Naiv profi fotóst szénné alázták a Tripontban, amikor weben keresztül rendelt 250 ezer forintos objektívét nem akarták odaadni neki, mert túl gyorsan ért az üzletbe, mielőtt átment volna a bankkártyás fizetés (ami 3-4 nap szerintük). Még az ügyvezető is ezt hajtogatta, aztán lefénymásolták a személyi igazolványát, mielőtt odaadták neki a kifizetett cuccát:
Néhány nappal ezelőtt Magyarország egyik legnagyobb fotós boltjában vásároltam, a Tripontban, mely előszeretettel hangoztatja magáról például, hogy ez a hely "Ahol a profi fotósok vásárolnak." Egy 250 000 Ft-os objektívről van szó, amire egy munkámhoz sürgősen szükségem volt a régi meghibásodása miatt (profi fotós vagyok). Ezért felhívtam őket, hogy a honlapjukon "Raktáron" jelzés tényleg rendben van-e, illetve rendben van-e, ha a honlapjukon keresztül megveszem, aztán beszaladok érte a boltba, aznap elvihetem-e stb. Minden rendben, jó lesz így, válaszolták telefonon.
Gyorsan megvettem az objektívet a webshopjukban, a CIB kártyás fizetési rendszerén keresztül, aztán pár perccel később megkaptam a visszaigazolást a boltból, hogy a termék elő van készítve, beérkezett és mehetek érte. Negyed óra múlva már ott voltam, mert éppen úgyis a városban ügyintéztem, elgurultam érte. A pultnál egy fiatal hölgy, aki miután elmondtam neki, hogy miért jöttem közölte, hogy ő márpedig nem adja ki nekem a terméket addig, amíg a vételár nekik meg nem érkezik.
Ami internetes, bankkártyás fizetés mellett 3-4 nap állítása szerint. Miért nem utaltam át nekik az összeget, az csak négy óra. Mikor visszakérdeztem maximális agresszivitással ismételgette, hogy ő márpedig ki nem adja az objektívemet. Itt kezdett elpattanni az agyam. Még én kérjek elnézést, hogy náluk vásárolok, vagy mi? A kérdésemre, hogy akkor miért írták, hogy mehetek a cuccért a legteljesebb természetességgel válaszolta, hogy az "csak" egy automata üzenet, mintha ezzel igazolná, miért nem vihetem el a cuccot. Az ő attitűdje az volt, hogy valószínűleg akkor majd megfordulok és elmegyek a boltból, aztán pár nap múlva majd jövök.
Természetesen nem így történt, kikértem az üzlet vezetőjét, aki először ugyanúgy nem akarta kiadni a terméket. Kérdésemre, hogy miért, kifejtette, hogy valamilyen úton-módon több milliós kárt okoztak a cégüknek, akik gyorsan egymás után vásárolva valahogyan át tudták lépni a bankszámla keretüket (ha jól értettem, de nekem ez x-akta, meg, hogy miért kell nekem ezzel foglalkozni). Megkérdeztem őket, hogy csalónak néznek-e, erre az egyik ott dolgozó azt válaszolta, hogy azért nagyon gyanús, hogy az interneten vettem az objektívet és 20 perc múlva már ott is vagyok érte. Végül miután nem adtam fel, felhívták a bankot, hogy tényleg magyar számláról magyar személy utalt-e, le akarták fénymásolni a dombornyomott bankkártyámat (nem hagytam, mit képzelnek?!), úgyhogy végül a személyimet másolták le és kiadták a cuccot. Még a végén a "kedves" eladó hölgy megkérdezte, hogy lefénymásolták-e a személyimet, mondtam, hogy a kollégája már megtette, de azért a számla kiadása előtt hátrament és hallottam, ahogy megkérdezi a kollégáját, hogy a személyimet lefénymásolta-e már... Nehogy hazudjak, ugyebár!
SOHA többé nem fogok a Tripontban vásárolni és remélem más, aki ezt olvassa ugyancsak elgondolkodik rajta, hogy inkább más boltot válasszon. Ilyen megalázó helyzetbe már régen próbáltak hozni, amikor éppen 250 000 Ft-ot költöttem el náluk. És Isten bizony elálltam volna a vásárlástól inkább, ha nem indulnék máris külföldi megbízásra, ahol szükségem van erre a felszerelésre. Ahelyett, hogy a honlapjukról levették volna az online kártyás fizetés opciót, ezt kellett végigcsinálni. A fotózás sajnos eszközfüggő foglalatosság, úgyhogy bravó, így kell az évek során több millió forintot a konkurenciájuk zsebébe tenni, amit a Tripontál is elkölthettem volna.
Az utolsó 100 komment: