Tékozló Homár

Vizsgálat nélkül házilag javították a csizmáját

2014.01.17. 12:20 | jackyll | 22 komment

Tamara visszatért az üzletbe, ahol a hibás csizmájával együtt a blokkot is elvették. Az üzletvezető szerint a Fogyasztóvédelem azt mondta, hogy ő szakította el a cérnát, de a nyilvánvaló kamuzás ellenére végül ingyen összegányolták a csizmáját, úgyhogy elhozta:

Az ügy folytatása: Még hétfőn, felhívtak a boltból, hogy a Fogyasztóvédelemnél van a cipő és azt mondják, hogy nem szakadt el a cérna, hanem valószínűleg, beakadtam valamibe, tehát nem anyaghiba, de természetesen a bolt költségére megjavítják, hogy jó-e, ha a keresztbe varrják, nem fog látszani, de így stabilabb lesz, mondtam, hogy rendben. Majd tegnap újrahívtak a boltból, hogy megérkezett a csizma, mehetek érte.

Elmentem, most nem a hölgy volt a boltban, hanem a fia, akivel először beszéltem, aki azzal indított, hogy nem tartja korrektnek az eljárásomat, mert ő egyszer elküldött, hogy ez nem anyaghiba, erre én visszajövök, direkt, amikor ő nincs itt és most ezért ingyen meg van csinálva. Teljesen felháborodtam és mondtam, hogy az, hogy a garancia mire szól, nem ő dönti el szerintem és, hogy én nem azt lesem, hogy mikor van itt és hol van a jegyzőkönyv a vizsgálatról?

Erre azt mondja, hogy az édesanyjánál van valahol, ő nem tudja ideadni. Mondtam neki, hogy nekem pedig szükségem lenne rá, mert innentől még 6 hónapig él a garanciám tudtommal. Ő nem tudja ideadni, nincsen nála. Mondtam, hogy nem szépen javították meg a cipőt és emiatt az egész hercehurca miatt, meg, hogy most se kapok semmilyen papírt, beírok a panaszkönyvbe. Erre felemelte a hagját, hogy én ezt most miért, amikor soha senki nem írt be.

Mondtam, hogy vissza kérhetném a cipő árát is, erre azt mondta, hogy erről engem rosszul tájékoztattak, mert január 1-től új a pénztárgép és be van kötve a NAV-hoz és pénzt így nem tud visszaadni semmiképp soha.

Közben az anyja is telefonált, kért engem a telefonhoz, el kezdett velem ordibáli, hogy én mit képzelek és, hogy milyen állapotban volt az a csizma (karcos az oldala az autóvezetéstől) és, hogy ők milyen rendesek és, hogy nyugodtan jelentsem fel őket, mert ők mindent jól csináltak. Mondtam, hogy szerintem rakjuk le a telefont, nem reagáltam mást.

Majd a fiának mondtam, hogy az anyja elvette a blokkot is, amikor elvette a csizmát, erre mondja, hogy hát igen az hiba volt, de az anyukája nem tudja a dolgokat, nem ő volt a boltban, ő nem tehet róla. Mondtam, hogy most se ad semmilyen papírt, hogy itt jártam. Erre lepecsételte a blokkot és ráírta a mai dátumot, hogy akkor így rendben lesz?

Mondtam, hogy jeleztem a hatóság felé a problémát és majd nekik, ha úgy van, elmondja, hogy hogyan volt, mert ez nem az én problémám, hogy anyuka nem tudja a dolgokat, én 3 napig ezen idegeskedtem és a csizma nem tökéletes, felvéve nem látszik annyira, de ez inkább annak köszönhető, hogy fekete.

Majd a végén hangszínt váltott és megkérdezte, hogy ő szeretné ezt megoldani, hogy milyen megoldás lenne megfelelő nekem, hogy megoldjuk ezt a helyzetet? Mondtam, hogy nem szeretnék kedvezményt, se semmit, nem jövök többet. Elhoztam a csizmát és a blokkot és végül nem írtam be a panaszkönyvbe.

Szerintem nem is járt a csizma a fogyasztóvédelemnél és ott nem is javítanak és ezt a pénztárgépes dolgot sem hiszem.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neet 2014.01.17. 12:25:11

Idén úgysincs tél...

Csigorin 2014.01.17. 12:39:11

mit nem ertesz, be van kotve a gep a navhoz, mostantol adozniuk kell bazmeg, hat mibul adjanak neked penztvissza? )

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.17. 12:43:55

"Mondtam, hogy vissza kérhetném a cipő árát is, erre azt mondta, hogy erről engem rosszul tájékoztattak, mert január 1-től új a pénztárgép és be van kötve a NAV-hoz és pénzt így nem tud visszaadni semmiképp soha."
Fogyvéd törvény nem változott...

" de az anyukája nem tudja a dolgokat, nem ő volt a boltban, ő nem tehet róla. "
Akkor biztos érdekelné a dolog a navot, meg a munkaügyi izét is...

"Szerintem nem is járt a csizma a fogyasztóvédelemnél és ott nem is javítanak és ezt a pénztárgépes dolgot sem hiszem."
Na, pislákol a fény? :)

Fasza kis vadászos...

Dr. Kix 2014.01.17. 12:53:01

Tamara bár nem egy Einstein, azt azért becsüljük meg benne, hogy a következtetést jól vonta le. Ebbe a boltba többet nem kell menni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.17. 13:04:11

@zsiráfffff: Az tuti. A boltos egy tahó, de a postoló sem Nobel-díjas... :D

DarkFuture 2014.01.17. 13:08:53

Hát a poszt-író sem egy atomfizikus az is biztos.

megamenn 2014.01.17. 13:11:40

A csizmák minőségétől és a kiszolgálás színvonalától függetlenül határozottan állítom (meg vagyok róla győződve ) hogy a pina bizony jó.

VT Man 2014.01.17. 13:46:08

Egyebet nem tudok mondani....csak ezt:

---
Megy a vadász az erdõben, egyszer csak meglát egy barlangot. Belelõ kettõt, kis idõ múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
A vadász nem tud mit tenni, megteszi amit a medve kért. Másnap megint megy a barlanghoz, ezúttal egy géppisztollyal. Beleereszt egy sorozatot, kis idõ múlva sértetlenül kijön a medve:
- Ejnye vadász, megint megpróbáltál megölni. Egy módon nem öllek meg, ha leszopsz.
Hát a vadász megint megteszi, hogy mentse az életét. Harmadnap teljesen felfegyverkezve megy a barlanghoz. Ráereszt 3 aknát. A barlang teljesen összeomlik, nagy por száll fel. Kis idõ múlva sértetlenül elõjön a medve a vállát porolva:
- Vadász, vadász te szopni jársz ide...

Sluck Ödön 2014.01.17. 14:16:38

Nem úgy van inkább, hogy:
Vadász, vadász te shopni járt ide?

Egyébként megértem szegény posztert, hogy egyszer csak feladta. A végkövetkeztetés miszerint ide többet nem, az teljesen ok.

csomagos 2014.01.17. 14:42:18

"Mondtam, hogy nem szeretnék kedvezményt, se semmit, nem jövök többet. Elhoztam a csizmát és a blokkot és végül nem írtam be a panaszkönyvbe."
Jól kitoltál velük!
Kedves Tamara! Ha egy lábbeli megvásárlása, vagy az esetleges reklamáció meghaladja a szellemi képességeidet, javaslom küdj magad helyett valakit, akinek 30 feletti az IQ-ja!
Az hogy még hősködsz is a butaságoddal......

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2014.01.17. 15:36:57

"...és végül nem írtam be a panaszkönyvbe." erre csak egy válasz van: vadász, te szopni jársz ide!

Aureliano Buendía 2014.01.17. 17:14:43

A fogyvéd valóban nem varr csizmát. Talán baj is, pedig végre tennének valami hasznos dolgot is.

csaknem?! · http://csaknem.blog.hu 2014.01.17. 21:26:25

Ennyi hazugásot egy helyen:

,,a Fogyasztóvédelemnél van a cipő" - KAMU 1 - Hogy lehet ekkora ordas hülyeséget kitalálni?! A boltvezető meg az anyukája megérdemlik egymást - még hazudni sem tudnak egy értelmeset!

,,azt mondják, hogy nem szakadt el a cérna, hanem valószínűleg, beakadtam valamibe, tehát nem anyaghiba" - KAMU 2

,,megérkezett a csizma, mehetek érte." KAMU 3 = Otthoni házibarkács után visszahoztuk a boltba.

"január 1-től új a pénztárgép és be van kötve a NAV-hoz és pénzt így nem tud visszaadni semmiképp soha." - KAMU 4

stb stb

sheckter 2014.01.21. 02:23:04

@ColT: hát te sem vagy egy agytröszt

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.21. 07:01:38

@sheckter: Öreg, ez sima trollkodás. Képes voltál ezért beregisztrálni.

sheckter 2014.01.21. 13:13:20

ezen a blogon felsőfokon megy a trollkodás! Mindenki okosabb a másiknál!
süti beállítások módosítása