Tékozló Homár

Galambot biztosan sütnek a kínaiban

2012.11.09. 14:15 | jackyll | komment

kinaigalamb1.jpgVolt ugye az elvileg megnyugtató történetünk fél éve, hogy nem kutyát/macskát sütnek a kínai kajáldákban a piacokon, hanem max galambot. Most viszont fénykép is érkezett hozzá Ágitól, úgyhogy ezt ezennel megerősített információnak vehetjük:

Épp a Józsefvárosi piacról sétáltunk hazafelé egy barátnőmmel, pho levesezésből, amikor egyszer csak megpillantottunk egy autót, a piac bejáratával szemben, aminek a platóján ládákban álltak az élő csirkék, kacsák és galambok(!) . Egyből eszembe jutott egy korábbi olvasói leveletek, amit őszintén szólva nem igazán hittem el. Úgyhogy gyorsan le is fotóztam a látványt.

Olvasson tovább!

A Telenor garantálja a 0 Mbit/s sávszélességet!

2012.11.09. 13:04 | jackyll | komment

telenorgarantalt.jpgElsőre azt gondoltuk, hogy sajtóhuba látható az óriásplakáton, de aztán a Telenor oldalán is ugyanez fogadott. Még nem sikerült utánanéznünk a technológia sajátosságainak, de bizonyára ott van a kutya elásva:

Érdekes Telenor óriásplakátok kezdtek feltűnni a metróban. A mellékelt képekről kiderül, hogy gyakorlatilag semmit nem garantál a Telenor, csak azt, hogy két évig fizethetsz nekik. Ennyi erővel összeállhatnék a Homár bloggal és hirdethetnénk mobilnet szolgáltatást, fizessetek emberek havi 3 kilót, de nem garantáljuk, hogy tudtok netezni...Ez inkább tűnik védelmi pénznek, mint igazi szolgáltatásnak:) Lehet hogy ennyire beütött a telekom adó?

KGFB-rémálom Allianznál

2012.11.09. 12:04 | jackyll | komment

Gabriella sehogy sem tudja átiratni az Allianznál tévesen detektált bonus-besorolását. A telefonos ügyfélszolgálatnak minden alkalommal elölről kell mondani a sztorit, emailre nem reagálnak, és legfőképpen nem csinálnak semmit a borzasztóan komplexnek látszó problémával:

Október elején volt a gépjármű kötelező felelőségbiztosításom évfordulója az Aegonnál. A Netrisken az adataimat beírva árajánlatot kértem, és mivel az Allianznál alacsonyabb díjú biztosítást ajánlottak, megkötöttem velük az új biztosítást. Ez még augusztusban történt. Amikor a kötvényt postán kiküldték szeptemberben, azon a bonus-malus besorolásom hibás volt (M1 helyett M4),ami a biztosítási díj szempontjából nem elhanyagolható különbség. Azonnal felvettem telefonon a kapcsolatot az Allianzzal, felhívtam a figyelmüket a hibára és kértem annak kijavítását. Ekkor azt a választ kaptam, hogy csak akkor tudják lekérdezni a helyes besorolásomat a központi nyilvántartásból, amikor megszűnik az előző biztosításom az Aegonnál, ezért október elejéig türelemmel vártam.

Olvasson tovább!

Kitették a Legenda hajóról csivavástul

2012.11.07. 12:58 | jackyll | komment

Érthetetlen, miért kell egy sétahajóétteremre kutyát vinni, de Anita legalább megkérdezte előre, és azt mondták, hogy oké. Aztán élőben már nem volt annyira oké, pedig nem történt semmi botrányos, mégis visszafordították a hajót és kitették őket:

Vasárnap szerettük volna igénybevenni a 6 db Kuponvilágos Legenda hajós kuponunkat, de elég furán alakult. Indulás előtt felhívtam a hajót, hogy vihetem-e a csivavámat az ebédelős városnéző hajóra és azt a választ kaptam, hogy amennyiben szobatiszta, igen, így hoztuk is. Beváltottuk a kuponokat, kaptunk számlát és simán fel is szálltunk a hajóra, asztalhoz is ültettek és a kutyát, -ahogy mindig is szoktam minden étteremben, ahova ölebet beengednek-, az ölembe ültettem. A személyzet folyamatosan ott rohangált körülöttünk, látták, hogy az ölemben ül, viszont, mikor kb már 10 perce kifutott a hajó a vízre (20 perc telt el a beszállástól), akkor a pincérnőnk az ÁNTSZ-re hivatkozva közölte, hogy a kutyát le kell rakni a padlóra-jeleztem, hogy erről nem volt, szó, nem ehhez van szoktatva-ha ezt előre mondják, akkor otthon is hagyom. Megpróbáltam többször lent tartani, persze nem maradt, ugrált, rohangált volna-az ölemben nyugodtan ül és egy hajóút alatt nem tudom/fogom átidomítani. A pincérnő ezt végig is nézte és közölte, ha nem tudom a kutyát lent tartani, akkor le kell szállnunk, hát ezek után röhögve vártuk, hogy egy 2 és fél kilós kutya miatt megcsinálják-e… és igen, tényleg vissza is fordították az 50 személyes hajót, le is szálltunk :)

Olvasson tovább!

Naiv ügyfél kitrükközte az Aranyközpontot

2012.11.07. 10:37 | jackyll | komment

Nai ügyfél szerencséjére nem 10 kiló aranyat rendelt a sajnálatosan becsődölt Aranyközponttól, hanem csak valami apró csecsebecsét. Ami annyira apró volt, hogy nem is akarták kiszállítani. Amikor megunta a várakozást. fondorlatosan kitalálta, hogy ha megkapja az első rendelését, egy sokkal nagyobb rendelést ad le rögvest. Erre persze megérkezett a csomagja:

Én is beleestem a hálójukba, de ők is az én hálómba, mohóságuk miatt. Apró ajándékot akartam venni a nejem születésnapjára. Megrendelés után csak ígéreteket kaptam, húzták az időt. Kezdtem gyanút fogni, és utánakeresni a cégnek. 20 millió tőkével? Egy ember viseli a cég összes vezetői állását? Az ő kezében van az összes kötvény?

Olvasson tovább!

Aerosvit: ha sok a csomag, valakit kidobnak

2012.11.07. 08:45 | jackyll | komment

Tamás már most visszasírja a Wizzair poggyászdíjait, az Aerosvitnél ugyanis jóval szigorúbban megy az ügyintézés. Túl sok volt a csomag, ezért először 100, később 300 dollárt ajánlottak fel annak az utasnak, aki leszállna a gépről. Minthogy senki nem jelentkezett önként, a gép egyáltalán nem szállt fel. Amikor mégis felszállt, kiderült, hogy úgy sikerült áthidalniuk a problémát, hogy az összes csomagot Kijevben hagyták.

Viszonylag sokszor, sokfelé jártam, ezért azt gondoltam, már nem érhetnek nagy meglepetések, azonban az Aerosvit ukrán légitársaságnál tapasztaltak minden elképzelésemet felül-, pontosabban alulmúlták. Mintegy 50 sorstársammal Kijevből utaztam Budapestre. A dolgok már a repülőre felszállás előtt furcsa fordulatot vettek: a buszban álltunk, ami a géphez jött volna, mikor kinyitották az ajtókat, és egy hölgy közölte, hogy sok a becsekkolt csomag, ezért valakinek ki kellene szállnia. Bár kemény 100 dollárt és ingyen szállást is felajánlott, senkinek sem fűlt hozzá a foga, hogy egy napot Kijevben rostokoljon (a következő gép másnap délután repült), így aztán senki nem mozdult. Az ajánlat oroszul hangzott csak el, így csak a többiektől értesültem, hogy mi a szitu - később állítólag az összeget megemelték 300 dollárra, de továbbra sem mozdult senki, így aztán kb 20 percig ott álltunk/ültünk a zsúfolt buszon. Ami végül visszakanyarodott velünk a Terminálra, mondván akkor ki lehet szállni, nem lesz repülés.

Olvasson tovább!

Vágta a képernyő az ujjamat

2012.11.06. 16:31 | jackyll | komment

Nándor is beleesett a javíthatatlan telefonok örvényébe. Nála egy Desire S várja, hogy harmadjára jól ragasszák vissza a képernyőt:

Vettem még hét hónappal ezelőtt egy "prémium" kategóriás készüléket (htc Desire S-84000HUF) a GsmHome üzletben, de sajnos körülbelül csak hat hónapot ha tudtam használni. A telefon első hibája az érintő behalása volt amelyet garanciálisan kicseréltek. Ezután olyan 95%-os állapotban működött, mivel az érintő egy kis pontja ezután is hibás volt. Miután meguntam visszavittem szeptember közepén, és azóta tart a kálváriám. Egy 8 éves Motorola készüléket használok most, mivel az elmúlt másfél hónapban nem sikerült megjavítani.

Olvasson tovább!

Megőrült a UPC Médiabox programajánlója

2012.11.06. 13:50 | jackyll | komment

upc06.jpgPancsa azon kevés előfizető közé tartozik, aki böngészi a UPC médiaboxán a műsorok részletes leírását. Egyelőre nem tudni, hogy csak nála kavarodtak össze a szövegek egy félbemaradt csatornafrissítésnél, vagy máshol is, de legalább történik valami érdekes a tévében:

Tisztelt UPC Ügyfélszolgálat! Már jó pár hónapja figyelem ezt a jelenséget a média box - műsor részletezőivel kapcsolatban. Eddig úgy gondoltam, hogy nyáron kevés az ember, sok a túlmunka, és nem jeleztem, de immár november beköszöntével, ez ugye nem lehet kifogás mégse az alábbi érdekességekre. A boksz műsorrészletezőjét megjelenítve ( ahol „elvileg” az általam választott filmről részletesebb tartalmi információt kapnék), igencsak nagy bődületes ökörségek szerepelnek rendszeresen. Csatoltam néhány példát képekben is –lefotózva a tv képernyőjéről-, és a kommentet sem felejtettem ki természetesen:

Olvasson tovább!

Mindenképp fizetsz a Félszázalék Ingatlannak

2012.11.06. 12:46 | jackyll | komment

ZZ talált egy lemondhatatlan ajánlatot, a hülyének is megéri, akkor is fizetni kell, ha nem adják el az ingatlant:

Szüleim kaptak egy "kedvező" ajánlatot ingatlanuk eladására. A Félszázalék.com oldal üzemeltetője a hírek szerint mindössze az ingatlan értékének fél százalékát kéri, azt is csak eladáskor az online marketing munkájáért. (Illetve azért nem egyértelmű, de nem is titkolják, hogy az ingatlan adás-vételi szerződéshez ügyvédi díjként további 0,5% díj lesz.) Ami "érdekes", hogy (szigorúan apró betűvel) 2 szépséghibája van a szerződésnek:

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása