Naiv ügyfél nem érti, miért rágott be rá a szemvizsgálaton a doktornő, miután leoptometristázta:
Mellékelve küldöm a levelezésem, amelyet az ofotérttel folytattam. A problémám részletesen le van írva az első levélben. A doktornő minősíthetetlenül beszélt velem, ráadásul amikor az egyik eladónak ezt utána jeleztem, akkor annyi visszajelzést kaptam, hogy a doktornő "velünk is ilyen elmebetegen viselkedik". (!)
Megírtam hát a panaszomat az ofotértnek, amire megjött a sablon válasz hamar. Amikor persze rákérdeztem később, hogy az "haladéktalanul megkezdett vizsgálatnak" mi lett az eredménye, akkor az alábbi levelet kaptam. Magyarul semmi...
Szóval én nem javasolnám senkinek, hogy az ofotértban felkeresse a doktornőt, de ha megteszi, jobb ha egy szót se ejt ki a száján, mert hangulatától / menzeszétől függően jól meg fogja alázni. (Egy idős bácsit vizsgált előttem, na arról is tudnék mesélni, ami kihallatszott... pl.:
Bácsi: - Mondom, hogy +2-es a bal lencse.
Doktornő: - Az nem számít semmit, hogy maga mit mond! A lényeg, hogy ÉN most MEGÁLLAPÍTOM, hogy magának +2-es a bal lencséje.)Tisztelt Ofotért!
Ma vettem át az elkészült szemüvegem és teljes mértékben elégedett vagyok, egy dolgot leszámítva, amelyet most meg szeretnék osztani Önökkel.Felkerestem a Bartók Béla úti üzletüket múlt szombaton, mert a munkahelyemen szemüveg támogatást lehet igénybe venni és szerettem volna egy újat csináltatni. Fél 11-re volt időpontom a doktornőhöz. Az eladók készségesen fogadtak, azonban a doktornő stílusa felháborító volt. Ugyanis amikor befáradtam hozzá, megkérdezte van-e panaszom és én azt feleltem neki, hogy igazából azért jöttem csak, mert a cégnél a szemüvegtámogatás igénybevételéhez orvosi igazolás kell. Nekünk az intraneten külön írták, hogy csak szemorvos igazolása megfelelő, optometristáét nem fogadják el, bár nekem végül is az is megfelelt volna, mert nincs panaszom és úgy érzem a szemem se romlott.
Máig nem értem, hogy a fentieken miért háborodott fel, de utána minősíthetetlen stílusban beszélt velem, mert hogy ha én nem tudom mi a különbség az optometrista és a szemorvos között, akkor "jobb, ha csöndben maradtam volna azzal a néhány agysejtemmel, ami a fejembe szorult". Továbbá az életkoromra is megjegyzést tett, hogy biztos ezért nem tudom miket beszélek stb.. Kérem magyarázzák meg nekem mi sértő van a fenti kijelentéseimben, mert erre azóta se jöttem rá! (Hiszen nem a doktornőt optometristáztam le, csak közöltem, hogy nekem egy optometrista igazolása is megfelelt volna, hiszen nincs panaszom, a dioptria és pupilla távolságának lemérést meg az optometrista is meg tudja tenni.)
Mivel nem vagyok egy kötekedő típus és örültem, hogy végre végeztem a doktornőnél, utána megemlítettem az esetet az ott dolgozó férfi eladónak, aki megdöbbenésemre közölte, hogy "igen, ilyen tipikus doktornő... Velünk is szokott ilyen elmebetegen viselkedni".
Számomra ebben az az igazán kiábrándító, hogy egy fizetős szolgáltatásnál, olyan embert alkalmaznak, aki ilyen minősíthetetlenül beszél a betegekkel (zárójelben jegyzem meg, hogy az előttem vizsgált idős úrral se bánt kesztyűs kézzel, legalábbis ami kihallatszott), ráadásul mindez a boltban dolgozók tudtával zajlik! Nem tudom, hogy ezt hogyan értékeljem, hogy most tulajdonképpen jó, hogy az alkalmazottakkal is így viselkedik a doktornő, így legalább nem lepődnek meg a panaszokon, vagy Önöknek végül is mindegy hogy ki, csak rendeljen valaki...
A szemüveggel egyébként elégedett vagyok, nagyon gyorsan el is készült, de hogy Önökhöz nem megyek még egyszer szemvizsgálatra, az biztos.
Ofotért Vevőszolgálat <vevoszolg.ofotert@t-online.hu <mailto:vevoszolg.ofotert@t-online.hu>>
Mindenek előtt kérem, engedje meg, hogy elnézését kérjem Cégünk vezetése, a szaküzletünkben dolgozó kollégáim, valamint a magam nevében is az Önt ért kellemetlenségek miatt! Őszintén sajnálom, hogy a szemvizsgálat során szaküzletünkben Önt kellemetlenség érte.
A levelében foglaltakat továbbítottam az üzlet felettes vezetője részére, aki haladéktalanul megkezdte az ügy kivizsgálását.
Köszönjük szépen, hogy a szaküzletünkben tapasztaltakat jelezte Vevőszolgálatunk felé, még akkor is, ha ez sajnos jelen esetben negatív tapasztalatokról számolt is be. Tisztelt Vásárlóink visszajelzései segítenek minket abban, hogy a szolgáltatásunk színvonalát valamennyi szaküzletünkben egységes magas színvonalon tarthassuk, és ahol szükséges, ott a jelzett hibákat kijavíthassuk.
Bízom benne, hogy a jövőben szaküzleteink egyikében sem érik Önt olyan kellemetlenségek, amelyek miatt bejegyzést, vagy levelet kell írnia!
Kérem, amennyiben kérdése, kérése merül fel, forduljon bizalommal a továbbiakban is Kiskereskedelmi Vevőszolgálatunkhoz!Kedves Ofotért!
Szeretnék érdeklődni, hogy az alábbi ügyben végül is mi lett a vizsgálat eredménye? Azért merült fel ez most bennem, mert édesanyámnak is kellene új szemüveg, de nem szívesen ajánlanám neki ezt a helyet, ha továbbra is a doktornő praktizál ott.From: Ofotért Vevőszolgálat <vevoszolg.ofotert@t-online.hu>
Sajnálattal olvastam a történteket.
Szaküzletünkben optometristák dolgoznak folyamatosan, amennyiben orvosi vizsgálatot szeretnének, a Bajcsy Zs. út 16.(1/268-1139), Októberhuszonharmadika út 9. (1/365-1828) szaküzleteinket tudom ajánlani.
A látás hónapja díjmentes látásvizsgálati akciónkat november 15.-ig meghosszabbítottuk.
Tisztelettel:kiskereskedelmi vevőszolgálat
Az utolsó 100 komment: