Ha jobban belegondolunk, ételt melegen tartás nélkül nem is lehetne házhoz szállítani, hiszen 15 perc után bármi megdermed vagy kiszárad. Ehhez képest teljesen elfogadott az 50-60 perces szállítás, sőt. A Szent-Fazék Menüház és Pizzéria szerint a 2,5 órás várakozás teljesen normális, hiszen 90 perc után mondták naiv ügyfélnek, amikor felhívta őket, hogy sok a rendelés. Kompenzáció helyett azonban az üzletvezető az anyjához irányította ingyenkajáért:
Mai napon kollégáimmal a NetPincéren keresztül a Szent-Fazék Menüház és Pizzériából kívántunk rendelni két db 32 cm-es pizzát. A visszaigazoló e-mailben 30 perc szállítási időt ígértek, ekkor még bizakodó voltam és a mindenhol szokásos 45-60 perces kiszállítási időre számítottam. Miután 90 percet vártam, felhívtam a megadott telefonszámot, hogy mikor számíthatok a pizzákra. A diszpécser hölgy azt állította, úton van a futár, nagyon sok a rendelés és hogy kompenzációként küld ajándékot. Vártam újabb 40 percet, újra telefonáltam, ugyanez volt a válasz és hogy sok a rendelés. A diszpécser hölgy viszonylag udvarias volt, de itt már kicsit mérges voltam, hiszen egyértelmű volt, hogy az első telefonhívásomkor még nem volt úton a rendelésem és semminemű tájékoztatást nem kaptam az ekkor már több, mint 2 órás késésről.
Végül 150 perc után érkezett meg a futár, ajándék vagy bárminemű kompenzáció felajánlása nélkül kérte a pizzák árát. Ekkor megkértem, hogy hívja fel a diszpécsert, mert vele már mást beszéltem meg, de az állítólag az üzletvezetőt hívta, akivel végül nekem kellett beszélnem.
A "hölgy" a beszélgetés elejétől kezdve flegma, udvariatlan és elutasító volt, ráadásul kiabált és azt mondta, elromlott a kemence, nincs kompenzáció és különben sem engedi átvenni a pizzákat ennyi idő után (talán romlott volt alapból? vagy akkor egyáltalán miért hozta ki a futár, miért nem hívtak fel, vagy miért nem tájékoztatott a diszpécser a két beszélgetésünk során?). Ahelyett, hogy elnézést kért volna, a következőket mondta: nincs ingyenpizza, ingyen kaját kérjek édesanyámtól, ő az üzletvezető, én biztosan csak egy alkalmazott vagyok és ne én szabjam a feltételeket. Megkérdeztem a kedves nevét, nem volt hajlandó elárulni, a futár nevezte meg őt Nettiként. Végül annak ellenére, hogy én nem fenyegettem, ő a következőt mondta: "tudom a címet, hová kell mennem, ha nagyon ugrálsz!" ezzel lerakta a telefont. Én végül visszaküldtem a futárral a pizzákat és máshonnan rendeltünk, 2 és fél óra után, farkaséhesen.
Ezúton szeretném jelezni a hölgy felé, hogy Édesanyámtól valóban ingyen kérhetek és kapok bárminemű ételt, azonban a kiszállítási idő életem eddigi 28 éve alatt SOHA nem haladta meg az egy órát, ahogyan más éttermeknél sem, ahonnan rendelni szoktam. Egyébként én is üzletvezető vagyok és egészen biztos vagyok benne, ha csak egy ilyen panasz is érkezett volna rám, azonnal megszüntették volna a munkaviszonyomat. Véleményem szerint teljesen mindegy, hogy egy diplomata vagy egy utcaseprő-e a megrendelő, így nem lehet beszélni senkivel, így egy üzletvezető, vagy bármilyen alkalmazott egyszerűen NEM VISELKEDHET.Teljesen felháborított az ügy és azóta is le vagyok döbbenve az üzletvezető hölgy viselkedésén. Jómagam is a vendéglátásban dolgozom és tisztában vagyok a magyar kisvállalkozások nehéz helyzetével, azonban ez a "hozzáállás" még magyar viszonylatban is nagyon durva és ELFOGADHATATLAN!
Soha többé nem rendelek tőlük, jeleztem a tapasztaltakat a NetPincér felé és megteszem a szükséges lépéseket, hogy többé ne "szolgáltathassanak" így senkinek.
Az utolsó 100 komment: