Naiv ügyfél annak ellenére az Extreme Digitaltól rendelte meg a billentyűzetét, hogy nem volt készleten. Rendelésnél 2 nap volt a szállítás határideje, visszaigazolásnál 3, aztán egy hétig semmi:
Elég rég kezdtem tőlük beszerezni termékeket, még akkor amikor még csak egy kis sufnibolt volt a Visegrádi utcában. Régen nem is volt velük semmi gondom, de ahogy egyre nagyobbak lettek, a problémák is megjelentek és egyre sűrűbben. Elég kitartó és türelmes ember vagyok, de nálam most telt be a pohár végleg.
1 hete rendeltem tőlük egy billentyűzetet, ami nem volt egyik boltjukban sem raktáron, csak a központi raktárukban volt. (Ezzel akkora nagy gond nincs is, utóbbi 1-2 évben erre álltak rá, hogy lassan már egy usb-s egér sincs raktáron a boltokban.) Megrendeltem a terméket, a weboldalon megrendeléskor 2 munkanap volt megadva, hogy leszállítják az általam kijelölt boltjukba a rendelt terméket. Amikor megkaptam levélben a visszaigazolást, akkor ott már 3 munkanap szerepelt. (Gondoltam is magamban, hogy jól indul a dolog.)
Eltelt 1 hét a rendeléstől és nem történt semmi. Gondoltam rájuk telefonálok, hogy milyen infót tudnak mondani a rendelésemről. Igazából tényleg ha nem sürgős a dolog, akkor tudok türelmes is lenni, de mivel már ez a harmadik ilyen esetem az Extreme Digitallal, tudtam, hogy ha a visszaigazolt időben nem teljesítik a megrendelést, akkor ott már gond van és akkor valószínűleg semmi nem fog történni addig, amíg nem telefonál és nyomoz a megrendelő. (A leghosszabb ilyen várakozásom náluk 1 hónap volt, a végén az lett, hogy nem tudták beszerezni a terméket, ami raktáron van nekik. :) )
Szóval a sejtésem beigazolódott. A telefonban azt az információt kaptam, hogy a termék a központi raktárukban van és holnapra ki tudják szállítani az adott üzletükbe. Kellemes dörmögő hangomon még azért feltettem a kérdést félig magamban, hogy "1 hete is a központi raktárukban volt az áru, most is ott van, akkor végülis, most mi történt az elmúlt 1 hétben?"
Na semmi gond, azzal köszöntem el, hogy holnap is lesz nap, meglátjuk mi lesz.
Kíváncsi leszek a fejleményekre, mert mégegyszer nem játszom el a korábbi több, mint 1 hónapos van-nincs procedúrát, ha holnap nem lesz semmi (ez a sejtésem), akkor lemondom a megrendelésemet, főleg, hogy az adott termékre rákeresve, kb 5 boltban van ott a polcon (telefonon leegyeztetve), tehát munkából hazafelé menet bárhol beszerezhetném 1 óra alatt.
Csak a lustaságomnak köszönhette az Extreme Digital, hogy eddig szinte minden terméket tőlük szereztem be, de most már biztosra vehetik, hogy én is csatlakozok a "korábban volt ügyfelünk" táborához és ezentúl máshol fogom intézni a dolgok beszerzését.
Üdvözlettel,
Egy volt edigital ügyfél. :)
Az utolsó 100 komment: