Tékozló Homár

A Libri lelépett a pénzemmel (frissült!)

2014.05.13. 11:16 | jackyll | 35 komment

Alex csak egy ekönyvet szeretett volna venni a Libritől, de az oldaluk belefagyott a műveletbe, a pénzt viszont levették. Azóta az ügyfélszolgálat gyakorlatilag elérhetetlen, úgyhogy lehet, hogy az egész cég már Dubajban van:

Csütörtökön május 8-án a Libri webáruházában vásároltam egy ebookot, nevezetesen Kondoros Szabolcs legújabb kötetét, az Eszem-iszom, hungary-t. (pontos vásárlási idő a webshop szerint: 2014-05-08 22:04, rendelési azonosító: ***2901.) A vásárlás ellenértékét az Otp Bank felületén keresztül, bankkártyával egyenlítettem ki. Szépen meg is jött az sms, levonták az összeget, a bank visszadobott a webshop oldalára, ahol az "üres banki válasz" üzenet fogadott... öt perc elteltével is.

Felhívtam a bankomat, ők igazolták, hogy a tranzakció a részükről lezajlott, tehát a webshopnál lehet a gond. Mivel este tíz óra volt, gondoltam, felhívom a Librit pénteken. Délben neki is láttam az ügyfélszolgálati szám hívásának, szorgalmasan. Tájékoztattak, hogy a hívást "minőségbiztosítási okokból" rögzítik. Tizen hat percekig vártam "szabad ügyintézőre", aztán bontották a vonalat, ezt játszottuk déltől délután háromig.

Majd az impresszumban találtam egy budapesti telefonszámot, mely nem ügyfélszolgálati volt, hanem a cég központi száma. A vonal másik végén beszélő hölgy szépen, illedelmesen végéhallgatott, majd megpróbált egy kollegához kapcsolni, aki természetesen nem volt elérhető. Semmi gond, próbáljam az ügyfélszolgálati számot. Ezt tettem ,egészen este ötig folytatódott az előzőekben leírt "játék".

Nem hiszem, hogy öt órán át nincs egy szabad ügyintéző, inkább szimplán nem dolgoztak, természetesen erről nem adtak sehol tájékoztatást. Ötkor, mikor az automata elküldött a **csába, hogy majd 10-17 óra között próbálkozzak munkanapokon, felhívtam a hozzám legközelebb eső Libri boltot, a debrecenit. A hölgy kapcsolt a főnökasszonyhoz, egy nagyon kedves nőhöz, aki megígérte, hogy másnap (szombaton) továbbítja a panaszomat a központnak. Megköszöntem neki, majd a biztonság kedvéért egy emailt is írtam a Librinek.

Ezek után a Libri Könyváruház Facebook-oldalára is írtam, hátha ott valaki olvassa. Pár órával később kaptam választ a facebookos kommentemre (mivel postot írni nem lehet!), hogy továbbították a panaszomat az ügyfélszolgálat felé, valószínűleg szombaton felveszik velem a kapcsolatot.

Eljött  a szombat, vártam a hívást/emailt, természetesen semmi. Két óra környékén gondoltam, hogy felhívom én az ügyfélszolgálatot ma, hiszen a mai nap úgy is munkanap. Tévedtem. Az automata ismét arra kért, hogy munkanapokon hívjam őket.

Hát itt tartunk, több órányi utánajárás után még mindig futok a pénzem, és a könyvem után. Más azért órabért kap, hogy embereket próbál elérni telefonon, tőlem csak 2390 HUF lett elvéve, eddig a semmiért. Az ügyintézés megszokottan magyaros, senki nem illetékes, de továbbítják az illetékes felé, aki valami fura gonosz módon, erről elfelejt tudomást venni/nem értesül.

Hétfőn próbálkozok megint, lehet akkor végre valaki meghallgat. Javaslom, hogy ne fizessetek bankkártyával, mert ha gebasz van, ti is szobrozhattok a telefon mellett órákat.

Update 05/21: A Libri kivizsgálta, tisztázta és megoldotta a panaszt:

Tisztelt Homárblog szerkesztőség!

Az alábbiakban szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a posztban szereplő problémát sikerült gyorsan tisztáznunk ügyfelünkkel. Az eset hátterében egy technikai hiba állt: ügyfelünk bankjától nem kaptuk meg a visszajelzést, hogy sikeres volt a bankkártyás tranzakció, emiatt nem tudtuk számára elérhetővé tenni a megvásárolni szándékozott ekönyvet. A probléma jelzése után az ügyfélszolgálatunk azonnal intézkedett és ügyfelünk felé rendezte az ekönyv megvásárlását .

Jelzésüket köszönjük, tisztelettel: A Libri Kft ügyfélszolgálata

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2014.05.13. 11:17:26

Egy aldis biztonsági őr vissza tudja szerezni azt a lét, tuti.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 11:18:08

első! akkor is ha második mert két komment közt izé van.

ember a holdon? 2014.05.13. 11:25:04

"Tizen hat percekig"??

Egy könyvön ennyit pörögni...
Ha nem kapom meg, írok nekik, ha a válasz nem kielégítő, akkor még zaklatom őket. De órákat eltelefonálni egy nyavalyás könyvért..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 11:25:56

@dr. phil. Sün‼ ツ: még sehol se voltatok, mikor én már másodjára nyomtam ezt a rohadt gombot :D

wezeeqq 2014.05.13. 11:31:45

"Tizen hat"

Nincs több kérdésem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 11:35:33

@dr. phil. Sün‼ ツ: hát az nincs. de ha megnézed a számokat akkor egyértelmű, hogy mi történt! igasságot az elsőzőknek!

vanek ur 2014.05.13. 11:35:37

Bankszámlakivonaton a levonást megkeresni, bemenni bankba, és szólni nekik, hogy pénz a Librinél, könyv meg sehol. A bankod majd szépen lebokszolja a Librivel.
Épp ezért érdemes bankkártyával fizetni, főleg online. Sokkal könnyebben visszakapod a pénzed, ha gebasz van, elég csak a bankba bemenni, és ott szólni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.13. 11:38:31

@vanek ur:
Szabadíccsuk föl Izaurát!!4!
Harcojjunk a békéjér!!

anonex 2014.05.13. 11:40:44

@Antalbaba: ...má he! Mert nem hagyunk befejezetlen mondatot:)

Atörökk 2014.05.13. 11:45:25

Az Ulpius háznál sokkal jobb akcijók vannak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 11:49:31

@dr. phil. Sün‼ ツ: úgyúgy! meg a béna lélegeztetőgépek rehabilitációjára is gyűjtsünk!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.13. 11:52:25

@sugargiraffusplumps.:
Ha a sok harcba elfárattunk, akkó megnézzük a Maónikasót, És megtapsojjuk Lacit, aki agyonverte a feleségit!444!

McZozo 2014.05.13. 12:03:48

ha bankartyaval fizetel tudtommal banki oldalrol inditva vissza tudod a penzed szerezni. En ezek utan nem porognek a librivel szimplan rauszitanam az otp t.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.13. 12:04:51

@sugargiraffusplumps.:
Hát ha má nem lesz kit felszabadítani, valamit csak csináni köll!!44

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.13. 12:30:50

Hát szegény posztoló, igazának igaza van, de nem az az agysebészprogramozó.
Ótómatikába nincs bevezetve, hogy az a szombat bizony dolgozós. Kivételkezelés, finomkalibráció a valósághoz nem erősség, de valahogy - igaz, én vérprofi vagyok az élet minden területjén - alapból azt gondolnám ilyenkor, hogy a gépek világába nincs ez így külön jelölve, az az egy nap, az emberek tudnak csak róla. Ez a kisebbik gondolkodásmentesség, elnézhető. Össze sem számolom hány órát basztál el a - apropó, te nem dolgozol? - zéletedből, hogy így izomból akkor ügyfélszolgálat. Mért nem lehetett nagyobb közöket hagyva fél-fél óráig nyösztetni a rendszert mondjuk? Kőfalat is addig kaparod kisollóval, amíg által nem lyukadsz a túloldalára? Valaki biztos megdícsért a kitartásodért..

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.05.13. 12:45:40

mennyi pénzt is telefonált el a posztoló? hányszor volt több a könyv áránál? :o)

Gekko0110 2014.05.13. 13:18:05

@Kellemes Zérókomponista:

Üdv! :)

A kérdésedre válaszolva:
nem, nem dolgozok, mivel egyetemista vagyok.
Aki a "tizen hat"-ot fikázza: átnéztem a begépelt szöveget, amit elgépeltem, azt megpróbáltam kijavítani. Elütöttem, afenevigyenel. Látássérült vagyok, épp ezért is van szükségem ebookra a nyomtatott könyv helyett. :)

Mivel pénteken nincsenek óráim - és felidegesített, hogy a könyvet nem kapom meg - ezért próbálkoztam, elvileg dolgoznak... vagy nem?

@RosszQtya : ha nagyon érdekel pontosan nulla forintot "telefonáltam el" mivel az ügyfélszolgálati szám 0680-as.

anonex 2014.05.13. 13:24:00

@Gekko0110: Natessék, a fagyi visszanyal:)

ancsika 2014.05.13. 15:32:46

máskor majd leszedet torrentről

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.13. 16:20:35

A poszttoló még hisz a visszahívásban
És miért kell posztolni a telefon mellett?
Mobil nincs?

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.13. 16:27:20

Szerverközpontba be , drótokat összegubancolni.

Aureliano Buendía 2014.05.13. 17:36:37

Mekkorát fognak abból a 2390 forintból bulizni, aztaaa.

Netuddki. 2014.05.13. 17:42:07

Mi volt hétfőn? Már kedd van.

glinolid 2014.05.14. 07:18:49

Erre való a kreditkártya, letiltatod a tranzakciót, azt kész.

Gekko0110 2014.05.14. 10:12:24

@horex:

Hali!

Ki mondta, hogy nem mobilról hívtam őket? :) A koliban nincs kimenő vezetékes :/

peter3374 2014.05.15. 09:56:50

A Kondoros szállodás könyvét ingyen töltöttem le, de még azt sem érte meg.
Az összes könyve egy nagy üres kliséhalmaz, közismert sztereotípiák halmaza álriportnak előadva, nagy titokzatosságok közepette, unalmas kitalált sablon halmaz az egész....

Az mondjuk érdekelne, hogy miért kerül a legtöbb könyv 2-3 szorosába nálunk, mint mondjuk az amazonon... Pl. Wall street farkasa librinél hatalmas akcióban 3192Ft amazonon 6,49....
süti beállítások módosítása