Tékozló Homár

Macerás hibás könyvet cseréltetni a Bookline-nál

2014.02.05. 15:24 | jackyll | 331 komment

Naiv ügyfélnek 3 hetet kellett várnia csoportos könyvrendelésére, mert az egyik példányt nem sikerült antikváriumból beszerezni. Amikor viszont megjött, szakadt volt, de cserélni csak a teljes rendelést lehet egyben:

A Bookline január 1-től újra derekasan megváltoztatta az internetes rendelések átvételének feltételeit. Nem ez az első lépésük afelé, hogy a nagyon régi könyvfogyasztó ügyfeleiket elkergessék. 2-3 évvel ezelőtt még kiemelt vásárló voltam, ami azt jelentette internetes vásárlással 22%-os kedvezményt kaptam az új könyvekre. Emögött persze az volt, hogy rengeteg könyvet szeretem be rajtuk keresztül. De amióta a Bookline úgy döntött, sokkal inkább Shopline lesz, és sokkal több fakanalat meg pelenkát akar eladni, mint könyvet, ami persze szíve joga és érhető is, ebből lehet inkább megélni, tehát azóta ez a kedvezményem megszűnt.

Az első, pár évvel ezelőtti kedvezményrendszer-átalakításnál a kiemelt kategória megszűnt, és mi, akik addig a legtöbbet költöttük a Bookline-nál, rosszabbul jártunk. Kitalálták a kuponbeváltós pontrendszert, amivel a legmagasabb elérhető kedvezmény 20% lett. Némi berzenkedés után azt mondtam, hogy jó, ez se kevés, maradjunk. Viszont egyre kevesebb könyvet találok meg náluk, ami egy kicsit is különlegesebb, kisebb kiadó kiadványa, azt náluk ne keresd. A könyvválaszték tehát eléggé leszűkült.

És minderre jött egy újítás január 1-től: ha sérülten érkezik meg a megrendelt könyv, és több könyvet is rendeltél, nem csak ezt az egyet, akkor két lehetőséged van:

1. Vagy az egész megrendelést visszamondod, ők ezt sztornózzák, majd újra leadod a megrendelésed, megint vársz, amíg értesítenek róla, hogy átveheted, és ha akkor rendben érkeznek meg a könyvek átveszed. Vagyis külön sérült könyvet nem vesznek vissza, csak az egész megrendelést. Abszurdum.

2. Átveszed a sérült könyvet is, kifizeted, aztán értesíted a Bookline-t, hogy az egyik könyv sérülten érkezett, szeretnéd visszakapni az árát. Kapsz ehhez egy kontaktot, ahol bejelentheted.

Én az utóbbit választottam. 8 könyvet rendeltem, 22 napot (!) vártam a teljesítésre, 2-szer telefonáltam, többször e-maileztem miatta, hogy küldjék már, azt mondták, az egyik antikvár könyvet nem küldi a Bagolyfészek Antikvárium, ezért kell várni ennyit. A többi könyv között ajándékba szánt is volt, szorított az idő, ezért nem mondhattam vissza az átvételkor a rendelést.

Az ügyfélszolgálat e-mailcíméről több mint 1 hete nem jön válasz. Azt a kérdést tettem föl nekik, hogy most mi a helyzet. Mert azt ugye ők sem gondolják komolyan, hogy én a szakadt könyvvel (amely miatt egyébként az egész rendelés késett) szaladgálni fogok, hogy visszaadjam nekik, ez is abszurdum volna, viszont akkor honnan fogják nekem elhinni, hogy tényleg gond van vele, és jogosan kérem vissza a pénzem. Az átvételkor azt az információt kaptam, arra nincs lehetőségem, hogy helyben reklamáljak, sajnálják.

Ezek után végeztem a Bookline-nal, más után nézek.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Black Hole 2014.02.05. 22:57:08

@dr. phil. Sün‼ ツ: múltkor egy hölgy mondta, hogy a kardjába dől, erre ajánlottam, hogy dőljön az enyémbe, oszt' jól elküldött anyámba. Szóval neked nem ajánlom, mert hátha Te is elküldesz, meg aztán hozzád hasonló maradi vagyok én is.

Black Hole 2014.02.05. 22:58:30

@helianthus: igen, meg van mégegy, de most nem jut az eszembe :-)

Black Hole 2014.02.05. 22:59:47

@hagyma: ifi park talán meg sincs már :(

Atörökk 2014.02.05. 23:01:18

@Black Hole:
A Várbazár, ahol az Ifipark volt, megvan, most újítják fel. Maga az Ifipark nagyon régen bezárt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 23:06:21

@Black Hole: @atörökk: pedig mekkora kiralysag hely volt
mobilos voltam, de ott voltam a piramis karacsonyi koncertjen
/mivel a mobil volt az elozenekar/
lehettem vagy 17

Black Hole 2014.02.05. 23:12:30

@atörökk: nagyon szerettem oda járni. Meg a tabáni LGT koncerteket bírtam, meg a déli mellett az alkotás kocsmát. Meg az NDK-s ribancokat. Csupa nagy élet volt :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.05. 23:16:57

@hagyma: "majd kozolted Doyle unalmas"

Igen. Meg az Agatha Christie is. Az egyik film, a másik könyv. Teljesen más műfajok. Egy szar könyvön alapuló film is lehet nagyszerű, és egy kiváló könyvből készült film is lehet csapnivaló. De most már haggyál, agyzsugort kapok attól, hogy trivialitásokat kell magyaráznom.

Atörökk 2014.02.05. 23:19:33

@Black Hole:
Igen, Tabán is nagyon jó, május 1-jei koncertek. Az a baj, akkor nehéz piához jutni, mindenhol kilométer sor van :)

Gondolkoztam ám az Alkotás kocsmán. Van egy bodega a pályaudvar mellett, lehet, hogy az volt az? Már máshogy hívják. Volt lent a kerengőben is egy kocsma-kifőzdeszerűség, meg a Dálivel pont szembe, már nem emlékszem, hogy hívják, de az jó pár éve elzüllött kínai büfévé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 23:26:36

@atpijkamo: OK de miert akarod, hogy kedvet kapjon egy dogunalmas konyvhoz?
agyzsugortol ne felj, tok mindegy hogy makszem vagy felmakszem

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.05. 23:27:25

@Black Hole: "azt mondom, hogy nem is volt az rossz világ"

Lécci, ne mondjál ilyet! 30-40 éve 30-40 évvel fiatalabbak is voltunk. De ha ezt nem nézzük, akkor szar volt. A buta, lusta, érdektelen, középszerű emberek számára esetleg jobb lehetett. Nem lehett szabadon beszélni, írni, olvasni, nem lehetett szabadon utazni, árukhoz hozzájutni, stb. Nem lehetett vállalkozni, kreatív ötleteket megvalósítani. Lehetőségek inkább csak a párttagok részére, a tanácselnők rokonságába, baráti körébe tartozóknak volt... Hadd ne fejtsem ki tovább.

Nem mondom, volt sok jó dolog, amit nem kellett volna eldobni, elpusztítani. A tisza cipő jobb volt pl. mint a mai cipők. Budapesten mindenféle filmet lehetett nézni, most meg minden mozi ugyanazt jácca. Könyv, szinházjegy olcsó volt. ...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.05. 23:30:46

@hagyma: "miert akarod, hogy kedvet kapjon egy dogunalmas konyvhoz?"

Nem akarom. Olvasson bele, és döntse el, érdekli-e. A választás lehetőségét adom. Te a rosszindulatú és erőszakos természeteddel ezt nem értheted.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 23:32:34

@atpijkamo: nem baj hogy hulyesegeket irs, lathatoan olvasatlan vagy, azt sem tudtad ki irta sherlockot, a baj hogy meg is akarod magyarazni
higgadj le minimokus

Atörökk 2014.02.05. 23:35:41

@atpijkamo:
"A buta, lusta, érdektelen, középszerű emberek számára esetleg jobb lehetett"
Sajnos e téren nem sok változás történt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 23:36:28

@atpijkamo: "Nem lehett szabadon beszélni, írni, olvasni,"
hat en abban a rendszerben elolvastam 3000 konyvet kb
teljesen szabadon
a vilag minden felerol
amerika nyugateuropa oroszorszag magyarorszag
minden szemetet persze nem forditottak le, de ami ert valamit, azt igen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.05. 23:37:54

na eszem egy hamburgert inkabb
Igi sincs itt...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.05. 23:40:15

@hagyma: "olvasatlan vagy"

:)) A 3000 Hahota elolvasásával nem kvalifikálsz olvasott embernek. Én szóltam.

gabors 2014.02.06. 00:28:09

@Black Hole: itt is benne van az adoban meg tudnam mondani pont mennyi helyi adot fizettem a konyvtarert de most nincs kedvem ... igy aki ebben a varosban lakik (jogositvany/lakcim kartya alapjan) annak adnak egy kartyat amivel X konyv Y napig ingyenes sot internet hasznalat nyomtatas (z oldalig naponta) ingyenes

Thank you Mr. Carnegie !!!!!

gabors 2014.02.06. 00:34:08

@hagyma: "sok fejlett orszagban ingyenes szolgaltatas a konyvtar computerhasznalattal egyutt "

azert tedd hozza hogy ez a helyi adofizetok penzebol ingyenes .... es mint fentebb irtam csak helyi lakosoknak ingyenes nem akarkinek ... (legalabbis mifelenk)

nem ingyem mint az ingyen van a levego !!!!

gabors 2014.02.06. 00:36:45

@atörökk: ujra valasztjak orban viktort lesz ifi park is megint !!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 00:37:36

@gabors: mi masbol lenne, ha nem az adobol?

gabors 2014.02.06. 00:38:03

@Black Hole: how about "varklub ???" na az volt a befuto legalabbis nekem ..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 00:39:35

@gabors: mikor megerkerztem floridaba
miami
siman besetaltam a konyvtarba es hasznaltam a netet ingyen
persze sok minden valtozott azota
/mondjuk en nem amerikai allampolgart a konyvtar kozelebe sem engednek ingyen:)/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 00:41:08

sokkal nagyobb kerdes, hogy a pingvinek nyernek-e ma este
mostanaban szopatnak

gabors 2014.02.06. 00:41:41

@hagyma: csak szolok .... mert nem mindegy

mond inkabb azt hogy fejlettebb orszagokban ezt a varosi polgarok megfizetik elore mint adot !!! igy mindenki hozzajuthat ... (nem kell egyenileg fizetni erte)

ez nem egeszen ugyanaz mint hogy ingyen van mert olyan nincs ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 00:45:52

@gabors: teljesen tisztaban vagyok vele, hogy a konyvtari dolgozokat es infrastrukturat adobol fizetik
es meg sok minden mast
rendorseg
hadsereg
stb stb stb
erre van az ado

gabors 2014.02.06. 00:47:15

@hagyma: ez most is igy van errefele is

de konyvet nem tudsz kolcsonozni csak ha van konyvtari kartyad amit viszont helyben lakas "bizonyitasa" utan kapsz eleg lazan elfogadnak szinte minden fenykepes dolgot amin van cim is ... de normalisan vezetoi engedely ....

/mondjuk en nem amerikai allampolgart a konyvtar kozelebe sem engednek ingyen:)/

lehet onkenteskedni stukkerrel !!! es loj aztan kerdezd Como te jama ??? Na ugye !!! akkor nem lesz gond es a konyvtart sem lepik el mosogato es takaritok !! :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 01:10:26

@gabors: hat a konyvtarakra nem jellemzo, hogy mexikoi mosogatok es funyitrok rajzananak benne
mondjuk en 3 eve voltam utoljara, mert beszart a szkennelem es kellettek bizonyos papirokat masolni
/az allampolgarsag vegett:)/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 01:14:53

a masolas penzbe kerul asszem 20 cent oldalankent
az mas kerdes, hogy siman lemasolod es kifele menet bemondasra fizeted
es senki nem akar csalni

gabors 2014.02.06. 01:50:11

@hagyma: "
a masolas penzbe kerul asszem 20 cent oldalankent
az mas kerdes, hogy siman lemasolod es kifele menet bemondasra fizeted
es senki nem akar csalni "

jol mondod es sajnos ez ami NAGYON hianyzik MO-on sot nem is ertik miert ...

Black Hole 2014.02.06. 02:04:19

@atörökk: az a délivel pont szemben, az volt az. Mikor katona voltam, debrecenbe vittek kiképzésre. Persze az ország minden helyéről voltunk ott. Aztán a hálóban szólt egy srác, hogy mi a helyzet meg minden féle furcsát mondott. Mondom neki, bocs, de én téged soha nem láttalak. Azt mondja, ne hülyéskedjek. Hát lgt után az alkotásban nagyon berúgtunk, még sírtunk is. Mondom neki, hogy ne szórakozzon velem. Elmondta miben voltam, kikkel voltam, hát minden stimmelt. Hát néztem hülyén :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 02:26:57

@Black Hole: en is debrecenben voltam kikepzesen
3 honap
asszem 83
azutan boldog lokator

Black Hole 2014.02.06. 02:27:23

@atpijkamo: hát én a komcsit nagyon gyűlöltem. Azt is gondoltam, hogy nem lesz egyszerű a váltás. De ami jött, az szerintem kritikán aluli. Volt egy kollégám '85 körül. Akkor mondta, hogy ha valami csoda folytán haza mennének az oroszok, az országot akkor is a komcsik vinnék tovább, csak lehet, hogy más néven. És döbbenet, hogy mennyire igaza lett. Ami történt abban a gyárban, ahol dolgoztam, hát gyomorforgató. Meg a szakszervezeti főbizalmiból lett MIÉP-es. 3 műszakban dolgoztam, amellett voltam vállalkozó. Dolgoztam mint a barom, de sokra nem mentem. Szemben lakott velem egy fazon, aki párttitkár volt valami cégnél. Na annak bejött a váltás. Mikor párttitkár volt, dáciával járt. Váltás után hamarosan renault, rá pár hónapra toyota carina, fél év múlva 500-as sel merci. Szóval, volt aki jól járt, én meg 40 évesen mondtam azt, hogy elég volt, és eljöttem. De vállalkozóként sokat láttam, mikor már főállásban csináltam. Munkához mindig 23. alvállalkozóként jutottam, oszt' vagy kifizették a munkát, vagy nem. De lehet, hogy csak nekem nem volt szerencsém, nem tudom.

Black Hole 2014.02.06. 02:29:16

@hagyma: előtte 1 évvel voltam, de csak 1 hónapot.

Black Hole 2014.02.06. 02:32:29

@gabors: itt nálunk teljesen ingyen van. Talán ha filmet viszel ki, akkor kell fizetni, de ha valami oktató anyag, akkor nem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 02:38:01

@Black Hole: lehet csak 1 volt
oregszem
asszem Kossuth laktanyanak hivtak
gyalogoltal teljes menetfelszerelesben a Jozsara?

Black Hole 2014.02.06. 03:09:39

@hagyma: ja, a Kossuth laktanya volt. Mi is mentünk józsára. Egyébként volt aki 3 hónapig volt ott.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.06. 04:55:30

@Black Hole: lehet en is, mar nem tudom
nyertek a pingvinek csialtam kis penst
0-1- nel nem voltam nyugodt, de 5-1 lett a vege
nem bannam meg a kacsakat se
akkor jo napom lenne

Neela _ t 2014.02.06. 05:33:55

Felkelni!
Aludtatok már eleget!
:D

Manyecska 2014.02.06. 05:56:11

Mint egy őrmester xd majd mingyàr.

Neela _ t 2014.02.06. 05:58:10

@atpijkamo: pedig kávéval akartalak kínálni... De akkor hagylak :P

gabors 2014.02.06. 06:52:13

@Black Hole: megint lasd felul olyan hogy ingyen ott sincs a kerdes hogy mibol es ki finanszirozza ... itt usa minden helyi iskola konyvtar rendorseg szemet szedes es mindez (altalanossagban ) helyi adokbol megy foleg ingatlan ado valami kis AFA, meg lotto (iskolak) ezen felul vannak szovetsegi penzek is ... de konyvtar helyi adokbol finanszirozott valami .... lakosoknak hasznalatert nem kell fizetni DE nem ingyen van mint levego !!!!

Ádám 2014.02.06. 06:56:01

@Neela _ t: 275! s most fekszem vissza!:)

kézműves étcsokimikulás 2014.02.06. 07:18:15

joreggelt bentlakok...

addiktoknak es aptinak es ColTnak»

www.nespresso.com/ultimate-coffee-creations/US/en/coffee-cheesecake-latte-macchiato.html

@Neela _ t:

lehet egy eszrevetelem kedvesen,aranyosan,reggeli ebredezes melle,ahogy egy kedves es aranyos csokinyuszi szol a Holgyhoz???
koszi...
:)
szoval:
fekudj vissza es KUSSS!!!
xd

kézműves étcsokimikulás 2014.02.06. 07:23:45

@Nattramn: je,egy unatkozo kepnyomozoo...
figyu,valamikor az 1.700as evek vegen,tehat nagyon reg elhagytam a zovodai homokozoban a kedvenc matchboxom...ha raersz es gondolod,en orulnek neki...
:)

Ádám 2014.02.06. 07:41:52

mennem kell:) páááááááááááá

AtiSnatch 2014.02.06. 08:27:36

jó reggelt! ki másnapos? aki nem az bekaphattya!

helianthus 2014.02.06. 08:57:49

Jóregit. Ja nem. !
@AtiSnatch: muszáj? Nem vagyok másnapos, de most nincs kedvem hozzá. :P

kézműves étcsokimikulás 2014.02.06. 08:59:26

@AtiSnatch: nincs masnap,bekapasi celra viszont van egy nagyon jofele kis nemet juhasz a szomszedban,ha gondolod beajanlak nala...

helianthus 2014.02.06. 09:02:46

@kézműves étcsokinyuszi: :D szegény Szneccs. És a fijúk még alszanak. Mit fog ma kapni! :))

AtiSnatch 2014.02.06. 09:10:02

@kézműves étcsokinyuszi: legalább nőstény?

@helianthus: maj szólj, ha lesz... :D

amúgy meg elmentek ti a pitsába :)

kézműves étcsokimikulás 2014.02.06. 09:13:01

@AtiSnatch: nem tudom,nem vagyunk ennyire kozeli nexusban...
de a kedvedert megkerdezem...

a pitschaba volannal kell menni???
ulohely van???
es netes jegyrendelesi lehetosegg???
megannyi fontosch kerdes...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.06. 09:23:34

@kézműves étcsokinyuszi: És hol kell felszállni?! Pár embert küldenék...

@helianthus: Pl. bekapni a reggelit?

@AtiSnatch: Bazmeg én még másnaposnak se érek rá lenni :D Meg berúgni se! :S

@Neela _ t: F@szt

helianthus 2014.02.06. 09:24:22

@AtiSnatch: úgy érted neked szóljak először?
Àllj csak szépen sorba, bitang! :P

helianthus 2014.02.06. 09:27:18

@ColT: reggelit? Ez eszembe se jutott.
cöcöcö

AtiSnatch 2014.02.06. 09:28:16

@kézműves étcsokinyuszi: köszönöm kedvességed,igazán lekötelezel :)

@ColT: ráérni és se érek rá, csak ezt haver nem tudta tegnap... :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.06. 09:28:26

@AtiSnatch: "elmentek ti a pitsába"

Igenis! Melyik pályaudvaron van a gyülekező?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.06. 09:31:40

@helianthus: :D

@AtiSnatch: Sajnos én megmondtam neki, hogy ha a drága kis ismerősüknek kell gép, akkor nem fogom tudni az aktuális szerelmi bánatait hallgatni, mert vagy azzal a szarral szívok, vagy iszok.

Neela _ t 2014.02.06. 09:38:10

@kézműves étcsokinyuszi: micsoda indulatok :D
@ColT: lófaszt! :3
Szauna van a vonaton :)

Atörökk 2014.02.06. 09:38:21

Jó napot, nyomurultak!

@AtiSnatch:
Hát mér iszol, ha nem bírod? Fogaggyunk, ezért ma se lesz péntek!!!
*gonoszul vigyorog*

AtiSnatch 2014.02.06. 09:39:45

@atpijkamo: nem tudom, veresegyházára honnan megy?

@ColT: ha lehet inni, akkor minek mást csinálni? hibáztál... :D

AtiSnatch 2014.02.06. 09:41:32

@atörökk: tegnapi is volt pubikám :D engem holmi italozás ebben nem akadályoz :D *büszkén kihúzza magát*

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.06. 09:43:19

Olyan jó, hogy még mindig ilyen hülyék vagytok!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.06. 09:46:04

csetelést befejezni, mindenki húzzon dolgozni. rend lesz itt!

helianthus 2014.02.06. 09:50:33

@Neela _ t: a szauna bisztos az extra szolgáltatás a pótjegyért vagy miért.
@sugargiraffusplumps.: délutános vagyok. Nem és azért sem metyek be hamarabb!
Még a te két szép szemedért sem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.06. 10:01:45

@Neela _ t: Azt hát! :D Annak legalább a jó végén állok MUHHAHAHAHAHA

@AtiSnatch: Eh túl becsületes vagyok :S

helianthus 2014.02.06. 10:04:57

@ColT: lófarkad van? o_O
Képet!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.06. 10:05:33

@helianthus: ma reggel kifogásokat kerestem magamban, hogy mit is kéne mondanom a főnökömnek miért nem megyek be dolgozni. ilyenek cikáztak át az agyamon, hogy bocsánat, de éppen fial a macskám és nem birkózik meg a köldökzsinór átrágásával vagy bocsánat, de nincs kivasalva egy rohatt blúzom se és úgyis elkésnék vagy bocsánat, de annyira sok chemtrailt láttam az égen, hogy nem merek kimenni. sajnos annyira szarul tudok hazudni, hogy inkább bejöttem mégis :(

@AtiSnatch: szthatinovista!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.06. 10:07:13

@sugargiraffusplumps.: Simán megmondod az igazat: erősen el vagy maradva az ivással és homározással.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.06. 10:08:55

@sugargiraffusplumps.: Post nem lesz?

@helianthus: Szexista-e vagy?!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.06. 10:10:02

@atpijkamo: az ivással mindenképpen. ha iszok akkor nem tudok aludni rendesen, így kénytelen vagyok józan maradni. kemény világ!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.06. 10:12:04

@ColT: nálam? nálam már évek óta nincs poszt, letöröltem az egészet a picsába.

helianthus 2014.02.06. 10:21:15

@sugargiraffusplumps.: vannak ilyen napok. Nekem jó napom van eddig, majd elmúlik, ha beérek. :)
@ColT: őőő...Angelina Joliet nem rúgnàm ki az ágyamból, de nem, nem vagyok. :P

helianthus 2014.02.06. 10:28:50

Két szőke nő jön ki a plázából. Az egyik felkiált:
-Jajj, elfelejtettem pisilni!
Mire a másik:
- Nem baj. Majd megtanítalak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.06. 10:50:06

@sugargiraffusplumps.: Nálad is lehet ha lehet offolni :D Itt legyen :D

@helianthus: Kirúgni én sem, de sok-sok szebbet tudok...

Atörökk 2014.02.06. 11:16:01

Kávézgatunk? Csetelgetünk? A munka frontyát közben elfoglaljék? Naplopó banda!

AtiSnatch 2014.02.06. 11:50:32

@dr. phil. Sün‼ ツ: ha mindenki azt csinálja, lassan elfogy!

@atörökk: másnak is oda kell férnie!

Atörökk 2014.02.06. 11:59:24

@AtiSnatch:
Csak te ne magyarázz. Inkább add ide a maradék pályinkát megőrzésre, hogy ne legyél megint másnapos!

kézműves étcsokimikulás 2014.02.06. 12:28:11

@Neela _ t: nem szeretek vezenyszora ebredni,ez van...

@AtiSnatch: ugyan,mindent a zembertarsakert,ugye...
:)
amugy kisfiu,megkerdeztem...
monnyuk lehetett volna tippelni is,hektornak hijjak a blokkencst...

@ColT: a menetrendt es utbaizgazitast @AtiSnatch: biztositja,erdeklodni ottan tessen...

kézműves étcsokimikulás 2014.02.06. 12:29:08

@dr. phil. Sün‼ ツ: sikeresen,itt alig pislakol szegeny,pedig ramferne egy kis napsutes...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.06. 12:38:25

@kézműves étcsokinyuszi:
Azzal a különbséggel, hogy ami az égen van, az Nap.
Én meg a napot lopom.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.06. 12:51:12

@sugargiraffusplumps.: Igen, nincs rányomtatva minden lábosra, hogy "Ne dobd széllel szembe, faszfej!"

Azért nagyon megégetni magukat mínusz húsz fokban nem tudják.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.06. 13:01:29

@atpijkamo: dehogynem. csak azt nem értem, minek ehhez forrásban levő víz? ha kiviszek egy lábas normál hőmérsékletű vizet, pontilyen szépen lehetne dobálni és frankón megfagyna.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.06. 13:05:50

@sugargiraffusplumps.: Úgy tudom, meleg vízzel látványos. Hideggel is megfagy, de felhő a forróból lesz.

Manyecska 2014.02.06. 13:08:14

@Neela _ t: azt katonáéknál éjjel fél kettőkor üvöltik a körlet közepén és aztán egy óra gyaloglás teljes menetfelszerelésben...stb..:DD Ágyazás csak precízen különben kezdheted újra!
Többekre rájaférne.

Manyecska 2014.02.06. 13:09:29

@kézműves étcsokinyuszi: heJesen: ééébresztőő, FEL!!! be is csokizol ott helyben éjjel, tuti:P Jóreggelt.:P

kézműves étcsokimikulás 2014.02.06. 14:00:37

@dr. phil. Sün‼ ツ: ebben van igazad...
legalabbis legyen neked...

@sztahanovista Szőkenő Szarvas: nem csokizunk hajnalban,kvzunk,makszimum...
es ne kiabalj,mert felebredek es ritka morcosan tudok am nezni...

Black Hole 2014.02.06. 15:51:07

@gabors: persze, ez tiszta sor, hogy valaki finanszírozza. Meg az is, hogy abból az adóból, amit fizetünk. A pofátlanság az, amikor beszedik az irreálisan magas adót és ahelyett, hogy jó célokra használnák fel, szépen zsebre vágjak, te meg fizess mindenért pluszba. Az adót ilyesmi fenntartására szedik be többek között. Szóval érted biztos, hogy mire gondolok.
süti beállítások módosítása