évadjának hetedik részét töltöttem le, mert a torrentben annak hiányzik a vége.
és a jancsiweb vagy mi a tököm nem engedett napi 400 mega fölé, így kénytelen voltam egy moldáv IP mögé bújva lerántani a maradék 300 megát.
Na, jól kimagyaráztam magam! :)

Vladimir Harkonnen 2012.11.29. 08:33:35

@Xezs: Úgy látszik nem ment át amit írtam!
Az ELMÜ-nél minden hónapban 2-3 nappal korábbra tevődik a határidő (28 naponta számláznak), annyira, hogy ami számlát régebben pl. dec. 15.-ig kellet volna befizetni, az mára már nov. 27-re csúszott előre! Mint írtam is, októberben már 2 számlát kellett (volna) befizetni, ez esetemben +27000Ft kiadás!
Ezzel a kis trükkel az átalánydíjas fogyasztóknál havi 1-2 milliárd plusz haszonra tesznek szert.
Szerintem.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.11.29. 09:34:59

Az ELMÜ-ÉMÁSZ jó előre írt levelet, hogy mostantól több számlát fognak küldeni, ezen ne lepődj meg.

Az mondjuk igaz, h az okát én sem értem, azt meg pláne nem, h ezt miért állítják be valami elképesztő innovációnak.

Szerintem nem elfogyasztott dolgot előre kiszámlázni minimum aggályos. Ez vmi költségcsökkentés lehet a részükről, más magyarázatot nem nagyon találok.

Agyalap 2012.11.29. 11:20:03

@klarky: Átalánydíjas fizetésnél egy évig minden hónapban egyforma számlát kapsz. Év végén van elszámolás - vagy kisebb számla jön, vagy ha nem jól kalkuláltál, rohadt nagy.
Nem tudom mennyi a postaköltség, de ezzel a módszerrel az ELMU rajtam minden évben 8 borítékot és 8 bélyeget spórol. Papírt mondjuk nem.
A biztosító termelékenyebb volt, egy évre előre kiküldte a negyedéves csekkeket. Nem tanulnak, már évek óta átutalással fizetek :)

Xezs 2012.11.29. 18:14:37

@Szenthomárság: Jó így értem, de miért ilyen noname szar helyekről töltesz? Egy csomó jó hely van :)

@Vladimir Harkonnen: Én teljesen értem, hogy mit mondasz, te nem érted hogy én mit mondok.

Mi köze van annak hogy hányszor kapsz fizetést ahhoz, hogy hány számlát kapsz egy évben?

A nagy egészet kell nézni, azaz azt, hogy kapsz egy évben X összeget (12 részletben) meg ki kell fizetned Y összeget (13 részletben) és ezt a kettőt kell úgy elrendezned (neked) hogy ki tudd fizetni. Magyarul ha az éves fizetésedből nem tudod kifizetni az éves fogyasztásodat, akkor van baj, egyébként meg nem.

Másrészt a cég nem fog így plusz bevételhez jutni, mert nem 30 napokra számláz, csak 28-akra. Akkor lenne svindli a dologban, ha mondjuk 15 naponta számláznának 30 napra, de itt 28 naponta számláznak 28 napra.

Mondok egy extrém példát hogy megértsd: mi van akkor, ha 15 naponta számláz (15 napra) a szolgáltató? Akkor felháborodsz, hogy minden hónapban 2 számlát kell befizetned, holott csak egyszer kapsz fizetést? És ha 2 hetente kapnál fizetést (de akkor csak félhavit), akkor már nem háborodnál fel?

Jelen helyzetedben: ha 28 naponta kapnál fizetést akkor már nyugodt lennél?

Azt próbálom megértetni veled, hogy teljesen irreleváns az, hogy hány naponta számláz a szolgáltató és hogy hány naponta kapsz fizetést. A kettőnek semmi köze egymáshoz.

Csak az emberek szeretnek egész években meg hónapokban gondolkodni, mint te is.

Vladimir Harkonnen 2012.11.29. 18:40:17

@Xezs: Igen, maradi fasz vagyok!
Az átalánydíj összegét úgy számolták ki, hogy az előző évi fogyasztást elosztották 12-vel. A 13 számla ellenére nem csökkent az összeg, csak többször fizetjük, egyre korábbi határidővel, aztán majd elszámolunk márciusban. No azon a számlán igazodj el...
A túlfizetést görgetik, a hiányt rögtön kiszámlázzák.
Igazából nem gond a 28 napos számlázás, mert kinyögöm, de mint írtam az októberi fizetésből már pont két számlát kellett kifizetni, ez pedig nem épp jó.
"Másrészt a cég nem fog így plusz bevételhez jutni"
De igen, mert a késett befizetésekre automatikusan kiszámláz 500 Ft késedelmi díjat, az se érdekli őket, hogy az adott mennyiséget még el se fogyasztottuk. Hid el nem vagyok egyedül ezzel, és ha csak a fogyasztóik egy része nem tud időben fizetni, a késedelmi pólékkokból több milliárd folyik be! Nem véletlenül köteleztek mindenkit az átállásra: amíg leolvasás szerint fizettek az emberek, addig egy hónap késéssel kapták meg a pénzüket, most egy hónappal korábban!
Na mindegy...

Xezs 2012.11.29. 19:38:16

@Vladimir Harkonnen: De miért csúsznál a határidővel? Még mindig nem értem hogy miért törvényszerű később fizetni, mint a fizetési határidő.

Ha meg magasnak érzed a 28 napi átalánydíjadat akkor fogod és betelefonálsz vagy online változtatsz rajta, nem nagy kaland. Persze felháborodni jóval látványosabb.

Egyébként meg én még életemben nem kaptam olyan számlát az elműtől, ahol előre kellett volna fizetni.

A legutóbbi számlám adatai:

időszak: 2012.10.02-2012.11.01
kiállítás dátuma: 2012.11.15

Ez akárhogy is nézem, utólag van kiszámlázva.

Ezen nem változtatna az sem, ha átalányos lennék, (én neten be szoktam jelenteni az óraállást), bár vígan ellennék átalánnyal is.

Xezs 2012.11.29. 19:41:51

@Vladimir Harkonnen: Plusz még mindig meg vagy áldva ezzel "egyre korábbi határidővel"

A határidő mindig az előző határidőtől számított 28. nap, nem? Akkor meg mitől lenne mindig korábbi? Ne akarj már ennyire görcsösen hónapokban számolni, számolj napokban, az elmű is ezt teszi.

Szenthomárság 2012.11.30. 06:26:48

@Xezs: Jó helyről töltöttem le 8 évfolyamot, de az egyik rész hibás volt és csak ott találtam meg.
Meg tudsz ezért bocsájtani nekem? :)

Piraeus 2013.03.08. 15:00:55

Nálam most szakadt el a cérna ezzel az ELMÜ nevű céggel kapcsolatban. Öt (!) év és három gyanakvó légkörű helyszíni ellenőrzés kellett nekik, hogy rájöjjenek, hogy nem én lopom az áramot, hanem ők képtelenek a rendszerükben a fogyasztásmérőmet a megfelelő sorba könyvelni, így most kaptam egy visszamenőleges számlát 21 000 forintról. csak azért nem 75, mert a többi elévült...

Budapesten tudtok olyan szolgáltatót ami megbízható? Nem érdekel, ha drágább, csak legyen biztonságos és korrekt. Az ELMŰ kiszámíthatatlannak és megbízhatatlannak bizonyult. Képtelen kezelni az adataimat és megalázó helyzetbe hozott. Álldogálni a szerelők mellett, akik gyanakvó légkörben "ellenőriznek", olyan érzés amit senkinek nem kívánok. Ebből többet nem kérek.

Naki vagyok kerdojel 2013.09.15. 22:43:52

@Jani haverja: Lószart, mama! A Java telepítő teszi fel azt a szar Ask toolbart - alapból be van jelölve, neked kell kiszedni. Aljas. De valszeg eleget fizet ezért az Ask az Oracle-nek.

Naki vagyok kerdojel 2013.09.15. 22:53:50

@CID: Ahogy a biztosító által küldött igazolás is a biztosításom érvényességéről. Még jobban is mutat, mert valamiért zöld papírra nyomtatják.
Amúgy a rendőr csak azt ellenőrizheti, hogy van-e biztosításom. Hogy fizettem-e érte, az egy elszámolástechnikai kérdés a biztosítóm és énközöttem (ezt tudnám igazolni akár csekkel is, de ehhez a rendőrnek nincs köze).
süti beállítások módosítása