A Homár még nem látott üzletet Magyarországon, ahol ezt a 3+1 darabos tonhalkonzervet ne 4 darabnak árulták volna, az évek óta változatlan címkéje ellenére. Persze az is lehet, h 5-10 éve felvásárolták a teljes akciós készletet, és azóta sem fogyott el. Mindenesetre, ha valaki legközelebb a Rio Mare-vel kommunikál, rákérdezhetne
Tavaly nyáron betértem hozzájuk, azzal a szándékkal, hogy tonhalat vásároljak. Mivel volt éppen 3+1 GRATIS csomagolású RIO MARE tonhal, erre esett a választásom. A pénztárnál nagy megdöbbenéssel fogadtam, hogy az ára több, mint a sima 3 darabos kiszerelésé. A vevőszolgálati púltnál kb fél óra kiabálás után fizették csak ki a különbözetet. Mikor hazamentem, felkerestem a Fogyasztóvédelmi Hivatalt és tájékoztattam őket a történtekről. Ügyemet cirka 2-3 hónap alatt ki is vizsgálták és megállapították, hogy amikor kint jártak a kérdéses üzletben próbavásárláson, akkor mindent rendben találtak és beszéltek a vevőszolgálattal is, akik szerint félreértés az egész, hisz én nem is tonhalat vásároltam, hanem patét. Csak tudom mit vettem...