Naiv ügyfél 2003-ban telepített Alföldi vécéjét egy repedés miatt szó nélkül kicserélték, minthogy azokra 10 év garanciát adnak.
Tudom, ez nem igazán az a fórum, mégis talán az esetből más cégeknél is elgondolkoznak azon, hogy másképp is lehet viszonyulni a vásárlóhoz: azután is ügyfélként tekintenek rá, miután már fizetett és gondja lesz a termékkel. 2003-ban építkeztünk, és sok egyéb mellett mosdókagylókat és WC-ket is vásároltunk. Az Alföldi termékeire esett a választásunk. Volt rajtuk egy kék matrica, hogy 10 év garancia. Idén nyáron próbáltam eltüntetni egy hajszálat a WC külső részéről, amiről kiderült, hogy az bizony egy repedés. Nyár végén jutott eszembe a matrica. Húztam-halasztottam a dolgot, majd november közepén próba szerencse alapon gondoltam írok egy e-mailt, megemlítve a matricát.
Innentől kezdve a történet nem a szokványos a Homáron megírt sablon szerint zajlott. Nem próbáltak meg lepattintani! Megírták, hol tudok utánanézni a garanciális feltételeknek, és mit kell tennem a továbbiakban. Fénykép készült, számla lemásolva, e-mailben elküldve. Válaszban megírják, hogy a reklamációm JOGOS (!) majd jönnek cserélni. És valóban hív a szerelő, időpont leegyeztetve, kijöttek és kicserélték.
Mindez kilenc évvel a vásárlás után. Azt gondolom hogy így kell elintézni 2012-ben egy garanciális reklamációt. Köszönet a Villeroy & Boch-nak, azt hiszem, így kell megoldani profi módon egy garanciális ügyet.
Az utolsó 100 komment: