Újabb hét, újabb levél egy Splitből hazafelé tartó utastól. Lassan vége a nyárnak, gondolom ez majd megoldja a problémát, amit a két vasúttársaságnak nem sikerült.
Kedves Homár!
Múlt hét kedden (aug.12.) olvastam a Budapest és Split közti vonatúton történtekről szóló posztot. Nekünk épp aznap estére volt jegyünk a nevezett járatra, így erősen elfogott az aggodalom. Ma érkeztünk haza, és sajnos szinte szóról szóra ugyanazokról a dolgokról tudok beszámolni.
Az odaút szerintem rendben volt: nem voltak duplázott helyjegyek (legalábbis mi nem tudtunk róla), ettől függetlenül sokan utaztak a fülkék előtti folyosón, de ők önszántukból nem is váltottak ülőhelyet maguknak. Felszálláskor valóban meleg volt, de indulás után hamar normalizálódott a hőmérséklet. Minimális késéssel érkeztünk meg Splitbe.
Visszafelé már nem volt minden ennyire rendben. Duplázott/triplázott helyjegyek, földön és wc előterében üldögélő/álldogáló utasok, teljesen jogos felháborodás. Gyakorlatilag ugyanaz, mint a blogon is leírt, néhány héttel ezelőtti eset. Ami feltűnt a duplázott jegyek összehasonlításakor: némelyik a 421-es számú teremkocsira és fülkéskocsira is el lett adva, ám esetünkben csak teremkocsi közlekedett.
Mikor elindultunk a nyaralásra, reméltük, hogy az olvasott eset egyedi, valamiféle véletlenül becsúszott hiba eredménye. Sajnos úgy néz ki, nem így van. Minket szerencsére nem érintett a duplán eladott helyek problémája, de sok más embert igen, és nem találok rá szavakat, mennyire szégyenletes ez az egész.
Remélem, ha többen is beszámolunk az átélt dolgokról, akkor talán előbb-utóbb lesz is a dolognak valami eredménye.
Üdv,
Helga
Az utolsó 100 komment: