Megkaptuk a választ naiv ügyfél panaszára a Next Bútortól, amiből egyebek közt kiderül, hogy a házig szállítás olcsóbb, mint a házhozszállítás, és mindeki más ezt csinálja vidéken. Naiv ügyfél nem volt jelen az ajtó elé letett termék átvételekor, úgyhogy bizonyára emiatt torzulthatott a történet. Például a hülyézés a szállító irányába hangozhatott el, és nem fordítva:
Bútor Mindenkinek ! Hogy Mindenki értse a Next-bútort.
Webáruházunk az internet kusza rendszerében működik, ám mögötte hétköznapi emberek dolgoznak hétköznapi emberek kényelméért. Cégünk bútor nagykereskedelemmel kezdte tevékenységét, majd később ezen oldalon keresztül egyéni vásárlók kiszolgálását is megkezdte. Célunk a kezdetektől, hogy Mindenki igényének megfelelő bútort-kanapét,ágyat,asztalt,széket…- kínáljunk elérhető áron, a lehető legegyszerűbben, legkényelmesebben bárkinek. Mindenki, így az Egyén is mindig más és más kérdésekkel, igényekkel, elképzelésekkel jelentkezik nálunk. Mi igyekszünk mindig minden kérdésre a lehető legpontosabban, gyártóinkkal is maximálisan egyeztetve válaszolni, részletes információkat adva tájékoztatni. Mindenkit,aki megtisztel minket megkeresésével. Szerencsére működésünk alatt az új feladat- az egyéni vásárlók kiszolgálása is sikeresen megvalósul, hisz nap mint nap ezen dolgozunk. Ha valaki kérdez, mi válaszolunk, ha valaki kér, mi ahogyan csak tudunk, segítünk, hisz a mi célunk a vevő elégedettsége. Mi is ,mint mindenki a kereskedelemben erre törekszünk. Hisz kereskedni ,főleg sikeresen kereskedni-csak így lehet. Természetesen mi sem tudunk megfelelni Mindenkinek. Biztosan mi is hibáztunk már,hisz mi is emberek vagyunk. Azonban ha történt is ilyen, vevőink jelzésére, minden esetben, az ő megelégedettségükre is korrigáltunk. Ha valóban mi hibáztunk. Egy biztos- nálunk a vásárló tisztelete az egyik alap elv ! Mindig minden körülmények között. Ezért is érthetetlen az itt megjelent számos valótlan tényt is tartalmazó, rágalmazó és lejárató iromány.
Az említett cikk írója, egyik vásárlónk sajnálatos módon valami okból elégedetlenségének igaztalan vádaskodással adott itt alapot.A leírtak szerint engedjék meg, hogy reagálhassunk a lényegi pontokra:
- „ kapuig szállítás”- oldalunkon-házhoz és nem házba szállítást tudunk ajánlani- (ahogyan egyébként a helyi és vidéki kiszállítók általában vállalják) Minden telefonos egyeztetéskor ezt jelezni is szoktuk. Szállításainkat egy külsős szállító cég végzi gyűjtő fuvarban garanciálisan országszerte, ezzel is minimalizálva költségeinket, árainkat alacsonyabban tartva vevőink megelégedésére. Ha a szállítás költségét árainkba kalkulálnánk, elvennénk a lehetőségét annak, hogy valaki esetleg személyesen venné át a termékét, vagy esetleg egy-két barát, rokon segítségével maguk hordanák be otthonukba a rendelt bútort.
- Rugalmatlanság- Minden esetben néhány nappal az esetleges kiszállítás előtt telefonon egyeztetünk a kedves vásárlóval. Mi ajánlunk egy időpontot, de ha az nem megfelelő, igyekszünk másikat találni amilyen hamar csak lehet. Nem volt még megoldatlan szállítási gondunk.
- „Két munkás”- A külsős kiszállító egyedül érkezett ahogyan azt az előzetes egyeztetéskor is jelezni szoktuk. A termékeket átvevő személy,aki egyébként nem a megrendelő, hanem egy megbízott személy volt, nem rendelkezett kellő információkkal a fizetés, átvétel és a szállítás kapcsán. A megrendelőt újra felhívva, köztük közvetítve sikerült csak lebonyolítani az átvételt.
- „ Hülyézés”- SOHA, hangsúlyozzuk -SOHA- ez, vagy bármi trágár megjegyzés nem hagyta el egyik kollégánk, és a kiszállító száját sem. Ugyanezen jelző viszont gyakran elhagyta a bútort átvevő, megbízott személy száját a kiszállító személy irányába, melyet telefonon keresztül Kollégánk is hallott. A cikk írójához nyilván kissé tévesen jutott el az információ. Azt gondoljuk, hogy ez lehet egyetlen magyarázat arra, hogy minket vádol teljesen alaptalanul,valótlant állítva.
- Hiányzó doboz és üres lakás- A megrendelő telefonban is említette, hogy aznap több egyéb bútor, berendezés is kiszállításra került hozzá, ezért van egy kis kavarodás. Semmilyen hiányt nem jelzett. Más szállítók érkezését a mi sofőrünk is látta. A napokkal későbbi hiány jelzése után megkérdeztük a szállítást végző sofőrt, valamint a külföldi gyártótól érkezett kamion sofőrjét és még a gyártó központi raktárját és saját központi raktárunkat is. A doboz nem maradt nálunk, átadásra került. Két napba telt a teljes ellenőrzés, és jeleztük is a vásárlónak, hogy a doboz átadásra került. Valószínűleg az átvevő pontatlansága, vagy az aznapi többszörös kiszállítás során kavarodhatott el. A vevőnek ezt is elmondtuk telefonon,aki ezt tudomásul vette.- Összeszerelési útmutató- amint a külföldi gyártótól megkaptuk, továbbítottuk az ügyfélnek.
Nagyon sajnáljuk, hogy a fentiek tükrében a kedves vásárló valótlan rágalmakkal és lejáratással szándékozott bosszút állni rajtunk ahelyett, hogy közös megoldást kért volna. Bízunk benne, hogy ilyen fokú rosszindulatú kiteljesedésének csupán az Ő „indirekt” jelenléte, a közvetítője, a köztük levő hibás kommunikáció és az aznap fokozott izgalmai szolgáltattak okot.Köszönjük, hogy elolvasta sorainkat, érdekelte reagálásunk, a mi álláspontunk. Ez után is szívesen és szeretettel várunk minden megkeresést, és igyekszünk ebből is tanulva még pontosabban, körültekintőbben, minden esetleges problémát elkerülve kiszolgálni Önöket.
Köszönjük!
Next-bútor- Bútor Mindenkinek!
Az utolsó 100 komment: