Benedek többször járt a bankban, de még mindig nem sikerült felmondania számláját. Amikor úgy tűnt, hogy végre vége, új kártya kibocsátásának díját számlázták ki neki, ami miatt sajnálatosan panaszt tett, úgyhogy további 30 nappal kitolódik a bank elhagyása:
A legutóbbi OTP-s számlamegszüntetési akciómat szeretném megosztani veled. Hosszú évekig az OTP-nél vezettem a folyószámlám, azt hiszem, nem kell bemutatni a bankot, hogy minden ügyintézés órákba telik náluk, és folyamatosan húzzák le az embert mindenféle költségekkel, továbbá a kínált kamatok is a béka segge alatt vannak a többi bankhoz képest. Ezt megelégelve döntöttem úgy, rászánom az időt és átviszem a pénzem egy másik bankba. Az új számlámat meg is nyitottam, a pénzemet áthelyeztem, már csak az OTP-s számla megszüntetése volt hátra. Először besétáltam egy bankfiókba, kivártam a soromat, mondtam, mit szeretnék. Rémült tekinteteket kaptam, hogy jaj, ők most nem tudnak számlát megszüntetni, de adnak egy időpontot egy ügyintézőhöz, aki majd tudni fogja.
Másnap elmentem az adott időpontban, adott helyre, ahol 4 ügyintéző vagy 20 aláírása és 2 és fél óra kellett ahhoz, hogy a számlamegszüntetés elinduljon. Ekkor közli velem az ügyintéző kiscsaj, hogy bekrepált a rendszer, nem tudja a kártyámat letiltani és bevonni, ezért jöjjek vissza egy másik időpontban, most nem szedi be tőlem a kártyát. Visszamentem, elmondtam a panaszom. Ekkor közölték, hogy már le van tiltva a kártya, nem is kell beszedniük, nincs más dolgom, mehetek haza. Nagyon jó, gondoltam végre valahára megszabadultam ettől a bandától, meg is küldték a záró számlaegyenleget, és hogy a számla meg lett szüntetve
Hetekkel később kapok az OTP-től egy levelet, hogy a már nem létező számlámon 3500 Ft tartozásom van, melyet 8 napon belül köteles vagyok befizetni, különben átadják a követelést a végrehajtónak. Ekkor már nem voltam nyugodt, feldúltan bemegyek, hogy mégis milyen jogcímen követelik ezt a pénzt tőlem a már nem létező számlámon. Ekkor a bankfiókban azt mondták, hogy jaj, ők nem tudnak segíteni, ezt csak abban a fiókban, az az ügyintéző tudja elintézni, akinél 10 évvel ezelőtt a számlát nyitottam. Bemegyek ma az adott bankfiókba, elmondom a panaszom, erre szörnyülködve néznek, hogy ez az egész el lett szúrva, ők még ilyet nem láttak. Rosszul szüntették meg a számlám, hogy a kártyámat nem vették el tőlem, és megszüntetés után még készpénzfelvételi díjat és új kártya kibocsátási díjat is terheltek az akkor már nem létező bankszámlámra.
Erre mondtam, hogy engem már ez az egész nem érdekel, én csak meg akarok szabadulni az OTP-től, kifizetem a 3500 Ft-ot és kvittek vagyunk. Mondja erre a csaj, hogy az nem olyan egyszerű, én nem fizethetem ki, mert már át lett adva az ügy kivizsgálásra a panaszkezelési osztálynak, és legyek kedves befáradni egy óra múlva, hogy aláírjam, hogy panasszal éltem.
Erre kérdezem, hogy ha ezt aláírom, akkor végre elfelejthetem az egészet? Ja nem, mert 30 nap alatt vizsgálják ki a panaszt, és ha jogos, akkor semmit sem kell fizetnem, ha jogtalan, akkor a vizsgálat díját is rám terhelik.
Most telt be nálam végleg a pohár, ezért írok neked is, kedves Homár, és nem leszek rest a PSZÁF-nek egy csinos kis levelet fogalmazni. Mindenki meneküljön az OTP-től, ha van egyáltalán még valaki, aki az ő ügyfelük!
Az utolsó 100 komment: