Nem egészen világos, naiv ügyfél miért angolul beszélő párját küldte az ügyfélszolgálat fogalom nélküli harcosához, mert ezzel a művelettel 100 perces hátrányba kerültek. Utána már csak a kárrendezési szakembert kellett lokalizálni, és már ki is derült, hogy a telefonjuk nem javítható, nincs belőle már, de választhattak helyette 4 a boltban éppen kapható másik modell közül:
Szerintem nem én vagyok az egyetlen, akinek ha valamit Vodafone-nál el kell intéznie, jobban teszi ha lemondja az egész napos programját. Eddig nem volt alkalom, hogy ne kelljen minimum 50-60 perceket várni (és az mindegy hogy reggel, délben vagy délután, este mentem). A tegnapi viszont túl tett mindenen.
Vodafone. Duna Pláza... 18:11kor kitéptem a kis sorszámomat, kárrendezésre, a szervizelt telefont felvenni... Várunk..várunk...várunk...70 perc.. 323-asak voltunk... 322 volt megörültünk, hogy mi jövünk, majd átváltott 324-re.. Hát persze, hogy mentem is, hogy márelnézéstdemivanamiszámunkka
l.. Kellemesnek nem mondható fiatal fiúcska, akiről készítettem is képet, hogy amíg nem ült előtte senki, ő a telefonjára érkezett üzeneten vagy bármin elmosolyodott.. Majd amikor párom angolul (mert ő nem magyar) kérdezett valamit, körübelül hahotával nyugtázta, hogy egy kukkot sem ért... Majd természetesen mit csinál egy jó munkaerő ha nem az ő feladata? Átírányít. További fél óra után hívták is a számunkat, egy másik - már szimpatikusabb és angolul is beszélő - fiatalemberhez. Na, milyen meglepetés.. kárrendezés?? azt nem ő csinálja... hát akkor ment fel a pumpa, hogy üzletvezetőt ide most azonnal... természetesen segíteni nem tudott, azon kívül, hogy kaptam egy panaszkezelő lapot, mert ugye a vásárlók könyve már betelt.. milyen meglepő..
2 és fél óra várakozás után!!! végre, mi kerültünk sorra. A telefont nem lehetett megjavítani, így - még jó hogy fizetünk egy vagyont a garanciára - 20.000 forint befizetése után választhattunk egy telefont... amilyen telefonunk volt az természetesen már nincsen, és a választható 10-15-ből 4 darab volt elérhető...
18:11-kor érkeztünk, a boltot már bezártuk és 21: 08 perckor hagytuk el az üzletet...
Köszönöm Vodafone.. még pár hónap van hátra veled... de aztán soha többé.. Esetleg ha az alkalmazottak beszélnének egy alapfokon angolul, azért az nem ártana...
Az utolsó 100 komment: