Tékozló Homár

TELEtéboly a TELEnornál, TELEatököm

2014.07.16. 08:42 | Homár Hilda | 45 komment

 slkbm.gif_500x281

Na, ide egy saller, oda egy koki alapon a tegnapi T után jöjjön a Telenor, a vigasztalhatatlan ügyfél és Szomi Batmant. Az ügytípus (túlfizetés) és annak kezelése (lehetetlen) egyébként szinte szóról-szóra megegyezik.

Kedves Homár,
már csak Te és a köznép ereje segíthet. Vigasztalhatatlan vagyok. Úgy kb. 15 éve hűséges ügyfelei vagyunk a Telenornak leánykori nevén a Pannon-nak. Mint, ahogy azt már más szolgáltatónál is megtapasztalhatták sokan, ez semmit nem jelent, pont a hűséges ügyfél fejét tojják le a legmagasabbról.

Még májusban történt egy szomorú esős napon, hogy a bankomtól érkezett egy üzenet, hogy nem tudták levonni a számlámról az összeget az én drága barátom a Telenor számára. Upsz! A lepcses szánkat, a szószátyár mindenit! Többet beszéltünk, mint ameddig a takarónk ért. No, sebaj. Telenor online oldalára felnézek, számla befizet, no para.
Azám! Kedvesünk a Telenor, mert bízik a régi ügyfélben, csekken is kiküldte a szóban forgó számla értékét. Lelkes családom pedig nyomban be is fizette. Mert már egyszer megjártuk, hogy pár nap csúszás miatt korlátozták a kimenő hívást. Az is egy csúnya beszélgetés volt a drága ügyfélszolissal, de ez már régi ügy, elmúlt, már nem fáj.

Szóval, felhívtam egyszer, kétszer... ötször, hatszor az ügyfélszolgálatot, panaszkodtam, leveleztünk, hogy legyenek olyan kedvesek és utalják vissza a pénzemet, mert a csoportos beszedés miatt csak görgetődik ez az összeg, mivel nullás számlát képtelenek kiállítani. Számla jön, bank utal, ügyfél pislog.

Múlt hónapban áttörés. Felhív valami kisasszony, hogy semmi baj, utalnak, kéri a számlaszámot. Egyeztetünk, naptárban megjelöltem a NAGY napot, mikor jön a zsé. Ennek már egy hete, mármint az utalás várható időpontjától számolva. Most azt játszom, hogy minden nap küldök egy kedves hangvételű panaszlevelet. Had ne mondjam törik magukat, hogy rendezzék soraikat.

Ebbe a nagy online mátrixban mindent el lehet intézni telefonon és online, mert az ügyfél kényelme az első. Gondoltam egy remek napon, amikor a főnököm is felpaprikáz, vagy a munkatársak kiborítanak, mint egy harci kakas az első irodájukban ráborítom az asztalt az egyik szerencsétlenre. De valahogy mindig elmegy a kedvem mikor már haza felé megyek, hogy még egyszer elregéljem egy semmiről nem tehető ügyfélszolgálatosnak, hogy mi a nyűgöm.

Persze eszembe jutott a Fogyvédelem is, de ők is egy kiherélt hivatalnokokból, akta tologató emberekből álló banda, akik hónapokig leveleznek veled, de érdemben semmi nem történik.

És az már csak egy kis plusz, hogy júliustól emelkedtek a telefonos szolgáltatások árai, így már akkor is csilliárdokat fizethet mindenki, hogy fel sem emeli a telefonját. :)

A Tékozló fogyasztó mindenit!

Üdvözlettel:

-dzsiibii-

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2014.07.16. 08:44:21

Ébresztő, FEEEEL! lusta banda:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.16. 08:49:13

most erre mijafaszomat lehet írni, hogy ne offoljak?

BaLee 2014.07.16. 08:53:04

Én egy hasonló storyban egy másik szolgáltatónál ugyanígy jártam. 3 hónap után írtam a fogyasztóvédelemnek akik hiába állnak kiherélt hivatalnokokból, kiküldenek a cégnek egy felszólítást amire 8 napon belül válaszolniuk kell, vagy simán mehet az akár 1 milliós bírság is, hidd el azzal már foglalkozni fognak.
Főleg hogy ilyenkor minden az üggyel kapcsolatos anyagot meg kell küldeniük a fogyasztó védelemnek (panaszlevelek, telefonosbeszélgetések stb.)

Az én esetemben ha lesz fejlemény lehet megírom ide. Még tart a 8 nap...

Tisztviselőtelep 2014.07.16. 08:59:12

Valaki hozzon egy kávét, egy cukor kis tej. Köszi

Csigorin 2014.07.16. 09:02:38

Meg kell oket fenyegetni, hogy ennyivel meg ennyivel tartoznak, ha nem egyenlitik ki nyolc napon belul, vegrehajtast kersz, es elarverezteted a fejuk folul az irodat.

Vagy ez csak forditva mukodik? :)

Atörökk 2014.07.16. 09:02:59

Mindent el lehet intézni onlány. Amíg te fizetsz a szolgáltatónak.

killerkaller 2014.07.16. 09:09:30

A szolgáltatók nem szeretnek pénzt visszafizetni, a jóváírás járhatóbb út. Ebbe az irányba lehet mozdulni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.16. 09:12:46

A poszt alatt hatalmas Telekom-reklám.
Minden másra ott a EC/MC.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.16. 09:15:32

Addig addig alakítgatták ezek a nevüket, hogy most már majdnem egyforma. Mi az a két bötű? Suttyó Elek tunyogmatolcsi lakos simán összekeveri.

Atörökk 2014.07.16. 09:16:28

@agresszív kismalac:
Azonnal írok egy Gastlandos ellenposztot!

Dezsike 2014.07.16. 09:28:45

Borzasztó, hogy miket meg nem engednek maguknak a szolgáltatók. Nekem egyszer a T-Mobil egy egyszeri, 500 Ft-os kedvezményt nem jóváírt, hanem beterhelte. Bár a panasz után a következő számlán jóváírták a tévedést és a kedvezményt is, de attól még befizettették velem a tévedést, és a következő számla lett kevesebb. És ha ez a tévedés véletlenül pár nullával több? Megrövidítenek 50.000 Ft-al egy hónapra, ha úgy gondolják, ha meg nincs ennyi fölösleges pénzem korlátoznak, mert ők tévedtek?

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2014.07.16. 09:29:08

mindamellett, hogy igazad van, nekem furcsa, hogy befizeted a tartozást, de a családnak nem szólsz erről, ők pedig nem csodálkoznak, hogy ismét működik a mobil.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.07.16. 10:14:30

Mondjuk abban sajnos semmi meglepő nincs, hogy így viselkedik a szolgáltató, abban már inkább, hogy semmivl nem lehet megoldani egy ilyet.

metal · http://electric.blog.hu 2014.07.16. 10:23:44

"mert a csoportos beszedés miatt csak görgetődik ez az összeg, mivel nullás számlát képtelenek kiállítani. Számla jön, bank utal, ügyfél pislog."

Ez mekkora orbitális baromság! A kiállított számlán fel kell tüntetni az aktuális egyenleget (amiben szerepel a túlfizetés), és az alapján kell megállapítani a fizetendő összeget. Magyarul a következő számlával simán rendeződne a dolog, de a nagyon tudatos (és nagyon sötét) ügyfél keveri a szart.

helianthus 2014.07.16. 10:27:35

Az ősi módszerek (baccpapucs, asztalverés) már nem jáccanak?
Nem becsülném le az egyszeri ügyfélszolis hatalmát. Ha akarna, a végère járhatna.
Persze nem akarnak, nehogymá ők dolgozzanak vele, amikor annyian dolgoznak a cégnél.
Fogjuk meg és vigyétek! :/

helianthus 2014.07.16. 10:58:48

Kiteregettem. Tyuhajja idő van. Igi tuti nem fázik.

helianthus 2014.07.16. 11:04:09

@Bogoj: szerintem poszter utalt, aztán jött csekk, anyu meg gyorsan befizette, mert megijedt, hogy nem lesz teló. Előfordul az ilyen. Már az ia baj, ha az ügyfél fizet?
@metal: kérdés mekkora az összeg. Ha 10-20 ezer Ft, én is visszakérnèm rögtön. Kellhet az a hónap vègén.

Rosszindulatú Vászka 2014.07.16. 11:27:39

Kéne már egy rendes telefontársaság. Hívhatnánk pl. Matávnak, vagy Nemzeti Távrecsegőnek. Esetleg Nemzeti Stabilnak.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.16. 11:37:53

@Rosszindulatú Vászka: Á, a Postára kell bízni, mint régen. Azok maximálisan megbízhatóak. 13 évi várkozás után nekem is pik-pak bekötötték a telefont. Igaz, hogy másnap kiesett a falból a konnektor, amilyen barbár módon tették fel. az U szögek viszont tartottak rendesen az ajtófélfában.

CsakMintTe 2014.07.16. 11:43:24

Nos, a Telenor védelmében: az elmúlt 3 hét alatt egy kedves ügyfélszolgálatos hölgy kezét-lábát törte, hogy én megkapjam, amit eredetileg szerettem volna, és úgy, ahogy eredetileg szerettem volna. (Egészen röviden: telefonvásárlás céges előfizetésre úgy, hogy a tarifa nem céges és oly régi, hogy a rendszerük már kezelni sem tudja, a cégben én már nem vagyok tag, aki meg tag, az beteg, nem tud személyesen befáradni.)

Ennek tulajdonképp egy titka van: ügyfél ne rontson el semmit (lásd befizet(het)etlen számla). Ugyanis nem a régi ügyfelet tojják le, hanem a nem fizető ügyfelet. Nem érdekes, hogy utólag fizet, az sem, ha kétszer fizet utólag. Időben kell, akárhogy is. Akkor meglepő módon működik az ügyfélszolgálat.

(Még úgyse kérdeztem soha: posztert már lehet? :) )

helianthus 2014.07.16. 11:50:30

@CsakMintTe: nem nem fizetett. Csop.beszeden van korlátja, nem tudtak vonni, mert többet beszélt (szvsz extra profitot termelt). Kapott smst befizette. Persze az sms és befizetés között eltelhetett több év is.
Ja; nem.
Akkor miről beszélünk?

CsakMintTe 2014.07.16. 11:55:04

@helianthus: De nem fizetett. Mert ott volt az a korlát, amire nem figyelt. Pedig beszélhetett volna kevesebbet, vagy megemelhette volna a korlátot. Egyiket sem tette, tehát a pénz nem ért oda időben, ahova kellett volna. Hiszen ha odaért volna, nem kapott volna kiscsalád csekket.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.16. 11:57:12

Süti illata van a balujjaimnak, milyen érdekes.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.16. 12:03:40

@Kellemes Zérókomponista:
-Pincér! Ez a kávé punciszagú!
-Próbálta az úr a másik kezébe fogni a csészét?

Rosszindulatú Vászka 2014.07.16. 12:07:34

@Kellemes Zérókomponista: aki viszkető seggel alszik el, büdös kézzel ébred.

Printyő12 · http://howtoviewprivateinstagramphotos.blogspot.com 2014.07.16. 13:29:00

Nem is értem mit vártok bármelyik nagy mobil szolgáltatótól, egyik se normális, eddig még a legnormálisabb tán a Voda, de őket se kell félteni...

2014.07.16. 14:05:49

Megint az ügyfél a hülye: befizeti két példányban aztán még a csoportos megbízást is meghagyja, hadd vonják le. Az ilyen bonyolult esetekre nincs felkészítve a pannon szar rendszere.

2014.07.16. 14:07:09

@Csigorin: miért a szolgáltató ugráljon, ha a hülye ügyfél duplán fizetget. Ki kérte hogy ilyen ostobaságot csináljon ???
nehogy a pannon törje kezét lábát emiatt.

2014.07.16. 14:09:14

@dr. phil. Sün‼ ツ: csak esemessel. dupla befizetéssel duplapluszba megy át :-)

EvilHedgehog 2014.07.16. 14:09:46

Csoportos beszedésit egye meg a moha
Ha lemondod a banknál nem lesz bajod soha
A beszedési díjból kérj egy netbankot
Elutalod szépen, s baszhatják a sarcot

Tinódi lantos Nemesprém

Benoke2 2014.07.16. 15:20:12

Tessék váltani! Nem biztos, hogy máshol jobb, de lehet olcsóbb.. :)

McZozo 2014.07.16. 17:08:54

@metal:
Latszik megnem voltdolgod ilyen ceggel. Az nem ugy van hogy csak ugy jovairnak egy banki vagy csekkes befizetest egy egy allandoa utalasos szamlara.
de jobbakat is tudnak tenni. nekem volt hogy testverem elment nyaralni es megkert hogy fizessem mar be a csekkjeit. En lusta ember leven nem mentem el postara hanem atutaltam interneten. szepen kitoltottem mindent megadtam ugyfelazonositot szamlaszamot utalasi azonositot mindent. Ezek utan mikor hazajon lecseszett hogy nem utaltam. mert mennek a felszolitasok. Erre utana kerdeztunk es kiderult hogy szolgaltato minden megadott adat ellenere az utalasom betette az en szamlamra hiszen ugyanarrol a szamlarol jott nekik igy csak az enyem lehet. Igy nalam tulfizetes lett nala meg kesedelem. Mondtam nekik na bravo

Aureliano Buendía 2014.07.16. 17:22:40

Pannongéeseeeeeem, a zélvonnaaaal.

Dr. Panasz Muki 2014.07.17. 16:43:17

Sokat voltam külföldön, a bejövő hívásokat emiatt nem vettem fel, hanem a külföldi telefonomról visszahívtam őket (olcsóbb volt....). A Telenor megcsinálta azt, hogy átirányította hangpostára a hívást (gyk: üzenetrögzítő) és ezt kiszámlázta roamingként.....
Trolloknak: nem, nem én hívtam a hangpostát, SOSEM hívom fel a hangpostát.
Semmit nem csináltam, hónapokig egyetlen hívás sem történt a telefonon, minden ment a gyári hangpostára. Ami alapesetben ingyenes.
Az volt a válaszuk, hogy a külföldi partner így számlázta be, és ők semmit sem tudnak tenni.... Hát mondom, dehogynem.
Panasz panasz hátán, elküldtek a vérbe, egészen addig amíg be nem jelentettem az nmhh-nál és az nfh-nál és megkérdeztem tőlük, hogy meddig szeretnék emelni a tétet.
Végül rájöttek, hogy mégiscsak igazam van, és visszautaltak kb. 50000 forintot, de korrekt, a számlával összevethető elszámolást nem küldtek.

Aureliano Buendía 2014.07.17. 17:16:02

@Dr. Panasz Muki: anno, mikor telefonom lett, a csengőhang beállítása után az volt a következő, hogy kilőttem a hangpostát. majd, mikor előfizetéses lettem, ismét.