Naiv ügyfél a Victor Hugo utcai Gyradiko görög étteremben evett volna, de csak az italokig és a számláig jutott, a rendelését elfelejtették:
A mai napon kísérletet tettünk, hogy a Római parton megismert kitűnő görög ízeket benn a városban is megkóstolhassuk. Mivel a környéken lakunk, elvitelre kértünk két főételt. Eredetileg gyrost szerettünk volna, de arról lebeszélt a felszolgáló, hogy várni kell rá, mert éppen elfogyott, most sütik az új adagot. (szombaton, este fél hétkor, vacsoraidőben). Semmi gond, rugalmasak vagyunk, hagytuk magunkat rábeszélni másra.
Amíg vártunk, kértünk italt, amit példás gyorsasággal ki is hoztak, a számla társaságában! Tehát kifizetett számlánk már volt, kajánk még nem!
Teltek múltak a percek, az étlapon 6 (!) perces elkészülési idővel reklámozott szuvlakink csak nem akart elkészülni! Nem volt telt ház, kb. 5 asztalnál ültek, erre volt két felszolgáló, két pultos hölgy és a konyhai személyzet! Mondhatnám úgy is, hogy eléggé alapjáraton ketyegett a hely!
35 perc elteltével, amikor már türelmetlenségemben felálltam, a felszolgáló rám nézve pánikszerűen rohant a konyhába, hogy mi a helyzet. Hát, a mi rendelésünk valahol elkallódott az univerzum rögös útjain. A felszolgáló nem kért elnézést, nem próbálta menteni a helyzetet, csak annyit mondott, most már mindjárt kész! Na ezt a mindjártot az előzmények után már nem vártam meg.
Az elfogyasztott italok árát levonva kértem vissza a pénzem. Erre pikírten megkérdezte a felszolgáló, hogy hol van a blokk, mert onnan tudja csak, hogy mit rendeltünk. Mondtam, hogy a kollégája letakarította az asztalt, kérdezze tőle! A blokkot előkeresvén, kiszámolta a két főétel árát, majd a pultra letéve visszaadta. Abba már nem akartam belemenni, hogy az érdemtelenül kapott több mint 10% borravalónak mi lett a sorsa. Eltettem a pénzt és eljöttem. Sem egy bocsánat, sem egy elnézést nem hangzott el a személyzet részéről! Úgy érzem egyszerre háromszor voltam a Gyradikóban: először, most és utoljára!
Az utolsó 100 komment: