Tékozló Homár

A nagyker cserélte ki az A4team alaplapját

2013.11.15. 14:14 | jackyll | komment

Gábornak iszonyatos mázlija volt, hogy miután elhajtották a gyártói garanciájával az A4team szevizéből egy exmunkatársukba futott bele. Egy telefonnal kiderült, honnan származik a meghibásodott eszköz, és a nagyker szó nélkül intézte a cserét:

Mivel olvastam az oldalukon számítógép fül alatt lévő történeteket az A4teamról, leírnám én is a velük lejátszott dolgokat. Történt ugyanis 2012.06.05 én vásároltam az A4team Kft-től egy Asus M5A88-M alaplapot ami meghibásodott. 2013.06.05 - én lejárt róla a kereskedői garancia (12 hónap) A gyártó honlapján 3 év gyártói garancia szerepel, amit jeleztem az említett boltnak. A bolt annyit mondott, hogy ők nem tudnak ezzel mit tenni vigyem ki a 3. kerületi Fixdirect Kft szervizpontba ott tudnak segíteni.

Az ottani ügyfélszolgálat azt közölte, nem tud foglalkozni az alaplappal mivel ilyen komponenst nem vesznek át és nem is szervizelnek. Az A4team újbóli megkeresésére annyit közöltek, nem kötelesek foglalkozni az általam meghibásodott alaplappal mivel lejárt róla az 1 év jótállás.


Ezután felhívtam az Asus Magyarország kft-t ahol annyit közöltek írjam le nekik tulajdonképpen a történetemet levélben és megnézik mit tehetnek. A válasz meg is jött amiben azt közölték hogy nem tudnak segíteni mivel Németországi beszerzésből származik az alaplapom és vigyem vissza a kereskedőhöz.

Miután ezt leírták nem is foglalkoztam a dologgal így vettem egy teljesen újat egy másik boltban, ahol az eladónak elmeséltem mi is történet az előzővel. Aki viccesen annyit mondott, hogy ő ott dolgozott mindjárt intéz egy telefont. Mint kiderült az A4team a Demand kft nagykeréből vásárolta a meghibásodott alaplapomat (amit az A4team véletlenül se akart elmondani) és vigyem el nekik és ott be tudják vizsgálni és garanciális ügyintézést meg tudják oldani.

Kivittem ahol körül belül jogosan teszem fel, hogy nem ide illő mondatokkal dicsérték a boltot ahol vásároltam. Végül átvette az alaplapomat a Demand szervize és elindította a garanciális ügyintézést. Mind ez 1 hét utána járásomba került, és lehet ha nem veszem meg az új alaplapot és nem pont azzal a segítőkész eladóval beszélek talán még mai napig a dobozba sínylődne az alaplap.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.17. 17:44:33

@Nattramn: Horganyszála ha. Horganyhőmérő. :D

Az a Pörc, az kemény :D:D:D:D

Manyecska 2013.11.17. 18:09:13

@ColT: az kemény ahogy egy almadarabér't nyomul a tengeridisznó rajtam felfelé mer ülök a földön. Majd negyven centis rágcsáló-rettenet, megállíthatatlan.:D Kíváncsi vagyok mennyire merész de simán elmászik a nyakamba:D:O:D

gabors 2013.11.17. 18:14:59

@hagyma: ebbol nem fogsz SOHA jol kijonni inkabb kuld el nekem a penzed es ha akarod majd jovore visszakuldom igerem vagy inkabb add a voros keresztnek :-)

bar ha legalis az ugy legalabb a tobbiek kevesebba adot fizetnek az iskolaknak (ala lottery)

gabors 2013.11.17. 18:16:05

^^^ mindig mondom a fickoknak ha elottem vesznek lottot hogy "Thanks for subsidizing our schools ..." altalaban nem ertik ....

Anomalocaris (törölt) 2013.11.17. 18:16:32

2008. 11. 22. Pokolgáp koncert.

Manyecska 2013.11.17. 18:21:59

Helyszíni közvetítés: a kutya a malac ketrecében tartózkodik. Nem viccelek.

Manyecska 2013.11.17. 18:26:22

@Rocco az erdei állat: ja, és eszi a nyers almát mer a haverja is azt teszi. Ezek nem százasak:O:O:O

igazságos 2013.11.17. 18:49:53

megskubiztam a tengerimalackát, hát olyan, mint egy kis nyuszika + egér kombója :) nagyon tetszett

Manyecska 2013.11.17. 18:52:23

@igazságos: na, pont ezt akartam mondani!!:) ezen nyomkövető is van mert rohan utánam a szobában és csipog.:DDD kutya már megkergette azt elzártam mert rálegyint és falhoz keni:P megyek csinálok egy képet a nyúlról mert a ruhaszárító alatt alszik a szőnyegen tisztára mint egy nyúl:)))!

igazságos 2013.11.17. 18:56:13

@Rocco az erdei állat: nekem azt mondja a gazda, hogy vinnyog, hangokat ad ki, amikor meghallja a lépteit, és értesíti a macskát, hogy jön :D

Manyecska 2013.11.17. 19:05:26

@igazságos: ez sípol mint egy papagáj csak hangosabb. Valami ultrahangos cuccok van állítólag. Mindenesetre eldopta magát a szőnyegen, fejét lerakta és szunya:DDD léc..vissza kell pakolni.

gabors 2013.11.17. 19:38:08

Grand Prix USA Texasbol !!!!

Anomalocaris (törölt) 2013.11.17. 19:40:08

"A lakásban tartott teknősök számára is szükséges a napozás, melyet lámával biztosíthatunk."

:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.17. 19:43:23

@Nattramn: Az húszezresből is jó
Mit nem értesz a lámán? :D Veszel egy lámát a teknősnek :D

@igazságos: Nem láttál még olyat?

@Rocco az erdei állat: 40 centi? Az vágásérett :D
Az ellen valami óriásmacska kell, mint a miénk :D

gabors 2013.11.17. 19:51:20

most akkor ha van egy teknosom ... akkor egy lamat is kell venni hogy nehogy az ombuci-hoz "rohanjon" ???

inkabb akkor nem kell teknos .. a lama kopkodos !!

igazságos 2013.11.17. 19:57:04

@ColT: ennyire közelről még nem, nem vagyok egértenyésztő, érted

gabors 2013.11.17. 19:57:46

lid is on ... let's race

helianthus 2013.11.17. 19:58:06

@agresszív kismalac: én vagyok a szvingernőci? Ezt most így hogy? :I

igazságos 2013.11.17. 19:59:20

@gabors: csak ne szemeteskukába tartsd őket, jó? :D azt nem bírják szegények

gabors 2013.11.17. 20:06:13

na semmi uj megint vettel az elso webber megint elbaszta rajtot .....

kovalainenek drukkolok !!

safety car az elso korben !!! na valami lesz talan

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.17. 20:07:32

@igi1: de mért hiszed, hogy most ez egy válasz volt? Nem volt az.
@Nattramn: Pákálgáp kánszart. Fasztasztikus (megtörtét eset alapján).

Ma lesz a hosszú nickek éjszakájaJó. szórakoz. Ást
!

gabors 2013.11.17. 20:11:23

@igazságos: csak hogy valaszoljak ... nekem voltak sokfele allataim ...

es csak akkor es olyat tartottam amirol tudtam hogy amit csinalok legalabb nekik is jo ... persze mivel nem tudjak elmondani csak sejteni lehet mi a jo nekik

teknosom soha nem volt lamam sem (errol tudom hogy barhol tartani bezarva kegyetlenseg )

igazságos 2013.11.17. 20:11:27

@Kellemes Zérókomponista: csak h pontoSCH-ak legyünk, más telefonokkal nem jól szinkronizál az összekötő kütyü. A technika ördöge.

www.bernafon.hu/veras.htm

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.17. 20:14:56

@igazságos: csodés. Azt voltam becses kérdezni, milyen telefonod van. Magyar nyelv. Kompistyle. Melyik a szák keresztmetszet?

Anomalocaris (törölt) 2013.11.17. 20:18:39

@Kellemes Zérókomponista: Láttam a Pojolgép honlapján, hogy itt lesznek Csongrádon, úgyhogy a mi kívánságunk már teljesült!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.17. 20:21:07

@igazságos: Na jó, de tengerimalac előfordul a háztartásokban, gyerekek imádják.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.17. 20:31:34

@helianthus: Most már magam sem tudom. A Manyi elbizonytalanított.

Manyecska 2013.11.17. 20:36:40

@ColT: ez cuki. Démoni külseje van nem elég hogy fekete, de a lábai is feketék mint egy festettkörmű ribi olyan, mindig elfog a röhögés ha megáll rajtuk:P..közben a haja emósan hullik az arcába mert hosszabb szőrű fajta. sajnos. Nagyon dizájnos!!:D@igazságos: az a malacállat lány vagy fijú? Színe?? :)

Manyecska 2013.11.17. 20:37:54

@agresszív kismalac: Hát mit mondjak itt öl a féltékenység..:D ugye!!:)

gabors 2013.11.17. 20:40:13

GP kezd erdekessebb lenni ... mint altalaban ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.17. 20:59:04

@Rocco az erdei állat: :):):) Mind ilyen :) A foltosak meg azért néznek ki hülyén :D

helianthus 2013.11.17. 21:03:40

@agresszív kismalac: akkor nem. Így jártál. Bizonytalan pasi nem kell! :P

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.17. 21:25:35

@helianthus: Deháténnemvagyokbizonytalan!
...asszem.

helianthus 2013.11.17. 21:28:09

@agresszív kismalac: ezen dolgozz még egy kicsit.
Asszem. :)

igazságos 2013.11.17. 21:44:48

@Rocco az erdei állat: barna-fehér, asszem fiú

de nem értek hozzá :D

@Kellemes Zérókomponista: má hatszor mondom el, hogy a gyengébbek megértsék: IPHONE 3-as, vágod? :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.17. 21:48:22

@gabors: gabors: nana, hogy legalis, nem kovetek el illegalis dolgokat
nem kell aggodnod ertem magasan pluszban vagyok
mar ma is meg lesz 2 meccs
az otos kotes az lehet elmegy a steelersen, az lett volna a nagy love, de meg van egy negyed
a steelersnejk a vedelme az iden egy atjarohaz, de gondoltam legalabb a liont megverik
nem ugy nez ki

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.17. 21:49:33

@igazságos: 3G vagy 3GS? Hol marad a pontosság, mi? Leszarom, én most olvastam először.

Na menjél Passzív Kismalac koncertre.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.17. 21:51:03

@gabors: pedig altalaban mindenki tudja, hogy a haszon jo resze a suliknak megy
heti 12 dollarral lottozunk allando szamokkal

helianthus 2013.11.17. 22:03:33

@Nattramn: kedves Furaszem. Elnyel a formalin.

igazságos 2013.11.17. 22:09:36

@Kellemes Zérókomponista: 3gs, szakértőkém. most te is lebuktál, vágod-e? :D

Anomalocaris (törölt) 2013.11.17. 22:21:35

@helianthus: Ily korán eme horrorisztikus vasárnapon? :/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.17. 22:33:59

@gabors: visszajott a steelers, na latod, az otos kotesembol mar meg van a steelers a bengals es az eagles
meg a saints es a broncos kell
ha jonnenek az + $ 7.600
ha nem akkor is kis pluszal zarok ma
szovakl egyelore nem kuldenem neked a fogadasaimat...

na nost nmar drukkolhatsz is
4,30-kor saints
8-kor broncos

gabors 2013.11.18. 00:14:31

@hagyma: ezt TE hiszed

ha igaz TE leszel az elso aki ezen NYER .. az hogy nyertel mondjuk 2x 3x semmit nem jelent van 52 het !!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 00:32:01

@gabors: belelatsz a bankszamlamba?
hahaha:)
en jatszom
ez a hobbym
hultye vagy ha azt hiszed valaki nem tud nyetni sportfogadason
de Te dolgod
most 17-14 az SF-nek, ami nekem nem jo, de remenykedjunkj
a mai napot legrosszabb esetben is 500 pluszal zarom
a TE az nem nagybetu
a NYER sem
nem 52 het van hanem sok nap
de most nezem a masodik felidot, remelem visszajon a saint is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 00:33:35

nagyon kene ez a drive mert 17-14 es nem ide

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 00:39:21

na a barom rament 4/4-re, de hogy minek a ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 00:42:10

tokomnek
meg rengeteg ido van

gabors 2013.11.18. 01:22:29

@hagyma: nem fogsz nyerni ezen SEMMIT

mondjuk 3-6-9 honapon belul ha nem hiszel nekem \
kezd el es ird le mind amit csinalsz....

amikor kb 100 dollar + lepj ki ...

ne higyj semmmmmmmmmmmmmmmmit nekem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 01:44:03

@gabors: leszarom mit gondolsz
most nyert a saints is ebben a minutumban
4 meccs megvan
/tegnap irtam le, mit jatszok utyana nezhetsz
mai nap 2 kerdes maradt
ha a broncos nyer 8-kor, akkor 8 rugo
ha nem akkor csak egy:)

ezer eve fogadpk, ne akarj tanitani
na meg a broncos kell
8-kor kezdodik
jobb mint a F!
amugy a saints idegorlo volt
de en ugy szeretem nezni a sportot, hogy fogadok ra
leszarom az autoversenyzest, meg a sok hulyet aki soccerre fogad erzlmi alapon, csak ott 3 kimenetel van nem ketto
na go broncos es go manninng
ma a kerdes csak az , hogy sokat nyerek, vagy keveset
sokat szeretnek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 01:46:05

csak a broncos hianyzik
mindjart kezddoik
a remeny hal meg utoljara
ezzel a 8 ezer dolcsival tudnek mit kezdeni:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 01:49:37

@hagyma: na honap mar nyernem kell
otos kotesben egy ezresert

saints
bengals
broncos
steelers
eagles

majd 9 rugot erne...
ramferne

ezt irtam tegnap
egy meccs hibadzik:)
a bromcos

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 01:54:30

de nem tudom
a broncos nyer -e otthon'
most kezdodik
\kene
mar el is koltottem a zsetont

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 01:55:42

@gabors: ah most latyom 100 dollar plusz lepj ki
haha
csak mara a nyeremenyembol tettem fel ezzret
es nagyon kozel jarok
GO BRONCOS!!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 05:24:18

7 percre vagyok a 7000 doolatol
kell az adrenalin

helianthus 2013.11.18. 05:39:51

CIDbe dobott a blogmoci.
Na jól indul a hét.
Jó regit!

Manyecska 2013.11.18. 08:21:22

@ColT: nekem vámügyintézés A4/4 oldal pldá-ban:((( :DD Kora reggel ez cumi.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.18. 08:24:27

@igazságos: bukott a lőcsöm. Csak te nézel ki belőlem ifon geekséget. A szoprendszert gondoltam tanulmányozni, aztán eladni a fenékbe. De ha megtetszik az rendszere, akkor nem eladni. De ez az egész "filozófia", meg hogy prémiumnak érzi magát az ember tőle, a korlátozásokról nem is beszélve, szóval nagyon nem tartozok azok közé a hülyék közé. Ettől még kíváncsi lehetek. Elsőkézbőli infó kell, az emberek általába képtelenek átadni bármit is.. Meg ha még értő szakcikk - melyeket egyébként linkelhettek az iOS-ről, megengedem ezennel - is írná a nem túl gyakori objektívtájékoztatást, akkor sem potolya az az én egyéni benyomásaimat. Ha kézbe veszed a lófaszt vagy akár egy akármilyen telefont, ott van előtted és az van, hogy jé, ez így van, amaz meg úgy, ezekről soha senki nem írt, nekem pedig ez és ez dominál, ez és ez van úgy, ahogy másnak máshogy, illetőleg sehogy.
Bebuktál, nyírbálod-e?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.18. 08:35:38

@Rocco az erdei állat: örülj, hogy van tevékenységed. Még fizetnek is érte. Képzeld el, ha majd nyugdíjas leszel, nem fogsz érteni semmihez és még pénzed sem lesz. Csak várod a halált. Mondjuk azt most is lehet, nemtilcsameg senki. Na, várjuk közösen együtt! Főleg holitantuszt tudom elképzelni ebben a szerepkörben az első sorban. Mint hasznos és JÓ eszme mögé állásában (megromlik) nagyhanggal nagyonvár(ja).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.18. 08:37:00

@Rocco az erdei állat: Spam a javából vaze :D
Állami spammercégek vannak szép számmal :D

@Kellemes Zérókomponista: +1. Az a baj, hogy kipróbálgatni megvenni, kicsit drágea.
Ezért keresek én most leharcolt tabletet. Brickre vágni jó lesz az is :D

Manyecska 2013.11.18. 09:01:44

@Kellemes Zérókomponista: ebből vizsgáztam külkerből:) vámügyintézés. szólíts csak GATT II.nek!:DD

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.18. 09:18:51

@ColT: 22-ért pówer gombhibás 4-es? Az nem rossz. Már ha tényleg csak annyi a kínja.
@Rocco az erdei állat: én esztet a szakzsargont nem érteni.

helianthus 2013.11.18. 10:08:38

@Kellemes Zérókomponista: "Főleg holitantuszt tudom elképzelni ebben a szerepkörben az első sorban."
Menj a fenébe! :)
Vagy volt már: Akkor bocs.
Te már megint nem kaptál iskolatejet vagy miért vagy ilyen borúlátó? Az élet szép.
A köd fölött valahol egy messzi-messzi galaxisban süt a nap.
Egy új hét kezdődött, ami magában rejti a lehetőséget, hogy valami nagyon jó történik veled.
Pölö, holnap jutni fog iskolatej neked is.
:DD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.18. 10:17:15

@Kellemes Zérókomponista: Az nem rossz, de ez olyan, mint a némító gomb hibája a 3-asoknál, mindben beszarik, cserélni szívás, nem is kapni jót :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.18. 10:24:43

@helianthus: nem is sejted milyen jól reagáltad ezt le, milyen jól látod. Nem, igazából a lehető legszarabbul ment át és nem vagyok borúlátó. Illetve hát te a női fejeddel nem tudod külön választani azt, amiről te beszélel, meg azt, amit én ecseteltem. Ehhez már művészi érzékenység kell és egy kis Feldmár-olvasgatás. Nem kísérlem meg a helyes értelmezés útjára terelni elméd. Azért aranyos vagy. Egyszer meghívlak egy puffasztott rizsre. Ha előtte postán átutalod a várható ellenértékét.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.18. 10:27:14

@ColT: ja tényleg, még a szériahibák is, majd' elfelejtettem. Olyan ez, mint a felmelegített kapcsolatok, a naagy, újbóli összetalálkozások. Idővel kisül miért is nem az együvétartozás az alapértelmezett. Mégjobban száni így a rajongó számára. Kedve kis rajongók: agymosott hülyék vagytok. Pówer gombval vagy anélkül, mindegy az.

Manyecska 2013.11.18. 11:14:22

17 biztos jel,hogy anya vagy!
1. Nem elrohansz a hányás elől, hanem felé iramodsz.
2. Több dolgot csinálsz 7 perc alatt mint mások egész nap.
3. Az az egy óra a „happy hour" az életünkben, ami a gyerekek lefektetése és az anyuka saját ágybadőlése között telik el.
4. Egy pohár bor egy gyümölcsadagnak számít.
5. Bárkivel lefolytatsz egy rövid terápiás beszélgetést, aki hajlandó odafigyelni.
6. Egyedül bevásárolni igazi kikapcsolódás. (Ennek az ellenkezője tökéletes horror tud lenni, és nem csak a legkisebbekkel.)
7. A fizikai fájdalmat így lehet osztályozni: fájdalom, borzalmas fájdalom és ráléptem egy legódarabra.
8. Egy tüsszentést is meghallasz a lakás másik végéből az éjszaka közepén, annak ellenére, hogy párod melletted horkol.
9. Inkább aludnál egyet, mint szexelnél.
10. 15 perc a fürdőkádban olyan élmény, mint korábban egy nap wellness kényeztetés.
11. Közönség előtt pisilni a napi rutin része.
12. Ha van másik felvigyázó, akkor bezárkózni a WC-be és hasmenést tettetni, hogy egy kis nyugija legyen az embernek.
13. Külön csokirejteked van, mert nem akarsz mindenen megosztozni.
14. Három napig mosod ugyanazt az adagot, mert mindig elfelejtesz kiteregetni.
15. Csak 30 perc után veszed észre, hogy gyerekcsatornát nézel, pedig a gyerekeid már rég ágyban vannak.
16. Eldöntöd, hogy nem cserélsz autót, egyrészt mert nincs rá pénz, másrészt mert a huzatban lévő foltok kimoshatatlanok.
17. A nap végén egy fogmosás igazi eredménynek számít.
:XDD pont tegnap alakítottam ki a 13.pont bázisát..:D még kutyabiztossá is tettem!:DD

helianthus 2013.11.18. 11:28:26

@Kellemes Zérókomponista: "művészi érzékenység kell "
No azom nincs, és ilyet nem is akartam soha. Le a kalappal a művészek előtt, de ők egy külön emberfaj.
Az az érzésem egyébként, hogy most szerepet cseréltünk. Te bonyolítasz túl egy alapvetően egyszerű dolgot és nem én gondolkozok túl egy egyszerű dolgot.
Hát ilyen is van és én sem szeretnélek helyes útra terelni, mert egyre erősebb a sandám, gyanúból, hogy te a magad hülyéje vagy és neked így jó. Akkor hogy jövök én ahhoz, hogy kizökkentselek ebből?
Há nem?

helianthus 2013.11.18. 11:30:36

Éhes vagyok. Eszek. Vagy gondolkozzak még egy darabig azon, hogy mi is az éhség? Vajon elmúlik-e magától? Várjak még? Lefessem talán vagy versbe foglaljam?
:DDD

Manyecska 2013.11.18. 11:55:47

@agresszív kismalac: óóóne, nem szeretem a csokit annyira csak depi ellen használom!! De tényleg.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.18. 12:02:59

@Rocco az erdei állat:
Beviszi az apa a fiát a kocsmába.
Kér két felest, majd az egyiket a fia
elé teszi.
- Igyál! - szól a fiához.
- Pfuj, de rossz ez! Hogy lehet ezt
meginni? - szól a gyerek.
Erre az apa:
- Na látod! Anyád meg azt hiszi,
hogy szórakozni járok ide.

helianthus 2013.11.18. 12:05:27

@agresszív kismalac: na! Ez nem kívánságműsor sok muzsikával.

igi1 2013.11.18. 12:32:02

@Kellemes Zérókomponista: persze értjük :)

de láthatod tompítja az ekézést h nem iphone 5cm van :) az új ios baromira lassú

viszont már a programos se frissülnek a régi iphonera de azé se veszek újat ha ez megnyugtat

na meg az is h még szerecc azer ugye? :)

igi1 2013.11.18. 12:34:54

@Rocco az erdei állat: nna! csak azer mer nálunk MINŐSÉGI CSOKI mint ojjan nem létezik. így érthető h fejletlen országokban utálják a csokit

igi1 2013.11.18. 12:40:02

az én iphonom céges megkímélt közeli rokontól ingyé

és nem is menőzni kell hanem szinkronba

de van má 3éves min.

az ipadem meg most lesz 2 éves mikulásra

és tök jó h a két cucc szinkronizál

pesten most az ipad mini a divatos menő cucc mindenki ezzel telefonál :)
én nem szeretem túl kicsi akkor meg minek

amit szeretnék még az egy mac mini

igi1 2013.11.18. 12:41:59

@Rocco az erdei állat: tökmindegy az se minőségi

ha ez megnyugtat
:)

csak 1 csokit eszek az a szamba mást nem

Manyecska 2013.11.18. 12:53:19

@igi1: pont aszt? inkább tortabevonót használj:D!

igi1 2013.11.18. 13:25:39

@Rocco az erdei állat: :) ha már úgyis mindegy hát egyed a legrosszabbat nem? na ugye

:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.18. 16:42:11

@vén szivar: na cigo
tegnap annyi zsetont neyrtem, amennyit meg a gadalkodj okosanban sem lattal volna, ha fakockan kivul lett volna mas jatekod
hehe
kuldjek 20 dolcsit zsemlere?

Ádám 2013.11.18. 19:17:12

barom! foglalkozz anyáddal! aki a világra tolt egy ekkora rohadt állatot...:):D
elloptad a vendégekét!?! ha a kajájukkal megtetted, akkor a zsetonjukkal miért NE!:) barom!
süti beállítások módosítása