Naiv céges beszerzők feljelentést tettek a Medianetplana.net ellen, miután azoknak nem sikerült kiszállítaniuk a megrendelt nyomtatót. Először még felvették a telefont, aztán már csak emailben írták, hogy belátható időn belül nem tudnak szállítani:
A munkahelyem számára egy nagyobb méretű, multifunkciós eszközt (nyomtató, szkenner, fénymásoló) kerestünk. Az eszközt meg is találtuk a www.medianetplaza.hu webáruházban. Felhívtam őket, készségesen segítettek, tájékoztattak a rendelés menetéről, várható szállítási időről stb. Bizonyos összeghatár fölött készpénzforgalmat nem bonyolíthatunk. az eszköz ára ezt jóval túlhaladta, így itt is úgy vásároltunk, ahogy máshol megszoktuk: díjbekérőt kértünk, aminek ellenében átutaltuk a vételárat és a szálíltási költséget. Ezidáig ezzel semmi probléma nem volt, mindenki tisztességesen szállított.
Eljött a www.medianetplaza.hu által megjelölt szállítási idő, de a termék nem érkezett meg. Másnap elkezdtem érdkelődni a késés okáról. Akkor még felvették a telefont... Azt az információt kaptam, hogy a termék beérkezett, de betegség miatt csúszásban vannak a termékek átvételével és türelmünket kérik.Két nap múlva a megrendelt termékünk továbbra sem került kiszállításra, újra megpróbáltam hívni őket, de ekkor már nem vették fel a telefont. E-mailekre nem válaszoltak.
Napokkal később (addig is természetesen megpróbáltam elérni őket a weboldalukon lévő elérhetőségeik mindegyikén, de sikertelenül) küldtek egy sablon e-mailt, hogy belátható időn belül nem tudják teljesíteni a rendelésünket. Mindezek tükrében mi elálltunk a vásárlástól és kértük a termék árának visszautalását.
Egy hete próbáljuk visszaszerezni tőlük a pénzünket. A telefonjaikat nem veszik fel, így számtalan üzenetet hagytam már a hangpostán, visszahívást kérve. Az e-mailekre, fizetési felszólításokra sem reagálnak.
Azóta utánuk néztem a neten (tudom, ezt vásárlás előtt kellett volna megtenni, nem kérek a kommentelők savazásából, anélkül is van most épp elég bajom...) és nagyon sok "vásárló" járt így a www.medianetplaza.hu webshopban. A forgatókönyv ugyanaz, mint nálunk is történt.
Bíztatnék minden károsultat, aki hozzánk hasonlóan jártak, hogy tegyenenek feljelentést a cég ellen.
a kisvakond 2013.11.15. 13:13:42
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.11.15. 13:14:53
gelsystem 2013.11.15. 13:15:48
neménvagyok 2013.11.15. 13:15:53
a kisvakond 2013.11.15. 13:20:03
a kisvakond 2013.11.15. 13:21:58
gelsystem 2013.11.15. 13:22:02
gelsystem 2013.11.15. 13:23:25
1. aldiból
2. őstermelőtől
3. árkádból nem, oda csak szarni járunk
chloe queen 2013.11.15. 13:28:25
Steckdose 2013.11.15. 13:30:16
Atörökk 2013.11.15. 13:30:48
a kisvakond 2013.11.15. 13:31:30
Antalbaba 2013.11.15. 13:37:04
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.15. 13:46:48
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.15. 13:48:57
Ti mit esztek? Többet is be lehe ìrni, ne csak egyfèlèt egyetek miattam!
Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2013.11.15. 13:51:32
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.15. 13:52:41
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.15. 14:02:31
1. Kikerestem a Gugliból a város ilyen üzleteit.
2. Akinek volt e-mail címe, attól árajánlatot kértem.
3. Elmentem az egyik esélyeshez. Az egyik típusból nem volt "majd megrendelik", csak hasonló, a másiknak meg nem tetszett a nyomtatási minősége.
4. A másik esélyeshez elmentem, bele a boltba, hogy lássam, hová kell címeznem a betonelembe borítékolt esetleges reklamációt. Kértem egy számlát, átutaltuk, jött a telefon, hogy mehetek érte. (Mivel faszari vagyok, nem rendeltem házhozszállítást 400 forintért.)
5. JÓL MŰKÖDIK! A boltos meg előre köszön azóta, ha kint van az utcán, amikor arra járok.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.15. 14:03:45
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.11.15. 14:05:31
Manyecska 2013.11.15. 14:05:52
Manyecska 2013.11.15. 14:19:29
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, pr 2013.11.15. 14:33:40
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.15. 14:38:39
csalasert lehet feljelenteni, meg fmh-t kuldeni, azutan majd kiderul mit lehet kezdeni a medianetplaza.hu egyfos ceggel
2013.11.15. 15:49:41
neménvagyok 2013.11.15. 16:29:41
Atörökk 2013.11.15. 17:24:52
Gyengébbek kedvéért: első körben a bankszámláról próbálják leemelni. Egy működő cég ott kénytelen pénzt tartani, ha tetszik, ha nem.
panic_button 2013.11.15. 19:33:39
2013.11.15. 19:39:09
2013.11.15. 21:23:57
igazad van.
szekhely-szolgalat.eu
Kamucégek temetője.
Gera 2013.11.15. 22:12:58
Megdobbent 2013.11.16. 06:06:24
Jah, ott mennek elotted a penzeddel, mert nem ertik, mit akarsz toluk. Van ez igy.
Jajj, nem savaztalak am, mert hiszen nem kerted, es mar miert is akarnal blogposzt lenni, ha nem te dontened el, hogy savat kapsz-e vagy lofaszt a kommenteloktol.
Ugyhogy SAVAZOTT LOFASZT neked.
Xezs 2013.11.17. 11:06:07
Persze a megrögzött online-ellenesek ebből a posztból is azt fogják kiolvasni, hogy az ÖSSZES webbolt ilyen, holott messze nem.
johnnylightning 2013.11.17. 16:09:09
Manyecska 2013.11.18. 08:18:36
Panelproli 2013.11.19. 13:53:08
Na az ilyentől, főleg ha noname vagy mittomén csilivilimenőnevű, netán semmitmondónevű, net-, media-, plaza-, digital-, stb... webshop, nem rendelek.
Annyi bejáratott, átvevőhellyel rendelkező webáruház van, főleg 100ezres tételeknél!
Panelproli 2013.11.21. 09:56:43
"Kedves Partnereink!
Telefonos ügyfélszolgálatunk fejlesztések, és egyéb okok miatt korlátozottan elérhető, ha lehetséges emailben érdeklődjön mindenki."
Vajon mi lehet az oka annak, hogy valakit aki kapcsolattartóként van megjelölve, nem lehet elérni telefonon?
Fejlesztés? A T-mobile-nál?
Ja és az egyéb ok az meg mit takar?