Naiv ügyfél 2003-ban telepített Alföldi vécéjét egy repedés miatt szó nélkül kicserélték, minthogy azokra 10 év garanciát adnak.
Tudom, ez nem igazán az a fórum, mégis talán az esetből más cégeknél is elgondolkoznak azon, hogy másképp is lehet viszonyulni a vásárlóhoz: azután is ügyfélként tekintenek rá, miután már fizetett és gondja lesz a termékkel. 2003-ban építkeztünk, és sok egyéb mellett mosdókagylókat és WC-ket is vásároltunk. Az Alföldi termékeire esett a választásunk. Volt rajtuk egy kék matrica, hogy 10 év garancia. Idén nyáron próbáltam eltüntetni egy hajszálat a WC külső részéről, amiről kiderült, hogy az bizony egy repedés. Nyár végén jutott eszembe a matrica. Húztam-halasztottam a dolgot, majd november közepén próba szerencse alapon gondoltam írok egy e-mailt, megemlítve a matricát.

Azt már tudjuk, hogy szárított húsból lehet 100%-nál többet tenni egy termékbe, de gyümölcsléből? Támogassuk a hazai termékeket, hátha eljutnak a helyesírásellenőrzésig:
Bence furfangosan kiderítette, hogy a Kémény Zrt. nem az önkormányzat rendelete szerint meghatározott díjat szedi be. A bruttó összeget ugyanis még 25%-os áfához találták ki, a cég pedig a 27%-os áfát a visszaszámolt nettóhoz adja hozzá. A Fogyasztóvédelmi hatóság szerint valóban aggályos, hogy 84 forinttal túlszámlázták, úgyhogy ahol ennél durvább a különbözet, érdemes panaszt tenni Bence határozatára hivatkozva: