Napalm nem egy csalódott vagy kiakadt ügyfél, hanem egy megviselt ügyfélszolgálatos, aki a hét elején írt levelet azért, hogy reagálhasson majd, ha bepanaszolják egy ügyben. Az érintett vásárló csak lóbált a Homárral, egyelőre nem csapott le vele, Napalm viszont gondolta leírja, milyen az élet a pult másik oldaláról nézve, illetve mire kell/kéne figyelnie a vásárlóknak a garancia témakörében. Hasznos holmik rovatunkból.
Sziasztok!
A napokban jeleztem felétek, hogy ha előkerül egy panasz, akkor szeretnék rá reagálni. Nos a blogot olvasva nincs még fent a poszt, talán nem is veszi a fáradtságot, bár nekem napi szinten küld x oldalas leveleket az ügyfél. Szeretném megfordítani a dolgot, mert mostanában sok hasonló 'panasz' merül fel, és kiváncsi vagyok a hozzászólók véleményére, azon kívül, hogy hülye a posztoló. A márkát amit képviselek viszont kihagynám a történetből, mert igazából nem releváns, mivel más márkák kapcsán is olvashatunk ilyen "problémákról". Ha úgy érzed, hogy a bejegyzésnek van információértéke, kérlek tedd elérhetővé.
A mobiltelefonok garanciájáról illetve az ezzel kapcsolatos ügyintézésről időről időre felmerülnek posztok, amire vagy reagál az érintett gyártó, vagy nem. Én egy nagyobb márka képviselőjeként olvasgatom ezeket a bejegyzéseket, és azt vettem észre, hogy a felhasználók elképzelései a garanciát, jótállást, szavatosságot illetően köszönőviszonyban sincsenek a gyártók felhasználói feltételeivel, amelyek, tegyük hozzá, megfelelnek a magyarországi jogszabályoknak.
Az egyik legsűrűbben előforduló panasz, hogy a készüléket beküldik egy adott hibával, és az illetékes szerviz küld egy árajánlatot a javításra, mert mondjuk törött a kijelző, vagy sérült a gép burkolata. A felhasználó fel van háborodva, hogy a kijelző már 6 hónapja törött és annak semmi köze nincs a jelzett problémához, legyen az kamera, szoftveres gond, akármi. A fizikai sérülést azonban minden gyártó garancia elvesztésével díjazza. Ha a gépen ilyen jellegű hibát találnak, az a telefon, tablet már nem minősül garanciálisnak és ahhoz, hogy a jelzett hibát kijavíthassák, a garanciát helyre kell állítani, ezért megy az ajánlat a kijelző, vagy burkolat cseréjére. Ezeket a helyzeteket egy párszáz Ft-os biztosítással ki lehet kerülni, és egy 5-6 ezer Ft-os éves biztosítási díj egy sokszor több,mint 100 ezer Ft-ba kerülő gép esetén nem tűnik vészes kiadásnak, de ez persze a felhasználó döntése.
A másik visszatérő panaszforrás, hogy a telefonra az ügyfél cserét kér, vagy pénzvisszafizetést esetleg csak garanciális javítást, de teszi ezt a garancia lejárta után. Tudni kell, hogy Magyarországon a szervizben eltöltött idővel hosszabodik a garancia, azaz ha leadom javításra és 2 hét múlva kapom vissza, akkor két héttel van kitolva a garancia, függetlenül attól, hogy a szervizben esetleg csak 1 napot töltött a telefon, a többit utaztatták. A felhasználó szempontjából ez nem számít. Egyes javítások is hozzátesznek a garanciaidőhöz, fődarabcsere esetén 12 hónap, egyes javítások, márkától függően 3 hónap extrát jelentenek. Egyszer azonban lejár a garancia a gépről, és ekkor az ügyfél hiába emlegeti, hogy mennyire nem elégedett a termékkel, sokba került annak idején mikor vette, stb. Ha a termékre érvényes garancia lejárt, a javítás fizetős lesz. Nincs olyan gyártó ami ingyen végez el javítást, ha az adott termékre már nincs garancia. A garancia többnyire 24 hónap teljes körű, ami a fentieknek megfelelően kitolódhat, de azt követően bármilyen javítást szeretne az ügyfél, a zsebébe kell nyúlnia.
Garanciát illetően vásárláskor érdemes odafigyelni, hogy a hivatalos partnerek a legtöbb márkát 24 hónap teljes körű garanciával kínálják. A szolgáltatók előszeretettel írják a 12 +12 hónap garanciát a garanciajegyre abban bízva, hogy a második etapban már nem nekik kell ezzel foglalkozni, de két félidő között nincs különbség, ugyanúgy teljes körű garanciát jelent. Azok a cégek amelyek 12 hónap hardver és 12 hónap szoftver garanciát vállalnak, vagy 12 hónap szoftvergaranciát vállalnak, esetleg pénzért árulnak extra garanciát, már a zavarosban halásznak, és nagy valószínűséggel megtévesztik a vásárlót, hiszen olyan, hogy szoftvergarancia nem létezik. Ezek a forgalmazók valószínűleg olyan forrásból származó gépeket árulnak amelyeknek nem feltétlenül lehet érvényesíteni a gyártó részéről a garanciát, ha van rá egyátalán. Ezt egyébként a vásárlást megelőzően egy IMEI vagy sorozatszám elkérésével, és az illetékes ügyfélszolgálattal való egyeztetéssel lehet leellenőrizni.
További jó munkát!
Napalm
Antalbaba 2014.07.25. 09:10:48
D2 2014.07.25. 09:12:18
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 09:12:39
Vienna calling!!!4!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 09:17:58
Ez teccik!4!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.25. 09:20:23
Pl. szürekimport.
De különben a vevő szempontjából ez mindegy; ha megvette egy boltban, arra adni kell garit.
Tudnék mesélni a hivatalos szervizek által kókányolt cuccokról is...
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2014.07.25. 09:22:17
Van mindig délelőtti és délutáni poszt, szépen ütemezetten. Nem az van, mint Jackyll és Szily idejében, hogy akkor posztoltak, amikor eszükbe jutott. Volt, hogy kinyomtak egymás után 3 posztot, aztán alig győzött az ember elsőzni, utána meg napokig nem volt semmi.
Homár Hilda for president!
maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.25. 09:23:36
Aullah 2014.07.25. 09:24:19
Ja... hogy a MO jogszabályok szerint minden rendben van? Hát akkor mindenki menjen haza. Gondolom a banki hiteleknél is be lehet dobni, mert végülis minden rendben volt.
2014.07.25. 09:31:34
Stréberkedünk stréberkedünk? :)
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2014.07.25. 09:34:13
Na, azt biztosan nem. Vagy, ahogy a költő mondja:
Nem lehet fáradtságot venni,
a szegény néha gazdagabb.
Amiről azt hitted, hogy szép lesz,
csak egy múló pillanat!
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2014.07.25. 09:35:25
2014.07.25. 09:40:23
Egyesek milyen hülye nevet tudnak maguknak adni! Napalm! Nem lennék ott a keresztelőjén!
Martinicske 2014.07.25. 09:41:54
CorsairS 2014.07.25. 09:42:07
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.25. 09:43:43
háromlábúbogár (törölt) 2014.07.25. 09:45:46
Melyiktek volt? Most vallja be :-D
Dr. Kix 2014.07.25. 09:45:49
@estrella negra: Engedd meg, hogy gratuláljak és sok sikert kívánjak a jövőre nézve. :)
"But I being poor, have only my dreams, I have spread my dreams under your feet, tread softly because you tread on my dreams. "
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.25. 09:45:58
2014.07.25. 09:48:22
Gondolta Stirlitz és leszállt a hintalóról.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.25. 09:49:32
Nem hintalovas volt a cím.
Arculatervin 2014.07.25. 09:58:09
Manyecska 2014.07.25. 10:01:14
napalm 2014.07.25. 10:03:27
na most elolvasom ap osztot.
joska61 2014.07.25. 10:03:40
Manyecska 2014.07.25. 10:06:15
További Magyar Hang 2014.07.25. 10:06:51
Természetesen nem ázott be a készülék, a gyári csomagolásból elővéve alapvetően gyári hibás volt, fedett helyen lett pár órát próbálgatva, hátha elindul, aztán ment vissza a dobozába és úgy a szerződött szakszervizhez.
El lehet képzelni mi megy a szervizben:
- Te, Józsi! Itt ez a telefon, vadi új, nem indul el, mit csináljak vele?
- Nehogy szétszedd! Csomagold vissza és baszd mellé a sablon levél1-et: A készülék főpaneljén oxidáció nyomai láthatók, ezért a szerviz javaslatára a gyártó a garanciát visszavonta.
Megtörtént eset.
napalm 2014.07.25. 10:08:15
feltöltőkártyás "konstrukcióhoz" nem tudok biztosítást kötni mert az nem evilági!!!!4!!
csak a havidíjasok kiváltsága.
miért is?
ugyanannyiért vettük a készüléket b+, akkor kössé velem is biztosítási szerződést!
ennyi!!44!!
maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.25. 10:08:29
Sőt, szerepeltem már 2008-ban egy Homár-cikkben.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.25. 10:08:30
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 10:08:59
Az Aldit kifelejtetted!4!!!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.25. 10:10:49
Atörökk 2014.07.25. 10:12:16
Manyecska 2014.07.25. 10:14:00
Antalbaba 2014.07.25. 10:15:07
Atörökk 2014.07.25. 10:18:00
Várom, hogy hasson a KV, akkor kakilok.
Benoke2 2014.07.25. 10:18:42
"megfelelnek a magyarországi jogszabályoknak" - Lehetséges, hogy megfelel a törvényeknek, de ez a felhasználót baromira nem érdekli ha elégedetlen. Szóval az alapkövetelmény, hogy a jogi környezetnek megfeleljen, ez nem szuperlatívuszokban értendő, hanem ez kötelező, vagy el lehet innen menni. Ez viszont messze nem elégséges minden szempontból. A leírtak egy körbe tartoznak, ha a felhasználó így vagy úgy lejárt garanciával próbálkozik. A sokkal nagyobb szelet az mikor a gyártó kvázi hülyét csinál a vevőből, próbálják szívatni, és nem garanciában megoldani az ügyet, esetleg eltolni a garancia lejártáig, hogy lehessen a zavarosban halászni, hátha nem lesz belőle nagyobb balhé és bírósági ügy... Az hogy nagy cég az nem teszi vonzóvá a garanciáját, nem ismerek olyat akinek garos baja lett volna ilyen modern elektronikával (Telefon, tablet) és nagy gyártó terméke lett volna, akit ne szívattak volna halálra itthon. (Egy kollégámnak garon kívül ingyen megoldották a problémáját - pitiáner probléma volt -, de ez külföldi szervizben történt, itthon kategorikusan elutasították még a fizetős javítást is.) Szóval a bejegyzés az esetek 1% -ról szó amit ide körmöltem pedig a maradék 99% -ról. Csodálkoznak a gyártók, ha az emberek tesznek a garanciára, sőt lassan a márkára is, és kínai dzsunkákat vesznek, ami tegyük hozzá nagy átlagban semmivel sem rosszabb, de legalább biztosan tudják, hogy nem kell a garanciális szívásokét felárat megfizetni. Majd ha megfelelő szervezettség és hozzáállás lesz minden oldalról, akkor oké, de a cél ugye nem ez. Vásárolt háztartási gépeknél esett le az állam a garos ügyintézésen, mert sokan csak lesajnálják, aztán odatették magukat alaposan, nagy márkával meg csak szívatnak... Szándékosan nem írtam márkákat. A biztosítás is csak akkor ér valamit, ha a cég valóban megfelel a szerződésben foglaltaknak, mert ez ugye nem mindig szokott így lenni. Arról már nem is írok, hogy a szervizben töltött időt nem szeretik elismerni a gyártók... Természetesen tudjuk, hogy idegileg megterhelő az ügyfélszolgálat, mert a sok hülye őt nyúzza, mert nincs más akit lehetne miközben a szabályok, meg a főnökök keverik a fortyogó tudjuk mit.
Manyecska 2014.07.25. 10:23:29
InTheGajd 2014.07.25. 10:40:49
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 10:41:44
Én má vótam!
Kéccer, mer péntek van!4!!
Atörökk 2014.07.25. 10:49:11
Köszbe' má én is vótam!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 10:54:26
Hogy on is legyen:
A telefónt nem vittem magammal, nehoty beázzon!!!4
Atörökk 2014.07.25. 10:56:20
Mosmár én se. Amíg garancijális vót, addig leszartam!
herk 2014.07.25. 10:57:38
Nem azzal van a gond, ha lejárt a gari és az ügyfél mégis garis javitást kér. Mert ez sima ügy.
Hanem azzal, ha még garis az eszköz, az ügyfélnek van igaza, mégis bszakodik a szerviz.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.25. 10:59:39
Troppauer_Hümér 2014.07.25. 11:00:13
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.25. 11:14:33
Azt már nem is mondom, hogy kéne egy olyan törvény, hogy egy adott gyártó bármelyik termékével bármelyik országban kellene foglalkozni, amelyik országban van képviselete. Az IFA 5 az itthonis IFA 5 meg Németroszágban is.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.25. 11:17:23
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 11:19:33
Sssssimán!4!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 11:23:31
Mongyuk ha kemény vót a végtermék, akkó ez nem érinti a garanciját!
Csak simán le köll pöckűni róla, oszt mehet az élet tovább!!!4
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.07.25. 11:26:53
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.07.25. 11:35:49
Arról nem beszélve, a múltkori poszt után ahol beázott a vízhatlan telefon... se nem gari, se nem biztosítás nem fizetett...
Atörökk 2014.07.25. 11:41:40
Reggeli első pisi közbe vót puki?
2014.07.25. 11:46:32
és vannak még képzavarok az egészben...de jó h írt...
Kelpo 2014.07.25. 12:18:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.25. 13:08:58
Troppauer_Hümér 2014.07.25. 13:09:45
Megugye én minden reggel hatkor szarok. Hétkor kelek.
Troppauer_Hümér 2014.07.25. 13:11:19
És most Hilda VAJON szót fogad zsiráffnak?
Atörökk 2014.07.25. 13:13:19
Bevallom, most kicsit irigyellek. Nekem a második gyerekkoromra még úgy tűnik, pár évet várnom kell.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.25. 13:14:15
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.25. 13:27:27
Nehéz lehet ez a kettős élet!4!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.25. 13:49:48
Leütött egy 45 éves férfit egy biztonsági őr a Keleti pályaudvari metrólejáróban, mert az le akarta fotózni a telefonjával.
A férfit nem engedték le a metróba, mert állításuk szerint ittas volt. A megtámadott azonban azt mondta a Blikknek, hogy csak fáradt volt egy tátrai túra után.
hvg.hu/itthon/20140725_Lefotozta_a_ratamado_BKVs_biztonsagi_ort
Figyel Castro 2014.07.25. 13:54:25
Ajjaj...:)
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2014.07.25. 14:11:26
Innovatív elsőző voltam.
2014.07.25. 14:14:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.25. 14:23:31
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/818627434836923/?type=1&theater
Black Hole 2014.07.25. 14:24:23
maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.25. 14:28:09
Nem. Én ez vagyok, a fogyatékos: homar.blog.hu/2008/03/26/fogyatekosok_a_nokianal
Black Hole 2014.07.25. 14:29:36
Black Hole 2014.07.25. 14:35:50
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.25. 14:37:28
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.25. 14:38:12
Atörökk 2014.07.25. 14:44:42
maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.25. 14:50:41
A második.
Egyébként a cikk igazságtartalma 5 %.
hbe 2014.07.25. 14:59:27
Mindenesetre ezzel elérték, hogy mindenkinek, akivel csak kapcsolatban vagyok, azt tanácsolom, hogy csak olyan helyen vegyen telefont, akinek fáj a békéltető testület feketelistája, és nem kell polgári perre menni a Géza 98 Bt-vel, hogy hajlandó legyen egy rossz terméket cserélni. Persze addigra már Géza 99 Bt lesz a cége.
Nekem semmi bajom azzal, ha a simlis vásárlókat kicsit túráztatjátok, de ha tényleg szar egy telefon, nem lenne jobb úgy hazamenni aludni, hogy na ma is korrekt voltam?
Troppauer_Hümér 2014.07.25. 15:03:23
Szobrot neki!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.25. 15:04:55
te tudsz valamit
Troppauer_Hümér 2014.07.25. 15:11:39
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.25. 16:27:08
peter3374 2014.07.25. 17:22:21
de nekem pl. a lakásbiztosításomhoz lett téve egy ilyen biztosítás, minden 3 vagy 4 évnél fiatalabb készülékre olyan 2-3000Ft-os éves díjért.
CID 2014.07.25. 19:56:16
CID 2014.07.25. 20:02:32
MrZed001 2014.07.25. 20:08:43
Jobbat mondok, nekem úgy jött vissza szervizből telefon, hogy a Stylus-a szét volt rohadva. Nem kicsit, totál rozsda.
Mondanom sem kell, hogy mielőtt elküldtem nekik, körbefotóztam és videóztam.
Így aztán amikor telefonáltak, hogy nem hajlandóak javítani, mert beázott, akkor szépen kicsaptam nekik a balhét, hogy hibátlan telót adtam át nekik, csak egy szokott szériahibája van, javítsák szépen gariba.
És amikor kézbe kaptam, stylus elkorrodálva (garanciapapírra képesek voltak azt írni, hogy a náluk töltött 2 hónappal hosszabbodik garancia, pedig főelem, alaplap csere volt ...) szépen meg is írtam nekik, hogy akkor most küldik az új garilapot 12 hónappal, elrohadt stylus helyett újat, még a képernyővédőt is leszedték (leáztatták?) róla, az sem ártana ... elrakva és dokumentálva minden, ha 12 hónapon belül csak recsegne a hangszórója azonnali pénzvisszafizetés, vagy megy a feljelentés csalás, nagy értékű károkozás címén.
Még talán szalutáltak is nekem mikor üzletből távoztam :D
Mert hülye azért nem vagyok :DD
További magyar hang 2014.07.25. 20:46:46
Lassan írom, hogy megértsd: nem küldtek fényképet, nem javították meg, élből visszavonták a garanciát oxidáció jelei miatt a zsírúj, nem müködő telefonról. Próbáltam keresni független szakértőt, de a gyártó csak a saját szervizének szakvéleményét fogadja el.
napalm 2014.07.25. 20:52:10
CID 2014.07.25. 20:54:46
hobbitroll 2014.07.25. 21:12:39
A posztoló a hüje. Megkérdeztem az ügyvédem. Ebben az esetben a gyártó(k) gyakorlata szembemegy a törvényekkel. Az adott részegység (pl. a törött kijelző) esetében megáll a garanciális javítás megtagadása (ha tudja bizonyítani, hogy nem gyártási hiba okozta a kijelző repedését/törését), de ha én a kamera hibája miatt adom szervizbe (és csak annak javítását kérem), azt meg KELL javítani. Engem nem érdekelnek a gyártók feltételei (és remélem másokat sem). Azok nem írhatják felül az orbánisztánban hatályos törvényeket.
Elnézést kérek a homároktól a sokadix poszt utáni ontopic kommentért
eßemfaßom meg áll 2014.07.25. 21:35:06
Ha igaz lenne, hogy a fizikai sérülés automatikusan a gari megvonásával jár, akkor mindenki bajban van akinek húzott egy karcot egy homokszem a hátlapra, hiszen az már fizikai sérülése a készüléknek.
eßemfaßom meg áll 2014.07.25. 21:37:36
Aureliano Buendía 2014.07.25. 22:24:18
És a posztolónak igaza is van Ritka együttállás.
CID 2014.07.25. 23:15:20
eßemfaßom meg áll 2014.07.25. 23:27:22
További magyar hang 2014.07.26. 03:17:48
Behazudták, hogy oxidáció van rajta, hogy ne kelljen benne drága főpanelt cserélni garanciálisan.
Andrassy Gabor (törölt) 2014.07.26. 07:24:55
Andrassy Gabor (törölt) 2014.07.26. 07:27:19
Kupon Károly 2014.07.26. 07:31:41
eßemfaßom meg áll 2014.07.26. 09:12:14
Ciri 2014.07.27. 10:55:59
"de ha én a kamera hibája miatt adom szervizbe (és csak annak javítását kérem), azt meg KELL javítani. Engem nem érdekelnek a gyártók feltételei (és remélem másokat sem). Azok nem írhatják felül az orbánisztánban hatályos törvényeket."
Az a baj, hogy az ügyvédeddel együtt teljesen hülyék vagytok a műszaki cikkekhez, de legalább az ügyvéded még az alapvető garanciális fogalmakat sem ismeri és még csak nem is tájékozott.
Ciri 2014.07.27. 11:05:01
" Az nem bizonyitás, hogy "ha egy telefon akkora pofont kap, hogy attól megreped a kijelzője, akkor feltételezhető, hogy ugyanazt a pofont megkapta a benne lévő alaplap is"
Nem is a szerviz állitja ezt, hanem a gyártó, elég sok okos mérnökkel a háta mögött. Márpedig ha a gyártó ilyen feltételekhez köti a garanciát, akkor úgy is lesz. Ez egy szerelési utasítás, amitől a szerviz nem térhet el, főleg azért nem, mert ha később mégis baj van, rajtuk hajták be.
Ezt nem kell bizonyítani, végre kell hajtani.
CID 2014.07.27. 18:44:24
ArnoldBácsi 2014.07.28. 09:08:23
joska61 2014.07.28. 10:51:48
eßemfaßom meg áll 2014.07.28. 18:36:11
nfhforum.hu/interaktiv_adatbazis_forum_tema-hu-10@10
Kérdezzen a hatóság szakemberétől !
Ebben a fórumban tehetik fel kérdéseiket a fogyasztóvédelmi hatósághoz, melyre a lehetőségek szerinti rövid időn belül válaszol a fórum vezetője, vagy a szakmai kérdéseket illetően az illetékes szakember.
T. Admin! Érdeklődni szereték, hogy egy készülék részegységének nem garanciális sérülése miatt a szerviz megtagadhatja-e a készülék egyéb, a sérüléssel nem összefüggő hibájának garanciális javítását? Példa: Mobiltelefon üveg kijelzőjén van egy repedés, emiatt visszautasíthatja-e a szerviz, hogy garanciában javítsa a hibás kamerát, rosszul működő wifi-t, nem müködő sim/SDkártya foglaltot etc... ?
Kedves pimi!
Álláspontunk szerint ilyen esetben a jótállási határidőn belül csak abban az esetben tagadható meg a termék egyéb meghibásodásának a javítása, amennyiben a forgalmazó/szerviz bizonyítja, hogy a hiba nem gyártási eredetű. Egyéb esetekben helyt kell állnia, azaz javítani, cserélnie stb. szükséges.
Üdvözlettel:admin6 "
axima 2014.07.28. 22:33:27
ahanem01 2014.09.15. 12:54:56
Ha vannak is, nagy ívben leszarják, lsd bankok...