Tékozló Homár

Hasbatérdelés és paprikaspray a Peaches and Creamnél

2014.05.16. 11:43 | jackyll | 153 komment

Dávid megkérdezte a Nagymezői utcai szórakozóhely egyik biztonsági őrét, hogy miért nem engedik be őket, amíg még ingyenes a bejutás éjfélig, amire előbb hasbatérdelés, második kérdésre paprikaspray volt a válasz:

Gondolom sok olyan levelet kapsz, ami egy szórakozóhely biztonsági őreivel kapcsolatos. Az ami velem és a barátaimmal történt tegnap, talán azért lehet tanulságos, mert most már egyáltalán nem divat a kérdezés, csak az erő (térdel, fúj).

Tegnap (2014. május 14-én) a Peaches and Cream nevű, Nagymező utcai szórakozó helyre akartam bemenni négy barátommal. 23:45-kor érkeztünk a klubhoz, remélve, hogy éjfélig bejutunk - még ingyen. A sor jól is haladt, azonban épp mikor mi következtünk volna, 23:52 körül a biztonsági őr - mivel a fülére mondták - közölte, hogy innen már fizetős lesz. Kérdeztük, hogy ez most komoly-e, hogy 8 perccel éjfél előtt nem fognak beengedni minket? Természetesen nem a beugró összegéről van szó elsősorban, hanem elvekről. Csak kifele jöttek emberek, akik elmentek, így még inkább nem értettük, hogy miért nem akarnak beengedni.

Szóvá is tettem, hogy ez nevetséges és pitiáner húzás, erre megjelent a LEGINTELIGENSEBB és LEGROKONSZENVESEBB biztonsági őr a világon (nagy termetű, 30 év feletti, szemüveges ,,úriember", aki csíkos egyenkabátot viselt), aki megkérdezte tőlem, hogy ,,Biztos én vagyok a főnök!" utalva gondolom arra, hogy én szóvá mertem tenni mindezt. Természetesen válaszoltam neki, ,,Hogy ha én lennék az baj lenne?", erre odajött és BELE TÉRDELT a hasamba és még kicsit lejjebb is, még az a szerencse hogy nem talált el rendesen. Idegesek lettünk, érthető okokból, hiszen nem csináltunk semmi erőszakosat. A rendőrség hívása közben kiálltunk a sorból és odamentünk megkérdezni a KEDVES kolléga urat, hogy ezt miért is csinálta. Mivel háttal állt, megveregettem a vállát, gratulálva a ,,jogos" fellépéséhez, erre ő visszakézből tele fújta a szememet paprika spray-jel (a permet a barátaimat is elérte). GRATULÁLOK, ez egy remek magatartás, ami egyáltalán nem undorító és felháborító!!!

Megvártuk a rendőröket - a spraytől könnyezve és égő arccal -, akik jegyzőkönyvet vettek fel velünk és az őrrel is. A feljelentésen még gondolkodom, hiszen a spray, de főleg a rúgás teljességgel jogszerűtlen és szükségtelen lépés volt - a rendőrök szerint is -, hiszen nem randalíroztunk, csak kérdeztünk. Persze ittunk már előtte, de bőven nem annyit, hogy beszámíthatatlanok, vállalhatatlanok, lettünk volna. Én elhiszem, hogy a biztonsági őröknek nehéz a munkájuk, de talán először kérdezni, érvelni kellene, nem rögtön erőszakoskodni, főleg nem ilyen eszközökkel.

Az őr azonban a rendőröktől és attól, hogy engem és barátaimat nem olyan fából faragtak, hogy egy ilyen atrocitás után elkullogjunk, láthatóan meg volt ijedve. Azt tanácsolnám mindenkinek, hogy ha hasonló történik vele, merjen rendőrt hívni, várja meg azt a negyed órát míg kijönnek, mert talán így vissza lehet kicsit szorítani az biztonsági őrök ilyen fajta megnyilvánulásait.

Az biztos azonban, hogy bár ezelőtt még nem voltam, most be sem jutottam, de nem is fogok a bemenni soha a Peaches and Cream-be, és mindenkit el fogok tanácsolni eme ,,remek" szórakozóhelytől.


Ha netalántán érdemesnek találod kirakni a történetem, kérlek ne jelentesd meg a nevem, a keresztnevemet sem, mert egy ilyen eset után én már bármit elképzelhetőnek tartok.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.05.16. 11:52:45

őőő, jó étvágyat. enniyt toduk ehehz hozázszloni.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 11:54:25

@AtiSnatch: Paprikáskrumpli a Nagymező utcában, olcsón?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 11:54:40

Bármibe lefogadom, hogy nem pont így történt. Jó lenne meghallgatni a másik felet is.

"Mivel háttal állt, megveregettem a vállát, gratulálva a ,,jogos" fellépéséhez, erre ő visszakézből tele fújta a szememet paprika spray-jel"

Ez meg mire volt jó? Ha velem túlerőben, méltánytalanul bánnak, akkor nem megyek visza még egy pofonért. A jogtalan pofon is ugyanúgy fáj, mintha kiérdemeltem volna.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.16. 11:55:37

namost akkor dávid vagy nemdávid vagy jackyll nem olvasta végig a levelet?

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 11:57:23

Egyébként meg az őrök általában nem a Mensa klub tagjai, mint ahogy az éjfélre bekokózott/agyonpiált törzsközönség tagjai sem.

Hulljon a férgese.

Manyecska 2014.05.16. 11:58:12

A szakállas nő kimaradt a sztoriból!

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 12:00:28

@atpijkamo: jaja, gondolom a gratuláció eképp festett: héháööööööö..mijafaszvanköcccsög? Erre kapott jóféle hungarikumot az arcába, és még neki áll feljebb.

A térdelés pedig csak szimpla motozás volt, csak az őrök sem akarnak egy szintnél lejjebb menni, meg onnan már nehéz is lenne, így az összehugyozott-összeokádott posztert nem akarta kézzel illetni.

Manyecska 2014.05.16. 12:00:28

A pöcsök és a hangya meséje.:DD

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 12:01:38

@Manyecska: Egyszerre nyomtunk! Neked is jó volt?

2014.05.16. 12:02:26

@Troppauer_Hümér: .mijafaszvanköcccsög? Erre kapott jóféle hungarikumot az arcába,

Paprikaspray szegedi e?

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 12:03:30

@AtiSnatch: Örüljön, hogy nem a Dunába dobták! Igaz, onnan elég melós lett volna.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 12:05:18

@Cicmen: Nem, kínai. De a szegedi paprika is az. :D

Auchanban láttam már nemzetiszínű szalagos makói hagymát, ami tüzetesebben elolvasva elárulta, hogy származási hely: Kína, csomagolták: Makón. Hányan olvashatták el az apróbetűs részt?

平八 2014.05.16. 12:06:30

1) A Peaches and Cream egy ritka proletár, prosztó, szar hely.
2) A biztonsági őr mindkét akciója jogos volt.

Lépjünk tovább.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 12:06:42

@Troppauer_Hümér: "Hányan olvashatták el az apróbetűs részt?"

Jelentem, én. És kurvára nem derül ki, hogy honnan van a matéria. Aromazáró csomagolás, szóval még meg se lehet szagolni. Veszek a paiacon, leszarom.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 12:11:46

@atpijkamo: Őstermelőtől veszek mindent, amit falun nem nehéz: paprika, falusi szeddmagad alma, tojás, faja házi vörösbor, múltkor baráti áron házi málnapálinka, miegymás.

Ott a prémiumhungarikum Pick esete: a paprikás szalámijukban aroma van, pedig tescovalue szintnél feljebb már elvárna az ember valami belevalót.

2014.05.16. 12:14:02

@Troppauer_Hümér: Szerintem már a nemzetiszínű szalag is kínai!

Isten Isten 2014.05.16. 12:15:27

@平八: Te ki a retek vagy?Azon kívül,hogy egy szárnyas bré fejü nonszensz....

Manyecska 2014.05.16. 12:16:50

@Troppauer_Hümér: hát ha az életben is úgy nyomsz hogy felse tűnik:D

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 12:18:16

@Manyecska: A lényeg, hogy nekem jó legyen! :DD

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.05.16. 12:19:37

Ha jól tudom a paprika spray KKV (közbiztonságra különösen veszélyes) listán van ezért közterületen hordani tilos. Szóval nagyon nem mindegy mivel fújtak le.

Manyecska 2014.05.16. 12:21:01

@amsz: jól tudod!!! nálam is van egy a zsebemben:D az, uis egy méteren belül égési sérülést okoz ez szemnél elég gáz.., kurva kemény cucc egyszer már használtam, 5 méterig kinyír:D bár van csilis, megnemtom. Vadászboltban vettem:D

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.05.16. 12:21:23

Mellesleg van 1 olyan érzésem, hogy a poszter kihagyott 1-2 lényeges információt az írásából.

Gondolom valahol már bátorrá itták magukat, és ez a párbeszéd sem igazán úgy zajlott le mint ahogy itt leírta.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 12:24:41

@Manyecska: Mondjuk Michelin-csillagos éttermek környékén alkalmazhatának szegfűszegest, vagy csillagánizsost, piacok, késdobálók környékén hagymás-tejfölöst, parmezánost.

Mégiscsak tízmillió ínyenc országa vagyunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 12:31:15

@atpijkamo: de nem mindenki meghunyaszkodo kiscsira

Manyecska 2014.05.16. 12:31:54

@Troppauer_Hümér: én otthon használtam, természetesen:D köztéren mondjuk nem mert aki asztmás meg is fulladhat elvileg:( ki tudja hová fújja a szél. Rohadtság.

AtiSnatch 2014.05.16. 12:36:13

harcsapaprikaszpréj!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.16. 12:37:00

@atpijkamo: Ez analóg a "Buy British!" feliratú kulcstartóval. (Hátul apró felirat: Made in China.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.16. 12:41:51

@amsz: Az őr a bejáratnál hordhatja. A lábát még támadás-elhárításra sem használhatja, senkit nem rúghat meg. Ha támadásként értékelte a részeg hapsi közeledését, akkor is csak a jogszabályban engedélyezett kényszerítő eszközöket alkalmazhatta volna.
Szenvedő poszt toló adatait felvették? Ha igen, érdeklődje meg a kerületi rkp-tól (tértivevényes levélben), hogy hogy áll az ügy, mert úgy szervezné az idejét, hogy a meghallgatáson részt vehessen. Merthogy ez nem magánvádas, hanem hivatalból üldözendő bűncselekmény volt — ha úgy igaz, ahogy írta. Mindenesetre furcsa, mert különösen a közterületen (bejáratnál)n tevékenykedő biztonsági őrnek kitűzőt kell viselnie, amely alapján őt és (ha van) a munkáltatóját is azonosítani lehet, és amelyből egyértelműen kiderül, hogy nem takarító, nem díszcsoki, nem pincér, nem strici, hanem egyértelműen biztonsági őr.
@Troppauer_Hümér: Inkább galanga-kivonatosat.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.16. 12:44:03

@hagyma: Részegen, pláne bedrogozva azok keresik leginkább a bajt.

AtiSnatch 2014.05.16. 12:45:35

gyertek otpézni, bár legózni jobb.

平八 2014.05.16. 12:45:44

@Isten Isten: Te a posztoló gyökér vagy, vagy az ügyvezető gyökér, esetleg a biztonsági? Tudom, hogy primitív vagy, nem kell itt még bizonygatni.

maximum1 2014.05.16. 12:48:43

Micsoda balek, ezzel a poszttal még égeti is magát a világhálón.
Írjátok ki a nevét, követeljük, had égjen el a hálón!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.16. 12:52:49

@Kitalátor (másként) gondolkodó: reszeg bedrogozott allatot sem rugunk hasba es fujunk le
kihivjuk a rendort ra
mar ha a feltelezesednek helyt adok
mondjuk a poszt elolvasasa utan tuti voltam, a tobbseg elmondja
ugy kell neki
verjek agyon
csak ha veled tortenik meg, a fiaddal...... stb.
meg volt akit tenyleg agyonvertek
meg ledobtak az emeletrol stb.
akkor jon a dobbenet
de szajkozzatok csak
igy a helyes, ugy kell neki!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 12:59:54

@Kitalátor (másként) gondolkodó: "Részegen, pláne bedrogozva azok keresik leginkább a bajt."

Moha bátor! Részegen, bedrogozva, hajnali 4-kor (ETZ) hazaérve a kezében seprût tartó, tomboló Mérit megpillantva azt meri kérdezni, hogy:
- Takarítani fogsz, vagy csak elrepülsz valahová?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.16. 13:13:42

@hagyma: Én nem is írtam olyat. (Vízbe is szokták fojtani őket, főleg, ha külföldi tulajdoni hátterű magánhadsereg látja el a biztosítást.)

Úgy látszik, már te is utolérted azt a popzenészt, aki egy-két év Svájc és pár hónap USA után már "nem érteni magyar"...

Tehát: tudatmódosító szerek hatására pont a köcsög sunyi patkányok szívják fel leggyakrabban magukat és kötnek bele bárkibe és bármibe. Fejlettebb országokban végül a betonba is...

igi1 2014.05.16. 13:23:57

Én a tökeidet is fellógattam volna ammá biztos

Szórakozzá anyáddal ingyé b+

Hülye cigány

Kristóf.90 2014.05.16. 13:24:08

Sziasztok! Nagyon elszomorodtam, mikor néhány kommentet elolvastam. A barátom az, akivel ez történt, én is a helyszínen voltam. Először is pontosan így történt ami történt, persze mindenki maga döntse el, hogy elhiszi-e vagy nem. Igazából a "hulljon a férgese" meg a "az örülj hogy nem dobtak a Dunába" kijelentés zavar az inteligens hozzászólótól. Sokat gondolkoztam, hogy mit írjak, de igazából nem fogok vitatkozni senkivel és mentegetőzni, mert először is nem süllyedek le néhány hozzászóló szintjére, másodszor pedig hiába erősítem meg a barátom írását, akkor is lesz aki nem hiszi, hogy nem voltunk részegek sem bedrogozva, sőt nem is kötekedtünk, egy káromkodás sem hangzott el, ami megindokolta volna ezt a fellépést. Gyanítom, ha bedrogozva és teljesen részegen hívtuk volna ki a rendőrt, akkor szóba se álltak vonla velünk, sőt minket visznek el. Ezzel szemben a 2 fiatal és szimpatikus rendőr teljesen egyetértett velünk, sőt mondták, hogy velük is balhéztak itt már kidobók, amikor civilben voltak. Miután elmentek, még szórakozóhelyet is ajánlottak nekünk, és kezet is fogtak mindenkivel. Félreértések elkerülése véget, mi nem azért írtuk és küldtük be ezt a történetet, hogy sajnáljanak minket vagy velünk értsen egyet mindenki, hanem azért, hogy ha esetleg más is szórakozni szeretne egy nehéz félév után, akkor ne egy olyan szórakozóhelyen tegye ezt, ahol indokoltanul megrúgják és lefújják valamilyen spray-vel. Vagy ha mégis előfordul, akkor merjen rendőrt hívni.

igi1 2014.05.16. 13:25:45

Most már ez megy h megtanítják ezeknek keményen h kuss a rendszer ha aszondom

igi1 2014.05.16. 13:27:13

@Kristóf.90: fordulj az egyenlő bánásmód hatósághoz

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:29:52

@Kristóf.90: "Mivel háttal állt, megveregettem a vállát, gratulálva a ,,jogos" fellépéséhez"

A haverod írta.

Te mit lépnél arra, ha a girnyó, akivel korábban konfliktusod volt, hátulról rácsapna a válladra? Csak kérdezem.

igi1 2014.05.16. 13:29:54

@atpijkamo: neki jelentkezni se kell

Hagyd rám :)

@Troppauer_Hümér: belegázolsz érzékeny nagypofájú nácigány lelkivilágába

Szégyelld magad jó mellyen

Kristóf.90 2014.05.16. 13:32:15

@atpijkamo: Én nem szoktam embereket rugdosni, de ha valaki megveregeti a vállam, akkor megfordulok és megkérdezem, hogy mit szeretne.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:33:53

@Kristóf.90: Vesztettél. Aki kiélezett helyzetben ütésre kérdéssel reagál, az a következő pillanatban a földön van.

igi1 2014.05.16. 13:35:22

@Kristóf.90: hát ha nekem vki megveregetné a vállam, sikítanék egyet oszt jól pofánverném esetleg hétmérföldre messzebb szaladnék

Anyádat veregesd háton, te arom, ne engem

Szívinfarktust kapnék arra is ha vki megölelne, egfogná a vállam nemhogy veregetné a hátamat h álljak g

Manyecska 2014.05.16. 13:37:20

@atpijkamo: hülyék!:D minek vitatkozni amikor verekedni is lehet de most már elolvasom a posztot is:P

igi1 2014.05.16. 13:38:24

Erélyeskedni akart a csávó csak a biztonsági őr félreértette

hogy jössz ahhoz hogy bárkinek visszapofázz, reklamálj illetve akár csak hozzá nyúlj!?

tuti cigàny azok stilusa ez

Kristóf.90 2014.05.16. 13:40:45

@igi1: Tisztában vagy vele hogy mit jelent az, hogy megveregetni valaki vállat? Mert szerintem nem egyről beszélünk. Vagy ha te így reagálsz erre, akkor például ha a boltban nézelődve valaki megérinit a vállad, hogy azt mondja, hogy ne haragudj de nem fér el a bevásárlókocsival, akkor te egyből "pofánvered"?

igi1 2014.05.16. 13:43:31

A rendőrök meg csak úgy tettek minths jegyzőkönyvet írnának

De psszt.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:45:11

@Kristóf.90: "Tisztában vagy vele hogy mit jelent az, hogy megveregetni valaki vállat?"

Tisztában lesz vele, amint meghallgatta a másik oldal verzióját is. Ez a "megveregette" egyedül a ti verziótok. Mérhetetlenül csodálkoznék, ha objektív tájékoztatás lenne.

igi1 2014.05.16. 13:45:20

@Kristóf.90: veregesd anyád vállát mondtam

Oszt majd megtudod mit jelent h ne nyúkálj más tulajdonához eg ne nyúlj a másikhoz

Ha vita lezárva akkor lezárva

te provokáltál tehát te vagy a hibás
jelents fel

Manyecska 2014.05.16. 13:46:24

@atpijkamo: a mohák nem támadnak.csendben ülnek a fa törzsén.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:46:27

@igi1: "A rendőrök meg csak úgy tettek minths jegyzőkönyvet írnának"

:))

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Tőlem lehet szakállas nő is, nem az számít.

igi1 2014.05.16. 13:47:14

@atpijkamo: nekem az is elég ha hozzám ér bárki hátulról

erre hápis vagyok

ha van kamera ott minden látszik

rendőrt hívott?

ugyan hisz a mesében

igi1 2014.05.16. 13:48:33

@atpijkamo: így fogják tudni ki pattog mindig mindenért

lefogadom nem ez az első eset ha egyből rendőrért kiáltott

elárulták magukat

mrZigi 2014.05.16. 13:52:51

@Kristóf.90:
Egyetértek. Ha valaki rákeres gugliban, igen, legyen ott a top-on ez a cikk, hogy aki oda akar menni 2x meggondolja magát.
Nem azért megyünk szórakozni, hogy ott idióta IQ_0-ás orkok büntetlenül, kényük-kedvük szerint verhessenek meg, dobálhassanak a dunába vagy ölhessenek meg.
Ezt meg kell állítani !

És igen, ahogy elterjed, szépen megapad az ilyen helyek forgalma ... és szép csöndben kapálózva eltűnnek a végtelen semmibe.

Jó lenne, ha lennének teszt oldalak, mint a web áruházaknál, csoportosítva, ahol a vásárlók le tudják írni véleményüket, meg hogy mi esett meg velük. A sok mocsok sz.rt alkalmazó hely helyből zárhatna is be.
Megtisztulna a piac.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.16. 13:53:23

@igi1: És ha én először H-Turul szeretném? (Mert ha nem jönne egyből össze, kezdhetném elölről...)
@atpijkamo: Bizonyos társadalmi csoportok valóságlátása és igazmondása élesen elkülönül a többségétől.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 13:57:15

@mrZigi: Nagyoin helyes! @平八: is megmondta, "A Peaches and Cream egy ritka proletár, prosztó, szar hely."

igi1 2014.05.16. 14:00:17

@atpijkamo: mégis odamennek szórakozni ingyé szal ez nem opcijó

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 14:02:51

@Kristóf.90: Az intelligens az két ( 2, Kettő, Zwei, Dvá, Two) "L" betű.

Tehát nem tévedtem sokat, és tényleg nem vagytok Mensások. Bár ez a barátod írásából is kiderült.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 14:04:01

@igi1: Megyek, keresek egy biztonsági droidot, és jól összeveretem magamat vezeklésképp.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 14:05:58

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Á, női ruhást csak nem rúgnak meg. Makszimum megdugnak.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 14:10:58

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Előbbit hasbarúgják, utóbbit Zsiráf ura kezelgeti.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 14:11:55

@Troppauer_Hümér: "nem vagytok Mensások."

:))

"De, a menzán kajálunk minden nap. Most hogy jön ez ide?"

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 14:13:12

@Troppauer_Hümér: "női ruhást csak nem rúgnak meg. Makszimum megdugnak."

Azért jobb vigyázni, és előtte lecsekkolni a aszakállát!

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 14:17:01

@atpijkamo: Valami hasonló választ várok az inteligenstől.

Troppauer_Hümér 2014.05.16. 14:18:16

@atpijkamo: :DD

Már csak a bal alsó madárfogás a bisztos módszer!

gyorossyerno 2014.05.16. 14:21:40

A fogalmazás és a stílus alapján olyan embernek ismertem meg a posztolót, akit ennél sokkal jobban össze kellett volna verni.
Botorság hátulról megveregetni a vállát egy biztonsági őrnek, beszólogatós megjegyzéseket tenni a sorban pedig szintúgy. Én azt hiszem így látatlanban, hogy a viselkedésével váltotta ki ezt a reakciót. Ami persze nem helyes, de mégis mire számított.
Az meg, hogy őt és barátait nem olyan fából faragták akik annyiban hagyják és az őr meg volt tőlük ijedve, nem összeegyeztethető ezzel a picsogással meg rendőr-hívással. Vagy a sprayzést is az váltotta ki, hogy az őr fenyegetve érezte magát.
Ja meg légyszi mondjátok már el mekkora sznob faszság sorban állni egy szórakozó helyre, amikor annyi van mint a szemét. A talaj ásványiságát kiemelő, csendes savú, barátságos színű dűlőszelektált bort osztottak, vagy mi volt?

kakukk11 2014.05.16. 14:36:08

Életre való vagy b+. Ha szóról szóra igaz amit leírtál, akkor is nem lett volna egyszerűbb kifizetni a beugrót és egy jót szórakozni?
Elvertek, lefújtak, megaláztak, elbaszták a te és barátaid estéjét. De legalább az erkölcsi fölény, egy kicsit a tied. Te még sokra viszed.
Remélem a melóhelyen is ilyen talpraesett leszel, és ha 4-ig van a munkaidő, de a főnököd megkér, maradj bent, akkor mondod majd neki, nono barátom, a munkaszerződésben 4 óra van írva. Legalább ekkora sikerre számíthatsz, legfeljebb kib@sznak, de az erkölcsi győzelem a tied lesz akkor is, és ez az amit senki nem vehet el tőled. Gratulálok!!!

Manyecska 2014.05.16. 14:37:28

@Kitalátor (másként) gondolkodó: képzeld szex közben az urát tökönrúgja mert a vállához ért. Az enyém már halott lenne:DD

hobbitroll 2014.05.16. 14:45:39

@AtiSnatch: én hozzátenném: vadász, vadász ...

Kristóf.90 2014.05.16. 14:59:58

@Troppauer_Hümér: Mert véletlenül kihagytam egy L betüt akkor egyből tök hülye vagyok? Kicsit általánosítás, de tényleg nem szép helyesírási hiba, fel is írtam magamnak egy fekete pontot. Ez volt az utolsó hozzászólásom, mert ahogy a szórakozóhely előtt, itt sem akarok vitatkozni, sőt időm sincs ilyenekkel foglalkozni. Remélem vannak akik megértették a történet mondanivalóját, azoknak pedig, akik pozitív kommenteket írtak, köszönöm!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 15:08:02

@Kristóf.90: "Mert véletlenül kihagytam egy L betüt akkor egyből tök hülye vagyok?"

Nem. Azért, mert kötözködsz vele, próbálsz ironikus lenni, de nem tudod még helyesen se leírni.

Kristóf.90 2014.05.16. 15:26:35

@atpijkamo: Még szerencse, hogy nem neked kell bizonyítanom, hogy le tudom írni helyesen :). De én legalább elismerem, hogy véletlenül elgépeltem. Próbálok kötözködni? Nem én írtam olyat, hogy beledobnék másokat a Dunába meg hasonlók. Mert szerinted azok intelligens (látod, sikerült) hozzászólások voltak?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 15:36:54

@Kristóf.90: "Nem én írtam olyat, hogy beledobnék másokat a Dunába"

Nem érted. Egyébként senki nem gondolta komolyan, hogy a Dunába kellett volna dobni a posztolót.

Ő megpróbált vicces lenni, te megpróbáltál vele szemben ironikus lenni, beletört a bicsakád a betűzésbe, ezt ő szóvá tette. Nem kell ezen megsértődni, több szót nem is érdemel.

Nyugodtan kritizáld a hozzászólásokat!

Kristóf.90 2014.05.16. 15:39:14

@atpijkamo: Beletört a bicsakám? Oké akkor a tied is! Köszöntem, a legjobbakat!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 15:42:23

@Kristóf.90: Ne engem kritizálj, te oktondi! Én csak próbálom neked elmagyarázni. Eddig jutottál a megértésben? Gratula!

McZozo 2014.05.16. 15:50:17

@Kristóf.90:
En egyetemi eveim alatt rengeteg szorakozohelyen megfordultam. Es sosem kotottek indokolatlanul senkibe sehol az orok. Sot inkabb azt tapasztaltam hogy amikor indokolt lett volna se avatkoztak be igy emiatt kisse furcsa az eset, DE ettol meg el lehethinni mert kivetelek mindig vannak. Es tegyuk hozza attol fuggetlenul hogy reszegek voltatok avagy sem tetlegesen fellepni nincsen joga egeszen addig mig ti nem kezdemenyeztek.
Viszont ami miatt sokan ugyancsak ketelkedhetnek mivel azt irja a poszter hogy meg gondolkodik a feljelentesen, amit azert nem ertek mert ha en tudom hogy nincs vaja fulem mogott akkor en ilyenen nem gondolkozom hanem azonnal feljelentek, szal nem ertem a hezitalas okat

McZozo 2014.05.16. 15:53:00

@kakukk11:
hozzatennem hogy pont az ilyen nyulberla hozaallas miat ttehetik meg a fonokok hogy kiskiralykodjanak, mert ha mindenki ugy alna hozza hogy csokolom munkaido 5 ig vagy tessek tulorat fizetni akkor hiaba rugna ki mert masik ember se cselekedne mashogy, de mig van ilyen nyulbela akit lehet szivatni addig megtehetik mert legfeljebb kirugjak a normalisat es nyulbelat vesznek a helyere :)

kakukk11 2014.05.16. 16:19:35

@McZozo: Lojalitásnak nevezik, amit jobb helyeken megbecsülnek és honorálnak.

ArnoldBácsi 2014.05.16. 16:33:56

@kakukk11: az a baj, hogy a jobb helyekből nagyon nagyon nagyon kevés van....

Kristóf.90 2014.05.16. 16:36:11

@McZozo: Sajnos a rendőr is megmondta, hogy felesleges feljelentést tenni, mert a biztonságiőrök összeszednek 8-10 embert tanuskodni, hogy mi kötekedtünk, plusz kiderül, hogy mi a nevünk, hol lakunk, stb. és lehet hogy rosszabbul járnánk. Sajnos ez így megy. Azért nem vállaljuk fel itt sem a nevünket, mert nem akarjuk hogy valami probléma legyen ebből. Meg nem nagyon érünk rá, vizsgák, államvizsga, stb. miatt folyamatosan bejárni egy ilyen ügy miatt. De örülök a kommentednek, hogy normálisan elmondtad a véleményed, köszönet érte! Amúgy eddig velünk sem fordult elő ilyen, bár eddig többnyire egyetem álltal szervezett bulikba jártunk, oda is csak félév elején meg félév végén, közben azért van elég sok dolgunk. De ezek után maradunk is azoknál a buliknál :)

igi1 2014.05.16. 16:45:16

@Kristóf.90: csak szólnék, hogy a retinens emberekről, mint a te fajtád, már külön listát vezet a rendőrség, hogy kik azok, akik csinálják a cirkuszt.

NEM ERŐSZAKOSKODOK, POFÁZOK A NÁLAM NAGYOBBAL ÉS ERŐSEBBEL!!!!!

kakukk11 2014.05.16. 16:51:42

@ArnoldBácsi: Ez így van. De lojális alkalmazottakból is kevés van, az itt megjelenő "az eladó bunkó volt/stb." posztok alapján.

igi1 2014.05.16. 17:00:53

Amíg meg ingyé akarsz és tudsz szórakozni, addig tele lesz a hely, akármilyen szar is.

Ha ti 23:45-kor érkeztetek oda, és 23:52-kor mondták azt, hogy záróra, olyan rohadt sokat nem haladhatott a sor 6 perc alatt.

Mert mire beengednek egy embert, arra kell egy kis időt szánni, és max. olyan 30-an lehettek előttetek. Ráadásul van, amikor nehezebb a bejutás is, gondolom, amikor ingyé van valami, ott a pórnép, vagyis a rendesebbje inkább kerüli ezeket a helyeket.

ptspts 2014.05.16. 17:09:42

A posztolónak köszönöm, hogy megírta az esetet, így a nyilvánosság is megismerhette, hogy milyen esetben mire számítson a vendég az említett szórakozóhelyen.

Ha engem a határidő előtt 8 perccel nem engednének be ingyen egy helyre, akkor én oda nem mennék vissza többször. Még akkor sem, ha a belépődíjigényüket teljesen udvariasan közölnék mindenkivel, és higgadtak maradnának, és a visszaszólóknak és a vállonveregetőknek is udvariasan válaszolnának (vagy épp nem méltatnák őket válaszra).

Egy másik helyen kerültem már hasonló helyzetbe, még késtem is néhány percet. A bejáratnál hosszú sor állt, és sok időben érkező vendég sem jutott már be időben. Mindenkit, engem is ingyen beengedtek, és csak azután kezdtek pénzt szedni, hogy elfogyott a sor. Azóta többször jártam ott, egyéb szempontból is elégedett vagyok a hellyel.

Aureliano Buendía 2014.05.16. 17:29:00

@atpijkamo: azért én megnéznék egy felvételt a posztoló hangnemére vonatkozóan is.

Ezt leszámítva azért érdekes....

Aureliano Buendía 2014.05.16. 17:33:51

És a csomagjaikat megnézték?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 17:34:02

@uraaam: Igen, ezt igényeltem én is.

Volt már ilyen, és aszem a derült ki, hogy nagyon megszépítette a posztoló a saját szerepét. Tudod, ilyen "hozzá se szóltam, de orrbavágott és letepert".

A haverja is, aki kommentelt, ilyen önérzetes csicska, neki szabad viccelődni másokon, de fordítva nem. Még nőniük kell.

Fiatal koromban nem tartottam sokra az öregeket. Öregen meg sok fiatalt nem tartok semminek.

ámulookbámulook 2014.05.16. 17:47:30

lQ-148 kényszerből anno dolgoztam az éjszakában, hogy eltartsam magam a tanulmányim alatt. Találkoztam hasonló utólag nyafogó, a szituban hangosan jogait harsogó bovdenharcosokkal... Nem jártak jól mivel a hasonló liberális nyafkák nem tanulták meg akinek van töke, az istennek báránya és nem birkája. Legközelebb ha nagy arccal púposkodsz jusson ez eszedbe és nézz a nadrágodba, ha van ott valami akkor kiállsz magadért, ha nem lesz, mint most sem volt akkor mehetsz árulkodni akár egy kisgyerek. Egy valamit ne tégy, ne kürtöld bele a világba, mert nevetséges leszel és szánalomraméltó. Sírás helyett fel kellene nőni.

Aureliano Buendía 2014.05.16. 17:47:48

@atpijkamo: bennem is átértékelődnek dolgok az idő múlásával.

Amúgy meg nem nevezem őket szarrágónak, mert elveik vannak. De ha már 8 perccel a fizetős előtt nem jutnak be, akkor miért nem vették elő az elveiket, és húztak el a gecibe máshol elkölteni a pénzüket?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 17:52:02

@uraaam: "nem nevezem őket szarrágónak, mert elveik vannak"

Hát nem tudom, zavaros. De mikor megütötte a biztonsági vállát, akkor nem vártam volna kevesebbet, mint egy paprikaspré.

Aureliano Buendía 2014.05.16. 17:55:14

@atpijkamo: részegen az ember bátrabb, és kevésbé méri fel a realitásokat.

Jelen esetben is ez történt. Ettől függetlenül a spray nem volt jogos dolog. Szerintem jogilag sem lehet alátámasztani a használatát.

DR. Smit Pal 2014.05.16. 18:00:02

A szitu eleg nyilvanvalo. Ott all a primitiv allatja. Valoszinu a 8 altalanost sem tudta elvegezni, es igy kompenzalja a nyomorult eletet, hogy idonkent megver egy vendeget.
Eleve ezert mennek az ilyenek biztonsagi ornek, szerintem meg a munkaszerzodesukben is benne van ezeknek, hogy kedvuk szerint verhetik az embereket.
A tulajnak meg tokmindegy, mert bevetel ugyis csak a drogeladasbol van.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.16. 18:00:03

@uraaam: Már írtam fentebb. Feszült helyzetben, ha ő üt és te kérdezel, akkor a következő pillanatban már a földön vagy.

A biztonsági őrnek kell tudni szóban kezelni a helyzeteket. De mikor tetlegességre kerül a sor, neki kell gyorsabbnak lennie. Úgy gondolom, hogy a nyikhajok annyit pattogtak, hogy ez volt a legjobb megoldás. Ahogy olvasom, meg is ollotta a helyzetet, nem volt utána konfliktus. Kéne a másik oldal leírása is!

Csillár 2014.05.16. 18:43:14

Ezek a szórakozóhelyek akkor mennének tönkre, ha nem lennének ott a "primitív orkok" (akik sok esetben iskolázottabbak, mint a "kivagyokénvagyok" "aztcsinálokamitakarok" tudálékos, kötekedő, bunkózó sorbanállók) akik nem engedik be a bentlévők közé a söpredéket. (Bár sok helyen a beengedett alakok is megérnek egy misét.)

Annak a "portásnak" te csak egy vagy a több ezer baromból, akit terelget éjszakánként, akinek vigyáz a seggére, és ha nem akar beengedni, akkor nem jössz a fasza gyerek szöveggel, meg nem hepciáskodsz, hanem vagy befizeted a beugrót, vagy nagyon kultúráltan, nagyon tisztelettudóan megkérdezed, hogy nem lehetne-e mégis. Ha nem akkor meg lenyeled a békát. De a posztolóék bunkó módon vergődnek, sőt, még utána is verik magukat, meg hátulról paskolják a "portást" meg ugatnak neki és akkor csodálkoznak, ha nem úgy alakul az este, ahogy tervezték. Hanem vagy egy bunkó paraszt, akkor sehol se lesz semmi bajod. Annak aki ott áll, annak se az az érdeke, hogy konfliktus legyen.

A rendőrrel meg szintén csak magadat égetted, mert ők is pontosan tudják ezek a 18-24 éves részeg egyetemisták mindennél rosszabbak, mindent jobban tudják, folyton csinálják a galibát, aztán meg nekik áll feljebb. De persze, hogy végig hallgat, persze, hogy normális, mert kötelessége.

Többek közt ezért is nem járok szórakozni, mert nagyon fárasztó a sok idióta akik előmásznak hétvégenként villogni.

őszinte részvétem a biztonsági őröknek. 15 évnyi bulizás alatt nekem soha nem volt velük bajom. Lehet bennem van a hiba? De nagyon sok olyat láttam, akinek volt velük baja, és azt is láttam, hogy mennyire nincs igaza, meg azt is, hogy én már hogy bevertem volna a pofáját, de ahhoz képest a porta csak meglegyintette és még mindig neki állt feljebb, meg verte magát a bejárat előtt, ahelyett, hogy elment volna már az anyjába.

Csillár 2014.05.16. 18:48:08

@DR. Smit Pal: Elmodom neked, hogy sok biztonsági őrnek az nem a főállása és meglepődnél, hogy egyébként kicsodák és micsodák. Az, hogy nagyobb és hajlandó ezt csinálni, az nem azt jelenti, hogy "nyolc általánost sem tudott elvégezni". A Pesten dolgozók jellemzően nyelveket is jól beszélnek a külföldiek miatt.

Amúgy én a kompenzálást inkább a másik félre tartom igaznak. Sokszor úgy kezelik őket, mint a láncra kötött őrző kutyákat, gondolják lehet hergelni őket, meg lehet a kemény gyereket játszani, aztán meg csodálkoznak, mikor elérik őket.

Répázó 2014.05.16. 20:49:37

Csak annyit, hogy a feljelentésen ne gondolkozz. Ez barátok közt is könnyű testi sértés. Jelentsd fel!!

McKinney 2014.05.16. 20:52:43

Éjfél előtt nyolc perccel javaslom az otthon alvást. Hasba se rúgnak és a pénzed is megmarad. Bónusz hogy a másnapod is szebb lesz.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.05.16. 20:55:50

@Csillár: Igen. Jó sok közülök fakabát, aki arra is képtelen, hogy eldöntse, nem megy fakabátnak, mert nem érdemes. Aztán nem él meg a fizetéséből és elmegy okosba' felvigyázni...

Répázó 2014.05.16. 20:57:41

@Csillár: Bármit mondasz, nem alkalmazhat fizikai kényszert, hacsak nem önvédelemből vagy a rá bízott személyek, illetven vagyontárgyak megvédése céljából, de ezen esetekben is arányosan léphet csak fel. (értsd: nem rúghatja a földön fekvőt stb...) A legtöbb biztonsági őr, egy seggfej, a szakma felhígult, ezt még a nagyobb cégek képviselői is elismerik. Ma már bárki lehet őr, csak nagydarabnak kell lennie és agyatlannak. A posztolónak üzenem, őrrel soha ne beszélj, ne próbálj hatni rá, ne kérdezz tőle. Ha kérdez valamit, egyszerűen, tőszavakban válaszolj, és röviden. Kerülj mindenféle kontaktust. Ha mond vagy kér valamit, tedd azt, mert nem érti meg úgy sem az érveidet, nem is tudja mi az az érv. Ha valamit a fejébe vesz, az ott is marad, a következő alvásig, amikor törlődik az agya, amibe egyszerre egy utasítás táplálható be. Ennyi! :-D

Atörökk 2014.05.16. 22:11:41

Kicsi rigó.
Pro primo először: ha nincs meg hozzá a fizikai háttered, ne amperkodj egy biztonsági őrrel.
Pro primo másodszor: tanuld meg, ilyen helyzetben mindig a biztonsági őrnek van igaza.
Pro primo harmadszor: ha mégsem, lásd Pro primo másodszor.

Taxomükke (UK) 2014.05.16. 22:39:12

@平八: Jogos volt a faszt.
Szerinted gondolom az is jogos, ha egy százhúsz kilós buszsofőr megüt egy terhes nőt.
B a r o m.

Taxomükke (UK) 2014.05.16. 22:41:11

@hagyma: Hagyd, hagyma, ezek teljesen hülyék.

igi1 2014.05.16. 23:08:25

@Taxomükke: téged is pofánverlek ha hátbaveregetsz vagy csak hátilról hozzám érsz

a nem beengedésért jogos a reklamálás

Ha 20:45-kor ment engedjèk be éjfèlig ingyé akkor is ha szakállas női nigger cigàny buzi zsidó netán

azért fel kéne mérni ésszel h 1 biztonsági őrrel szemben nem te leszel a nagymenő ha hátulról nekitámadsz

igi1 2014.05.16. 23:12:14

@atörökk: biztonsági őrnek em pofázunk vissza akkor se ha az beszól neked l
Ad acta elhúzod a csíkot és felelented

mivel visszaszólt és kezdegetett a nácigånyt is előveszik

1:1

nem 1:2 az őr javára

tudni kell félteni az irhádat
Szégyen a futás de hasznos

Aszitte a cigány h itt majd jöhet a jogaival oszt pofáraesett

Nem érti ez nem politika h ők romàk és joguk van szórakozni :)

igi1 2014.05.16. 23:15:10

@Dávid András: az meg látszani fog a felvételen h hátbab@szta az őrt

tehát a poszter fogja megszívni a végén és ezért nem meri feljelenteni

mert tudja h ő jobban megjárhatja

Szóval magát jelentené fel csak.

Atörökk 2014.05.16. 23:15:13

@igi1:
Ha nem emberkedsz, csak úgy nem fog beszólni az őr.

igi1 2014.05.16. 23:21:06

@atörökk: én elsunnyogtam volna megalázottan :)

Hajdú Peter 2014.05.16. 23:59:52

@Dávid András: Ja pontosan. A biztosagi orrel ugy erdemes kommunikalni, mint egy 2 eves gyerekkel. Nem erdemes semmi olyat tenni mondani, amit egy ket eves gyerek, elsore nem ert meg, kulonben utni fog. Lehet kifogasolni hogy miert ilyen hulyek, de hat ez van, ezeket az embereket, sehol mashol nem tudnak alkalmazni, semmire. Ok azok, akiket meg bkv ellenornek sem vesznek fol.

Csillár 2014.05.17. 00:25:08

Én csak azt nem értem, hogy a biztonsági őrök a hülyék, és csak ők, akkor hogy a búbánatba nincs a többségnek baja velük?

A szabályozgatással meg ki lehet törölni a seggünket fizikai kényszerítés nélkül vagy csak előírásos alkalmazással nagyon sok mindennek nem lenne értelme. Mit gondolsz a részeg fasza gyerekkel/csövessel/kancigánnyal el lehet szépen beszélgetni? Meg fogja érteni, hogy takarodjon azanyjába? Főleg, kezdjük ott, hogy akinek konfliktusa van a biztonsági őrrel, az már eleve nem az a fajta, akinek túl sok esze van. Lásd a posztolót, aki miután rájött, hogy ezek barom orkok és megverik, még akkor is odamegy veregetni a vállát, meg "gratulálni" neki. Basszus nekem csak ettől a leírástól kinyílt a bicska a zsebemben, hogy megveregeti hátulról a vállát és próbál úgy beszélni hozzá, mintha a seggéből húzta volna ki. Komolyan én még csodálom azt is, hogy lepaprika sprayzték és nem csak simán úgy ütötték, hogy ne látsszon.

Csillár 2014.05.17. 00:32:01

Más, egyszer pultban voltam, haláli volt. Volt egy hülyegyerek, olyan igazi hülye, volt vele baja a portának rendesen. Volt ott minden, szép szó, kivezetés, de a gyerek csak nem fogta fel, hogy jobb lenne elvonulni. Kapott is egy kicsit egy idő után. A végén székkel(!) támadt a biztonsági őrökre, ő beszopta, rendőrt hívtak rá. Ahogy az előadta magát a rendőröknek basszus... Ő az ártatlan áldozat, aki csak békésen szórakozni akart. Azt feltétlenül hangsúlyoznia kellett, hogy ő bizony egyetemista, ő nem olyan, mint ezek. A rendőr válasza az "én egyetemista vagyok, kérem"-re ennyi volt, érdekes fintorral a képén "mindjárt gondoltam...".
Lényeg a lényeg, végül sikerült tőle megszabadulni, de ő még akkor is szentül meg volt győződve róla, hogy neki van igaza. Viszont otthagyta a pulóverét. Másnap délelőtt visszajött. Józanul, lehajtott fejjel, behúzott nyakkal, sűrű elnézések közepette. Addigra leesett neki is, hogy ő volt a hülye. A posztolónak sajnos nem.

Vajmaci 2014.05.17. 07:06:07

Nem olvasom végig a kommenteket,lehet már írta más is.
De a poszt-tolónak írnám.
A paprika-spray hazánkban tiltott eszköz.Kapszaicin-tartalmű eszköz nem viselhető, és a töltőmennyiség is korlátozva van.Igaz ezt a kiérkező járőrnek tudnia kellett volna.
Naszóval...pontosítok.
Pontosabban közbiztonságra különösen veszélyes eszköz, aminek a rejtve hordásával is elköveti a szabsértést a delikvens.
Ergo ezért pláne fel kell jelenteni.
A kedvezményes díjtétel 50k az eljárás végén, de ha volt a parasztnak már hasonló ügye, akkor növekedhet!

Hogy ne keresse fölöslegesen.

175/2003 (X.28.) Korm.rendelet, különös tekintettel a 3. szakasz d. pontjára.

Répázó 2014.05.17. 09:22:32

@Hajdú Peter: Amúgy, természetesen vannak kivételek, de azokon elsőre látszik, illetve az első mondat után levágod. Van értelem a szemükben, ki tudják fejezni magukat, fel lehet ismerni. De ritka!

tsimike 2014.05.17. 15:29:57

Hmmmm. Korábban egyik ismerősöm szülinapját ünnepeltük itt. Lehet hogy akkor másik őrgárda volt, mert én nem teljesen ilyenekre emlékszem. Feltételezem hogy nem a biztonsági őr döntötte el, hogy meddig lehet beengedni az embereket, ő csak végrehajtotta amit mondtak neki. Más lenne a helyzet ha a posztoló után még pár embert beengedett volna, de erről nem írt semmit. Házhoz menni a pofonért...

Meridian74 2014.05.17. 21:44:55

Szarul csinálták... rossz volt a kérdés. Az őrtől azt kellett volna megkérdezni, hogy mennyi az idő? Ha azt mondja hogy 23:52, akkor a táblára mutatni, hogy 23:59-ig még ingyenes a bemenetel. Ha azt mondja, hogy 00:03 van, akkor kussolni vagy fizetni. Nem a te órád számít, hanem az övé.

Másrészt meg, ha megrúgnak, akkor én fújom arcon parikasprével, meg kenem be utána az arcát egy kis red savina krémmel, had örüljön neki.

平八 2014.05.17. 23:10:25

@Taxomükke: Attól függ ki a terhes nő. Ha az egyik hozzátartozód, akkor jogos. Ha bárki más, akkor természetesen elítélem. Szerintem ez így már jóval fairebb megközelítés.

Démonmac1 2014.05.18. 00:22:55

ingyen?
Inkább fizettél volna, és probléma megoldva.

Spamet nem küldünk rád (törölt) 2014.05.18. 08:52:17

@Vajmaci: Ezt mindenképpen említsd meg és akkor gumibottal vernek meg.

Valamiért minden nagypofájú, járdán bicikliző, kocsma előtt emberkedő, aztán itt rinyáló kölyköt Dávidnak hívnak. Szerintem bibliai utalásként választják ezt a nevet, hogy a kicsi, de bátor vitéz lenyomja a brutális pincért, biztonsági őrt.

A névválasztás másik verziójátt nem merem megemlíteni ezekben a nehéz időkben.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.19. 08:38:00

@Vajmaci: Mert "Kristóf" óder "Dávid" mobil szervesanyag-analizátort hord, esetleg az orra akkora, hogy szagra meg tudja különböztetni az önvédelmi permetek hatóanyagát? Ne fárasszuk egymást!
Már leírtam a múlt héten: ha úgy történt (volna) ahogy a poszter leírta és "Kristóf" kiegészítette, akkor súlyos törvénysértések valósultak (volna) meg a biztonsági őr és a kiérkező rendőrök részéről egyaránt.
De az eseményeknek ez a tálalása "nem életszerű". Magyarul (köztörvényes) hamis vádnak tűnik, és nem csak holmi (polgári peres)rágalmazásnak. Úgyhogy jobban járnak a begőzölt ifjak, hogy kijózanodva semmit sehová sem jelentgetnek, ha csak nem akarnak életszagú tapasztalatokat szerezni a rendőrségi fogdák, kihallgatóhelyek és bírósági tárgyalótermek vendégeként.
@Dávid András: "Ma már bárki lehet őr, csak nagydarabnak kell lennie és agyatlannak." Úgy látszik, nem vagy nagydarab. Különben tudnád, hogy kik lehetnek biztonsági őrök, és azt is felfognád, hogy biztonsági őrök helyett sok helyen bűnözőket és "sportegyesületeket" fogadnak fel feketén. Azokra a fiúkra sem vonatkoznak a törvények (talán még Ohm törvénye sem), ugyanúgy, mint az öntudatos bedrogozott partypatkányokra. Biztonsági őr még a támadójába sem rúghat bele, nemcsak a földön fekvőbe. Ha úgy tesz, megizélik (végül a cellatársak is a börtönben). Amire te gondolsz, azok a gyucsányista (talán) rendőrök voltak, akik nem ismerték egymást sem, és nem is volt parancsnokuk. (Ha lett volna parancsnokuk, annak kellett volna felelnie az arctalanított, azonosíthatatlan alárendeltjeik terrorcselekményeiért.)
@Spamet nem küldünk rád: Mi ez a provokatív hallgatás?

Csigorin 2014.05.19. 10:51:07

HA azt mondjak hogy fizetos a belepes, akkor nem hapogok es fillerbaszok, hanem kiperkalom, es orulok hogy egyaltalan beengednek ittasan.
Masik: nem utogetem a vallat senkinek, nagydarab biztonsagi ornek meg plane. Megkozelitem szembol, es elnezesturammal megszolitom, nem pedig hozzanyulok.

Ans1979 2014.05.19. 10:58:04

Nem olvastam végig az összes kommentet, de úgy látom sok itt a biztonságiőr...

Kívánom minden egyes trollnak, hogy egyszer ő kerüljön a sértett helyzetébe, és ugyanennyi empátiát kapjon.

Csigorin 2014.05.19. 11:00:23

@Ans1979: sose kerulok ilyen helyzetbe, azon egyszeru oknal fogva, hogy nalamnal nagyobbnak nem pofazok vissza, es senkit nem "veregetek vallon".

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.19. 11:05:59

@Csigorin: Akkor próbáld meg azt, hogy egy deci töménnyel beveszel egy extasyt, elszívsz egy rakétát és leöblíted egy energiaitallal, majd egy kis bélyeget a nyelvedre teszel! A Tunguz-meteort is levennéd mellel...

zooDoo 2014.05.19. 12:09:53

Nofene. A kocsmába már jegyet is kell venni!?

Oblivion01 2014.05.23. 13:43:39

@Kristóf.90: Szia! Látszik abból, ahogy Te és a barátod is írtak ,hogy értelmes emberek vagytok, szerintem igazatok van, és jól tettétek ,hogy értesítettétek a hatóságokat. Ne vegyétek figyelembe (már az írásukból is láthatóan) alulművelt, alpári hozzászólókat, és igazatok van, hogy megírjátok, mert itt nem a belépő ára, hanem az elv, és a konfliktusok kezelésének a módja volt a kérdéses, csak ezt sok gyengébb szellemi képessége egyén nem fogja megérteni!

MCTY 2014.05.26. 09:31:06

@Dávid András: Anyukádnak is egy utasítást lehetett az agyába táplálni....Vagy BASZ-NI (utána alszik) vagy SZOP-NI....Sajnos te az elöbbi melléktermékeként jöttél a nagyvilágra :) Ammyira jól leírtad hogy milyenek az egybites emberek , tudod mindenki azt ismeri és tudja amit otthon látott...szegény sajnállak.....Apuci csak inniii (utána alszik) anyuci meg baszni...szoval na nehéz életed volt kisköcsög...valszeg ha nekem nekiállnál bárhol egybiteskedni a seggedbe nyomnám a paprikasprayt nem a köcsög arcodba! Na ezt emésszed fasztarisznya!

MCTY 2014.05.26. 09:34:52

@Hajdú Peter: Jajjj szeva geci! Beszéljek veled is mint egy 2 évessel?
Na akkor 3 oránként szopj és aludj tovább!!! Geciputtony!

Répázó 2014.05.26. 10:45:20

@MCTY: Szerintem gondolkodhatnál mielőtt ilyen stílusban egy nyílvános oldalon személyeskedni kezdesz, de valószínűleg nem tudsz. Undorító, okádék ember vagy és így is fejezed ki magad. Hogy rám mondasz bármit, nem érdekel, de ahogy a szüleimet minősíted, az egyszerűen elfogadhatatlan. Ahogy az irományodból kiolvasom, biztonsági őr lehetsz és örülök is, hogy megnyílvánultál, mert minden mondatod csak alátámasztja mindazt, amit az őrökről megfogalmaztam. Aki most kapcsolódik be, annak idézem mit írtam róluk:

"A posztolónak üzenem, őrrel soha ne beszélj, ne próbálj hatni rá, ne kérdezz tőle. Ha kérdez valamit, egyszerűen, tőszavakban válaszolj, és röviden. Kerülj mindenféle kontaktust. Ha mond vagy kér valamit, tedd azt, mert nem érti meg úgy sem az érveidet, nem is tudja mi az az érv. Ha valamit a fejébe vesz, az ott is marad, a következő alvásig, amikor törlődik az agya, amibe egyszerre egy utasítás táplálható be."

Erre válaszul egy vélhetően biztonsági őrként dolgozó véglény:

"Anyukádnak is egy utasítást lehetett az agyába táplálni....Vagy BASZ-NI (utána alszik) vagy SZOP-NI....Sajnos te az elöbbi melléktermékeként jöttél a nagyvilágra :) Ammyira jól leírtad hogy milyenek az egybites emberek , tudod mindenki azt ismeri és tudja amit otthon látott...szegény sajnállak.....Apuci csak inniii (utána alszik) anyuci meg baszni...szoval na nehéz életed volt kisköcsög...valszeg ha nekem nekiállnál bárhol egybiteskedni a seggedbe nyomnám a paprikasprayt nem a köcsög arcodba! Na ezt emésszed fasztarisznya!"

És egy másik bejegyzése: "Jajjj szeva geci! Beszéljek veled is mint egy 2 évessel?
Na akkor 3 oránként szopj és aludj tovább!!! Geciputtony!"

Nost ha ezek után valaki nem látja bizonyítottnak az állításaim, az nézze meg jobban, a stílusbeli különbségeket, melyen abszolút kirajzolódik, az intelliganciszint különbség.
Mégegyszer, köszönöm neked, hogy megnyílvánultál, nyugodtan dőlök hátra és úgy érzem, pontosabban meg sem fogalmazhattam volna a véleményem, a biztonsági őrökről. Köszönöm!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.26. 10:51:28

@Dávid András: Haggyad, nem érdemes. Szegény kiscsicska, otthon veri az apja, itt éli ki magát. Kár a karakterekért.

labi 2014.05.27. 14:39:02

Nos, hasbarúgás után visszamenni vállat veregetni, erre mit mondjak...
"Natural selection at work" vagy mi...

Krisz101 2014.05.30. 08:02:24

@igi1: te idióta, honnan veszed hogy cigányok?? Olyan hülyeségeket beszélsz, hogy csak nézek... Írja a gyerek, hogy államvizsgázik!! Szólni a rendőröknek ciki, meg gyávaság... De nagyobb darab embernek meghunyászkodni az nem... Amikor tudja, hogy neki van igaza. Ez az ország a korrekt kuverokról híres, kérdezd Simon Tibort, vagy akit hajógyárin a jeges Dunába dobálták, emberkedett biztos, a te idióta felfogásod szerint. Kritizálod a gyerek stílusát, amikor teljesen kulturáltan beszél, miközben te egy agresszív kapanyél vagy. Ne itt rejszoljatok már :-/

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.06.02. 21:50:04

@Csigorin: Éljen a jogállamiság meg a demokrácia!
Bár te még az őskornál tartasz, ha jól látom (ott volt az a törvény, hogy az erősebbnek van igaza).
süti beállítások módosítása