Facebookon lőtték vasárnap ezt a mennyei backdoor üzenetet, ami a Pécsi-Belvárosi Plébániatemplom ajtaján és bent a falon is látható. A faliújságon a mellette lógó plakáton "A Szentírás üzenete: Mit jelent szeretni? Odaadni mindent, odaadni az életünket" jótanács olvasható. Most akkor melyik?
Taurusz 2013.04.01. 16:50:00
A papoknak? Vagy ez már szcientológia?
England win The Ashes! 2013.04.01. 16:50:44
England win The Ashes! 2013.04.01. 16:52:35
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 16:55:00
kéjenc 2013.04.01. 17:05:54
zajos1 2013.04.01. 17:15:10
Az egyházmegyei karitász mindig ad a rászorulóknak.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 17:17:04
kabakoscucu 2013.04.01. 17:19:11
Fullánkos Algol 2013.04.01. 17:19:12
Amit érdemeltek az a tisztelettől meg a békétől áll a legtávolabb.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 17:24:30
...volt
Na ezek után nem csoda, hogy nemkülönösebben hatnak meg.
@zajos1: Igaz, piát nem szoktak osztani ingyen...
Nemkülönben a post a nem kicsi ellentmondásról szólt, ha nem esett le :)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 17:25:48
proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.04.01. 17:27:48
user792 2013.04.01. 17:29:21
keresztények = mindenüket másoknak adó, soha egy rossz szót senkire nem mondó, az egész világban mindenkit szerető, nincstelen, bárgyú emberek.
Gyerekek...ez, nem a kereszténység, ez a KOMMUNIZMUS!!!
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 17:29:33
De belül, a persellyel szabad koldulni azért?
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 17:32:28
Ma egész nap másról sem csepegett a Kossuth Rádió pl., hogy milyen fura is az új főnök.
Amit alá is írok.
A sajtó a megválasztása óta szét van csúszva azon, hogy a pápa esetleg komolyan veszi Jézus tanításait.
Nem a bíborosok patáját mosogatja, hanem a börtönben a muszlim lányét, bűnözőkét, cigányokét.
Persze, biztosan ő is kommunista.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 17:33:28
proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.04.01. 17:33:34
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 17:35:08
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 17:35:17
Az is keresztényi, főleg a szimbolikáját tekintve.
Bár szintén ma és szintén a Kossuthon egy teológus ma simán összekeverte a bűnbakot a fekete báránnyal...
user792 2013.04.01. 17:36:18
Hehehe, mondott/csinált ő az elmúlt időszakban még sok mást is, de mint mondtam, a "szekularizált tömegmédia" fals képet sugároz, és a tudatlan emberek fejében fals kép alakul ki.
Köszi, hogy megerősítetted az általam elmondottakat! :)))
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 17:37:01
Licus 2013.04.01. 17:39:02
A Spanyol Inkvizíció 2013.04.01. 17:40:55
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 17:41:36
@Rendíthetetlen Álamkatona: Azmááááás tudoood
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 17:41:52
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 17:42:21
ephart 2013.04.01. 17:42:32
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 17:43:31
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.01. 17:44:50
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 17:45:32
ephart 2013.04.01. 17:45:43
Sajnálom ha nem érted
user792 2013.04.01. 17:45:44
A kisujjamat nyújtom, és leharapja az egész karomat tipikus esete.
Ők -naívan- segítenének a rászorulókon (is), erre rájuk bukik az egész koldusmaffia meg egyéb sötét alakok...akkor hogy is van ez?
Leadfoot 2013.04.01. 17:46:36
Müszélia 2013.04.01. 17:46:55
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 17:47:12
Nervus 2013.04.01. 17:48:28
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 17:48:31
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 17:48:55
Egy faszt a katolikusoknak. Túl sokat ittam ma, úgylátszik. Persze, hogy az evangélikus egyháznak adunk...
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 17:50:42
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 17:51:39
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 17:51:40
Boka1 2013.04.01. 17:53:25
ephart 2013.04.01. 17:58:51
unionista (törölt) 2013.04.01. 17:58:51
te a kommunizmus és karitatász fogalmát kevered. szavazati jogod van?
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 17:59:41
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:02:13
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:04:23
2013.04.01. 18:04:54
Nem tudod mi a gond, meg zavaró?
Akkor hunyd le a szemed kicsit és képzeld el egy Jézus nevű faszi reakcióját erre a nagyon keresztény véleményedre mikor közlöd vele, hogy ez bizony zavaró.
pamut 2013.04.01. 18:04:54
"De belül, a persellyel szabad koldulni azért?"
Azt hiszem ezt a kommentet nem lehet überelni :)
+1
Anyád, a szúnyogok!!! 2013.04.01. 18:06:17
vénszivar 2013.04.01. 18:08:44
PL.:
1. 5x1 forintos
2. 1x1 + 2X2 forintos
3. 3x1 + 1x2 forintos
4. 5x1 + 1x2 forintos
5. 3x1 + 2x2 forintos
6. 1x1 + 3x2 forintos
7. 2x1 + 2x2 forintos
8.
9.
10.
Tudom, hogy a 4.től fölfelé több, de már régen lefelé kerekítenek, no meg nem is sajnálom, ha több, több, mind az övéké lehet...
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:09:20
unionista (törölt) 2013.04.01. 18:11:37
el kellene dönteni, hogy milyen legyen az egyház. az egyik lehetőség, hogy megadod a császárnak, ami a császáré. és azon ott megvásárolhatsz egy szakrális, liturgikus szolgáltatást. ebből lehet egy zárt körű matiné. és akkor lehet ingyenes istentisztelet, ahová nyilván a "rendes" hajléktalanok járnak.
a másik lehetőség opció. ez van jelenleg. az egyház annyi pénzt markol a kincstárból, amennyit nem szégyell. templomba járók egy jelentős része úgy fogja fel, hogy ez egy állami támogatásokra épülő nem-baloldali (antiszociális, antiliberális) networking. ahová nem valók a hajléktalanok.
el kellene dönteni, hogy melyik a jobb.
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 18:11:42
(A zsinagóga mondjuk nem templom volt, hanem tanítóház, és a konkrét bibliahelyen kufárok kóser áldozati ételeket árusítottak, de azt hiszem, érthető a párhuzam: a szegények megsegítése jézusi cselekedet, de az nem, hogy mindent megengedjen, például egy hely deszakralizálását. A gyóntatófülkébe bújó szerelmespárokat vagy éppen a padot levizelő hajléktalanokat a pap is kipenderítheti, sőt én még elvárnám, hogy seggbe is rúgja őket. A kereszténység lényege nem az, hogy mindent megtehetnek veled.)
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:11:48
vénszivar 2013.04.01. 18:11:59
Legalábbis, nálunk zsidó cigányoknál!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:13:23
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:14:24
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:14:45
unionista (törölt) 2013.04.01. 18:15:06
a bibliában nincs olyan, hogy ide ne gyertek, lécci, lécci. ez valamiért a hívek alap beállítódása. de a názáreti nem így gondolkodott, nem így tanított.
Gera 2013.04.01. 18:15:22
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 18:16:26
Ha valakit nagyon zavar a dolog, és még aprópénzt sem dobna be, akkor inkább semmit se tegyen. Én akkor, ha valakit meghívok a misére, szoktam neki adni aprót, de ez teljes agymenés, csak tudom, hogyan reagálnak az emberek. Először én is azt hittem, hogy ez szimpla koldulás, aztán tudtam meg, hogy mi az eszmei háttere.
A hívőknek javasolt éves keresetük 1%-át fölajánlani, de nincs bevallás, sem ellenőrzés, nem is számít bűnnek, ha nem (meggyónni sem kell :)). A stólapénzt a papnak szokás adni (mondjuk esküvőnél), ez sem kötelező, de ebből él (az apanázsa általában csak a minimálbér). Van, aki imaszándékra is bedob egy kis aprót a perselybe. Búcsúnál vagy épp vezeklésnél nem jellemző a pénz használata. Elvileg nagyobb összegű adomány lehet jó cselekedet, de ez mindig a hívő döntése, jobb, ha inkább más módot választ.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:16:42
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 18:17:09
@Blogin: :D:D:D:D:D Kész.
"Tekintettel arra, hogy a nem templomba való ügyeket asztalborogatással, sőt ostorral kergetéssel intézte,"
Azé' azt a Biblia címűt nem ártana elolvasni! Azok nem koldusok voltak, hanem kereskedők. A koldusokat Jézus segítette.
@atpijkamo: Akkor eltartasz pár ingyenélőt is ;)
Mondjuk szerencsére vannak értelmesen működő szervezetek is.
@unionista: Oszt' engem komcsiztak itt le :D
ephart 2013.04.01. 18:17:52
Úr Jézus Krisztus, aki örökké áldandó Isten,szíve közepén a kitaszítottak a koldusok vannak ma is.de a liturgia alatt nincs helye a koldulásnak.ráadásul úgy hogy közben(5 percel a vége előtt jöttek be)nyilvánvaló hogy legfeljebb káromkodva gondolnak Istenre
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 18:18:20
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:18:25
@ColT: Éppen hogy nem.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:18:55
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 18:19:10
@atpijkamo: Én nem vagyok bálványimádó, sőt nálunk elég komoly tilalma van a bálványozásnak. (Az ateizmust is formális bálványimádásnak tekintjük, szóval úgy látom, nem igazán van tisztában a dogmatikával.)
kabakoscucu 2013.04.01. 18:19:37
Amikor a teázás is megvolt orvosok betegek békés egyetértésben jókat szippantgatnak a hugyszagból.
Így kell elképzelni?
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:20:19
Leadfoot 2013.04.01. 18:21:50
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:22:57
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 18:23:18
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:24:36
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 18:25:22
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:26:34
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:29:43
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:30:04
teknős 2013.04.01. 18:30:08
vénszivar 2013.04.01. 18:30:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 18:30:31
"Jézus az olajfák hegyén."
Ma már az Olajkutak Földje van :D
" Athleta Christi = Krosztus katonája"
Az Agatha meg a felesége?
@Blogin: Elolvastam, de az már csak mosakodás volt
@atpijkamo: Jó esetben, talán...
@Rendíthetetlen Álamkatona: +1
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:30:53
igi1 2013.04.01. 18:32:00
NA EZ A DURVA.
Joga van a koldusnak KÉREGETNI, Jézus is megmondta.
Jézus azt is megmondta, hogy ne csináljunk vásárcsarnokot a templomokból, ajándéktárgyakkal, szentképekkel, és egyebekkel.
A koldusnak JOGA VAN BEMENNI a templomba is, hiszen övék a mennyek országa, Jézus is megmondta.
Nekem meg JOGOM VAN azt támogatni, akit akarok, és ha én x koldusnak adok, akkor adok. Ha meg nem tetszik, jogom van nem ránézni, és elmenni mellette.
Aki ilyet kiír, az nem normális, én meg aszondom!
De egyébként nagyon frappáns, elismerésem, így húsvétra!!!!
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:32:38
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:34:06
vénszivar 2013.04.01. 18:34:46
bekbórd! 2013.04.01. 18:36:10
mokkaczuka 2013.04.01. 18:37:02
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:38:07
pamut 2013.04.01. 18:39:37
"Az ország békéje és tisztelete érdekében...
kérjük a közpénzre utazó egyházakat, hogy a Kincstárba és annak környezetében ne kéregessenek.
Kérjük az állami tisztségviselőket, hogy az Államkincstáron belül és annak környezetében ne támogassák a kéregető egyházakat.
Köszönjük"
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 18:39:59
bekbórd! 2013.04.01. 18:40:21
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:40:39
@Uttar Pradesh: Tudom. Vízbefojtották, azért van a templomok tetején akvárium.
A reformátusok szerint meg megetették a baromfiakkal, azért van kakas a templom tetején.
ephart 2013.04.01. 18:40:44
Ne enged becsapni magadat.ezt csak egy analfabéta mosdatlan bunkó bizonyos Mohamed(álpróféta)kezdte terjeszteni démoni inspirációból.de ő csak egy egyszerű állat volt.ne higgy neki becsapot
vénszivar 2013.04.01. 18:42:06
A Tanácsköztársaság mit csinált?:)
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:43:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 18:44:00
Nem feszítették?! Akkor mégis akváriumnak kéne a templomon lenni? :)
@ephart: :D
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 18:44:08
vénszivar 2013.04.01. 18:44:25
Egyéves Önkéntes 2013.04.01. 18:44:47
Tourist stop, pedophils only.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:45:12
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 18:46:04
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:47:11
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:47:16
@Uttar Pradesh: :))
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 18:47:29
Ez nagyon ott van a szeren!
Egy egyháztól ilyet... LoL!!!
Persze, ha nem látjuk a problémát, akkor nincs is! LoL!
...és gyámolítsd az elesetteket, és a szegényeket.. LoooooooooooooooL!!!!!!!!
Ennyit az egyházakról!
mokkaczuka 2013.04.01. 18:48:08
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:48:55
@Egyéves Önkéntes: :))
Mi lessz itt!
A fotelt beállítottam, hozom a popkornt...
England win The Ashes! 2013.04.01. 18:50:22
Célszerűbb lenne iskolák vagy orvosi rendelők mellett.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:50:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 18:50:53
gchg 2013.04.01. 18:51:28
A lakásunkhoz közeli plébánián működő Szent Vince társulat nagyon aktívan segíti a környékbeli nincsteleneket, koldusokat és szegény családokat. Élelmiszeramányokkal épp úgy, mint pl. játékokkal a szegény (nálunk az esetek jelentős részében roma) családok gyeremekeit, de sok esetben nem csak aprópénzt, hanem hűtőszekrényt és egyéb háztartási cikkeket is adományoznak. a Koldusoknak rendszeresen szoktak meleg teát, élelmiszert és hasonlókat adni.
Szóval tanusítani tudom, hogy nem zárkóznak el a folyamatos és ÉRDEMI segítségnyújtástól. Vagyis nem attól a fajtától, amivel az egyszeri vasárnapi keresztény a lelkiismeretét megnyugtatandó odadob valamit a tamplom kapujában koldulónak...Számos idős néni dolgozik a szolgálatnál (ők ugye nem azok a fajta nyugdíjasok, akik otthon ülnek és közben állandóan csak panaszkodnak...) és pontosan feltérképezték hosszú évek alatt, hogy a környéken kik a leginkább rászorulók. Sok esetben olyan egyedülálló emberek vagy akár családok, akik nem hogy a templom elé kiállni, de még négyszemközt kérni is szégyellenek...
Ezzel együtt is, ezen a plébánián is kifejezetten kérte párszor a plébános, hogy az emberek GONDOLKODJANAK is, ha segíteni szeretnék az elesett embereket. Arra utalt ezzel, hogy keressék meg a plébánián is működő karitatív szervezetet, adják nekik oda a pénzt, vagy legalább kérdezzék meg tőlük, hogy kik azok, akik erre tényleg a leginkább rászorulnak és azoknak adják. Vagy pedig, igen, dobják abba a perselybe, ami éppen erre a célra van a templomban fenntartva. Mert hogy tapasztalatból tudják: az a néhány kolduló, akik kivétel nélkül mindig odamennek a templomok bejáratához, NEM a legrászorultabbak közül valók. Hanem sok esetben inkább a leginkább nyomulósak közé.
Ismét személyes tapasztalat: Amellett, hogy olyan városban, mint amilyen Miskolc, nyilvánvalóan sok a nincstelen koldus és hajléktalan, mégis, a város különböző templomai előtt (ide értve katolikus és református templomokat egyaránt) rendre ugyanazzal az 5-10 kolduló emberrel találkozok. Évek óta mindig ugyanazokkal. Köztük egy fiatal roma srácot kicsit jobban ismerek; róla pl. konkrétan tudom, hogy
1. nem hajléktalan vagy nincstelen
2. nem kajára vagy alapvető dolgokra költi a begyűjtött pénzt.
Rendszerint, ha a szentmise végén felajánlom neki, hogy jöjjön el a 200 méterre lévő pékségbe és ott veszek neki valamit enni - pénz helyett - , akkor simán ignorálja amit mondok és megy inkább másokhoz kéregetni. Aztán ha már mindenki elszéledt és látja, hogy még mindig ott vagyok (mert mondjuk leállok beszélgetni valakivel), akkor visszajön és ilyenkor már szívesen eljön velem a pékségbe.
Én nem állítom, hogy minden olyan koldus, aki a templomok elé áll, az ugyanilyen haszonleső. Szó sincs róla. AZt sem állítom, hogy minden plébánián foglalkoznak velük eleget. Viszont egy normálisan működő plébánián igenis tudják, kik szorulnak rá leginkább a hívek adományaira és tesznek is annak érdekében erőfeszítéseket, hogy valóban ezeket támogassák a jószándékú (ám sok esetben naív) adakozók. Szóval könnyű egy ilyen cetlit lefotózni a hirdetőtáblán és aztán hőbörögni nagy nyilvánosság előtt az egyház képmutatása felett, de feltételezem, a fotót kiposztoló egyén (vagy a Homár blog) nem kérdezett utána a Pécsi-Belvárosi Plébániatemplomnál annak, hogy most akkor ott van e valami szervezett segítségnyújtási lehetőség a hajléktalanok vagy a nincstelenk számára. Ez ugye már némi utánajárást és erőfeszítést is igényelt volna a részéről; a kattingatás a mobillal meg a posztolás viszont garantáltan több hőbörgő követőt vonz a Facebookon...
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:52:49
Gera 2013.04.01. 18:52:53
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:53:23
"a 47 és 49 villamos újra jár a Deák-tér - Kálbin-tér felől"
Ezt egyszerűen nem tudom megunni.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 18:54:20
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:54:39
vénszivar 2013.04.01. 18:54:56
England win The Ashes! 2013.04.01. 18:56:31
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 18:57:03
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 18:57:24
@gchg: "Rendszerint, ha a szentmise végén felajánlom neki, hogy jöjjön el a 200 méterre lévő pékségbe és ott veszek neki valamit enni - pénz helyett"
Simán jó alkeszszűrés.
@Egyéves Önkéntes: Őszinteség :)
@zebraság fél cicaság: Ha hajlandó gondolkozni -> ha igen, akkor már elgondolkodott :)
Egyéves Önkéntes 2013.04.01. 18:57:30
Alternatív megoldásként szóba jöhet a máglyahalál is nekik.
Ha ezek nem válnának be, vannak még ötleteim.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 18:57:36
@Uttar Pradesh: szomorú dolog ez, már viccelni sincs kedvem.
vénszivar 2013.04.01. 18:57:37
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:58:08
2013.04.01. 18:58:27
Finoman szólva sem vagyunk egy véleményen és nem azért mert én ateista vagyok.
Maradjunk ennyiben.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 18:58:52
ÖÖÖÖÖÖÖ
@zebraság fél cicaság: Különben a katolikusok egy jó részével nincs bajom, csak az ilyenekkel, akik ezt a templomra írták. És ebből nem kevés van.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 18:59:01
"Szóval könnyű egy ilyen cetlit lefotózni a hirdetőtáblán és aztán hőbörögni nagy nyilvánosság előtt az egyház képmutatása felett,..."
Meg ilyen cetlit kitenni is könnyű!
A főnök ezt tanította nektek????
Nem "hinném" - hogy stílszerű legyek! ;)
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 18:59:36
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 18:59:54
Licus 2013.04.01. 19:01:00
A koldusmaffiát meg szépen megsimogatná? Mert EZ a lényeg: az agresszív (szinte támadó - 120 kilós éhező koldus...) kéregetés nem templom közelébe való. Valszeg ez ellen iródott a hirdetés. Sőt sehová se való. Az igazán rászoruló bemegy a plébániára, adnak neki (pl. élelmiszert). A koldusmaffia NEM megy be, mert egyszerűen pénzbegyűjtők. Aki jár templomBA, az tudja, miről beszélek...
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 19:01:06
kézműves étcsokimikulás 2013.04.01. 19:01:42
ja,oda sem ülhetek,mert az valahogy 24 órás "védelem" alatt áll.
erről ennyit.
amúgy gratula,hogy ide is sikerült beszerkeszteni egy keresztény ellenes kirohanást húsvét alkalmából.
nem elég az index gyökérségeit olvasni nap mint nap.
már a comment sem szól lassan másról mint az ottani "szerkesztők" vad megfelelni vágyásáról,itt is ez a helyzet.
szánalom.
unionista (törölt) 2013.04.01. 19:01:46
vagyis: mindenki addig hívő, ameddig kényelmes.
Gera 2013.04.01. 19:02:15
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 19:02:42
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:03:34
"szavanna állatok zsirűf,elefánt,vizíló,flamingó,gepárd,oroszlán"
unionista (törölt) 2013.04.01. 19:04:18
az teljesen rendben lenne ha a koldusmaffiát szétkergetnék a rendőrök. de hagyni kellene már ezt a hülyeséget. amikor mindenre, ami álszent és képmutató ez a válasz: bezzeg a zsidók. csak szólok, hogy az ártatlan palesztinok legyilkolását kihagytad.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 19:05:51
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 19:06:01
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:06:23
Licus 2013.04.01. 19:07:34
unionista (törölt) 2013.04.01. 19:07:52
ez a levél nem a koldusmaffiát tiltja ki, hanem megkéri idézem: "a koldulni kényszerülő szegény Testvéreket", hogy a templom környékéről húzzanak el. és megkérik az idézem "Hívőket", hogy ezeknek az embereket (ti "a koldulni kényszerülő szegény Testvéreket") a templom környékén ne támogassák. ez van odaírva. te meg itt regélsz a koldusmaffiáról.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:08:07
"agyis: mindenki addig hívő, ameddig kényelmes."
Nem! Tudod van a jó koldus, meg a rossz koldus! A jó koldus, aki nem a templom környékén a koldul, míg a rossz aki ott teszi ezt.
Az még szomorúbb az egészben, hogy ezt a védhetetlen dolgot is meg akarják magyarázni!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 19:08:37
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 19:08:39
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:08:54
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:09:20
blog.xfree.hu/myblog.tvn?n=ezerjo&pid=82583&blog_cim=Schmitt%20P%E1l%20k%F6zt%E1rsas%E1gi%20eln%F6k
Második sor.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 19:10:01
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:10:31
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 19:11:20
www.facebook.com/photo.php?fbid=567310266635309&set=a.252840271415645.69152.138994429466897&type=1&theater
@Uttar Pradesh: Nem általános, na!
@Licus: De ezt nem tudhatod.
Amúgy a koldusmaffia nélkül is koldusok lennének ezek az emberek.
És ettől még a keresztény tanok nem változnak.
@unionista: Mindenesetre igaza van. Én is kíváncsi lennék. (A pécsi zsinagóga körül nem nagyon van koldus.)
kézműves étcsokimikulás 2013.04.01. 19:11:37
mert az érdekes módon gáz,ha a keresztény templomnál megkérik a kolulókat,hogy hagyják a híveket,de az nem,ha "msoktól" karhatalommal űzik el vagy előzik meg az ilyeneket.
sajnos gyomorforgató a kettős mérce,itthon is,európában is.
vannak,akiknek mindent lehet,másoknak meg mindent a szemükre vetnek.
ez van.
amúgy még mindíg nem értem,hogy ez miért is homár kompatibilis poszt,az indexen elvárt keresztényellenes fellépésen kívül.
regress 2013.04.01. 19:11:42
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:12:39
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:13:27
Hajrá Magyarország, én így szeretlek!
vénszivar 2013.04.01. 19:13:54
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:14:36
kézműves étcsokimikulás 2013.04.01. 19:15:12
csak a köpködés.
Licus 2013.04.01. 19:15:35
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 19:16:01
Ecrasez l"infáme!
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:16:50
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 19:17:43
igi1 2013.04.01. 19:17:48
Köszönjük szíves megértésüket, csuhások.
Ha belegondoltok, tényleg szomorú történet, és tükrözi az itthoni állapotokat.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 19:18:01
@Licus: Jaja csak a rendelő a TB ellátást intézi, és nem "minden szegény jöjjön közénk".
@Dr Jozef Vengloš: Komoj szakmay írás lehet ez!
ephart 2013.04.01. 19:18:05
A Mera rádió szerkesztőjeként sok riportot készítek a keresztény élet gyakorlati kérdéseiről. Most Szeverényi Jánost kérdezem arról, hogyan viszonyuljunk helyesen az utcán, aluljárókban, templomok ajtajában kéregető emberekhez. Hiteles forráshoz fordultam, hisz ő heti egy napot áldozott arra lelkészként, hogy a VIII. ker-i családsegítő utcai, szociális munkásaként tapasztalatokat gyűjtsön.
- Hallottam már őket dicsekedni, hogy egy havi bér többszörösét gyűjtik össze a balekoktól. Ilyenkor megkeményíteném a szívem: Nem! Aztán igék jutnak eszembe és elbizonytalanodom.
- Bár ezek igen összetett esetek, mégis azt állítom, hogy nem kell mindenkinek adni! Sőt! A koldusok világa igen megkérdőjelezhető. Sokan maffiákban dolgoznak, s keményen büntetik őket, ha nem hozzák a várt bevételt. „Egyéni vállalkozók” is vannak, akik ügyesen átvágják az embereket. Sokszor lelki és szellemi zsarolással élnek, olyan mondatot küldenek utánunk, ami szíven talál. Máskor ránk ijesztenek. Általánosságban arra jutottam, hogy alig adok az utcán. Én nem ismerem az egyén életét és így nem is tudok segíteni rajta. De ha az Úr vezet, az más…
- Akkor csak úgy menjünk tovább?
- Ha megmozdul a lelkünk, akkor irányítsuk el egy olyan helyre, ahol személyesen felveszik vele a kapcsolatot. Teljesen áttekintik az életét s felfedik azokat a pontokat, amik előidézték a bajt. Motiválják őt, támpontokat adnak, ahonnan elindulva ki tud kerülni nehéz helyzetéből. Természetesen ez nem az egyén dolga, erre szakképzett emberek vannak. Az akkut helyzetet azonnal kezelni kell, a többit pedig sorban. Ha ezt a felkarolást szívesen fogadják, akkor már könnyebben fogadják a lelki megújulást is ezek az emberek. Lehetséges, hogy éppen a mi segítségünkkel fog valaki hitre jutni.
- Értem, ez a hatékony segítés rövid vázlata. De ha mégis adok neki?
- Ezzel sokszor csak fokozom a bajt. Magamat ugyan próbálom megnyugtatni, de őt továbbgördítem kiüresedett, méltatlan állapotú sorsában. Sokan eljutnak odáig, hogy erőszakosak lesznek és még a templom bejáratánál is határozott keresztény férfiak segítségére van szüksége az oda betérni kívánó hivőnek.
- Felcseng bennem Jézus szava: éheztem és ennem adtatok… amikor megtettétek ezeket akárcsak eggyel is …velem tettétek meg.
- Igen, mindenkinek van egyéni feladata a segítség nyújtásban, de nem mindegy, hogy hol és ki felé. A megoldást egy koncentrikus körként képzeljük el. Akik közel állnak hozzánk, feléjük tartozunk elsősorban felelősséggel. Család, szülők, rokonok, gyülekezet, barátok, munkatársak, szomszéd… Mesterünk se úgy gondolta, hogy össze-vissza, kontroll nélkül adakozzunk, akárhány csekk jön, vagy kérnek, mert a végén mi válunk kéregetőkké. Követendő példa, ha kiválasztanak egy ismert családot, és őket támogatják. Akár rendszeres havi összeggel, akár csak ebédet visznek a kis nyugdíjas szomszéd néninek. Jézus se csinált rendszert abból, hogy állandóan ötezreket vendégelt meg, vagy nem nyitott Kánában borozót…
- Mi a támogatásainkat a gyülekezetnek adjuk. Ezért, van, aki azt mondja a kéregetőnek, hogy jöjjön be a lelkészhez vagy a gyülekezetvezetőhöz.
- Nem ajánlanám. A vezetők általában nem képzettek ebben a témában, ne terheljük őket, sok minden megeshet. Előfordult agresszivitás is a lelkészi hivatalban, amikor valaki elesett, részeg állapotában támadt. Volt, aki kést rántott elő. Mások rendszeresen be akarnak csapni minket. Ébernek kell lenni, hogy ne használhassanak ki minket. De ismét mondom: nem lehet sablonban gondolkodni, mindig szükségünk van a Szentlélek vezetésére.
- Tehát akkor a közvetítés a mi dolgunk ezekben az esetekben?
- Igen, az a legjobb megoldás, ha a hajléktalanokkal foglalkozó egyházi vagy más szervezetekkel vesszük fel a kapcsolatot, ahol szakmai ismerettel rendelkező, elkötelezett hivő emberek segítenek. De van amikor mentőt kell hívni vagy rendőrt. Ilyenkor készüljünk fel, hogy tudjunk információt is adni a helyzetről.
- Honnan tudhatom, hogy kit hívhatok fel?
- Legyen a gyülekezeti faliújságra kitéve egy lista: a környezetben lévő hajléktalan szálláshelyek, több ingyen konyha, segélyhelyek, irodák címe és telefonszáma. Így nem egyszeri, csak minket megnyugtató módon tudjuk le a dolgokat, hanem a teljes személyiség kap egy hathatós segítséget. Ilyen az Üdvhadsereg, vagy a Baptista Szeretetszolgálat is.
- Ők erre specializálódtak?
- Igen. Ahogy nem mindenkinek dolga drogosokkal, alkoholbetegekkel, idegsérültekkel foglalkozni, úgy ezzel a témával sem. Hangsúlyozom, bízzuk az ügyet inkább azokra, akiknek elhívásuk van erre Istentől, és szakmai tudásuk is. Nagyon fontos, hogy senkit se frusztráljon, ha lebecsmérlően titulálnak minket, vagy lelkileg zsarolnának, hiszen ez a munka nem a mi feladatunk. Mindenki mindenütt a saját dolgát tegye, amire talentumot kapott. Ekkor lesz eredményes az ügyünk. És ha adni tudunk, akkor a környezetünkben nézzünk szét.
- Mi a helyzet akkor, ha szörnyű sebeket mutogatnak, csonka végtagokat, síró csecsemőt és úgy érzem, nem birok továbbmenni. Sokszor adok élelmet, de nem is fogadják el, vagy csak fintorogva, aztán elteszik. Kevésszer láttam, hogy valóban éhesek voltak, pedig ezt mondják. Volt-e olyan megtapasztalásod, amely fájt neked, mert nem tudtál segíteni?
- Rá kellett jönnöm, hogy ők is a legkülönbözőbb állapotban vannak: huncut, rafinált, zsivány, maffiózó. Ezek általában manipulálások. Egy a fontos nekik: kisajtolni a másikból pénzt. De találkoztam már teljesen leépült koldussal is, akivel már kommunikálni se lehet, nemhogy elvezetni őt a rehabilitációig.
- Ilyenkor mi a teendő?
- Én egy ilyen embernek a zsebébe dugtam be a címet, elérhetőséget…volt aki meg is keresett. Ez több, mint odapottyantani egy összeget. Legyen ott a mobilunkban egy-két segítő szervezet telefonszáma is, ha kell. Az is jó megoldás, ha pár papírdarabra ezeket még otthon leírjuk és odaadjuk a szükség idejében. Az adomány 100 forintokat inkább arra fordítsuk, hogy telefonon hívjunk neki segítséget, ha elfogadja. Ha nem… Az már ismét nem a mi dolgunk.
Licus 2013.04.01. 19:19:12
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:19:19
Bizony, bizony!
Már itt tart ez az ország, és "megnyugtatlak", hogy ez még csak sokkal rosszabb lesz!
Úgyhogy jobban teszi az egyház is, ha felköti a gatyáját, mert már mindenki küzd itt, mint malac a jégen!!!!
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:19:34
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:20:09
igi1 2013.04.01. 19:20:24
te most saját magadnak kívánod, hogy rohagyjál meg?
értem
igi1 2013.04.01. 19:21:36
hátha még egy fehér ember ezekre ráfanyalodik
na mentem is, mert kidobtam a taccsot a gondolatra
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 19:21:48
"Zsidó hajléktalan vagyok, éhezek, szánjanak meg egy kis alamizsnával!"
Fölötte ülőén pedig:
"Katolikus hajléktalan vagyok, éhezek, szánjanak meg egy kis alamizsnával!"
Jönnek mennek az emberek be-ki, egytől egyig ad pént a katolikusnak és a zsidóra mindenki megvetően néz, mire az egyik ember oda megy a zsidóhoz és ezt mondja:
"Ne haragudjon uram, de ön hogy gondolja, hogy Katolikus templom előtt zsidóként kéreget... én a maga helyében máshol próbálkoznék..."
Mire a hajléktalan odafordul a másikhoz mosolyogva:
"Hallod Kohn, ez akar kioktatni miket a businessről?!"
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.01. 19:21:50
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:22:14
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 19:22:58
nyugodtan kiírhatta volna, hogy nem támogatjuk a koldusmaffia pénzelését, ezért kérjük szegény testvéreinket, hogy fáradjanak be a papbácsihoz, de erről szó sem volt. erre tessen gombot varrni szakszerűen.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 19:23:02
@Licus: Mondjuk olyannak meg amúgy sem adnék.
Itt a korábbi, szakadt, büdös, piaszagú/pisaszagú változat honos.
Nekik jófejségből szoktam aprót adni néha, hadd igyanak egy jót.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:23:31
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:24:41
ephart 2013.04.01. 19:26:36
Nem volt helyes kirakni ezt a szöveget.őszintén mondom.most boldogabb vagy?
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:27:29
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:27:44
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:29:21
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:29:34
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 19:31:09
Licus 2013.04.01. 19:31:42
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:32:01
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:33:23
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:34:21
Érettségin:
- Mi volt előbb, az első vagy a második világháború?
- A második!
- Na ne vicceljen!
- Ja, azt hittem, beugratós kérdés volt...
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:35:06
Ja! Szerintem is!
Biztonsági őr kellene a templomok elé is!
Két dolga lenne:
1. Megválogatja, hogy ki mehet be a templomba.
2. Elzavarja a koldusokat.
látjátok feleim szümtükkel 2013.04.01. 19:35:21
Ezek a felhívások annak a tetőzései, hogy mindenki annyit ér, amennyije van. Még a templomban is.
Szomorú.
gabors 2013.04.01. 19:36:00
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 19:36:17
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:37:29
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 19:37:52
@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: a frekventált templomok előtt szokott lenni. Pl. a római Szent Péterbe szigorúbban veszik a dresszkódot, mint a hun vendéglőkbe.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:38:37
ephart 2013.04.01. 19:39:02
nos a világ fiai az utolsó napig támadni fogják az Egyházat.okkal vagy ok nélkül de támadni fogják.első sorban nem is a hívők miatt hanem az Egyházban jelen lévő Úr Jézus Krisztus miatt(hiszen az Egyház Krisztus teste).tudatosan vagy tudattalanul ezt gyűlölik a világ fiai.nincs ebbe semmi meglepő.az Úr előrre megmondta
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.04.01. 19:39:38
önző unokáin?
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:39:43
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:41:02
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:41:07
"a frekventált templomok előtt szokott lenni. Pl. a római Szent Péterbe szigorúbban veszik a dresszkódot, mint a hun vendéglőkbe."
Jah!
Hát a rövid gatyás, rövid ujjú inges koldusról ne is beszéljünk! Az a legrosszabb fajta!
Gera 2013.04.01. 19:41:24
IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2013.04.01. 19:43:03
7.106 ember kedveli · 18.931 ember beszél erről
www.facebook.com/szorakoztato.vallaskritika
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 19:43:21
@Licus: Tudják, hogy a bank csak viszi a pénzt.
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 19:43:24
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:44:29
Ámen!
England win The Ashes! 2013.04.01. 19:46:09
EvilHedgehog 2013.04.01. 19:47:22
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 19:48:39
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:49:59
"De ha Dolce&Gabbana van rajta!!!!"
Az más! Az bemehet, mert neki van mit dobnia Szent Péternek!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 19:50:08
ephart 2013.04.01. 19:50:31
nos Rosszindulatú.azt jól látod hogy Úr Jézus Krisztus aki örökké áldandó Isten vissza fog jönni és megítél minden embert(akár hit benne akár nem).mindenki elé fog állni te is én is a hamis pedofil papok muzulmánok zsidók ateisták krisnások stb. mindenki.megbeszéljük vele mit miért tettünk itt a földön.Ő az igaz Bíró nem fog hibázni
'Én vagyok az út az igazság és az élet, senki sem mehet az Atyához csakis énáltalam!'
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:52:14
;)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 19:52:27
@ephart: Na ennyi. De állítólag számít, mit hogy csináltál, illetve hogy keresztény voltál-e csak, vagy jó ember - és az első nem lesz elég.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:54:21
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 19:54:22
hollario 2013.04.01. 19:54:29
Viktus 2013.04.01. 19:55:29
Hanta ... papok szépen kis kockás füzetkével járnak az öregekhez szedik be a pénzt. Esküvőkön szintén- Temetés szintén nincsen ingyen sőt ... minden haranghúzás külön pénzbe kerül, ha még előtte hetven évig is oda járt a hívő lélek, és tömte a zsebüket, akkor is. Olyanok, mint a maffia ... ez a szegény papok fillérekből élnek szöveg egyenesen vicc.
hollario 2013.04.01. 19:55:32
:))) ja, csörgetik a perselyt összevissza, meg még füstölnek is a mocskok...
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 19:56:22
"Hol a gond? Elvárható, hogy senki se zavarja az istentiszteletet koldulással."
Jah!
Ez kb. olyan, mintha kiírnák az orvosi rendelőbe, hogy olyan beteg ne jöjjön, aki köhög, mert zavarja a rendelést!
;)
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 19:56:44
Meg fox lepődni. Nem létezik "zavard meg az istentiszteletet koldulással" alapelv.
Fejesrob 2013.04.01. 19:57:01
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:57:31
ephart 2013.04.01. 19:57:35
a hit cselekedetek nélkül halott.de az üdvösség kizárólag Úr Jézus Krisztus golgotai Keresztáldozatáért lehetséges.Kegyelemből tartatunk meg.
emlékezz a latorra.oda van szegezve a fára Jézus mellé.nem tudja jóvátenni a bűnt amit elkövetett.csak hinni hogy aki ártatlanul szenved mellette az ő bűneit is kifizeti a vérével.
első a hit aztán az abból fakadó cselekedet
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 19:58:16
Kérhetsz segítséget, de nem zavarhatod meg a normál tevékenységet.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.01. 19:58:20
zobod 2013.04.01. 19:58:47
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 19:59:01
gabors 2013.04.01. 19:59:24
Viktus 2013.04.01. 20:00:12
? A zsidóknál nem is messiás Jézus meg az elméletei. Az nem zavar? :P
gabors 2013.04.01. 20:00:32
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:00:53
Jah! Én is szeretem a gumiszabályokat!
;)
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 20:00:53
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:01:11
A csendes koldussal nincs gond. Ellenben nem lehet zavarni a többieket.
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.04.01. 20:02:00
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:03:20
"A csendes koldussal nincs gond. Ellenben nem lehet zavarni a többieket."
Nem, nem!
E templom szerint a jó koldus az, aki nem a templom környékén koldul. A rossz pedig az, aki ezt a templom környékén teszi!
;)
Jenyei 2013.04.01. 20:03:23
Viktus 2013.04.01. 20:04:43
Nem kötelező csak akkor kimaradsz a buliból azt is jegyzik ...
@Blogin:
Már közelebbről egyiket se szerencsére, de ugyanaz a banda van nagyjából itt.
Bár a szomszéd faluban ott jobbak a tarifák az alkesz csak piát kér.
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 20:04:45
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:04:57
Nem éppen.
Viktus 2013.04.01. 20:05:48
Tündérmesében igen itt keletebbre meg vége van a tündérmeséteknek ... sajnos.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:07:06
Nem, nem olyan. Ez olyan, mintha a cukorbeteg berontana a fogorvoshoz és nem engedné, hogy a pácienseket kezeljék.
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 20:07:25
Azt mondta, ha spórol, épp lesz új autója, mire a mostani kirohad alóla, képzeld, azt sem kapott.
Majd mondom neki, hogy dézsmálja a perselypénzt, mert elvárod tőle te, aki saját bevallásod szerint sem ismersz papot.
England win The Ashes! 2013.04.01. 20:07:33
zobod 2013.04.01. 20:08:10
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:08:16
""Nem, nem olyan. Ez olyan, mintha a cukorbeteg berontana a fogorvoshoz és nem engedné, hogy a pácienseket kezeljék."
Először én is ezt a hasonlatot akartam írni, de meggondoltam magamat!
;)
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:09:42
"miért lenne az szolidaritás, ha a koldusmaffia jómódban élő működtetőit gazdagítod?"
1. Küszöböld ki!
2. Ki dönti el, hogy ki a koldusmaffia? Te?
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:10:34
Nem is teszi ezt.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:10:37
Várj csak! Neeeeeem!
Buta vagyok! Ez a templom dönti el, hogy az "igazi" koldus, és ki a "maffia"!
Áhááááá! Már értem!
Viktus 2013.04.01. 20:11:32
Te v.mi szektáról beszélsz? katolikus papoknak itt van eleve külön új autó sofőrrel mi ez a maga gyűjtöget autóra?
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:11:41
Mert zavaró tényező. A misén részt venni akaró koldussal senkinek sincs problémája.
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 20:13:15
Na, benne vagy? Igazat szóltál?
gabors 2013.04.01. 20:15:34
Viktus 2013.04.01. 20:15:53
persze, ha nem járna gépjrámú az egyházmegyétől te okostóni több kisebb faluban nem lenne mise, mert a pap nem jutna el misézni ... ennyi fingod van ezekről
Viktus 2013.04.01. 20:17:03
Dédnagyanyámnak ez volt a buli még temetésekre is járt ilyen siránkozó nőnek ... öregeknek kell ez a móka.
zobod 2013.04.01. 20:17:57
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:18:16
"Mert zavaró tényező. A misén részt venni akaró koldussal senkinek sincs problémája."
És meddig tart, az egyház környezete?
;)
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 20:18:33
Esetleg a rendőr is dögöljön meg, amiért van rendőrautó a segge alatt?
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 20:19:30
ephart 2013.04.01. 20:19:56
azért ezt még gondold át
Úr Jézus Krisztus:"Aki hisz üdvözül, aki pedig nem hisz, elkárhozik."
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 20:20:03
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:20:34
Ezt hogy érted?
England win The Ashes! 2013.04.01. 20:20:36
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 20:20:59
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:21:07
"Mert zavaró tényező."
Bizony, bizony, a koldus zavaró tényező lett, az egyház számára is. Ez a szomorú!
Viktus 2013.04.01. 20:21:10
Az majdnem ...
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:22:14
"Ezt hogy érted?"
Olvasd el a kifüggesztett "cetlit"!
;)
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:23:22
Gondolom a templom közvetlen környezetét értik alatta.
Viktus 2013.04.01. 20:23:31
Persze v.mit v.miért szervezz gyűjtést :P
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.01. 20:24:02
Az illető azt állította, hogy a papok kapnak autót és sofőrt. Ez nem igaz. Itt nincsen köztes út: egy állítás igaz vagy hazugság.
Egy ismerősöm védőnő, kapott autót a munkájához, de neki ettől nem lett saját autója. Nem is használhatja másra.
hollario 2013.04.01. 20:25:20
Dehogynem, ilyen fehér ruhás kölykök, meg valaki a tömjént is nyomatja, hogy még többet adj. Vagy akkor én eddig meccsre jártam vasárnaponként?
Viktus 2013.04.01. 20:25:41
Mondjuk a hívő nem hinném zavarná őket lásd. nem alkesz csendesen elüldögél a misén, és max. aztán kéreget. Sőt az szerintem semelyik hívő lelket sem zavarná.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:25:50
"Gondolom a templom közvetlen környezetét értik alatta."
Gondolom, jól gondolod!
;)
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:26:45
Miért jársz oda?
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:29:04
"Mondjuk a hívő nem hinném zavarná őket lásd. nem alkesz csendesen elüldögél a misén, és max. aztán kéreget."
Na, itt a következő embertípus kategorizáló! Te teljesen olyan vagy, mint ennek a templomnak a plébánosa! Megmondod, hogy ki a jó hívő, és ki a rossz! (nem alkesz, csendesen elüldögél, utána kéreget)
;)
Viktus 2013.04.01. 20:29:44
Ergo ő is az egyházé más tészta, mint ez a rendőrös blablád. Jogosítvány nélkül meg ő sem vezethet így kell aki viszi, mert Jézus ereje még kevés a személygépjárművek üzemeltetésére. Fiatal papok pedig nem sűrűn akadnak erre lesznek is bajok, ha kihalnak az utolsó nagy generációk.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 20:29:48
England win The Ashes! 2013.04.01. 20:31:08
Otthon a falunkban volt olyan pap pl. (csak helyettesítő a szomszéd faluból, igaz, csak egy évig), aki bizonyos emberektől nem fogadott el pénzt. Temetésekért pl. soha, mert (és ezt saját füllel hallottam) szerinte elég gondja van az özvegynek így is.
Előtte viszont olyan volt, aki időnként szóvá tette, hogy kevés pénzt dobnak a perselybe.
Szóval ez magától az embertől függ.
Viktus 2013.04.01. 20:31:10
Elvileg vannak szabályok pl. gyilkos is bemehet megbánni a bűneit Jézushoz viszont nem mehet tovább gyilkolni a híveket az szabálytalan.
Koldus is, ha benyomva hőbörög az kizárja magát a buliból.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:31:11
Mise helyett van főzés?
dr kíváncsivagyok 2013.04.01. 20:32:51
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 20:32:54
Viktus 2013.04.01. 20:34:03
Én éppen ezért rühelltem meg őket anno 15 éve ... dédnagyanyám oda jár 75 évet ... évtizedekig eljárt sirató asszonynak meg végig szépen fizetett jegyezték a kockás füzetbe aztán még volt képük külön a miséért elkérni a pénzt a misén a harangozásért ...
England win The Ashes! 2013.04.01. 20:34:25
Hát ez most mellbe vágott! :D
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 20:34:58
Rosszul emlékszel!
Viszont a nagy magyar humanistát pontosan idézted!
;)
Atörökk 2013.04.01. 20:35:08
reccs 2013.04.01. 20:36:32
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2013.04.01. 20:37:23
Judeo-keresztény templom húsvéti üzenete
erkolcstan.blog.hu/2013/04/01/judeo-kereszteny_templom_husveti_uzenete
Judeo-keresztény templom húsvéti üzenete a szegényeknek; Koldusok coki! Készült: Pécsi Belvárosi templom
Szabadgondolkodók válasza: "..és megkérnénk a ZombiJézus nevű judeo-keresztény kitalált meselényt is hogy hagyjon békét nekünk, és a hülye tanításaival ne zaklassa a templomba járó embereket és másokat sem."
Kép egyik forrása Kép további forrása
England win The Ashes! 2013.04.01. 20:38:13
Személy szerint nekem sem tetszik...
Alaister Grand 2013.04.01. 20:42:15
Most komolyan, mit várunk az olyan embertől, aki egész életében nem vállal felelősséget semmiért, mert bármi történik, az isten akarata őszerinte?
England win The Ashes! 2013.04.01. 20:42:25
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 20:44:08
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 20:45:36
Egyéves Önkéntes 2013.04.01. 20:45:46
Viktus 2013.04.01. 20:47:08
Kikupált Tarantino? :P
Manyecska 2013.04.01. 20:52:56
tof 2013.04.01. 20:54:37
Ha koldulsok zavarják a templomban, üljön át egy másik templomba!
Ámen.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 20:55:08
Gyanítom, hogy ha Istennek van egy kis esze, akkor igen.
@Uttar Pradesh: :D
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Hol-e van-e ez kimondva-e?
Atörökk 2013.04.01. 20:56:39
Igen. Elevenen szoktam őket sütögetni, előtte ungabunga. A nőkkel kétszer.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:57:39
Nem. A zavarás a lényeg. Ha nem zavar, nem gond.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 20:58:51
Ez nyilvánvaló. Szerinted normális és elfogadható egy rendeltetésszerű tevékenységet megzavarni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 21:00:19
" Ha nem zavar, nem gond. "
Azért van kiírva, hogy a templom környékén sem.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 21:04:16
A nőket 2x is eszed meg?
gabors 2013.04.01. 21:04:39
a gond hogy abbol a gittegyletbol csak fejvesztes aran lehet kilepni ...
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 21:05:23
"Azért van kiírva, hogy a templom környékén sem."
Ezért kérdeztem tőle, hogy szerinte meddig tart a templom környéke? :)
Mert ezek után nem csak személyi, hanem területi hatályt is megfogalmaz a plébi!
;)
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 21:05:49
Persze, hiszen ezzel oda lennének csábítva a zavarók.
Rowar Atkinson 2013.04.01. 21:06:39
Ti is lehajoltok a legkisebbekhez?
gabors 2013.04.01. 21:07:12
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 21:07:47
"Amennyiben a tevékenységet végző azt az elvet hirdeti, hogy bárkinek, bármikor"
Nem hirdeti ezt.
England win The Ashes! 2013.04.01. 21:15:06
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 21:15:15
England win The Ashes! 2013.04.01. 21:22:23
(Apropó, ezt csak zárójelbe: érdekes, itt sem a templomok, sem a múzeumok, sem a pályaudvarok, metró-aluljárókban, sem a nagyobb bevásárlóközpontok környékén nem látni koldusokat. Pedig vannak, csak érdekes módon nem a fentebb említett helyeken. Már az olyan koldusokra értem, akik kalappal kiülnek valahová. Vannak olyanok is, akik az utcán szólítanak le, hogy nincs-e véletlenül egy kis apród, na ilyenekből több van, ők viszont mozgásban vannak, nem cuccolnak le.)
Atörökk 2013.04.01. 21:22:31
Természetesen.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 21:22:54
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: A templom környéke nem a egyházéé.
Ezekn kívül a katolikus egyház egyik alapelve, hogy bármikor segít a szegényeken, elesetteken.
@Rowar Atkinson: Akkor ezt most hogy.
@hagyma: Tehát ha kurva sokat dolgozol, mindenképp maggazdagszol? :D
Na nem. Elég sok ember van itt, aki egész életében gürizett, mégis szegény. Gyanítom, ott is.
England win The Ashes! 2013.04.01. 21:24:43
Erről jut eszembe:
Hétágra süt a Nap. Nyuszika vígan szalad az erdőben, amikor egy fa tövében meglátja szivarozni a szarvast:
- Mit csinálsz? Megbolondultál? Egy ilyen szép napon a jó levegő helyett mérgezed a tüdődet? Gyere inkább, szaladj velem, hogy oxigénnel teljen meg a tüdőd! - erre a szarvas elkezd szaladni a nyuszikával.
Amint szaladnak, meglátják a rókát, az orra a kokainba lóg.
- Hé te! - mondja a szarvas, itt a természet közepén kokainozol? Gyere inkább és szaladj velünk, hogy oxigénnel teljen meg a tüdőd!
- Igazad van! - mondja a róka, s elkezd ő is rohanni a többiekkel. Egy kicsit később találkoznak a medvével, amint az épp egy injekciós tűt tart a kezében egy adag tiszta heroinnal.
- Hé, itt a természet lágy ölén akarod belőni magad? Gyere inkább szaladj velünk, hogy teljen meg a tüdőd oxigénnel! - mondja a róka .
- Menjetek a picsába! Minden alkalommal, amikor a nyuszika bekap egy extasyt, nekünk rohannunk kell az erdőben?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 21:26:03
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Mondjuk nem véletlen, a keresztény egyház az egyik leginkább képmutató.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.04.01. 21:27:40
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 21:28:05
mondjuk nem mindig es nem minden benzinkutnal es nem tomegesen
es igen aprot kernek
persze meg van a szokasos, kifogyott a benzinem es anyam korhazban van
a feher inkabb mondja , bazmeg meginnek egy sort:)
@ColT: nem gazdagszom meg es most sem vagyok gazdag, de melozunk Maryvel es normalis eletet tudunk elni
szegenyek semmikeppen nem vagyunk, es gazdagok sem
van 2 kocsink es azt veszunk meg etel ital , butor muszaki cikk, stb. amire szuksegunk van
ez nem gazdagsag
eljuk az eletunket
meg nem fordult elo, hogy valamire szuksegunk volt es nem vehettuk meg
Licus 2013.04.01. 21:28:51
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 21:29:44
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 21:30:19
Nem éppen.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 21:31:41
Bármikor, de nem a normál élet megzavarásával.
gabors 2013.04.01. 21:32:25
(csak zarojelben ha kepelesi hibat latsz nyugodtan szolj szivesen veszem)
England win The Ashes! 2013.04.01. 21:36:22
"I'm a racing car passing by, like Lady Godiva..."
:D
England win The Ashes! 2013.04.01. 21:37:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 21:42:08
@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Öööööö
LOL?
"Nem éppen" -> mondom AZ EGYIK
@hagyma: Bazz, amikor előadom, hogy nekem kb. ennyi kéne, akkor megkapom, hogy nem vagyok ambíciózus.
Hát faszom :P
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.01. 21:43:36
Mit nem értesz?
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 21:48:36
Ramones1965 2013.04.01. 21:53:13
igi1 2013.04.01. 21:53:59
pláne, hogy a templom környéke sem az egyházé, hanem az önkormányzaté, nem?
sőt, maga a templom sem egyházé, az államé, csak a költségeket az egyház állja, és az egyház üzemelteti a templomot
akkor meg elvileg nem is lenne joga megtiltani
se így, se úgy
legközelebb nem léphetnek be a rokkantak, a betegek, nem lehet belépnie a náthásnak, annak, aki köhög, nem léphet be a síró gyerek, mert a többieket zavarja a mise alatt?
Licus 2013.04.01. 21:55:02
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 22:00:18
igi1 2013.04.01. 22:00:29
de mégis ott vannak, mert MISÉT AKARNAK HALLGATNI, a többieknek meg el kell tűrni
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 22:02:17
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.01. 22:03:16
Na pápá jóéjt.
@Ramones1965: A belvárosból ki is vannak ráadásul tiltva... Szóval ilyenkor hol a frászban van a városvezetés? :D
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 22:07:55
igi1 2013.04.01. 22:08:47
oszt ott azt csinálhatnának, amit akarnak
mert az jobb, hogy a kisebbségiek mit csinálnak egy önkormányzati lakásba, vagy bármelyikkel, ahová beteszik a lábukat?
Rengeteg olyan lakás van, amit senki nem használ, de az államé, mert senki nem örököl.
Egyébként még én is hallottam, pécs mennyire elhíresült ezekről az elmeháborodottakról, a koldusokról a randalírozó cigókról az utóbbi időben.
nem az lett a legélhetőbb város?
Licus 2013.04.01. 22:09:23
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 22:11:19
És igenis volt érzelmi zsarolás, közösségi érdekkel terhelve, bibliai idézetekkel megtámogatva, hogy ez nekem kötelességem.
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:14:20
Tudod az a gond, hogy az előbbi népcsoport gyorsabban szaporodik, így több szavazó "termelődik ki" rövid idő alatt.
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:17:08
Licus 2013.04.01. 22:17:26
igi1 2013.04.01. 22:17:52
aztán meg volt, aki nem is ment el szavazni :)
lesz ez jövőre is biztos
26 évesen már van olyan osztálytársam, akinek 4 gyerek van, ezek minden évbe várandósak
ha szavaznom kéne, hogy hajléktalan, vagy ciggóval kéne együtt élnem, hát inkább a hajléktalanokra szavazok
de most érted, amíg nem szólnak hozzám a templomba, nem mellém ülnek, felőlem azt csinálnak, amit akarnak, letojom
a templom környékét meg az önkormányzat tartja rendbe, akkor csak nekik van joguk kitiltani
igi1 2013.04.01. 22:19:06
van még valami?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 22:20:17
en ezt nem ertem, vagy ertettem
en 52 leszek holnap es most az a celom, hogy menedzser legyek, mert meg 10 evet kell robiznom
Atörökk 2013.04.01. 22:20:45
Mit csináltál? Nem állt fel rendesen az éjjel? ;-)
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 22:20:54
Külömbe meg az a ki kinek az embere vagy ellene ősi és hibás kommer felfogás.
igi1 2013.04.01. 22:22:42
adják ki, amit meg kell csinálnom, annak örülök, kapok fizetést, nem unom
ha nem tetszik, keresek mást
nem mindenki akar mindig több pénzt
nekem jó az, ami van, örülök a melónak, nem panaszkodhatok
most mindegyiknek van előnye, és hátránya, de a kettő nálam kiegészíti egymást, és olyan, mintha egy lenne
nekem már csak egy pasi kell
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:23:46
Rosszindulatú Vászka 2013.04.01. 22:25:12
igi1 2013.04.01. 22:28:38
az angol szleng a fuck és változatai
nem bunkóbb, mint a cunt
pussy :D ezen mindig behalok
meg van a pissed
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:29:37
Reggel kérdem ártatlan arccal, hogy nálatok mi a szokás húsvéthétfőn? Mondja, hogy tojáskeresés (nem részletezem, gondolom tudod, hogy megy). Erre elkövette azt a hibát, hogy visszakérdezett. Mondom, nálunk meg kell dolgozni a tojásért, ezért locsolni szoktunk. Aztán szemléltettem fél liter vízzel. :D Életben még nem hallottam olyan műsort, amit lerendezett. :DDD
Utána átkopogott, kaptam csokitojást meg puszit, utána viszont elpucoltam hazulról, mert elkezdett Rihannát hallgatni, ami azt jelenti, hogy jön a pasija, én meg aggódtam, hogy esetleg elmeséli neki a sztorit.
Eddig heppiend is lehetne, de mikor hazamentem, épp kinézett az ablakon, és torokelvágást imitálva mutogatott felém. :D Igaz, mosolygott. Vagy kárörvendett?
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 22:30:45
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:33:09
Igaz, ha már hallottál lengyelt az anyanyelvén beszélni, annak minden harmadik szava, szófordulata "kurwa", "kurwa mać" vagy "Ja pierdolę!".
Mrs.Columbo 2013.04.01. 22:33:26
Muhaha. Azért kíváncsi vagyok, hogy ha eléd állítanának egy szutykos részeg hajléktalant vagy egy jól szituált, LFZE-n végzett roma hegedűművészt, melyiket választanád...;D
Atörökk 2013.04.01. 22:35:04
Egyelőre a tojáskeresést vizualizálom, már ha érted :D
igi1 2013.04.01. 22:37:01
állítom!
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:37:01
Boldog szülinapot így előre!
Tényleg, fejlettebb országban ünnepelnek szülinapot? Vagy már azt sem? ;)
gabors 2013.04.01. 22:37:31
Anomalocaris (törölt) 2013.04.01. 22:38:02
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:39:08
@igi1: "ha szavaznom kéne, hogy hajléktalan, vagy ciggóval kéne együtt élnem, hát inkább a hajléktalanokra szavazok"
Mondtam már, hogy épp most készülnek engem kilakoltatni? ;)
igi1 2013.04.01. 22:40:12
mivel ott annyi név, ahány csillag van az égen
Atörökk 2013.04.01. 22:41:08
Igazából Rihannát leszámítva szimpatikus a hölgy :)
gabors 2013.04.01. 22:41:49
A fejlettbb-ben meg egyenlore de ugy beszelik hogy legfejletebb-ben mar nem fognak (elfogy a foszfor vagy a szosz)
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:42:00
A nővére már inkább hozza a sztereotípiát.
igi1 2013.04.01. 22:42:42
elkezdi: csokoládéba mártott bogár
kérdem én, mikor a csokoládé ára az egekben van, de hús nincs, akkor hol a bibi???
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 22:42:45
a szulinap a z szulinap
a nevnapot nem ismerik
ne legyel ilyen negativ 52 az a legszebb ferfikor
sosem ereztem ilyen jol magam
meg ha 92-ot mondanal hogy nem elem meg azt ertenem
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:44:08
Köszönöm, hogy rávilágítottál. :)
Öt éve minden névnapra tájképes vagy hasonló képeslapot küldök, mert nincs más. Illetve vannak sima virágosak is, de kicsi a választék, a nagy része meg giccses.
igi1 2013.04.01. 22:44:18
jó kis lordi kell ide
vonyítás nem zene
@hagyma: te mindig csak zabálsz, nem lesz ez már sok?
gabors 2013.04.01. 22:47:21
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:50:49
Jó, persze nekik ott volt két világháború, a másodikat már felnőttként kapták, nagyapámnak ráadásul a szocializmus is igyekezett "hangulatot teremteni", de akkor is, nem volt ekkora hajsza, mint manapság.
England win The Ashes! 2013.04.01. 22:55:25
Rapen, hörgő metálon, vinnyogáson, fiú- és csajbandákon, illetve azok szólókarrierbe kezdett tagjain kívül (oké, Robbie Williamsnek van egy-két használható száma) majdnem minden oké. Legyen benne gitár, az jó kiindulópont.
Egon Krenz 2013.04.01. 22:59:41
igi1 2013.04.01. 23:00:38
nekem azok inkább a kedvencek, amikben nincs ének, valamint olyan számok, amik klasszikusok, énekkel, és ének nélkül, karaoke verzióba.
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:02:44
*Ezt a Stinget sem értem, hogy a fenébe volt képes ezt engedni (na jó, asszem tudom, a feldolgozás jogdíja is nála van).
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:03:50
Egon Krenz 2013.04.01. 23:05:20
Dunába a koldusokkal és a rokkantakkal!
Éljen Viktor :D
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:08:45
Ilyen szemi-klasszikusok viszont jöhetnek akár éjjel-nappal, mint ez (megbánod, ha nem kattintasz): www.youtube.com/watch?v=OgpnlLz7WR0
Egyébként Greg Lake for prez!, mert egy nap van a szülinapunk. :)
Vagy ilyesmire gondoltál? www.youtube.com/watch?v=_h_52cqWQoM
batmann 2013.04.01. 23:10:04
Mt 7.4
Hogy mondhatod embertársadnak, hogy hadd vegyem ki a szemedből a szálkát, amikor a magad szemében gerenda van?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 23:11:16
ritkan, de akkor kurva jol
most nem fozott, hanem sutott
ittunk egy uveg vorosbort
par sort
elszivtunk egy pipa jointot
azutan szerelmeskedtunk
@Dr Jozef Vengloš: egyik nagyapam meghalt a Donnal, a masik szabo volt
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:12:20
Apropó, ha már endéká: az megvan, mit hívnak Berlinben a pápa bosszújának?
Egon Krenz 2013.04.01. 23:13:09
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:15:22
gabors 2013.04.01. 23:16:28
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:18:17
A Tévétorony ugye Ulbricht megalomán ötlete volt. Namost a golyóbisról a napfény kereszt alakban tükröződik vissza.
farm1.staticflickr.com/158/356251434_5a2bc0b964_z.jpg?zz=1
Állítólag Ulbricht őrjöngött is emiatt, de nem lehetett mit tenni.
Egon Krenz 2013.04.01. 23:18:17
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:20:23
Egon Krenz 2013.04.01. 23:21:29
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:22:30
ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.01. 23:22:55
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 23:27:10
akkor counrty singer lehet:)
England win The Ashes! 2013.04.01. 23:36:44
Eltaláltad, countryzenész-énekes, annyira nem vagyok rajongója a műfajnak, de tőle pár szám tényleg remek. Amúgy meg a marihuana legalizálásának legnagyobb szószólója, évtizedek óta kampányol mellette. Igaz, mivel én nem füvezek, nekem nem ezért szimpatikus. (Mielőtt bárki kezdené, nem, sem MDA-t, MDEA-t, MDMA-t, kokót, hernyót, haskát és egyebeket sem használok, bár a legtöbb már volt a kezem ügyében.)
Hétfejű tündér 2013.04.01. 23:40:50
A templom nem tilt, hanem kér.
Na akkor ezt tisztáztuk:)
Jó lenne tudni, hogy mi ennek a kérésnek az előzménye (ha van neki olyan.)
A mi templomunkban a mise után mindig van egy vagy két bácsi, aki ott ül a templom bejáratánál a pohárkájával. Ugyanazok mindig. Én nem vagyok nagy templombajáró, de már én is ismerem őket. Van aki ad nekik, van aki nem.
Senkit nem zavar a jelenlétük.
Felhívnám a figyelmet arra, hogy kéregetésről szól az írás. Nem arról, hogy szegény testvéreink ne kolduljanak a templom közelében. Ha ez a kéregetés azt takarja, amire gondolok, akkor nincs ezzel az irománnyal semmi baj.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.01. 23:44:10
tegnap pont jokor jott
mindenki offos aolt, remek vacsora
jo bor
es nagyon jo fu
ohmajgad
nem hulyeskedtem, ugy nevrol es temarol levagtam countrysinger
en imadom a countryt de nem vagyok perfekt az eneksek kozott
a kocsimban ol a countrycsatorna /92.5/ van belove
szeretem
gabors 2013.04.01. 23:44:27
England win The Ashes! 2013.04.02. 00:04:04
igi1 2013.04.02. 00:17:02
aszongya
kérjük
NE KÉREGESSENEK
először kérés, aztán felszólítás
England win The Ashes! 2013.04.02. 00:25:23
Amúgy lenne egy nagyszerű megoldás. A templomszolga vagy a plébános elbeszélgetne a koldusokkal, majd megállapodnának, hogy jelenlétükkel nem tüntetik ki a helyszínt, cserébe minden alkalommal a mise után kapnak ételt és/vagy kis pénzt.
Hétfejű tündér 2013.04.02. 00:26:13
Neked vagy szövegértési problémáid vannak, vagy nem tudom. Világosíts meg!:) Kérlek:)
Hétfejű tündér 2013.04.02. 00:38:33
igi1 2013.04.02. 01:16:26
hát így
England win The Ashes! 2013.04.02. 01:25:21
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.02. 01:27:23
ha jelenmtkezel melora kkor van kotelezo drogteszt'
de random nincs
perszeh latszik rajatad, hogy be vagy nyomva/ alkohol vagy drog/ kirugnak rogton
England win The Ashes! 2013.04.02. 01:29:52
England win The Ashes! 2013.04.02. 01:38:03
ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.04.02. 01:52:33
gabors 2013.04.02. 01:55:17
Van ahol (WHO) cigarettazni sem lehet benne van a szerzodesben (otthon sem) es tesztelenek is ..
England win The Ashes! 2013.04.02. 01:59:32
gabors 2013.04.02. 02:07:50
reszegen nem mentem be de masnaposan azert sokszor mondjuk inkabb mikor fiatalabb voltam es nem kocsival jartam dolgozni... (na jo nem idegsebesz vagy repules iranyito vagyok)
Ugy tudom a biztonsagiakat nalunk is tesztelik mondjuk stukkerel a jarkalnak meg van belso "swat" akik amikor emelt fenyegetettsegi riasztas van "orange vagy mi fasz" akkor teljes kombat szerkoban full atuto M-16 nel latni oket ha igaz meg hazi "sniper" is van
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 06:38:23
@hagyma: És nem ám. Azt is leírtam, miért. Mert felesleges? :) (Illetve van nekem szakmám, ami érdekel, és azzal szeretek foglalkozni, nem adminisztrációval.)
" nem gazdagszom meg es most sem vagyok gazdag, de melozunk Maryvel es normalis eletet tudunk elni"
Akkor minek akarsz manager lenni? :D
@gabors: Másnaposan akkor gáz, ha valójában nem másnapos vagy, hanem még aznap :D
@Dr Jozef Vengloš: :D +1
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 07:31:47
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 07:38:42
kilatas.webuda.com/?q=node/305
2013.04.02. 08:44:48
Ha mégsem, akkor ez megint egy ormótlan libsi provokáció a mi kedves Dzsekillünktől amiből egyre többet láthatunk újabban eme fogyasztóvédelminek szánt blogon!
2013.04.02. 08:47:55
Ez a szicíliai maffia vendéglátóhely nem felgyújtási "szerződéseire" emlékeztet kísértetiesen!
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 08:53:04
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 08:54:17
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 08:56:00
vö: nekem többet ne trombitáljanak!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 08:57:24
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 09:01:08
Ne érts félre. Én nem gondolom hogy ez egyszerű, és kellemes lehet.
h
Ha jól értem ez nem egy klub,ahol jól öltözött emberek, egy fura jelmezben lévő stand up-ost hallgatnak. Tényleg senkinek sem akarom megbántani a hitét, de azok az emberek akik a kéregetést bunkó módon teszik, azok kiesnek Isten kegyelméből? Vagy ez hogy? Nem azt mondom hogy mindent lehet, és én azt támogatom, hogy a koldusmaffia vegye el a lehetőséget azoktól akik méltó légkörben akarják gyakorolni a hitüket.
Mert az rendészeti kérdés. Ha nem így van, akkor pedig hozzáállás kérdése. Szerintem.
2013.04.02. 09:10:18
Ezt az ócska demagógiát nem hagynám szó nélkül! Jár nekik a szakrális helyből ugyanannyi mint másoknak, kurvák is bemehetnek (ad absurdum ) imádkozni! Az asztalos sem ott farag széklábat, pedig az is egy foglalkozás! A templom az templom nem zsibvásár és az egyháznak engedtessék meg hogy meghatározza mi történhet meg és mi nem a saját területén (pedig egyik szakterületük az elesettek támogatása), legalább olyan szinten mint egy egy italdiszkont, ahol szintén nem hörpintheted fel az itókádat az eladótérben hiába foglalkoznak alkohol árusítással. Eme párhuzamot csak a kedvedért alkalmaztam hogy biztosan megértsd! :))) Az általad hivatkozott fekete könyv, meg van más színűben is jóbarát!
Manyecska 2013.04.02. 09:14:06
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 09:15:37
2013.04.02. 09:21:32
Jól van, akkor menj be egy templomba és rendezz AVON termék bemutatót!
Manyecska 2013.04.02. 09:22:57
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 09:24:10
Igyekszem bizonyosan megérteni. A templom környezete nem az egyházé. Természetesen a vallás gyakorlásához szükséges feltételek biztosításához joga van. Bizonyára tudod hogy az állam és az egyház szétvált. Tiszteletben tartva a vallásod és a véleményed, azt kérem, te is tartsd tiszteletbe az enyémet.
Az italdiszkont még csak véletlenül sem jó példa, és azért nem teheted meg hogy ott iszol, mert nincsenek meg a vendéglátás alapfeltételei. Az egy italdiszkont, erre kapott működési engedélyt...ha vannak áthallások, azok szándékosak...
Olvasd el a fent kiragasztott plakátot. Én elfogadom hogy ezt tették, és azt is hogy joguk van hozzá, miért ne. De te is fogadd el, hogy ez nekem rendkívül visszatetsző. Hogy miért? Ez szerinted ócska demagógia. Szerintem nem.
Ugyanakkor egyházi témában ócska demagógiát emlegetni... de ezt már tényleg nem fejteném ki...jóbarát..
Manyecska 2013.04.02. 09:25:00
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 09:28:57
"Kérjük templomunk híveit, hogy a templomon belül, illetve annak környezetében ne támogassák a kéregetőket."
vs. AVON bemutató. Tényleg - kicsit árnyaljunk már.... szerinted ez ugyanaz! Arra kéri a híveket, hogy ne támogassák a kéregetőket! Arra! Az van oda írva.
Miért?
hogy megőrizzék a templom békéjét, és tiszteletét.
Érted? Szegény testvérek vs templom békéje. Tudom hogy ez neked demagógia, de akkor egy mise szövege egy demagógia halmaz..nem? AVON.. az...
helianthus 2013.04.02. 09:36:58
Atyaég.
Nem írták oda pontosan, meddig tart a templom környezete.
Azt azért fontos lenne tisztázni.
Ennél többet nem tudok ehhez a poszthoz hozzászólni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 09:40:20
@Cicmen: Koldulás sem zsibvásár.
Különben OK, ne koldulhassanak, igazából leszarom ám, de ettől függetlenül röhejes, hogy pont az egyház tiltja a koldulást :D
AVON termékbemutató -> kíváncsi lennék, mi lenne az eredmény, ha a pap százalékot kap ;)
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Ennyi. Jobb helyeken ugyebár.
elwood 2013.04.02. 09:40:21
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 09:46:30
Manyecska 2013.04.02. 09:46:35
2013.04.02. 09:47:14
Dehogy igyekszel megérteni. Nyilván azért, mert ha csak egy részét is hajlandó lennél megérteni akkor felborulna a gyenge lábakon álló érvelésed!
Mindent a maga helyén és a maga idejében! A templomban megtilthatják, körülötte kérhetik minden további nélkül a koldulás mellőzését. Egyébként sejtem is hogy miért. Egyik pékségnél (és sok más helyen is szerintem) kidobálják rendszeresen este a még jó, de másnap már nem eladható péksüteményt. És miért nem adják a hajléktalanoknak? Próbálták, de nem az történt, hogy átvették és letipliztek, hanem napról napra nagyobb csődület várta a zárást vitatkozás, bunyó is volt, meg számonkérés hogy miért neki, miért nem nekem stb. Egyszerűen elviselhetetlenné tették a környéket.
Nem kívánok több tanmesét prezentálni egyébként, teljesen világos hogy nem akarod megérteni azt amiről szól a történet, javaslom hogy menj a templom elé alamizsnát osztani, ha fáradt vagy hívd meg őket szerény hajlékodba,emelj szót a képmutatás ellen, dönts meg a katolikus egyházat! :))))) És le a demagógiával is természetesen!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 09:47:54
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Ha felfeszítik a perselyt, az már rendőrös ügy.
Manyecska 2013.04.02. 09:50:04
helianthus 2013.04.02. 09:52:47
@elwood: tényleg, ez tök logikus, tudhattam volna.
Manyecska 2013.04.02. 09:53:23
2013.04.02. 09:55:01
Így! Avonos eladásból él, koldus koldulásból. Egyik se űzze az ipart a templomban. Kicsit "bonyolultabb" hasonlatot alkalmazok már magyarázhatom, noha egyik előző kommentemben már kifejtettem hogy az imaházba bármelyik szakma képviselője is az illető, imádkozni kell járni!
Manyecska 2013.04.02. 09:55:55
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:03:23
"A hívőknek javasolt éves keresetük 1%-át fölajánlani, de nincs bevallás, sem ellenőrzés, nem is számít bűnnek, ha nem (meggyónni sem kell :))."
Persze, csak ha nem fizetsz egyházi adót, akkor ha a gyereked elsőáldozó, bérmálkozó, esetleg bizonyos egyházi iskolákba kell papi ajánlás, akkor borítékkal kell menni a plébánoshoz, különben megtagadja a dolgot, ez bevett szokás a katolikus egyházban.
2013.04.02. 10:03:32
Erre mondják a rendőrök, hogy értjük mi a viccet, csak nem szeretjük! :)
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:05:54
Akkor nem tudsz olvasni, mert a szövegen az áll, a templomban és ANNAK KÖRNYEZETÉBEN. Nem áll rajta az, hogy csendes, vagy nem csendes.
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.02. 10:07:22
Érdekes módon végül nem jeleztek vissza, mert kiderült, hogy nem is úgy volt. Addig templomba sem járó, nem is hívő keresztszülőket akartak, a pap pedig jelezte, hogy ezt nem engedélyezheti. Aki nem jár templomba, nem gyón legalább évente egyszer, nem segíti valamennyivel az egyházat, az nem számít katolikusnak, így katolikus keresztelésnél nem lehet patrónus. Ebből lett a pénzfizetés története a médiában.
Amúgy minden esetben lehet az egyházmegyéhez fordulni, ha visszaélésre gyanakszunk. Az szerintem normális, hogy némi hozzájárulást kérnek, hiszen ebből élnek. Elképesztő összegeket emészt föl egy templom fenntartása, restaurálása. Sajnos látom, mennyi rohad valósággal, de tudom, hogy ez az irigyeknek nem elfogadható érv. Mégis azt mondom, hadd tegyem oda a pénzem, ahová akarom.
Manyecska 2013.04.02. 10:07:23
Egyébként tele a padlás hogy mindenkinek jogai vannak csak a normális embereknek jár a nagy büdös...:(! Érted, nehogy már legalább a templomba nyugta legyen végül is azért jár oda a szerencsétlenje. Is..
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 10:08:37
Elfelejted mi van ingyen.
Csak nevetés kell,
Mosoly, ének, tánc!
Ha égig ér a gond,
Te válladat sose vond,
Csak csücsöríts a száddal és fütyülj!
És nézd az élet napos oldalát!
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:10:46
Vajon miért pont a zsidók jutnak neked erről eszedbe?
2013.04.02. 10:13:20
A rabbi rámutat a sonkára.
-Kérek egy kilót abból a halból!
-De az nem hal, hanem sonka! Mondja az eladó.
-Kérdeztem én, hogy hogy hívják azt a halat?
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 10:13:46
Így igaz. Nem helyes zavaró alakokat odacsődíteni a templomhoz.
Manyecska 2013.04.02. 10:15:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 10:16:03
"pedig egész Bp.-en neki van a legnagyobb gyülekezete..:)"
Lehet, hogy ez nem véletlen?
@Cicmen: :D Na persze, ha azt mondta volna a kereskedő, hogy a hal olcsóbb!!!!
Avon+koldus -> rokon szakmák ;)
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:17:41
Nyilván nem voltam ott, de feltételezem a pénz téma azért került elő, mert ugyan nem vallását gyakorló nem lehet keresztszülő elvileg, de pénzért cserébe mégis lehetett volna. Ez a gyakorlat is teljesen általános. Az is, mikor bérmálkozás előtt abba köt bele a plébános, hogy a gyerek szülei nem vallásosak, és nem engedi a gyereket ezért bérmálkozásra, majd a boríték után már másképp áll a dolog.
"Mégis azt mondom, hadd tegyem oda a pénzem, ahová akarom. "
Teljesen jogos, én is a te pártodon vagyok, az egyház szolgáltatásait fizesse meg, aki igénybe veszi, éppen ezért minél hamarabb meg kellene szüntetni az egyházak állami támogatását.
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/:
Én katolikus vagyok, menyasszonyom meg evangélikus, lehet hogy éppen ugyanezen okból lesz evangélikus egyházi esküvő, mert állítólag nem csak megígértetik a katolikus keresztelést, hanem fel is keresnek majd ha eljön az ideje, igaz nyilván kényszeríteni nem lehet.
2013.04.02. 10:18:36
Mert az egy másik nagy felekezet és felvetődött bennem, hogy ők miként is viszonyulhatnának ehhez a problémához. Különös tekintettel arra, hogy ez idő tájt szintén vallásos ünnepeket tartanak.
Te tudsz ebben segíteni? :)
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:18:56
Szvsz egészen más odacsődíteni, mint elzavarni őket a templom közeléből, ami egyébként a tükröződésből úgy tűnik számomra, közterület.
2013.04.02. 10:19:40
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:21:22
Te ezt írtad:
"Na, ha a zsinagógákban szívesen látják és bőségesen megvendégelik a koldusokat húsvét tájékán, akkor nem tekintem keresztény ellenesnek ezt a posztot! :)))"
Namármost ezen logika szerint posztolónak zsidónak kell lennie. Ugyanis ha tegyük fel, ateista, vagy keresztény, de felháborodik ezen a gyakorlaton, akkor ezt legfeljebb vallásellenességnek minősítheted, de semmiképpen sem keresztény ellenességnek. Mert kívülről nézve magas ívben le van szarva, hogy a katolikusok vagy a zsidók írják ezt ki.
2013.04.02. 10:21:40
Akkor simán nem szólsz semmit, ha disznót vágnak az ablakod előtt, merthogy az közterület? :)
Manyecska 2013.04.02. 10:22:59
Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.04.02. 10:23:19
Bérmálkozásnál helyes, ha a családra is figyel a pap. Engem most szombaton bérmált meg a bíboros atya, nem merült föl ilyesmi, szerintem túlontúl kevés szűrő volt, és túl egyszerű volt, de ebben is konzervatívabb vagyok egyházunknál.
Amelyik pap így áll hozzá, az szerintem alkalmatlan a hiteles szolgálatra. Nem azért, mert pénzt fogad el, hanem mert a pénz miatt más szolgáltatást adni hiba. A botrányokozás súlyos bűn, mivel a papságba vetett törékeny bizalmon hegesen gyógyuló sebet vét. Sajnos a papok (főleg vidéki plébánosok) jelentős része nem ért a PR-hez, és néha teljesen szerencsétlenek a világi dolgokban. Sem nem fogalmaznak jól, sem nem figyelnek a közvéleményre. A bevételek megadott hányadát ők továbbítják az egyháznak, nem maguknak gyűjtenek, de hát ezt nyilván nem látja, aki nincs benne a zárt rendszerben.
Én keményen járnék el az ilyen papokkal szemben, valamint rendszeres (világi) továbbképzést tartanék szükségesnek, hogy például miképpen használjuk az internetet, Facebookot, mert néha megdöbbenek egyes atyák ügyetlenségén. De azért tegyük hozzá: ez a kisebbség, tőlem például még sosem kértek pénzt, pedig ismerek néhányat.
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:24:08
Állítólag Spanyolország egyik püspöksége területén a püspök kihirdette, hogy a nyúl halnak minősül, ezért aztán lehetett enni böjt ideje alatt. :-)
Amúgy mindig röhögök azokon a "vegetáriánusokon", akik halat azért esznek.
Manyecska 2013.04.02. 10:25:59
2013.04.02. 10:28:10
Amíg nem szól be egyúttal a muszlimoknak, a buddhistáknak, meg a Nagy Manitout imádóknak is addig elég szelektív vallásellenesség az! Bár ha mindenkit belevesz akkor sem lett volna bárgyúbb a poszt mint így!
Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 10:32:53
Manyecska 2013.04.02. 10:32:59
Uram lába meg duplájára dagadt annyi rugdostam az asztal alatt ilyenkor:D
Meg gyakoroltuk a bevonulást a templomba, a pap olyan fitt volt hogy folyton röhögtünk a háta mögött:DDD
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:34:15
De igen, ellenben a koldust nem zavarom el a ház elől, be persze nem engedem. Persze én nem vagyok akkora nagy jótevő, mint a Katolikus Anyaszentegyház...
@Blogin:
Tőled nem is fognak soha pénzt kérni, mert te rendes hívő vagy, nálad fel sem merül, hogy valamilyen szentséget meg lehessen tagadni és esetleg pénzért mégis engedni. Szóval te csak az egyik oldalát láthatod a dolognak. Ellenben vitatnám, hogy kisebbségben lennének azok a papok, akik elfelejtik az aggályokat, ha boríték csusszan a zsebükbe. Erre már csak azért is sok a lehetőség, mert rengeteg az olyan katolikus, az én családomban is, aki nem vallásos de hagyományból hittanra járatja a gyerekeit, hogy meglegyenek a szentségek.
Egyébként az a gyakorlat sem szimpatikus nekem, amikor egy bányászvárosban, ahol a gyerekek 90%-a nem volt megkeresztelve, átvette az egyház az egyik általános iskolát, majd mindet megkereszteltette, mert aki nem vállalta volna, azt megszívatták volna, persze legrosszabbul a protestánsok jártak, mert számukra is a katolikus hittan volt kötelező (túl kevesen voltak evangélikus és református hittanhoz), már meg voltak keresztelve, így hát ők már nem vették fel a katolikus vallást, így ők váltak a plébános-hitoktató állandó célpontjává.
Manyecska 2013.04.02. 10:34:24
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:38:56
Ja, mert meglátta ezt a feliratot, azonnal el kellett volna mennie a zsinagógához, majd egy muszlim imaházba is, hogy megnézze, ott talál-e hasonló feliratot... LOL
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 10:41:37
Persze ez sem lett volna elég polkorrekt, mert akkor fel lehetne háborodni, hogy ezek monoteista vallások, bezzeg a politeista vallások ellen nem rohant ki a csúnya posztoló, pedig lehet hogy azok is elzavarják a koldusokat. Persze neked nem a buddhisták, muszlimok vagy a sátánisták jutottak eszedbe, hanem véletlenül pont a zsidók.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 10:44:37
Nem elzavarás, hanem előrelátás. Ha elkezdünk pénzt osztogatni egy belyen, odacsábtíunk embereket. Ezt elkerülendő, ne osztogassunk ott pénzt.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 10:49:11
Éseannya, anyukája, a jó édes mamája, mutterja, akinek mekkel adnia az élethez való feltételeket az első időkben.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 10:51:37
A zsidók pont ugyanezt csinálnák, de mivel kevés a zsidó az országban, ez nincs annyira szem előtt.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 10:51:37
Előre rettegek, ezt hogyan kapom vissza...
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 10:53:09
2013.04.02. 10:55:11
Ebbe nem hiszem hogy a szent helyen folyó koldulás is beletartozik, bár ilyen mélységében nem ismerem az előírásaikat.
Viszont ugyanezen vallások számos igen szigorú tilalmat is tartalmaznak, tehát nem nevezhetők a mai szempontok szerint liberálisnak, vagy demokratikusnak, valamit megenged és mást tilt, tehát azt meg azért lehetne kigúnyolni. Bizonyos előírt ruhadarabok, apró "műtétek" hisztéria határát súroló kajamizériákra utalok.
Egyébként meg a posztban szereplő fölhívás kérés volt, nem helyezett kilátásba szankciókat.
A poszt pedig számomra általánosságokban is visszatetsző, véleményem szerint bárki hangot adhat a szűkebb környezetében történő eseményekkel kapcsolatos nemtetszésének és ez alól miért is kellene kivételnek lennie a Katolikus Egyháznak? Valamint az ateizmusmus egy nézet ami szerintem nem zárja ki a mások meggyőződése iránti tapintatot. Amennyiben valaki bármilyen vallást kigúnyol az bunkó és nem felvilágosult vagy modern, mondom ezt annak ellenére hogy turisztikai célokon kívül nem tettem a lábamat templomba régóta.
Manyecska 2013.04.02. 10:55:20
2013.04.02. 10:59:22
Ha odapisál és amikor kilépsz egyből le akar húzni akkor sem? Különben nekem ez is elég hogy nem engeded be! Ugyanolyan eljárás mint a katolikusoké! Írok is egy posztot rögtön erről! :)
Manyecska 2013.04.02. 11:01:46
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 11:03:31
nekünk is vidám napunk vót tennap, mer valamelyik szomszéd nyitott ajtónál üzekedett jóhangosan. vót öröm :D
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 11:06:27
Szóval ezt nem lehet a templomba járók belátására bízni, meg kell mondani a "bicáknak", hogy nehogy pénzt adjanak a koldusnak.
@Cicmen:
"Ha odapisál és amikor kilépsz egyből le akar húzni akkor sem? "
Ez már más kérdés, de erről eddig nem volt szó.
"Különben nekem ez is elég hogy nem engeded be! Ugyanolyan eljárás mint a katolikusoké! "
Akkor olvasd el még egyszer azt a feliratot, ami a képen látható! Hátha sokadszorra már felfogod.
Lángharcos 2013.04.02. 11:07:32
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 11:08:33
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 11:10:00
Kérlek taníts, mert ezt az összefüggést érteni akarom, komolyan.
Azok akik koldulnak azért mennek oda, mert arra számítanak, hogy ott kapnak valamit. Nem azért hogy jobban menjen a koldus biznisz, amiből majd befizetik a kolduskulbba a belépőt. Hanem mert éheznek, alkoholbetegek, a koldusmaffia rajtuk élősködik, olyan élethelyzetben vannak, ami talán sokuknak az utolsó stádium, amit még embernek lehet nevezni. Ezeknek az embereknek nincs választási lehetőségük.
Ez nem disznóvágás az ablakod előtt.
Az amelyik templomot így kell tisztelni, és megőrizni a békéjét, az nem szent hely jóbarát - (csak hogy idézzelek), de ha szerinted itt arról szól a poszt, hogy egy templomba mit lehet és mit nem, akkor szerintem mérhetetlenül félreértelmezted az egészet. Szerintem nem arról szól hogy kinek mihez van joga. Arról szól, hogy mi az üzenete egy ilyen feliratnak. Hogy erről kinek mi a véleménye. AZ egy más kérdés, hogy tőled megtudhatjuk,hogy koldulni végül is pont olyan mint AVON ügynöknek lenni.
Mivel szerintem az MLM is egy vallás, szerintem szégyelld magad, hogy ilyen összehasonlításokat teszel. (Óvatosan, mert lehet hogy viccelek most, esetleg nyomokban cinizmust is tartalmaz a hozzászólásom)
vénszivar 2013.04.02. 11:13:57
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.02. 11:16:31
Manyecska 2013.04.02. 11:18:18
Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 11:23:36
vénszivar 2013.04.02. 11:27:06
Manyecska 2013.04.02. 11:33:23
Ámen.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.02. 11:35:51
/ami beloled hianyzik:)/
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 12:19:04
Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 12:27:05
Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 12:30:10
Manyecska 2013.04.02. 12:30:52
Manyecska 2013.04.02. 12:31:54
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 12:49:01
Ez egy figyelemfelhívás. Sok ember azt hiheti, hogy jót tesz azzal, hogy a koldusnak pénzt ad ilyen körülmények között.
Félkifli 2013.04.02. 13:12:38
A kormány helyében olyan feltételhez kötném az egyházaknak járó pénz "átadását", hogy országos segítő-hálózatot tartsanak fenn, étkeztetési, melegedő-, szállás-lehetőségekkel, oszt puff, két probléma is meg lenne oldva egyszerre, és én se jártatnám a számat, hogy az én adóm egy része miért megy a gyerekeket [sípszó]gató papoknak.
2013.04.02. 13:25:08
helianthus 2013.04.02. 13:25:21
@vénszivar: szia Szivar! Hol jártál? Azt mondta a @Chichén Itza /Quetzalcoatl/: , hogy nászúton vagy, igaz ez?
helianthus 2013.04.02. 13:26:42
Manyecska 2013.04.02. 13:30:23
Manyecska 2013.04.02. 13:31:48
helianthus 2013.04.02. 13:39:05
Manyecska 2013.04.02. 13:42:09
Manyecska 2013.04.02. 13:45:41
vénszivar 2013.04.02. 13:53:42
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 13:55:16
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 14:30:17
"Sok ember azt hiheti, hogy jót tesz azzal, hogy a koldusnak pénzt ad ilyen körülmények között. "
Miért, talán nem? Még ha koldusmaffia is van, bár megjegyzem ez nem Budapest, hanem Pécs, akkor is nagyobb szívás a koldusnak, ha nem keres semmit, mint ha keres.
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 14:32:25
Miután elfogytak az érvek, megpróbálkozol a végletekben gondolkodás módszerével, csak szólok, hogy nem fog működni, mert már le is buktál ezzel a szakállas csúsztatási módszerrel.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 14:36:13
Ha az emberek nem tudnak bejutni a templomba, az nagyobb kár, mint az, hogy XY koldus nem tud pont a templom mellett kéregetni.
Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 14:42:43
2013.04.02. 14:44:17
2013.04.02. 14:45:50
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 14:50:22
Tehát az intoleráns ateisták fogják eldönteni, hogy kinek mi kell?
2013.04.02. 14:51:58
Nem fogytak el ne aggódj. Különben ti gondolkodtok végletekben. Ha az egyház foglalkozik karitatív tevékenységgel is többek között, akkor már éjjel nappal a csöviket kell pátyolgatnia, esetleg beköltöztetni a gyóntatószékbe éjszakára, megtölteni a kiürült Koccintós üvegüket miseborral, a templomi perselyből pénzt osztogatnia, mert különben jön az egyébként semmit sem csináló de mindent mocskoló, kritizáló értékrend nélküli libsi csürhe????
Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 15:12:35
Egyébiránt pedig a katolikus egyház és én közöttem az az egyik különbség, hogy én nem hirdetem kétezer éve, hogy isten színe előtt minden báránya egyenlő. További különbségként megemlíteném még, hogy példál én nem kapok milliárdokat az elesettek istápolására.
Összefoglalásul: ha valaki olyan egyházat épít, amelynek egyik pillére az elesettek megsegítése, akkor az kurvára ne válogassa meg, hogy kit segít meg, hanem szorítsa össze a fogát és segítsen a csövesnek is, ne csak annak akitől pénzt remél a perselybe. Az egyház nem csak az ájtatoskodó, szép ruhában pofavizitet tartó tamplombajáróké, hanem a csöveseké is. Ha tetszik ez neked, ha nem.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 15:26:09
helianthus 2013.04.02. 15:26:18
helianthus 2013.04.02. 15:27:56
@atpijkamo: azt is nálam találták? Bakker életem végéig sem fizetem ki. :L
vénszivar 2013.04.02. 15:29:35
LÉPEM!
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 15:30:08
Pedofil álszent egyházat nem ismerek. Melyik az?
Bemehet a csöves is a misére. De senkinek sincs joga a misét megzavarni, még a csövesnek se.
Hogyan vonod le az egyenlőség elvéből mások megzavarásának jogát?
helianthus 2013.04.02. 15:32:09
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 15:33:34
helianthus 2013.04.02. 15:33:40
Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 15:35:18
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 15:36:47
Nem jellemző rájuk amit írsz.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 15:38:28
Igen, én is ezt akartam először írni buta hozzászólásodra, de aztán úgy gondoltam, nem vagy rossz ember, csak buta, ezért írsz idiótaságokat.
Egyéves Önkéntes 2013.04.02. 15:55:59
vénszivar 2013.04.02. 15:56:38
Steve31 2013.04.02. 16:01:59
Jó, tilos koldulni, de akkor ne tartsák a perselyt a templomban a hívek elé!
Ne csöngessenek be a lakásomba, hogy
az egyházadóért jöttek.
( el is küldtem az anyjukba őket)
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 16:02:19
Nem éppen...
vénszivar 2013.04.02. 16:03:17
Szo Pjon-ki 2013.04.02. 16:05:49
2013.04.02. 16:52:24
az egyházadóért jöttek.
( el is küldtem az anyjukba őket)
Azért az is valami, hogy a külsőd alapján nem deportáltak volna 45-ben! :)
Mármint hogy ránézésre egyházi adó fizetőnek néztek! Különben szerintem csak az egy százalék ajánlásáért jöhettek, mert az egyházi adót nem házalással szedik be. Gondolom az elküldtem az anyjukba kitétel alapján, hogy azt sem sikerült felfogni mi járatban vannak!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 17:32:00
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 18:45:56
Ismét ugyanaz a csúsztatási technika...
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 18:47:55
Miért, nem tudnak bejutni azért, mert előtte koldulnak?
"De senkinek sincs joga a misét megzavarni, még a csövesnek se."
Szóval templom előtt koldulni = megzavarni a misét? Több kérdésem azt hiszem nincs.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 19:21:54
Gondold végig alaposabban ezt...
Zabaalint (törölt) 2013.04.02. 20:22:55
Nem, te gondold végig a feliratot, ami a posztban szerepel. Mert addig oké, hogy a templomban ne kéregessenek, de ha előtte kéregetnek, azzal nem zavarják meg a misét, esetleg a látvány és a kéregetésük zavarhatja a templomba járókat, de akkor meg utcára se menjenek ilyen alapon.
Egyébként érdekes, micsoda rendpártivá tudsz válni hirtelen, amikor egyházi ügyről van szó...
CID 2013.04.02. 20:31:58
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.02. 20:59:25
Ezen az alapon romboljunk le a templomokat, s mindenhol legyen hajléktalanszálló, sőt aki nem hajlandó élete legfőbb elvévé emelni a koldusok koldulásának jogát, az szégyellje nagyon magát. Bocs, de ez demagógia. Ez az egész keresztényellenes hisztériázás, semmi egyéb. A katolikusok kifejezetten segítik a szegényeket számtalan módon, ezek után ez a hisztéria egyszerűen gusztustalan. A helyzet nyilvánvaló: olyan sok lett a templomnál a kéregető, hogy ez már veszélyezteti a templom rendeltetésszerű tevékenységét. Ezért került ki a cédula. Aki az egész mögött mást lát, annak azt kell mondanom, hogy hátsó szándékai vannak. Manapság nagy divatja van a kereszényutálatnak, tudom, de rendes ember ettől távoltartja magát.
2013.04.03. 00:47:24
Ez nem egy leváló talpú cipő, vagy hibás laptop. Ez kőkemény propaganda, amivel csak az egyik oldal élhet ugye. Ha a másik is megtenné, akkor mély-magyar jobbikos náci lenne.
Manyecska 2013.04.03. 07:17:28
Manyecska 2013.04.03. 07:20:51
2013.04.03. 08:10:24
Oda azért nem mehetnek be, mert felismernék a bankárt aki a svájci frank kölcsönt ajánlotta nekik, a végrehajtót aki kirakta őket, az igazgatósági elnököt a volt cégüknél aki a létszámleépítést elrendelte és végezetül a feleségük ügyvédjét aki teljesen lenullázta őket! És ha bemennének még követelnék tőlük ezek az urak a hátralékot! Jobb a nyugalom!
vénszivar 2013.04.03. 08:34:32
subba.blog.hu/2013/04/02/ekozben_az_ur_hazaban
Manyecska 2013.04.03. 08:45:14
Zabaalint (törölt) 2013.04.03. 10:55:22
"Ezen az alapon romboljunk le a templomokat, s mindenhol legyen hajléktalanszálló, sőt aki nem hajlandó élete legfőbb elvévé emelni a koldusok koldulásának jogát, az szégyellje nagyon magát. Bocs, de ez demagógia. "
Nem, az a demagógia, hogy érvek helyett te is sarkítással próbálkozol.
Egyébként érdekes, hogy egyes vallásos emberek mennyi mindenben keresztényellenességet látnak, míg akik a vallásuk szerint is élnek, nem csak a mellüket verik, hogy mekkora nagy keresztények, azoktól soha nem hallottam azt a szót. Ez valami olyasmi, mint a nagymagyarkodóknál a "magyarellenesség".
Zabaalint (törölt) 2013.04.03. 10:57:28
Ilyen szempontból teljesen mindegy, hogy templom előtt, vagy egy sarokkal arrébb.
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.03. 10:59:19
Ez a mostani kampány bizony keresztényellenesség.
Zabaalint (törölt) 2013.04.03. 11:37:57
Manyecska 2013.04.03. 12:49:53
Zabaalint (törölt) 2013.04.03. 15:44:21
Te is olvasd még egyszer, nincs semmi kitétel, hogy csak pofátlanul ne kolduljanak a templom közelében.
VIC20 2013.04.03. 16:14:00
(Akik ettől függetlenül még minden bizonnyal) ott vannak a megadott időben és várják a kedves testvéreket.)
Szóval kommunikációs hiba - de tegyük hozzá, hogy csak azoknak, akiknek a ,,píszíségre" áll fel...
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.04. 09:40:37
Szkevi 2013.04.04. 10:30:52
HÁLÁS VAGYOK, AMIÉRT MÁR NEM KELL NÉGYSZER KIUGRÁLNIA A GYÓNTATÓSZÉKBŐL, HOGY EZEK KÖZÖTT AZ EMBEREK KÖZÖTT REND LEGYEN. AMIÉRT MÁR NEM KELL TELEFONÁLGATNIA A RENDŐRSÉGNEK, MÁS INTÉZMÉNYEKNEK, HOGY SEGÍTSENEK. HÁLÁS VAGYOK, AMIÉRT AZ OLTÁR MELLETT NINCS ÜRÜLÉK, AMIÉRT MÁR NEM A TEMPLOMBAN OSZTOZNAK EGYMÁS KÖZT, FENYEGETŐZVE EZEK A SZERENCSÉTLENEK A KAPOTT PÉNZEKEN, HOGY NEM KELL MEGFÉLEMLÍTVE "TEJELNIÜK" EGYMÁSNAK. AZT IS KÖSZÖNÖM, HOGY A HÍVEK ÁLDOZÁSHOZ IS TUDNAK JÁRULNI ANÉLKÜL, HOGY ÁT KELLJEN LÉPNI EGY, A BELSŐ LÉPCSŐN SAJÁT PISZKÁBAN FETRENGŐ SZERENCSÉTLENT, AKI ÉPP AZ ELŐZŐ SZENTMISE ALKALMÁVAL BEFOLYT ÖSSZEGBŐL TETTE MAGÁT EBBE AZ ÁLLAPOTBA. ÖRÜLÖK, HOGY A SZENTELTVÍZ TARTÓBA MÁR NEM VIZELNEK BELE. HOGY A SZENTMISE ALATT NEM MENNEK ODA A MISÉZŐ PAPHOZ ORDÍTVA ÉS FENYEGETVE... ... ... ... hogy a templom körül is mindez kezd visszaszorulni.
HÁLÁS VAGYOK ANNAK AZ ATYÁNAK, AKINEK MINDEZT KÖSZÖNHETJÜK! AKI KITETTE EZT A KIÍRÁST IS...
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.04. 11:16:53
Szkevi 2013.04.04. 11:34:56
Zabaalint (törölt) 2013.04.04. 11:55:43
Természetesen amióta a kiírás ott van, azóta elszégyellik magukat az oltárra szaró koldusok, és a közelébe se mennek a templomnak...
Zabaalint (törölt) 2013.04.04. 11:57:21
Ha píszíségre vágysz, akkor olvasd annak a kommentjeit, aki szerint nem (politikailag) korrekt, hogy itt kimondottan egy keresztény templomban készült felirat jelent meg, és nincs mellette hasonló egy zsinagógából, egy muszlim imaházból, stb., stb. hasonló.
pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.04.26. 08:35:45