Naiv ügyfél nem nagyon foglalkozott vele, hogy a Raiffeisen hozzácsapott egymilliós hitelkeretet a számlájához. Viszont mivel ezt az első adandó alkalommal nem mondta le 2300 forintért, a következő levonás már 19800 forint vont a nem kért és nem használt, gyakorlatilag nem létező szolgáltatás után:
Sajnos csak ekezetek nelkul, gepem klaviaturaja egyelore keptelen megbirkozni a magyar abece rejtelmeivel... Tizen-egynehany eve vagyok huseges es jo Raiffeisen (tisztelt erdei korokben csak "Rafazol Bank"-kent emlegetett) ugyfel. Csodalatos CHF hitelemet mindig pontosan torlesztettem, hiszen fizetesem tetemes resze a naluk vezetett szamlara erkezett, s a fedezet mindig bosegesen rendelkezesre allt. Idom nagy reszet azonban kulfoldon toltom, igy a magyar bankszamlat az ottani kifizetesek rendezesere hasznalom csupan. "Kivalo ugyfelsegemet" a Bank tavaly azzal honoralta hogy soha nem kert es nem is hasznalt hitelkeretemet triplajara emelte junius vegen.
A szokas ilyenkor az, hogy a Bank kuld egy ertesitest errol - termeszetesen szigoruan levelben, ami a mai online vilagban szinte felfoghatatlan - , mely kibocsatasanak datumatol (tehat NEM a kezhezveteltol) szamitott 15 nap all az ugyfel rendelkezesere, hogy fellebbezzen, ellenkezo esetben a Bank az ugyfel altal elfogadottnak tekinti a levelben kozolteket.
Ezzel csupan annyi problema volt, hogy miutan nem tartozkodtam magyarorszagi lakcimemen, mire a levelet megkaptam iden marciusban, legutobbi ottjartamkor, a hatarido mar jocskan letelt. Az egeszbol anno annyit erzekeltem, hogy hirtelen kozel egymillio fortinttal tobb lett a szamlamon. Nem nagyon foglalkoztam a dologgal, hiszen szerencsere joval tobb csucsult meg rajta, ezert naivan gondoltam, majd ha legkozelebb arra jarok, jelzem, hogy nincs ra szuksegem, hiszen hala az egnek, meg csak a kozeleben sem jartam annak soha, hogy bele kelljen nyulnom a nevetseges feltetelekkel es egyoldaluan rendelkezesre bocsatott hitelkeretnek.
A legkozelebbi hazakeveredes csak iden marcius kozepen tortent meg, aprilisi fizetesem pedig immaron teljes egeszeben a kulfoldi szamlamra erkezett. Akkor, korrekt ugyfel leven, besetaltam a szamlavezeto fiokomba, vartam ropke egy orat, majd tajekoztattam az ugyintezo kisasszonyt a helyzetrol, miszerint tudjanak rola, aprilistol a fizetesem nem az o szamlajukra erkezik, szeretnek ezt-azt elintezni, illetve van egy altalam nem kert, es soha fel nem hasznalt hitelkeret a szamlan, ugye nem lesz ebbol problema? Hiszen eddig sem volt ra szuksegem, a tovabbiakban sem lesz.
Megnyugtatott, hogy nem, dehogy, amig nem nyulok bele a "tutiba", addig nem lesz vele gond, de miutan a hitelkeret egy bizonyos osszeg berkezesehez van kotve, a Bank majd jol felul fogja vizsgalni, ergo majd megkeresnek. Ha ekkor jelzem, hogy le akarom mondani, ez potom 2,300 Ft-os dij megfizetese elleneben megtortenik. Na, ez az, amit ott es akkor kellett volna megtennem... De bizva bennuk es a megnyugtato tajekoztatasban, nem tettem. Az eves fordulonap ugyis junius vege, mondta a kisholgy, addig van idom. Mondtam, jo, akkor majd legkozelebb elintezzuk, ugyis megyek megint haza majus vegen.
Mult heten epp ezt a szamlat ellenoriztem a netes feluleten, s a szemembe otlott egy 19,800 Ft-os levonas, melyet a Bank eszkozolt, "kezelesi koltseg" jogcimen. Vernyomasom egybol az egekbe ugrott, azonnal telefon az ugyfelszolgalatra. Kerdeztem az - egyebkent nagyon kulturalt es kedves - holgyet, hogy ez megis micsoda? Mire o nyugodt hangon kozolte, hogy a bankszamla hitelkerethez kapcsolodo eves kezelesi koltseg. Mondom neki, hogy de hat junius vegen kaptam (eroltettek ram) ezt a megemelt keretet, miert aprilisban vonnak? S megis mit kell "kezelni" egy olyan hitelkereten, melyet soha nem kertem, melyhez soha hozza nem nyultam, s melyrol elozetesen meg jeleztem is, hogy nem lesz ra szuksegem, le fogom mondani majus vegen? Gondolkozott, zenet kapcsolt, majd kozolte, hogy hat, sajnos ez a szabaly. Nem olvastam az ASZF-et? Hat, nem, sot, a levelet sem kaptam meg (csak szerintuk, hiszen anno nem eltem fellebbezessel a 15 napos hataridon belul).
Nem pofatlansag kicsit, hogy az altalam soha nem kert, soha fel nem hasznalt, es teljesseggel egyoldaluan rameroltetett, junius vegen megitelt hitelkeret kezelesi koltseget aprilis kozepen vonjak le, plane azutan, hogy ez volt az elso olyan honap, melyben nem erkezett arra a szamlara fizetes jogcimen jovairas, s melyet en korrekt modon elore jeleztem?
Kerdezte a holgy, szeretnek-e panaszt tenni. Mondtam, termeszetesen, melyet ott es akkor rogzitett. Kerdezte, torolje-e a hitelkeretet? Persze, mondtam, most, hogy a Bank mar boldogan bezsebelte a penzt? Meg csak az kene! Szepen vizsgaljak ki a panaszt, iteljek meg, hogy jogosan tortent-e a levonas (nyilvan szerintuk igen, szerintem meg nem), utaljak vissza a szerintem teljesseggel inkorrekt modon levont penzt, s majd utana mehet a torles.
Ez a nem megfelelo tajekoztatas es a bankok hatartalan pofatlansaganak klasszikus peldaja. Hihetetlen, hogy egyreszrol hogy futnak az ember utan, kepesek hajnali haromkor - mas idozonaban vagyunk - heteken keresztul telefonon zaklatni ilyen-olyan uj termekkel, meg hetvegen is fel tudnak hivni, ha kulonosen nagyosszegu utalast indotok a szamlamrol, biztos en voltam-e, nem tortent-e visszaeles, de melyen hallgatnak az ugyfelet esetleg hatranyosan erinto ugylet reszleteirol? Undorito hozzaallas!
Ha nem itelik jogosnak a panaszomat es jogtalannak a levonast, megy a level a PSZAF-nak es a Fogyasztovedelemnek. Nem az osszegrol van szo - de, persze arrol is, de nem azon van a hangsuly - de komolyan igy dijazzak egy regi ugyfel korrekt hozzaallasat? Szegyellje magat a Raiffeisen Bank, ilyen aljas modon talat penzhez jutni! Harminc nap all rendelkezesre a panasz kivizsgalasara, utana folytatasa kovetkezik.
Udvozlettel,
Egy megtevesztett Raiffeisen ugyfel
Aureliano Buendía 2013.05.09. 16:11:32
Aureliano Buendía 2013.05.09. 16:16:19
2: ne gyere haza
3: mosómedve
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:16:20
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.09. 16:17:56
kakukk11 2013.05.09. 16:20:48
gyanús nekem a sztori. Bank akkor ad hitelkeretet ha kéred. Megkérdezik kell -e, te meg azt mondod, hogy igen/nem. Ha kéred, felteszed eme egyszerű kérdést:
-Van valami költsége?
Ha a válasz nem, akkor nincs, ha igen akkor van, nem is nagyon kell ÁSZF-t olvasgatni ehhez. Ha a "nem" ellenére levonnak, akkor meg kerestesd vissza velük a felvételt.
Ez a párbeszéd kb 3mp-ig tartott volna, és a józan paraszti ész ezt diktálta volna.
Az ékezet meg nem a klaviatúra miatt nincs, hanem a nyelvi beállítás miatt, a klaviatúrán matricák vannak csak.
Dr. Kix 2013.05.09. 16:24:26
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:27:48
"? Szegyellje magat a Raiffeisen Bank, ilyen aljas modon talat penzhez jutni! " - nem maradt le véletlen egy irgum-burgum?
Azért kell később jóváírni, mert a banki rencerfolyamatok akkor értek úgy, oda, hozzád. És ezért. Ügyintézőnek meg többet nem hiszel. Ilyenben. Bemondásra. Azaz, kimondásra.
kakukk11 2013.05.09. 16:28:30
Ezzel erősen vitatkoznék. A hitelkeret k.vajó dolog tud lenni ha pl. nem várt kiadásod van, amire nincs megtakarításod, és ennek a hitelkeretnek nincs költsége. Ilyen esetben sokkal jobb mint egy személyi hitel/áruhitel.
Mindamellett befektetésnek is lehet jó,pl. akarsz venni valamit, amire nagyobb kedvezményt kapsz egy adott időszakban, mint amekkora kamatot kell fizetned a hitelkereted felhasználásához.
2013.05.09. 16:28:48
Lesz nagy meglepetése, ha majd közjegyzői, végrehajtási, bírósági, rendőrségi büntetési leveleket nem vesz át. Akkor is idejön majd sírni ???
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:29:49
2013.05.09. 16:31:13
Ja, ha nem foglalkoztál a dologgal, akkor most miért sír a szád ?????
posztolót már lehet ?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 16:31:18
És ez igaz, még akkor is, ha az ügyfél nem volt okos, hogy először nem mondta le.
Attól még, hogy az ügyfél hülye, ez pofátlanság.
kakukk11 2013.05.09. 16:31:45
Tök igazad van, magamból indultam ki. Nekem magyar a bill. de angolra van állítva a munkám miatt. Mikor szöveget írok, mint most, akkor rakom magyarra.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 16:32:18
Vagy beleírja az apróbetűbe, hogy a szerződés elfogadásával kérsz hitelkeretet is...
kakukk11 2013.05.09. 16:34:19
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:35:12
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 16:35:35
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:37:14
@kakukk11: én meg rá sem nézek soha. Valami gusztustalan német felfirkantások vannak itt, de má' ezt is megszoktam (mint látványt). Helye mindennek megvan, 'szt csókolom.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 16:37:23
+1 !
Néha csodálkoznak, hogyan oldok meg problémákat olyan szoftverek kapcsán, amiket még sosem láttam.
Elolvasom a hibaüzenetet bazmeg.
dr. Aullah 2013.05.09. 16:38:01
elwood 2013.05.09. 16:39:13
viszont ha már van akkor szokták emelgetni automatikusan.
mivel nekik az lenne a biznisz ha nem fizetnéd vissza ezért egyre nagyobbra emelik.
én is visszanyesettem már az elszabadult hitelkeretem pedig a citinél ingyen van.
kakukk11 2013.05.09. 16:39:33
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 16:41:00
Szerencsére ez nem saját tapasztalat.
kakukk11 2013.05.09. 16:41:35
elwood 2013.05.09. 16:46:55
viszont ellopják a kártyámat és abuzálják akkor annál több lehet a baj. szóval fölösleges kockázat volt haszon nélkül.
(ha pénz kell, a hitelkártya elég drága hitelt felvenni, csak akkor jó ha mindig visszafizetem)
2013.05.09. 16:54:04
Az egész válság az ő lelkükön szárad és akárhogy is hegyezem a fülem egy hangot sem hallok a felelősségre vonásukról,megregulázásukról, viszont annál többet a bankok megsegítéséről meg úgy általában a fontosságukról! Tudtommal még egyetlen bankban sem sütöttek kenyeret, hogy egy kis képzavarral érzékeltessem mire valók és hol a helyük. Kirívóan undorítónak tartom ezt az egész világot behálózó bankmaffiát, meg a sok hülyét akik fenntartás nélkül elfogadják például hogy ha Amerikában rosszak a munkanélküliségi mutatók akkor gyengül a forint! És fordítva! Dolgozni kell, mert ami mögött nincs munka az szart sem fog érni ha ez a nagy hókuszpókusz kifingik! Valamelyik nap egyik "szakértő" azt ecsetelgette hogy a magyarországi bankműveletek a GDP hány százalékát teszik ki és megállt az eszem! Statisztikailag játszanak a nemzeti össztermékkel és elhiszem hogy néhányan jól élnek az ilyesmiből, de ezt a klasszikus munka körébe sorolni ökörség!
Vissza kéne térni egy hagyományosabb értékrendhez, mert az mégiscsak képtelenség hogy aki a földet túrja, vagy büdös disznókat etet és trágyáz az hülye paraszt, az ilyen Soros féle görények meg élik világukat és röhögnek a markukba!
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:57:19
helianthus 2013.05.09. 17:01:11
Levontak 19,800 Ft-ot, akkor a vérnyomása egyből az egekbe ugrik.
Ez hülye.
helianthus 2013.05.09. 17:02:35
Sorryt kérek!
Panelproli 2013.05.09. 17:04:31
Aha!
Ha nekem hirtelen közel egymillióval több lenne a számlámon, kiverne a verejték! Egyrészt nem érteném mi történt, másrészt csak megkérdezném, ezt meg hogy?!
Azonnal kiabálnék vigyék a francba ezt a pénzt, mert nyomaszt! Ismervén a bankok üzletpolitikáját, ti. egy A/4-es lapot cca. 800Ft.-ért nyomtatnak ki, nekem ne kínálgassanak egymillát!
Úgyis én cseszek rá!
kakukk11 2013.05.09. 17:06:35
Kenyeret nem sütöttek még bankban, de ha péknek elromlott a sütője, adtak neki kölcsön, hogy legyen mivel sütnie, és neked mit enned.
Ha hitel kellet házra, mert nem akartál híd alatt lakni még 20 évig amíg összespórolod a pénzt egy házra, neked is adtak.
Ha a megkeresett pénzed szeretted volna eltenni a jövőre, úgy hogy az infláció ne eméssze fel nagy részét, segítettek bankbetét formájában.
De Gizikének, az ablak mögött, aki veled beszélget ezekről a dolgokról fizetést kell adni, amit profitból lehet csak.
A válságban a bankok IS hibásak, de aki azt mondja, hogy CSAK a bankok hibásak, az nagyon el van tévedve.
Panelproli 2013.05.09. 17:06:36
persze csak elhatárolódva!
England win The Ashes! 2013.05.09. 17:10:04
2013.05.09. 17:18:54
De igen. Nem értetted meg a mondanivalómat, egyáltalán nem divatból mondtam amit mondtam.
Figyelmedbe ajánlom az öreg indián intelmét, ha lelőttétek az utolsó bölényt, kivágtátok az utolsó fát,......rájöttök, hogy a dollárt nem lehet megenni!
Feltenném fordítva a kérdést. Ha szétszipolyozták és tönkretették a péket, mi a faszomat fognak zabálni azok a buzeráns pénzügyi mágusok! Mert manapság ha tönkremegy a pék kemencéje és hitelt vesz fel, nemhogy a kemencét nem tudja kifizetni, de a műhely és a háza is ugrik!
Panelproli 2013.05.09. 17:23:41
Hitelt a munkáltató sok esetben kényszerből vesz fel és nem azért mert az annyira jó!
Autózni is jó! De ha én most vissza akarnám adni az autómat a banknak, mert már túl sok a havidíj és az nem jó, akkor egy 5 éves autóra a bank az újkori árának a kétszeresét kérné vissza.
Hogy vettem volna inkább kenyeret a péknél!
Nem kívánok hosszabban értekezni a bankok filozófiájáról, de még nem hallottam olyan esetről, hogy egy bank nem a saját, hanem az ügyfél érdekeit szem előtt tartva hozott volna döntést.
És ezt még Gizike is tudja az ablak mögött.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 17:38:20
@kakukk11: LOL.
Tudod, van az, hogy "túlzás". Ami a mai bankrendszer, az már az.
Sikkes Sittes 2013.05.09. 17:48:33
kakukk11 2013.05.09. 17:54:40
5 éves autó újkori árának kétszeresét sem kérik vissza, ez túlzás. Ha te CHF hitellel vettél autót, akkor a CHFHUF változást neked kell benyelned/élvezned, arról a bank meg nem tehet, hogy az autód értéke napról napra csökken. Vettél volna inkább aranyat CHF hitelre, most Bora Bora-n süttetnéd a hasad.
És igen, minden cég/ember a saját érdekeit tartja szem előtt. Marika a sarki kisboltban is ráteszi a hasznát az almára, nem fogja a te érdekedet szemelött tartva olcsóbban adni, csakhogy neked jó legyen.
2013.05.09. 17:57:53
Az még hagyján, de azt a szót hogy önmérséklet nem ismerik! Persze javarészt külföldi bankok, olyanok mint a sáskák, lerabolják a területet és elvonulnak! Hogy húzzák a pofájukat a bankadó miatt is, de ha ők basznak ki valakit az utcára családostól az rendben van szerintük!
Panelproli 2013.05.09. 18:03:38
Csak tudod még egy naív ember is elgondolkodik azon, miért let a CHF annyi amennyi.
Az is biztosan a sarki kofa miatt emelkedett, mert sokér adja az almát. Azt a kapitalistakizsákmányoló p(k)ofáját nekije!
Panelproli 2013.05.09. 18:08:23
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 18:09:00
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 18:20:22
Bálintka. 2013.05.09. 18:20:47
segítek: az 15 misi. Így legközelebb e képp is leírhatod.
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 18:26:02
kakukk11 2013.05.09. 18:38:53
@Kellemes Zérókomponista: A gyűjtő számla nem végtörlesztés, és abból kisebb kára származik rövidtávon a bankoknak. Ráadásul ott a kormány is beszáll a költségekbe, és lehet, hogy a fizetési hajlandóság is javul a lakosság részéről, tehát az nem feltétlen bukta a bankoknak.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 18:39:40
@kakukk11: Nem volt jó nekik, ja. Másnak meg máskor nem volt jó.
A bank soha nem kockáztat, néha veszthet.
igazságos 2013.05.09. 18:40:24
A hitelkeretet valóban meg kell kérdezniük, amikor a szolgáltatást igénybe veszed, tőlem is megkérdezték a kártyám után, mondtam is: NEM, NEM KÉREK HITELKERETET, pedig 60 000 forintig adták volna kamatra.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 18:44:09
Elfogadom amit írsz, ezt az egyet kivéve.
Egyrészt elfogult vagyok, mert egyszer a Soros pénzén utaztam külföldre konferenciára.
De a Soros különben se bankár. Befektető, aki oda teszi a pénzét, ahol a legnagyobb hasznot várja, ennyi. Néha nyer rajta, néha veszít, olyan mint a szerencsejáték.
igazságos 2013.05.09. 18:45:34
sajnos mindig beigazolódik ez az állítás
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 18:48:59
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 18:53:19
Nekem egyszer átutalt egy ismeretlen cég kerek kéccázezret a számlámra. Mondtam a banknak, hogy ez nem az én pénzem, de a bankot nem érdekelte a dolog. Évekig tartogattam, aztán elköltöttem. Ha egy cégnek nem hiányzik évekig, én nem fogom kezem-lában törni, hogy visszaadhassam. Ez volt olyan 10-15 éve, azóta se kereste senki.
Félreértések elkerülése végett, ha a találok az utcán egy teli buxát, azt leadom.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 18:54:37
Panelproli 2013.05.09. 18:56:14
Egyszerűen elismerem.
Van igazság abban amit írsz, egy szóval sem említettem, hogy nincs igazad.
Nyilván amit most írok attól kiborulsz majd, de a világ legegyszerűbb módján nekem az a véleményem, hogy a bankok sokakat kisemmiznek. Engem nem fognak, de kérlek ne várd el, hogy harcos támogatója legyek a bankoknak. Egyoldalúak, rugalmatlanok, merevek és embertelenek.
Gyanítom kevesebben vannak azok akik maradékltalanul veled értenek egyet s többen akik hasonlóképpen gondolkodnak mint én. Vajon mi ennek az oka? A szemellenző biztosan.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 18:57:00
Hiányzott a számlán 20 Ft egy többszázezres átutaláshoz. Gondolod, adott kölcsön a bank? Nem. Pedig a havi díja többezer forintra rúgott.
Még sose kaptam banktól kölcsön pénzt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 19:00:53
Ráadásul az a pénz, ami mögött nem áll fedezet, nem pénz. És a hitel kamata mögött nem nagyon áll.
Nem kellett volna _túlságosan_ hagyni elharapózni a bankok befolyását, az a zigasság.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:02:03
Mennyiért is? A bankközi kamatláb fölött 8%-kal. Amíg az Euro kamat cuzammen 3,5%.
Manyecska 2013.05.09. 19:04:19
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:04:45
Onnan fizeti a magyar hitelét.
AtiSnatch 2013.05.09. 19:06:18
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:06:36
Próbáld otthagyi, a szülei a földön is etethetik.
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 19:07:02
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:08:58
@fruit.amour: "marad még pár ezer a szülőknek, ami a kis nyögdíj mellé jól jön havonta..."
Meg azért jár is nekik valami a fáradtságért. Meg félretehetnek a büntetésre, ha a NAV elkapja őket.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 19:09:26
Panelproli 2013.05.09. 19:10:02
Jöjjön itt egy egyszerű történet, mindenki gondolkodjon el azon amin.
Kolompár Winnetou Karakószörcsög önnállóan kihelyezett kölcsönadója a történet szerint kisegítette Halmozottanhátrányosné Etelkát, mert az szeretett volna kenyeret venni. Nosza lett is kenyér, dínom-dánom, örült a csalás apraja nagyja.
Fent nevezett K.W. azonban kis idő elteltével arra hivatkozván, hogy CHF alapon tartotta nyilván a kölcsön összegét, jelentősen megemelte a törlesztőrészletet, melyre Etelka érthető módon arrogánsan reagált.
Ez azonban nem hatotta meg K.W.-t aki kilátásba helyezte H. Etelka házának kisajátítását.
Hiába mondta H. Etelka, hogy ő nem ért a közgazdaságtanhoz, sem a pénzmágiához és a pénzt is csak forintban látta, ez nem hatotta meg K. W.-t.
Meg is jelent Halmozottanhátrányoséknál és megemelte a hangját.
Szerencsére a jog mentette a helyzetet, Kolompárt, mint uzsorást a TEK szanaszéjjel ütötte és azóta sem látták a környéken.
Szemellenzős történet tudom. A bankok azok mások, ők értenek a pézügyekhez.
AtiSnatch 2013.05.09. 19:10:55
Panelproli 2013.05.09. 19:11:24
Freud meg forog a sírjában
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 19:11:49
Atörökk 2013.05.09. 19:11:50
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:14:01
Erdőben lehet hogy nem nagyobb eséllyel, minhogy hazaviszed és megdögleszted.
AtiSnatch 2013.05.09. 19:14:05
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:15:27
Hülyék.
AtiSnatch 2013.05.09. 19:18:13
England win The Ashes! 2013.05.09. 19:22:53
England win The Ashes! 2013.05.09. 19:23:58
Bálintka. 2013.05.09. 19:24:12
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:24:27
Atörökk 2013.05.09. 19:34:20
Főzzél belőle levest.
Bálintka. 2013.05.09. 19:34:44
bigmac 2013.05.09. 19:39:03
AtiSnatch 2013.05.09. 19:40:03
ejj, csak le kéne szokni..
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 19:42:56
@atpijkamo: Nem? :)
Ha hazaviszi, és ad neki kaját, akkor másnap beviszi az állatkertbe. Ott meg tudnak vele bánni.
Sztem elég nagy már, ahogy leírta.
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 19:44:57
Bálintka. 2013.05.09. 19:45:21
AtiSnatch 2013.05.09. 19:46:30
Atörökk 2013.05.09. 19:47:04
Rákay Philip Morris.
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 19:47:47
AtiSnatch 2013.05.09. 19:48:13
AtiSnatch 2013.05.09. 19:49:15
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 19:49:53
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 19:51:22
2013.05.09. 19:52:57
Hagyd békén! A szülei gondoskodnak még róla pár napig, aztán már önállóan garázdálkodik! Nem tudom mi hiányzik neki, de ti biztosan nem vagytok a kívánságlistáján. Amit tudok a szarkákról az annyi hogy fogságban kiborító lakótársak, ne szúrj ki magaddal és az állatkertben sem fognak örülni ha beállítasz vele!
AtiSnatch 2013.05.09. 19:54:59
England win The Ashes! 2013.05.09. 19:55:48
Kezdjük ott, hogy nincs, aki átvegye a postáját. Namost bármikor jöhet olyan levél (és mint látjuk, jött is), amivel kapcsolatban szükséges, hogy személyesen intézkedjen. Én annak idején egyrészt megszüntettem a számlámat (mondjuk sosem volt hitelem, így nem egészen tudom beleélni magam a poszter helyzetébe), másrészt hitelesíttettem egy meghatalmazást, miszerint apám eljárhat a nevemben szükség esetén. Erre utóbb szükség is lett, mert az egészségbiztosító bepróbálkozott nálam.
2013.05.09. 19:55:50
Nyiss neki hitelkeretet a Raiffeisennél! :)))
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 19:56:01
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 19:57:15
@Cicmen: Laktál már szarkával? :)
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 19:58:59
kepfeltoltes.hu/130509/gy_jtem_ny6__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
AtiSnatch 2013.05.09. 19:59:43
Bálintka. 2013.05.09. 19:59:55
AtiSnatch 2013.05.09. 20:00:47
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 20:07:53
vénszivar 2013.05.09. 20:10:09
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 20:10:49
2013.05.09. 20:11:00
Nem, viszont olvastam élménybeszámolót állatos könyvben és egyrészt szétröhögtem magam rajta mert ritka jófej madárka lehet, másrészt a leírtakat nem szeretném átélni. Elég nekem amit a macska művel, az is megéri a pénzét!
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 20:11:58
Meséjj!
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 20:12:17
Bálintka. 2013.05.09. 20:13:48
vénszivar 2013.05.09. 20:15:22
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 20:15:42
A szarka + macska együtt priceless lenne ;)
@A.Snatch: :D:D:D:D
Te tennél jót magaddal.
Gondolj bele, mennyive többet költhetnél piára, az meg még nincs monopolizélve.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 20:17:44
:D
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 20:18:07
AtiSnatch 2013.05.09. 20:20:27
gondolj bele, mi lenne péntekenként a Nemzeti Piáldában! :D
2013.05.09. 20:21:19
Elfogadom amit írsz, ezt az egyet kivéve.
Egyrészt elfogult vagyok, mert egyszer a Soros pénzén utaztam külföldre konferenciára.
Nem lehetsz hülyegyerek ha konferenciára utaztatott,nekem azért vannak fenntartásaim vele kapcsolatban. Feltételezem hogy olvastad már ezeket, de azért idelinkelem.
hu.wikipedia.org/wiki/Soros_Gy%C3%B6rgy
hu.metapedia.org/wiki/Soros_Gy%C3%B6rgy
2013.05.09. 20:22:48
Ehhez kétség sem fér, de az idegrendszerem nem állná ki azt hiszem! :)))
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 20:24:56
2013.05.09. 20:25:41
Inkább itt egy aranyos!www.youtube.com/watch?v=GbycvPwr1Wg
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 20:31:19
Nem jó. Nem a barátod, hanem olyan, mint a gyereked.
Vittore. 2013.05.09. 20:31:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 20:33:01
@A.Snatch: Tök mindegy, olcsó legyen a sör :D
AtiSnatch 2013.05.09. 20:38:24
Bálintka. 2013.05.09. 20:39:46
2013.05.09. 20:52:07
Miért egész jó arány nem? Különben melyik tábort szándékozol erősíteni?
Manci néni, a szomszéd 2013.05.09. 20:54:41
"Ha ekkor jelzem, hogy le akarom mondani, ez potom 2,300 Ft-os dij megfizetese elleneben megtortenik"
Az ingyenes, semmibe nem kerülő, ajándék hitelkeretet 2300 ruppóért lehet csak megszüntetni. Én már ezért is simán feljelenteném a bankot, ez a vásárló szándékos megtévesztése vagy valami hasonló paragrafust biztosan kimeríti.
Ezt mondjuk velem is eljátszotta a bank, amikor megszüntettem a számlámat, simán 2300 ft-ba került a sosem használt, ingyenes hitelkeretem külön történő megszüntetése. Mert azt külön kell megszüntetni.
De továbbmegyek, hogy okuljatok a káromból, drágáim. Másik banknál nyitottam számlát, mert meg akartam szüntetni ennél a számlámat, csak épp nem akartam számla és kártya nélkül maradni, ezért előbb nyitottam és később szüntetem meg a régit.
Csakhogy, a fizetésem már az új számlámra ment, na a banknak több se kellett, és küldött egy levelet, hogy 8 napon belül fizessem be a 70000 forintos tartozásomat feléjük.
Na felment bennem a pumpa, azonnal hívtam őket, hogy ez mi, mert a számlám pluszban van. Ekkor derült ki, hogy 20000-el megemelték a hitelkeretemet, szó nélkül, levél nélkül, amiből én pár forintot fel is használtam. Kb. 3000 forintot, mert én meg voltam győződve róla, hogy nekem 50000 forint a hitelkeretem.
Erről a 20 ezerről különben tudtam, mert érkezett "befizetés" a számlámra, amiről nem sikerült kiderítenem, hogy honnan jött. Ez kb fél évvel korábban volt, akkor fel is hívtam az ügyfélszolgát, aki többször is határozottan megnyugtatott, hogy ez az ÉN pénzem és bátran használjam fel.
Na lényeg a lényeg, másnap bemegyek a bankba, hogy tisztázzuk ezt a kérdést, ahol szintén megerősítettek benne, hogy -3 ezer forinton áll a számlám, holott +17000 mutat az online egyenlegem.
Na és a legszebb az egészben, hogy nem elég nekik befizetni a 3000 forintot a számla megszüntetéséhez, hanem az egész hitelkeretet követelték rajtam, hogy fizessem be, mert csak így lehet megszüntetni a számlát, mert be kell érkeznie annyi pénznek a számlára, ami a havi minimum előírás, szerintük. Anélkül nem megy, nem lehet.
Mondom a kislánynak, hogy mi lenne, ha a bank befizetné helyettem az összeget, aztán azonnal le is emelné róla, én pedig befizetem a 3000 forintot. Egyenesen kiröhögtek.
Mondom nekik (mert akkorra már a fiókvezetőt is odahívattam), hogy rendben befizetem, de még ne szüntessék meg a kártyámat.
Na befizettem, megyek vissza, és addigra már meg is volt szüntetve a kártyám, a számlám meg minden. Vehettem föl a pénztárban a különbözetet 500 forint kezelési költségért.
Na a férjem csak azért nincs most börtönben, mert aznap épp nem ért rá velem jönni.
Mindenkinek csak azt tudom javasolni drágáim, hogy messziről kerülje el ezt a piti, lehúzós, mocskos, rohadék és még folytathatnám bankot.
Manyecska 2013.05.09. 20:55:52
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 20:56:25
Az ingyenes, semmibe nem kerülő, ajándék hitelkeretet 2300 ruppóért lehet csak megszüntetni."
+1, igaz, mondjuk ez kimaradt a szórásból.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 20:57:34
AtiSnatch 2013.05.09. 21:22:31
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 21:22:31
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 21:25:33
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 21:25:33
igazságos 2013.05.09. 21:28:20
Úgyhogy az elkerülés kilőve.
Viszont az Erste Bank SINOSZ kártyára ad kolléga bankszámlát.
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 21:28:40
igazságos 2013.05.09. 21:29:56
2013.05.09. 21:31:35
Na most éhen döglenek a szegény kisnyestek!
England win The Ashes! 2013.05.09. 21:35:09
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 21:37:05
Vagy szar kaja?
AtiSnatch 2013.05.09. 21:38:38
p4r4j35u5 2013.05.09. 21:40:10
Koszos kis sajtszagú labanc ez mind. Ott is hagytam őket.
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 21:43:35
igazságos 2013.05.09. 21:52:07
AtiSnatch 2013.05.09. 21:53:38
igazságos 2013.05.09. 21:55:41
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 21:56:46
AtiSnatch 2013.05.09. 22:01:50
England win The Ashes! 2013.05.09. 22:16:48
Ne röhögtess már így estére, mikor így is magam alatt vagyok, hogy ki lett a Mú ezdője. :(
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.05.09. 22:18:36
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 22:23:37
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 22:34:01
Meglepően sok üres lakás van. Azt hinné az ember, pazarlás, ha egy lakásban nem laknak.
A hatvanas években albérletek, társbérletek voltak nagy számban, mi is éltünk albérletben. Aztán a hetvenes évektől kezdett érződni a nagy lakásépítések hatása. Azóta is ezerrel épülnek a lakások, a népesség meg nem nő, előbb-utóbb túl sok lakás lesz. Vagy van.
Anomalocaris (törölt) 2013.05.09. 22:35:22
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 22:38:11
Milyen frappáns. Nulla rizikó, tisztes haszon, és még kiadással, munkával se jár.
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 22:53:33
England win The Ashes! 2013.05.09. 22:59:53
Az az ember, akit az én kedvenceimnél szerettem volna látni. :(
Így viszont a teheneseknek újabb húsz évre biztosítva van a siker. :(((
telkoe 2013.05.09. 23:20:49
@fruit.amour: 50eFtert rendes lakashoz normalis helyen eleg nagy szerencsednek kell lenni. 100eFtbol nem rendez tul sok tartozast, az csak eppen arra eleg hogy ne bukjon a tulaj tul nagyot ha nem fizet a berlo.
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 23:34:05
fruit.amour (törölt) 2013.05.09. 23:35:54
telkoe 2013.05.09. 23:45:40
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 00:59:26
Pnt zt mndtam. lvsd vssz!
telkoe 2013.05.10. 01:09:58
a hetvenes évektől kezdett érződni a nagy lakásépítések hatása. Azóta is ezerrel épülnek a lakások
A helyzet viszont az hogy nagyon keves uj lakas epul. Csokkeno nepesseggel elvandorlassal es csokkeno vasarloerovel nincs penz ra.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 01:13:36
Manci néni, a szomszéd 2013.05.10. 01:50:53
"Ha ekkor jelzem, hogy le akarom mondani, ez potom 2,300 Ft-os dij megfizetese elleneben megtortenik"
Ez hogy van? Ha nem kívánom a továbbiakban igénybe venni a szolgáltatást, akkor azért nem kérhetnek pénzt. Mert ugye mi van akkor, ha épp nincs pénzem megszüntetni? Elveszik a házamat?
Ezt úgy kellene csinálnia a banknak, hogy felhív, és azt kérdezi, hogy "akar e hitelkeretet 2300 ft-ért", nem pedig úgy "hogy akar e ingyen hitelkeretet".
Csak így már a kutyának se kellene.
Lehet, hogy holnap felnyomom őket a pszáf-nél. Rohadjanak meg!
Tiborfalvi Tibor 2013.05.10. 03:11:54
Eltelt fél év és érdekes módon hívogatott a faros csajszi az itteni bankfiókból, hogy érdekel-e ilyen hitelkeret, olyan hitelkeret, meramúgy adnak ám irdatlan királyat, hogy csak így kamat, elhadar egy rakat számot, na, na, na, kell?
Ezek szerint életem egyik legjobb döntése volt, hogy nem volt 'ráutaló magatartásom' (így szokták ugye ezek a szarháziak már digitől invitelig, nem válaszolsz, nem írod le nekik cirádás betűkkel/nem mondod azt nekik betűzve, hogy NEM, NEM AKAROM, akkor az már ráutaló magatartás)... Az biztos, hogy én is addig verdesném a pultot, amíg az atyaúristent nem hívja elő egy pontos válasszal. És igazából nekem is csak a határozottságom volt jó, ezért nem én írtam ezt meg először :D
Ami engem bosszant a Raiffeisennél, az a remek sms szolgáltatásuk. Tiszta sor, hogy amíg melóztam, akkor muszáj volt ezt megtartani, hiszen még csak nem is kellett a pin-kód vásárláshoz, ergo mindenki látja a nevemet a kártyán és venni akar pár apróságot 20 boltban, akkor meg is teheti... De mostanra a hónap eleje úgy néz ki, hogy már a telefonomat is kikapcsolom arra az estére, mert hajnalra kb 12-15 smst kapok (nem viccelek!), hogy:
- levontak a havidíj miatt x összeget
- ilyen adó
- adóadó
- hozzáadtak 1.34 forintot, ennyit kamatozott!
- ennyi smst kaptál, a szolgáltatás ára y forint
- további 3-4 válogatott, komment nélküli 10-20 forintos levonások
Egy smst 20 forintért küldenek ki. Hát nem jó biznisz ezeknek?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.10. 06:52:00
"Semmi különös flanc, csak egyszerű vomnalak."
AtiSnatch 2013.05.10. 07:09:41
2013.05.10. 07:13:21
AtiSnatch 2013.05.10. 07:58:44
Bálintka. 2013.05.10. 08:06:35
Szóval valóban sok az üres kecó, mégis kevés a bérelhető.
Manyecska 2013.05.10. 08:10:39
Manyecska 2013.05.10. 08:12:10
Manyecska 2013.05.10. 08:14:12
Manyecska 2013.05.10. 08:17:54
AtiSnatch 2013.05.10. 08:20:27
Bálintka. 2013.05.10. 08:21:37
NemNick 2013.05.10. 08:25:30
Két havi kaució (általad említett 100 rongy) egyáltalán nem a világ teteje. Biztos van olyan is, aki ilyen-olyan tartozást rendezne belőle, de ha utánagondolsz, hogy mekkora érték van rád bízva, mennyi kárt tudsz okozni, mondjuk egy cirkó elcseszésével vagy a beépített fürdőkád vagy egy biztonsági ajtó megrongálásával, ami után rossz esetben angolosan távozol, már nem is olyan sok.
Szóval szokj hozzá a gondolathoz, mert ezt sok helyen meg fogod találni.
Már ahol normális lakás van, a fent leírt szerelvényekkel ellátva :O)
neet 2013.05.10. 08:26:25
Amúgy meg ha kisemberekre vetítjük a fenti sztorit, a +1 milka keret olyan lehet, mint nekünk a +10 ezer. Neki volt pár milliója, nekünk van pár 10 ezresünk, +1 nem okoz nagy katarzist.
Ilyen és hasonló sápokat leszed a bank (egyoldalú, apróbetűs, stb), közben a havi 400 Ft körüli bankadót is ránkveri. Na, ettől hányok.
Ja, meg leköcsögöztek a sörös posztban. Ennyire maszkulin hsz-eket írnék? :)
Manyecska 2013.05.10. 08:26:30
Manyecska 2013.05.10. 08:28:43
2013.05.10. 08:29:54
neet 2013.05.10. 08:32:02
Aki nem bír megtanulni időben repülni, az így járt. Amelyik kenguru nem tud felmászni az erszényig, szintén. stb.
vénszivar 2013.05.10. 08:36:01
Így is , úgy is?:)
Bálintka. 2013.05.10. 08:38:27
AtiSnatch 2013.05.10. 08:39:29
Manyecska 2013.05.10. 08:47:35
2013.05.10. 08:49:49
nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2013.05.10. 08:50:09
Bálintka. 2013.05.10. 08:51:18
Ördögöset meg hétfőn, szerdán? Gondolom szerdán jólmegráztad azt a fát.
Manyecska 2013.05.10. 08:54:14
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.10. 08:54:57
England win The Ashes! 2013.05.10. 08:55:07
XD
AtiSnatch 2013.05.10. 09:01:30
itcrowd 2013.05.10. 09:03:24
Kb 4 bankot már kipróbáltam, most a jelenlegi többé-kevésbé jó, de itt is látok huncutságokat.
Két dolog még ezzel kapcsolatban.
- Ha nem akarod, hogy átverjenek, érdemes havonta 10 percet arra szánni, hogy lecsekkolod a számla/kártya kondíciós listákat. - nekem visszamenőleg 3 évre megvan az összes kiadott kondíciós lista. Sajnos nagyon jól látható, hogy a bankom is milyen szinten változtatja kénye-kedve szerint a feltételeket.
- Csak lakásvásárláshoz szabad felvenni hitelt, azt is csak módjával. Én annak idején inkább egy olcsó lakás mellett döntöttem és rövid futamidővel.
ALAPSZABÁLY, hogy hitelt nem veszünk fel / nem fogadunk el – akkor sem, ha látszólag nagyon jó konstrukciónak tűnik! - az előbbi helyzetet leszámítva. Mindenekelőtt inkább a kiadásokat kell átstrukturálni, ha kell le kell szokni a cigiről, a piáról… a fogyasztást is visszalehet fogni, pl. a TV, hifi, dekoder, stb kapcsolós hosszabbítóra kell rákötni és amikor nincs használva, akkor az egészet áramtalanítani. Érdemes a vízcsapokra dúsítóval felszerelni. Érdemes vezetni minden kiadást. Egy jól átlátható táblázatból kitűnik, hogy mire költ az ember a legtöbbet.
vénszivar 2013.05.10. 09:05:25
Már kétszer láttam, hogy mész, rohansz vizsgázni. Mit, miért, hol tartasz s mennyire lett sikeres?
vénszivar 2013.05.10. 09:07:33
??????????????????????????????????
Bálintka. 2013.05.10. 09:08:52
Hát én idáig egy szállodában találkoztam ilyennel, de az nagyon rossz volt. Az ötperces zuhanyzásom (hajmosással) 10-15 percre nőtt.
Leskin 2013.05.10. 09:09:42
Kb 2 vagy három éve az amúgy nem igazán használt számlámat akartam megszüntetni a ráfázolnál.
A gond csak az volt hogy valami 151 vagy 152 ft mínuszban volt. Nem 151.000, 151 (egyszázötvenegy) pengő magyar forintocska.
Mondom jó, befizetem, valahogy túlélem.
Befizettem, elvileg megszüntettem a számlát.
Kb két hét múlva jön a levél a banktól, hogy tartozásom van feléjük, mégpedig 200 ft. Érted. 151-tartozás, rendezve, és jön a levél hogy most már 200-al tartozom :)
Mint kiderült a készpénz befizetésnek DÍJJA van. 200 ft. Tehát ha megint beslattyogok a bankba és befizetek 200 ft-ot amivel szerintük tartozom, továbbra is 200 ft-al fogok tartozni, mert annyiba kerül hogy befizethessem... Ész megáll és ácsorog. Befizettem egy ezrest és és sűrű anyázások közepette távoztam. De a guta majd megütött, nem az összeg miatt, azt még valahogy kiheverem... Hanem amiatt hogy ilyen létezik :)
vénszivar 2013.05.10. 09:10:19
Manyecska 2013.05.10. 09:10:27
AtiSnatch 2013.05.10. 09:12:17
itcrowd 2013.05.10. 09:14:38
Manyecska 2013.05.10. 09:17:18
vénszivar 2013.05.10. 09:18:15
Hú! Azt a durcás ügyintézést, hogy 0-ázniuk kell!
vénszivar 2013.05.10. 09:20:55
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.10. 09:23:24
@itcrowd: én kütyü nélkül is meg tudom résnyire nyitni a csapot, szabadalmaztassam tudományom? Mekkfelelõ zuhanyrózsa a titok. Báár, sikerös ember inkább fürdik. Hetente. De az fürdés!
Bálintka. 2013.05.10. 09:23:56
Levegőt kever a vízhez, ami látszólag ugyanolyan vízmennyiség, kisebb vízfogyasztás mellett. Azonban zuhanyzásnál ténylegesen érezni a víz hiányát.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.10. 09:27:24
@Bálintka.: ez a ketyere fröccshöz is jó vajon?:D
s 2013.05.10. 09:27:30
Manyecska 2013.05.10. 09:28:18
Leskin 2013.05.10. 09:33:18
De arra is figyelni kell, , hogy még csak 400 ft befizetése sem elég, mert az újonan keletkezett 200 ft-os tartozás, addig is amíg nem érsz be a bankba befizetni kamatozik, kb 0.01 fillért, ergo megint tartozásod lesz... Én bebasztam a pénztárosnak egy ezrest, aztán még párszor küldték hogy van náluk némi pénzem, párszáz forint, de kukában landoltak a levelek... Gondolom ha fel akartam volna venni, annak is díja lett volna... :)
Manyecska 2013.05.10. 09:33:22
így már járt rokonom is..
Billgates 2013.05.10. 09:33:55
Szóval eddig részemről pozitív a Raiffeisen. Persze tisztában vagyok vele, hogy ez üzleti kapcsolat, nem szerelem :-)
Bálintka. 2013.05.10. 09:34:14
Manyecska 2013.05.10. 09:35:20
Ilyen van?? Ebből homér-poszt kellene /minimum/ bakszi nekünk van rájfájzenes számlánk:D!
s 2013.05.10. 09:38:14
Az ügyvédek is így csinálják. Ott az ügyfél, elmondanak neki valamit. Megkérdezik, hogy ez jó lesz -e így. Az ügyfél bólogat. Az ügyvéd mosolyog. Mondja, hogy nem jó. Tessék hangosan végigmondani a mondatot: "Megértettem, amit ön mondott és elfogadom az alábbi XY feltételeket." Asszisztensek ott nyüzsögnek, de szerintem a diktafon is be van kapcsolva.
Leskin 2013.05.10. 09:38:50
s 2013.05.10. 09:40:45
Manyecska 2013.05.10. 09:46:12
Manyecska 2013.05.10. 09:50:13
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.05.10. 09:51:32
Nevem Earl 2013.05.10. 09:52:27
Leskin 2013.05.10. 09:55:11
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.05.10. 09:55:19
Bálintka. 2013.05.10. 10:06:33
Tegnap megint jött valami sms, de akkora összeget vontak le, hogy nem fért a 160 karakterbe, így az se derült ki, hogy melyik bank küldte. Hát ez van. Hülye magyarnak jó a nagy címlet. Pedig mit vehet ma már az ember 20ezer forintból. Szinte semmit.
2013.05.10. 10:07:08
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.10. 10:08:46
@Manyecska: és téged melyik része zavar? Amúgy meg ne járj hülyék közé. Ez elég nehéz feladat, az is igaz. Fonalférget mindegyik agyatlanba!
@zsiráfffff: mármint melyikeknek?
fruit.amour (törölt) 2013.05.10. 10:10:53
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.05.10. 10:11:27
fruit.amour (törölt) 2013.05.10. 10:14:09
fruit.amour (törölt) 2013.05.10. 10:16:53
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.05.10. 10:24:59
Ez nem a klaviatúrád kérdése te barom...
Manyecska 2013.05.10. 10:26:29
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.05.10. 10:26:32
19 forint és 800 fillér, te barom...????
Tormas Torontal 2013.05.10. 10:29:05
Manyecska 2013.05.10. 10:34:03
darthvad 2013.05.10. 10:46:59
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.10. 10:50:13
Bálintka. 2013.05.10. 10:53:26
Bálintka. 2013.05.10. 10:54:31
Panelproli 2013.05.10. 10:55:17
Szép halál és rossz házasság van. De "ajándék egymilliós hitelkeret", na olyan NINCS!
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.10. 10:58:07
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.10. 10:59:48
jaaa! úgymán más! mármint nem a poszter más!
neet 2013.05.10. 11:00:20
Bírlak, meg a szövegeid alapján olyan normálisnak tűnsz, állat- (és EMBER!)barátnak meg humorosnak meg minden, de ez a szarka ügy.... főleg összemosva a nyugdíjasokkal, na ezért kár volt. Ugorgyunk.
Utoljára kb 10 éves koromban pakolgattam vissza lelkesen a fészekbe a ki-kihulló madarat , míg egy nap a macska elszaladt vele. Akkoriban olvastam (először) a Tüskevárt is. Alapmű, ami a természethez való hozzáállást illeti.
Elhagyott őzgyereket sem simogatunk...
na tényleg ugorgyunk.
Bálintka. 2013.05.10. 11:07:16
Panelproli 2013.05.10. 11:07:46
És ajándék lónak sem szabad a fogát megnézni!
telkoe 2013.05.10. 11:08:32
Panelproli 2013.05.10. 11:12:46
Az ajándék hitelkeret egy oxymoron, semmi több.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.10. 11:13:23
háthamán úgyis el van hagyatva, akkormá nem mindegy?
Nevem Earl 2013.05.10. 11:18:29
kisvirag78 2013.05.10. 11:20:07
Én is kaptam "ajándék" hitelkeretet, 750 ezer forint értékben. Levelet még akkor nem kaptam, de az aktuális számlaértesítőn észrevettem, és telefonáltam. Közölték, hogy x újságban és a bankfiókokban (ahová nem jár mindennap az ember) ki volt függesztve, hogy aki ilyen meg olyan jó ügyfél, annak ők felülvizsgálják és megemelik a hitelkeretét (100 ezres volt, és csak biztonságból, de sosem használtam). Addig hisztiztem, és fenyegettem őket mindenfélével, amíg "méltányossági okokból" ingyen visszaállították az eredeti állapotot.
Másik eset: 5 milliós hitet akartunk felvenni a házbővítéshez és felújításhoz. Mivel az építkezés közepén voltunk, közölték, hogy így csak teleknek tudják elfogadni, és ők arra nem adnak, meg egyáltalán, miközben csak telekárban ér 30 milliót, hát mondtuk, jó, és átmentünk az Unicredithez. Ott kértek hitelesszámlakimutatást a fizetés igazolásához. Visszamentem, hogy kérem. Nem elég, hogy ez pénzbe kerül (én akkor már elektronikusan kaptam, az nem volt jó), nem voltak hajlandóak hitelessé tenni és a fiókvezetővel aláíratni, mert "szerintük így is el kéne fogadni". 5x-i próbálkozás után az Unicredit fiókvezetője áttelefonált a Raiffeisenes fiókvezetőnek, hogy nagyon unja, hogy emiatt áll az ügyünk, és ő kéri, írja alá. Na akkor aláírták. Megalázó és felháborító volt.
Na azóta az Unicreditnél vagyunk, de a számla még maradt, mert néhány összeg még jött rá, néhány csop. beszed. megbízás is volt, és igazából nem értem rá a gyerekek miatt órákat a megszüntetési procedúrára szánni (haláleset miatt volt benne tapasztalatom, náluk a számlát megszüntetni szinte lehetetlen). Ez alighanem baj volt.
"Rendszerhiba" miatt tévedésből 4 hónapon belül 3x zárolták a számlámat, mert belemásztam a hitelkeretbe az átutalásokkal, amelyek nap szerint előbb voltak, mint a pénzek érkezése, és a rá érkező pénz nem munkabér volt, hanem családi pótlék, és lakbér. A szabályzatuk szerint az így érkező pénzeket is jóváírásként kell értelmezni, így pedig a minimum érkező pénz több mint kétszerese ment a számlára, de ugye a "rendszer" tévedett. Megoldásként azt javasolták, vegyek le az Unicreditről KP-t, és a pénztárban fizessem be (kezelési költségért), mert azt elfogadja a rendszer, és akkor majd feloldódik a számla (jó kis pénzmosási lehetőség). 3x egymás után. Na a harmadiknál az is történt, hogy a felszólító levél 22-én érkezett, a befizetési határidő pedig 19-e volt. A PSZÁF-hoz (is) fordultam, ekkor soron kívül intézték az ügyet, és bocsánatkérésként írtak egy levelet, amiben az volt, hogy az ő hibájuk, elismerik, és dolgoznak rajta, illetve bocsánatképpen fogadjam el az ajándékukat.
Mi volt mellékelve? Egy logós golyóstoll, ami nem fogott rendesen. Hűha, de kitettek magukért! Na ezután vettem a fáradtságot és megszüntettem a számlát.
Az Unicredit lassú és bonyolult, de legalább emberek dogoznak ott, és nem fognak mindent a gépekre.
Soha többet UPC és Raiffeisen!
Bálintka. 2013.05.10. 11:22:31
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.10. 11:25:25
Manyecska 2013.05.10. 11:25:45
VT Man 2013.05.10. 11:27:47
"Meglepően sok üres lakás van. Azt hinné az ember, pazarlás, ha egy lakásban nem laknak."
A probléma az, hogy nem lehet elkérni a valós bérleti árát egy lakásnak.
Ha egy adott albérlet most 60 ezer körül van, akkor az áron alul van kiadva. Reálisan 120 ezer körül kellene kiadni.
Hiszen rengeteg dolog amortizálódik. Fürdőszoba felújítás 10-20 évente - 1-2 millió minimum. Ez leosztva évi 100 ezer, azaz havi 8 ezer. És ez csak a fürdőszoba! Ott a konyha is, illetve gáz/cirko (csere szintén 3-400 ezer), stb.
Ha valaki rendesen akarja kiadni a lakást, és szinten akarja tartani, akkor nem tud annyit elkérni érte, mint amennyit kellene.
Piszkos Freud 2013.05.10. 11:29:19
Hitelkeretem nekem is van. Nem kerül semmibe (jár a számlám mellé). Amíg igénybe nem veszem. Ezért hitelkeret.
Ő meg is kapta az 1 milla hitelt. Mire gondolt? Hogy a bank ingyen vágta hozzá?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.10. 11:34:41
ferand1979 2013.05.10. 11:35:41
Mit gondolsz a bankok jótévő szolgálatok, akik csak úgy odaadnak "megőrzésre" pénzt, hogy hízóttabbnak mutatkozzon a számládon az összeg?
Hát nem.
És sántit még valahol a dolog.
Kellett legyen egy "rákérdezés", nem csak egy egyszerű levélben tájékoztatnak ekkora összegnél.. 10-20-50.000-nél még elhiszem, de 1 millánál nem.
Köthetsz NET számlacsomagot, és kérheted, hogy elektronikus úton tájékoztassanak.. Jah, hogy a Raif.-nél ez nem lehetséges? Akkor menj át máshová..
Ha átvertek, menj máshová...
De látom ezt sem írtad, hogy megtennéd...
Amúgy
Bálintka. 2013.05.10. 11:35:58
Pont erről van szó, hogy maga a hitelkeret, a rendelkezésre álló hitel kerül keretösszeg mértékétől függően éves kezelési költségbe. Kinél bankolsz, hogy neked ingyen adják? (bár olyan bank is van, aki a banki költségekről nem küld külön sms-t... A posztoló millás hitelkerete kerül évi 20 lepedőbe.
Bálintka. 2013.05.10. 11:47:39
kovacs55 2013.05.10. 11:54:06
"Ez nem a klaviatúrád kérdése te barom..."
Több tiszteletet kellene tanusitanod a többiek fele...Nem tudod hogy ki mit es miert tesz...
Ha van egy WIN verziod szingalez nyelven Grönlandon akkor nem fogod valtogatni a klaviaturakat...Apropo, az en altalanos iskolai idömben meg tanitottak az ekezetnelkuli szövegertelmezest a magyaroran...lehet hogy ma is hasznos lenne az iskolakban????
Kerj kölcsön egy regi tankönyvet es potold a hianyossagaidat...
Jokkura 2013.05.10. 11:59:48
ez hogy jött ki? ,aranyból van a csaptelep,vagy 40m2 alapterületű,és carrarai márvánnyal van borítva még a fal is 3m-ig?
Raiffeisen Bank Zrt. 2013.05.10. 12:04:54
A hozzászólásban leírt - és bankunkhoz is benyújtott - panasz kivizsgálását megkezdtük.
További szép napot kívánunk!
Raiffeisen Bank
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.10. 12:12:59
lol, barom!
Bálintka. 2013.05.10. 12:14:20
Zuzzant 2013.05.10. 12:15:01
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 12:23:06
Vajon miért vették? Vagy ha vették, miért nem laknak benne? Befektetésnek vették? Kiadni vették, csak mégsem adják most ki?
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.05.10. 12:24:14
Bálintka. 2013.05.10. 12:25:21
peter3374 2013.05.10. 12:27:42
Bambano 2013.05.10. 12:28:04
úgyhogy nyugodtan küldd a panaszod a pszáfnek, kb. annyi eredménye lesz, mintha egyből a szemetesbe dobtad volna.
Manyecska 2013.05.10. 12:32:32
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 12:33:23
@Bálintka.: Aha.
Etniez 2013.05.10. 12:33:58
Képzeld el, ez ilyen. Ne hitetlenkedj tovább, olvass utána.
Atörökk 2013.05.10. 12:35:26
Viszonylag olcsó, illetve önkormányzati bérlakásból van kevés. Piaci alapon kiadó lakásokkal Dunát lehet rekeszteni.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 12:38:30
:))
Én is angol inast tartok, az az igazi.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.10. 12:39:32
Pénzszedés a semmiért, ez az igazi üzleti modell :)
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.05.10. 12:40:17
nem tudom mi a fasz van ma, de kibaszott idióták az emberek. még szerencse, hogy mi itt páran normálisak vagyunk!
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 12:41:08
A piaci árszint miért nem reális? Fizetőképes kereslet nincs? Mert úgyis a többségnek van saját lakása?
A lakás bérleti díj, és ugyanakkora lakás a banki kölcsön törlesztő részlete milyen arányban kell(ene) álljanak egymással?
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 12:42:40
He?
Manyecska 2013.05.10. 12:42:42
Manyecska 2013.05.10. 12:45:03
Atörökk 2013.05.10. 12:50:59
Kereslet nem nagyon van, pontosabban fizetőképes nem nagyon van.
Sokan vettek lakást befektetési céllal hitelből úgy, hogy majd kiadják, és a bérleti díjból bejön a törlesztés. Na most a törlesztőrészletek elszálltak, viszont több bérleti díjat nem tudsz kérni, mert a fizetések nem lettek jobbak.
A bérleti díjnak, meg a törlesztőrészletnek a világon semmi köze egymáshoz. Mi több, nálunk még valamivel jobb is a helyzet e téren, mint a németeknél pl., ott jó pár városban még a válság előtt sem érte meg befektetési célból hitelből lakást venni, mert nem tudtad annyiért kiadni, hogy bejöjjön rajta a hitel.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 12:53:17
Úgy lenne logikus, hogy ha nincs elég pénzem, akkor bérlem a lakást, ha több pénzem van, akkor megveszem. Nyilván a bérleti dí nem lehet magasabb a törlesztőnél. A törlesztő viszont nem lehet sokkal magasabb a bérletinél.
pdw (törölt) 2013.05.10. 12:57:34
Te hulye vagy. Nyilvan jogos. Folyoszamlahitel-keretnek mindig van dija, ami a hitelkeret x%-a szokott lenni.
Azt se tudod mit irsz ala aztan meg neked all feljebb?
Atörökk 2013.05.10. 13:00:52
Nem okvetlen pénzkérdés, van ismerősöm, aki tudott volna venni, csak jobban megérte/megéri neki a vállalkozásaiban tartani a pénzét.
mqqq 2013.05.10. 13:01:34
Bálintka. 2013.05.10. 13:04:59
elwood 2013.05.10. 13:14:12
citinél ingyen van, de pl. én kértem, hogy vegyék kisebbre, mert ha ellopják a kártyám nagyobb kárt lehet okozni.
neet 2013.05.10. 13:34:18
Amúgy azt olvastam, h megvolt az ebéd a ZOO-ban. A kis farkaskölyök nagyon örült a változatos menünek, még sosem evett ugyanis szarkát.
Bálintka. 2013.05.10. 13:37:44
mid life (törölt) 2013.05.10. 13:46:22
mid life (törölt) 2013.05.10. 13:48:56
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 13:50:58
A pontos kalkulációt megosztanád velünk?
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 13:52:02
Az utolsó pár havit ne fizesd, és akkor egálba lesztek.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 13:54:32
És kutyát se tartanak, mert az csak költség, meg betegségeket terjeszt, meg úgyis megdöglik egyszer.
Meg gyereket tartani is csak csupa kiadás.
Manyecska 2013.05.10. 13:56:11
Manyecska 2013.05.10. 13:57:13
Atörökk 2013.05.10. 14:00:02
Egy albán keresztszülő örökbefogadta.
mid life (törölt) 2013.05.10. 14:00:37
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 14:01:04
Manyecska 2013.05.10. 14:01:16
mid life (törölt) 2013.05.10. 14:02:15
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 14:03:10
Atörökk 2013.05.10. 14:03:50
Persze, hogy megetették a rigót. Az örökbefogadónak friss rigót akartak adni.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 14:05:04
Azért számold bele az inflációt. 5-10-15 év múlva az nem ugyanaz az 58ezer lesz. A bérleti díj meg mozog az árakkal.
Manyecska 2013.05.10. 14:05:20
Atörökk 2013.05.10. 14:06:23
A bérleti díjak reálértéken csökkentek az elmúlt 10-12 évben.
Fejesrob 2013.05.10. 14:06:45
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 14:08:50
Manyecska 2013.05.10. 14:11:02
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 14:12:48
Atörökk 2013.05.10. 14:13:24
Ezt ugyanúgy nem lehet előre megjósolni, mint mondjuk azt, hogy x részvény árfolyama mennyi lesz 2 év és 4 hónap múlva.
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.10. 14:19:27
Atörökk 2013.05.10. 14:21:51
Általában igen. Főleg, ha nem hitelből veszed, és ki tudod várni, ha esetleg néha éppen elmegy mínuszba.
Manyecska 2013.05.10. 14:23:55
Rókakígyó 2013.05.10. 14:27:04
Rókakígyó 2013.05.10. 14:32:33
Panelproli 2013.05.10. 14:35:10
Így azért kicsit más nem?
Atörökk 2013.05.10. 14:56:29
Tudom, igen, önkormányzatok is próbálnak piaci áron adni bérbe lakást, más kérdés, nem igen fog nekik menni mert ahhoz már szolgáltatást is kéne nyújtani.
Bálintka. 2013.05.10. 15:04:28
Rókakígyó 2013.05.10. 15:10:53
Bálintka. 2013.05.10. 15:13:43
mid life (törölt) 2013.05.10. 15:19:04
Anomalocaris (törölt) 2013.05.10. 19:35:37
Anomalocaris (törölt) 2013.05.10. 19:42:20
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.12. 19:10:37
a saját barátom 2013.05.13. 14:12:05
dróton dzsal a metró.....
Barátom!
egy dolgot sose felejts el : olyan, hogy "ajándék", pláne egy banktól, nincs, nem volt és nem is lesz...
Ezeknek mindig ára van...ezeket mindig azonnal le kell mondani, kikérni a nyomtatványt a megszüntetéséről, és utána folyamatosan böngészni a kivonatokat vagy 2 hónapig..ha csak 1 Ft-os is le mer emelni, azonnal feljelenteni a mocsadék szarzabáló köcsög bankot......
Manyecska 2014.02.24. 12:04:04