Naiv ügyfél elmondása szerint már 10 éve rendel ruhákat a Bon Prixtől, de idén valahogy szétesett a rendszer:
Óvakodjatok a Bon Prix nevű, divatárut, ruhákat forgalmazó, és a Magyar Postával házhoz szállíttató katalógus-áruháztól. Idén a tavaszi-nyári időszakban ezeket tapasztaltam:
- a jobb minőségű, ún. „exkluzív” termékek csak a katalógus fényképein léteznek, a megrendelésedre már a szezon elején azt válaszolják, hogy a termék elfogyott (ezt csak idén 3x is tapasztaltam)
- ha megveszel egy terméket kb. 9.000.- Ft-ért, ugyanazt a ruhát a következő katalógusban már 5.490.- Ft-ért látod viszont, mert biztosak benne, hogy újra nem rendeled meg…
- egy adott termék helyett - UGYANAZON A CIKKSZÁMON nyilvántartva - egy más színű, más minőségű, gyakorlatilag használhatatlan terméket kaptam, mint amit szerettem volna. Reklamációmra azt mondták, hogy az eredetileg rendelt termék sajnos elfogyott. Jó, kösz. Ezután 2-3 héttel az „elfogyott termék” mégis csak létezett, mert csont nélkül elküldték a címemre!
- egy visszaküldött áru árát, melyet a cég 30 napon belül köteles megtéríteni a vásárlónak, 2 hónapig utaztatták a Posta, a magyar Bon Prix és a BonPrix lengyelországi központja, majd a külföldi raktár és újra a Posta között, miközben én rohangáltam, mint pók a falon, nevezett cégek ügyintézői között, és leveleztem, mint a fűzfa…
Hát jóemberek! Így kell elveszíteni egy olyan vevőt, aki kb. 10 éve rendel náluk nem kis összegekért. Kutya legyek, ha ezektől még egyszer az életben rendelek valamit!
Üdv: egy volt Bon Prix-vásárló
Az utolsó 100 komment: