Tékozló Homár

Megőrült a UPC Médiabox programajánlója

2012.11.06. 13:50 | jackyll | 156 komment

upc06.jpgPancsa azon kevés előfizető közé tartozik, aki böngészi a UPC médiaboxán a műsorok részletes leírását. Egyelőre nem tudni, hogy csak nála kavarodtak össze a szövegek egy félbemaradt csatornafrissítésnél, vagy máshol is, de legalább történik valami érdekes a tévében:

Tisztelt UPC Ügyfélszolgálat! Már jó pár hónapja figyelem ezt a jelenséget a média box - műsor részletezőivel kapcsolatban. Eddig úgy gondoltam, hogy nyáron kevés az ember, sok a túlmunka, és nem jeleztem, de immár november beköszöntével, ez ugye nem lehet kifogás mégse az alábbi érdekességekre. A boksz műsorrészletezőjét megjelenítve ( ahol „elvileg” az általam választott filmről részletesebb tartalmi információt kapnék), igencsak nagy bődületes ökörségek szerepelnek rendszeresen. Csatoltam néhány példát képekben is –lefotózva a tv képernyőjéről-, és a kommentet sem felejtettem ki természetesen:

1./ Sosem gondoltam volna, hogy a Viasat3 adón játszódó Monk, a flúgos nyomozó sorozat alatt, olykor-olykor hazánk legfrissebb híreit is láthatjuk, Monk híres nyomozása _helyett_.

upc05.jpg

2./ Ahogy azt sem, hogy a TV2 „Jóban rosszban „ sorozata már egyiptomban is játszódik, különleges tárgyakat találva.

3./ No de itt van Luis és Clark sorozata a Cool tévén, ahol akciófilm megjelöléssel, Magyarország első sportautó magazinjának ismétlését láthatjuk.

upc04.jpg

4./ Az RTL Klubon sugárzott „A gyanú árnyékában” sorozat egyik adásában (x.25.-én) a START programos növénytermesztők izgalmas kalandját fogjuk látni, … ha minden igaz.

upc06.jpg

5./ És az már szinte tömegszámban fordul elő, hogy az AXN SCI_FI sorozatai nincsenek részletezve, elvétve is csak alig-alig, ahogy ez a csatolt kép is mutatja.

upc03.jpg

Mindezek után csak arról szeretnék érdeklődni, hogy van-e a fentiekért felelős személy helyére új állás meghirdetve, mert úgy gondolom, hogy ezt a munkát én magam, de még gyermekeim is elvégeznék sokkal figyelmesebben, pontosabban, a kapott anyagokból. Nem hiszem, hogy gyakornokoknak való feladat lenne ez, de a fentiekben is bemutatott „minőség” mögött, csak ezt lehet feltételezni a szolgáltatást illetően.

Üdvözlettel,
Pancsa

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiri bá 2012.11.06. 15:29:48

"No de itt van Luis és Clark sorozata a Cool tévén"

Ejha, nem is tudtam, hogy van meleg Superman sorozat is. :D :D
Összeszedett valami mexikói szépfiút magának a sok repkedés közepette? :D
Luis Lane. :D :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.06. 15:31:16

@Bálintka.: Próbálkozz a 69-el. Az köztudomásúlag fordítva is működik.
@Manyecska: Orrhosszkérdés. Ha nem vagy az a kimondott pisze, azt hiszi, otthon érzed magad...

2012.11.06. 15:37:32

@Mérges 1234: van a homárnak telefonja ???? és a póknak ? az már telefonta a sarkot ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.06. 15:38:54

Burkolt munkakeresést láthatunk? :D
Irigylem a postoló problémáit :)

De különben tényleg röhejes, hogy a UPC ennyire szarik erre...

Ugorgyunk

Mérges 1234 2012.11.06. 15:40:20

@Kulics:

UPC-nek meg homárja nincs.

megamenn 2012.11.06. 15:49:43

Egy ilyen szar posztba csak buzik kommentelnek :)

Anomalocaris (törölt) 2012.11.06. 15:50:05

@ColT: Ha nem becsüljük meg az új posztokat, lehet hogy megint egy hétig nem lesz semmi!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.06. 15:57:35

@Andie: nyilván ízlések és pofonok, de nem véletlenül nevezik őket klasszikusoknak, hanem azért, mert örökérvényű dolgokról írtak bizonyos szint felett. amúgy hemingwayt és orwellt sem lehet megúszni a suliban, mivel ők is kötelező olvasmányok, hálistennek. persze hiába kötelezőek, ha süket fülekre találnak, azzal sajna kevés dolgot lehet kezdeni :( de hogy dougles adamst én is kötelezővé tenném, az biztos! :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.06. 16:06:35

@megamen: Egy ilyen vallomás után úgy éreztem, valahogy örömöt kell szerezzek neked, hogy ne érezd magad egyedül...
@ColT: Logikailag legalábbis...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.06. 16:07:27

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Pedig Orwell dolgai baromi jók :) Hemingwayt nem fogyasztottam még.
DA meg kötelező :D

Anomalocaris (törölt) 2012.11.06. 16:11:49

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Odüsszeia, az a kötelező, meg Kőszívű embi fiai, ilyesmik, semmiféle Hemingway meg Orwell. Gimiben amúgyis mindenki azt olvasta, ami érdekelte, nem a kötelezőket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 16:13:41

@ColT: hat nem tudom mi az a fantasztikus DA-ban
eleg kozepszerunek tunik, de ketsegtelen jo volt a sajtoja
hat azert Hamingway mas iskola, mas szint
nem kicsit

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.11.06. 16:14:38

@helianthus: mi ez a LOL? Felettébb szokatlan tőled! Nyomódott-e jó nagy kutyaorr a derekadnak, miközben guggoltál a kertben? (Természetesen veteménykezelés célzatából, hiszen a nők nem szarnak.)

Jól megcsináltátok. Ez a téma még nálam is unalmasabb.

Andie 2012.11.06. 16:18:36

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Szerintem az én időmben ('84-'96) nem volt Hemingway és Orwell. Ezekre (is) Apám által találtam rá. Annál jobb, ha ma már legalább ők bekerültek a kosárba!

Anomalocaris (törölt) 2012.11.06. 16:21:42

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Nem rémlik. Különben is, általában mindig a huszadik századra nem marad sose idő, meg amúgyis hülye volt a magyartanárunk. Nekem aztán ne akarja megmondani, hogy Én mit olvassak. Anyámék meg ilyen Verne Gyulát meg Dzsungel könyvét próbáltak rámerőltetni, nahát azok se hagytak Bennem maradandó nyomot.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.06. 16:22:38

@Andie: hát, lehet hogy már nem jól emléxem, de nekem úgy rémlik, hogy a suliban is volt. monnyuk én mindent végigolvastam, amit találtam, a memóriám meg már nem tökéletes, szal lehet.

Rosszindulatú Vászka 2012.11.06. 16:23:07

@Giraffa Camelopardalis Phd.: hehe, mikor én jártam oskolába, Orwell még csak szamizdatba volt.

2012.11.06. 16:24:28

@Bálintka.: ha benyomom a 8-ast, majd a 6-ost, akkor szépen a 68-asra vált. Először zavart, aztán szép lassan hozzászoktam.

És ha 11-et nyomsz? Azt csak nem keveri össze!

"Marikanéni" 2012.11.06. 16:26:08

@Manci néni, a szomszéd: Mancikám, milyen snájding gyerek az a Zsóti! Na a Miklós se kutya!:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.06. 16:27:26

@Rosszindulatú Vászka: persze, mert mán öreg vagyol, mint az országút :D

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: verne gyula, izé: Verne Gyula pedig zseniális! nemmondom régimódi és terjengős meg szájbarágós, de akkoris.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 16:27:46

@Rosszindulatú Vászka: mikor en jartam iskolaba Orwell meg nem is elt, sot meg iskola sem volt

2012.11.06. 16:28:33

@Andie: Petőfiből érettségiztem, és őt nagyon imádtam, szóval simán meg volt az 5-ös :)

Most mit vered magad a sok bukott óvodás előtt! :) Ezek még hintázásból is pótvizsgáztak!

Kopasz Szuzukis 2012.11.06. 16:29:54

@Mérges 1234: gondolod, hogy a "kóll-center" nem hasonlóképp működik a júpíszínél?
Nagy rettenetes kalap fos. Fél óra trillázás után egy bájos női hang közli: az ügyfélszolgálat túlterhelt, ismételje meg hívását később.
Én a Digiről, majd a t(r)é-hómról váltottam júpíszíre. Valamennyi szolgáltató a fentebb említett kategória.
És nem csak az on line műsorújság miatt.
Szakadozik a vétel. Kiküldenek egy "szerelőt", aki megállapítja, hogy alacsony a jelszint. Elvonul, baszakodnak valamit a fejállomásokkal, 3-4 napig jó a jelszint. Aztán kezdődik elölről.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 16:32:33

@ColT: nem, ez nem en vagyok ez Mary
megont elfelejtett borotvalkozni
@Giraffa Camelopardalis Phd.: hivjuk mar a neven h a lehet Jules Verne
nem semmi fantaziaja volt
es nagyon jo konyvei
hat igen mi Ot olvastuk Karl Mayt Hamingwayt, Jack Londont, bezzeg a mai fitaloknak a Blikk is bonyolult:)

Anomalocaris (törölt) 2012.11.06. 16:36:52

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Biztos Shakespeare is zseniális, de attól még a Romeo és Júlia is dögunalom Nekem. De lehet ez azért már nem annyira meglepő.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.06. 16:38:16

@hagyma: Jó az Verne Gyulának meg May Károlynak is! Ez egyfajta kitüntetés az igazán nagyoknak. Bezzeg pl. Imre Kertesznek nem adtak magyar nevet...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 16:40:55

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: nezd meg a west side storyt
es nem is lesz unalmas
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ertem en
de sokan tenyleg azt hiszik magyarok:)

Rosszindulatú Vászka 2012.11.06. 16:45:31

@Giraffa Camelopardalis Phd.: nono, Orwell nem ojan régen törzsanyag mám!

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 16:59:39

(nincs időm végigolvasni a hozzászólásokat, így ha valaki már előttem is leírta a megoldást, akkor ez a hsz sztornó!)

A MEGOLDÁS:

ez nem a UPC hibája (nem, NEM nekik dolgozom, és hárítom a felelősséget másra, a tőlük kapott pénzért! :D)!

hanem sajnos a használati utasításban nem hangsúlyozzák ki eléggé, hogy a médiaboxnak, ahhoz, hogy pontos információkat adjon, időt kell hagyni a műsorleírás betöltésére! ez azt jelenti, hogy ha bekapcsolod a "guide" gombot, hogy megnézd egy-egy műsor leírását, akkor nézz fel szépen a bal felső sarokban megjelenő körbe forgó ikonra(!), és amíg az pörög, addig tölti be az infót, és ha már nem pörög az ikon, akkor léphetsz tovább, azaz nyomkodhatsz a leírások között! viszont ha nem várod meg, amíg megáll az ikon pörgése a bal felső sarokban, és rögtön elkezdesz nyomkodni a leírások között, akkor nagyon nagy eséllyel rossz leírást tölt be ahhoz a műsorhoz, amit el szeretnél olvasni! tehát még egyszer: adj időt a médiaboxnak ahhoz, hogy betöltsön, várd meg amíg eltűnik a betöltődést jelző pörgő-forgó ikon a bal felső sarokból, és amikor a helyén már csak szöveg van, akkor léphetsz tovább, akkor választhatsz műsorleírást - és akkor helyesen is fogja kiírni.

a másik dolog, hogy a UPC nem tv újságárus :D, tehát nem az ő dolga kitölteni a leírásokat, hanem ha minden igaz, ezeket az infókat vagy maguk a tv csatornák biztosítják, vagy egy külsős cég (vagy akármilyen infóközpont) nyújtja a UPC számára - hozzáteszem itt azt is, hogy ha nincs infó a leírásban, akkor dettó ugyanez a cég/infóközpont/tv csatorna a felelős azért, hogy hiányosan adta ki az adatokat a UPC-nek!

tudom, hogy most úgy tűnik mintha, én most a UPC-t védeném, de igazából én már lefutottam azt a kört régebben, amit "Pancsa", és részben rájöttem, részben utánajártam a dolgoknak... szóval bár a UPC elég pocsék és figyelmetlen szolgáltató, és a médiabox is iszonyú lassú egy dög, de most kivételesen, ebben a helyzetben nem ők a felelősek, csak ki kell ismerni, meg kell tanulni használni a médiaboxot!

elwood 2012.11.06. 17:01:32

speciel én is úgy tapasztalom hazánk híreit mintha Monk a flúgos nyomozó tevékenykedne

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 17:05:34

@Robot Wants Mouth: ha en megnyomom a guidet
azonnal bejon minden
fejlettebb orszagan elek-e?:)

elwood 2012.11.06. 17:10:48

@hagyma: a szúnyogok is bejönnek ?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.06. 17:11:40

@Robot Wants Mouth: Ha ez van, az szoftverhiba. Így sskk nem volna szabad működnie a boxnak.
Másrészt a UPC a szolgáltató. A kutyát nem érdekli, honnan kapja az infókat.

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 17:12:58

@hagyma: bejönni bejön, csak ha rögtön továbbnyomod, akkor nem biztos hogy már előre betöltötte a helyes infót. ezért kell megvárni amíg pörög az ikon. te valszeg jól jártál, valamiért nálad sokkal gyorsabban tölt be, és ezért nem ad fals infókat, és nem kell várnod. gondolom én... :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.06. 17:16:49

@elwood: Micsoda beszéd az?! De nem ám ilyen nyamvadt szúnyogok, mint itt félázsiába', hanem akkorák, mint az öklöm, e!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 17:17:47

@Robot Wants Mouth: igen igy van:)
nalam nincs ikon
es valamiert sokkal gyorsabban tolt be
amugy meg remelem a posztolo olvasta a hozzaszolasodat, mert valoszinu ez lehet a hiba
turelmetlen
es csodalkozik, hogy osszezavarja a rendszert
aramszunet vagy mas muszaki gond utan legalabb fel oraig meg fejlettebb orszagokban is elromlik a guide

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 17:19:06

@agresszív kismalac: nem hiba, csak kurva lassú! :D gondolj bele... itt az infó általában csak koax kábelen közlekedik, ami nem egy T4-es kapcsolat. és látod, akármilyen gyors is a neted, a szerverek korlátozottsága miatt, így is pár mp-ig töltődnek be a gépedre az oldalak, nem azonnal ott teremnek... és ha a nettel így van, még "úgyabban"(:D) van a koax-os kapcsolattal. szóval nem hiba az, csak korlátozott a gyorsasága!

másrészt attól, hogy a kutyát nem érdekli, honnan kapja az infókat, attól még nem válik tv-újságárussá! szolgáltató, de nem tv-újság szolgáltató! :)

EvilHedgehog 2012.11.06. 17:20:30

Jóban rosszban... csillagkaput találtak csillagkúton... problem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 17:21:17

@elwood: ha beengednem bejonnnek
meg a medvek is
igazabol a pokok a leggecibbek
azok mindenhol be tudnak jonni es nagyok is
havonta 1-2 mindig jon
jo, meg sosem tamadtak meg minket, nade azert megis, itt nekem ne maszkaljon ilyen 5 centis pok..
es guide nelkul bejonnek, jeleznem

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 17:25:57

@hagyma: oh, nálunk elromlik az 3-4 órákra is, de úgy, hogy maga a médiabox sem akar bekapcsolni sokáig (persze ez általában csak akkor szokott így lenni, ha nagy vihar van, és közbe vesz fel valamit a box - tehát ír a hdd-re - és közben elmegy az áram, na az rendesen kiakasztja órákra. :D).

amúgy fejlettebb ország ide vagy oda, mindegy hol vagyunk, ha az infó koax-on érkezik. :D (mármint elvileg... lehet, hogy másoknál a net kábel is csatlakoztatva van a médiaboxhoz(?), nem tudom, nálunk nincs...)

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 17:35:55

@Animals of Eugen R.: ez igaz, de csak azért jelenik meg másodszorra a helyes tartalom, mert amíg kilépsz és belépsz, pont elég ideje marad lekérdezni a helyes adatokat és betölteni azokat. :)

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 17:53:52

@hagyma: nálad az lehet, csak fordítva, amiről @Kopasz Szuzukis: írt a jelszint kapcsán, valszeg nálad nagyon magas a jelszint, ezért rögtön megjelenik minden infó a helyén.

emlékszem amikor a szerelő belőtte nálunk a médiabox-ot, városkód meg minden... na ott volt jelszint lecsekkolása is, és nálunk kb úgy 80% felé mozgott, és ezzel együtt pörög az ikon a guide-nál. nálad ez 100% körül lehet, valszeg közel vagy az egyik központjukhoz...

meg kopasz írt a fejállomásokról, lehet hülyeséget mondok, de mintha lenne ilyen az utcákban is az oszlopokon (némelyiken), ahol lehet hangolni, hogy mennyire erősen adja tovább a jelet... na az sem mindegy. mert ha ott el van b@szva valami, akkor elég lassan jöhetnek be a dolgok az ember tv-jén.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.06. 18:01:07

@Robot Wants Mouth: Várj, elmondom lassabban, hogy te is megértsd: a box kezelésének bolondbiztosnak kell lennie, mivel a 98 éves Mari nénitől, a kétéves Jancsikán át, Selmeczi Gabikáig mindenki fogja kezelni. Nem csinálhat olyat, hogy egy rossz gombnyomásra szétszáll az egész.
Másrészt: te egy szolgáltatást vásárolsz, EPG-vel (vagymiafaszommal) együtt. A UPC-től. Érted, Totya? A júpíszítől! Hadd ne az én problémám legyen, hogy a 21. században honnan szedi az információt.
Én se mondom egy műtét után, hogy: Józsi bácsi, most nem varrom össze, mert nem szállít a cérnagyár, majd nézzen be a jövő héten.
Érted?

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 18:25:50

@agresszív kismalac: eddig is értettelek, annak ellenére, hogy képtelen vagy a kulturált, személyeskedésmentes kommunikációra. szóval tegyünk úgy mintha nem akarnál bunkó és lekezelő lenni azzal, aki tiszta tényeket vázol, még számodra is...

ez egy technikai eszköz, ráadásul már régóta nem első generációs, tehát egyáltalán nem kell hülyebiztosnak lennie! ahogy nem a hülyéknek szánják a számítógépeket sem, úgy a médiaboxokat sem. "a 98 éves Mari nénitől, a kétéves Jancsikán át, Selmeczi Gabikán át" ugyanúgy meg kell tanulniuk használni még a távirányítót is, mint minden más technikai eszközt! erre van a használati utasítás is - ha nem kéne adni hozzá használatit, NA AKKOR lenne hülyebiztos! :) de nem az! meg kell tanulni használni ezt is, és mivel tanulni kell hozzá, ezért feltételez a használójáról egy minimális intelligencia szintet - tehát NEM hülyebiztos a rendszer, és nem kell annak lennie! csak a hülyék nem tanulják meg.

és nem száll szét semmi egyetlen gombnyomásra, az EPG egyrészt szoftver, másrészt részletkérdés, harmadrészt nem is a médiabox tárolja, csak lekérdi, tehát elromolni sem tud rajta, sem egyáltalán, csak néha nem a megfelelő infót rakja eléd, de attól még nem romlott egyetlen gombnyomásra semmi sem.

másrészt: én szolgáltatást vásárolok, de nem magát az EPG-t, az egy extra, amit ehhez a szolgáltatáshoz adnak! én nem az EPG-re fizetek elő, hanem a csatornacsomagokra! az EPG egy extra amit külön nyújtanak hozzá. nem mellesleg pedig te egy életmentő (tehát létkérdéshez) műtéthez hasonlítasz egy bagatell szolgáltatáskiegészítést, szóval igazán elmondhatnád hol élsz te, mert hogy nem a valóságban az biztos! :D ez egy EPG-ről szóló poszt, te meg egy műtéthez hasonlítod? ennyire senki sem lehet kocka! :D ez nem létkérdés, nem életmentő beavatkozás amitől emberi élet függ, maximum neked az. Érted? -.-

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 18:29:01

@agresszív kismalac: legközelebb mondjad (de inkább írjad) még lassabban, hátha akkor okosabbnak tűnsz, miközben hülyeségekről írsz.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.06. 18:32:26

@Robot Wants Mouth: Én feladom. Búcsúzóul küldöm neked Sztevanovity Zorán Nekünk így is jó című örökbecsű dalát.
Soxeretettel.

THK 2012.11.06. 18:42:19

@Robot Wants Mouth: ne írj már ekkora baromságokat, mert vki még komolyan veszi!

Egy TV műsorhoz képest elhanyagolhatóan kicsi sávszélességre van szükség a rövid műsorismertetőkre, annak letöltése még telefonvonalon is egy pillanat lenne, nemhogy a hatalmas sebességre képes koaxon...
Ezért ha valóban tetű lassan szedi le a médiabox, az lehet annak ratyi szoftvere, a szolgáltató lassú szervere - de semmiképp nem a koax miatt van!
(és nem is normális jelenség, nem is felhasználói hiba. Korrekt megoldásban magától letöltené a műsorinfót a box és gombnyomásra már azonnal mutatná. Másrészt fals adatokat egyáltalán nem jeleníthetne meg - ha nem így van, akkor egy kalap kaki a cucc)

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 18:47:49

@THK: uhh... kimaradt a számításodból az az egyetlen ici-pici apróság, hogy a teljes sávszélt gyakorlatilag foglalja le maga a műsorszórás!!! tehát a tv csatornák közvetítése! és közben nem sérthetnek meg egyéb frekvenciákat. és mindezek mellett, ha marad egy jelentéktelen pár ezreléknyi sávszél, na azt használhatja fel a szolgáltató az EPG-re és egyéb extrákra! az a baj, hogy te nem számolod hozzá pont a lényeget, az elsődleges szempontot, ami miatt ki van építve a rendszer, és ami pont lefoglalja az egészet: a műsorszórást! :D

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 18:50:04

@THK: emellett és ezen felül, valóban pocsék mind a szolgáltató szoftvere és a szervere is.

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 18:55:06

@THK: és nem fals adatokról van szó, nem légbőlkapottakról, hanem elcsúszott adatokról... ezt úgy kell érteni, hogy mikor "Pancsa" bekapcsolja a Guide-ot, és rosszul írja le a műsort, akkor arról van szó, hogy elcsúszik a csatorna az infóhoz képest, és mondjuk (teszem azt), a tv2 délután 2 órai műsorleírásához, az rtl délután 2 órai műsorleírását rakja be, mert csúsztat az adat, ha a felhasználó nem várja meg, hogy rendesen betöltsön.

THK 2012.11.06. 19:00:27

@Robot Wants Mouth: leragadtál az analóg adásoknál, a teletextnél! Digitális szolgáltatásnál már nem probléma a gyors műsorinfó terítés.

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:01:50

@THK: ha 99,99%-ot lefoglal a sávszélből maga a csatornák műsorszórása, és csak egy ezrelék, vagy tízezrelék marad másra (extrákra, pl.: EPG) akkor nagyon kicsi jelszintesés/-ingadozás esetén is érthető, ha rosszul jelenít meg adatokat a műsorkínálatban, hiszen nem a műsorleírás az elsődleges szempont, nem az egy ezrelék, vagy tízezrelék adatcsomagjai a fontosak, hanem maga a műsor, a tv csatornák jelerőssége, tehát azt javítja fel, és vesz el miből?, a fennmaradó helyből, amin az extrák futnak. khm.

THK 2012.11.06. 19:04:31

@Robot Wants Mouth: erre mondom, hogy teljesen elfogadhatatlan és nem felhasználói hiba!
A lejátszó tökéletesen tisztában van azzal, hogy nem az épp nézett csatornához tartozó leírás van a memóriájában, vagyis FALS ADAT - tehát nem szabad megjelenítenie amíg nincsen meg a korrekt.

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:05:02

@THK: ember, ha nem lenne probléma, nem lenne ez a poszt sem! :D gondolkodjunk már kicsit könyörgöm...

de igenis probléma, azért mert nem maga a UPC tárolja a műsorinfót, hanem felkér egy külsős céget/infóközpontot erre, és mivel ennek az adatnak több szerveren kell átfutnia, ezért késve érkezik a médiaboxhoz! én úgy látom a te gondolkozásod maradt le...

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:07:32

@THK: ki beszélt itt felhasználói hibáról? ezen te nagyon leragadtál, pedig egy szóval sem mondtam hogy a felhasználó hibája lenne bármi is!?...

az meg hogy kinek elfogadható és kinek nem, az a UPC-t úgysem fogja érdekelni, nekik csak a pénzünk kell, mint minden más ilyen szolinak.

a lejátszó nincs tisztában semmivel, az csak egy gép, ami utasításokat hajt végre! jézusommm... -.- :D

THK 2012.11.06. 19:24:25

@Robot Wants Mouth: legalább azt olvasnád már el, amit írsz...
Ha azt mondod, "nem ők a felelősek, csak meg kell tanulni használni a médiaboxot, csak a hülyék nem tudják" az azt jelenti, hogy a topiknyitó felhasználó a hülye - hát nem! Ez így elfogadhatatlan szar, és a UPC hibája.

De ne röhögtess már: ilyen információt, amit elég naponta egyszer letölteni és attól kezdve saját szerverről szolgáltatni, szerinted minden egyes felhasználó gombnyomásakor külön továbbítják egy külső cég felé?! :-D
(persze nem gond, ha ilyen hülyeségeket gondolsz, csak ne terjeszd nagyon)

És bizony: alapvető, hogy a gép szoftvere pontosan tisztában van azzal, melyik csatornán van éppen, és honnan származik a memóriájában lévő műsoradat.

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:36:53

@THK: de szépen összeollóztad a hazugságot! egyrészt kiragadtad a kontextusból, másrészt összeollóztad több részből, harmadrészt még át is írtad! pofátlan vagy és hazug! én ilyet ebben a formában nem írtam le! ezt te is és én is tudod/tudom.

hülyeséggel kapcsolatos mondatom, amiből kiollóztál egy részletet, ez volt:

"tehát NEM hülyebiztos a rendszer, és nem kell annak lennie! csak a hülyék nem tanulják meg." - tehát átírtad amit én írtam úgy, hogy az neked megfeleljen!

és még ebből is ollóztál: "szóval bár a UPC elég pocsék és figyelmetlen szolgáltató, és a médiabox is iszonyú lassú egy dög, de most kivételesen, ebben a helyzetben nem ők a felelősek, csak ki kell ismerni, meg kell tanulni használni a médiaboxot!"

szóval ezek után én már nem tudlak téged komolyan venni! hazug vagy, csaló, aki az én számba adja a saját maga által kitalált szavait! nevetséges és ostoba dolog!

hazugságokat meg bárki tud kitalálni, ettől nem vagy előrébb, csak kiragadsz két-három mondatot, összeszerkeszted, és átírod, hogy rossz színben tüntess fel. kit nézel te hülyének? hát nyomok egy F3-at, és visszakeresem az idézetedből hogy mit mondtam én... azonnal lebuksz! ostoba! :D

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:40:33

@THK: nem elég naponta egyszer letölteni, mert akármikor befuthat egy műsorváltozás, ezért nem naponta egyszer töltik le magukhoz, hanem a felhasználó médiaboxa kéri le minden egyes kapcsolódásnál az adatokat a UPC szerverén keresztül, hogy mindig a legfrissebb változtatásokat írja ki!

erre sem gondolsz...

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:43:08

@THK: képzeld el, ha te is úgy neteznél, hogy naponta egyszer letöltesz mindent a netről, aznap végignézed, és este kitörlöd, hogy másnap megint letölthesd. :DD egy f@szt, a böngésződ tölti le azt az egyetlen oldalt, amit éppen meg akarsz nézni, és csak akkor és ott. így a médiabox is! amikor megnyomod a guide-ot, akkor amit kérsz letölti. pont.

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:46:33

@THK: "És bizony: alapvető, hogy a gép szoftvere pontosan tisztában van azzal..." - istenem... atyaúristen... persze, a gépnek tudata van, felfogja a dolgokat, hogyne... -.- eszement barom! :D

a gép csak azt teszi amit beleprogramoztak, amire a felhasználó és a központ utasítja, azt végrehajtja - vagy jól, vagy rosszul. nincs tisztában semmivel, mert nem intelligens életforma te nagyon barom! :D ez csak egy gép! fogd fel! és ne röhögtesd ki magad mindenki előtt!

THK 2012.11.06. 19:48:46

@Robot Wants Mouth: nem "szerverén keresztül", hanem "szerveréRŐL" - tehát NEM egy külső szolgáltató lassú válaszára kell otthon várni, mint azt korábban ötletelted. Erre mondtam, hogy elég, ha naponta szedi le a UPC kinntről, és ha változás van, azt külön küldi el a külső cég.

A stílusod meg nem minősítem, megteszed magad...

THK 2012.11.06. 19:55:09

@Robot Wants Mouth: bizony - egyszer majd, ha nagy leszel, talán megérted, hogy ilyen kifejezéseket lehet használni szoftverekre is... addig pihenj kicsit, jót tenne!

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:57:39

@THK: azok után van pofád még ide írni, hogy lebuktattalak az idézett szöveg összeollózgatásával? :D hát neked aztán vastag a bőr a képeden... ráadásul még te akarsz beszélni az én stílusomról mindezek után? TE? ne nevettess :D semmi jogod nem maradt erre ezek után! -.-

mért lenne értelme a külső cégnek külön elküldeni a változtatásokat a UPC-nek, ha azonnal megérkezhetnének a változások a felhasználó médiaboxára ?? nagyon bután gondolkodsz... a UPC-nek nincs szüksége azokra az infókra, ellenben van a médiaboxnak, ha a felhasználó lekérdezi ezeket az adatokat. tehát a UPC csak szerver szinten közvetít az infóközpont, és a médiabox között.

az meg hogy szerinted mi elég és mi nem az, az édes mindegy! főleg ilyen gondolkozás után. :D

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 19:59:01

@THK: egyszer majd ha nagy leszel, megérted, hogy a gépek utasításokat, programokat hajtanak végre, és akkor majd nem kell ilyen fogalmakkal kiröhögtetned magad mások előtt a neten - sem. :D

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 20:01:26

@THK: szerintem te valami troll vagy, aki attól élvez el, ha a hülyeségeit ráerőltetheti a többiekre.

THK 2012.11.06. 20:05:27

@Robot Wants Mouth: bearanyoztad ezt a borongós estét, köszönöm!
(alig pár évtizede dolgozom programozóként :-D)

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 20:07:13

@THK: na ez az amit már hiába próbálnál beadni bárkinek is itt!

rossz duma volt, előzőleg is hazudtál, most is hazudsz. pont.

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 20:09:45

@THK: ráadásul még egy programozó sem tudhatja mi folyik pontosan a UPC központjában, hiszen ahhoz eleve ott kéne dolgoznia, nem lenne elég annyi, hogy programozó. :)

legközelebb hazudd azt, hogy a UPC-nél vagy infós! :D nem mintha hinnék neked ezek után...

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 20:11:10

@THK: bár ma már minden pisis hülye gyerek programozónak hiszi magát már attól is, ha képes regisztrálni magának egy 3 karakteres nicknevet a blog.hu-ra.

Manyecska 2012.11.06. 20:24:04

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: nem, teljesen átlagos orrom van, egyenes. Szerintem szexi. :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.06. 20:26:37

@Manyecska: Na de melyik kerület átlaga? Rákospalota vagy Lipótváros? Állítólag nem mindegy...

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 20:30:33

@Manyecska: kérlek tényleg ne haragudjál, hogy beleszólok ebbe az igen személyes és intim hangvételű párbeszédbe, ám de rendkívül foglalkoztat engem az a kérdés, a hallottak alapján, hogy volt-e már olyan személy az életedben, aki felizgult az orrod láttán? már csak azért is kérdezem mert szerinted szexi. vagy akkor te izgultál fel a saját orrod látványára? mert ebben az esetben rendkívül kimerítő lehet az életviteled minek után az orrod mindig szem előtt van... :D utólagos elnézésedet kérve a beleszólásom tekintetében! :D

Manyecska 2012.11.06. 20:46:50

@Robot Wants Mouth: ez nekem most túl hosszú végigolvasni! Mi van???
Kicsit rövidebben, kérlek!

Manyecska 2012.11.06. 20:48:59

Na, végigolvastam. Szexi. Kifejezetten. Hadd ne mondjam mit mondanak a fejemre sokszor, nnnna, tudod, a megindul a fantáziám a legenyhébb /főleg itthon kapom meg!/:D állítólag pikáns az arcom. Olyan franciás jelleg...de isten mencs hogy fényezzem magam.
Valami halottakat olvastam oszt magas volt.

Manyecska 2012.11.06. 20:51:40

Nem franciázós!, franciás. Azért már!!!

Robot Wants Mouth 2012.11.06. 21:04:20

@Manyecska: hm... franciázós orr. :P :D izgi lehet, vajon olyankor mit és hova kell dugni, hogy jó legyen? :D

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.06. 22:08:06

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Lear király? III.Richárd?
Amalfi hercegnő (mondjuk, azt Marlowe követte el.)?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.06. 22:11:16

@hagyma: Barmekkora az a pok, csak kisebb galibat okoz, mint egy akarmilyen picike medve, nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.11.06. 22:55:52

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: a multkor volt itt egy olyan kozepkoru medve
de az altalaban nem akar bejonni
csak a szemetes kontenerhez kavar kajaert
bar szerintem, most mar alszanak
ezek a pokok meg valamiert kedvelik a keronkat

Atörökk 2012.11.06. 23:10:01

Mecsoda rémesóriásikatedrális probléma...

helianthus 2012.11.07. 08:09:50

@cirróka: én hitnázásból átmentem elsőre, fiszont kakaósbögre szürcsölgetésből kétszer buktam.

helianthus 2012.11.07. 08:14:05

Még ennyi on kommentet egy posztnál.
Leizzadtam, mire végigolvastam. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.11.07. 09:16:52

A Primeval piszok jó! Tudom ajánlani. Epizódos, szal nem sok értelme van ismertetőt írni. Nem kerekedne belőle egy "Zsolt rátörte az ajtót Bélára, mert Juci azt mondta, hogy Zsuzsa csalja, pedig Stefany volt".

Xezs 2012.11.07. 19:08:45

Pancsa jó szar műsorokat néz :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.11.10. 11:19:48

Szeretném jegyzőkönyvbe mondani:

Bementem a TV-boltba, hogy átváltsak digitálisra. Előtte szerencsére kipróbáltam és elálltam szándékomtól.

Hát bazmeg milyen fejlődés az, ahol egy kib@szott csatornaváltás 2 mp-ig tart?!?

Aszonta a szaki, nem is tudok olyat venni, hogy normál tempóban lehessen "pörgetni", vegyek akkó szetyóbokszot. Mondom, anyád!

Mehogy le kell tölteni ezt-azt, azé lassú. Szánalmas. Az meg, hogy a normális, kétcsatornás PIP az új TV-k jó részéből (mindből) kimarad... Bezzeg a böngésző, meg a dühös madarak..

Xezs 2012.11.10. 18:58:57

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Ja, ez a digitális tévézés pont az a kategória hogy eladják a szart és fejlődésnek nevezik. Én a fejlődés híve vagyok de a digitális tévé pont nem az. Nem mindegy, hogy hány pixel a barátok köztben mari néni feje? Így is ronda, meg úgy is, akkormeg?

Pami68 2012.11.11. 23:40:37

Végigolvasva a kommenteket néhány dologra reagálnék:

@ColT:
„Burkolt munkakeresést láthatunk? :D
Irigylem a postoló problémáit :)”
Van munkahelyem, de persze jobb pénzért …. 
Mint ahogy írtam, több hónapja létezik ez a probléma, és nem kevés havidíjat fizetek azért, hogy többek között ezt a szolgáltatást is megkapjam érte.
Nem tudom, hogy Te fizetsz-e bármilyen rezsi költséget, ha fizetnél, akkor Te sem elégednél meg a pénzedért cserébe egy kb 40%-os szolgáltatással.
Sok probléma akad még a UPC szolgáltatásával kapcsolatban, (telefonok szinte havonta mennek) azokat is leírhattam volna, de ez tűnt olyannak, ami talán másoknak annyira nem szúr szemet, vagy éppen nem igazán érdeklik.
Nekem bizony nem mindegy, hogy mit állítok be megnézésre, amikor szeretnék kevés szabadidőmben egy-egy kikapcsolódásra alkalmas filmet megnézni.

@Robot Wants Mouth:
„időt kell hagyni a műsorleírás betöltésére! ez azt jelenti, hogy ha bekapcsolod a "guide" gombot, hogy megnézd egy-egy műsor leírását, akkor nézz fel szépen a bal felső sarokban megjelenő körbe forgó ikonra(!), és amíg az pörög, addig tölti be az infót, és ha már nem pörög az ikon, akkor léphetsz tovább, azaz nyomkodhatsz a leírások között! viszont ha nem várod meg, amíg megáll az ikon pörgése a bal felső sarokban, és rögtön elkezdesz nyomkodni a leírások között, akkor nagyon nagy eséllyel rossz leírást tölt be ahhoz a műsorhoz, amit el szeretnél olvasni!”
Most mit mondjak erre? :-)
Ha hónapokon keresztül, egy már lefixált infó jön le, (az értetlenek kedvéért: NEM PÖRÖG az a bizonyos kisjel már !), akkor az már friss, véglege. Ha 1 órát ott hagyod, akkor is az-az infó marad róla.
Szerinted viccből írtam, vagy a UPC bosszantása miatt? Ismerem, és tudom is használni a boxot.
Ui: egyébként miután a problémát jeleztem nekik, érdekes mód, most nem találok baromságot az infók alatt. Megérte? Nekem meg!

@Darren79:
„Rögtön idejön vernyákolni Pancsa, a flúgós nyomozó. A UPC válaszát persze nem várta volna meg, mielőtt grafomán énje felszínre tört volna belőle.”

Remélem ezzel kielégítem egód frusztrációját.
Íme a UPC válasza (természetesen felelősséget hárítva és nesze neked semmi fogd meg jól véleményre alapozva):

Tisztelt Ügyfelünk!

2012.10.24 -én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy a videótár szolgáltatás karbantartását, frissítést nem Cégünk végezi, hanem az adatokat központi adatbázisból kapjuk.

Jelzését köszönjük és az okozott kellemetlenség miatt elnézését kérjük!

Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a www.upc.hu/emailoldalunkon vagy a 1221-es számon.

Tisztelettel:
UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálat

Üdv. mindenkinek,
Pancsa

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2012.11.12. 08:42:15

@Pami68:

"Remélem ezzel kielégítem egód frusztrációját. "

Ez szerintem inkább Nálad volt esedékes. Megvárhattad volna a UPC válaszát, mielőtt posztra adod a fejed.

BTW, tényleg nesze semmi, fogd meg jól. Az ilyesmire szoktam mondani a szolgáltatónak, hogy ez sajnos nem az én problémám, ahogy őket sem érdekli, ha adott esetben az Ügyfél miért nem tud számlát fizetni.

igényes 2012.11.23. 05:51:24

Igen én is így jártam, de utána korrigálták. Mondjuk én személyesen mentem be egy T-pontba, ahol udvariasan elintézték.
süti beállítások módosítása