Tékozló Homár

Nem jó biznisz a kölcsön áruhitel

2013.06.11. 15:20 | jackyll | 312 komment

Eszter barátnője áruhitelt vett fel kölcsönbe, aztán most fizetheti a semmit, mert természetesen a régi jó ismerős azóta bannolta minden csatornán:

Röviden .... egy régi ismerősének, akinek a cégéhez szükség volt pár készülékre, a barátnőmhöz fordult segítségért mindent megígért. A lényeg a barátnőm összességében 410 ezer Ft értékben vett fel áruhitelt az ismerősnek 10 hónapra. A készülékeket az áruházban már az ismerős vette át, azzal, hogy hamarosan teljes egészében  átadja a hitel összeget a barátnőmnek. Azóta is hitegeti a barátnőmet, hogy hozza a pénzt szinte naponta, de sohasem érkezik meg a barátnőmhöz. Ez közel 2 hónapja történt, májusban már elkezdődött  a levonás a barátnőmtől. Az ismerős azóta is hitegeti, de a mivel a barátnőm már erőteljesen fellépett, letiltotta telefonjáról vagy 2-3 készülékről is, de ezek a számok megvannak + email levelezés is.

A barátnőm nagyon fél, hogy csak átverés volt az egész, és ez a régi ismerős, akit régen becsületes embernek ismert most átvágta. A barátnőm teljesen el van keseredve mert ez a + hitel levonás annyira megterheli a jövedelmét, hogy nem tudja a lakásrezsijét fizetni sőt a napi megélhetése is veszélybe kerül. Próbálkozik bankoknál hitel kiváltásra, hitelrendezésre, hogy ne kerüljön utcára...
Én sajnos nem tudok neki anyagilag segíteni, bátorítom, és bújom az internetet hátha valami megoldást sikerül találni. Szeretném ha tudna tippet adni milyen úton módon lehetne ezt az ügyet megnyugtatóan megoldani, persze rövid úton. De ez csak álom szerintem, hisz az ismerősnek nincs elérhetősége, a címe sem régi így az is ismeretlen...

Rendőrséghez ha fordul akkor mi a remény, hogy minél előbb pénzt kap az ismerőstől :))


Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2013.06.12. 09:34:30

@Benoke2: nyissál eurós számlát! Mondd hogy creditet is elfogadsz meg 3Bit-et DDD!

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 09:42:34

@atörökk: "előzöd meg az árvizet?"

Na, ne tettesd magad, ennél te sokkal okosabb vagy! Gátakat építünk, hogy a szokottnál nagyobb árhullámok is gond nélkül lefollyanak.

Azon kívül:

- A folyókat lehet kotorni, mert az egyre gyűlő üledék egyre magasabb vízszintet okoz azonos vízmennyiség mellett.

- A hegyoldalakat visszaerdősítjük, hogy a csapadék ott maradjon, és ne follyon le azonnal a kopár hegyoldalon.

- Kevesebb széndioxidot bocsátunk ki, hogy a globális felmelegedés szélsőséges hatásai kevésbé jelentkezzenek.

- Árvízi tározókat létesítünk, hogy tehermentesíthessük a gátakat.

- Öntözővizet vezetünk a tározókba, hogy a szárazság idején legyen mivel öntözni. Az 1300-as évekig fejlett vízgazdálkodást folytattunnk, tanulhatnánk az elődeinktől. A folyóvízzel való öntözés során ötvenszer több trágya megy a földekre, mint amit műtrágyaként ki tudunk szórni, és mindez ingyen.

Csak egy kicsit kéne gondolkodni, és rengeteget nyernénk.

Atörökk 2013.06.12. 09:50:25

@atpijkamo:
Olvas, értelmez ;-)

Árvíz -> magas vízállás, sok víz mindig is volt, mindig is lesz, azt nem tudod megelőzni. Azt igen, hogy a lakott területeket ne öntse ki. Ahhoz legfőképpen nem kellett volna egy csomó árteret beépíteni. A globális felmelegedés meg úgy ahogy van, egy sötétzöld bullshit, azt inkább hagyjuk, mert kb. egy másodperc alatt leszek tőle kurva ideges.

Az erdők kivágása, ill. a többi az teljesen jogos. Csak hát ezek hosszú távú beruházások lennének, következő választások előtt nem lehet ott pózolni az átadáson, ergo senki nem fogja megcsinálni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 09:52:40

@atpijkamo: Ezt nem vitattam (az Indexen is volt erről cikk, amivel egyetértettem), csak valszeg ő nem erre gondolt... :D Az árvizet nem az ember "okozza", itt a nem megfelelő felkészülés a probléma :)

Manyecska 2013.06.12. 09:53:10

Úgy hallottam Szentendrén átvágtak egy gátat és egy kisebb lakóövezetre zúdították a vizet erről valaki hallott?? valahol a Bükkös-patak környékén/?/

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 09:55:56

@atörökk: Az ártár beépítést kifelejtettem, köszi!

A globális felmelegedésben nem értünk egyet.

A többi okés.

@ColT: Formailag nincs igaza, ezért nagyon vicces. Tartalmilag egy kicsit azért igaza van, lásd erdők kirtása. Lélekben teljesen igaza van.

Neela _ t 2013.06.12. 09:56:44

Ma se lehetek már sikeres ember, hisz most keltem ... :/
:D

AiRLAC 2013.06.12. 09:58:30

@Manyecska: google 20mp:

www.origo.hu/itthon/percrolpercre/20130603-nyakunkba-zudul-a-duna-percrol-percre.html?pIdx=2

"Terjed a rémhír, de senki nem robbant gátat
Egy olvasónk szerint Tahitótfaluban már 2006-ban is az a hír terjedt, hogy van egy forgatókönyv, mely szerint ha kell, átvágják a Szentendrei-sziget gátjait, hogy ezzel tehermentesítsék a fővárosi védvonalat. "Valahol Horány vagy Szigetmonostor környékén van aláaknázva a gát, ahogy hallottam. Mondták a szigeten élőknek, hogyha megszólal a sziréna, egy órájuk van összecsomagolni és elhagyni a szigetet" - állt az aggódó levélben. Az [origo] utánajárt, a helyiek megnyugodhatnak: a Vízügyi Szolgálat Országos Műszaki Iránytó Törzs hivatalos válasza szerint "a Szentendrei-sziget elöntésével nem csökkenne jelentősen az árvízi szint, így a gátak átvágása nem szerepel, és soha nem is szerepelt a védekezési tervekben. A levonuló árhullám kezelését, Budapest árvízi védelmét más műszaki megoldások biztosítják.""

Atörökk 2013.06.12. 10:00:12

@atpijkamo:
Nem is, mert nincs. Csak a miheztartás végett: kb. 150 éve állnak rendelkezésünkre hiteles, dokumentált mérési adatok, ebből trendet felállítani, meg hogy globális felmelegedés, nem lehet. Nem én mondom, hanem olyan mondta, aki ért hozzá: az ország vezető meteorológusa volt.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 10:03:49

@atörökk: Egy okos ember tagadja. Tízezer okos ember állítja. A mérési adatokból nyilvánvaló. A mindennapi tapasztalatból nyilvánvaló. De ne higgy senkinek, hanem annak az egy embernek, aki a tévképzetedet igazolja.

De tényleg ne vitázzunk ezen!

Neela _ t 2013.06.12. 10:04:29

@atörökk: saaajnos... ,bár még a sünit is a konyhába telepítettem ezért :D

2013.06.12. 10:05:59

Rendőrséghez ha fordul akkor mi a remény, hogy minél előbb pénzt kap az ismerőstől :))

Úgy semmi, mert nem történt bűncselekmény. Egyszerűen azt mondaná hogy ki akarja fizetni de nem tudja és ugrana a csalás aminek az az ismérve hogy már a kezdetén úgy tervezte hogy nem fizet. Bizonyítani szinte képtelenség.
Polgári per lehetne a járható út, tanúkkal megtámasztva, mert ahogy nézem írásos szerződés nincs. Az meg hosszadalmas és ha sikerül is megnyerni, még mindig kijátszhatja a fizetést, közben meg a saját ügyvéd viszi a pénzt, a bíróság tökölni fog idegeskedés rengeteg lesz és ott fogsz állni a végén is ahol elkezdted. Arról nem is beszélve hogy miután a kölcsön a neveden van azt is fizetni kell! Ez egy nagy cumi!

Atörökk 2013.06.12. 10:06:41

@atpijkamo:
Milyen mindennapi tapasztalatokból? Amiről beszélsz, úgy hívják, hogy természetes hőingadozás. Az valóban létezik, mindig is létezett. A pontos okát nem tudjuk. Ami a szén-dioxid hisztit illeti: azon kívül van legalább több tucat egyéb gáz, vegyület, stb. amit eregetünk a levegőbe, csak azok alkalmatlanok hívószónak, mert az átlagpógár azt sem tudja, hogy léteznek, így azokra a sötétzöldek hiába hivatkoznának.

Atörökk 2013.06.12. 10:07:46

@Neela _ t:
Sünit? Konyhába??? Ehhez még nekem korán van :D

igi1 2013.06.12. 10:09:12

@peter3374: áruhitel, nem rendes hitel

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 10:10:02

@atörökk: Igazad van, a metán is nagy gond. De az azt hiszem eloxidálódik idővel, a CO2 kurva stabil.

Neela _ t 2013.06.12. 10:11:52

@atörökk: afrikai fehérhasú törpesüni... Elég élő :D
Egész éjjel kapar, mert az ( avart ) almot kaparja

Atörökk 2013.06.12. 10:12:12

@atpijkamo:
CO2 az gyönyörűen kering a rendszerben. Az igaz, a növények tudják pl. lebontogatni, és oxigént csinálni belőle, de azt is csak ott, ahol van hozzá elegendő napfény. Ebből a szempontból pl. valóban nem szerencsés a sok őserdő kiirtása.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 10:12:57

@atörökk: Azt, hogy 10-20 évek alatt gyökeresek megváltozik a téli-nyári átlaghőmérséklet, nem nevezném természetesnek. Túl gyors ahhoz ez a változás, ennyit 100 év alatt kéne neki.
A CO2-vel meg az üvegházhatás a gond, nem a konkrét mennyisége, hanem amit az a viszonylag kevés is okoz. + még NO, CO.

blarke 2013.06.12. 10:13:43

@Benoke2: mivel egyelore nem keszult el a magancsod jogszabalyi hattere, varnom kell. Abban bizom, hogy az eltelt eveket majd beleszamoljak abba a 7 evbe. Ingosagom es ingatlanom ugysincs. Az a baj, hogy igy tovabbra sem lesz evekig egzisztenciam, pedig szeretnek lassan csaladot alapitani. Az is aldatlan allapot, hogy a folyamatos inkasszok miatt sajat bankszamlam sem lehet (bar ezt eddig minden munkaltatom szo nelkul elfogadta, de tudom, hogy van, amelyik nem).

@batgirl: hat nem is allok szoba evek ota a felmenoimmel :-)

Atörökk 2013.06.12. 10:14:07

@Neela _ t:
Azok jó fejek :) Kaparja az almot... hát istenem, klarinéton nem játszhat :D

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 10:14:20

@atörökk: "a növények tudják pl. lebontogatni, és oxigént csinálni belőle,"

Persze, de ahhoz be kéne őserdővel ültetni az óceánok területét. Még feltölteni se tudjuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 10:14:26

@atpijkamo: Ennyi, de ezt azért nem ez a kormány okozta (csak), hanem sok-sok évtized konkrét beleszarása.

@atörökk: Nem kicsit. Vannak az elmlt 10-30 évből műholdképek a Földről, meg lehet találni a neten animációban, nagyon durva a növényzet változása, az elsivatagosodó területek.

Atörökk 2013.06.12. 10:16:38

@ColT:
Az átlaghőmérséklet nem sokat változott, max. a hőingás lett nagyobb. Ami viszont megint csak nem példa nélküli, csak kevesen veszik a fáradságot, hog yutánanézzenek, mert sokkal könnyebb és egyszerűbb azon a sok baromságon csámcsogni, amit a bulvársajtó ír ebben a témában (is).

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 10:19:02

@ColT: Átfogalmazom, amit mondtál: Mindegyik kormány okozta.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 10:20:03

És egy ilyen csajjal mit művelne egy nigériai?!
Eszetlenek az ilyenek?

Jó napot!

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 10:20:42

@atörökk: "Az átlaghőmérséklet nem sokat változott, max. a hőingás lett nagyobb."

Az átlaghőmérséklet meredeken emelkedik. Plusz a hőingadozás is nagyobb lett.

Ne zavarjon, hogy a gleccserek visszahúzódnak, eltűnnek.

Atörökk 2013.06.12. 10:20:47

@horex:
Attól függ, milyen az állóképessége :D

Atörökk 2013.06.12. 10:22:28

@atpijkamo:
Hol emelkedik meredeken az átlaghőmérséklet? Van rá valami adat?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 10:23:16

@atörökk: Nana, amióta megbízható feljegyzések vannak, még ha a hőingást nézzük, akkor is gáz van. Az sem változhatna ennyit.
Figy, egy bolygó méretű ökológiai rendszerben sokkal lassabban mennek ennél végbe a változások.

@atpijkamo: Azaz. Ez nagyon sok dologra igaz, csak ezt a legtöbben nem fogják fel.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 10:24:01

@atörökk:
Semmi baj nincs a CO2-vel. Az oxigén a baj amit azok az erdők előállitanak
Európa egyes részein, most összekeveredett a keringő hidrogénnel és máris árviz lett belőle

Kiba**tt oxigént csak acetilénnel keverjük

England win The Ashes! 2013.06.12. 10:24:03

Gyertek az ùj posztba elsõzni!

Atörökk 2013.06.12. 10:24:41

@ColT:
Miért, mennyit változott?

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 10:25:37

@atörökk: Höhö! A niggernek, vagy a csajnak?

Manyecska 2013.06.12. 10:25:46

@AiRLAC: hátnemtom,, én nem erre gondoltam,..de a csaj aki írta a blogjában szentendrei..köszi.

peter3374 2013.06.12. 10:25:50

@igi1: Igen, es? Hitel az hitel.... Ez olyan mint amikor az okos emberek haborognak hogy osszetort, elloptak stb a hiteles kocsit akkor miert ker a bank meg torlesztot.
Az aruhitel is csak hitel, csak ott nem kapod a kezedbe a penzt, szoval nem tudom mire akartak kilyukadni

Atörökk 2013.06.12. 10:26:49

@ColT:
Ebben semmi kiugró nincs. De mindegy, rágódjatok csak rajta, gumicsontnak kiváló.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 10:27:04

@atörökk: Ld. az előző Wikis linket.

Na de.

- Ha nem mi okozzuk a klímaváltozást, az attól még van. Foglalkozni kell vele

- Ha nem is mi okozzuk a CO2 kibocsátással a klímaváltozást, az nem jelenti azt, hogy
a, fel lehet élni az olajkészleteket
b, nyakló nélkül lehet CO2-t eregetni
c, egyéb szennyezéseket eregetni

Atörökk 2013.06.12. 10:28:01

@horex:
Mindkettőnek :D

@Manyecska:
Te mindent elhiszel, amit a neten leírnak?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 10:29:19

@atörökk: Ha ebben,
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Instrumental_Temperature_Record_HU.png
semim kiugró nincs (pl. a jobb oldala a görbének, ami 1920-tól emelkedik), akkor nem szóltam.

Manyecska 2013.06.12. 10:30:24

@agresszív kismalac: mondjuk egy 160 kg-os vadkan??:)) legyen köztünk kerítés én azt kívánom:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 10:30:33

@agresszív kismalac: Ja, ezen én is néztem egyet, hogy a 20. halasztás után miért csoda, ha kilakoltatják őket?

Bár az is igaz, hogy ha már jogerős végzés van a kilakoltatásról, akkor már minek fizetne :D

Manyecska 2013.06.12. 10:31:34

@atörökk: haha, ez az én szövegem. Amúgy igen. Mérbaj?? neszójjábe mert küldöm a vadkant!!:D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.06.12. 10:32:17

@Manyecska: Almában??? Fehér Klárának szerepel az egyik regényében, hogy eladott valamit az olaszoknak, akik vízcsapokkal fizettek kp. helyett, mert nem értette a szerződésben az 'equalizacione rubinetti' kifejezést.

Atörökk 2013.06.12. 10:32:21

@Manyecska:
Jöhet, csak legyen kibelezve :D

England win The Ashes! 2013.06.12. 10:32:48

@atörökk: kezdesz olyan lenni, mint az a nèni, aki ezerkilencszàzkilencvenkilencben propagandànak tartotta a napfogyatkozàst.

Neela _ t 2013.06.12. 10:33:51

@atörökk: jófej hát! :D Bazsi a neve.
Felőlem klarinétozhat tudom kísérni zongorán.
Hegedültem is egy pár évet ...

Atörökk 2013.06.12. 10:34:12

@Dr Jozef Vengloš:
Nem. Csak idegesít, mikor emberek pontatlan, illetve félinformációk alapján szajkóznak bullshiteket.

Manyecska 2013.06.12. 10:35:03

@agresszív kismalac: jaja, két vagonnyi az olaszoktól!!!:D

Benoke2 2013.06.12. 10:35:48

@blarke: Nem készült el meg és biztos nem lesz a legjobb. Pont ezért nem kéne várni. Az eltelt évek alatt csak nőtt a tartozásod. A leírásod alapján még a kamatok töredékét sem tudtad visszafizetni... Szóval mindegy hány év telt el. Meg kéne egyezni a bankal, mert úgy sem fogod tudni visszafizetni. Ha van ingatlan fedezete, akkor vigye a bank aztán csináljon vele amit akar. Írja le a tartozásodat és felejtsenek el. Vagy utána nézni hogy megy külföldön ha nem ott van a hiteled. Amúgy sem érdemes itthon maradni, így viszont esélyed nincs egy gyereket felnevelni ha magadnak sem tudsz megélhetést biztosítani. Hitel rendező hitel is csak átverés azzal ne is próbálkozz. Átmeneti csökkentéssel sem mész semmire, mert amit nem fizettél be, azt külön vezetik és a végén hozzácsapják a nagy egészhez aztán arra is jön a kamat... Ez a hitel csomag már visszafizethetetlen. Ebben a bank is hibás, mert nem mérte fel, hogy vissza tudjátok -e fizetni. Egyébként ha csak egy hitelben vállaltál kezességet,a többit nem verhetik rád. Járjál a nyakukra had lássák, hogy te meg akarod oldani. Egyébként pedig csak a tartozás gyűlik és feleslegesen fizetsz bele, nekik az nem tétel, neked meg nincs normális megélhetésed.

Manyecska 2013.06.12. 10:38:10

@atörökk: a google a vaddisznó után a következőt dobja rögtön: vaddisznó pörkölt..:D

Egyéves Önkéntes 2013.06.12. 10:38:58

@atpijkamo: na a grínpisz is elmehet a p.csába
egyszer a cégünket támadták a zöldek, hogy füstöl a kéményünk és a levegő jajistenem
Aztán amikor kérdeztem, hogy ki mivel jött, akkor elhiheted, hogy egyik sem lóval.

Atörökk 2013.06.12. 10:41:00

@Neela _ t:
Némi gyakorlás után szerintem felléphetnétek cirkuszban :D

@Egyéves Önkéntes:
+1

Atörökk 2013.06.12. 10:46:43

@atpijkamo:
Ez mind szép, és jó, csak elég nagy része tudományosa nem bizonyított/nem bizonyítható. Bocs.

@Neela _ t:
Természetesen ;)

Manyecska 2013.06.12. 10:53:38

@atörökk: hozd el az állatot mert 50E Ft körül adják darabját!!:)

Egyéves Önkéntes 2013.06.12. 10:55:00

@atpijkamo: attól még jó, de volt egy még jobb, egy osztrák, aki iszik a kezéből és pont ott a víz.
de persze most nem találom

Neela _ t 2013.06.12. 11:01:14

@atörökk: drága lesz :D
És ha panasz lesz ne ide írd már légyszi!
Köszmár :D

2013.06.12. 11:09:07

@Benoke2:
Szerintem 11,5 millára gondolt.

Atörökk 2013.06.12. 11:10:14

@Manyecska:
Nem szakítom el a gazdájától.

@Neela _ t:
A minőséget meg kell fizetni. Ha meg nem tetszik az előadás, és kárpótolva leszek vevőelégedetlenség miatt, akkor megígérem, nem írok ide ;)

Neela _ t 2013.06.12. 11:13:24

@Manyecska: szépen kérlek, a kedvemért nem hagynád abba?

Benoke2 2013.06.12. 11:13:32

@kowee: Ott is több mint 1 milla az éves kamat. Havi szinten 100k csak a kamat.

Neela _ t 2013.06.12. 11:14:35

@atörökk: akkor mindkettőnknek drága bolt lesz ez :D

Manyecska 2013.06.12. 11:19:45

@Neela _ t: milyen árréssel dolgozol??:D
Lazítsá! Ez nem apácanevelde..:D

"Köszönet a BRFK rendőreinek! Ma hajnali 6 órakor lakossági bejelentések alapján két vaddisznó mentése érdekében intézkedtek. A vaddisznók látogatást tettek a III. ker. Lajos utcában, az Aquincum szállónál, a Vörösvári 103-ban, majd a Flóriánnál. Több járőrkocsival próbáltuk útjukat követni..Egyikük a Dunába menekült, a viz lefelé sodorta a Szabadság hídig. Sikerült meglasszózni és a Petőfi hídnál befogni, de meglépett, átkerült a sodrással a Csepeli oldalra, ahol azonban sikeresen az erdőbe terelték. A másik még bujkál, keressük."

Atörökk 2013.06.12. 11:20:19

@Neela _ t:
Ha megígérem, hogy csak kicsit leszek elégedetlen? :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 11:24:53

@atörökk:
Hozzá nem értvén nem szólnék bele
de
olvastam egy európai tanulmányt az uv sugárzás emelkedéséröl
A volt kelet európai /szoc/országok felett magasabb, mert a megszünt gyárak nem eregetik a füstöt , gázokat és tisztább a levegő

Akkormost?

Addig volt jó míg Kádár élt!

Atörökk 2013.06.12. 11:25:59

@horex:
Nem véletlen mondom, régen minden jobb volt. Régen a füstben is volt anyag :D

Neela _ t 2013.06.12. 11:37:36

@atörökk: úúúgy már pompázatos :D

Atörökk 2013.06.12. 11:43:02

@Neela _ t:
Viszont ennek az is feltétele, hogy jó legyék a zelőadás ;-)

Atörökk 2013.06.12. 11:54:12

@Neela _ t:
Hamarosan küldöm a listát :D

Manyecska 2013.06.12. 11:57:12

@atörökk: tík most itt hetyegtek??:D

Atörökk 2013.06.12. 13:10:40

@Neela _ t:
"Neela _ t 2013.06.12. 11:47:20
@atörökk: amit akarsz :D"
:D

Manyecska 2013.06.12. 13:16:35

@Neela _ t: valami jó szado játékról, nem kell attól félni!:)

Neela _ t 2013.06.12. 13:21:45

@Manyecska: én nem szeretem, ha fáj :D

McZozo 2013.06.12. 13:33:24

@blarke:
Szerintem menj kulfoldre igy nem erdemes othon veszodni ebbol ott nincs kiut. NAlunk meg nincs magancsod sajna. En mar kijottem bar meg fizetem egy othoni hitelem de sokszor eszembe jut hogy befejezem a csengetest atan vigyek az ingatlant. csak attol tartok hogy kevesebbert adnak el es meg ugy is fizetnem kene miutan elvittek az ingatlant. En varom hogy kitalaljak ezt a magancsodot. Mert ha lesz ra lehetoseg azonnal beadom othon ugyse ott elek szal tolem ellenorizhetik az otthoni kiadasaimat majd :)

Charles63 2013.06.12. 14:55:35

"Azóta is hitegeti a barátnőmet, hogy hozza a pénzt szinte naponta, de sohasem érkezik meg a barátnőmhöz."

Szerintem ez a "barátnő" = posztoló.

Ha nem írtak semmi papírt az ügyletről (természetesen nem a felvett, hanem a visszafizetendő összegről!) akkor bukta. Ha eddig nem ment semmire az ismerőssel, akkor a rendőrséggel se fog. Polgáriban meg a követelt összeg %-át előre be kell tolni. Nem lehet okosat javasolni ez ügyben a posztolónak.

helianthus 2013.06.12. 15:16:59

@Dr Jozef Vengloš: "Védelmi pénzt kell fizetni? "

Természetesen kell.

PannonBoy 2013.06.12. 18:01:22

@igi1: "ez nem igaz, akkor lenne nillàn, ha magának vette volna a cuccot"
Téves. Az lényegtelen, hogy árukészletben van a pénze vagy vevőkövetelésként van nyilvántartva, számviteli értelemben nem módosítja az eredményt. (Ez abban az esetben, hogyha várja érte a pénzt)
Mondjuk az ügyletet értelmezni is nehéz, talán a térítés nélküli átadás, apport lenne rá a megfelelő. Ekkor viszont eredményrontó tényező.

Neela _ t 2013.06.12. 18:46:41

Én vagyok 303 :D te csak 302

vénszivar 2013.06.12. 18:51:52

Kihez beszélsz???

Néz utána s "láss, láss, ne csak nééézz..."

VT Man 2013.06.12. 23:07:13

ÚÚÚristen!!!

Hány éves a posztoló! 17?

"Én sajnos nem tudok neki anyagilag segíteni, bátorítom, és bújom az internetet hátha valami megoldást sikerül találni. "

Megoldás: dolgozz, segíts neki.
10 hónapig kell havi 40 ezret fizetni?

Esetleg lehetne hosszabb távú (1-2-3 év) hitellel kiváltani?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.06.13. 10:05:13

@Cicmen: nem ott fog állni, mert mindenféle eljárási, meg ügyvédi díj is őt terheli. Hülyék a nők. Kár sipítozni, mer' amelyik meg nem, annak - elvben - meg van annyi esze, hogy nem veszi magára. De a többsége igen is hülye. Korlátozni kéne a hülyék jogait. Csak a szart csinálják maguk körül.

Infy · http://www.filmuniverzum.com 2013.06.13. 13:25:25

Ez szerintem kimeríti a hitelcsalást. Aki a hitelt kérte és, aki a hitelt felvette elég nagy balfasz volt.

Agyalap 2013.06.13. 13:57:27

Nincs egy nagyobb darab ismerősöd? Az első kéztörés után könnyebben menne a tárgyalás a "baráttal".

2013.06.13. 16:28:52

@Benoke2:
Az első évben a keresztsávos kamatarány miatt.
süti beállítások módosítása