János nem érti, hogy miért kellene neki azért fizetnie, hogy a postán kiderítsék, kinek adták oda a csomagját illetéktelenül.
A Magyar Posta, ahelyett, hogy a címzettnek kézbesítette volna a küldeményt, valahol máshol, valakinek másnak adta át. A követett küldemény után érdeklődő jogos tulajdonostól KÉRNEK PÉNZT (nem ELNÉZÉST, hanem PÉNZT?????) azért, hogy „adatot” szolgáltassanak? Hölgyem, Önöknek nem „adatot” kell szolgáltatniuk, hanem a feladott csomagot, és nem külön díjért, hanem kártérítést fizetve a késlekedésért, és elnézést kérve.
Üdvözlettel, és a Posta mihamarabbi csődbe menését szívből kívánva:
egy (sajnos) ügyfelük.
Sent: Friday, January 17, 2014 11:15 AM
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat. Tájékoztatjuk, hogy a Posta a postai szolgáltatások teljesítésével és a küldeményekkel kapcsolatos adatokról a feladó, a címzett vagy meghatalmzottaik illetve a jogszabályban erre felhatalmazott szerv írásbeli megkeresésére az okiratok őrzésére meghatározott ídőn belül adatszolgáltatást biztosít. Postai küldeményre vonatkozó adatkérést a Posta csak könyvelt küldemények esetében a postai küldemény egyedi azonosítószámának ismeretében tudja teljesíteni. Az adatszolgáltatás díja 680 Ft.
Az adatszolgáltatás bármelyik postán kérheti.
Megértését köszönjük.
Eredeti szöveg
Elküldve: 15.01.14 08:19:20
Érkezett a számomra egy RCxxxxxxxxCN számú, alkatrészeket tartalmazó csomag. A feltüntetett címre való kézbesítés helyett valamiért a 62. sz. postahivatalba továbbították a csomagomat, ahol valaki átvette. Miután én (a címzett) senkinek sem adtam sem a továbbításra megbízást, sem az átvételre meghatalmazást, kérem, hogy számomra az átvevő adatait megküldeni szíveskedjenek, hogy a megfelelő eljárást megindíthassam.
Üdvözlettel:
János
segítségét előre is köszönöm.
Az utolsó 100 komment: