Tékozló Homár

Elfogyott a modem a Diginél?

2013.08.29. 14:10 | jackyll | 20 komment

Múltkor írtuk, hogy 3,5 hetes várólista van a Diginél mobilinternetre, mert elfogyott a stick. Most pedig már sima vezetékes internetet sem tudnak bekötni. Legalábbis naiv ügyfél 1,5 hónapja várja, hogy megoldódjon a "technikai eszköz hiánya":

2013.07.15.-én tévedtem be a Digi tatabányai ügyfélszolgálatára. Direkt költözés előtt egy hónappal, hogy meglegyen addigra a bekötés. Sajnos úgy néz ki, hogy egyenlőre nem leszek elégedett ügyfél mivel az adott napon meg is kötöttük a szerződés Tv+ Net+Tel csomagra. A szerződés és a az ügyintéző elmondása szerint is 30 napon belül bekötik a szolgáltatást. Teltek-múltak a napok és hetek, de 08.12.én elfogyott a türelmem és felhívtam őket, hogy megérdeklődjem, hogy nem felejtettek-e el. Az ügyintéző nem tudott válaszolni, de megígérte, hogy utánanéznek és visszahívnak. Másnap hívtak és közölték, hogy technikai eszköz hiánya miatt nem tudnak bekötni, de nem is tudtak ígérni semmit.

08.22.- én megint ellátogattam személyesen az ügyfélszolgálatra, ahol az előttem szerződést kötő úrnak napra és napszakra pontosan tudtak már a szerződéskötéskor időpontot adni. Nekem természetesen csak annyit tudtak mondani: "Lehet pár nap vagy 1-2 hét." A fentiek szerint engem már a szerződéskötés időpontjában átvertek, mert nem közölték ,hogy egyenlőre nem tudnak bekötni csak a 30 nappal burkolóztak. Most becsapva érzem magam, egy megszegett szerződéssel.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2013.08.29. 14:14:50

A Digit is visszafoglaljuk, utána ilyen nem fordulhat elő.

dr. Aullah 2013.08.29. 14:30:56

Ha van alternatíva (bár úgy hangzik, hogy nincs), akkor válassz másikat.

Atörökk 2013.08.29. 14:31:52

@dr. Aullah:
Piacgazdaságban élünk. Hogy lenne már más lehetőség?

Tiborfalvi Tibor 2013.08.29. 14:37:32

Még anno az Externettel jártam hasonlóan... Bementem, megkötöttük a csodaszerződést, 30 napon belül bekötik, ez lesz a loginnév, minden fasza lesz! Kértem őket nyomatékosan, hogy siessenek, egyrészt akkor nekik is hamarabb kezdek fizetni a szolgáltatásért, másrészt a munkámhoz elengedhetetlen az internet, ezért nem tudok 30 napot várni, ha ennyi időről van szó, akkor megyek máshová, őket is megkérdezem. 30 napot garantáltak, de 'általában már 1 héten belül megtörténik a bekötés'.

Eltelt 2 hét, bementem megint, megkérdeztem totál udvariasan, hogy akkor most hogy állunk, ismét biztosított, hogy ez és ez lesz a loginnevem (mit kezdjek vele? tetováltassam a homlokomra?) és DOLGOZNAK A KOLLÉGÁK. Hümmögtem egy nagyot, kivártam még egy hetet, hasonló választ kaptam, majd a 30 nap lejárta után bementem még egyszer, hogy akkor mi a hányás, természetesen semmi konkrétumot nem tudtak mondani, addigra elpukkant az agyam, kértem, hogy akkor a szerződést bontsuk fel szépen, mindkettőnknek így lesz a legjobb. Ádenemúgyvanaz, írni kell ide, telefonálni kell oda, faxolni kell ezt-azt, ezt nekem meg kell tennem. Jó, mondtam, otthon kiadtam a parancsot, hogy externettől egy élő embert ne engedjenek be. Természetesen nem jött senki, faxolgatott a faxom, azóta se kerestek. Éljen a kisvárosi internet, ahol max 2 szolgáltatóból választhatsz, úgy szopatnak, ahogy nem szégyellik :D

szamaritánus 2013.08.29. 14:37:38

az 'egyeNlőre' szóig olvastam. érdemes tovább is?

nandika68 2013.08.29. 15:28:56

Valami upc-s köcsög írhatta ezt.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.08.29. 16:39:29

@szamaritánus: "az 'egyeNlőre' szóig olvastam. érdemes tovább is? "

Nem, mert az illető arról ír, hogy ő nem lesz egyeNlő ügyfél. Nem értem miért akar egyenlő lenni. Nem jó neki, ha csak simán ügyfél?

Megdobbent 2013.08.29. 19:26:58

Ez nem a stick lesz, mert a tv+net+telefon nem igenyel olyat :> A ficko nem tudja mi hianyzik, mi meg nem tudjuk miert irt :)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2013.08.29. 22:16:15

A kedves panaszos oruljon, hogy csak a modemre kell varnia.
Anno a 29-es korzetben a Digi azert allt le egy idore a terjeszkedessel, mert elfogyott az optikai kabel amivel behuzzak a netet az adott utcaba.
Aztan volt olyan is, hogy Monoron a helyi okosok szivoztak a Digivel.
Erre meg rajott a kozmuado.
Ezek utan kesz csoda, hogy nem kezdi minden ceg felszedni a kabeljet.

buksikutya 2013.08.29. 23:32:15

egyelore.
ketszer is.

Sasfióka 2013.08.30. 09:25:56

Szerintem ez hepiend, merthogy élő szerződésre, ha nem teljesíti a bekötési időre vállaltakat, elég kemény kötbért kell fizetnie a szolgáltatónak. Vagyis az ügyfél úgy kezdi a szerződést, hogy a Digi fizet neki ;)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2013.08.31. 20:35:55

Én csak azt nem értem, hogy arra miért nincs lehetőség, hogy az előfizető vesz egy modemet (akár előírva gyártót, típust), és azt aktiválják a rendszerhez a digisek?

dani27bpbp 2013.09.01. 14:21:27

Azt hiszem, hogy nekünk kell átnézni a Digi ÁSZF-jét az ügyfél helyett. :-)

rooter 2013.11.29. 13:59:06

egyenlőre <> egyelőre

zoliopata 2015.10.13. 17:01:29

Én CI+ kártyára vártam több mint 2 hónapot.Nem volt raktáron az egész országban.
süti beállítások módosítása