Gábor értetlenül áll a jelenség előtt, hogy az egész világon forgalmazott + egész világon garanciális Sony PSP konzolt sehol nem veszik be szervizbe, miután megszünt a bolt ahol vették:
A történetem lényege, hogy 2011.05.27-én megrendeltem és átvettem egy psp játékot ami tavaly novemberben elromlott. Visszavittem a Váci úti Konzolvilág üzletbe, akik azt állították hogy az Annacomp –Farm Kft nem létezik már, és felajánlották hogy 60 euro kifizetése mellett elviszik Bécsbe, és onnét hoznak új játékot. Ez kb. 10 napos huza-vona után intéződött így. A helyzetet akkor sem értettem, de a gyermek boldogsága sok mindent feledtetett...
Sajnos a nem egészen egy éves játék újra elromlott, és sem a Váci úton, sem a Kárpát utcában sem pedig a Mihálkovics utcában lévő Sony szervizek nem tudták vagy akarták átvenni és megjavítani.Ezután felvettem a Sony Europe Limited, Magyarországi Fióktelepe Ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, akik az esetet a 9746283 számon regisztrálták, és egy ügyfélszolgálati telefonhoz irányítottak. (Sok jelből arra következtettem, hogy ez külföldön működik.) A megadott számot kb. huszadik próbálkozásra értem el, ők azt a tájékoztatást adták, hogy próbáljam újra a szervizeket és a fenti ügyfélszolgálatot, mert ő semmit sem tehet.
A Sony ügyfélszolgálata a lenti levelezés szerint újból elutasított, felelős nincs, megoldás nincs. (Eddigi kiadásaink: 35.900 Ft + 60 Euro). 10 éves fiam pedig végtelenül szomorú……
Miután az újévi szabadságok ideje alatt elévült a garanciánk, szerettem volna válasz kapni arra, hogy miképpen érvényesül esetünkben a Sony worldwide garanciája? (eddigi kiadásaink 359010 Ft + 60 Euro)
Nem értem, miért hanyagolják el ennyire világhírű a Sonynál az ügyfeleket, hol van itt a felelősségvállalás?
Az utolsó 100 komment: