"Július 1-től az a mobilparkoló autós, aki a 810-es számon kívánja elindítani parkolását, sms-t kap, amelyben értesül róla, hogy ezen a számon mobilparkolási szolgáltatás nem elérhető" - írta június 25-ei, a vadiúj Nemzeti Mobilfizetési Rendszert bemutató sajtóközleményében a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. A hozzá kapcsolódó sajtótájékoztatón még azt is hozzátették, hogy egy ideig elnézőbbek lesznek az új telefonszámokat nem ismerő autósokkal szemben. Tamásnak mondjuk pont erre a két dologra lett volna szüksége. Vagy legalább az egyikre. A helyében a sajttájon elhangzottakra hivatkozva méltányosságot és elengedést kérnék a Nemzeti Mobilfizetésitől, ezzel párhuzamosan meg nyesztetném az EME- t, akinek aznap már baromira nem ezt az sms-t kellett volna küldözgetnie.
Kedves Homár munkatárs!
Egy parkolással kapcsolatos tapasztalatomat szeretném megosztani veletek. Illetve jó tanácsokat is szívesen fogadok.
2014.07.01.-én parkoltam Budapesten a Pipa utca 4. szám előtt. Elindítottam az sms-t (9.45 perckor) az EME Zrt. programjából, és kaptam is egy visszajelzést, hogy a parkolásom elindult. (csatoltam a képet róla)
Elmentem a dolgomra, majd 11.02 perckor megállítottam a parkolást egy smssel, erre azt a választ kaptam, hogy nincs érvényes parkolásom.
Közben 9.54 perckor megbüntettek, hogy nincs érvényes parkolásom.
Írtam is a parkoló társaságnak, hogy töröljék el a büntetést, mert én indítottam parkolást(van azonosítója is a parkolásomnak), de nem törölték el, hanem 18.000 Ft ot követelnek tőlem. (ezt is csatoltam) Mit tehetek most? Minden ötletet szívesen várok. Vigyem bíróságra az ügyet, vagy fizessem be a pofátlan összeget? Teszem hozzá, hogy a parkoló társaság levelemre több, mint 20 nap után válaszolt, addigra már 18.000 Ft-ot akarnak tőlem.
Köszönettel : Tamás
Az utolsó 100 komment: