Tékozló Homár

Köcsögözés a Sparban (frissült)

2013.05.22. 08:57 | jackyll | komment

Kristóf egy kiszakadt csomagolású szeletelt kenyeret cseréltetett másikra egy Sparban, ami az indokoltnál mélyebben felkavarta a személyzet lelki világát:

A mai napon (2013.05.18, szombat) egy nagyon kulturálatlan eset történt velem a Wesselényi utcai 4-6-os megállónál található Sparban. (itt 2 Spar is van, ez azon az oldalon van, ahol a patika is található közvetlenül a Spar mellett). Hosszú hétvége lévén több dolgot is vásároltam, többek között 1 darab kilós szeletelt kenyeret. A csomagolással nem is volt probléma, míg a pénztáros hölgy el nem kezdte dobálni a vásárolt holmikat. (a termék úgy kerül vonalkód leolvasásra, hogy le kell tenni a kosarat az egyik oldalra, a pénztáros kiveszi, leolvassa a vonalkódot, majd átrakja a már kikészített másik kosárba).  Fizetés után, amikor szatyorba raktam volna a kenyeret, kiömlött a zárt zacskóból a kenyér fele.

Jeleztem a problémát az egyetlen pékáru árufeltöltőnek. Először is kioktatott hogy ő maga rakta ki a kenyeret, és semmi baja nem volt a csomagolásnak. Elismételtem neki hogy az árunak tényleg nem volt baja a kasszáig, de a pénztáros dobálása miatt kiömlött a kenyér fele a kosárba, remélem megérti hogy ezt nem akarom hazavinni, hanem egy ugyanolyan termékre szeretném cserélni. Erre a reakció : "Megkérdezem a főnököm, de geciség amit csinálsz, bazdmeg!". Bement a raktárba, kijött egy másik kenyérrel, kiráncigálta minden szó nélkül a kezemből a hibás csomagolású kenyeret, belevágta a szatyorba a másik kenyeret és így szólt: "légy vele boldog te köcsög!", majd bazdmegelve elsétált.

Lehet azt mondani hogy végül is megoldódott a probléma, de mégis felemásnak érzem ezt a megoldást. Hiába vagyok 24 éves, házas srác, de a szüleim nevelése (és a saját lelkiismeretem) arra sarkall, hogy mindig adjam meg a megfelelő tiszteletet és szavakat a másik embernek. Megértem hogy szombaton, főleg pünkösd előtt nehéz bemenni dolgozni egy üzletbe árut pakolni, ami nehéz munka. (diákmunkában pár éve 1 hétig bírtam ezt a munkát máshol). De nem értem, hogy miért kell a frusztrációját, dühét rajtam letöltenie, amikor végig kulturáltan beszéltem vele. Ez sajnos nagyon bánt.

UPDATE 05/24: A Spar kirúgta a köcsögöző alkalmazottat.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trejo 2013.05.22. 15:41:50

Tékozló Homárba írogatni az megy, tökös férfiként viselkedni nem?

indapass90210 2013.05.22. 15:41:57

Mi a történet vége? Boldog lett a köcsög a kenyérrel?

Powerslave 2013.05.22. 16:11:14

Nem kell ezen meglepődni, a Wesselényinél levő SPAR -ban ilyen tetvek dolgoznak (tisztelet annak a kevés kivételnek).
Eddig valahányszor arra kényszerültem, hogy bemenjek, minden alkalommal eszébe jutott valamelyik suttyónak, hogy girnyóskodjon. Egyik-másik esetben át is villant a búrámon, hogy torkonfosom a delikvenst, de tulajdonképpen annyit kapsz érte, mint egy emberért. Egyszerűbb máshol vásárolni.

Az viszont engem is érdekelne, hogy "boldog lett-e a köcsög a kenyérrel". :D

nincsnickem 2013.05.22. 16:11:17

Ha nem vagtad hozza a kenyeret, akkor tényleg köcsög vagy bazdmeg!

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 16:12:26

@Powerslave: "de tulajdonképpen annyit kapsz érte, mint egy emberért."

:))

Panelproli 2013.05.22. 16:16:27

@Powerslave: Véletlenül kell torkonfosni. Mondjuk a bevásárlókocsival.

Kanstruktív 2013.05.22. 16:18:08

A Spar csoport szinte összes üzlete az elmúlt pár évben hatalmasat csúszott lefelé, engem ennek az oka érdekelne. A poszt-tolóval való bánásmód csak tünet.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 16:18:42

@Panelproli: :))

Halálneme: elütötte egy elszabadult bevásárlókocsi.

Panelproli 2013.05.22. 16:24:31

@atpijkamo: Több tucatnyi szakadt zacskós kenyérrel tele.
@Kanstruktív: Reméljük majd csak eljut ez a poszt az illetékeshez, aki választ ad erre a kérdésre.

Scagnetti 2013.05.22. 16:25:32

Azért el ne pityeredj a végére! Miért nem hívtad a főnököt? A kiscsávó hamar visszavett volna az arcából.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 16:27:04

@Panelproli: :)) Úgy már valóban halálos fegyver.

Tisztviselőtelep 2013.05.22. 16:33:23

Én sose értettem minek járnak az emberek a Sparba ritka parasztok dolgoznak ott.
Az egyik legbunkób banda itt Sashalmon van a Veres Péter úti Sparban, nah azokat tuti külön tenyésztették és havonta küldik továbbképzésre :D
Egy kivétel van egy fiatal kis csaj aki próbál kedves lenni a vásárlókkal nah Ő a kakukktojás nem is értem, hogy került oda és hogy bírja a többi tajparaszt eladót.

Kelletteznekem? 2013.05.22. 16:35:58

frappáns visszavágások?
hallottam egy jót, 4es villamoson. Egy baleset (utassérülés) miatt sokat álltunk, mögöttünk már 2 másik villamos várt feltorlódva, ezért amikor végre elindult, és beért a Borárosra, bemondta hogy kérem engedják el a villamost, mögöttünk a jön még kettő.

Valaki bemutathatott, mert a vezető aszondta: "annak az >>úriembernek<< aki bemutatott pedig üzenjük, hogy csókoltatjuk azt aki erre tanította"
Végülis anyázás, nem? de kultúrált :)))

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.05.22. 16:37:37

@tejcsokoládé: A piac a Fővám tér? Mert akkor ott van mellette az ázsiai bolt, ha fűszereket keresel a világ bármely tájáról. Ha húst veszel, akkor a Fővám téren vannak a legjobb hentesek és friss halból is csak ritkán kapsz jobbat máshol a városban.

Boltban kenyeret venni nem igazán éri meg, nekem a sütés egyszerűbb (nem kell hozzá kenyérsütő gép, lehet sütőben is, csak a tepsi mellé rakj egy be egy másik edényt vízzel).

Nekem a zöldségeknél a házhozszállítás jött be, egy vidéki termelőszövetkezet hordja az áruját rajtunk kívül még 20-25 családnak. Hetente egyszer jönnek, fix összeget kell átutalással fizetni és bármikor megnézhetem a földeket, ahol termelik. A csoportunk most teli van, de egyre több ilyen lehetőség van, a piaci kofát kikerülve közvetlenül vásárolva mindketten jobban járhattok.

kúszó lép (törölt) 2013.05.22. 17:05:03

@Trejo: tökös férfiként?! ezek szerint te vagy az árufeltöltő fiúka?

Tea IWO 2013.05.22. 17:20:16

Te férfi vagy, posztoló? És nem kented pofán ezt a kis szarházit? Hát milyen férfi vagy te? Ne már :(

colonel Tigh 2013.05.22. 17:52:47

Na most kell kurva gyorsan kiadni egy E.Zsolt könyvet.

ottomoll 2013.05.22. 18:01:08

@Panelproli: A dohányízű fagyit próbáltad már? :))

helianthus 2013.05.22. 18:09:26

@atörökk: ja, értem. :( vagy :) ???

