Tékozló Homár

Jófejség a CIB-től: jóváírták a logikátlanságot

2013.05.17. 12:59 | jackyll | 30 komment

Van, aki komolyan küzd a CIB hitelkártyás vásárlásai után járó 1%-os visszatérítésért. András pechjére a nemválság közbeszólt, így tavaly durván lekorlátozták az akcióban részt vevő vállalkozások számát. A MÁV jegypénztára után például térítenek, a MÁV-Start internetes jegyeladása után viszont nem, mert az egyéb internetes kereskedelem. Bár a jelenség szerintük normális, a CIB a második reklamációra megenyhült, és kivételesen jóváírt:

Röviden annyi történt, hogy tavaly nyáron a Cib egyoldalúan megváltoztatta a feltételeket, és már nem minden hitelkártyás vásárlás után ad 1% visszatérítést, hanem csak bizonyos 8 üzleti kategóriákban. Telefonon elmondták, hogy a kereskedő által a kártyatársaságnak megadott kategóriakódok alapján történik a besorolás. Kérdeztem én, hogy nem lesz ebből baj, persze nyugodjak meg, ők ezt ellenőrzik, nem fordulhat elő téves besorolás. Az Utazás az egyik kategória, amibe listájuk szerint a vasút beletartozik. Hogy, hogy nem, feltűnt, hogy a vonatjegy-vásárlásaim után néha kapok visszatérítést, néha meg nem.

Megreklamáltam, persze az ügyfélszolgálat csuklóból (e-mailben) lepattintott. Kértem, hogy ha így gondolják, akkor írják le hivatalos formában is. A hivatalos válaszon meglepődtem, és örömmel láttam, hogy egy hónap múlva postai levélben számomra kedvezően változott az álláspontjuk.

A visszatérítés-probléma megoldása egyébként az, hogy a Máv jegypénztári kártyás vásárlást 4011-es (All public/private transportation), az internetes vásárlást 7399-es (Miscellaneous Business Services) kóddal regisztrálta.

cibemail.gif

ciblevel.gif

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.05.17. 13:00:38

"Megreklamáltam, persze az ügyfélszolgálat csuklóból (e-mailben) lepattintott."

Puska kellett volna ehhez a melóhoz, bazmeg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.17. 13:44:41

Hehe, ez jó.
Mondjuk gondolom le volt írva valahol, hogy hol adnak vissza és hol nem...
De ha nem volt, akkor még jobb, hogy kiverte belőlük a postoló :D

Dr. Kix 2013.05.17. 13:59:21

Ennek a poszt-tolónak is irigylem a problémáit.

Lakatos Gábor · http://asimov.blog.hu 2013.05.17. 13:59:54

Tisztelt Posztoló!

Ezzel a levéllel be kell sétálni a MÁV-START-hoz és kérni a merch kód módosítását! A hibát - legalább is a levelekből ez derül ki - ők követték el.

elwood 2013.05.17. 14:08:04

@Lakatos Gábor: sok sikert hozzá.
sztem a Máv Startnál a jegyét sem tudják átírni, nemhogy a merch kódót.

Atörökk 2013.05.17. 14:13:49

Aszongya, ha valaki éves szinten vásárol 1.000.000 forintért a kártyájával, akkor éves szinten jóváírnak belőle 10.000 forintot. Ennyiért igazán megéri (éves szinten) azon recegni, hogy jajjistenem, most ahol éppen vásároltam, annak jó-e a kódja, ha meg valami nem stimmel, órabérben telefonálgatni meg levelezgetni a bankkal.
Az illető inkább vegyen egy szopórollert, üljön fel, hajtsa, csináljon róla homevideót, adja el, anyagilag hosszabb távon jobban jár.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.17. 14:17:48

@atörökk: Hát igen. Egy tízezresért recegek, de tízszer egy ezresért órákat telefonálni... Ami beesik, örülök neki, ami nem, legalább nem veszteség.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.17. 14:25:07

@atpijkamo: " de tízszer egy ezresért órákat telefonálni."
Ha céges telefonja van, akkor simán ingyen.
Jobb dolga meg biztos nincs.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.17. 14:25:29

index.hu/belfold/2013/05/17/papcsaknak_ovatosabban_kell_parkolnia/

Megfelezték Papcsák Ferenc zuglói polgármester parkolóhelyét, írja a Blikk. Korábban akkora parkolóhelyet jelöltek ki a polgármesterkedő országgyűlési képviselőnek, ahova a lap szerint akár egy busszal is be lehetne állni. Így az újonnan 20-30 millió forint értékű Mercedeséhez valószínűleg nem volt szüksége parkolást segítő rendszerre.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.17. 14:28:38

@ColT: :)) Ha nincs jobb dolga, akkor szánalom.

Te lüke! A telefonálás fillérekbe kerül, én az időmet sajnálom.

Bluemotion 2013.05.17. 14:33:52

Lehet, hogy már nem sokáig lesz Cib, mivel az OTP a CIB/MKB/Raiffeisen trióból 1-et vagy 2-őt biztosan megvásárol.

elwood 2013.05.17. 14:36:19

@atpijkamo: borzasztó, hogy a dolgozó nép érdekében fáradozó vezetőinknek azzal kell az időt tölteniük, hogy pontosan parkoljanak a 20-30 milliós mercédesznek nyilvánvalóan szűk helyen.

hova vezet, ha az élcsapatnak nem adjuk meg a munkához szükséges feltételeket.

Atörökk 2013.05.17. 14:39:03

@elwood:
Teljesen igazad van, láthatjuk az okmányirodák működésén. A vezetőknek járó csuklósbusznyi parkolóhelyek nélkül az okmányirodák félkarú óriások.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.17. 14:40:55

@elwood: :))

Most nem vagyok jókedvemben. Az átkosban marha bosszantó volt, hogy mindent a párttitkárok rokonai és haverjai vittek. Most ez a trafikmutyi pontosan ismétli, az akkori helyzetet. 23 év alatt visszajutottuk ugyanoda. Kéne egy forradalom.

elwood 2013.05.17. 14:47:35

@atpijkamo: már megint ? most volt ... nem volt elég ?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.17. 14:47:56

1%????????????????????????

most rögtön ledöföm magam.

P.Boby 2013.05.17. 14:49:50

Olyan hitelkártyát kell használni, amelyik minden vásárlás után ad jóváírást! Több ilyen is van, ráadásul 1%-nál magasabb visszatérítéssel! Még egy, amire oda kell figyelni: ne levásárolható pontokat, bónuszokat, szir-szart adjanak, hanem a következő havi egyenlegből vonják le a jóváírást. Létezik ilyen!

Bálintka. 2013.05.17. 14:58:21

Végre egy korrekt poszt. Tévedni emberi dolog, és a poszt nyugodtságából, szerintem ezt a posztoló is tudta. Nem az derült ki, hogy a posztoló azóta már szanatóriumban van az idegtől, hisz ő szólt, stb. Rájött a jósolt bakira, egyeztet a lehető legkörültekintőbben, bár nem bizakodik, de a bank elismeri a hibáját. Korrekt ügyfélszolgálat, és korrekt ügyfél. Végre egy posztoló aki tudja, hogy hol él, és már előre számít a sikertelenségre.

NEM ÉRTEM HÁT MI A FASZT KERES ITT EZ POSZT!!

most már tényleg írni fogok zsekilre panaszt.

vénszivar 2013.05.17. 16:33:17

@batgirl: Máshogy nem lehetne a döfést megoldani? Élvezetesebben...

holdlányka 2013.05.17. 22:28:27

@Bálintka.: Kellett egy hétvégi uncsi poszt.

holdlányka 2013.05.17. 22:29:28

Amit szanaszét lehet offolni.

holdlányka 2013.05.17. 22:35:26

Egyébként nekem lyoness kártyám van évek óta, de sosem használtam. Pedig rengeteg pénzt megspórolhattam volna bő 10 év alatt.

McZozo 2013.05.20. 16:47:14

Mondjuk mielott leborul mindenki a Cib elott felhivnak a figyelmet a valaszban levo jofejsegbol msot az ececr kitetelre. TEhat nem az indokot probaltak olvosolni hanem mert pampopgott az illeto neki visszateritettek. De ha mostantol mavstarton vasarol ugyanugy nem fogjak neki jovairni. Szoval az egesz csak halottnak a csok kategoria

holdlányka 2013.05.20. 21:24:15

Na ez nem az a poszt volt.

ancsur24 2013.05.21. 11:39:28

nem semmi, de jó fejek :)

_parmenion_ 2013.05.31. 07:10:50

Érdekes...
A hivatkozott linkből kiderül, és feltételezem, ezt is kommunikálják, hogy az utazás és ezen belül a vasúti utazás kategória után jár visszatérítés. Majd másik pontokban írnak a kódokról, és hogy ők semmilyen felelősséget nem vállalnak stb. Szerintem ez a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat... Tényleg van ennek a törvénynek valami rövidített neve? :)
süti beállítások módosítása