Tékozló Homár

A hülye ügyfelek nem értik a Next Bútort

2013.03.26. 13:10 | jackyll | 93 komment

Úgy látszik trend lett a kapuig szállításból, mert újabb bútorbolt gondolja úgy, hogy a házhozszállítás azt jelenti, hogy leteszik a kanapét a ház mellé az utcán, azt csá. Ezt szóvá is tették lehülyézett naiv ügyfélnek, majd amikor Péter egy nappal később a csavarokat és az összeszerelési útmutatót hiányolta a laza gyerekeken, telefonban is lehülyézték.

A Next Bútortól egy kihúzható kanapét és egy franciaágyat rendeltem, az előleg befizetése után két héttel jelentkeztek is, hogy készek szállítani az árut, bár időpontokban nem voltak rugalmasak, de mivel szegedi cégről van szó, gondoltam igyekszem rugalmas lenni, mivel Budapestre kértem a szállítást. A kiszállítás viszont maga volta káosz. Az átvételnél a munkások annak ellenére, hogy a szállítási díját a vételár magába foglalta, plusz pénzt kértek a bútorok behordásáért, de mindezt elég minősíthetetlen hangnemben közölték, és nem fukarkodtak a hülye jelzőt szórni azért, mert az átvevő azt hitte, hogy a szállítás a lakásig tart. A két munkás fű alatti kifizetése után, 1 nappal később vettem észre az összeszerelés előtt, hogy az ágyhoz nem mellékelték az egyébként hozzá tartozó csavarokat és összeszerelési útmutatót (a hiányt könnyű volt észrevenni, a lakásban a két bútoron kívül még semmi sem volt).

Felhívtam hát a bútoráruházat, ahol az esetleges problémamegoldási kísérlet helyett inkább arra hívták fel a figyelmem, hogy mennyire HÜLYE vagyok (szó szerint idézve), hogy nem akartam a munkásoknak a pakolásért külön fizetni. 5 perc telefonálás után sikerült a tárgyra térni, és bár a bútoráruház az eladó állítása szerint 100%-os hatékonysággal dolgozik (ez is szó szerint idézve), megígérte, hogy megkérdezi a futártól nem maradt-e nála a csavarszett és az útmutató. Visszahívást meglepő módon nem kaptam, de két nappal későbbi keresésemre azt mondták, hogy nem maradt náluk semmi, és hogy vegyem meg magamnak a csavarokat és rakjam össze ahogy tudom, egy útmutatót talán tudnak scannelve küldeni.

Ezúton is köszönöm a Next Bútornak a kritikán aluli ügyfélélményt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.26. 13:18:32

Én mondjuk visszavitettem volna az egész szart, aztán adják el valami kevésbé hülyének.
Illetve, kaptál arról bármit, hogy meddig szállítanak?
Fogyvéd? A hülyézés azért kicsit erős.

Manci néni, a szomszéd 2013.03.26. 13:20:40

Na drágáim, ilyen esetben mit csinál az uram?

Felpakolja a (29 éves, kék színű) trabantunk tetejére az ágyat, öt liter benzint rááldoz, beviszi az áruház közepére és felgyújtja nekik az egész kócerájukat.

Az ilyenekkel nem lehet máshogy beszélni, csak ebből értenek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.26. 13:25:36

@Manci néni, a szomszéd: Elállni a vásárlástól. Plusz ötezerért elvinni nekik.
Illetve
Ha jönnek az ágyért, csak ötezerért vihetik ki a lakásból :D

chloe queen 2013.03.26. 13:32:18

Vicces. Én annó 65 ezerét vettem kihúzható sarok kanapét vagy mit szállítás benne volt az árban és a 9. emeletre is felcipelték. Na persze ez nem a next bútor volt, hanem valami outlet vagy mi. De a bútorok nem használtak voltak.

Atörökk 2013.03.26. 13:32:55

Én a földön ülök meg alszok. Még hogy kanapé. Felesleges úri huncutság.

England win The Ashes! 2013.03.26. 13:37:50

Vodros csavart csak a Sparbol.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.26. 13:37:51

@atörökk: Földön, te burzsuj? Vengloš doktor huszonhatod magával kapaszkodik a sarokban, mert nincs padló, csak a tátongó mélység. Na, elmész te...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.26. 13:40:13

@ColT: Látom, neked is feltűnt, hogy van, aki ide jár dicsekedni.
Megyek is, eszek egy kis aszfalttörmeléket a tegnapiból, olyan pipa lettem.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.03.26. 13:42:38

Sok helyen a behordás / emeletre cipelés nincs benne a szállítási árban. Okos emberek ezt ELŐRE megkérdezik. És akkor utána már nincs meglepődés.

A csavarkészletet, és a szerelési útmutatót igaz, hogy megnézhetted volna de azért egy faszkorbács jár nekik.
Mondjuk ingyen én sem adtam volna, de azért pénzért miért ne?

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.03.26. 13:43:24

@agresszív kismalac: Mi a tóban laktunk :) és apu addig vert bennünket nadrágszíjjal, míg el nem aludtunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.26. 13:44:06

@agresszív kismalac: neked még van? :D

@amsz: Ha megnézi, és nincs, akkor is lehülyézik, hogy nincs csavarja, és nem tudja összerakni.
A behordás meg jobb helyeken nem fizetős. Még jobb helyeken le is van írva, meddig viszik el.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.03.26. 13:46:10

@ColT: de ha már a szállításnál kiderül hogy nincs csavar, akkor jogosan lehet követelni. Így másnap már mondhatja azt a bútorbolt, hogy Ő vette ki, és most akar még egy garnitúrát magának ingyen.

Ezért írtam, hogy meg kell kérdezni, hogy a behordás benne van-e a z árban. 1 plusz kérdéstől még nem dől össze a világ.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.26. 13:46:31

"A Next Bútor egy bútor
webáruház..."
Aha. Paraszt megrendel x összegért, Next megrendel x/2 összegért, kiszállít drágáért a kapuba, lehülyéz.
Éri a pénzt.

England win The Ashes! 2013.03.26. 13:47:56

@Őrjöngő Sandy: luxus. Nalunk apu torott uveggel verte a nyakunkat. HA szerencsenk volt!

Atörökk 2013.03.26. 13:48:53

@ColT:
Mégpedig arccal kelet felé.

@agresszív kismalac:
Én felajánlottam, hogy vigyék el a felesleges földet, nem kellett neki. Maga alatt ásta a fát, nem tehetek róla.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.26. 13:49:01

@Őrjöngő Sandy: Nincs ott egy hely? Én úgyis állandóan alszom.
...alszok.
...vagy ilyesmi.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.26. 13:56:27

Blogjuk is van!
„KANAPÉ FOREVER”- AZAZ
MINDENKI ELFÁRAD, ÉS
LEÜL EGYSZER…
...már ha kapott csavarokat ahhoz az átkozott kanapéhoz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.26. 13:56:55

fejlettebb orszagokban a kiszallitas eleve ingyenes
/najo sosem rendeltem butort 200 km-rol/
amiben a butor osszeszerelese is benne van
mar az arban, de termeszetesen ezt jelzik a papiron
ennyi a franciagyad buzi hagyma, ennyiert hazavisszuk es osszerakjuk
es ez igy is tortent
mikor otthon hordtam butort az Ebecz Lacival, akkor a kuncsafttol meg volt kerdezve, hanyadik emelet stb.
es arajanlatott tettunk
ez ilyen egyszeru

Manci néni, a szomszéd 2013.03.26. 13:57:58

@Dr Jozef Vengloš: Szeretem, amikor az írígység beszél belőletek :)

El nem tudod képzelni, hogy mi minden volt már a (29 éves, kék színű) trabantunk tetején drágám.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.26. 13:59:17

@amsz: Mondjuk az igaz.
Viszont a behordás az alap lenne. Ugyanis ahol nem az, ott általában szimpla lehúzás.

@agresszív kismalac: Már ha bevitték a lakásba a kanapét

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.03.26. 14:05:48

Nekem debreceni kanapém van. Magunk mentünk érte. Van egy plusz csavarunk is.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.03.26. 14:06:22

Szegedről bútort Pestre? Nincs ott egy vasbót, vagy ÁFÉSZ?

Segítsetek mellékesen! Öreg vagyok és rég játszottam autóversenyes szimulációt. Most megvettem hehe a NeedforSpeedet, és azt látom, hogy valamiféle gagyi animációkat kell végignéznem és Entert nyomkodnom, hogy az ürge kimásszon a fémpréselőbe dobott autójából.
Miafaszomez, vezetni nem lehet?

Manyecska 2013.03.26. 14:07:24

@Őrjöngő Sandy: nemtom, SMS nem jött a Sanyitól hogy "segítünk!" ??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.26. 14:09:34

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!):
nekem ashevillei
innen
Ashley Furniture HomeStore
kifizettem kihoztak es osszeszereltek:)

Atörökk 2013.03.26. 14:09:48

@Őrjöngő Sandy:
Téged becsaptak, amit vettél az egy akcijós vödrös játék, érvényesítő matrica nélkül.

Őslakos 2013.03.26. 14:13:11

Idézek honlapjukból:

"Kényelem

Otthonából egy kényelmes fotelből, néhány kattintással kiválaszthatja bútorát és ajánlatot kérhet rá tőlünk. A kiválasztott bútort mi szintén otthonába juttatjuk országos kiszállító hálózatunk segítségével. Önnek tehát fel sem kell állnia kényelmes foteljéből."

Az volt a baj, hogy üres volt a lakás és nem volt fotelje.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.26. 14:13:54

"Minden említett pontban
a maximumra
törekszünk, hiszen
célunk az, hogy az Ön
vásárlói elégedettsége
legyen a mi reklámunk."
...és lőn!

Atörökk 2013.03.26. 14:16:33

Csirkék... Nem lehet kommentelni a blogjukat. Még egy rongyos vendégkönyvük sincs.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.03.26. 14:16:42

@atörökk: Igaz, a pénztárnál nem néztem meg, hogy benne van-e a kód. Most nem is reklamálhatok. :) Biztosan ezért ilyen szarok a játékok manapság.

Ha vigasztal, poszter, és csempét, járólapot, miegymást rendeltem az Otthondepóból. A Posta Logisztika eleve késett egy napot a kézbesítéssel (milyen jó is, mikor a feleséged vinnéd varratszedésre és helyette otthon dekkolsz), de kiderült, hogy elhagytak egy WC-csészémet, miközben félúton kódorgott a szállítmány.

Tudjátok, mit csinált az otthondepó? Elnézést kértek és feladtak egy másikat. Ez korrekt. Javasoltam, váltsanak szállítócéget, mert sokszor vásároltam neten, mindig célbaért, igaz, egyik sem a postással szállított.

Örülök is, hogy másik csészét kapok, szerintem a postások még bele is szartak valamelyik logisztikai bázisuk sarkában, hehe.

jézushka 2013.03.26. 14:19:25

Ügy voltak vele a Nextnél, hogy az ügyfél házHOZ szállítást kért, nem házBA szállítást:)))

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.03.26. 14:19:44

@agresszív kismalac: Mindegy, már letöröltem. Inkább visszamegyek diktátorkodni a Tropico4-be, az sokkal hálásabb és nem szennyezem be a kezem, mint bútorösszerakáskor.

Manyecska 2013.03.26. 14:21:19

Ahány ház, annyi szopás, mi azt valljuk otthon..:P

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.03.26. 14:33:06

@ColT: Behordás: Azért nagyon nem mindegy, hogy csak egy kertes házban "be kell dobni a keritésen", vagy panelban kézben felvinni a 14-ik emeletre. (mert nem fér be a liftbe)

Szóval ezért kell előre megkérdezni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.26. 14:37:33

@atörökk: "Nem lehet kommentelni a blogjukat. Még egy rongyos vendégkönyvük sincs."

Na, miért? Na, miért?

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: :))

@agresszív kismalac: "legyen a mi reklámunk."
...és lőn!"

:))

Atörökk 2013.03.26. 14:38:33

@atpijkamo:
Mert csirkék. Fotelrokkerek.

Dr. Kix 2013.03.26. 14:40:54

@Őrjöngő Sandy: Kedves őrjöngő! Ez a jelenet (A tóban laktunk...) elérhető valahol? Tizenéve nem láttam, de nagggyon megnézném. :)

bekbórd! 2013.03.26. 14:48:55

Műkakast adtak legalább az ágy fölé?

Manyecska 2013.03.26. 14:49:32

@bekbórd!: kösz. leköptem a billentyűzetet most:DD

holdlányka 2013.03.26. 15:07:19

@amsz: Ez elvileg igaz, de akkor nem kell ingyen házhozszállítást hirdetni, vagy úgy kell kialakítani a bútor árát, hogy beleférjen a kertes ház is meg a panel 14. emelet is... Ennyi a nagy titok. És mindenki elégedett lehetne.
Ügyfelet meg, akiből élünk, nem hülyézünk le. Még akkor sem, ha mondjuk teszem azt, tényleg az lenne.

Én simán azt mondtam volna, hogy akkor lehet visszavinni, fiúk!

Rosszindulatú Vászka 2013.03.26. 15:16:51

AZért ez gyönyörűszép Homérposzt, van benne minden.

holdlányka 2013.03.26. 15:30:22

@agresszív kismalac: Azt sem. Visszaléptem a vásárlástól. Jogom van hozzá.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.26. 15:31:24

@holdlányka: itt lehulyezne konkretan egy alkalmazott masnap, nem egy ora mulva ki lenne rugva
ha tul felidegesitene, kihivnam ra a rendort
es ez nem vicc

vacon mi ugy hordtuk a butort, hogy elore megegyeZtun
csaladi haz, hanyadik emelet van-e lift
es akkor megmondtuk franciaagy 3-ik emelet x ezer
ha nem volt jo letettuk az epulet ele

sokan azt hiszik, majd felvisszuk a sogorral, csak pl ugy indul minden, hogy kell par meter gurtni....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.26. 15:33:21

eloleget itt nem szoktunk fizetni, hanem kifizetjuk az egeszet es le van irva, hogy beteszik osszeszerelve a szobamba
namost ha valami nem OK 2-3 honapig kotelesek visszaadni a penzt
/az ingyenes visszaszallitasban mar nem vagyok biztos, az nem valoszinu/

Atörökk 2013.03.26. 15:35:29

@hagyma:
Hajat bútorszállítás előtt, vagy után vágtál?

Dr. Kix 2013.03.26. 16:05:42

@Őrjöngő Sandy: A feltöltést a magam és a társadalom nevében kifejezetten köszönöm szépen! :) Jót vigyorogtam. :)

heidt 2013.03.26. 16:24:07

1./ Adtak számlát a behordásért kért plusz pénzről? Nem? Két tanú és irány a NAV!
2./ Aláírtad, hogy hiánytalanul átvetted? Igen? Akkor ezt meg...

A Next Bútornál a HÜLYE egy szimpla mozaikszó:
HŰ de örülünk, hogy megtalálta ágyunkon a szerelési LYukakat! Nézze meg, minden csavar megvan-E?

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.03.26. 16:48:21

@hagyma: Cöhh, ne is mondd. 40 ezer volt a kanapé, 30 ezer a benzin. (És nem, nem volt közelebb, nem volt olcsóbban, semmi. Az volt és akkor és ott és annyiért és AZ kellett nekem.)
Utójáték egy hónappal később: a bútorbolt szolgáltatásai között megjelent, hogy Pestre 8 ezer forintért szállítanak.
Utójáték 6 hónappal később: vatera, tökugyanolyan kanapé, tökugyanannyiért, Budapesten. Na jó, a két díszpárnát nem adták hozzá. De áááááááá!!!
Mindegy.
Jó kis nap volt. Holnapután lesz egy éve. =)

SzerződésSertés 2013.03.26. 17:00:41

Fejlettebb országokban ( :D ) előre fizetsz a kiszállításért, de nem ám egységárat; kifaggatnak, hogy hányadikon laksz, van-e lift, milyen széles a bejárat, tudnak-e a ház előtt parkolni stb. Megint csak az olcsó húsnak... elve érvényesült, nem érdemes fillért b*szni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.26. 18:19:22

@heidt: :))

Ha súlyra naggyából megvan, akkor aláírom, hogy átvettem. Nehogy már 536 alátétet kelljen rovancsolni. Aztán ha kimaradt egy zacskó csavar, akkor elküldik, csak nem hihető, hogy azon akarok meggazdagodni.

ramirez7788 2013.03.26. 19:31:43

Ha már webáruház, akkor 8 napon belül ugye vissza lehet mondani az egészet. Szóval vagy felviszik, vagy pá-pá.

2013.03.26. 19:48:15

Szerencsére webáruház.

Szerintem nem az ügyfél kell megkérdezze, hogy ugye nem teszik le az út szélére, szerencseére nem az az alapeset, ha aggódnak / sérve van a szállítónak akkor kérdezzenek ők rá még a rendelés ellenőrzésekor.

vidékitapló 2013.03.26. 20:17:38

Én erre már legyintek. Megfigyeltem, hogy az minimál-iq eladók és melósok a királyok manapság. Fölbaszni egy polcot egy ötösért, kanapét lebaszni a kocsiról a ház elé, felcipelni fejenként kettesért + sör és feleske ez alap. A mai világban, ha eszed van akkor meghaltál. A paraszt agymentes embereké a jövő. Ja szobafestés százötvenért fehérre 4 hét alatt.
Ehh...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.26. 20:19:11

garancia vagy valami?
nem az eladónak kell garantálni, hogy a cucc működőképes volt a leszállításkor?
bizonyítsa, hogy benne voltak a csavarok.

ha nem tudja akkor sanyi, pénzvissza. vagy mehet a per nekik. egyszerű, mint a faék.

vidékitapló 2013.03.26. 20:20:43

@Hurrá Torpedó:

Az a baj, hogy ezek is egyszerűek mint a faék. Per? Kiröhögnek és még a kanapédba is beleszarnak ott helyben...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.26. 20:21:24

egyébként nem tudom miért akadnak ki az emberek. a házHOZszállítás nem azt jelenti hogy lakberendezés. odaviszi a házhoz.

te meg azt csinálsz vele ott amit akarsz. felgyújtod, kinnt hagyod, beviszed, ide-oda tologatod. az a te dolgod.

perzse hülyézni nem kéne a futárnak, mert azért pofánvágás járna.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.26. 20:27:23

@vidékitapló:
nézd. most mit csinál az ügyfél, nézegeti a kanapédarabokat? nyilván megveszi a csavarokat plusz pénzért. de mellette elindíthatja a pert.
visszapereli a vételárat, a csavarszett költséget, a perköltséget, és az ügyvédi költségét. emiatt összesen 2-3 bírósági menet lesz kb 2-3 év alatt.
én hogy nem buknék egy 100E-s kanapét az kurvaélet.

engem anno a retz szopatott be, kpben fizettem egy full napppali szekrénysort, nem 2 Ft-osat, és a 3 hét szállítás, 6 hét után még sehol sem volt, csak a fele. hetente jártam asztalt verni. a végén nemhogy kihozták, de felcipelték az emeletre, összeszerelték, és odahelyezték ahova én kértem. terv szerint én szereltem volna össze mert 50 ropit kértek volna ők a szerelésért. na egy ilyen összegű munkát alkudtam bele a szarakodás miatt.

holdlányka 2013.03.26. 21:28:56

@Hurrá Torpedó: 50 ezerért én is összeraknám, felfogadnék 2 hajléktalant 1-1 500asért, hogy vigyék fel, éselvacakolnék vele. 50 ezerért miért ne? Van, aki havonta nem kap ennyit...

Nem semmi összegek...

kovacs55 2013.03.26. 21:28:58

@Hurrá Torpedó:
Ilyen (nem 2 filleres) butorvasarlas elött összeirni egy papiron egy csomo kerdest a szallitassal kapcsolatban es egy telefonszamot kerni...Ha a legkisebb elteres van a szallitasnal a kapott infoval ellentetben akkor visszab@szni a cuccot..

holdlányka 2013.03.26. 21:31:51

@agresszív kismalac: Nem tudnának mit csinálni. Webáruházként kötelességük lenne visszafizetni. Akkor is, ha szimplán nem tetszik a színe.

Holding 2013.03.26. 21:33:50

Párommal pont most nézegettük a cuccaikat mert párom szüleinek kell egy kanapé! Jókor jött az infó! Nah majd inkább másfelé nézelődünk...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.26. 21:46:24

@holdlányka: Mondod ezt itt a Homáron. Már értem a nevedet.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2013.03.26. 21:53:11

Írtam emailt a next bútornak:
"Hát HÜLYÉK vagytok ti? Kurva drágák az áraitok, csak a HÜLYÉK rendelnek tőletek!"

serwer 2013.03.26. 22:32:21

A naív ügyfél úgy gondolta, hogy a netes rendeléskor megismert .php fájlok fellépcsőzik a hülye bútorát?

madandcrazybird (törölt) 2013.03.26. 22:55:48

@Manci néni, a szomszéd: Teged is feldobott apuci a trabi tetejere es jokat csinalt ott neked ugye?
Hatso ulest felavattatok?
Motorhaztetot?

madandcrazybird (törölt) 2013.03.26. 23:05:52

@vidékitapló: Miert nem csinalod meg te a festest? Polcszerelest?
Ja, hogy hiaba van bolcsesz diplomad az ilyenekhez hulye vagy?
Megerte lediplomazni, mi?

madandcrazybird (törölt) 2013.03.26. 23:14:41

@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!):
Milyen az a Debreceni kanape?
Tajszolasa van?
Bajsza?
Ult benne Kosa?
Esetleg debreceni kolbasz a karfa?

madandcrazybird (törölt) 2013.03.26. 23:16:41

@hagyma:
Nincs olyan hogy ingyenes kiszallitas.
A kiszallitas ara benne van az arban.
Olyan nincs hogy valami ingyen van.
Na jo, a horse manner...

Megdobbent 2013.03.27. 00:43:19

"Kerjuk faradjon a KOVETKEZO butorbolthoz, koszonjuk."

független000000 2013.03.27. 01:33:45

Én külföldön élek,amikor bútort vásároltunk,az eladó megkérdezte szükségünk van -e az áruház teherautójára,mert akkor le foglalja arra az időpontra, ami nekem jó lenne,de ha akarom ki is hozzák(a lakásra),és össze is szerelik igény szerint.

umma 2013.03.27. 05:31:08

@madandcrazybird: viszont az arban az is benne van, hogy a vevo lakasaba is beviszik a butort. Civilizalt orszagban igy mukodnek a dolgok.

umma 2013.03.27. 05:38:15

@Hurrá Torpedó: Egy zacsk csavar miatt per :)
Haha nagyon humoros vagy. Az emberek azt hiszik, hogy egy pereskedes ingyen van.

judy7 2013.03.27. 08:03:50

Tanulság: ha olyasmit veszel, amit ölben, villamoson nem tudsz hazavinni, a következő extra kérdéseket mindenképpen tedd fel:
- A házhoz szállítás meddig tart? Az utca végén álló sarki házig? Addig az épületig ahol te élsz?
- Művel-e a kiszállító gyerek valamilyen küzdősportot?
- A megvásárolt cucc hány százalékát szállítják házhoz?
- Hajlandóak-e a ki nem szállított tartozékokat legalább utólag, a saját költségedre, néhány heti levelezés/telefonálás/faxolás után átadni?

Ha mindenre kielégítő választ kapsz, vásárolhatsz :)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.03.27. 09:13:01

@madandcrazybird:
Onnan vettük.
Nem beszél.
Nincs bajsza.
Nem tudom.
Nem.

Kizárólag helyügyi adatok miá debreceni. =) Merthogy köröttem Budapest.

Steve31 2013.04.02. 16:14:46

Next bútor!

"Jó" reklám ez nektek!
süti beállítások módosítása