Máté 3 év különbséggel vásárolt Tisza cipői között drasztikus különbség van, amit kiválóan be lehetett volna fotózni, de ez most elmarad. A réginek még semmi baja, az ideinek már kilyukadt a sarka, elengedett a ragasztás az orránál és elszakadt a fűzője:
2012. dec 18.-án vásároltam második pár Tiszámat (Compact, barna, 3 zöld), Pécsett. 2013 február 1.-jén kezdtem el hordani, június elején visszaadtam javításra (kilyukadt belül a sarka, elengedte az orránál a ragasztó, és a talpa is láthatóan rosszabb állapotban van, mint annak a szintén Compact Tiszámnak, amit 2010 óta hordok. Javították, újra használatban a cipő, ám ma reggel észrevettem, hogy elszakadt a a fűző.
A pécsi, Irgalmasok utcájában található üzletbe tértem be,(2013.10.29) 16: 15-kor.
Egy hölgy, és egy srác állt a pultban, a srác ugrott, hogy miben segíthet.
-Szia, fűzőt szeretnék.
-Barna? Nincs. Fekete van, meg fehér.
-Barna nem is lesz?
-De. Átmész a cipőboltba, és veszel feleannyiért, mint nálunk.
A kérdéseim:
-direkt készítenek rosszabb minőségű cipőket? (3 hónap alatt elengedett a ragasztó, kilyukadt a sarka, stb)
-ha a cipőben barna a fűző, miért nem lehet ugyanolyat, és ami talán fontosabb, ugyanakkorát vásárolni (ha az eredeti nem bírja a használatot)
-az "eladó" mindenkivel így kommunikál, vagy csak engem nem vett semmibe?
Ezt elküldtem a Tiszacipőnek, 48 órája várom a válaszukat.
Az utolsó 100 komment: