Tékozló Homár

cipo24.hu - te is ebben a cipőben jársz?

2014.08.16. 13:39 | Homár Hilda | 288 komment

cipő-outlet-www.cipo24.hu.jpg

Működő cégnek tűnik, pedig olyat az nem csinál, hogy se cipő, se telefon, se email, csak egy hirtelen eltűnt, korábban  több mint 13 000 lajkolóval bíró Facebook, ami gondolom nem független az ott feltűnt panaszkodóktól. Úgyhogy ne innen akarjunk Converse-et meg New Balance-otvenni!

Történt, hogy húgom kinézet magának egy cipőt 16.500- ftért a cipo24.hu alias converse-outlet.hu oldalon.legújabb eredeti modell sehol nem kapható még a világon blabla. Mellé szuper ajánlat ha előre fizetsz nincs szállítási díj. Persze kaptunk az alkalmon.Körültekintő lévén még az cég adat bázisban is megnéztem. Létező cég. hurrá.

Megrendeltük, fizettünk, kaptunk visszaigazolást, számlát . Csak a cipő nem akart megérkezni időben. Lejárt a 20 nap amit ígértek.Próbáltam telefonon reklamálni: a megadott telefonszám nem elérhető. Gyorsan írtam egy mailt nekik. Nem válaszoltak.Kicsit gyanús lett. És lőn a facebook oldalukon hirtelen jó pár hasonlóan pórul járt emberke írt.Volt aki nagyon optimista vásárló csekély 4 hónapja vár a cipőjére.Mit akarok én a 20 napommal.

Miközben azon gondolkodtam az én számla sorszámom a 351 volt ha csak 1 pár cipő árával szorzom meg az ... na inkább elszaladtam feljelenteni a rendőrségre, mivel most is kint van a weboldaluk cipo24.hu csak remélni merem, hogy más már nem lép ebbe a cipőbe...

köszi ha megosztjátok!

zsóka

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 21:10:36

@háromlábúbogár: Három gyerek, négy kerék (ami nincs ki), öt szoba, ha jól emlékszem, Pártunk és Kormányunk így foglalta össze a lét értelmét. Én meg itt lázadozok :8/

háromlábúbogár (törölt) 2014.08.17. 21:11:33

@Nattramn: tartson szeretőt, aki rendbe rakja a picsáját
apu majd hozza haza pénzt, mindenki boldog
problem solved

háromlábúbogár (törölt) 2014.08.17. 21:12:33

@Nattramn: hátja, inkább csinálj gyereket
jobb program :-D

kézműves étcsokimikulás 2014.08.17. 21:12:47

@Nattramn: miket nem olvasol???
ez valami vicclap???

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 21:14:42

@háromlábúbogár: A cikknek amúgy az a címe, hogy "Szokjam meg, hogy magamat elégítem ki?" Mindörökké Velvet.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.17. 21:16:39

@Nattramn: Így más a kép. Apuci félrelép, ilyen egyszerű ez.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.17. 21:17:04

@Nattramn:
Az egy jó hely!
Onnan mindig sikítva távoztam anno!44!
De már elmúlt.

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 21:18:36

@kézműves étcsokinyuszi: Az Index bulvárrészlege, átlagon felüli elgépéléssűrűséggel.

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 21:22:01

@batgirl: Vagy csak rájött, hogy jobban szeret esténként Nietzschét olvasni!

Manyecska 2014.08.17. 21:22:42

@dr. phil. Sün‼ ツ: fijam is lőtt vmi szőrös állatot az Izbég laktanya területén mostan jöttek haza:D szerintem el kéne menni egy homáros péntbóllozásra:DD

www.paintballhungary.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=54

kva nagy szerintem:)) ezek hason csúsztak bakker moshatok:DD

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 21:23:29

@háromlábúbogár: Hol van az ajtó? Vagy rosszul emlékeztem volna? O_o

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 21:25:51

@dr. phil. Sün‼ ツ: "A portál beszámolója szerint végül sikerült kivontatni az elszabadult hajót, amelyen megszűnt az áramellátás."

Nem volt ott igi.

kézműves étcsokimikulás 2014.08.17. 21:29:53

@Nattramn: vegigolvastam...

a "holgyon" szivesen segitenek...
szivlapattal vagy/es baccpapaccsal...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.17. 21:47:20

@Nattramn:
Télleg!
Hol van a szagértőnk?
Meg a törökk?
Szerintem a 444-en nagyot tudnál aratni!44!
Ami ott megy helyesírás címén....
Pfff!

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 21:53:59

@dr. phil. Sün‼ ツ: Azt mondod? Mondjuk ha jól tudom, azt is egykori indexesek csinálják?

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 21:58:08

@uraaam: Bringás, mint állatfaj. Aham.

Én meglepően toleráns vagyok a bringásokkal, megértően kerülöm ki a részeg, kivilágítatlan ojjektum józsibácsikat, de ma a sukorói arborétum felé azt hittem sokkot kapok. Vagy hatvan-hetven biciklist előztem le, szétszóródva, gyerekek-nők-férfyak indöfelezővonal, hármasával egymás mellett, ugyanez szemből, végig tenyereltem a dudán. Egy ordaskurva a kiskosarában pinanyaló ölebet vitt, azt babusgatta mikor előztem, dudaszóra esett vissza a SAJÁT sávjába, a mögötte lévő pasi üvöltött rá.

Én kerékpárra csak alkalmassági vizsga, és egy sikeres KRESZ-tanfolyam után engednék embereket. Ez bazzeg csürhe, egy Critical Masson levetíteném, mindenki hatliteres dzsipót venne magának, eldobva a biciklit. Állatok, öngyilkos állatok. Csürhe. És bazzeg ezek szavazhatnak.

Manyecska 2014.08.17. 22:00:57

@kézműves étcsokinyuszi: airsoft lövedékkel!4! gyerekem tiszta bibi ahogy eltalálták:D de kinyírt mindenkit, hiába.:D

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:03:11

@sugargiraffusplumps.: Milyen két napra? Tegnap toltál nyúposzt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.17. 22:05:01

@Troppauer_Hümér: mink máma olyan hat centire voltunk attól, hogy összevérezzük a kocsit egy debil motoros belsőrészeivel. aszonta az emböröm, hogy az ilyet akkor se szabadna sajnálni ha kivasalnánk. mondtam neki, hogy igazad van életem de mégis undorító dolog az agydarabkákat lemosni a szélvédőről. ennyiben maradtunk.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.17. 22:05:01

@sugargiraffusplumps.:
Mivan, lelőttek?
Vagy csak folyik a bélrencered?

@Nattramn:
Szerintem valami tininindzsa puncimuncik.
De má rég vótam arra!
Mikor még kommentelni is lehetett.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.17. 22:08:41

@Manyecska: Oda? Ne akarj :D
Menj Albániába, ott jobb :D

@dr. phil. Sün‼ ツ: Nem volt, de oda nem is lett volna jó :)

@uraaam: Nekem nem volt szerencsém, de rendbe lett rakva, és most jó.
Egy újabbat is rendbe kéne rakni, és mivel tudna többet?
90 az országúti korlátozás, és amerre én járok, nincs autópálya.

Illetve, mint mondtam, most van spórolt pénzem, ha azt elverem autóra, akkor nem lesz, de lesz egy autóm, ami arra jó, mint a mostani :D
Eladni? Ennyi idős autóért úgyis alig kapsz valamit, ezt nem érdemes nézni.

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:10:54

@hagyma: De te bejelentve vagy egy szaros vécépucoló ámerikában, míg ugye Colt-tőled tudjuk-csak egy adócsaló feketéző, akit széjjelszopatna a NAV, ha új autót venne. Pedig biztos kinézett magának egy új Astont, de te résen voltál, és jól alátettél.

Ja, Méri egy kurva, te meg egy impotens vén barom vagy.

Manyecska 2014.08.17. 22:11:32

mi történt?? folyamatosan szirénàznak...

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:13:36

@sugargiraffusplumps.: No jó, de a motoros eleve kamikaze népség, őket a kutya sem sajnálja. Ellenben a biciklisek trendik, ződek, cukik, meg mostmár mehetnek piásan, közben 80 százalékukat még gyalog sem engedném közlekedni.

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:14:46

@uraaam: Ja, hiányzik, mi? Monyónak nem jutott, ez van.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.17. 22:15:23

@sugargiraffusplumps.:
Majd mutasd meg, jó!
Hun?
Lovaglóizom?

@ColT:
Mé?
A gumikarika helyett simán jÓ!44

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 22:16:54

@Manyecska: Talán valaki hemzsegést érzett, és a betonba akarta verni a fejét.

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:18:19

@Troppauer_Hümér: ácsi, én bringásként mondom azt, hogy viszonylag jók a tapasztalataim a közlekedés többi résztvevőjéről.

De ismerem ezt az állatfajtát. A méregzöldek, akiknek kibaszottul trendi bringázni, meg milyen jó, hogy nó emisszió. Fején meg a bukó, de a kreszt egyik sem ismeri. Nem szeretem a fajtájukat, hajtott már be elém a körforgalomba (én voltam belül) trendi kislány trende Ámelie bringával, akit majdnem szarrá lapítottam.

A falusi józsibácsival kevesebb a gondom, részeg, kb. tudni lehet, hogy mire számítsak. De ezeknél a kritikus hülyéknél nem igazán.

Ennek alfaja a nindzsa.

Az utolsó bekezdéssel egyet is értek, én kresz vizsgához kötném azt, hogy valaki kerékpárra ülhessen. Kaszálna sok autót iskola, de igenis, tudja már, hogy mit szabad csinálnia.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.17. 22:19:04

@dr. phil. Sün‼ ツ:
kar, hát, has. ja és leégtem mint a szar pedig föl voltam öltözve rendesen. alakul ez!!

@Troppauer_Hümér: nomeg nekünk farkasunk sincs aki föltakarítaná a darabjaikat, ugye.

na jóccakot. meghaltam mára.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.17. 22:20:49

@Nattramn:
Ja, kábé!
A C-s cicit is csöcsnek hítták!
Én meg inkább elfelejtettem.

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:21:44

@sugargiraffusplumps.: a legtöbbször engem is hasonló dolgok zavarnának. Meg utána políroztatni, fényezni, tök macera.

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:22:36

@uraaam: Akkor +1.

Alföldön (Makó környéke) is kamillázik az élien, mert ott az a népszokás, hogy a biciklis átmegy tekerve a zebrán, körülnézés nélkül, full szabálytalanul, maximális fordulattal, és HISZI, hogy neki van elsőbbsége.
Kár, hogy a turisták ezt nem tudják.

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:23:49

@sugargiraffusplumps.: Kilenc tízkor jöhetne egy kuponos. Még Dzsekinél volt utoljára.

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:24:25

@ColT: jó-jó, de csak öregszik a motor, nem lesz fiatalabb az autó. Ez a másik szempont.
De nagyjából rendben van az enyém is, sokat nem szopatott. Olyan dolgok mentek rajta tönkre, mint pl. az ülésfűtés, amit nem használok, de azért megjavítattam, mert csak ne legyen már szar, milyen dolog az...
Ja, meg volt egy kipuf csere, 12 év alatt kicsit kilyukadt.

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:26:28

@Troppauer_Hümér: azért a motoros normálisabb, mint a robogós, legalábbis pöstön. Ótópályán meg vigyázzon magára, ha 200 felett száguld.

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:27:34

@Troppauer_Hümér: hát nem biza. De azért az a képe, amit kirakott avatárnak, az nekem bejövős.

A többi viszont nem annyira. Vagy, ha az avatár a friss, akkor előnyére változott.

2014.08.17. 22:30:01

@batgirl: @Nattramn: Vagy csak rájött, hogy jobban szeret esténként Nietzschét olvasni!
@batgirl: te az én exférjem vagy?

Bazmeg!

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:32:39

@Troppauer_Hümér: jah, az a másik, hogy ezeknek mindenhol elsőbbségük van. Szerintük. A zebrán is, járdán is.
Már várom, hogy az egyik felkenődjön a kocsim oldalára.

Az a baj, hogy a sok kritikus faszkalap emelgette a bringát, hogy jajde legyen egyre több kerékpáros, kerékpárút, de a közlekedési kultúrára már nem fordítottak olyan nagy figyelmet. És ez a sok hülye elhiszi, hogy nekik mindent lehet. Behajtani minden egyirányú utcába. Meg járdán krúzolni.

De lesnek, mikor megemlítem a csengőt, mint kötelező tartozékot. Mert azt hiszik, hátul is van szemem, vagy a szellő suhogásából kéne hallanom, hogy gyön az istenbarma.

Az megvan, mikor az egyik kritikálon szarrá büntették őket a rendőrök? És ment a műhiszti, hogy direkt rájuk szálltak. Pedig szimplán csak a 80% azon meglepődik, hogy kötelező a prizma.

Na, ezek nekem a szánalmas kategória.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:34:48

@Troppauer_Hümér: igy van
nem tobb mint egy olcso vigasz
amerikai- magyar allampolgarknet, ki nem szar le?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:36:14

@dr. phil. Sün‼ ツ: en komoly javaslatot tettem neki a hajoutra
meg gondolkodik rajta
igaz en is
uszni tudok, repulni nem, de az ocean se tul biztonsagos

ZselyKi 2014.08.17. 22:38:18

Cipo24-el kapcsolatban: március 31.-en en is rendeltem NewBalance cipőt, ami többszörös email, telefon megkeresés ( a cég tulajdonosa, kapcsolattartoja meg minősíthetetlen hangon is beszélt) utan júniusban megérkezett a várt csomag. Megerkezett, de Kínából, kinai feladotol...olcso hamisítvány minőségben. Ujabb email, telefon a cég kapcsolattartójanak, hogy mi is ez ...majd: kuldjem vissza, visszautalja az arat. Nos a cipőt visszakuldtem (hataridoben), penz a mai napig sehol. Azota fizetési meghagyás kibocsátását indítottam el, annak ellent sem mondott, de a végrehajtás sejtem értelmetlen lesz, a cég vagyona mar 0, bottal uthetem a nyomát. Tanulság: osszatok meg minél többen, hogy a fent emlitett cég mennyire tisztességes. Es semmit ne rendelhetek tőlük!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:38:32

@Troppauer_Hümér: ja wc-t pucoltam 16 eve egy honapig
nem is tagadom
a munka nem szegyen
cask a magasan hordott orrouknak
te mit csinalsz eppen, mennyit keresel m ilyen kocsid van?

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:40:44

Kinek van nagyobb fasza és autója? című műsorunkat láthatják kedves nézőink.

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:42:10

@hagyma: az ámerikai-magyar szarpucoló az valami felsőbbrendű létforma?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:42:52

@uraaam: az en autom cask egy 2 literes lancer
fenem nezem le a szutyukisokat, meg az olcsonyugdijasokat
elobbi mondjuk nem sok van
utobbi akad
nekik segitunk ahol tudunk
ez ujdonsag lehet neked

Anomalocaris (törölt) 2014.08.17. 22:43:06

@dr. phil. Sün‼ ツ: Amióta ezt a képet láttam, nem tudom a velveteseket másképp elképzelni.

Aureliano Buendía 2014.08.17. 22:44:45

@hagyma: te hoztad fel, hogy ki mennyit keres és milyen autója van.

Ahogy én látom, te nézed le azokat, akik nem tántorogtak ki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:44:56

@Troppauer_Hümér: ezt nem mondanam
mert vegulis nem pucolok szart+6de
igen buszke vagyok ra, hogy amaerikai-magyar allampolgar vagyok
mind a kettore
job erzes.int ha cask magyaroeszagbol dolne ki a szar a szambol mint egyeseknek:)
nem tobb mint egy olcso vigasz
na ezert tart ott az orszag mert seggfejek lakjak

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:45:19

@hagyma: előbb tanuld meg leírni a csakot, ne a ringyód buzirózsaszín laptopjára hivatkozz.
Boldogíts amerikai szarpucoló fórumokat ha nem tudsz magyarul, kretén.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:47:14

@uraaam: nem
en azokat nezem le, akik szutyukizosoknak meg olcsonyugdijasoznak
ha nem jot volna le
es ezek altalaban szutyukira sem tudnak befizetni es a nyugdijas annyuknak sem akarnak segiteni
de azert szutyukizosnak a fotelbol, meg raklapoznak, eg basztatjak a nyugdijasokat
ezert tart ott az orszag

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:47:35

@hagyma: én éppen egy vadbaromnak válaszolok, és egy jó autóm van. Háromhullás a csomagtartója.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.17. 22:48:24

@hagyma:
Eggyik se!
A röpülő leesik, mer fönn még nem maratt egy se.
A hajó meg megfeneklik, mer nem tud repűni!
A tengeralattjáró, na az viszonylag bisztos!44!

@Nattramn:
Ja, hát kábé.
De a 444-en aratnál, az tuti!4!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:49:30

@Troppauer_Hümér: @hagyma:
anyad a ringyod
eleg regen
tul sok kannas bort ittal
rettenetes bunko vag, de a klannak tetszenifog
szopasd meg meg egyszer abyadat, mert mas nem ugrik rad meg evekik
es jo ha latod a kannasbor nem tesz jot
na ugorj a ravatlra

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:51:16

@hagyma: ámerikaiként japán fostalicskát?
Bazdmeg nekem a kólám kétliteres, nem az autóm. Szarpucolásból ennyit lehet odakint összehozni?

Troppauer_Hümér 2014.08.17. 22:52:45

@hagyma: ki az az abyad? Mi az a kannásbor? Ja, amit a rokonságod árul Egerben?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 22:58:41

@dr. phil. Sün‼ ツ: ha tudsz egy new York -Budapest tengeralattjarot, akkor befizetek
@Troppauer_Hümér:
te mit ringyozol meg idekeskedsz, mert le merem irni egy 23 eves autot illik lecserelni
beteg vagy
vagy areszeg
vagy mindketto

az en batyam a Hagymasi pinxeszet minosegi bort arul
arrol nem is lamodhatsz
kocsog

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.17. 23:01:18

@hagyma:
Hát aztat szerintem meg köll rendűni!
Direkt fuvar nincs, ha jól tudom!44!
Bár én olyan messze még sose vótam!
Az má nekem naon messze van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.17. 23:02:11

@Troppauer_Hümér: porbald az egymas mellet levo betuket fantasztikus agyaddal megoldani

anyad, nem abyad
orulok ha segithettem
na vacsora
wc pucoloknal van vasarnap 5 orakor
byez
ne igyal tobbet mert a kannas bor negative hatassal van a vegetative idegrendszerre

gabors 2014.08.18. 02:26:19

@uraaam: ki mondta hogy elozzel haladsz sajat tempoddal a jobb oldalon ... Te mondtad hogy a sztrada ures ... ja ha nem !!!!!

nem kell segiteni itt veletlenul vannak utak reggelente van egy 5 km 5 savval !!! mindenki megy a sajat sebessegevel van mikor gyorsabb vagyok a masodik vagy harmadikban mint a legszelso mert ott valaki "eloz"

gabors 2014.08.18. 02:30:00

@hagyma: vegyel Hammer-t vagy amiben hemi motor van !!

gabors 2014.08.18. 02:36:50

@uraaam: "Nem bántásiból, de a zöldkártya egyik feltétele volt a helyben végzett lobotómia is? "

dehogy a zoldkartyhoz csak 'marriage certificate' kellett meg egy meghallgatas ahol ha volt ugyved akkor hagymanak talan meg sem kellett szolalnia amugy feher europai-t (foleg az hogy nem mai gyerek) nem basztatnak ...

en elkovettem hogy fizettem egy ugyvednek de vegul mivel nem tudott semmire valaszolni en beszelgettem a bironovel ... aki nem talalt semmi simlit !!! mert nem is volt

gabors 2014.08.18. 02:42:29

@hagyma: eloszor azert nyilvan zoldkartyad volt ne mismassoljal mar

kaptal zoldkartyat automatice mint feher europai ... aztan 2 ev mulva kellett veglegesiteni aztan 3 ev utan kerelmezted az allampolgarsagot ahogy a csillag megy szepen az egen .. most meg irod hogy nincs zold kartyad .. vannak itt azert nem "hulyek" is !!! mar bocs

gabors 2014.08.18. 02:50:18

@hagyma: megnezhetted volna mi is tortenet, a MU szinte minden elso meccset vesztette az elmult 10-15 evben akkor is mikor bajnok lett !!! es en nem is vagyok angol vagy barmi foci buzi !!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.18. 06:30:56

@dr. phil. Sün‼ ツ: :D

@uraaam: Öregszik, de én ritkán használom, szóval nem annyira vészes. Ha naponta ettől függne a munkám, stb., akkor újabb lenne. Így, hogy heti 1-2x kell, meg amikor anyámhoz megyek (azt autó nélkül meg se lehet oldani, olyan jól teljesít a tömegközlekedés), jó ez.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.18. 06:34:38

@uraaam: A járdán menés néha attól van, hogy tudja, hogy nem lehet főúton :) És akkor marad a járda.

A Critical-os bünti meg azért volt kb. faszság, mert se előtte, se utána nem, csak akkor. Különben jogos, meg minden, csak ez is egy ötletszerű akció volt a yardtól, amivel kb. semmit nem értek el.

kézműves étcsokimikulás 2014.08.18. 06:40:54

joreggeltet...

latom az alaphangulat adott...
:)
akkor en mar csak egy kvt kerek...

www.themissionsd.com/images/photo_beverages6_sm.jpg

(amugy nem ertem...ha van egy tarsasag,ahol nem erzem jol magam,ahol az emberek nagy reszevel nem tudok kommunikalni a tobbiek meg rohognek rajtam,mert egy buta,szerencsetlen gyoker vagyok akkor valoszinu nem megyek oda tobbet...persze,vannak mazohistak...)

kézműves étcsokimikulás 2014.08.18. 06:42:49

@batgirl: az ilyen "holgyon" inkabb nem,koszonom...

sajna volt egy ilyen exem,soha semmi nem volt jo,cserepbe mindig o volt a tokeletes,a masik a hulye...
no,azota harmadszor valt el,40hez kozel se elete,se semmi csak az ego es az elvarasok...
ja,meg a folyamatos megmagyarazas,hogy a masik az oka mindennek...

kézműves étcsokimikulás 2014.08.18. 06:53:26

@ColT: no igen...

kellett az egyenjogusag,ugye...
:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.18. 07:20:16

@kézműves étcsokinyuszi: az egyenjogúság jó dolog. Mi a franc bajod van vele? Akkor is leszólnád, ha neked kéne?

kézműves étcsokimikulás 2014.08.18. 07:38:02

@batgirl: nekem nem kell...
:)
soha nem lesz egyenjogusag...mindig lesznek "emberek" akik elonyoket probalnak kicsikarni magukat szarmazasuk-etnikumuk-vallasi vagy egyeb kisebbseguk miatt...
es amig -erdekbol- ezeket tamogatja egy tehetos reteg -es azt mar meg sem emlitem,hogy miert- addig nem lesz se egyenjogusag,se eselyegyenloseg,se semmise...

basszameg,kora hajnalban ilyen filozofikusnak lenni...
megijedek magamtol...
:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.18. 07:46:49

@kézműves étcsokinyuszi: nekem viszont kell, és te most félrebeszélsz, mert itt most a női egyenjogúságról volt szó.
KOra reggel ilyennel szembesülni b+. Mondhattál volna bármi mást, pl..hogy hülye picsa, vagy hisztis dög, vagy..bármit, ami helyzetet jellemzi, és egy rohadt szót nem szólnék.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.08.18. 08:21:33

domain: cipo24.hu
domain-használó: Hipp-Hopp Kft.
domain-használó: Hipp-Hopp Kft.
cím: Vincellér u. 17
cím: 2097 Pilisborosjenő
cím: HU
telefon: 70/267-0724

Lehet menni reklamálni.

Manyecska 2014.08.18. 08:38:34

@kézműves étcsokinyuszi: egyszer kellett volna szájbarakni tisztességesen egy pofonnal:P háromszor férjhezmenni..nab+

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.18. 09:10:42

google fordító:

Fly Strike, vagy repülni harapás bőrgyulladás, általában befolyásolja a kutyák, mint a szibériai husky, német juhász, akita, és más fajták felálló fülek. A kutya lesz sebek és alvadt vér a tippeket a fülek, és kell kezelni minden olyan vegyület, amely fogja a legyeket az állatok. Alkalmazása előtt a fly-off kenőcs, tisztítsa meg a fülét szappanos vízzel és Betadine az első segély készlet, majd lepényhal szárazra vattával.

a lepényhal még okoz értelmezési gondot

2014.08.18. 09:26:41

Lehet átfáradni mert van új!

Aureliano Buendía 2014.08.18. 10:32:03

@hagyma: azt hiszem, nincs több kérdésem bíró úr, átadom a védelemnek a szót.

Aureliano Buendía 2014.08.18. 10:34:21

@gabors: azt tudtad, hogy jobbról tilos előzni? Csak elhaladni lehet, ha mindkét forgalmi sáv telített.

Itt is vannak bevezető utak több sávval, de én most konkrétan az autópályáról beszélek, ami általában 2+1 sáv.

Aureliano Buendía 2014.08.18. 10:35:57

@gabors: olvasva a mostani kommenteket, szerintem csak előírhatták neki azt a helyben végzett lobotómiát...
Amúgy sem egy szellemi parnasszus, de most különösen alulmúlja önmagát.

Aureliano Buendía 2014.08.18. 10:39:49

@ColT: én most igyekszem a mindennapokban kiváltani bringával, ha épp nem esik az eső. Ellenben a tömegközlekedésre nem állok vissza. Elkényelmesedtem, meg így, hogy ennyi év kimaradt, már ódzkodom attól, hogy minden nap azzal pöcsöljek. Az is bőven sok, mikor egy-egy estén megyek piálni, és látom, hogy milyen az egész (még akkor is, ha közben fejlődik).

Most különösen sokat használtam, kétszer is autópályáztam két helyre itthonról.

Nekem tényleg szerencsém volt az autóval, nagy szopások nem értek miatta.

Aureliano Buendía 2014.08.18. 10:42:24

@ColT: tudja? Persze, van amelyik igen. De a legtöbbje eléggé ötletszerűen közlekedik.

A CM basztatás arra volt jó, hogy felhívja a figyelmet, hogy a bringások ~75%-a nem ismeri a vonatkozó előírásokat. Lehet basztatás is, de én úgy veszem, hogy a CM felhívta a figyelmet a kerékpározás fontosságára, a rendőrség pedig as szabályokra. 1:1

gabors 2014.08.18. 15:16:30

@uraaam: figyelj !!! Te azt irtad a palya ures !!! ha tenyleg akkor mi gond "elhaladni" a jobb savban ????

ha meg nem ures akkor ne ird hogy ures !!

Aureliano Buendía 2014.08.18. 15:40:37

@gabors: b+, nem hiszem, hogy nem érted.
Tehát: megy a német a sztrádán, előtte sehol senki. Hol kéne mennie? A szélső sávban. De nem, ő a belsőben megy.

Én a küldőben érem utol. A helytelen megoldás az, hogy a külsőben le is előzöm, mivel ilyen esetben tilos jobbról előzni. Érted már?

Bemegyek a belsőbe, jelzem, hogy előzném, kihúzódik, leelőzöm, én is kihúzok a szélsőbe, és világbéke. Így lenne a normális. Már azon kívül, hogy ő is eredendően a külső sávban halad.

Mivel a belsőt csak előzés céljából veheti igénybe. De üres úton nincs kit előzni.

Kemtréleztek felétek?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.18. 18:02:50

@uraaam: Ez oké, de a yard inkább a hétköznapokban hívja fel a figyelmet a szabályokra, ne az legyen, hogy amúgy leszarják, csak amikor kizavarják őket, hogy most menjetek bünttni, akkor büntetnek.
Ne légy nív, magasról szartak a figyelemfelhívásra, ez nem az az ország.

Amúgy én ált. buszozok, de szívesen járnék bringával melóba, ha szalonképes lennék utána :)

Aureliano Buendía 2014.08.18. 18:11:25

@ColT: persze, kis hazánkban direkt szopatnak mindenkit, ez tény. De rávilágított a CM másik arcára, és cinizmusára is.

Nálunk szerencsére van öltöző, de nem 100% megoldás, még 15-20 perc, mire akklimatizálódom:)
süti beállítások módosítása