@vénszivar: "Ő, már többször kijelentette, hogy undorodik a testnedvektől"

Ki? Odri? Szerintem kevered Furaszemmel.

helianthus 2013.05.22. 18:12:24

@Kellemes Zérókomponista: "Dolgozol rendesen, minden rendben?"

Ez így igaz, csak a vége nem jó. Dolgozom rendesen ezért semmi sincs rendben. :D Poénra még várni kell, dolgozom rajta, nagyot fog ütni, mondhatni világszenzáció lesz.

béla a görög (törölt) 2013.05.22. 18:14:33

Pedig a spar az jó bolt (volt?).
Legalábbis az árukészlete.

"Kérjük ne hagyjon maga után szemetet".
Posztolónak javaslom, hogy legközelebb fújja le chemotox-szal az árufeltöltőt.
Mégjobb a hatásfok ha öngyújtó lángja is kerül a hajtógáz elé.

Olcsó kütyük · http://bit.ly/olcsokutyuk 2013.05.22. 18:18:30

Ez nem semmi, legalább kicserélte a köcsög:)

igazságos 2013.05.22. 18:28:11

és még a köcsögös blogom nézettsége is emelkedik máma

van ennél nagyobb boldogság? :D

tessék még tovább köcsögözni a SPARBA!

nem én vótam, de ha már itt reklámoztok :D

DocBulywood 2013.05.22. 18:34:20

"Bement a raktárba, kijött egy másik kenyérrel, kiráncigálta minden szó nélkül a kezemből a hibás csomagolású kenyeret, belevágta a szatyorba a másik kenyeret és így szólt: "légy vele boldog te köcsög!", majd bazdmegelve elsétált. "

Nem értem, kivel/mivel/mennyiszer/hol/mikor/milyen célból/hogyan kéne nemi kapcsolatba lépned?

Egyébként meg ilyenkor azt kell csinálni, ha a b+-en kiakadsz, h egyrészt van kit, ott és amikor akarod, de meghagyod az 5 combút a gyökereknek, nehogy szaporodjon a mocsok, mert szavaz, meg levegőt vesz és ez rontja az ország versenyképességét... :-D

Erős Zsolt és a haverja valószínűleg beadta a kulcsot. Ki nem szarja le? Ki kérte, h felmenjenek az égbe? Naponta mennyien adják be a kulcsot - igaz, nem másznak -, mégsem emlékeznek meg róluk.

igazságos 2013.05.22. 18:35:24

én minimum hangosan, látványosan röhögnék a szerencsétlenen

hiszen végül is én győztem, nem????

megkaptam azt a kurva kenyeret

videki gyerek 2013.05.22. 18:37:19

"házas srác"

Nem inkabb ferjezett a srac ??
Es ezert vette igy magara kocsogozest.
En biztos megutottem volna a kis buzit, ha baszogat a munkahelyemen.

igazságos 2013.05.22. 18:41:20

@videki gyerek: a melegek is házasodhatnak bizonyos helyeken :)

a férjezett az a nő

a házas férfi, ember

mer a házas srác szintén nem illik össze

vega4 2013.05.22. 18:50:35

Őszintén szólva már vártam egy ilyen kommentet:
"Úgy kell nekik, miért mentek oda?"
Be is jött.

Manci néni, a szomszéd 2013.05.22. 19:19:01

@gabors: Drágám, mi panelban lakunk, nincs mérőnk. A háznak van valahol egy közös mérője, amit mi ugye sosem láttunk még és azt olvasnak le róla amit akarnak, ezt a fogyasztás elosztják a lakások számával és ennyit kell fizetnünk.

Szóval az, hogy sütök-e kenyeret vagy nem, az nem igazán oszt vagy szoroz.

@Kellemes Zérókomponista: Egy pici kis áttételes motor van benne, láttam már ilyet szétszedve.

A házi tojás meg nem kerül semmibe, hiszen ettől házi tojás, hogy otthon tojja a tyúk e!

Egyéves Önkéntes 2013.05.22. 19:29:25

@Étteremkritikus: Aha, ez szép volt. Amiket leírtál az tényleg életszerű, hogy a sparos vásárlók tömegével az ázsia béténél vesznek vacsit meg a vásárcsarnokban halat.
Még annyit árulj el, hogy az osztrigát hol veszed?
Mert én a Naschmarktról hozatom, de a haverjaim lenéznek, mert szerintük az aquitaniainak jobban kijön az a jellegzetes trombitagomba bukéja. És ha kobe marhához adom fel, akkor már ez is számít.

csodaszerva 2013.05.22. 19:30:57

Semmi gond, majd jön egy életképesebb nép, mindig ezt mondom.

kovacs55 2013.05.22. 19:43:07

@Kellemes Zérókomponista:

A JOISTEN megment minden hulyet egyszer mint elözöleg mar megtette de mi a pek farkanak ment arra megegyszer...? Senki nem kenyszeritette raadasul. A mentes, kereses sem ket fillerbe kerul. Es nehogy azt higgyetek hogy tanulnak ebböl az emberek...

dekás dezső 2013.05.22. 19:48:09

én nem mondom, hogy inkább herélted volna ki, de azért egy "anyád picsáját" elereszthettél volna, aztán mindenki mehet a dógára.:P

vénszivar 2013.05.22. 20:12:51

@Manci néni, a szomszéd: A panelban ingyen tojik a tikk...?(még a kertesben SEM!) Ma már ne igyál! :)

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 20:28:51

@vénszivar: ???

Manci néninek ma valahol megígértem, hogy következő életemben megkérem a kezét. Kurvajókat tud mondani.

vénszivar 2013.05.22. 20:31:21

@atpijkamo: Pont őt vennéd el? Ja van egy OTT os Trabija.... Te tudod!?
S a többi jány smafú???

helianthus 2013.05.22. 20:47:36

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): hoppá, ezt észre sem vettem. Kösz az infót! :) Akkor már csak azt mondja meg valaki, te is lehetsz, hogy mégis mikor indultak, meg arról volt-e szó a médiában vagy csak most lett hír belőle, mivel baj van? Csak mert nekem tényleg nagyon kimaradt ez az egész, pedig ennyire azért nem élek elzárkózva világtól, bár vidéken lakom, ez tény. JJJ

helianthus 2013.05.22. 20:49:41

@atpijkamo: na köszi! Azt még elviselte volna az önérzetem, ha a többi női hölgyet helyezed elém, sőt még Zérókompit is elviseltem volna, hiszen róla még mindig nem tudjuk, hölgy-e? De hogy a malacot, pláne az agresszívet válaszd, azt lehet, hogy nem élem túl.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 20:54:17

@helianthus: Édes, kiengesztellek azzal, hogy mostantól a második életemben tied a szívem? Jól gondold meg a választ, mert ha visszautasítasz, bánatomban Vénszivart fogom választani.

vénszivar 2013.05.22. 20:57:15

@helianthus: Na, látóóód?!:)
"mi" néha csapjuk nektek a szelet, de apti mindannyiunknál tapasztaltabb..., több az esze!:):D

igi1 2013.05.22. 20:57:40

@atpijkamo: én meg következő életedben leütlek, jó lesz!? :D

de én nem állok ám be a sorba szánalmasan hőbörögni

mer ha a pasi ilyen könnyen adja magát, ott valami nem kóser :D

vénszivar 2013.05.22. 21:08:02

@atpijkamo: Megtaláltam! Azért mintha ezt elkapkodtad volna, de Te már tapasztalt macsek vagy...olyanokat tudsz, miket mi még csak nem is kapisgálunk.:):D

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 21:09:15

@igi1: Három bika áll a dombon és nézik a völgyben a teheneket. A fiatal megszólal ugye bátyám most lerohanunk és mindet ... Erre az öreg bika nem úgy fiam szépen leballagunk és mindet ... Megszólal mögöttük a legöregebb bika, nem fiaim, megvárjuk, míg mind feljönnek ...

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 21:11:01

@vénszivar: Régóta figyelem Mancit. Nagyon konzisztens troll, nem nagyon esik ki a szerepéből. Oktatni lehetne. Vagy kitömni.

allegravelli 2013.05.22. 21:11:44

@helianthus:
Én semmi szomorút nem érzek ebben. Ezt ő vállalta, mindennél fontosabb volt neki, még a családjánál is. Senki se kényszerítette. Kb. ugyanaz, mintha azt próbálgatnám, át tudok-e szaladni a vonat előtt? Benne van a pakliban, hogy egyszer majd nem leszek elég gyors.

vega4 2013.05.22. 21:12:18

@Egyéves Önkéntes: Én meg felhívtam a kanadai haveromat, hogy kéne egy kis lazac. Nos küldött levélben ilyen alufóliába csomagolt füstölt lazacot, amit még hűteni sem kell. Bár azt mondta, hogy problémás lesz a dolog, mert Kanadából nem akarják kiengedni a lazacot. Fogalmam sincs miért. Juharszirupot is kértem tőle, de azt mondta, hogy az felejtős, mert a 9/11.-ei önmerénylet óta folyadékot nem mernek szállítani repülőgépen.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.05.22. 21:19:45

Fidesz stílus, aljas, sunyi, szemét, tahó!

gabors 2013.05.22. 21:22:44

@Manci néni, a szomszéd:

Ezert kerdeztem de vegul is azert Te is fizetsz attetelesen.

Nem tudtam hogy van meg ilyen... mert mi van ha egy 21 tagu norveg kissebseg odakoltozik es ejjel nappal kenyeret sutnek meg melegvizben furdenek meg mosnak (bar ez nem jellemzo ). ugyannnyit fizetnek ha fizetnek mint egyedulallo Manci neni (hogy a peldanal ragadjak) ??? Huzosnak tunik a helyzet igy meg is ertem hogy senkinek nem fontos a rezsit csokkenteni ..

vénszivar 2013.05.22. 21:23:12

@atpijkamo: Mást ígértél neki! Az esetben megtömni fog kelleni...

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.22. 21:25:11

@vénszivar: Megtömni, kitömni, mindegy, csak csillogjanak a szemei.

Manci néni, a szomszéd 2013.05.22. 22:08:10

@gabors: Havi ezerötszázról van szó. Két doboz cigi ára most még, majd nemsokára csak másfél dobozt fog érni.

villamos alóli kacaj 2013.05.22. 22:37:11

@jackyll:
Most akkor kocsog vagy-e, vagy nem vagy-e?
Mert erre nem tértél ki.

mercsi 2013.05.22. 23:37:35

bocs, hogy ON leszek :)
a Sparban tényleg felvételi kritérium az, hogy parasztnak kell lenni...
A Teréz krt-on (Oktogon-Nyugati között) is tajparasztok dolgoznak. Kb 2-szer voltam ott, de mindkétszer beszólt a pénztáros (két különböző pénztárosról van szó). Azóta lábbal szavazok, messziről elkerülöm a boltot!

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.05.22. 23:40:05

@Egyéves Önkéntes: Halkan megsúgom, hogy a vásárcsarnokban frissebb és olcsóbb a hal, mint a Tescóban vagy a Sparban.

England win The Ashes! 2013.05.23. 00:13:08

@Étteremkritikus: dobtáras Spaginnal kell fogni, úgy frissebb. :)

vénszivar 2013.05.23. 00:19:51

@Dr Jozef Vengloš: De sokféle "damilt" ismersz.:)

igi1 2013.05.23. 00:32:57

@mercsi: van ojjan, ahol nem dolgoznak tajparasztok?????

Egyéves Önkéntes 2013.05.23. 07:28:19

@Étteremkritikus: igen, persze, csak tipikus fővárosiként azt gondolod, hogy mi egerből és szegedről is feljárunk a vásárcsarnokba halért meg pak choyért

Panelproli 2013.05.23. 09:00:45

@ottomoll: dohányízű fagyi?! Nem, én nem dohányzom.
Ja, de fagyizok...
Ez olyasmi lehet, mint a szalonna ízű fagyi.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.05.23. 09:03:04

@Egyéves Önkéntes: Szó sem volt Egerről és Szegedről. Az Oktogon környékéről kérdeztek előttem, erre válaszoltam. És persze a poszt is az Oktogontól pár száz méterre levő Sparról szólt.
Ha azt mondanám, hogy a tipikus vidékiek nem olvasnak, nagy sértődés lenne? :)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.05.23. 09:06:02

On: A személyeskedés, és a türelem hiánya sok problémát okozhat.

nusica 2013.05.23. 09:52:48

"úgy kerül vonalkód leolvasásra" - ezt sem magyarul írták :(

Köcsögöző? Erre rágtatok be? Akkor ti nem ismeritek a Móricz Zsigmond körtéri nőgyűlölőt.

nusica 2013.05.23. 10:00:32

Egyébként a muki nem a többletmunka miatt lett ingerült, hanem azért, mert csökkent a kálója.

nusica 2013.05.23. 10:01:41

@Van e fideszes lelkiismeret, erkölcs szégyenérzet?: történetesen inkább a ti stílusotok. Olvasgass Bartust!

Egyéves Önkéntes 2013.05.23. 10:06:01

@Étteremkritikus: szeged és eger példa volt
mindenesetre a homár országos (sőt globális) média úgyhogy hozzám hasonló vidéki tahót is olvassák, ha lekaszálták a krumplit.

Pepibubó 2013.05.23. 11:09:50

Kedves 24 éves honnan is tudhatná, hogy még mindig a 23 éve - állítólag - megbukott bolsevik diktatúrával van a baj!

Magam sem hittem volna 23 éve, hogy 2013-ban ilyenek lesznek a hétköznapi gondok Magyarországon. Hogy még mindig a kommunista diktatúra testi, szellemi, erkölcsi mocsarában, mocskában fog dagonyázni a nép.

Hát könyörgöm! A Spar hazai vezetői, propagandistái közül senki sem járt még a nyugati határon túl egy boltban? A hazai vásárlókról már nem is beszélve. Akiknek ez a téma csak 3,6-os osztályzatot ér!

Döbbenetes!

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.05.23. 11:24:57

@Egyéves Önkéntes: Valaki "tipikus fővárosit" emlegetett, a mosoly nem véletlenül volt az előző hozzászólásom végén, mielőtt sértődés lenne :)

Én pesti vagyok, így aki a pesti poszt alatt az Oktogon környékéről kérdez, annak Pestről írok, nem Egerről vagy Szegedről. Egyébként van máshol is Oktogon tér?

Ha valaki a Dobó térről kérdez, akkor az egri ember Egerre gondolva válaszol, nem?

Egyéves Önkéntes 2013.05.23. 11:27:01

@Étteremkritikus: ja, én nem sértődtem meg.
tudom, hogy arra vágtál vissza. és még jogosan is.

helianthus 2013.05.23. 11:33:28

@atpijkamo: "ha visszautasítasz, bánatomban Vénszivart fogom választani. "

Ekkora ziccert nem hagyhatok ki. Visszautasítalak. :}

helianthus 2013.05.23. 11:37:54

@allegravelli: "Én semmi szomorút nem érzek ebben."

Elfogadom a véleményedet, de érzésekről nem nyitok vitát. :))) Szerintem szomorú dolog ez és ettől nem lesz kevésbé szomorú azoknak a halála sem, akikről nem is tudunk. Persze, hogy ő akarta, ő csinálta, de azért végződhetett volna jól is, meg vidáman a történet. Ja és láttam végre híreket erről, amiről senki sem beszél, hogy volt vele egy huszonéves srác is. :( Neki miért nincs hírértéke vajha?

helianthus 2013.05.23. 11:41:25

@Egyéves Önkéntes: "ha lekaszálták a krumplit. "

De hülye vagy, te nem is vagy vidéki! A krumplit nem kaszálják, hanem nejlont terítenek alá, megrázzák és lepotyog.
Kaszálni a répát kell.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.23. 11:51:50

@helianthus: ➺ ➺ ➺ ➺ ➺ ➺

(könnycseppek)

mémyeti 2013.05.23. 12:34:41

A rékasi meg a détár válik, az semmi ?

mémyeti 2013.05.23. 13:27:05

@atpijkamo: Atyaég, erről lemaradtam, pedig két nagyon szimpatikus arcról van szó :))

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.23. 13:29:07

@mémyeti: :)) Akkor add össze. Nem láttam a kölyküket, de olyan utca rémének képzelem.

Trejo 2013.05.23. 13:50:44

@kúszó lép: Igen, én vagyok , te k*cs*g! Ha nem tetszik elmehetsz a Lidlbe vagy a Tescoba, vagy a bánom is én hova vásárolni, te majom! Legszívesebben betömném a lepcses pofádat egy szárazra aszódott zöld penészes zsemlével! Az ilyen cérnaf*szúaknak mint te az való, nem a friss pékáru!

helianthus 2013.05.23. 13:51:55

@mémyeti: bakker, ezt sem tudtam!! Vajon mit titkolnak még előttem?

"két nagyon szimpatikus arcról van szó :)) "

Na, ha ebben irónia volt, akkor egyetértek.

algi 2013.05.23. 17:47:02

Panasztétel volt?

Perillustris 2013.05.23. 21:38:50

@igazságos: @Dr. Kix: @batgirl: Úgy látszik, szerencsém van, mert az általam látogatott SPAR-okban minden oké, a felvágottas pult kifejezetten gusztusos. Mondjuk Újpesten elég nehéz is lenne kikerülni az üzleteit, bármerre lépsz, ott egy SPAR. BTW tud-e valaki jobb friss tejet hasonló áron, mert amúgy számunkra az a mágnes.

Ha jobban belegondolok, az Europarkban lévő Interspárral sem volt soha problémám, pedig oda is sokat jártam. Az a véleményem, hogy még mindig a legtisztább üzletei vannak.

SMASSZER 2013.05.24. 19:31:23

Kedves (SPAR) Krisztián!!!! Ha jól olvastam a levelét akkor elég lesz csak panaszt tennünk a homáron valamelyik alkalmazottjukra és repül??? De jó :D lesz a sparokban felvétel rendesen talán lesz olyan boltjuk melyik ki sem tud majd nyitni...... Gondolja csak át....

Manyecska 2013.05.24. 19:33:35

@atpijkamo: nagyon helyes kiskölykük van!!:) a lányuk meg nagy már..

exlex 2013.05.24. 20:19:22

Ezt a köcsög gecit, bazdmeg...

allegravelli 2013.05.24. 20:36:40

@helianthus: jogos! Még csak nem is hallottam a fiúról...

Lük 2013.05.24. 21:05:39

24 éves srác vagy és házas...itt a hiba

CID 2013.05.24. 21:23:58

@Lük: Végre egy értelmes komment:) like

régieladó 2013.05.26. 14:33:09

@Kanstruktív: a spár ugyan ez néz a háteret az eladó csak egy statisztikai adat :) munkahelyiterror.blog.hu/2013/05/25/embertelen_ami_itt_megy

Perillustris 2013.05.27. 07:51:30

@Lük: Hány éves korban illik megházasodni?
süti beállítások módosítása