Naiv ügyfél április óta hordja újraindulgató ZTE Blade 3 telefonját a Telemax szervizébe, ahol leginkább a kijelzőt karcolták össze, illetve egyszer már az aksit is cserélték, de semmi javulás. Fórumozók szerint esélyes, hogy a proci vagy a memória purcanhatott ki, azaz a készülék teljes cseréje előtt nem fog megjavulni. A kérdés csak az, hogy erre a szakszervizben hány hónap alatt fognak rájönni?
Tavaly decemberben kicsit elcsábultam és ismét elhoztam két év hűséggel egy telefont, névszerint egy Zte Blade 3-t, a Telenortól. A problémám kb áprilisban kezdődött, a telefon teljesen véletlenszerűen, akár használat közben, akár csak úgy, hogy az asztalon van és jó ideje nem használtam, fogja magát is újraindulgatott. Első egy-két alkalommal nem tulajdonítottam neki jelentőséget, de mikor már naponta akár 10-20 alkalommal is eljátszotta, gondoltam beadom szervizeltetni. Első alkalommal, apróbb karcokkal kaptam vissza, illetve egy antenna teszt ok papírral (csatolom), melynek semmi köze nem volt a hibához, kb egy óra használat után ismét előjött a hiba. Így tehát nem volt mit tenni, újra visszaküldtem.
Közben utána olvasgattam, nem csak nekem van ilyen problémám, hanem kb az összes Blade 3 ilyen, gyári hibás(?!), és mindenkit leráz a csodálatos Telemax szerviz egy szoftvertöltéssel, persze, hiszen mindig a szoftver a bugos, vagy az user, mondjuk ez még talán megoldás is lehetne, ha lenne frissebb szoftver hozzá, de sajnos nincs.
Kaptam az sms-t, ballaghatok a telefonomért, ezúttal állítólag, cseréltek egy smd-t (2013-ban egy alsó-közép kategóriás telefonon smd-t cserélni? ),illetve kaptam egy új akkumulátort , és a mindig mindenre megoldást nyújtó szoftvertöltést… Ám ezúttal már méteres karcokkal kaptam vissza a telefont, ezt szóvá is tettem, de nem különösebben hatotta meg a Telenor ügyfélszolgálatot. Lehet, hogy az abc-s zsömlés szatyor nem legjobb módja egy telefon szállításának, de ki vagyok Én, hogy ötletekkel lássak el egy Multinacionális céget?!
De most teljesen jó, végre használhatom a telefonom, „öröm és bodottág”, ám ez sajnos, csak szűkös 2 hétig tartott. Ma ismét, hívás közben újraindult, aztán újra, és újra és újra, egészen addig, míg az aksit ki nem vettem..
Így tehát harmadszorra is beadtam szervizeltetni, nem sok jóra számítok, használni nem lehet, javítani nem tudják, vagy nem akarják, cseréről meg álmodni sem merek… így tehát itt vagyok még 1,5 év hűséggel, elmenni nem engednek, a szolgáltatást használni nem tudom…
A Telenor ennyit válaszolt a történtekre.. emailben, melyre nem lehet válaszolni.
" ….nyilvántartásunk szerint, jelenleg is szervizelés alatt áll, így annak cseréjét egyedi elbírálás alapján sincs lehetőségünk engedélyezni. Amennyiben a javítás befejeződése után továbbra is problémát tapasztal, kérjük, hogy jelezze nekünk – a Telenor hálózatából díjmentesen hívható – 1220-as ügyfélszolgálati telefonszámon keresztül."
Igazából az a durva, hogy a cég honlapja szerint 1997 óta javít telefonokat. Szoftverfrissítéssel? Valaki igazán kiszivárogtathatná, hány telefont sikerült eddig belepiszkálással vagy szoftverfrissítéssel javítani.
Neela _ t 2013.07.16. 10:22:54
Neela _ t 2013.07.16. 10:24:03
2 is?
Manyecska 2013.07.16. 10:25:16
Neela _ t 2013.07.16. 10:25:22
:D
Atörökk 2013.07.16. 10:26:00
bigmac 2013.07.16. 10:26:13
Manyecska 2013.07.16. 10:26:16
Neela _ t 2013.07.16. 10:27:36
Elrontottad itt nekem !
hobbitroll 2013.07.16. 10:31:46
telenortól előfizetéses telefont venni ősi román szokás
Manyecska 2013.07.16. 10:31:56
2013.07.16. 10:31:58
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.16. 10:32:36
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.16. 10:32:48
Manyecska 2013.07.16. 10:34:43
Manyecska 2013.07.16. 10:35:55
2013.07.16. 10:37:18
AtiSnatch 2013.07.16. 10:38:20
Manyecska 2013.07.16. 10:38:39
Manyecska 2013.07.16. 10:40:41
elwood 2013.07.16. 10:41:45
nem vagyok sikeres.
Manyecska 2013.07.16. 10:46:09
AtiSnatch 2013.07.16. 10:47:53
elwood 2013.07.16. 10:47:54
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.07.16. 10:48:05
jézushka 2013.07.16. 10:56:56
Manyecska 2013.07.16. 10:58:04
Manyecska 2013.07.16. 10:59:11
AtiSnatch 2013.07.16. 11:02:20
2013.07.16. 11:17:18
Azt nem tudom, de a kondenzátort azért hívják úgy, mert Kohn találta fel. Ha Grün találta volna fel akkor gründenzátor!
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.07.16. 11:26:41
jézushka 2013.07.16. 11:38:45
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.16. 11:39:51
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.16. 11:40:49
Atörökk 2013.07.16. 11:41:06
Meg kell fordulni, hogy a jó irányba kunkorodjon :D
00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.07.16. 11:43:31
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.16. 11:43:56
Atörökk 2013.07.16. 11:45:00
Az a baj, lassan már tök mindegy, mit csinálsz, mindenképpen megbasznak :)
Manyecska 2013.07.16. 11:48:51
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.07.16. 12:02:42
@Manyecska: konzervporszívót olvastam. Fel is találom gyorsan, majd piacra dobom. Majd figyelyétek a Tv Shoptt. Kösz.
telkoe 2013.07.16. 12:23:03
É2I 2013.07.16. 12:28:07
Sokat, nagyon sokat. Ugyanis gyorsan kell kiadni az új telefonokat. Gyakran csak össze van gányolva a szoftvere, bugos. Mindenféle hibákat képes generálni, de idővel ezeket a hibákat megtalálják és javítják. Ilyenkor javíthat a dolgon egy sima szoftver frissítés is. De rosszabb esetben lehet, hogy sose lesz jó.
@Manyecska: " ellenállás...:)"
Nem egészen:
Jelentése: Surface Mounted Device - felület szerelt eszköz. Tehát gyakorlatilag bármilyen elektronikai alkatrész, ami ezzel a technológiával készült.
DPI 2013.07.16. 13:03:40
de mint tudjuk aki a telenornál vásárol az sikeres ember nem lehet
Manyecska 2013.07.16. 13:03:56
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.07.16. 13:50:28
"hivatkozva a fogyasztónak (neked) okozott jelentős kényelmetlenségre (Ptk.) (a 3x szerviz az), a vásárlástól elállok, a vásárlás előtti állapot visszaállítását kérem"
Ezt jegyzőkönyvben rögzíteni. Ha nem hajlandók, két tanúval az említetteket a vásárlás helyszínén (!) leírni, NFH-t értesíteni, jegyzőnél fizetési meghagyásos eljárást indítani (fizetős, de frankó).
ferand1979 2013.07.16. 14:18:45
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.16. 14:22:47
dr.zsírvágó 2013.07.16. 15:13:03
2013.07.16. 19:43:15
Kupon Károly 2013.07.16. 21:46:38
CID 2013.07.16. 22:21:50
nandras01 2013.07.17. 01:49:04
kisértésbe estem én is, hogy tisztázzam, hogy mi is az az smd, de ellenálltam neki.
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.07.17. 10:46:46
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.07.17. 11:09:09
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.07.17. 11:10:35
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.07.17. 11:12:28
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.07.17. 11:15:43
Így megy ez manapság.
Lónapot!
telkoe 2013.07.17. 11:39:15
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.07.17. 12:01:57
:--)
telkoe 2013.07.17. 12:45:17
ferand1979 2013.07.17. 13:20:49
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.07.17. 13:36:09
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.07.17. 13:40:50
okoska77 2013.07.17. 17:30:38
peppe83 2013.07.17. 21:46:51
samcro 2013.07.17. 23:37:23
@00000000-0000-0000-0000-000000000001: az sem igaz, hogy a szolgáltatónál olcsóbb. Vodafone 60.000-ért árulta a fent említett Huawei-t feltöltőkártyával, miközben máshol függetlenül 50.000-be került.