Tékozló Homár

Kávékapszulatarhálással vádolta a BestByte

2013.11.20. 14:11 | jackyll | 114 komment

Igazi magyaros megoldás csuklóból lopással gyanúsítani a vásárlót 16 darab, kiskereskedelmi forgalomban max. 2000 forint értékű, amúgy a Nespresso kávégép mellé csomagolt kávékapszula miatt, amit mindig szó nélkül pótol a gyártó. Most is ez történt, csak előbb:

A történet ott kezdődött, hogy a BestByte, Allee bevásárlóközpontban lévő üzletében vásároltunk egy Nespresso U kávéfőzőt, részben mert már régóta terveztük, részben mert levásárolható kupon akció is volt/van hozzá. Az elején minden rendben is volt, a kiszolgálás megfelelő, minden kérdésre válaszoltak. A végeredmény: mindenki boldog (mi hogy megvásároltuk, a Nespresso, hogy újabb biztos kapszulavásárlója van, és a BestByte is természetesen, mert eladta). Adminisztratívan is minden rendben: számla kiállítva, garancia lepecsételve, kupon kitöltve. Sajnos a gépet nem tudtuk rögtön kipróbálni, így 2 napig a dobozában állt. De végül eljött a pillanat hogy végre beüzemeljük. Itt kezdődtek a problémák, apróságnak tűnt, de elvi kérdés lett a végére.

Kibontás után sajnálattal tapasztaltuk, hogy a csomag részét képező 16 db Nespresso kapszula nem képezi részét a doboznak, egyszerűen nincs benne. Ok, gondoltuk van ilyen, így gyorsan felhívtam a Nespresso központi vonalát (mégiscsak az ő termékük, illetve a boltban is Nespresso hostessek szolgáltak ki). Rövid várakozás után tudtam is beszélni az egyik alkalmazottukkal, aki segítőkész volt, több lehetőséget is ajánlott a probléma megoldására: az Andrássy úti Nespresso Boutique-ban pótolják a hiányosságot, vagyis adnak egy ilyen 16 db-os csomagot, vagy felvehetem a kapcsolatot a BestByte üzlettel is (bár jelezték, hogy ott lehet nem lesz elérhető ilyen csomag).

Gondoltam mégis teszek egy próbát a BestByte-tal, mivel nekem közelebb esik. A biztonság kedvéért felhívtam őket, de ez a beszélgetés igen kellemetlenre sikeredett: Tárcsáz. Felveszik. Probléma elmond. Mondják hogy utánanéznek és visszahívnak. Eddig minden jó, DE visszahívás után megtudtam, hogy az állításom nem felelhet meg a valóságnak, és minimum rosszul érzékelem a kapszulák hiányát, bár véleményük szerint inkább az lehet a probléma hogy, idézem "elfogyasztásra kerül", mármint, és gondolom általam!

Szóval egy érdekes beszélgetés volt. BestByte álláspont szerint bizony-bizony két helyen is ellenőrizték a kapszulák meglétét. Egyszer az eladó, másodszor pedig a vevőszolgálat, amikor a garanciajegyet érvényesítette. Így hiba náluk nem keletkezhetett, egyszerűen kizárt. Pont. (Mindezt arrogáns hangvételben előadva.)

Sajnos átvételkor én sem bizonyosodtam meg a meglétükről, elfogadtam, hogy a csomagban vannak, és senki más sem ellenőrizte ezt kifejezetten (különben meglennének): az eladó ugyan kivette a kupon érvényesítésére szolgáló matricát, és tény, hogy a vevőszolgálat is kibontotta a dobozt, de csak a garanciajegy érvényesítése miatt.

Igazából az én állításom, vagy egyszerűen az a tény, hogy vevőnek problémája van senkit nem érdekelt. Mindenki összezárt a BestByte részéről, hogy itt ilyen nem fordulhatott elő. A dolog egyszerűen átfordult abba, hogy én vagyok a hazug és biztosan csak egy 16 db-os kapszulacsomaggal szeretném lehúzni őket. "Elfogyasztásra kerül" ugye, a szóhasználatukban. Illetve voltak még más cinikus megjegyzések is: "talán elveszett miután elvitte (?!)", majd pedig megjegyezték hogy az eladó a saját készletéből esetleg hajlandó lehet adni néhány kapszulát. Mintha valami jótékonysági rendezvényen lennénk és valami nagy kegyet gyakorolnának a szegény, általuk nem beszámíthatóank vélt vevővel...(higgye már el hogy ott vannak; biztosan ott kell legynek; lehet talán már megitta esetleg?) Nevetséges és egyben felháborító és abszurd is.

Zárójelben megjegyzem hogy a 16 db kapszula kb. 2.000 Ft értéke sem zavarna, de ez a hozzáállás egyszerűen nem elfogadható. Soha, semmilyen körülmények között. Persze a kapszulák hiánya némi kellemetlenséget okoz: nem lehet végigkóstolni a kávéválasztékot, így dönteni sem tudok arról milyen kapszulákat rendeljek.

Félreértés ne essék, a Nespressoval nincs problémám, jól reagálták le a helyzetet, konstruktívak voltak. A BestByte hozzáállása viszont kritikán aluli, minősíthetetlen. És ez itt a gond.

INSTANT UPDATE: Az Andrássy úti Nespresso Boutique -ban sikerült orvosolni a problémát, és remélem lesznek némi ráhatással a BestByte ügymenetére is. Már az is elég lenne ha ilyen esetekben a BestByte egyből továbbirányítaná az ügyfelet a Nespresso-hoz, mivel az eset tanulsága szerint önmaga képtelen megfelelő emberi kommunikációt folytatva eljárni ilyen ügyekben.

Persze ez nem lehet megoldás az egyéb termékek ügyfélpanaszainak rendezésére. Erről viszont tapasztalatom nincs, így az is lehet hogy a BestByte egyébként a világ legjobb ügyfélszolgálatával rendelkezik, csak én vagyok ilyen szerencsétlen, hogy egy empátia és kreativitás nélküli, rosszindulatú alkalmazottal sikerült beszélnem...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killerkaller 2013.11.20. 14:34:21

@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt: Az nem lehet, mert a kapszulákat a BestByte-osok már felnyomták egymásnak, posztolót egyszerűen megszopatták.

AtiSnatch 2013.11.20. 14:35:39

@killerkaller: ott a pont! veszek egy dobozt, hazamegyek és kiderül,hogy elég drágán vettem bontott téglát?! :D

Tinderwet 2013.11.20. 14:37:24

Ismét mindenki nagyon okos, amíg nem az ő bőrére megy a szivatás.

Faus to 2013.11.20. 14:38:01

@killerkaller: de visszaadhatták volna neki használat után, "kifőzve" :-P

Leadfoot 2013.11.20. 14:39:05

"a csomag részét képező 16 db Nespresso kapszula nem képezi részét a doboznak"

B+! Miért nem lehet azt írni, hogy benne kellett volna lennie, de nem volt?

Hagyjuk már a bús faszba ezt a hivataloskodó stílust, pláne, ha nem tud valaki értelmesen megfogalmazni 3 összetett mondatot.

Faus to 2013.11.20. 14:40:40

"Zárójelben megjegyzem hogy a 16 db kapszula kb. 2.000 Ft értéke sem zavarna"
Ezt azért oda kellett írni feltétlenül, akkor meg miért lett belőle poszt?

igi1 2013.11.20. 14:41:03

kuponos csórók

meLLYezzünk tovább

killerkaller 2013.11.20. 14:41:47

@AtiSnatch: Ezt a Mariahilferen csinálták egyes bótosok a kilós vákumos kávéval. Eccerű ember bevásárolt 1-2 kartonnal, hazahozta, kicsomagolta aztán volt neki egynehány fenyőfa hasábja, faraghatott belőle dobókockát.

Faus to 2013.11.20. 14:42:30

@igi1: ez kemény volt, de jót röhögtem! :-)
És még elvárja, hogy a kuponja fejében ne lopják ki belőle a kapszulákat....

igi1 2013.11.20. 14:42:39

@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt: hát mer köcsög eladók lopós tolvajnak nézték a vevőt, na meg nem beszámíthatónak, azér.

dinka lennél te is?

Faus to 2013.11.20. 14:43:41

@killerkaller: vagy a törökök a bazárban a szépen becsomagoltnak mutatott köntös helyett olajos rongyot adtak.

igi1 2013.11.20. 14:43:56

@Magyar seggbe NEMZETI KAPSZULÁT: manapság igen sz@rrágóak tudnak lenni a népek, nem is hinnéd, mennyire!

igen, bepróbálkoznak ilyenekkel is

Faus to 2013.11.20. 14:44:47

@igi1: análozás után nem fogadnak el reklamációt!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.20. 14:49:31

Nem tudom, miért gondolják a Best(?) Byte-nál, hogy valaki fondorlatos módon egy 2000 forintos cucc erejéig még le akarja húzni őket, miután 35 ezret otthagyott a boltban. Faszé' nem lehet pozitívan hozzáállni egy ilyen dologhoz? Például úgy, ahogy a Nespresso tette?

igi1 2013.11.20. 14:50:03

@Magyar seggbe NEMZETI KAPSZULÁT: ezzel én se tudok vitatkozni

egyébként manapság az a divat, hogy már a játékokhoz se adnak instant elemet, és sehol sem írják rá, sőt még azt se, milyen elem kell bele

találd ki te, kedves vevő az a dolgod

Manyecska 2013.11.20. 14:50:38

@agresszív kismalac: Like! ezt mondtam második hsz-emben én is!! :O:O

Manyecska 2013.11.20. 14:51:48

@igi1: na meggyött a vibrid?:D:P boccccs!!!!!!!!:DD

igi1 2013.11.20. 14:52:42

@Rocco az erdei állat: de kíváncsi lettél hirtelen :D gyanús vagy

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.20. 14:52:43

Biztos vannak tapasztalataik már megfelelő hozzáállású vevőkkel... de attól még az ilyen gyanúsítgatás sosem jó az üzletmenet szempontjából.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.20. 14:53:53

@igi1: Na, azért ki szokták írni. Különben régen sem adtak hozzá.
Minimum az elemtartó belsejére-külsejére ki szokás írni, mi kell bele, ez előírás.
Persze kínai gagyinál nem biztos, de aki meg olyat vesz, ne csodálkozzon.

Manyecska 2013.11.20. 14:54:27

@ColT: szerintem a tapasztalataikra hagyatkozzanak a hálószobában..:D egy komoly üzlet nem engedhet meg magának ilyen hangnemet egész eccerűen. Mennyire életszerű ez?:)

Manyecska 2013.11.20. 14:55:36

@ColT: kínai vibri? Bepanírozva kétszersül el :DD jajjjbocsánat:D!!!

Faus to 2013.11.20. 14:57:19

@igi1: a múltkor a szexshopban az eladó egyből ajánlgatta az elemeket a vibrihez, rendes volt. Sőt, síkosítót is akart adni, de az baromi drága volt.

Manyecska 2013.11.20. 14:58:58

@Magyar seggbe NEMZETI KAPSZULÁT: legalább egy karton elemet ajánlgatott??:D lehet kapni baconos sikosítót nem tudom ki izgulna rá:D?

igi1 2013.11.20. 15:02:50

@ColT: hát én tudok fotosoppolni olyat, hogy csak ennyi van írva: 1,2 -es elem, csak a használati útmutatóba

oszt találd ki, hogy az milyen

Tisztviselőtelep 2013.11.20. 15:03:08

ezeket a kapszulákat lehet használni szoruláskor?
nem kellemetlen a müanyag kapszula ott hátul?
nekem mindegy engem nem érdekel... node csak mégis na!

Manyecska 2013.11.20. 15:04:35

@Art.No.88/36 PP: :DDDD!@Magyar seggbe NEMZETI KAPSZULÁT: honnan tudjam te vagy a nagyobb szakértő!:DD

igi1 2013.11.20. 15:05:32

@ColT: hja

de ez a bolt egyéni szocproblémája, pláne ha kikerül a homárra

Manyecska 2013.11.20. 15:05:36

@igi1: Te! Az már akkumulátor!:DD

Manyecska 2013.11.20. 15:08:04

@igi1: szerintem az a mini, AAA-s elem, 1,2V-os:)

SomethingWild 2013.11.20. 15:08:43

Számomra ez csak azért fura (ti. a BestByte hozzáállása), mert biztos vagyok benne, hogya büdzsébe bele van kalkulálva X forint "ügyfélszolgálati költség", pont az ilyen apró kedvességek fedezésére, amik jó hírnevét keltik a cégnek. Még ha nincs is igaza az ügyfélnek, akkor is igaza van... vagy ez már nem divat?

igi1 2013.11.20. 15:09:11

@Rocco az erdei állat: dehogy góliát elem :D csak a középső

AtiSnatch 2013.11.20. 15:09:47

@Rocco az erdei állat: ááá, hagyd! nem tudja elolvasni a kínai vibri használti utasítását... :D

Manyecska 2013.11.20. 15:12:04

:DD jajjne folytassátok már meghalok:D góliát elem:DDDDDDD úristnn

igi1 2013.11.20. 15:12:37

@Rocco az erdei állat: fene tudja, de góliát kellett bele

csak lehet, h most a hasamra ütve mindenről az 1,3 jut eszembe :D

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.11.20. 15:12:47

@SomethingWild:
"Még ha nincs is igaza az ügyfélnek, akkor is igaza van... vagy ez már nem divat?"

... kivéve ha cigány az ügyfél.
Vagy úgy viselkedik, mintha az lenne...

igi1 2013.11.20. 15:15:23

Egyébként elképzeltem, hogy rendelnék egy vibrit, és egyszer csak elkezdene fura módon zümmögni a csomagom, és persze mindenki azonnal tudná, h mi van benne (honnan? :D)

postán meg nem lehet semmit se rendelni mer a kielégítetlen futárok lenyúlják :(

Manyecska 2013.11.20. 15:16:30

@igi1: :DDDD Örüjj neki hogy nem teszik vissza használat után!:D

AtiSnatch 2013.11.20. 15:18:41

@igi1: lehetne az a végkielégítésük... :D

igi1 2013.11.20. 15:19:18

@Rocco az erdei állat: van mini, bébi elem, góliát elem

oszt a végén kiderült, hogy az bébielem :D

csak nem vagyok vibriszakértő, na

Manyecska 2013.11.20. 15:20:22

@AtiSnatch: :DDD@igi1: igen, tényleg az, de nem én mondtam:P:D

bl4ze 2013.11.20. 15:23:18

kapszuláskávékonnyonle

igi1 2013.11.20. 15:27:19

A kávét meg kotyogósba kell főzni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.20. 15:30:28

@igi1: télleg az a legjobb, de villanytűzhelyen nem annyira jó móka mer félóra mire lefő. majd ha lesz gáztűzhelyem eccer akkor kotyogunk, addig meg pacsmagolok ezekkel a szar kapszulákkal.

igi1 2013.11.20. 15:33:47

@Art.No.88/36 PP: az attól függ, hogy milyen az a kotyogós, meg hogy milyen az a tűzhely :D

nálunk 10 perc alatt megvan, és süvít, hogy ha készen van

már jó régi, de lett bele véve új szűrő meg gumi :D és azóta megint jó

Steckdose 2013.11.20. 15:44:34

Erről beszéltem az Extreme Digitalos posztban is pár napja, hogy ma már akkor a verseny, hogy nem éri meg taplónak lenni a vevővel, még akkor sem, ha több pénz a tét, mint ez a 2000 forint, és/vagy tényleg a vevő a simlis. Ha taplók, akkor a vevő egy szó nélkül megy a következő bolthoz.

Mert most a poszt után szinte biztosra vehető, hogy mérhetően le fog csökkenni a Best Byte forgalma (a Homár eléggé népszerű oldal), és valszeg nemsokára reagálni is fog rá a cég, vagy elnézéskérő, vagy hisztiző levéllel.

igi1 2013.11.20. 15:46:01

Én utálom a kávét, csak süteménybe szeretem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.20. 15:57:45

@ColT: Amelyik játék vagy műszaki cikk nem kínai, az hamisítvány!

230e 2013.11.20. 15:58:11

@Magyar seggbe NEMZETI KAPSZULÁT: A kupont a Nesspresso adja, és náluk is lehet levásárolni, ehhez a BestByte-nak nincsen köze, ők egy csomagot kellene hogy értékesítsenek, kávégéppel, 16 kávéval, és kuponnal.

A géphez azért adják a 16 kávét, mert alapesetben csak tizesével lehet venni a kapszulákat, így viszont többfélélét kostolhatsz, és eldöntheted hogy melyik tetszik.
A gép és a kávé is drága (a legolcsóbb kapszulás gépük 20.000,- Ft a kávé darabja pedig 110-130,- Ft).
Nekik is, és a vevőnek is érdeke lett volna kinyitni a dobozt, kár hogy elmaradt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.20. 16:00:15

@Rocco az erdei állat: Ami AAA-s és 1,2 V-os, az tényleg akkumulátor, csak pont úgy néz ki, mint az elem, és néhányszor újratölthető.

killerkaller 2013.11.20. 16:11:23

„A visszafogottan konszolidált érdeklődést –gyakorlatilag üres volt az üzlet- kihasználva békésen szalonnázgattam, ugyan is készülnöm kellett a pálinkázásra. Üres gyomorba meg nem löttyintünk aprócefrét, mert ökör iszik magába, pláne egyedül. A nedűt hozzám hasonlóan hányatott sorsúak főzték a tegnapi maradékból, a raktár hátsó zugában, a készletre vett, eladásra szánt szeszlepárlók egyikén, szigorúan próbaüzem célzattal. Tüzelőnek üres, tehát gyári hibás kávékapszulákat, alágyújtósnak favicceket alkalmazva. Ha a főzet beválik, BBy márkanéven levédetjük, és oda adjuk az arra rászorulóknak.
Ezt a békés idillt megtörve rontott rám egy őrült – őrült mivoltát rögtön meg tudtam állapítani,mert fogorvos szépapám ugyanígy viselkedett,mielőtt szíven szúrta magát amalgámmal, ennek egyébként tanúja is voltam - és furán gurgulázva, kezében valami csőszerű, zizegő hangon rezonáló tárggyal fenyegetőzve közelített felém. Én ijedtemben kávékapszulákkal kezdtem el dobálni, egyúttal HELP, SOS, HILFE szavakat skandáltam. Szerencsére a biztonságiak idejében reagáltak, frappánsan megoldották a helyzetet, ezt követően jót pálinkáztunk. Pontosan így történt.”
Jó lenne tudni a bolt álláspontját is.

♔batyu♔ 2013.11.20. 16:37:08

Nyilván kilopták belőle.

Azzal ilyet 100 kapszulával sem vennék. Ez olyan nesze semmi fogd meg jól típusú innováció. Nem kell neked beletenned a kávét, viszont jóval többe kerül, lefogadom, a vásárlók többsége nem a Rózsadombon lakik, a vásárlások zöme pedig fizetésnapon történik.

Aureliano Buendía 2013.11.20. 17:43:23

Mindig a magyar népet éri a csapás.

Hentes pékné módra 2013.11.20. 18:38:46

A kapszulás kávé azért jó, mert így a gyártó bármilyen szart eladhat neked, mivel soha nem találkozol a felhasználásnál a tényleges anyaggal.

silent76 2013.11.20. 18:40:26

A legjobb, hogy Svájcban is ugyanannyiba kerül egy kapszula (50 rappen), mint Magyarországon. (125 Ft) Igaz Svájcban a minimális fizetés kb. 3600 frank (864000 Ft). Persze az átlag jóval többet keres ott. Birka nép vagyunk, hogy minden elviselünk, a 100.000-es minimálbért és a nyugati árakat. És nem teszünk semmit ellene, kifizetünk mindent. Az járt jól, aki már rég etakarodott innen.

seventyfour 2013.11.20. 19:14:01

ööö...ebben most mi a tanulság? Nem hittek a vevőnek bemondásra, de így be is buktak egy vásárlót? Mindketten hibáztak, csak a vásárló itt bosszút tudott állni a BestByte-on. Király. Szerinte, így utólag honnan a faszból pótolják neki? Vesznek a jattból? De tényleg! Mi a pérót hitt?

efi 2013.11.20. 19:16:03

A helyes eljárás az lett volna, ha eladáskor az eladó és a vevő közösen felbontják a dobozt és közösen elfogyasztásra kerülnek a kapszulák.
Utána pedig még az is, ami a kapszulákban volt.

Hansy Sz 2013.11.20. 20:12:37

Valoban nem zavar a 2000 forint értékű kapszula ami 16 db?
Akkor minek irkálsz olyat ami esetekben nem fedi a valoságot?
Feltünési viszketességnek hivják, és nincs jobb dolgod,mint ezzel foglalkozz, de miközben iszogatod a 16 kapszula egyikét igy van rá időd.
Elfogyott és kell megint 16 db?
Hosszú lett a leveled emiatt kell?

Egyébként csak az ilyen mentális embereknek van baja masokkal mint amilyen te vagy.
Én töbször vásároltam a BestByte-ban és maximalisan korrekt minden.
Ja és a vasárló hozzáállása sokat számít.

Üdv Hansy

ancsika 2013.11.20. 20:44:02

biztos megérte minimum 2x telefonálni, aztán újra felkeresni a boltot, ezen kívül hepciáskodni és elcseszni x időt a történetre.

tuti nem 2000-be került :)

Hansy Sz 2013.11.20. 20:50:09

Ancsika
Jól irod...... tettszik.

Steckdose 2013.11.20. 22:16:23

@silent76: De Svájcban az átlagos élet 3x-4x annyiba kerül, mint nálunk. Nem ám csak a Nespresso van. Bérelj lakást, vegyél kenyeret, húst, sajtot, ruhát, vegyél bérletet, vagy parkolj az autóddal (és fizesd ki rá a kötelezőt), menj fogorvoshoz, stb. Sokkal jobban élnek, persze, mint mi, de nem 864e/100e = 8,64-szer.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.20. 22:23:15

@Steckdose: :)) Vannak még más szempontok is.

- vasárnap hajnalban óvatosan kell huzogatnod a vasalót az ingeden, nehogy zavard a szomszédot.

+ viszont nem fog a szomszéd asszonyka átszaladni hozzád a késsel rohangáló férje elől.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2013.11.20. 22:47:02

Sosem értettem, mire jó a kapszulázás. Be vagy kényszerítve egy adott márka egy adott ízvilágába, esetleg van még néhány utángyártó, aki a készülékhez kompatibilis kapszulát gyárt. De mi van akkor, ha én reggel Mokambo kávét akarok inni (most írtam valamit), délután pedig etióp Yirgacheffe kávét? Ráadásul a darálót is máshogy kell beállítani ehhez a két kávéhoz. Meg a kávégép egyéb paraméterei sem ugyanazok...

2013.11.21. 01:22:10

Nem szeretem a kapszulás kávékat, nem jók. Úgy nézem az óceánon túl már sokan megbánták az ilyen gépeket. Jelenleg nyomják a külön tejhabositó készüléket, mert ugye a kapszulából nem jön ki jó cappuccino vagy macchiato. Van már üres kapszula is, amit otthon töltesz meg darált kávéval. WTF? Nem lenne akkor egyszerübb egy hagyományos kávéfőzőt használni? :)

MCTY 2013.11.21. 07:37:38

Hello hello. Aalaphangon a posztoló gondja hogy nem volt benne a 16-os promo.Miért kell hogy elökerüljenek az ilyen proletárok akiknek nem izlik a kapszulás kávé??? Miért kell azt irni hogy szar meg hogy nem jo??? Fözz a kotyogoson ha neked az jön be de ne osszátok itt az észt!!!És igen ha veszek egy csomagot amihez jár a cucc és nincs benne akkor reklamálok!!!de tipikus made in hungary hogy biztosan megitta és ujra akar egy promo csomagot!! Nem mindenkinek kellene saját magábol kiindulnia!!! Sajnos ez a baj mint ahogy az hogy az itt kommentelök többsége is egy sötét panelproli aki mindent lenyel mert ugysem tud mit tenni, HÁT EZÉRT TARTUNK ITT!! Ezért lehet velünk mindent megtenni mert a nyakunkon nem az értelmes emberek maradtak (ök kimentek) hanem a kotyogossal baszakodo pörköltszaftos panelprolik!!!!

2013.11.21. 07:51:05

@MCTY: Inkább te lehetsz az a panelproli, épp azt ugatom, hogy Észak-Amerikában a kapszulás gép már kifutóban van. Eszpresszó géppel csináljuk a kávét, ezek 900 dollárnál kezdődnek, nem igazán proliknak való dolog. Azért kell azt irni hogy a kapszulás szar kávét főz, mert szar kávét főz. Ettől te még szeretheted, az nem baj. Take a pill...

Panelproli 2013.11.21. 08:45:48

Panelproli én vagyok! Csaxólok!
Nem tudom miért kell sértegetni velem azt aki nem szereti a kapszulás kávét. Skandallum!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.21. 09:13:48

@MCTY: Okoskatörp! Hol és mikor láttál utoljára eladó valódi új Kotyogó (Tm) kávéfőzőt (ami ugyebár köztudomásúlag magyar világszabadalom, ellentétben a kotonolva porciózott "jobb, ha nem tudod, mi van benne" port hasznosító kapszulással)?
A "sípos" olasz és kínai nem ér!

pisda 2013.11.21. 09:46:09

@MCTY:
Mi van vettél egy ilyen gépet, azt rájöttél, hogy szar. Most meg próbálod védeni az igazad.

Nespresso és a valódi kávé között ég és föld a különbség.
Nespresso a kávék között olyan, mint a sörök között az alkolmentes.

silent76 2013.11.21. 10:21:42

@MCTY: Szívemből szóltál!

Panelproli 2013.11.21. 10:25:40

@pisda: Nespresso kávét csak a dzsordzsklúni iszik, aztán női ruhákat hord a bőröndjében!
Lásd a posztoló is bírta 2 napig kapszulás nélkül.

MCTY 2013.11.21. 10:43:05

Látom az iq szint megint ott van!!! A gond az hogy nem lát senki a sorok mögé!!Leszarom mivan észak amerikában!!!Itt azon volt a hangsuly hogy reklamált a poszter valamiért és már egyböl átmegy abba hogy biztosan megitta meg hogy szar a neszpresszo!!! Na most amikor meg valaki ki meri mondani hogy esetleg veletek van a baj vagy ti vagytok szarok akkor meg egyböl megy az ugatéria!!! Amugy igen van nespresso gépem nem most vettem :P

MCTY 2013.11.21. 10:46:34

Másik pedig , nem vehet mindenki nespressot , vagy sima gépet...folyamatosan elmentek a témátol és a poszter fikázása kerül elötérbe ahelyett hogy értelmes dolgokat irnátok nekik...na nem baj ráérek oltani a sok iq-2 embert itt végül is van idöm :DDD

MCTY 2013.11.21. 10:50:40

pisda látod látod ez itt a baj kérem szépen...a te megfogalmazásod szerint...amugy több éve van ilyen gépem nyugi...és teszteltem mielött megvettem volna...na nem baj a nespresso olyan mintha kávé lenne , az alkoholmentes sör (néha teljesen jo hogy van) az olyan mintha sör lenne...te meg olyan vagy mintha ember lennél :DDD

MCTY 2013.11.21. 10:59:39

Ja és még egy : kb ilyennek kellene kinéznie a válasznak : na ez nem semmi de legalább a poszter kiállt az igazáért , amugy pedig szerintem a hagyományos kávé finomabb....de nem baj a troll kommentek fentebb vannak majd adom a brét a szátokba hogy hogyan kell kommunikálni!! :DDD

Panelproli 2013.11.21. 11:10:22

Nekem nincs kotyogósom, sem kapszulásom. Sima presszókávé főzőkészülékem van és nem érzem magam bűnösnek! Attól, hogy nem kotyog, vagy nem gurgulázik a kapszula, még lehet valaki ember. Viszont a BestByte meg paraszt. Azt hiszem erről szól ez a poszt.

közödeszed 2013.11.21. 11:22:45

a kapszulás nekem nem jött be, az ajándékba kapott gépet adtam tovább (fél év után) ajándékként (tudom gáz)...
A poszter reklamációja sztem nem jogos..A Nespresso meg jó arc volt hogy adott neki 16 ingyen kapszulát...nagyon utálom az ilyen: nem az a 2000 forint hanem az elv..bla bla bla..nézd meg mit vettél benne van-e minden ne utólag /2 nappal később/ állj neki asztalt csapkodni..ha engem hívott volna ennyi idővel a vásárlás után én sem cseréltem/pótoltam volna neki semmit...ha ott a helyszínen kiderül mély hajlongások közepette sűrű bocsánatkéréssekkel tarkítva azonnal..de 2 nappal később..ugyan már kérem..

Panelproli 2013.11.21. 11:28:45

@közödeszed: Abban igazad van, hogy meg kell nézni a vásárláskor mi van a csomagban. Viszont a vásárló mulasztását kihasználni nem csak hiba, hanem etikátlan.
És ez megér egy reklamációt szerintem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.21. 11:47:22

@silent76: Az igazi Kotyogó nem tévesztendő össze az olasz eredetű mokkafőzővel. A Kotyogóban ui. a cső belsejében van egy fém dugattyú, ami a súlyával megakadályozza, hogy már kis túlnyomásnál kiáramoljon a forró víz a kávén keresztül. (Üresen forgatva is kotyogó hangot ad ki.) A főzés kezdeti szakaszában tehát (amíg kicsi a gőztér a forró víz fölött) jól hallhatóan kotyog, egyre sűrűbben, majd amikor elég sok a gőz a víztér fölött, "felakad", pontosabban megáll a felső holtponton, és amikor csökken a gőztermelés, újra kotyogni kezd. Gyakorlatilag állandó nyomás "tolja" át így a vizet a darált kávén.
Nagyon érzékeny a kávé őrlési finomságára, ha túl apróra van darálva vagy poros (ami a selejtes, túlpörkölt, főleg "Robusta" típusú kávékra és a hamisítványokra jellemző) akkor könnyen meghibásodik, beszorul a dugattyúja.

Attól, hogy a Wikipédia meg a Gugli nem tudja, még létezik, volt is talán az idén egy egy portréműsor a feltalálójával (az M1-en vagy a Dunán), aki az 50-es évek egyik magánautó-tulajdonosa volt. (Nagyobb szám volt, mint most repülőgép-tulajdonosnak lenni.)

közödeszed 2013.11.21. 11:49:32

@Panelproli:egy reklamációt meg, többet nem ..elvárjuk a cégektől hogy maximálisan körültekintően szolgáltassanak a pénzünkért de a kellő gondosság, jóhiszeműség minket is "terhel" nem csak az értékesítőt..

közödeszed 2013.11.21. 11:52:37

@Kitalátor = másként_gondolkodó: :-D és fel is "robban" ha nagyon meg van "tömve" , jellemzően tényleg a túl finomra darált kávéval..és lehet konyhát festeni..vagy falat mosni..:-D :-D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.21. 11:58:28

@közödeszed: Már egy pici malátától vagy cikóriától is képes helyből felszálló rakétahajtású drónná változni, ez tény. De kávéfőzésre és nem higroszkópos hulladékkeverékek forróvizes extrahálására találták fel.

Sherlock Homeless 2013.11.21. 12:24:22

MCTY: "majd adom a brét a szátokba hogy hogyan kell kommunikálni!!"

Na így nem!

McZozo 2013.11.21. 13:28:34

Mi par eve vettunk ilyen gepet. Ausztriaba voltunk es kavefozot kerestunk simat de olyan elado volt aki vegigprobaltatta velunk az osszeset es vegul a nespressonak votl a legjobb ize SZVSZ. plusz nem elhanyagolando hogy ott volt a gep az eredeti 16 kapszula pluisz meg a sajat repikeszletebol beletolt masik 16 ot es emelle kaptunk egy vochert amivel ha bementunk a nespresso boltba meg megdobtak minket egy 100 kapszulas multipackal. ugy azert mar nem volt rossz. Es a boltba vegig lehetett probalni az osszes izt nem huztak a szajukat a kiegeszitok is ki voltak rakva azokat is meg lehetett nezni szal minden klappolt.

Amugy az ugyfelkeeleshez annyit hogy ugyancsak ausztriaba a toys r us ba vettunk gyereknek egy labbal hajtos gokartot. hazavittuk s kiderult hogy hianzik belole az osszeszerelesu utmutato es a csavarok. Irtam nekik emailt. 24 oran belul ott volt pdf ben magyarul a hasznalati utmutato es 49 oran belul postan kuldtek a csavarokat suru elnezesek kozepette es meg tettek bele valami ajandek repicuccot a gyereknek is kiengesztelesul.

pinkfloyd 2013.11.21. 14:29:23

A kapszula megtalálható a Bestbyte ügyfélszolgálatos hölgy pultja mögött. A garanciajegy érvényesítésekor vette ki és "elfelejtette" visszarakni! Régi trükk!

Taxomükke (UK) 2013.11.22. 16:28:15

Nem hallgattad végig a besztbájtos faszit, azabaj.
"Elfogyasztásra került a kollégák által, amikor Micike/Józsi száletésnapját ünnepeltük."

Taxomükke (UK) 2013.11.22. 16:29:27

@közödeszed: Nem is lennél jó kereskedő...

Taxomükke (UK) 2013.11.22. 16:31:24

Mondjuk még az lehet, hogy Orbánék ezt is lenyúlták...

Aureliano Buendía 2013.11.22. 17:47:44

@MCTY: azért ilyenkor mindig előkerül egy lojális alkalmazott, vagy vezető:)

a hozzászólásról lemaradt, hogy:

-------------------------------
*fizetett hordetés

Aureliano Buendía 2013.11.22. 17:48:54

@MCTY: azért ilyenkor mindig előkerül egy lojális alkalmazott, vagy vezető:)

a hozzászólásról lemaradt, hogy:

-------------------------------
*fizetett hirdetés

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2013.11.23. 16:57:02

Mi viszi rá az embereket, hogy ilyen gépeket vegyenek?
Még hogy kávékapszula meg kávépaplan vagy mi a faszom. Több benne a műanyag, mint a KV. Hát egészségetekre.

2013.11.25. 09:47:52

@Steckdose: azt kéne megértened, hogy az alkalmazottakat akik minimálbéres adócsaláson vannak foglalkoztatva ROHADTUL nem érdekli hogy a vevő hova megy máshova. Még akkor is leszarják, ha emiatt megszűnik a munkahelyük. Magyar ember már csak ilyen ostoba - hogy a végére a modorosblogot is megidézzem.

Kzsolt 2013.11.25. 22:52:07

"az Andrássy úti Nespresso Boutique-ban pótolják a hiányosságot, vagyis adnak egy ilyen 16 db-os csomagot, vagy felvehetem a kapcsolatot a BestByte üzlettel is (bár jelezték, hogy ott lehet nem lesz elérhető ilyen csomag).
Gondoltam mégis teszek egy próbát a BestByte-tal, mivel nekem közelebb esik."

Isten barma..
süti beállítások módosítása