A Telenort nem zavarja, ha a kilépni készülő flottaügyfelek mindegyike befizeti az egész csapat díját. Panninak nem szóltak, hogy valaki már fizetett, ezért ő is átutalta az összeget. Miután sikerült tisztázni a félreértést, a Telenor még egyszer rámozdult a pénzre csoportos beszedéssel:
Céges flottában voltunk öten, az én nevem alatt, és mivel külföldre költözés miatt felmondtam, mindannyian kiléptünk a flottából. Egy banális félreértés miatt március 13-án panaszt tettünk és ezzel elindítottunk egy olyan lavinát, ami alól a mai napig ássuk magunkat kifelé. A lényeg: a flottából kilépés éppen a számlaforduló napjára esett és az ügyintéző azt mondta, hogy emiatt be kell fizetnünk a következő havi előfizetési díjat is, teljes egészében (tényleg ezt mondta és ő maga is biztatott a későbbi panasz megtételére, erre több tanú van). Erre nem voltunk hajlandóak, mivel a kiléptetés bizonyíthatóan a Telenor hibájából csúszott el ennyire, ehelyett másnap panaszt tettem a Telenor weboldalán keresztül. 13 nap múlva jött érdemi válasz, amiből kiderült, hogy nem kell a következő havi számlát befizetni; amire az ügyfélszolgálatos hölgy gondolhatott, az az előző havi számla. Amint ezt a levelet megkaptam, azonnal átutaltam az összeget. Közben viszont jött több számla is, mindegyik más flottatag számára, ezért egymás közt elkezdtük összenézni a számlákat és kiderült, hogy az egyik tag korábbi kilépésekor készpénzben befizette az esedékes számlát, aztán a Telenor ezt az összeget beszedte tőlem is. Ezt e-mailben jeleztem a Telenor felé, bocsánatkérés helyett kioktatást kaptam, de ezt még lenyeltem.