AllForSale ügyében pozitív fejlemény történt. Egy hónap ingyen előfizetést kapott kárpótlásul, amiért két hétig tartott az új előfizetés megkötése:
Miután megkaptam az e-mail címét a Telenoros ügyfélszolgálattól annak, aki ez ügyben illetékes, illetve elküldtem nektek az addig történteket, kaptam egy levelet, amely szerint csak a szerződésem lejárta előtt 5 hónappal, egy perccel sem korábban vehetek új telefont előfizetéssel. Ennek már megmondom őszintén, lusta voltam utánanézni, hogy ez mennyire valós információ, így hagytam az egészet.
Eltelt néhány nap, amikor felhívtak a Telenortól, és érdeklődtek, hogy milyen telefonról volt szó, illetve milyen előfizetést szerettem volna venni. Ekkor még úgy éreztem, hogy valami panaszkezelésről lesz szó, de végül kiderült, hogy megkapom a várva várt készüléket és előfizetést, amit kiküldenek futárral, de mivel csak én vehetem át, így inkább abban maradtunk, hogy bemegyek az üzletbe érte, ahol eddig is próbáltam megvásárolni. A telefonos ügyintézőtől még azt az ígéretet kaptam, hogy az elszenvedett kellemetlenségekért a cég elengedi az első havidíjat. Kíváncsi leszek rá.
Mit ad Isten tegnap bementem, és fura módon minden simán ment, úgy ahogy annak az első perctől mennie kellett volna, illetve amennyiben létezik ez az 5 hónapos dolog, akkor arról ott rögtön tudomást kellett volna szereznem, hogy elkerüljem a közel 2 hetes procedúrát.
Az utolsó 100 komment: