Tékozló Homár

Mennyibe kerül a szoftverfrissítés a NaviGurunál?

2014.04.10. 13:51 | jackyll | 47 komment

Naiv ügyfél 9 hónap után azt hitte, választ kap a kérdéseire, de aztán mégsem:

2013. július 15-én írtam a NaviGuru cégnek, érdeklődtem, hogy az autómban lévő navigáció szoftverének frissítésére van-e lehetőség és ha igen, akkor mennyibe kerülne. 9 hónapra rá (!!!) érkezett egy válasz email, melyben egy apróhirdetés linkje volt és az alábbi szöveg (egyébként nagyjából ugyanilyen hirdetés miatt írtam eredetileg az érdeklődő emailt):

Üdvözlöm!  Kérem tekintse meg az alábbi linket, ha a benne szereplő navigáció típus van az autójában akkor tudunk segíteni.

Tisztelettel
NaviGuru

Mivel arra a kérdésemre, hogy mennyibe kerülne a frissítés nem reagáltak, így írtam nekik egy emailt, remélve, hogy most nem 9 hónap lesz a válasz:

Kedves Hölgyem/Uram! Igaz, hogy tavaly nyáron írtam az emailt, amire most válaszoltak így szűk 9 hónap után (!?), de a kérdésemre sajnos nem kaptam választ, hogy mennyibe kerülne a navigáció frissítése. Azt meg tudják esetleg mondani?
Köszönöm,
M

Ekkor már egész gyorsan, egy órán belül válaszoltak:

Kedves ! Segíteni akartunk, de maradjunk annyiban akkor, hogy nem tudunk.
Tisztelettel
NaviGuru

Korrekt ügyfélkezelés és segítőkészség! Remélem ezzel a mentalitással is piacképesek tudnak maradni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawkeye 2014.04.10. 13:54:54

Menj inkább a Dohány u-i térképboltba! Ott még földgömb is van...... :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2014.04.10. 14:01:28

Zsák a foltját. Te kérdeztél, ők nem válaszoltak, hanem kérdeztek. Te nem válaszoltál, ők erre nem tudtak segíteni, téma lezárva.

9 hónapig lehet szabadságon voltak...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2014.04.10. 14:03:21

A cég honlapja alapján egyébként roppant megbízhatónak és szakértőnek tűnik, lehet jobb is, hogy nem frissítették a GPS-ed.

anonex 2014.04.10. 14:04:36

Ezeket a gyári navikat legálisan nem csak a gyártó által kiadott CD/DVD-vel lehet frissíteni?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2014.04.10. 14:06:35

Ha nem akarnak eladni, hát nem akarnak. Lehet, hogy a NaviGuru is olyan, mint a Kohn bácsi: abból él, hogy vasárnap zárva tart.

Atörökk 2014.04.10. 14:07:08

Kurva sürgős lehetett az a frissítés.

Dr. Kix 2014.04.10. 14:07:29

Ez a sértett hisztis pics@ hozzáállás a NaviGuru részéről biztos kifizetődő lesz a jövőben.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.04.10. 14:15:20

Ugyan már emberek, nem olvastok elég figyelmesen!

Ezt írta a posztoló:
"az autómban lévő navigáció szoftverének frissítésére van-e lehetőség és ha igen, akkor mennyibe kerülne"

van-e lehetőség, ÉS HA VAN, akkor...

De mivel NINCS (és ez kiderülne a kapott linkből) a kérdés másik fele irreleváns, merthogy az IF feltétel nem teljesül.
Ugyebár.

AtiSnatch 2014.04.10. 14:16:52

@atörökk: sürgős kurva lehetett, az jobban hangzik! :) mijen kocsiról van szó? nmagon van fent egy pár navi cédé.

andand 2014.04.10. 14:17:44

Ha nincs penz a szoftra (es nagyon dragan kepesek adni a markaszervizben), a torrentezes meg nem megy, akkor felejtse el es vegyen egy GPS-t az ablakba. ;)

Atörökk 2014.04.10. 14:21:43

@AtiSnatch non captat muscas:
Navi? Azminekaz? Akasszon földgömbt a visszapillantóra!

Leone_510 2014.04.10. 14:22:02

jaj ezek a fos navik, kínai szarok a fele funkció nem működik vagy csak tervezik, hogy benne lesz majd egyszer de a leírásban persze benne van, senki ne vegye ezeket a szarokat

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.10. 14:30:03

Megmondták a frankót :D De különben autóba épített navi, ha gyári, akkor márkaszervizben nem frissül? Vagy büdös kicsengetni?

AtiSnatch 2014.04.10. 14:33:07

@atörökk: tudod cameronnak volt az a filmje az avastej ja nem avatar, na abba vótak a navik.

anonex 2014.04.10. 14:33:14

@atörökk: Közvetlenül a diszkógömb mellé, amivel a lézert bolondítja

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.10. 14:33:35

mondom én hogy hülyeség ez a navi. ennyi idő alatt körbegyalogohatja a golóbist.

anonex 2014.04.10. 14:35:33

@ColT: Amibe az kerül, abból műholdat bérelhetsz

Atörökk 2014.04.10. 14:40:00

@AtiSnatch non captat muscas:
Kik azok a navik? :D

@anonex:
A lézert a műmóküsszőrfark is bolondíjja!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.10. 14:45:48

@anonex: Meg én igazi hódat kérnék. Jó?! :D

FDToth 2014.04.10. 14:48:10

Illegalis banda, a honalpjukon netto arakat tuntetnek fel (hiaba a + afa szoveg) NAV azert rajuk nezhetne ;)

Manyecska 2014.04.10. 14:57:37

@atörökk: a "möküs" a török műf@sz??

Atörökk 2014.04.10. 15:01:11

@helianthus:
Az a kalaptartó felűl zavarja a jelt!4!!

anonex 2014.04.10. 15:05:01

@atörökk: műmájerek előnyben, genetikailag hatnak zavaróan

SomethingWild 2014.04.10. 15:30:06

Nagy a meglepődés? Én még nem láttam olyan használtmobilost (és jellemzően ők foglalkoznak a navikkal is), aki nem iskolából kibukott rosszarc vagy albán kinézetű maffiózóarc lett volna. Ezektől miért várunk ügyfélfókuszt?
Amúgy a linket tényleg meg kellett volna nézni, nyilván az ott fellelhető infón is múlt volna az ár.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 15:49:25

Faszé kell frissítgetni a szoftvert, ha műxik. Tölcsön rá egy friss térképet, hogy átmehessen a Chuck Norris hídon is, más dolga nincs vele.

Különben korrekt levélre idióta válasz. A poszter csak azért picit hülye, mert 9 hónapig várt. Ilyet nem csinálunk. Kilenc hónapra érkező levél megy a kukába. A 9 hónapra érkező gyereket visszük haza.

Egyébként azt olvastam, hogy "Navi ügyfél 9 hónap után azt hitte,..."

McZozo 2014.04.10. 15:51:17

@SomethingWild:
mondjuk ha meg igaz is amit irsz es a user nem irta meg elsore hogy milyen tipusa van, ad egy kaphatna egy olyan levelet ahol tipus szerint felsoroljak az arakat, ad ketto kuldhetnenek egy olyan levelet hogy mid van paraszt mert az alapjan tudom visszakuldeni a pontos arat. Jelen esetbe visszakuldtek a kiindulasi pontra ahol hirdetik magukat es slussz passz. szal az ugyintezo se jart el tul jol szvsz.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 15:51:48

@urimate: "jobb is, hogy nem frissítették a GPS-ed."

:)) Az. Akkor arról lenne poszt, hogy 9 hónap után működésképtelenül kapta vissza. Még mindig jobban járt.

Aureliano Buendía 2014.04.10. 19:58:58

Az Év Internetes Ügyfélszolgálata díj egyik érdemtelenül hamar kiesett versenyzője.

szmoker (Homo Trollicus) 2014.04.10. 20:59:29

@urimate: "9 hónapig lehet szabadságon voltak..."

Most szabadult a tezsvír :)

Nikorene 2014.04.11. 13:59:45

@McZozo: most nemazé de ez olyan, mintha user írna egy levélt a szervíííznek, hogy lengôkart mennyiért cserélnek a kocsijában. Majd visszakérdeznek, hogy lévén ez egy citroen szerviz, esetleg ha citroenje van, akkor tudnak segíteni, erre visszaírná, hogy DE MENNYIBE KERÜL?
Persze a 9 hónap válaszidô miatt az állás 1:1

Nikorene 2014.04.11. 14:01:27

@Nikorene: Faterom se küld vissza árlistát az összes autótípus felsorolásával, hanem visszakérdez, hogy típus, évjárat, motorkód?

McZozo 2014.04.11. 16:10:02

@Nikorene:

nem teljesen ertek egyet, mert a te peldaddal elve itt arrol volt szo mondjuk hogyh adott szerviz oriasplakaton hirdet egy szerviz akciot erre user kuld nekik egy levelet hogy mennyi is az akcios szerviz ami a plakaton van erre nem azt kerdeztek tole hogy adjon meg reszleteket vagy valami hanem kuldenek neki egy levelet 9 honapra hogy nezd meg megyegyszer az oriasplakatot

McZozo 2014.04.11. 16:11:09

@Nikorene: ha ezt kultek volna vissza hogy kedves hule user kerlek specifikald autod tipusod ... hogy pontosithassuk az arunk nem is lenne homar poszt

Nikorene 2014.04.14. 15:56:45

@McZozo: hádde majdnem azt küldték vissza. Az, hogy "user ha ilyen cuccod van, akkor tudunk segíteni" magába foglalja azt is, hogy ha nem ilyened van, akkor nem. Tehát minek küldjek árat, majd küldök, ha kiderül, hogy ilyened van... legalább is én így értelmezném a választ, és azt írtam volna vissza, hogy köszi nem ilyen van, esetleg tudnak valakit, aki ilyen és ilyen típusban jártasak, vagy azt, hogy igen ilyenem van, akkor mennyi lenne a friss?
De semmiképp nem csak annyit, hogy, DE MENNYIBE KERÜL VAZZ.

Nikorene 2014.04.14. 15:59:46

@McZozo: Jahm... egen... az kimaradt, hogy eleve a hirdetésre válaszolt. Kérdés csak az, hogy az elsô levelébôl ki tudta-e olvasni a másik fél, hogy az adott hirdetésre válaszolva kérdezett árat, vagy nem. Mert ha nem, akkor ott vagyunk, ahol a zén példám van, ha meg kiderült, akkor Neked vagyon igazad. De ezt már nem tudjuk meg sosenem.

♔batyu♔ 2014.04.16. 10:32:53

Érdekes, hogy páran milyen toleránsak az ügyfél kárára, aztán ha ők járnak így, lőjék tarkón a szervizest.

A cég egy kalap szar, ez eléggé egyértelmű. A net éppen azért jó, mert ezeket a neveket megjegyzi, így ezeket TE el tudod kerülni.

Inkább legyetek hálásak a srácnak, hogy megírta.

whatsupdoc 2014.05.08. 14:27:20

@Nikorene: A legelső levél szövege:

"Tisztelt Hölgyem/Uram!

Érdeklődnék, hogy [ÉVJÁRAT]-es [MÁRKA] [TÍPUS] típusú járművembe a gyári navigáció frissítését mennyiért lehetne elvégezni.

Megtisztelő válaszát köszönöm előre is,"

Mivel a hirdetés leírásában ott volt az autó márkája és a típusa is, így az valószínűsíthető volt, hogy tudnak ilyen műveletet végrehajtani, de ár sehol sem volt.
A 9 hónap után küldött válaszlevelükben pedig visszaküldtek ugyanarra az apróhirdetési weboldalra, ahonnan az egész indult.
süti beállítások módosítása