A Homár nincs tisztában a matracos árréssekkel, de tippünk szerint nem sokat bukhattak azon a jófejségen, hogy lejárt garanciájú matracára panaszkodó naiv ügyfélnek felajánlottak egy 50%-os kedvezményt bármelyik új termékükre:
Az alábbiakban egy pozitívan végződött reklamációról szeretnék írni. 2009 tavaszán férjemmel vásároltunk egy kétszemélyes zsákrugós matracot Budapesten a Matracdepóban. Meg voltunk vele elégedve, kényelmes, ár-értékarányban megfelelő... volt egészen idén tavaszig, nagyjából azóta küszködtünk párommal hátfájással. Hiába forgattuk rendszeresen a matracot, felgyűrődött a huzat több helyen és kigödrösödött.
Bár a garancia már rég lejárt, gondoltam teszek egy próbát a cégnél, hiszen nem négy évre terveztük venni a matracot. Panaszomat meg is írtam nekik e-mailben. Ekkor ért az első meglepetés, mert fél órán belül választ kaptam. Biztosítottak afelől, hogy valamilyen módon kárpótolni fognak minket.
Bevittük a matracot a gyömrői úti üzletbe, ahol azonnal látták, hogy a panaszunk jogos és visszaküldték a lengyelországi gyárba valamint helyben kaptunk egy 50%-os kedvezményt bármelyik matracukra. Így lehetőségünk nyílt olyan új matracot választani, amit teljes áron nem tudtunk volna megvenni.
Az eladó hölgy készséges volt mindvégig és a vezetőség is nagyon korrekt hozzáállást tanúsított. Sajnos ritkaságszámba megy, de szerencsére vannak még olyan cégek, ahol a vevők megtartása fontosabb, mint a minél nagyobb profit.
Az utolsó 100 komment: